Tomás Gimeno tindria un pla més macabre: matar a Beatriz després de desfer-se de les xiquetes

 

47 dies després de la fatídica desaparició d’Anna i Olivia a les mans del seu pare, Tomás Gimeno, porta les pitjors de les notícies.

Dijous passat es va localitzar el cos sense vida de la germana major en les profunditats de la mar, causant una gran consternació a tota la població.

Per part seua, l’acte del cas de Tenerife ha eixit a la llum i els col·laboradors de ‘El programa de Ana Rosa’ donen totes les dades del cas.

La trista realitat és que la mare de les menors, Beatriz Zimmerman patia assetjament diari. I no sols això, sinó que podia haver estat morta si arriba personar-se cinc minuts abans a la casa de l’assassí.

Abans de detallar el pla que Tomás hauria dut a terme, Cruz Morcillo ha analitzat les hores en les quals Tomás Gimeno va escapar de l’illa i Beatriz va marxar de la caserna de Guàrdia Civil mentre rebia constants crides de l’assassí.

 

El possible pla de Tomás: “Els investigadors no saben per què fa això”

 

En referència al possible pla de Tomás, Luis Rendueles explica com maltractava el suposat assassí a la mare de les seues filles: “La portava insultant personalment quasi diàriament, per missatges de telèfon, ens podem imaginar el que la cridava, la insultava a ella i la seua parella nova, però a les seues filles no, va estar picant-la psicològicament durant un any”.

A més, el periodista comenta que “hi ha més premeditació de la que pensàvem al principi, va deixar el cotxe, el gos i les targetes de crèdit…”.

Una situació realment tètrica i aclaparadora. Tant és així que el comunicador s’estremeix en tractar un altre possible escenari. Un pla que també hauria succeït el dia del crim i en el qual “el més aterridor és què haguera passat si la mare arriba cinc minuts a la casa?”.

Així mateix, Tomás Gimeno “fa que la seua filla major envie un àudio a la mare dient ‘vine’t a les nou a casa a recollir els quadres de la tata’, ell es va de la casa a les 20.55 hores, si la mare arriba cinc minuts abans no sé en quin escenari estaríem…”, comenta el col·laborador.

Una citació que, segons el periodista, “els investigadors no saben per què fa això”. “Potser volia acabar amb la mare o potser no perquè l’en realitat es va… potser el crim doble de les seues filles li va portar més temps del que pensava”, declara el periodista sobre les possibles hipòtesis.

 

Cruz Morcillo: “Li diu que entrara amb el cotxe a la finca…”

 

D’altra banda, La periodista Cruz Morcillo també ha acabat sumant-se a la resposta del seu company de professió. A més, afig: “Té tot el sentit, li diu que entre amb el cotxe a la finca, si vols que entre, és el teu ex i estàs veient el que estàs fent és perquè no vols que la veja ningú fora i que no sàpien el que passarà dins…”.

De qualsevol manera, Morcillo es reafirma en què el pla de Tomás “és absolutament pertorbador… o li porta més temps perquè té una hora de marge, la seua intenció podria ser eixa o va canviar de pla… jo entenc que la cita per a matar-la”.

Continua la investigació, i tot apunta al fet que Tomás Gimeno va posar fi a la vida de les seues filles a la vesprada nit del 27 d’abril.

En el moment dels fets, va embolicar els seus cossos en tovalloles, els va ficar en bosses de fem i els va introduir en ‘petates’ esportius.

Després, va parar a casa dels seus pares a deixar al seu gos. Ja en el port, les càmeres de seguretat van captar com les transporta en eixes bosses fins a la seua embarcació.

Dins de la llanxa, es va dirigir a més de tres milles nàutiques i va acabar llançant-les al fons de la mar, encadenades a un àncora.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

1-1: Joel Roca empata en el 93 i frena el somni de permanència del Llevant

Un tret de Joel Roca, desviat i validat pel VAR, va evitar la victòria local en el Ciutat després del 1-0 de Carlos Espí. La roja a Olasagasti va canviar el guió.

Morant ha reclamat més feminisme i defensa dels drets de les dones enfront del feixisme

La líder del PSPV ha lligat el 8M amb una crida a frenar el masclisme institucional i la violència digital, i ha reivindicat al PSOE com a alternativa. També ha citat avanços com l'SMI i els permisos per a defendre que el feminisme es traduïx en drets

Pastor (PP) ha acusat a Morant de guerres internes i ha posat el focus a Almussafes

El síndic del PP en Les Corts ha arremés contra la líder del PSPV pel conflicte a Almussafes i per la seua gestió. També ha citat el CNIO i ha carregat contra el Govern de Sánchez.

Morant defén l’expulsió de l’alcalde d’Almussafes i afirma que en el PSOE no caben señoros ni puters

La líder del PSPV-PSOE ha recolzat l'expulsió de Toni González i ha recalcat que el partit se situa del costat de les víctimes. També ha assenyalat conductes que considera assetjament i ha marcat límits interns.

Pérez Llorca anuncia ajudes de 6.000 €/hectàrea per a replantar cultius permanents

La Generalitat llança una línia de 26,7 milions, a 6.000 euros per hectàrea, per a agricultors amb pèrdues per la DANA de 2024. Exigirà densitat mínima per cultiu i se suma a inversions en camins, canalitzacions i regadiu.

Activistes porten làpides en la plaça de bous de València per a denunciar el suport del Consell a la tauromàquia

Un centenar d'activistes de AnimaNaturalis i CAS ha protestat enfront de la plaça de bous de València amb làpides amb noms de bous morts. Han demanat la fi de les ajudes públiques i de les corregudes.

Corberán demana un València protagonista i avisa de l’empremta de Quique davant l’Alabés

Corberán va afrontar la visita de l'Alabés amb Quique en la banqueta subratllant la identitat del València. Busquen encadenar dos victòries; Beltrán és baixa i Saravia entra.

El València vol afermar la seua escalada davant un Alabés amb l’estrena de Quique a Mestalla

El València busca enllaçar la seua segona victòria per a prendre aire respecte al descens davant un Alabés que inicia etapa amb Quique Sánchez Flores. Les baixes i les possibles estrenes marquen un dol directe a Mestalla