12.7 C
València
Diumenge, 18 gener, 2026

Sanitat atén diferents denúncies veïnals i extrau més de 6.000 quilos de residus d’una casa en Alacant

 

La regidoria de Sanitat de l’Ajuntament d’Alacant han intervingut durant ahir i hui per a traure d’una casa més de 6.000 quilos de residus en els voltants de la plaça de Manila. «S’han completat quatre contenidors d’obra amb tota classe de restes, fems i desaprofitaments», han explicat.

 

L’àrea municipal de Sanitat, dirigida per Julia Llopis, ha informat que en el domicili en qüestió, un segon sense ascensor, residix una dona, amb quatre gats i un colom.

 

L’Ajuntament d’Alacant, a través dels seus departaments de Sanitat i Protecció animal, havia rebut unes quantes denúncies veïnals donant compte del risc sanitari perquè procedirà a intervindre, netejar i sanejar este focus insalubre.

 

La dona es va negar a què entraren a netejar la seua casa

El servici de Sanitat ha sol·licitat la corresponent autorització judicial per a poder accedir i netejar el pis en qüestió, davant la negativa de la seua habitant.

 

Les tasques de neteja les ha dut a terme personal contractat per la mateixa regidoria per a desenvolupar este tipus de tasques, que comporten, a demés, labors de desinfecció i desratització.

 

Els animals han sigut traslladats al centre de recollida en El Bacarot, que gestiona la Societat Protectora d’Animals i Plantes.

 

Des de la Regidoria de Sanitat han explicat que l’Ajuntament intervé en una dotzena de casos a l’any, de mitjana, per a atendre estes demandes dels veïns que posen en coneixement de les autoritats casos que alteren la convivència per males olors en immobles, l’acumulació de deixalles o la tinença d’animals sense higiene.

Últimes notícies

València trenca huit mesos sense guanyar fora amb un 0-1 a Getafe

El València es va imposar 0-1 al Getafe i va firmar el seu primer triomf a domicili de la temporada. El resultat curta onze partits sense guanyar fora i la sequera en el Coliseum des de 2018.

Tárrega va patir un gir en el genoll i Corberán demana un central per al València

César Tárrega es va retirar a la mitja hora després d'un gir en el genoll davant el Getafe. Corberán va explicar l'antecedent d'edema ossi i va reclamar fitxar un central davant les baixes.

Corberán enaltix a Gayà com a exemple de sentiment valencianista

València va guanyar 0-1 al Getafe amb un gol decisiu de Gayà, la seua primera victòria a domicili del curs. Corberán va destacar el lideratge del capità i la necessitat de sumar.

Gayà reivindica el seu compromís després de decidir el Getafe-València amb un gol

El capità del València va marcar en el 84 el 0-1 davant el Getafe i va defendre el seu compromís amb el club. Gayà va recordar que lluita per l'escut des dels onze anys i va destacar el caràcter de l'equip.

Gayà reivindica el seu compromís després de decidir el Getafe-València amb un gol

El capità del València va marcar en el 84' el 0-1 a Getafe i va respondre als dubtes sobre el seu lliurament. Va detallar el pla de la jugada i el tram final de sofriment.

Gayà decidix en el 84 i dona aire al València a Getafe

El València va véncer 0-1 en el Coliseum amb una miqueta tardà de José Luis Gayà després de passada de Ugrinic. Corberán va firmar el seu primer triomf a domicili i guanya oxigen.

Van der Poel domina a Benidorm i reforça el lideratge en la Copa del Món; Orts, tercer

Van der Poel va guanyar a Benidorm després de rodar en solitari des de la primera volta i va enfortir el seu lideratge. Nys va ser segon i Felipe Orts va acabar tercer, a 34 segons

Gayà rescata al València amb un gol en el 84 en el Coliseum

Un gol de José Luis Gayà en el minut 84 va donar al València un 0-1 clau en el Coliseum i va alleujar a Carlos Corberán. El Getafe va prolongar la seua mala ratxa.