Troben un cadàver en descomposició en una platja d’Elx

 

Aquest dilluns, al voltant de les 20.30 hores, el cadàver d’un home va ser localitzat a 50 metres de la riba de la platja d’Arenals del Sol a Elx (Alacant), segons ha informat la Policia Local en el seu compte de Twitter.

 

La Policia Local va rebre l’avís de la presència d’una persona ofegada a uns 50 metres de la riba d’aqueixa platja, per la qual cosa es va donar avís a l’autoritat judicial i a la Policia Nacional perquè es feren càrrec de la investigació i l’alçament del cos, que es va produir a última hora de la nit.

 

Segons han assenyalat fonts de la Policia Nacional, al cos li faltava part d’algunes extremitats pel fet que podria portar molt de temps en l’aigua encara que es descarta que puga tractar-se d’un bus, com havia apuntat la Policia Local. En aquests moments s’està realitzant l’autòpsia al cadàver per a poder identificar al mort i esclarir les causes de la mort.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Chiva ha completat la rehabilitació del barri de Bechinos i reforça la seua protecció enfront de riuades

Chiva ha culminat la revitalització del barri de Bechinos, el nucli més antic del municipi, amb obres per a resistir futures riuades sense perdre el seu caràcter. El projecte, finançat amb fons estatals després de la DANA de 2024, inclou millores de drenatge, repavimentació i reforços estructurals.

Naixen els primers pollets d’òbila comuna del programa de Bioparc València

Bioparc València ha acollit les primeres eclosions d'òbila comuna dins del seu programa de conservació. La cria se supervisa per cambres per a evitar empremta humana i preparar la reintroducció en zones periurbanes.

Desarticulen un punt de venda de droga al costat d’una escola infantil a Cullera (València)

La Guàrdia Civil ha detingut a un home i una dona i ha desmantellat un punt de venda de droga situat a escassos metres d'una escola infantil de Cullera. En el registre es van confiscar diverses substàncies i material de dosificació.

Més de 60 km de retencions a primera hora en les carreteres de València

Retencions d'una mica més de 60 quilòmetres a primera hora a la província, amb els majors embossos en l'A-7, V-31 i V-30 en sentit a València, Alacant i Barcelona.

Intervingudes més de 50 tones d’aliments i articles no aptes en naus d’Alacant

La Guàrdia Civil ha intervingut més de 50 tones de productes no aptes en dos naus del polígon Garrachico, a Alacant. Hi ha quatre persones investigades i gènere immobilitzat o destruït per riscos per a la salut.

Set comunitats en alerta per vent, onatge, pluja i neu; Andalusia, en taronja

Set comunitats mantenen avisos per fenòmens adversos i Andalusia eleva el nivell a taronja a Almeria per temporal marítim amb ones de fins a 3 metres. Ceuta i Melilla seguixen en groc.

L’atur baixa al febrer en la Comunitat Valenciana: 1.102 persones menys i més afiliació

La Comunitat Valenciana va tancar febrer amb 1.102 aturats menys (-0,38%), fins a 290.629, i amb 11.313 afiliats més. A Espanya l'atur va repuntar lleument en 3.584 persones.

Pluges febles en el sud de València i nord d’Alacant amb descens de màximes

Cels nuvolosos i ruixats febles, més persistents en el sud de València i nord d'Alacant. Pugen les mínimes i el vent del nord-est deixarà ratxes molt fortes.