21.2 C
València
Diumenge, 19 octubre, 2025

Sanitat atén diferents denúncies veïnals i extrau més de 6.000 quilos de residus d’una casa en Alacant

 

La regidoria de Sanitat de l’Ajuntament d’Alacant han intervingut durant ahir i hui per a traure d’una casa més de 6.000 quilos de residus en els voltants de la plaça de Manila. «S’han completat quatre contenidors d’obra amb tota classe de restes, fems i desaprofitaments», han explicat.

 

L’àrea municipal de Sanitat, dirigida per Julia Llopis, ha informat que en el domicili en qüestió, un segon sense ascensor, residix una dona, amb quatre gats i un colom.

 

L’Ajuntament d’Alacant, a través dels seus departaments de Sanitat i Protecció animal, havia rebut unes quantes denúncies veïnals donant compte del risc sanitari perquè procedirà a intervindre, netejar i sanejar este focus insalubre.

 

La dona es va negar a què entraren a netejar la seua casa

El servici de Sanitat ha sol·licitat la corresponent autorització judicial per a poder accedir i netejar el pis en qüestió, davant la negativa de la seua habitant.

 

Les tasques de neteja les ha dut a terme personal contractat per la mateixa regidoria per a desenvolupar este tipus de tasques, que comporten, a demés, labors de desinfecció i desratització.

 

Els animals han sigut traslladats al centre de recollida en El Bacarot, que gestiona la Societat Protectora d’Animals i Plantes.

 

Des de la Regidoria de Sanitat han explicat que l’Ajuntament intervé en una dotzena de casos a l’any, de mitjana, per a atendre estes demandes dels veïns que posen en coneixement de les autoritats casos que alteren la convivència per males olors en immobles, l’acumulació de deixalles o la tinença d’animals sense higiene.

Últimes notícies

De Fruits firma un doblet i el Raig arrasa al Llevant en el seu retorn al Ciutat (0-3)

El Rayo Vallecano va guanyar 0-3 al Llevant amb un doblet de Jorge de Fruits en la primera part i una miqueta d'Álvaro García després d'eixir des de la banqueta. La pegada i les transicions van marcar un xoc en el qual Ryan i Batalla van evitar un marcador major.

De Fruits guia el 0-3 del Raig en el Ciutat i Álvaro García bat el rècord

El Rayo Vallecano es va imposar 0-3 al Llevant amb un doblet de Jorge de Fruits i una miqueta d'Álvaro García. L'extrem es va convertir en el màxim golejador del club en Primera.

78-99. València Basket imposa la seua classe a Lleida

València Basket va véncer 78-99 al Hiopos Lleida amb encert exterior i autoritat després del descans. Pradilla va liderar als visitants i Batemon va sostindre als locals fins al tercer quart.

El Rayo Vallecano sentencia al Llevant amb eficàcia: 0-3 en el Ciutat

El Rayo Vallecano es va imposar 0-3 al Llevant en el Ciutat gràcies a la seua efectivitat. De Fruits va firmar un doblet i Álvaro García va sentenciar al 64 amb un contraatac.

78-99: València Basket imposa la seua classe a Lleida

València Basket es va imposar 78-99 en la pista del Hiopos Lleida després de trencar el dol en el tercer quart. Pradilla va liderar i l'encert exterior va marcar la diferència.

Moren dos banyistes a Guardamar i Oropesa després de ser rescatats de l’aigua

Dos hòmens van morir a la platja dels Roquetes (Guardamar del Segura) i en la cala Oropesa la Vella (Orpesa) després de ser trets de l'aigua inconscients. El CICU i el SAMU van intentar reanimar-los sense èxit.

Doblet de De Fruits per a un Rayo Vallecano còmode al descans en el Ciutat (0-2)

Jorge de Fruits anota dos gols i avança al Raig 0-2 en el Ciutat al descans. El Llevant va arribar a empatar, però el punt de Carlos Álvarez va ser anul·lat per fora de joc de Toljan.

Arturo Roig guanya el Premi Arrosser del Futur amb un arròs de conill, caragol, caça i bolets

El cuiner de Roig Viu (Albaida) s'imposa en Tastarròs 2025 amb una proposta que unix muntanya i horta. El festival va reunir desenes de restaurants i milers de degustacions.