Tomás Gimeno tindria un pla més macabre: matar a Beatriz després de desfer-se de les xiquetes

 

47 dies després de la fatídica desaparició d’Anna i Olivia a les mans del seu pare, Tomás Gimeno, porta les pitjors de les notícies.

Dijous passat es va localitzar el cos sense vida de la germana major en les profunditats de la mar, causant una gran consternació a tota la població.

Per part seua, l’acte del cas de Tenerife ha eixit a la llum i els col·laboradors de ‘El programa de Ana Rosa’ donen totes les dades del cas.

La trista realitat és que la mare de les menors, Beatriz Zimmerman patia assetjament diari. I no sols això, sinó que podia haver estat morta si arriba personar-se cinc minuts abans a la casa de l’assassí.

Abans de detallar el pla que Tomás hauria dut a terme, Cruz Morcillo ha analitzat les hores en les quals Tomás Gimeno va escapar de l’illa i Beatriz va marxar de la caserna de Guàrdia Civil mentre rebia constants crides de l’assassí.

 

El possible pla de Tomás: “Els investigadors no saben per què fa això”

 

En referència al possible pla de Tomás, Luis Rendueles explica com maltractava el suposat assassí a la mare de les seues filles: “La portava insultant personalment quasi diàriament, per missatges de telèfon, ens podem imaginar el que la cridava, la insultava a ella i la seua parella nova, però a les seues filles no, va estar picant-la psicològicament durant un any”.

A més, el periodista comenta que “hi ha més premeditació de la que pensàvem al principi, va deixar el cotxe, el gos i les targetes de crèdit…”.

Una situació realment tètrica i aclaparadora. Tant és així que el comunicador s’estremeix en tractar un altre possible escenari. Un pla que també hauria succeït el dia del crim i en el qual “el més aterridor és què haguera passat si la mare arriba cinc minuts a la casa?”.

Així mateix, Tomás Gimeno “fa que la seua filla major envie un àudio a la mare dient ‘vine’t a les nou a casa a recollir els quadres de la tata’, ell es va de la casa a les 20.55 hores, si la mare arriba cinc minuts abans no sé en quin escenari estaríem…”, comenta el col·laborador.

Una citació que, segons el periodista, “els investigadors no saben per què fa això”. “Potser volia acabar amb la mare o potser no perquè l’en realitat es va… potser el crim doble de les seues filles li va portar més temps del que pensava”, declara el periodista sobre les possibles hipòtesis.

 

Cruz Morcillo: “Li diu que entrara amb el cotxe a la finca…”

 

D’altra banda, La periodista Cruz Morcillo també ha acabat sumant-se a la resposta del seu company de professió. A més, afig: “Té tot el sentit, li diu que entre amb el cotxe a la finca, si vols que entre, és el teu ex i estàs veient el que estàs fent és perquè no vols que la veja ningú fora i que no sàpien el que passarà dins…”.

De qualsevol manera, Morcillo es reafirma en què el pla de Tomás “és absolutament pertorbador… o li porta més temps perquè té una hora de marge, la seua intenció podria ser eixa o va canviar de pla… jo entenc que la cita per a matar-la”.

Continua la investigació, i tot apunta al fet que Tomás Gimeno va posar fi a la vida de les seues filles a la vesprada nit del 27 d’abril.

En el moment dels fets, va embolicar els seus cossos en tovalloles, els va ficar en bosses de fem i els va introduir en ‘petates’ esportius.

Després, va parar a casa dels seus pares a deixar al seu gos. Ja en el port, les càmeres de seguretat van captar com les transporta en eixes bosses fins a la seua embarcació.

Dins de la llanxa, es va dirigir a més de tres milles nàutiques i va acabar llançant-les al fons de la mar, encadenades a un àncora.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Compromís reclama pactes per a evitar el col·lapse de València en les Falles

Compromís denuncia que les Falles de València han estat marcades pel col·lapse en mobilitat, neteja i convivència i exigix tres pactes per a reconduir l'organització de les festes, a més de recuperar la taxa turística.

Milers de taxis oferixen servicis gratuïts a València i Alacant contra la liberalització dels VTC

Milers de taxistes de València i Alacant han realitzat servicis gratuïts durant dos hores per a protestar contra la liberalització dels VTC i exigir mesures de xoc immediates.

L’Elx presenta la seua samarreta retro inspirada en els 90 per a la jornada vintage de LaLiga

L'Elx ha presentat una samarreta retro amb la franja verda més alta i estreta, inspirada en els anys 90, que s'estrenarà en la jornada temàtica retro de LaLiga.

Els valencians Grimaldo, Mosquera, Fornals, Soler i Ferran Torres lideren la llista d’Espanya

Luis de la Font convoca a cinc futbolistes valencians i estrena a Mosquera, Joan García, Barrenetxea i Víctor Muñoz per als amistosos de març davant Sèrbia i Egipte.

El govern de Barcala defén la seua gestió dels bons comercie a Alacant

L'equip de govern d'Alacant sosté que la gestió dels bons comercie es va ajustar als procediments i que tota la informació és pública, mentres l'oposició exigix més transparència i accés als expedients.

Quique Llopis apunta a medalla en el Mundial de Toruń i Eusebio Càceres busca consolidar el seu renaixement

Quique Llopis arriba al Mundial de Toruń amb opcions reals de medalla en 60 metres barres, mentres que Eusebio Càceres vol confirmar el seu renàixer esportiu en la longitud.

El València complix 107 anys entre la lluita per la permanència i el repte del Nou Mestalla

El València CF celebra el seu 107 aniversari lluny dels llocs europeus, centrat en assegurar la permanència i en l'avanç de les obres del Nou Mestalla amb vista a 2027.

Vila-real i Reial Societat es juguen un pas clau cap a Europa en La Ceràmica

Vila-real i Reial Societat s'enfronten en La Ceràmica amb objectius europeus distints però urgents: afermar la Champions o assegurar presència continental la pròxima temporada.