Sanitat atén diferents denúncies veïnals i extrau més de 6.000 quilos de residus d’una casa en Alacant

 

La regidoria de Sanitat de l’Ajuntament d’Alacant han intervingut durant ahir i hui per a traure d’una casa més de 6.000 quilos de residus en els voltants de la plaça de Manila. «S’han completat quatre contenidors d’obra amb tota classe de restes, fems i desaprofitaments», han explicat.

 

L’àrea municipal de Sanitat, dirigida per Julia Llopis, ha informat que en el domicili en qüestió, un segon sense ascensor, residix una dona, amb quatre gats i un colom.

 

L’Ajuntament d’Alacant, a través dels seus departaments de Sanitat i Protecció animal, havia rebut unes quantes denúncies veïnals donant compte del risc sanitari perquè procedirà a intervindre, netejar i sanejar este focus insalubre.

 

La dona es va negar a què entraren a netejar la seua casa

El servici de Sanitat ha sol·licitat la corresponent autorització judicial per a poder accedir i netejar el pis en qüestió, davant la negativa de la seua habitant.

 

Les tasques de neteja les ha dut a terme personal contractat per la mateixa regidoria per a desenvolupar este tipus de tasques, que comporten, a demés, labors de desinfecció i desratització.

 

Els animals han sigut traslladats al centre de recollida en El Bacarot, que gestiona la Societat Protectora d’Animals i Plantes.

 

Des de la Regidoria de Sanitat han explicat que l’Ajuntament intervé en una dotzena de casos a l’any, de mitjana, per a atendre estes demandes dels veïns que posen en coneixement de les autoritats casos que alteren la convivència per males olors en immobles, l’acumulació de deixalles o la tinença d’animals sense higiene.

Últimes notícies

Ribó insta a Compromís a accelerar la designació d’Oltra com a candidata a l’Alcaldia de València

Joan Ribó reclama a l'executiva local de Compromís que agilitze els tràmits interns perquè Mónica Oltra siga proclamada candidata a l'Alcaldia de València en les pròximes eleccions municipals.

Bendodo exigix al Govern un esborrany de Pressupostos per a alleujar l’asfíxia de diputacions i ajuntaments

Elías Bendodo reclama al Govern un esborrany de Pressupostos Generals de l'Estat per a frenar l'escanyament financer que, segons el PP, patixen diputacions i ajuntaments. Dirigents populars denuncien un mal econòmic mensual milionari i la falta de reforma del finançament local i autonòmic.

Luís Castro lamenta que Carlos Espí no haja sigut convocat per Espanya i mira ja a la pròxima temporada

Luís Castro admet que li hauria agradat veure a Carlos Espí amb la selecció espanyola i avança que el Llevant afrontarà un estiu complex mentres planifica la pròxima temporada i les renovacions.

Riquelme veu preocupant que la selecció no tinga jugadors del Reial Madrid en el Mundial

Enrique Riquelme, candidat a la presidència del Reial Madrid, considera preocupant que Espanya afrontara el Mundial sense futbolistes del club i reclama un debat entre projectes.

Marcelino veu molt difícil entrenar a Espanya la pròxima temporada

Marcelino García Toral, que posa fi a la seua etapa al Vila-real, considera poc probable dirigir a un equip espanyol el pròxim curs i s'obri seriosament a entrenar a l'estranger.

Pérez Llorca apel·la al consens per a frenar la vaga indefinida del professorat valencià

Pérez Llorca defén que, si totes les parts compartixen l'objectiu de millorar el sistema educatiu, no hi ha motiu per a no tancar un acord que pose fi a la vaga indefinida del professorat valencià.

Paula Bonet denuncia un nou atac i el robatori d’una peça en la seua galeria d’art

Paula Bonet ha denunciat un nou atac en la seua galeria d'art, on un intrús hauria trencat el cristall de la porta, descol·locat diverses obres i robat una peça pocs dies després que el seu presumpte assetjador quedara en llibertat.

ANPE i CSIF accepten la proposta salarial i Educació cita als sindicats a una altra reunió el dimarts

ANPE i CSIF accepten l'última proposta de pujada salarial de la Conselleria d'Educació, mentres STEPV, UGT i CCOO la consideren insuficient i mantenen el pols en la vaga del professorat, a l'espera d'una nova reunió el dimarts.