19.9 C
València
Dijous, 12 febrer, 2026

L’actor Antony Starr, detingut a Alacant per agredir a un jove en un pub

La Policia Nacional ha detingut a Alacant a l’actor neozelandés Antony Starr, de 46 anys, per un delicte de lesions després d’haver agredit presumptament a un jove de 21 anys, al qual va propinar dos punyades en un pub del carrer Castanys i li va estampar un got de cristall en la cara.

L’agredit tenia una bretxa al costat d’una cella i després de ser evacuat en ambulància a l’hospital li van posar quatre punts de sutura i ja ha comparegut davant la Policia per a oferir el relat dels fets.


L’actor es troba actualment a Espanya participant en el rodatge de ‘The Interpreter‘, el nou llargmetratge de Guy Ritchie en el qual també participen, entre altres, Jake Gyllenhaal,  Alexander Ludwig i Emily Beecham. Es veu que tenia ganes de festa i les coses es van eixir de mare.


L’altercat


Bathuel, la persona agredida, qui va acudir al local acompanyat d’un amic i prompte va haver-hi problemes amb una persona que, segons paraules seues, “estava que queia, del borratxo que anava“. Després d’una estona així, l’amic de Bathuel va demanar a l’acompanyant de Starr que li calmara, sent llavors quan, presumptament, l’actor es va cabrejar.


Després d’espentar repetidament al jove, aquest últim va acabar defensant-se amb una altra espenta, produint-se llavors els fets que actualment investiga la policia, ja que sembla que Starr va propinar dos punyades a la víctima, colpejant-li a més amb un got en la part superior de la cella esquerra.


La cosa no va quedar ací, ja que és cert que l’actor va ser expulsat del local poc després, però Starr es va quedar al carrer al costat del seu amic a l’espera que Bathuel isquera de nou. Segons aquest últim, “va vindre cap a mi i li vaig espentar; es va caure a terra i allí ens peguem fins que va arribar la Policia, ens va separar i li va detindre”.


Després del succeït, la víctima va ser traslladada a l’hospital, sent llavors quan es va assabentar de qui era el seu presumpte agressor, mentre que Starr va passar la nit en el calabós, ja ha prestat declaració i prompte serà posat a disposició judicial.

L’actor va passar ahir el dia passejant per Alacant i visitant la ciutat.

Últimes notícies

Quique Llopis, després del seu rècord d’Espanya en 60 m tanques, veu marge per a arrapar centèsimes

El corredor de tanques va rebaixar el rècord nacional de 60 m barres a 7.45 a Madrid i avisa que encara pot arrapar centèsimes. Enfoca Lievin, el Nacional i el Mundial de Torun.

La borrasca Nils deixa ratxes de fins a 145 km/h en la Comunitat Valenciana sense incidències greus

El pas de la borrasca Nils ha deixat ratxes de fins a 145 km/h a Xodos i més de 140 km/h a Alcoi, sense incidències greus. Emergències ha coordinat intervencions puntuals a València i Alacant.

Ricardo Ten celebra el Premi Infanta Sofía i ja mira a la classificació per a Los Angeles 2028

Ricardo Ten va celebrar el Premi Infanta Sofía amb una alegria immensa i va destacar la visibilitat per a l'esport paralímpic. Després de la seua triple medalla a París 2024, fixa objectius en els mundials i la classificació per a Los Angeles 2028.

Catalá afirma que el projecte en el port no té per què ser un gratacel

L'alcaldessa ha defés que la futura construcció en la Marina no té per què ser un gratacel i que l'altura quedarà definida pels projectes. Ha retret a Compromís el seu canvi de postura i manté el diàleg amb les associacions veïnals.

Detinguda a València després de confessar que va enverinar a la seua parella amb pastilles

La Guàrdia Civil ha detingut a una dona que va confessar haver introduït nombroses pastilles en el desdejuni de la seua parella. L'home, de 71 anys, tenia antecedents per agressió sexual i va estar tretze mesos a la presó provisional.

El rescat de fotos de la DANA a València retorna memòria a les famílies

El projecte 'Salvem els fotos' treballa amb 2,5 milions d'imatges danyades per la DANA de 2024 per a retornar records i alleujar l'impacte emocional. La iniciativa, impulsada per la UV, continuarà activa en 2026.

Pérez Llorca acusa el Govern de sabotatge a Alacant per no finançar l’abocat zero

El president valencià ha denunciat que l'Executiu no sufraga els 300 milions del projecte de reutilització total de l'aigua a Alacant i la Diputació se suma a les crítiques.

Ricardo Ten i Awa Fam brillen entre els guardonats dels Premis Nacionals de l’Esport

La gala del Pardo va unir els premis de 2023 i 2024 amb els Reis al capdavant. Ten i Fam van compartir focus amb Aitana Bonmatí, Rodri, María Pérez i Álvaro Martín.