19.7 C
València
Diumenge, 22 febrer, 2026

‘Sálvame’ podria tindre un rival fort molt prompte

 

Per tots és recordat el moment en el qual Antena 3 va decidir desvincular-se del món del cor i acabar amb tots eixos programes que s’estaven emetent com ‘Dónde estás corazón‘. En aquell moment la direcció va considerar que no els eixia rendible competir en contra de Telecinco i que potser era el moment d’aportar per uns continguts molt més familiars i allunyats de l’especialitat de la cadena rival i que els guanyava de manera sistemàtica amb les apostes de les vesprades i també de moltes nits.

Fa un temps es va comentar que la cadena havia contractat el mític presentador de ‘Salsa Rosa‘, Santi Acosta i que tindria com a encàrrec presentar un format semblant a ‘Hormigas Blancas‘.

Este format, segons sembla estava bastant avançat, es va parar amb l’arribada de la pandèmia i segurament Antena 3 va considerar que no era el millor moment per a estrenar-lo. No obstant això, ara podria ser un bon moment per a recuperar-lo.

 

Alhora, en les últimes hores hem pogut saber gràcies al col·laborador radiofònic Rocco Steinhäuser,  Arturo Valls hauria comunicat als seus caps que se sent una cosa encasellada presentant ‘Ahora Caigo’ i que per este motiu, s’estaria negant a continuar gravant nous lliuraments.

La notícia hauria molestat molt a la cadena i que hauria activat la maquinària per a buscar un substitut i que els permetria mantindre l’espai en antena. No obstant això, el canvi de presentador no seria l’única jugada que estaria remenant Antena 3. També estaria sobre la taula l’opció de gestar un format molt semblant a ‘Salva’m’ i que es podria estrenar en les vesprades a partir del mes de setembre, coincidint amb l’inici de la nova temporada.

Segons apunta Rocco, Atresmedia li hauria proposat a Alfonso Arús passar el seu programa ‘Aruseros’ i que funciona molt bé en els matins de la Sexta a les vesprades del canal principal. Un canvi que els obligaria a competir contra ‘Salva’m’ i adaptar-se a un horari nou i que no és al qual estan acostumats. Si Arús acceptara esta oferta, la cadena hauria de reestructurar tota la seua graella de les vesprades, mantenint algun dels seus concursos, però eliminant uns altres per a donar pas en l’actualitat social i del cor.

 

La resposta d’Arús

 

No obstant això, l’actual presentador de la Sexta hauria declinat l’oferta dels seus caps i hauria demanat seguir en l‘horari matinal. Això torna a situar a Antena 3 en un seriós problema, però que encara es podria reconduir si troben un altre presentador o presentadora que volguera fer-se càrrec d’un programa d’actualitat a les vesprades.

Potser seria un bon moment per a valorar la volta de Jaime Cantizano, l’últim presentador que va conduir un format estrictament del cor per a aqueix grup audiovisual i que fins i tot en alguns moments va arribar a posar entre les cordes al ‘Deluxe‘.

Finalment, Telecinco va aconseguir guanyar l’aposta a la competència i fins i tot els col·laboradors de Cantizano van acabar deixant Atresmedia per a fitxar pel programa que els va tirar un pols. De fet, molts d’ells s’han consolidat en Mediaset i fins i tot, han arribat a ser presentadors com és el cas de María Patiño o Gema López, dos de les peces fonamentals per a les vesprades i les nits de Telecinco.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Bernal i Cancel·le arranquen com a titulars en el Barça; Pedri i Rashford, a la banqueta

El Barça introduïx dos novetats en l'onze davant el Llevant: Marc Bernal i Joao Cancel·le seran titulars. Pedri i Marcus Rashford reben l'alta però comencen en la banqueta.

La pólvora i la música tornen a València en la Crida que obri les Falles 2026

La Crida marcarà l'inici oficial de les Falles 2026 amb milers de fallers davant les Torres de Serrans. La jornada inclou despertà, bandes i la primera mascletà.

Catalá demana canvis en el Codi Tècnic de l’Edificació per a evitar incendis com el de Campanar

Catalá ha reclamat al Govern modificar el Codi Tècnic de l'Edificació per a reforçar la seguretat després de l'incendi de Campanar. València ha activat una fitxa per a bombers i bonifica el 95% del ICIO, amb 68 sol·licituds en tràmit.

Kipngeno i Hariso dominen la Marató bp Castelló amb victòries en solitari

Els kenians Leonard Kipngeno i Keleitu Kayamo Hariso es van imposar amb autoritat en la Marató bp Castelló. Cap va batre el rècord, però van firmar àmplies victòries.

Pérez Llorca subratlla l’hospitalitat com a nexe entre valencians i andalusos

Pérez Llorca ha reivindicat l'hospitalitat, l'enteniment i l'alegria com a trets compartits per valencians i andalusos. Ho ha fet a Burjassot, en l'acte del Dia d'Andalusia organitzat per FECACV, que enguany ret homenatge a Huelva.

Catalá demana revisar el Codi Tècnic per a evitar incendis com el de Campanar

L'alcaldessa de València ha demanat al Govern modificar el Codi Tècnic de l'Edificació per a reforçar la seguretat i evitar materials que agreugen incendis. Ha detallat mesures locals i ajudes fiscals ja en marxa i l'avanç en 68 sol·licituds.

Cepeda va assegurar que l’Elx està capacitat i apunta a l’Espanyol per a frenar la mala ratxa

El xilé va defendre que l'equip està preparat per a revertir la mala dinàmica i va demanar passar pàgina després de la derrota a Bilbao. Va assenyalar el dol a casa davant l'Espanyol com a opció immediata per a sumar i allunyar el descens.

Harbert Kibet firma la millor marca mundial de 2026 en el 10K de Castelló; Schrub i Keith, rècords d’Europa

Harbert Kibet es va imposar en el 10K Facsa Castelló amb 26:39, millor marca mundial de l'any. Yann Schrub (26:43) i Megan Keith (30:07) van batre els rècords d'Europa. Caroline Makandi va guanyar en dones amb 29:34.