Tomás Gimeno tindria un pla més macabre: matar a Beatriz després de desfer-se de les xiquetes

 

47 dies després de la fatídica desaparició d’Anna i Olivia a les mans del seu pare, Tomás Gimeno, porta les pitjors de les notícies.

Dijous passat es va localitzar el cos sense vida de la germana major en les profunditats de la mar, causant una gran consternació a tota la població.

Per part seua, l’acte del cas de Tenerife ha eixit a la llum i els col·laboradors de ‘El programa de Ana Rosa’ donen totes les dades del cas.

La trista realitat és que la mare de les menors, Beatriz Zimmerman patia assetjament diari. I no sols això, sinó que podia haver estat morta si arriba personar-se cinc minuts abans a la casa de l’assassí.

Abans de detallar el pla que Tomás hauria dut a terme, Cruz Morcillo ha analitzat les hores en les quals Tomás Gimeno va escapar de l’illa i Beatriz va marxar de la caserna de Guàrdia Civil mentre rebia constants crides de l’assassí.

 

El possible pla de Tomás: «Els investigadors no saben per què fa això»

 

En referència al possible pla de Tomás, Luis Rendueles explica com maltractava el suposat assassí a la mare de les seues filles: “La portava insultant personalment quasi diàriament, per missatges de telèfon, ens podem imaginar el que la cridava, la insultava a ella i la seua parella nova, però a les seues filles no, va estar picant-la psicològicament durant un any”.

A més, el periodista comenta que «hi ha més premeditació de la que pensàvem al principi, va deixar el cotxe, el gos i les targetes de crèdit…».

Una situació realment tètrica i aclaparadora. Tant és així que el comunicador s’estremeix en tractar un altre possible escenari. Un pla que també hauria succeït el dia del crim i en el qual “el més aterridor és què haguera passat si la mare arriba cinc minuts a la casa?”.

Així mateix, Tomás Gimeno “fa que la seua filla major envie un àudio a la mare dient ‘vine’t a les nou a casa a recollir els quadres de la tata’, ell es va de la casa a les 20.55 hores, si la mare arriba cinc minuts abans no sé en quin escenari estaríem…”, comenta el col·laborador.

Una citació que, segons el periodista, «els investigadors no saben per què fa això». «Potser volia acabar amb la mare o potser no perquè l’en realitat es va… potser el crim doble de les seues filles li va portar més temps del que pensava», declara el periodista sobre les possibles hipòtesis.

 

Cruz Morcillo: «Li diu que entrara amb el cotxe a la finca…»

 

D’altra banda, La periodista Cruz Morcillo també ha acabat sumant-se a la resposta del seu company de professió. A més, afig: “Té tot el sentit, li diu que entre amb el cotxe a la finca, si vols que entre, és el teu ex i estàs veient el que estàs fent és perquè no vols que la veja ningú fora i que no sàpien el que passarà dins…”.

De qualsevol manera, Morcillo es reafirma en què el pla de Tomás “és absolutament pertorbador… o li porta més temps perquè té una hora de marge, la seua intenció podria ser eixa o va canviar de pla… jo entenc que la cita per a matar-la”.

Continua la investigació, i tot apunta al fet que Tomás Gimeno va posar fi a la vida de les seues filles a la vesprada nit del 27 d’abril.

En el moment dels fets, va embolicar els seus cossos en tovalloles, els va ficar en bosses de fem i els va introduir en ‘petates’ esportius.

Després, va parar a casa dels seus pares a deixar al seu gos. Ja en el port, les càmeres de seguretat van captar com les transporta en eixes bosses fins a la seua embarcació.

Dins de la llanxa, es va dirigir a més de tres milles nàutiques i va acabar llançant-les al fons de la mar, encadenades a un àncora.

Últimes notícies

La companyia valenciana La Hongaresa celebra 30 anys amb l’estrena de ‘Coro’ a Buenos Aires

La Hongaresa, companyia de teatre de Puerto de Sagunto, complix 30 anys d’escenari i ho celebra a Buenos Aires amb l’estrena absoluta de ‘Coro’, després d’una intensa residència artística amb tres muntatges en cartell.

El PP exige que l’alcalde de Villena explique en Les Corts el robatori del tresor del museu

El PP ha sol·licitat que l’alcalde de Villena comparega en la comissió d’Educació i Cultura de Les Corts per detallar el robatori del tresor del MUVI i les mesures de seguretat del museu.

El Vila-real busca la primera victòria en La Ceràmica davant un Deportivo invicte

El Vila-real juga este dissabte el primer partit en La Ceràmica contra un Deportivo invicte i recent ascendit, amb la baixa sensible de Juan Foyth i el dubte de diversos titulars en tots dos equips.

TJ Shorts es presenta com a nou líder del vestidor del Valencia Basket

El base nord-americà amb passaport de Macedònia del Nord TJ Shorts s’ha presentat amb el Valencia Basket amb l’objectiu de liderar el projecte ‘taronja’ i reforçar la química del vestidor des del primer dia.

La jutgessa de la DANA nega una investigació prospectiva sobre Mazón

La jutgessa de Catarroja que instruïx la causa per la gestió de la DANA ha rebutjat que existisca una investigació prospectiva sobre Carlos Mazón, recordant que és una persona aforada com a diputat autonòmic.

Schinocca defensa la inversió de més de 20 milions en fitxatges de l’Elx

El director general de l’Elx, Pedro Schinocca, assegura que el club ha invertit més de 20 milions en el mercat estival i demana unitat a una afició preocupada per les eixides de jugadors importants.

El grup VI de Tercera Federació alça el teló amb quatre grans aspirants a l’ascens

La lliga en el grup VI de Tercera Federació arranca este cap de setmana amb Torrent, Villarreal C, Atlético Levante i Atlético Saguntino com a grans favorits a l’ascens, en una competició amb 18 equips i 34 jornades fins al maig.

Roy Revivo, nou lateral de l’Elx: ‘És un somni jugar la Lliga’

El lateral israelià Roy Revivo s’ha presentat com a nou jugador de l’Elx, on assegura que complix un somni i vol superar la trajectòria del seu pare a la Lliga espanyola.