Mastodon
24.6 C
València
Dijous, 18 setembre, 2025

L’actor Antony Starr, detingut a Alacant per agredir a un jove en un pub

La Policia Nacional ha detingut a Alacant a l’actor neozelandés Antony Starr, de 46 anys, per un delicte de lesions després d’haver agredit presumptament a un jove de 21 anys, al qual va propinar dos punyades en un pub del carrer Castanys i li va estampar un got de cristall en la cara.

L’agredit tenia una bretxa al costat d’una cella i després de ser evacuat en ambulància a l’hospital li van posar quatre punts de sutura i ja ha comparegut davant la Policia per a oferir el relat dels fets.


L’actor es troba actualment a Espanya participant en el rodatge de ‘The Interpreter‘, el nou llargmetratge de Guy Ritchie en el qual també participen, entre altres, Jake Gyllenhaal,  Alexander Ludwig i Emily Beecham. Es veu que tenia ganes de festa i les coses es van eixir de mare.


L’altercat


Bathuel, la persona agredida, qui va acudir al local acompanyat d’un amic i prompte va haver-hi problemes amb una persona que, segons paraules seues, “estava que queia, del borratxo que anava“. Després d’una estona així, l’amic de Bathuel va demanar a l’acompanyant de Starr que li calmara, sent llavors quan, presumptament, l’actor es va cabrejar.


Després d’espentar repetidament al jove, aquest últim va acabar defensant-se amb una altra espenta, produint-se llavors els fets que actualment investiga la policia, ja que sembla que Starr va propinar dos punyades a la víctima, colpejant-li a més amb un got en la part superior de la cella esquerra.


La cosa no va quedar ací, ja que és cert que l’actor va ser expulsat del local poc després, però Starr es va quedar al carrer al costat del seu amic a l’espera que Bathuel isquera de nou. Segons aquest últim, “va vindre cap a mi i li vaig espentar; es va caure a terra i allí ens peguem fins que va arribar la Policia, ens va separar i li va detindre”.


Després del succeït, la víctima va ser traslladada a l’hospital, sent llavors quan es va assabentar de qui era el seu presumpte agressor, mentre que Starr va passar la nit en el calabós, ja ha prestat declaració i prompte serà posat a disposició judicial.

L’actor va passar ahir el dia passejant per Alacant i visitant la ciutat.

Últimes notícies

Mazón reivindica la fortalesa de l’economia valenciana després de la DANA i crida a no baixar la mirada

Mazón va defendre que l'economia valenciana ha resistit i crescut després de la DANA del 29 d'octubre, que va danyar el 20% dels actius en les zones afectades. Va reivindicar suport empresarial, va anunciar menys burocràcia i rebaixes fiscals, i va lamentar absències en la gala de la Nit de l'Economia Valenciana.

Manzanares cancel·la els seus compromisos després de fracturar-se una costella

José María Manzanares patix la fractura de l'octava costella esquerra i és baixa a Guadalajara, Salamanca, Nimes i Lorca. Marco Pérez li substituirà a Guadalajara.

Cos destaca que l’esforç empresarial ha permés eixir sense cicatrius del xoc aranzelari

Carlos Cuerpo enaltix a València la resiliència d'empreses i treballadors i eleva el creixement al 2,7%, amb consum i inversion com a motors. Parla d'un canvi estructural recolzat en un mercat laboral robust i en la modernizacion productiva.

Morata, president de Cambra València, reclama estabilitat i un projecte comú per a Espanya

José Vicente Morata alerta d'una polarització estructural que frena consensos i demana marcs estables per a les empreses. Reivindica autonomia estratègica i inversió en I+D i infraestructures.

La calor persistix en la Comunitat Valenciana i Ademuz frega els 36 graus

La Comunitat Valenciana encadena una altra jornada de calor estiuenca a menys d'una setmana de la tardor. Ademuz frega 36 °C i les capitals queden prop de 30 °C, amb pics locals encara majors.

Sánchez presenta demà el pla d’inversions d’Aena per als aeroports espanyols

Sánchez detallarà a Alacant-Elx el nou pla d'Aena per a la xarxa aeroportuària, amb xifres que el Govern anticipa com a elevades i amb el DAURA III en l'horitzó.

Tretze municipis se sumen al pla de la Generalitat per a reparar el clavegueram després de la dana

Tretze municipis s'adherixen al pla de la Generalitat per a arreglar el clavegueram danyat per la dana. Vaersa centralitza la contractació d'obres per 134,75 milions.

Mor un home després d’autolesionar-se amb una navaixa després d’agredir a un altre a Sant Joan

Un home de 53 anys va morir a Sant Joan després de tallar-se el coll amb una navaixa després d'agredir amb un pal a un altre de 48 anys. La investigació apunta a una disputa laboral com a detonant.