Salven la vida d’un gos que s’estava penjant després de penjar-se per un balcó

Els bombers de Granada han salvat la vida a un gos que s’estava penjant amb la seua pròpia corretja després de quedar-se penjant des d’un balcó. L’animal es trobava només a casa i estava lligat al balcó de l’habitatge.

Segons recull el diari ‘Ideal’, dos veïnes van veure com l’animal s’estava ofegant i van decidir penjar-se dels barrots per a intentar rescatar-li. Les dos dones es van alçar als barrots exteriors de la finestra de l’entresol per a poder sostindre’l i evitar que s’asfixiara fins que arribaren els bombers.

Els bombers van telefonar a la Policia Local per a poder accedir a l’interior de l’habitatge. Una vegada dins van comprovar que el gos havia caigut de manera accidental: «Hi havia un sofà i, darrere, la finestra, que estava oberta. L’animal es pujaria al sofà i, per la qual cosa siga, va traure el cap, després del que es va precipitar cap avall», ha explicat al ‘Ideal’ Juan Jesús Barquero, oficial de Bombers.

«Aquestes dones són realment les que ho van salvar. Si no arriba a ser per elles, probablement al gos li haguera passat el pitjor», ha apuntat Barquero.

 

Bombers rescaten a un gos després de caure a una fossa sèptica

 

Aquest dissabte, efectius de bombers han rescatat a un gos que havia caigut a una fossa sèptica en un camp privat en la localitat valenciana d’Algemesí, segons ha informat el Consorci Provincial. Els fets han ocorregut al voltant de les 11.12 hores, en una zona agrícola del polígon 25 d’Algemesí.

Pel que sembla, el ca havia caigut a la fossa sèptica i el seu amo no aconseguia traure’l. Fins al lloc s’ha desplaçat una dotació de bombers d’Alzira, que ha aconseguit rescatar a l’animal i després l’ha llavat. El gos ha sigut entregat al seu propietari.

Últimes notícies

L’incendi d’El Saler queda controlat però continuen tancats accessos i platges

L’incendi forestal intencionat a la Devesa d’El Saler, que ha cremat 36 hectàrees, ha quedat controlat i la majoria de veïns ja han tornat a les seues vivendes, tot i que continuen tancats el bosc, les platges i diversos accessos viaris.

Les víctimes de la DANA tornen a València per denunciar que encara no tenen respostes

Les associacions de víctimes de la DANA del 29 d’octubre de 2024 s’han concentrat a la plaça de la Verge de València per exigir la fi de l’aforament de Carlos Mazón i reclamar respostes sobre la gestió de la tragèdia en què moriren 231 persones.

Brugué es lluïx amb un doblet en la golejada del Levante al Betis

Roger Brugué ha firmat dos gols en la victòria del Levante per 5-2 davant el Betis i ha explicat que tenia moltes ganes de marcar en casa en Primera Divisió. El davanter reivindica el treball de l’equip i demana un any tranquil per a l’afició granota.

El Levante goleja el Betis i s’estrena amb un 5-2 al Ciutat

El Levante ha derrotat el Betis per 5-2 al Ciutat de València en la jornada 3 de LaLiga EA Sports, amb un doblet decisiu de Roger Brugué en la segona part.

La modernització del viver de La Yesa reforça la producció de planta autòctona

La Conselleria de Medi Ambient ha modernitzat el viver forestal de La Yesa amb un nou túnel de cultiu i 30 taules de producció per a incrementar la planta autòctona destinada a projectes de restauració ecològica a la Comunitat Valenciana.

Desallotgen un hotel de Benidorm per un incendi en un transformador

Un incendi en un transformador d'Iberdrola ha obligat a desallotjar de manera preventiva l'hotel Mont Park de Benidorm. No s'han registrat ferits ni persones ateses pels servicis sanitaris.

Mor un home de 70 anys en colpejar-se el cap a la platja el Trampolí de Dénia

Un home de 70 anys ha mort este dissabte a la platja el Trampolí de Dénia després de colpejar-se el cap mentre es banyava, segons ha informat el CICU.

Dépor i València busquen a Riazor la seua primera victòria de Lliga

Deportivo i València es retroben huit anys després en Primera a Riazor, on els dos equips necessiten estrenar el seu compte de victòries.