‘Sálvame’ podria tindre un rival fort molt prompte

 

Per tots és recordat el moment en el qual Antena 3 va decidir desvincular-se del món del cor i acabar amb tots eixos programes que s’estaven emetent com ‘Dónde estás corazón‘. En aquell moment la direcció va considerar que no els eixia rendible competir en contra de Telecinco i que potser era el moment d’aportar per uns continguts molt més familiars i allunyats de l’especialitat de la cadena rival i que els guanyava de manera sistemàtica amb les apostes de les vesprades i també de moltes nits.

Fa un temps es va comentar que la cadena havia contractat el mític presentador de ‘Salsa Rosa‘, Santi Acosta i que tindria com a encàrrec presentar un format semblant a ‘Hormigas Blancas‘.

Este format, segons sembla estava bastant avançat, es va parar amb l’arribada de la pandèmia i segurament Antena 3 va considerar que no era el millor moment per a estrenar-lo. No obstant això, ara podria ser un bon moment per a recuperar-lo.

 

Alhora, en les últimes hores hem pogut saber gràcies al col·laborador radiofònic Rocco Steinhäuser,  Arturo Valls hauria comunicat als seus caps que se sent una cosa encasellada presentant ‘Ahora Caigo’ i que per este motiu, s’estaria negant a continuar gravant nous lliuraments.

La notícia hauria molestat molt a la cadena i que hauria activat la maquinària per a buscar un substitut i que els permetria mantindre l’espai en antena. No obstant això, el canvi de presentador no seria l’única jugada que estaria remenant Antena 3. També estaria sobre la taula l’opció de gestar un format molt semblant a ‘Salva’m’ i que es podria estrenar en les vesprades a partir del mes de setembre, coincidint amb l’inici de la nova temporada.

Segons apunta Rocco, Atresmedia li hauria proposat a Alfonso Arús passar el seu programa ‘Aruseros’ i que funciona molt bé en els matins de la Sexta a les vesprades del canal principal. Un canvi que els obligaria a competir contra ‘Salva’m’ i adaptar-se a un horari nou i que no és al qual estan acostumats. Si Arús acceptara esta oferta, la cadena hauria de reestructurar tota la seua graella de les vesprades, mantenint algun dels seus concursos, però eliminant uns altres per a donar pas en l’actualitat social i del cor.

 

La resposta d’Arús

 

No obstant això, l’actual presentador de la Sexta hauria declinat l’oferta dels seus caps i hauria demanat seguir en l‘horari matinal. Això torna a situar a Antena 3 en un seriós problema, però que encara es podria reconduir si troben un altre presentador o presentadora que volguera fer-se càrrec d’un programa d’actualitat a les vesprades.

Potser seria un bon moment per a valorar la volta de Jaime Cantizano, l’últim presentador que va conduir un format estrictament del cor per a aqueix grup audiovisual i que fins i tot en alguns moments va arribar a posar entre les cordes al ‘Deluxe‘.

Finalment, Telecinco va aconseguir guanyar l’aposta a la competència i fins i tot els col·laboradors de Cantizano van acabar deixant Atresmedia per a fitxar pel programa que els va tirar un pols. De fet, molts d’ells s’han consolidat en Mediaset i fins i tot, han arribat a ser presentadors com és el cas de María Patiño o Gema López, dos de les peces fonamentals per a les vesprades i les nits de Telecinco.

Últimes notícies

Scariolo reivindica al Reial Madrid abans de la Final Four malgrat les baixes de Tavares i Len

Sergio Scariolo afronta la Final Four de l'Eurolliga a Atenes amb il·lusió i recalca que el Reial Madrid sempre competix, malgrat les importants baixes de Walter Tavares i Alex Len en el joc interior.

La ZAS de Russafa entra en vigor mentres València analitza el recurs de les discoteques

La Zona Acústicament Saturada de Russafa s'aplicarà des de demà amb límits a l'hostaleria, mentres l'Ajuntament estudia el recurs de les discoteques del carrer Tomasos.

Educació i sindicats encaren una tercera reunió clau en el sèptim dia de vaga docent

Educació i sindicats inicien la seua tercera reunió per a intentar un acord que pose fi a la vaga indefinida del professorat públic no universitari en la Comunitat Valenciana, que complix set dies.

Teatre Magnètic impulsa el pensament crític enfront de les pseudociències en el CCCC

El Centre del Carme presenta Teatre Magnètic, primera mostra a València de Pablo Helguera, que usa el mesmerisme per a qüestionar les pseudociències i reforçar el pensament crític.

La defensa de Pradas reforça davant el CGPJ la seua queixa per l’actuació de la jutgessa en la causa de la dana

La defensa de la exconsellera Salomé Pradas ha presentat un nou escrit al CGPJ en el qual denuncia la falta d'avanços en la seua queixa per la instrucció de la causa de la dana i amplia els seus retrets a la magistrada.

Els Arts anuncia quatre noves produccions d’òpera i consolida el seu equilibri econòmic per a 2026-2027

Els Arts estrenarà quatre noves produccions d'òpera en la temporada 2026-2027, amb títols com Carmen i Simon Boccanegra, i confirma un sòlid equilibri pressupostari.

La Comunitat Valenciana frega el 81% d’ocupació hotelera en la primera mitat de maig

L'ocupació hotelera mitjana en la Comunitat Valenciana va aconseguir el 80,8% en la primera quinzena de maig, 1,5 punts més que en 2025, amb València i Benidorm al capdavant i Castelló com el destí que més creix.

Els premis DONAiDONA distingixen a tres projectes valencians pel seu impacte social i inclusiu

L'associació EVAP celebra la VIII edició dels premis DONAiDONA, que distingixen a Grup ILUNION, Cocosint Cooperativa i Gestió Intel·ligent de Conflictes pels seus projectes d'inclusió per a dones vulnerables i famílies afectades per la dana.