Tomás Gimeno tindria un pla més macabre: matar a Beatriz després de desfer-se de les xiquetes

 

47 dies després de la fatídica desaparició d’Anna i Olivia a les mans del seu pare, Tomás Gimeno, porta les pitjors de les notícies.

Dijous passat es va localitzar el cos sense vida de la germana major en les profunditats de la mar, causant una gran consternació a tota la població.

Per part seua, l’acte del cas de Tenerife ha eixit a la llum i els col·laboradors de ‘El programa de Ana Rosa’ donen totes les dades del cas.

La trista realitat és que la mare de les menors, Beatriz Zimmerman patia assetjament diari. I no sols això, sinó que podia haver estat morta si arriba personar-se cinc minuts abans a la casa de l’assassí.

Abans de detallar el pla que Tomás hauria dut a terme, Cruz Morcillo ha analitzat les hores en les quals Tomás Gimeno va escapar de l’illa i Beatriz va marxar de la caserna de Guàrdia Civil mentre rebia constants crides de l’assassí.

 

El possible pla de Tomás: “Els investigadors no saben per què fa això”

 

En referència al possible pla de Tomás, Luis Rendueles explica com maltractava el suposat assassí a la mare de les seues filles: “La portava insultant personalment quasi diàriament, per missatges de telèfon, ens podem imaginar el que la cridava, la insultava a ella i la seua parella nova, però a les seues filles no, va estar picant-la psicològicament durant un any”.

A més, el periodista comenta que “hi ha més premeditació de la que pensàvem al principi, va deixar el cotxe, el gos i les targetes de crèdit…”.

Una situació realment tètrica i aclaparadora. Tant és així que el comunicador s’estremeix en tractar un altre possible escenari. Un pla que també hauria succeït el dia del crim i en el qual “el més aterridor és què haguera passat si la mare arriba cinc minuts a la casa?”.

Així mateix, Tomás Gimeno “fa que la seua filla major envie un àudio a la mare dient ‘vine’t a les nou a casa a recollir els quadres de la tata’, ell es va de la casa a les 20.55 hores, si la mare arriba cinc minuts abans no sé en quin escenari estaríem…”, comenta el col·laborador.

Una citació que, segons el periodista, “els investigadors no saben per què fa això”. “Potser volia acabar amb la mare o potser no perquè l’en realitat es va… potser el crim doble de les seues filles li va portar més temps del que pensava”, declara el periodista sobre les possibles hipòtesis.

 

Cruz Morcillo: “Li diu que entrara amb el cotxe a la finca…”

 

D’altra banda, La periodista Cruz Morcillo també ha acabat sumant-se a la resposta del seu company de professió. A més, afig: “Té tot el sentit, li diu que entre amb el cotxe a la finca, si vols que entre, és el teu ex i estàs veient el que estàs fent és perquè no vols que la veja ningú fora i que no sàpien el que passarà dins…”.

De qualsevol manera, Morcillo es reafirma en què el pla de Tomás “és absolutament pertorbador… o li porta més temps perquè té una hora de marge, la seua intenció podria ser eixa o va canviar de pla… jo entenc que la cita per a matar-la”.

Continua la investigació, i tot apunta al fet que Tomás Gimeno va posar fi a la vida de les seues filles a la vesprada nit del 27 d’abril.

En el moment dels fets, va embolicar els seus cossos en tovalloles, els va ficar en bosses de fem i els va introduir en ‘petates’ esportius.

Després, va parar a casa dels seus pares a deixar al seu gos. Ja en el port, les càmeres de seguretat van captar com les transporta en eixes bosses fins a la seua embarcació.

Dins de la llanxa, es va dirigir a més de tres milles nàutiques i va acabar llançant-les al fons de la mar, encadenades a un àncora.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El PSOE expulsa a l’alcalde d’Almussafes, Toni González, per les seues declaracions contra les denunciants

El PSOE ha expulsat a l'alcalde d'Almussafes, Toni González, per les seues declaracions contra les dones que el van denunciar per assetjament sexual, en considerar-les una revictimització. La decisió arriba després de la seua suspensió de militància al desembre i un expedient obert al febrer.

El PSOE expulsa a l’alcalde d’Almussafes, Toni González, després dels seus atacs a les denunciants d’assetjament sexual

El PSOE ha expulsat a Toni González, alcalde d'Almussafes, per declaracions contra les dones que li van denunciar per assetjament, qualificades de 'revictimación'. Al desembre va ser suspés i el 25 de febrer va afrontar un expedient per 'amenaça vetlada', 'menyspreu' i deslleialtat.

Pluges superiors a 150 l/m² a Xert i Catí en 48 hores, a l’interior de Castelló

En 48 hores s'han superat els 150 l/m² a Xert i Catí. L'episodi ha deixat acumulats molt alts a l'interior de Castelló i registres notables a València i Alacant.

El Consell destina 854 milions al transport sanitari per quatre anys prorrogables a cinc

El Consell ha autoritzat este divendres el contracte del transport sanitari urgent i no urgent en la Comunitat Valenciana: 853,9 milions per a 4+1 anys i 23 vehicles més, fins a 739.

El Consell denuncia que el Govern no ha pagat 4 de cada 5 ajudes de primera necessitat per la dana

El Consell ha denunciat que la majoria de les ajudes de primera necessitat per la dana no s'han abonat i ha atribuït el bloqueig a traves burocràtiques estatals. Alhora, ha destacat avanços del Pla Endavant.

El Consell aprova una deducció de fins a 150 € per formació musical i instruments en la Comunitat Valenciana

El Consell ha aprovat una nova deducció autonòmica de fins a 150 € en l'IRPF per gastos de foment i formació musical. La mesura serà efectiva en la campanya que arranca el 8 d'abril i té efecte retroactiu des de l'1 de gener de 2025.

Es normalitza la circulació en les línies 6 i 4 del tramvia de València després del trencament d’una catenària

La L6 va recuperar tot el seu recorregut i la L4 va restablir el tram entre Doctor Lluch i Pont d'Assot cap a les 15.00, després de reparar una catenària danyada. La incidència es va originar sobre les 12.30 pel colp d'un camió en l'avinguda de Catalunya.

La Policia Nacional busca al sospitós de violar a una menor de 16 anys a Xirivella

La UFAM de la Policia Nacional a Xirivella busca a un home sospitós d'haver violat a una menor de 16 anys. L'agressió es va produir el 26 de febrer i es reserven detalls per protecció de la víctima.