10 C
València
Dimecres, 25 febrer, 2026

‘Sálvame’ podria tindre un rival fort molt prompte

 

Per tots és recordat el moment en el qual Antena 3 va decidir desvincular-se del món del cor i acabar amb tots eixos programes que s’estaven emetent com ‘Dónde estás corazón‘. En aquell moment la direcció va considerar que no els eixia rendible competir en contra de Telecinco i que potser era el moment d’aportar per uns continguts molt més familiars i allunyats de l’especialitat de la cadena rival i que els guanyava de manera sistemàtica amb les apostes de les vesprades i també de moltes nits.

Fa un temps es va comentar que la cadena havia contractat el mític presentador de ‘Salsa Rosa‘, Santi Acosta i que tindria com a encàrrec presentar un format semblant a ‘Hormigas Blancas‘.

Este format, segons sembla estava bastant avançat, es va parar amb l’arribada de la pandèmia i segurament Antena 3 va considerar que no era el millor moment per a estrenar-lo. No obstant això, ara podria ser un bon moment per a recuperar-lo.

 

Alhora, en les últimes hores hem pogut saber gràcies al col·laborador radiofònic Rocco Steinhäuser,  Arturo Valls hauria comunicat als seus caps que se sent una cosa encasellada presentant ‘Ahora Caigo’ i que per este motiu, s’estaria negant a continuar gravant nous lliuraments.

La notícia hauria molestat molt a la cadena i que hauria activat la maquinària per a buscar un substitut i que els permetria mantindre l’espai en antena. No obstant això, el canvi de presentador no seria l’única jugada que estaria remenant Antena 3. També estaria sobre la taula l’opció de gestar un format molt semblant a ‘Salva’m’ i que es podria estrenar en les vesprades a partir del mes de setembre, coincidint amb l’inici de la nova temporada.

Segons apunta Rocco, Atresmedia li hauria proposat a Alfonso Arús passar el seu programa ‘Aruseros’ i que funciona molt bé en els matins de la Sexta a les vesprades del canal principal. Un canvi que els obligaria a competir contra ‘Salva’m’ i adaptar-se a un horari nou i que no és al qual estan acostumats. Si Arús acceptara esta oferta, la cadena hauria de reestructurar tota la seua graella de les vesprades, mantenint algun dels seus concursos, però eliminant uns altres per a donar pas en l’actualitat social i del cor.

 

La resposta d’Arús

 

No obstant això, l’actual presentador de la Sexta hauria declinat l’oferta dels seus caps i hauria demanat seguir en l‘horari matinal. Això torna a situar a Antena 3 en un seriós problema, però que encara es podria reconduir si troben un altre presentador o presentadora que volguera fer-se càrrec d’un programa d’actualitat a les vesprades.

Potser seria un bon moment per a valorar la volta de Jaime Cantizano, l’últim presentador que va conduir un format estrictament del cor per a aqueix grup audiovisual i que fins i tot en alguns moments va arribar a posar entre les cordes al ‘Deluxe‘.

Finalment, Telecinco va aconseguir guanyar l’aposta a la competència i fins i tot els col·laboradors de Cantizano van acabar deixant Atresmedia per a fitxar pel programa que els va tirar un pols. De fet, molts d’ells s’han consolidat en Mediaset i fins i tot, han arribat a ser presentadors com és el cas de María Patiño o Gema López, dos de les peces fonamentals per a les vesprades i les nits de Telecinco.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Els bombers de València superen 1.100 servicis per vent en menys de dos mesos

El Consorci ha atés 1.110 actuacions per ratxes i objectes desplaçats en un període molt curt, quasi el triple de la mitjana anual. La cadena de huit borrasques ha forçat reforços operatius.

Rescatats quinze migrants d’una pastera a cinc quilòmetres de la costa alacantina

Salvament Marítim ha rescatat a quinze hòmens que viatjaven en una pastera a uns cinc quilòmetres d'Arenals del Sol. Van arribar al port d'Alacant i van ser atesos per Creu Roja.

Una bandera ucraïnesa de 100 metres recorre Alacant en el quart aniversari de la guerra

Una bandera d'Ucraïna de 100 metres ha encapçalat una marxa pacífica a Alacant, amb lectura de manifest i lemes contra l'oblit. La província concentra el 17% de la diàspora a Espanya.

La Generalitat amplia al 20% l’aval de vivenda i eleva a 30 milions el programa de l’IVF

El Consell reforça el programa de l'IVF fins a 30 milions i eleva l'aval al 20% perquè jóvens de 18 a 45 anys accedisquen a finançament del 100% en la seua primera vivenda. La nova convocatòria amplia el preu màxim a 311.000 € i flexibilitza l'edat en municipis afectats per la dana.

La jutgessa de la DANA centra en les víctimes 60 de les 109 pàgines del seu escrit contra Mazón

La instructora remet al TSJCV una exposició raonada sobre la gestió de la DANA i dedica 60 de 109 pàgines a relatar pel seu nom a 230 víctimes. Enlletgix les 'informacions falses' que van sumar morts inexistents i assenyala que un altre cas en estudi podria elevar el balanç a 231.

Pérez Llorca considera que PPCV i Mazón ja van assumir responsabilitats per la DANA

El president ha expressat un profund respecte per les víctimes i ha defés que el PPCV i Carlos Mazón ja van assumir la seua responsabilitat política. També ha evitat valorar les investigacions judicials i ha recordat les mesures adoptades després del temporal.

El PP evita pronunciar-se sobre la petició al TSJCV per a investigar a Carlos Mazón

El síndic popular Fernando Pastor ha reiterat que el partit no comenta decisions judicials. Ha evitat parlar de demanar l'acta a Carlos Mazón fins que es pronuncie el TSJCV.

Dimarts amb sol i lleuger ascens tèrmic en la Comunitat Valenciana

Dimarts amb cels poc nuvolosos o buidats i temperatures en lleuger ascens o sense canvis en la Comunitat Valenciana. Hi haurà boires i bancs de boira en el litoral.