Salven la vida d’un gos que s’estava penjant després de penjar-se per un balcó

Els bombers de Granada han salvat la vida a un gos que s’estava penjant amb la seua pròpia corretja després de quedar-se penjant des d’un balcó. L’animal es trobava només a casa i estava lligat al balcó de l’habitatge.

Segons recull el diari ‘Ideal’, dos veïnes van veure com l’animal s’estava ofegant i van decidir penjar-se dels barrots per a intentar rescatar-li. Les dos dones es van alçar als barrots exteriors de la finestra de l’entresol per a poder sostindre’l i evitar que s’asfixiara fins que arribaren els bombers.

Els bombers van telefonar a la Policia Local per a poder accedir a l’interior de l’habitatge. Una vegada dins van comprovar que el gos havia caigut de manera accidental: «Hi havia un sofà i, darrere, la finestra, que estava oberta. L’animal es pujaria al sofà i, per la qual cosa siga, va traure el cap, després del que es va precipitar cap avall», ha explicat al ‘Ideal’ Juan Jesús Barquero, oficial de Bombers.

«Aquestes dones són realment les que ho van salvar. Si no arriba a ser per elles, probablement al gos li haguera passat el pitjor», ha apuntat Barquero.

 

Bombers rescaten a un gos després de caure a una fossa sèptica

 

Aquest dissabte, efectius de bombers han rescatat a un gos que havia caigut a una fossa sèptica en un camp privat en la localitat valenciana d’Algemesí, segons ha informat el Consorci Provincial. Els fets han ocorregut al voltant de les 11.12 hores, en una zona agrícola del polígon 25 d’Algemesí.

Pel que sembla, el ca havia caigut a la fossa sèptica i el seu amo no aconseguia traure’l. Fins al lloc s’ha desplaçat una dotació de bombers d’Alzira, que ha aconseguit rescatar a l’animal i després l’ha llavat. El gos ha sigut entregat al seu propietari.

Últimes notícies

Gulácsi debuta en la porteria del Villarreal contra un Borussia liderat per Guirassy

Peter Gulácsi debuta en la porteria del Villarreal en el primer partit de la Lliga de Campions davant el Borussia Dortmund, que es presenta amb Serhou Guirassy com a gran amenaça ofensiva.

Una dona apunyalada a Carcaixent continua ingressada en l’UCI

La Guàrdia Civil investiga l’apunyalament d’una dona aquest dilluns a Carcaixent. La víctima està ingressada a l’UCI de l’Hospital de la Ribera amb pronòstic reservat.

Ontinyent i Xàtiva freguen els 42 graus en un setembre de calor extrema

Ontinyent i Xàtiva han registrat prop de 42 graus en un dimarts de setembre amb avís taronja per calor al sud de València. Moltes altres localitats valencianes han superat els 37 graus, tot i que s’espera un descens notable de temperatures dimecres.

L’incendi forestal de Polop ja crema unes 36 hectàrees i força a tallar dues carreteres

L’incendi declarat en un bancal de difícil accés a Polop de la Marina ha arribat a unes 36 hectàrees i ha obligat a tallar la CV-70 i la CV-7621, segons el Consorci Provincial de Bombers i el 112 CV.

Mor un home de 84 anys en un xoc entre camió i cotxe a la N-340 a Alcalà de Xivert

Un home de 84 anys ha mort i una dona de 74 ha resultat ferida en un accident entre un camió i un turisme a la N-340, al terme d'Alcalà de Xivert, este migdia.

Investiguen la mort violenta d’un home de 50 anys al barri de Sant Isidre de València

La Policia Nacional investiga la mort violenta d’un home de 50 anys, localitzat amb un fort colp al cap al barri de Sant Isidre de València.

València revisarà i reforçarà la seguretat dels seus museus municipals després del robatori a Villena

L'Ajuntament de València ha acordat revisar i reforçar les mesures de seguretat dels museus i monuments municipals, arran del robatori recent del tresor del museu de Villena, amb més vigilància i una inversió específica al Museu de la Ciutat.

L’IVAM incorpora el disseny i renova l’oferta educativa per al curs 2026-27

L’IVAM ha presentat la programació pública, educativa i familiar per al curs 2026-27, amb el disseny com a nova línia d’investigació i una ampliació de les propostes per a jóvens, famílies i primera infància.