5.3 C
València
Dijous, 1 gener, 2026

Tomás Gimeno tindria un pla més macabre: matar a Beatriz després de desfer-se de les xiquetes

 

47 dies després de la fatídica desaparició d’Anna i Olivia a les mans del seu pare, Tomás Gimeno, porta les pitjors de les notícies.

Dijous passat es va localitzar el cos sense vida de la germana major en les profunditats de la mar, causant una gran consternació a tota la població.

Per part seua, l’acte del cas de Tenerife ha eixit a la llum i els col·laboradors de ‘El programa de Ana Rosa’ donen totes les dades del cas.

La trista realitat és que la mare de les menors, Beatriz Zimmerman patia assetjament diari. I no sols això, sinó que podia haver estat morta si arriba personar-se cinc minuts abans a la casa de l’assassí.

Abans de detallar el pla que Tomás hauria dut a terme, Cruz Morcillo ha analitzat les hores en les quals Tomás Gimeno va escapar de l’illa i Beatriz va marxar de la caserna de Guàrdia Civil mentre rebia constants crides de l’assassí.

 

El possible pla de Tomás: “Els investigadors no saben per què fa això”

 

En referència al possible pla de Tomás, Luis Rendueles explica com maltractava el suposat assassí a la mare de les seues filles: “La portava insultant personalment quasi diàriament, per missatges de telèfon, ens podem imaginar el que la cridava, la insultava a ella i la seua parella nova, però a les seues filles no, va estar picant-la psicològicament durant un any”.

A més, el periodista comenta que “hi ha més premeditació de la que pensàvem al principi, va deixar el cotxe, el gos i les targetes de crèdit…”.

Una situació realment tètrica i aclaparadora. Tant és així que el comunicador s’estremeix en tractar un altre possible escenari. Un pla que també hauria succeït el dia del crim i en el qual “el més aterridor és què haguera passat si la mare arriba cinc minuts a la casa?”.

Així mateix, Tomás Gimeno “fa que la seua filla major envie un àudio a la mare dient ‘vine’t a les nou a casa a recollir els quadres de la tata’, ell es va de la casa a les 20.55 hores, si la mare arriba cinc minuts abans no sé en quin escenari estaríem…”, comenta el col·laborador.

Una citació que, segons el periodista, “els investigadors no saben per què fa això”. “Potser volia acabar amb la mare o potser no perquè l’en realitat es va… potser el crim doble de les seues filles li va portar més temps del que pensava”, declara el periodista sobre les possibles hipòtesis.

 

Cruz Morcillo: “Li diu que entrara amb el cotxe a la finca…”

 

D’altra banda, La periodista Cruz Morcillo també ha acabat sumant-se a la resposta del seu company de professió. A més, afig: “Té tot el sentit, li diu que entre amb el cotxe a la finca, si vols que entre, és el teu ex i estàs veient el que estàs fent és perquè no vols que la veja ningú fora i que no sàpien el que passarà dins…”.

De qualsevol manera, Morcillo es reafirma en què el pla de Tomás “és absolutament pertorbador… o li porta més temps perquè té una hora de marge, la seua intenció podria ser eixa o va canviar de pla… jo entenc que la cita per a matar-la”.

Continua la investigació, i tot apunta al fet que Tomás Gimeno va posar fi a la vida de les seues filles a la vesprada nit del 27 d’abril.

En el moment dels fets, va embolicar els seus cossos en tovalloles, els va ficar en bosses de fem i els va introduir en ‘petates’ esportius.

Després, va parar a casa dels seus pares a deixar al seu gos. Ja en el port, les càmeres de seguretat van captar com les transporta en eixes bosses fins a la seua embarcació.

Dins de la llanxa, es va dirigir a més de tres milles nàutiques i va acabar llançant-les al fons de la mar, encadenades a un àncora.

Últimes notícies

La Nit de cap d’any valenciana deixa 89 intoxicacions i 32 agressions en una nit amb 959 incidents

El CICU ha gestionat 959 incidents entre les 20.00 de Nit de cap d'any i les 8.00 de l'1 de gener, amb 89 intoxicacions, 32 agressions i 9 accidents de trànsit.

La pròrroga dels pressupostos de la Generalitat de 2025 entra en vigor: quarta en la història

La pròrroga dels pressupostos de la Generalitat de 2025 ha entrat en vigor i és la quarta en la història valenciana. Manté els comptes aprovats al juny per PP i Vox fins que s'aprove la llei de 2026, amb la segona extensió seguida en esta legislatura.

Han caigut a la mitat les arribades en pastera a la Comunitat Valenciana i els rescatats han arribat en pitjor estat

2025 s'ha tancat amb 340 persones rescatades enfront de 643 en 2024 i 776 en 2023, la xifra més baixa de la dècada. Malgrat el descens, augmenten els ferits i els trasllats.

Indonèsia afronta la sèptima jornada de busca dels tres espanyols desapareguts

Indonèsia va reprendre per sèptim dia la busca de tres espanyols desapareguts després del naufragi d'un vaixell turístic prop de Komodo. Les autoritats valoren prolongar el dispositiu més enllà del mínim legal.

Gelades febles a l’interior de Castelló i màximes amb pocs canvis a l’inici de l’any

L'any arranca amb cel poc nuvolós, mínimes a l'alça a l'interior de València i gelades febles a l'interior de Castelló. Vent fluix i màximes amb pocs canvis; demà hi haurà boires i lleuger ascens tèrmic.

Un jove ha mort i un menor ha resultat ferit en un xoc entre moto i cotxe a València

Un jove de 22 anys ha mort i un menor de 12 ha resultat ferit en un xoc entre una moto i un cotxe en la CV-315, en el desviament cap a Carpesa, a València. Dos unitats del SAMU i un SVB han acudit i els sanitaris han confirmat la defunció malgrat la reanimació.

El DOGV publica una vintena de nomenaments d’assessors en la Generalitat

El butlletí oficial ha oficialitzat una vintena de nomenaments, la majoria en Presidència, i inclou a José Manuel Cuenca com a personal eventual per al expresident Carlos Mazón. Les resolucions fixen efectes des de finals de novembre i al desembre, reflectint la reorganització després del relleu en la Presidència.

Dos detinguts per furts a majors amb el mètode de l’abraç al Campello

La Guàrdia Civil ha detingut a dos jóvens amb requisitòries per la seua presumpta implicació en furts a persones majors prop d'un banc del Campello. Després de passar a disposició judicial, van quedar en llibertat amb mesures cautelars.