Sanitat atén diferents denúncies veïnals i extrau més de 6.000 quilos de residus d’una casa en Alacant

Ejemplo de shortcode con estilo
  La regidoria de Sanitat de l’Ajuntament d’Alacant han intervingut durant ahir i hui per a traure d’una casa més de 6.000 quilos de residus en els voltants de la plaça de Manila. «S’han completat quatre contenidors d’obra amb tota classe de restes, fems i desaprofitaments», han explicat.   L’àrea municipal de Sanitat, dirigida per Julia Llopis, […]

 

La regidoria de Sanitat de l’Ajuntament d’Alacant han intervingut durant ahir i hui per a traure d’una casa més de 6.000 quilos de residus en els voltants de la plaça de Manila. «S’han completat quatre contenidors d’obra amb tota classe de restes, fems i desaprofitaments», han explicat.

 

L’àrea municipal de Sanitat, dirigida per Julia Llopis, ha informat que en el domicili en qüestió, un segon sense ascensor, residix una dona, amb quatre gats i un colom.

 

L’Ajuntament d’Alacant, a través dels seus departaments de Sanitat i Protecció animal, havia rebut unes quantes denúncies veïnals donant compte del risc sanitari perquè procedirà a intervindre, netejar i sanejar este focus insalubre.

 

La dona es va negar a què entraren a netejar la seua casa

El servici de Sanitat ha sol·licitat la corresponent autorització judicial per a poder accedir i netejar el pis en qüestió, davant la negativa de la seua habitant.

 

Les tasques de neteja les ha dut a terme personal contractat per la mateixa regidoria per a desenvolupar este tipus de tasques, que comporten, a demés, labors de desinfecció i desratització.

 

Els animals han sigut traslladats al centre de recollida en El Bacarot, que gestiona la Societat Protectora d’Animals i Plantes.

 

Des de la Regidoria de Sanitat han explicat que l’Ajuntament intervé en una dotzena de casos a l’any, de mitjana, per a atendre estes demandes dels veïns que posen en coneixement de les autoritats casos que alteren la convivència per males olors en immobles, l’acumulació de deixalles o la tinença d’animals sense higiene.

Últimes notícies

Les pluges més adverses es preveuen el 18 i 19 d’octubre, sobretot a Alacant

El Centre de Coordinació d’Emergències alerta que diumenge 18 i dilluns 19 d’octubre poden ser els dies de més afectació del temporal de pluges a la Comunitat Valenciana, amb especial incidència al litoral nord d’Alacant i l’entorn del cap de la Nau.

La jutgessa del cas Les Naus manté la investigació i rebutja arxivar la causa de 3 encausats

La magistrada que instrueix el cas Les Naus a Alacant ha denegat el sobreseïment lliure per a tres investigats, entre ells una arquitecta municipal, en considerar que la petició és prematura perquè queden diligències clau, com un informe de la UDEF.

Paiporta acull la mostra fotogràfica dels 21 anys de la UME

La UME porta al Museu de la Rajoleria de Paiporta la mostra fotogràfica 'InvencibleS', que repassa 21 anys d’actuacions en emergències i ret homenatge tant als equips d’intervenció com a les víctimes.

Deting a la platja del Cabanyal després d’estar una hora amagat darrere d’una boia

La Policia Local de València ha detingut un home que havia passat una hora amagat darrere d’una boia, després de ser acusat de sostraure diversos telèfons mòbils a les platges del Cabanyal i la Malva-rosa.

Un home detingut després d’estar una hora amagat darrere d’una boia a València

La Policia Local de València ha detingut un home relacionat amb el robatori de telèfons mòbils al Cabanyal i la Malva-rosa després d’estar una hora amagat darrere d’una boia per evitar els agents.

Avís groc dissabte de vesprada a Alacant per fortes pluges i tronades

Aemet ha activat per a este dissabte un avís groc a la província d'Alacant per ruixats intensos de fins a 30 l/m² en una hora, amb tronades, granís i ratxes de vent fort. L’episodi podria marcar l’inici d’uns dies de precipitacions intenses en l’àrea mediterrània.

El càncer de mama és el tumor més diagnosticat entre dones valencianes

L’Associació Espanyola Contra el Càncer en València destaca que el càncer de mama és el tumor més freqüent en dones a la Comunitat Valenciana, sobretot entre 45 i 54 anys, i reclama atenció integral més enllà del tractament mèdic.

El port d’Alacant dispara el trànsit de mercaderies quasi un 23% fins a agost

El port d’Alacant ha incrementat el trànsit de mercaderies un 22,8% fins a agost, amb 2,24 milions de tones i una xifra de negoci de 10,96 milions d’euros, molt per damunt de la mitjana estatal.