Salven la vida d’un gos que s’estava penjant després de penjar-se per un balcó

Els bombers de Granada han salvat la vida a un gos que s’estava penjant amb la seua pròpia corretja després de quedar-se penjant des d’un balcó. L’animal es trobava només a casa i estava lligat al balcó de l’habitatge.

Segons recull el diari ‘Ideal’, dos veïnes van veure com l’animal s’estava ofegant i van decidir penjar-se dels barrots per a intentar rescatar-li. Les dos dones es van alçar als barrots exteriors de la finestra de l’entresol per a poder sostindre’l i evitar que s’asfixiara fins que arribaren els bombers.

Els bombers van telefonar a la Policia Local per a poder accedir a l’interior de l’habitatge. Una vegada dins van comprovar que el gos havia caigut de manera accidental: «Hi havia un sofà i, darrere, la finestra, que estava oberta. L’animal es pujaria al sofà i, per la qual cosa siga, va traure el cap, després del que es va precipitar cap avall», ha explicat al ‘Ideal’ Juan Jesús Barquero, oficial de Bombers.

«Aquestes dones són realment les que ho van salvar. Si no arriba a ser per elles, probablement al gos li haguera passat el pitjor», ha apuntat Barquero.

 

Bombers rescaten a un gos després de caure a una fossa sèptica

 

Aquest dissabte, efectius de bombers han rescatat a un gos que havia caigut a una fossa sèptica en un camp privat en la localitat valenciana d’Algemesí, segons ha informat el Consorci Provincial. Els fets han ocorregut al voltant de les 11.12 hores, en una zona agrícola del polígon 25 d’Algemesí.

Pel que sembla, el ca havia caigut a la fossa sèptica i el seu amo no aconseguia traure’l. Fins al lloc s’ha desplaçat una dotació de bombers d’Alzira, que ha aconseguit rescatar a l’animal i després l’ha llavat. El gos ha sigut entregat al seu propietari.

Últimes notícies

Novena reunió entre Educació i sindicats per a intentar tancar un acord i frenar la vaga docent

Educació i els sindicats docents afronten la seua novena reunió amb l'objectiu de pactar un acord definitiu que permeta desconvocar la vaga indefinida en l'educació pública no universitària.

Rescaten en helicòpter a una senderista ferida en la Senda Fosca del Montgó

Una dona de 57 anys va ser evacuada en helicòpter després de patir una possible fractura de turmell mentres recorria la Senda Fosca, en el paratge natural del Montgó, a Dénia.

La Confederació de l’Ebre alerta de possibles crescudes sobtades a Aragó, Comunitat Valenciana i Catalunya

La Confederació Hidrogràfica de l'Ebre advertix de risc de crescudes ràpides en llits menors i barrancs d'Aragó, Comunitat Valenciana i Catalunya davant pluges intenses i tempestes previstes per a la vesprada.

Sergio De Larrea, triat millor jugador jove de la Lliga Endesa

El base del València Basket Sergio De Larrea ha sigut triat millor jugador jove de la Lliga Endesa després de dominar la votació popular i la d'entrenadors i mitjans. L'internacional espanyol succeïx en el palmarés a Jean Montero i confirma la seua irrupció en l'elit.

Les PAU arranquen en la Comunitat Valenciana amb 25.666 alumnes i servicis mínims al 100% en plena vaga docent

La Comunitat Valenciana inicia el dimarts les PAU amb 25.666 estudiants i servicis mínims del 100% per a exàmens i correccions en ple conflicte per la vaga indefinida del professorat.

Mikel Crespo definix com a èpic l’ascens del València Femení a Lliga F

Mikel Crespo qualifica l'ascens del València Femení a Lliga F com un assoliment èpic després d'empatar en el minut 99 i resistir en la pròrroga per a tornar a la màxima categoria.

Detinguts dos hòmens per empadronar a 18 persones en una vivenda del Puig a canvi de diners

La Policia ha detingut a Sagunt a dos hòmens acusats d'empadronar fraudulentament a fins a 18 persones, dotze d'elles immigrants en situació irregular, en una vivenda del Puig que presentava greus deficiències d'habitabilitat.

Gràffica, la revista que s’ha convertit en arxiu viu de la cultura visual en espanyol

La revista Gràffica va nàixer com un projecte per a divulgar el disseny gràfic des de dins del sector i s'ha consolidat en dèsset anys com a mitjà de referència i arxiu viu de la cultura visual en espanyol.