Sanitat atén diferents denúncies veïnals i extrau més de 6.000 quilos de residus d’una casa en Alacant

Ejemplo de shortcode con estilo
  La regidoria de Sanitat de l’Ajuntament d’Alacant han intervingut durant ahir i hui per a traure d’una casa més de 6.000 quilos de residus en els voltants de la plaça de Manila. «S’han completat quatre contenidors d’obra amb tota classe de restes, fems i desaprofitaments», han explicat.   L’àrea municipal de Sanitat, dirigida per Julia Llopis, […]

 

La regidoria de Sanitat de l’Ajuntament d’Alacant han intervingut durant ahir i hui per a traure d’una casa més de 6.000 quilos de residus en els voltants de la plaça de Manila. «S’han completat quatre contenidors d’obra amb tota classe de restes, fems i desaprofitaments», han explicat.

 

L’àrea municipal de Sanitat, dirigida per Julia Llopis, ha informat que en el domicili en qüestió, un segon sense ascensor, residix una dona, amb quatre gats i un colom.

 

L’Ajuntament d’Alacant, a través dels seus departaments de Sanitat i Protecció animal, havia rebut unes quantes denúncies veïnals donant compte del risc sanitari perquè procedirà a intervindre, netejar i sanejar este focus insalubre.

 

La dona es va negar a què entraren a netejar la seua casa

El servici de Sanitat ha sol·licitat la corresponent autorització judicial per a poder accedir i netejar el pis en qüestió, davant la negativa de la seua habitant.

 

Les tasques de neteja les ha dut a terme personal contractat per la mateixa regidoria per a desenvolupar este tipus de tasques, que comporten, a demés, labors de desinfecció i desratització.

 

Els animals han sigut traslladats al centre de recollida en El Bacarot, que gestiona la Societat Protectora d’Animals i Plantes.

 

Des de la Regidoria de Sanitat han explicat que l’Ajuntament intervé en una dotzena de casos a l’any, de mitjana, per a atendre estes demandes dels veïns que posen en coneixement de les autoritats casos que alteren la convivència per males olors en immobles, l’acumulació de deixalles o la tinença d’animals sense higiene.

Últimes notícies

La TDT incorpora nous canals el 5 de novembre: qui ha de resintonitzar el televisor i com posar À Punt en el 9

L'arribada de les emissions en ultra alta definició i d'una nova cadena comportarà canvis en la televisió digital terrestre, encara que els usuaris de plataformes no hauran de fer cap ajust

Pérez Llorca reclama inversió al València i qüestiona Meriton

Juanfran Pérez Llorca ha celebrat l’arribada de nous inversors al València CF, però ha assenyalat la visió de Peter Lim com a problema principal del club.

CCOO convoca a omplir els carrers l’11N per la vivenda i els salaris

Unai Sordo ha cridat a participar en la vaga general de l’11 de novembre, centrada en la vivenda i els salaris. CCOO reclama més vivendes protegides i pujades salarials.

Compromís aconseguix que retiren quatre comunicats de Catalá

La Junta Electoral ha ordenat retirar quatre comunicats del govern municipal de València després de les denúncies de Compromís. Altres tres textos ja s’havien retirat.

El Castellón firma la millor defensa del futbol professional espanyol

El CD Castellón només ha rebut quatre gols en les onze primeres jornades de la Liga Hypermotion. És l’equip menys golejat de Primera i Segona divisió.

Vox reclama una campaña electoral sin violencia en València

Ignacio Gil Lázaro ha demanat a Roger Llanes que garantisca una campanya electoral sense altercats violents en la circumscripció de València.

La incertesa sobre les ajudes encara frena el camp valencià

La Unió denuncia que, dos anys després de la dana d’octubre de 2024, continuen pendents ajudes, reparacions i respostes sobre les parcel·les afectades.

El pla climàtic de la UE vol protegir les llars i les infraestructures

La Comissió Europea vol que els països integren els riscos climàtics en les seues decisions i es preparen per a un escalfament de tres graus en 2100. El pla també aborda infraestructures, assegurances i protecció davant la calor.