Salven la vida d’un gos que s’estava penjant després de penjar-se per un balcó

Els bombers de Granada han salvat la vida a un gos que s’estava penjant amb la seua pròpia corretja després de quedar-se penjant des d’un balcó. L’animal es trobava només a casa i estava lligat al balcó de l’habitatge.

Segons recull el diari ‘Ideal’, dos veïnes van veure com l’animal s’estava ofegant i van decidir penjar-se dels barrots per a intentar rescatar-li. Les dos dones es van alçar als barrots exteriors de la finestra de l’entresol per a poder sostindre’l i evitar que s’asfixiara fins que arribaren els bombers.

Els bombers van telefonar a la Policia Local per a poder accedir a l’interior de l’habitatge. Una vegada dins van comprovar que el gos havia caigut de manera accidental: «Hi havia un sofà i, darrere, la finestra, que estava oberta. L’animal es pujaria al sofà i, per la qual cosa siga, va traure el cap, després del que es va precipitar cap avall», ha explicat al ‘Ideal’ Juan Jesús Barquero, oficial de Bombers.

«Aquestes dones són realment les que ho van salvar. Si no arriba a ser per elles, probablement al gos li haguera passat el pitjor», ha apuntat Barquero.

 

Bombers rescaten a un gos després de caure a una fossa sèptica

 

Aquest dissabte, efectius de bombers han rescatat a un gos que havia caigut a una fossa sèptica en un camp privat en la localitat valenciana d’Algemesí, segons ha informat el Consorci Provincial. Els fets han ocorregut al voltant de les 11.12 hores, en una zona agrícola del polígon 25 d’Algemesí.

Pel que sembla, el ca havia caigut a la fossa sèptica i el seu amo no aconseguia traure’l. Fins al lloc s’ha desplaçat una dotació de bombers d’Alzira, que ha aconseguit rescatar a l’animal i després l’ha llavat. El gos ha sigut entregat al seu propietari.

Últimes notícies

Luís Castro i Carlos Espí, els pilars de la salvació del Llevant

Luís Castro i Carlos Espí passen de quasi desconeguts a grans referents del Llevant després de firmar una remuntada històrica que assegura la permanència en Primera Divisió.

La comissió de la dana de Les Corts votarà les seues conclusions després d’onze sessions i 32 compareixents

La comissió d'investigació sobre la dana del 29 d'octubre de 2024 en Les Corts preveu aprovar el dimecres les seues conclusions, després d'onze sessions i 32 compareixences, a partir del dictamen impulsat per PP i Vox.

Dimitrievski es veu encantat al València i deixa la seua renovació en mans del club

El porter Stole Dimitrievski assegura que està encantat al València, recorda que el club pot renovar-li de manera unilateral i confia a seguir mentres es baralla per tornar a Europa.

Detingut a Elx per assaltar la casa d’una dona major fent-se passar per tècnic

Un home de 37 anys va ser detingut a Elx per entrar a la força en la vivenda d'una dona d'avançada edat, després de fer-se passar per tècnic d'internet i sostraure un televisor i joies.

Un nou hidrogel intel·ligent promet acurtar la recuperació de les fractures òssies

Investigadors desenrotllen un hidrogel intel·ligent injectable per a tractar fractures òssies vertebrals i alveolars, que busca accelerar la regeneració de l'os i reduir complicacions.

Domingo estable en la Comunitat Valenciana amb cel buidat i una mica de boira en el litoral

La Comunitat Valenciana viurà un diumenge estable, amb cels buidats, boires matinals en el litoral, temperatures sense canvis i vent fluix de component este en les hores centrals.

Els partits valencians acceleren la preparació per a les autonòmiques i municipals de 2027

A un any de les autonòmiques i municipals de 2027 en la Comunitat Valenciana, PP, PSPV, Compromís i Vox han iniciat ja la mobilització interna i el disseny de les seues estratègies electorals.

Una ruta cultural rescata la història negra i esclavista esborrada de València

Una ruta guiada pel centre de València recupera la memòria negra i esclavista de la ciutat, esborrada de la vista pública malgrat el seu pes històric. El recorregut es basa en investigacions documentades i busca arribar també a les aules com a ferramenta de reflexió social.