L’actor Antony Starr, detingut a Alacant per agredir a un jove en un pub

La Policia Nacional ha detingut a Alacant a l’actor neozelandés Antony Starr, de 46 anys, per un delicte de lesions després d’haver agredit presumptament a un jove de 21 anys, al qual va propinar dos punyades en un pub del carrer Castanys i li va estampar un got de cristall en la cara.

L’agredit tenia una bretxa al costat d’una cella i després de ser evacuat en ambulància a l’hospital li van posar quatre punts de sutura i ja ha comparegut davant la Policia per a oferir el relat dels fets.


L’actor es troba actualment a Espanya participant en el rodatge de ‘The Interpreter‘, el nou llargmetratge de Guy Ritchie en el qual també participen, entre altres, Jake Gyllenhaal,  Alexander Ludwig i Emily Beecham. Es veu que tenia ganes de festa i les coses es van eixir de mare.


L’altercat


Bathuel, la persona agredida, qui va acudir al local acompanyat d’un amic i prompte va haver-hi problemes amb una persona que, segons paraules seues, “estava que queia, del borratxo que anava“. Després d’una estona així, l’amic de Bathuel va demanar a l’acompanyant de Starr que li calmara, sent llavors quan, presumptament, l’actor es va cabrejar.


Després d’espentar repetidament al jove, aquest últim va acabar defensant-se amb una altra espenta, produint-se llavors els fets que actualment investiga la policia, ja que sembla que Starr va propinar dos punyades a la víctima, colpejant-li a més amb un got en la part superior de la cella esquerra.


La cosa no va quedar ací, ja que és cert que l’actor va ser expulsat del local poc després, però Starr es va quedar al carrer al costat del seu amic a l’espera que Bathuel isquera de nou. Segons aquest últim, “va vindre cap a mi i li vaig espentar; es va caure a terra i allí ens peguem fins que va arribar la Policia, ens va separar i li va detindre”.


Després del succeït, la víctima va ser traslladada a l’hospital, sent llavors quan es va assabentar de qui era el seu presumpte agressor, mentre que Starr va passar la nit en el calabós, ja ha prestat declaració i prompte serà posat a disposició judicial.

L’actor va passar ahir el dia passejant per Alacant i visitant la ciutat.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Pérez Llorca reivindica els avanços del poble gitano i reforça l’aposta per les polítiques socials

Juanfran Pérez Llorca subratlla els avanços del poble gitano en la Comunitat Valenciana i reafirma el compromís del Consell amb la inclusió i les polítiques socials.

Aemet activa l’avís groc a Alacant per pluges intenses i a Castelló per vent fort

Aemet activa l'avís groc a l'interior i litoral sud d'Alacant per pluges de fins a 20 l/m² en una hora i en el nord de Castelló per ratxes de vent de 80 km/h.

Cepeda i Dituro rescaten a l’Elx davant un València superior però sense punteria

Un gol de Lucas Cepeda i una actuació decisiva de Matías Dituro van donar oxigen a l'Elx davant un València que va generar més ocasions però va tornar a fallar en la definició.

Cepeda i Dituro sostenen a l’Elx i castiguen un València que perdona

Un gol de Lucas Cepeda i una actuació excel·lent de Matías Dituro donen tres punts vitals a l'Elx davant un València amb moltes ocasions però sense punteria.

Empat sense gols al descans entre Elx i València en un derbi molt igualat

Elx i València arriben al descans amb empat sense gols en un derbi autonòmic molt equilibrat, amb fases de domini altern i l'ocasió més clara per a Lucas Beltrán.

Logronyo vibra amb una espectacular mascletà valenciana en la Plaça de l’Ajuntament

Més de 120 quilos de pólvora i milers d'assistents convertixen la Plaça de l'Ajuntament de Logronyo en un escenari faller amb música, pólvora i tradició valenciana.

Logronyo viu la seua primera falla per a acostar-se a la cultura valenciana

Logronyo estrena este cap de setmana la seua pròpia falla, una figura al·legòrica al vi de Rioja que es va plantar el divendres i cremarà el diumenge, acompanyada d'actes típics de la festa valenciana.

Més de 250 conductors passen a disposició judicial al març en la Comunitat Valenciana per delictes de trànsit

Un total de 257 conductors van ser posats a disposició judicial al març en la Comunitat Valenciana per delictes contra la seguretat viària, la majoria per alcohol i per conduir sense permís o llicència.