L’actor Antony Starr, detingut a Alacant per agredir a un jove en un pub

La Policia Nacional ha detingut a Alacant a l’actor neozelandés Antony Starr, de 46 anys, per un delicte de lesions després d’haver agredit presumptament a un jove de 21 anys, al qual va propinar dos punyades en un pub del carrer Castanys i li va estampar un got de cristall en la cara.

L’agredit tenia una bretxa al costat d’una cella i després de ser evacuat en ambulància a l’hospital li van posar quatre punts de sutura i ja ha comparegut davant la Policia per a oferir el relat dels fets.


L’actor es troba actualment a Espanya participant en el rodatge de ‘The Interpreter‘, el nou llargmetratge de Guy Ritchie en el qual també participen, entre altres, Jake Gyllenhaal,  Alexander Ludwig i Emily Beecham. Es veu que tenia ganes de festa i les coses es van eixir de mare.


L’altercat


Bathuel, la persona agredida, qui va acudir al local acompanyat d’un amic i prompte va haver-hi problemes amb una persona que, segons paraules seues, «estava que queia, del borratxo que anava«. Després d’una estona així, l’amic de Bathuel va demanar a l’acompanyant de Starr que li calmara, sent llavors quan, presumptament, l’actor es va cabrejar.


Després d’espentar repetidament al jove, aquest últim va acabar defensant-se amb una altra espenta, produint-se llavors els fets que actualment investiga la policia, ja que sembla que Starr va propinar dos punyades a la víctima, colpejant-li a més amb un got en la part superior de la cella esquerra.


La cosa no va quedar ací, ja que és cert que l’actor va ser expulsat del local poc després, però Starr es va quedar al carrer al costat del seu amic a l’espera que Bathuel isquera de nou. Segons aquest últim, «va vindre cap a mi i li vaig espentar; es va caure a terra i allí ens peguem fins que va arribar la Policia, ens va separar i li va detindre».


Després del succeït, la víctima va ser traslladada a l’hospital, sent llavors quan es va assabentar de qui era el seu presumpte agressor, mentre que Starr va passar la nit en el calabós, ja ha prestat declaració i prompte serà posat a disposició judicial.

L’actor va passar ahir el dia passejant per Alacant i visitant la ciutat.

Últimes notícies

A presó un home per onze robatoris amb força a vaixells de la Marina de València

La Policia Nacional ha detingut un home de 31 anys acusat d’onze robatoris amb força en iats i velers de la Marina de València, alguns ocupats mentre els propietaris dormien. El jutge ha decretat el seu ingrés a la presó preventiva.

Morant reclama un Botànic 3 en un curs polític que veu decisiu per a la Comunitat Valenciana

Diana Morant ha obert el nou curs polític reclamant una aliança PSPV-Compromís per a un Botànic 3 i anunciant que estudiaran recórrer al Constitucional la nova inspecció educativa. També ha carregat contra el Consell per les seues polítiques en sanitat, educació, emergències i vivenda.

Reobrin la CV-500 i la CV-401 i València inicia la neteja de la Devesa després de l’incendi

Les carreteres CV-500 i CV-401 han reobert amb normalitat després de l’incendi intencionat d’El Saler, ja controlat, i l’Ajuntament de València ha posat en marxa els treballs de neteja de la Devesa.

Elx licita la rehabilitació integral de les Clarisas per 10,1 milions d’euros

L’Ajuntament d’Elx ha tret a licitació per 10,1 milions la rehabilitació integral del Convent de la Mercè, conegut com les Clarisas, amb un termini d’execució de 36 mesos i nous usos culturals i ciutadans.

Setembre d’alta exigència per al Levante amb Barcelona, Athletic i Villarreal

El Levante afronta en setembre quatre partits de LaLiga EA Sports en quinze dies, amb duels destacats davant Barcelona, Athletic Club i Villarreal.

El Villarreal perd pólvora: marca la mitat de gols que fa un any

El Villarreal ha reduït a la mitat la seua efectivitat golejadora en les tres primeres jornades respecte a la passada temporada, amb només quatre gols en 19 remats a porta.

Setembre clau per al Valencia amb Barcelona, Sevilla, Alavés i Real Sociedad

El Valencia encararà un mes de setembre molt dur a LaLiga, amb quatre partits davant rivals de la part alta, després d’haver iniciat la Lliga en zona de descens.

L’or mundial de Marina Cortelles i Lucía Muñoz ompli d’orgull l’esport valencià

Marina Cortelles i Lucía Muñoz, integrants de la selecció espanyola de gimnàstica rítmica, han sigut rebudes per Juanfran Pérez Llorca després d’aconseguir un or mundial a Frankfurt. El president ha remarcat que el seu èxit és un orgull per a la Comunitat Valenciana i un referent per a milers de jóvens esportistes.