Sanitat atén diferents denúncies veïnals i extrau més de 6.000 quilos de residus d’una casa en Alacant

 

La regidoria de Sanitat de l’Ajuntament d’Alacant han intervingut durant ahir i hui per a traure d’una casa més de 6.000 quilos de residus en els voltants de la plaça de Manila. «S’han completat quatre contenidors d’obra amb tota classe de restes, fems i desaprofitaments», han explicat.

 

L’àrea municipal de Sanitat, dirigida per Julia Llopis, ha informat que en el domicili en qüestió, un segon sense ascensor, residix una dona, amb quatre gats i un colom.

 

L’Ajuntament d’Alacant, a través dels seus departaments de Sanitat i Protecció animal, havia rebut unes quantes denúncies veïnals donant compte del risc sanitari perquè procedirà a intervindre, netejar i sanejar este focus insalubre.

 

La dona es va negar a què entraren a netejar la seua casa

El servici de Sanitat ha sol·licitat la corresponent autorització judicial per a poder accedir i netejar el pis en qüestió, davant la negativa de la seua habitant.

 

Les tasques de neteja les ha dut a terme personal contractat per la mateixa regidoria per a desenvolupar este tipus de tasques, que comporten, a demés, labors de desinfecció i desratització.

 

Els animals han sigut traslladats al centre de recollida en El Bacarot, que gestiona la Societat Protectora d’Animals i Plantes.

 

Des de la Regidoria de Sanitat han explicat que l’Ajuntament intervé en una dotzena de casos a l’any, de mitjana, per a atendre estes demandes dels veïns que posen en coneixement de les autoritats casos que alteren la convivència per males olors en immobles, l’acumulació de deixalles o la tinença d’animals sense higiene.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Aena destina 402,1 milions a l’aeroport de València entre 2027 i 2031

Aena preveu invertir 402,1 milions en l'aeroport de València entre 2027 i 2031, molt per damunt dels 60,1 milions de 2022-2026. El pla amplia terminal, seguretat i accessos i contempla una pujada mitjana de tarifes de 35 cèntims.

Sarabia no estarà davant l’Espanyol: tercera absència del curs per sanció

L'entrenador de l'Elx va ser castigat amb un partit després d'acumular cinc grogues i no podrà asseure's davant l'Espanyol. És la seua tercera absència del curs per sanció.

Mouriño confia en el contraatac del Vila-real per a assaltar el camp del Barcelona

Santiago Mouriño fixa l'objectiu del Vila-real: guanyar al líder per a reduir els 10 punts de diferència i tallar la seua ratxa perfecta a casa amb un pla de contraatac.

Rescatada una embarassada a terme en una pastera amb 15 migrants enfront d’Alacant

Salvament Marítim ha rescatat enfront d'Alacant a una dona embarassada a terme que viatjava en una pastera amb altres 14 persones. Per protocol mèdic ha sigut traslladada a l'hospital i és la segona pastera en poc més de 24 hores.

València reunirà l’elit del Optimist en la Optiorange 2026

La Optiorange 2026 se celebrarà en el Real Club Nàutic de València amb 412 regatistes de 30 països i quatre jornades que decidiran la Optimist Excellence Cup.

Carlos Espí avisa: venen quatre finals per al Llevant

Carlos Espí va assegurar que el Llevant, penúltim a set punts de la permanència, es juga quatre finals, tres d'elles a casa. Va valorar la seua renovació fins a 2028 i va demanar el suport de l'afició.

López-Arostegui: ser fidels al nostre joc per a competir al màxim davant Baskonia

López-Arostegui va remarcar que València Basket ha de defendre, rebotar i córrer per a imposar el seu ritme en la visita al Kosner Baskonia en la jornada 29 d'Eurolliga. Va rebutjar que la recent Copa del Rei relaxe al rival i va avisar d'un equip reforçat.

Copete patix una lesió meniscal en el genoll esquerre i passarà per quiròfan

El València va confirmar una lesió meniscal en el genoll esquerre de José Copete i va avançar que serà intervingut. És la tercera operació en la saga esta temporada.