9.5 C
València
Dimecres, 7 gener, 2026

Salven la vida d’un gos que s’estava penjant després de penjar-se per un balcó

Els bombers de Granada han salvat la vida a un gos que s’estava penjant amb la seua pròpia corretja després de quedar-se penjant des d’un balcó. L’animal es trobava només a casa i estava lligat al balcó de l’habitatge.

Segons recull el diari ‘Ideal’, dos veïnes van veure com l’animal s’estava ofegant i van decidir penjar-se dels barrots per a intentar rescatar-li. Les dos dones es van alçar als barrots exteriors de la finestra de l’entresol per a poder sostindre’l i evitar que s’asfixiara fins que arribaren els bombers.

Els bombers van telefonar a la Policia Local per a poder accedir a l’interior de l’habitatge. Una vegada dins van comprovar que el gos havia caigut de manera accidental: “Hi havia un sofà i, darrere, la finestra, que estava oberta. L’animal es pujaria al sofà i, per la qual cosa siga, va traure el cap, després del que es va precipitar cap avall”, ha explicat al ‘Ideal’ Juan Jesús Barquero, oficial de Bombers.

“Aquestes dones són realment les que ho van salvar. Si no arriba a ser per elles, probablement al gos li haguera passat el pitjor”, ha apuntat Barquero.

 

Bombers rescaten a un gos després de caure a una fossa sèptica

 

Aquest dissabte, efectius de bombers han rescatat a un gos que havia caigut a una fossa sèptica en un camp privat en la localitat valenciana d’Algemesí, segons ha informat el Consorci Provincial. Els fets han ocorregut al voltant de les 11.12 hores, en una zona agrícola del polígon 25 d’Algemesí.

Pel que sembla, el ca havia caigut a la fossa sèptica i el seu amo no aconseguia traure’l. Fins al lloc s’ha desplaçat una dotació de bombers d’Alzira, que ha aconseguit rescatar a l’animal i després l’ha llavat. El gos ha sigut entregat al seu propietari.

Últimes notícies

El Decret de Convivència valencià ha entrat en vigor amb més protecció a l’alumnat

La nova norma ha entrat en vigor per a reforçar la protecció de l'alumnat, previndre la violència i el ciberassetjament i consolidar entorns segurs i inclusius. Inclou una coordinació de benestar, límits al mòbil i procediments disciplinaris més àgils.

Generalitat i Ajuntament de València busquen seu temporal per al museu de Sorolla

Generalitat i Ajuntament van acordar buscar una seu provisional, probablement el Museu de la Ciutat, per a exhibir les obres de Sorolla de la Hispanic Society fins al seu trasllat al Palau de les Comunicacions.

Pérez Llorca insistix: el congrés del PPCV serà després de la reconstrucció per la DANA

Pérez Llorca ha reafirmat que el congrés del PPCV es convocarà quan acabe la reconstrucció després de la DANA i sosté que hi ha temps suficient.

L’advocat de Ábalos renúncia al seu defensa a les portes del juí i amb l’exministre a la presó

Carlos Bautista ha presentat la renúncia a la defensa de José Luis Ábalos i ha demanat suspendre terminis per a evitar indefensió. És el segon relleu d'advocats en la causa, amb l'exministre a la presó preventiva i una vista del Suprem fixada per al 15 de gener.

Les últimes pluges eleven les reserves del Xúquer en 21 hm³ i les del Segura en 16 hm³

Les precipitacions han impulsat al Xúquer fins al 51,5% i al Segura al 26,1%, amb pujades de 21 i 16 hm³. El conjunt del país aconseguix el 56,6%.

Pérez Llorca ha assegurat que continuarà buscant pactes amb l’oposició

El president ha reiterat la mà tendida a l'oposició després de reunir-se amb l'alcaldessa de València. Ha apel·lat a baixar la crispació i ha citat la dana com a motiu per a acordar.

Indonèsia manté fins al divendres la busca del xiquet valencià desaparegut en el naufragi de Komodo

Les autoritats indonèsies prolonguen l'operatiu per a localitzar a Quique, de 10 anys, desaparegut des del naufragi del 26 de desembre al Parc Nacional de Komodo. Després de trobar el dimarts el cos de Mateo i el casc del vaixell, el pla se centra en superfície i costes.

Llorca defén la col·laboració del PP en la investigació de la dana

Llorca ha sostingut que els dirigents del PP han col·laborat amb la investigació judicial sobre la dana del 29 d'octubre de 2024 i ha contrastat eixa actitud amb la del Govern d'Espanya.