11.7 C
València
Dimecres, 28 gener, 2026

El cadàver trobat este dijous pertany a Gergő Mátés, desaparegut en Gandia en desembre de l’any passat

 

Actualització 08/05/2020, a les 10.34 hores. L’Associació SOS Desapareguts ha informat a través del seu compte de Twitter que el cadàver que s’ha trobat este dijous en Gandia, en la comarca de la Safor (València), és el de Gergő Mátés, qui va desaparéixer el 25 de desembre de l’any passat de sa casa.

 

A hores d’ara, es desconeixen les causes de la seua mort i la policia està investigant per tal de conéixer que ha pogut passar amb este xic, de 32 anys.

 

Troben el cadàver d’un home en Gandia

Este dimecres, cap a les nous de la nit, han trobat el cadàver d’un home en Gandia, en la comarca de la Safor (València). El cos ha sigut localitzat en una zona de bosc, prop del districte de Santa Anna.

 

Segons informa ‘Levante-EMV’, no es tracta d’Andreu Carreres, el jove desaparegut en la mateixa ciutat el passat 13 d’abril, com havien apuntat en primeres informacions. Ha sigut la roba que portava el cadàver, molt pareguda a la que duia Andreu el dia de la seua desaparició, la que ha fet pensar a la Policia que es tractava d’este xic. Fins i tot, els agents han arribat a comunicar a la família que l’havien trobat sense vida.

 

A pesar d’això, les primeres anàlisis de l’Institut de Medicina Legal de València, fins a on ha sigut traslladat el cos per a practicar-li l’autòpsia, han confirmat que es tracta d’una altra persona. Segons el citat mitjà, es tractaria d’un altre home, també de Gandia i de nacionalitat estrangera, que va desaparéixer en estranyes circumstàncies.

 

Les primeres hipòtesis apunten a que no es tractaria d’una mort violenta i que, per tant, no haurien participat terceres persones en la mort.

Últimes notícies

El Vila-real incorpora a Alfon González i negocia el fitxatge d’Alex Freeman

El club ha tancat l'arribada en cessió de Alfon González per a reforçar la banda esquerra i manté converses pel lateral Alex Freeman. La defensa es reordena davant la baixa de llarga duració de Juan Foyth.

Pradas replica a Bernabé i defén que el 29-O va estar al peu del canó

Salomé Pradas ha respost a Pilar Bernabé després de la seua compareixença al Senat per la DANA. La exconsellera ha defés que el 29-O va estar al peu del canó.

La Diputació de València avança a gener la neteja de platges i incorpora noves rastrilladoras

La Diputació de València ha avançat a gener una campanya que solia començar al març i ha sumat dos rastrilladoras per a treballar en la riba. La mesura respon als temporals i busca mantindre les platges netes i segures tot l'any, amb prioritat en el sud i un calendari fins a octubre.

Pérez Llorca oferix al PSPV tornar a la Mesa de Les Corts i desbloquejar els òrgans estatutaris

Pérez Llorca ha tendit la mà al PSPV perquè torne a la Mesa de Les Corts i al Consell de Radiotelevisió Valenciana i per a renovar els òrgans estatutaris. Després de reunir-se amb els síndics, ha defés recuperar la 'normalitat institucional' i s'ha mostrat disposat a formalitzar una reunió amb Diana Morant.

Veïns de València rebran pautes per a prohibir allotjaments turístics en les seues finques

La federació veïnal llança una campanya per a explicar els canvis en la Llei de Propietat Horitzontal que permeten vetar pisos turístics en els edificis. La iniciativa inclou sessions informatives en barris.

Miramar puja a 22,1° i firma la màxima de la península en una jornada d’ascensos

Pujada generalitzada de les màximes enfront del dilluns en la Comunitat Valenciana. Miramar lidera amb 22,1°; les capitals superen els 20é i Fredes queda en 8,2°.

La fiscalia manté 21 anys per a tres acusats per la presumpta violació per torns a una menor a Novelda

L'acusació pública ha ratificat la seua petició de 21 anys per a cada un dels tres jutjats per la presumpta violació per torns a una menor en Nit de cap d'any de 2018. El juí en l'Audiència d'Alacant ha quedat vist per a sentència.

Una manifestació recorrerà el dissabte Benetússer, Sedaví i Alfafar amb el lema ‘Mazón a presó’

Més de 200 entitats i associacions de víctimes van convocar per al dissabte una marxa amb el lema 'Mazón a presó'. Exigixen que Mazón entregue l'acta i declare davant la jutgessa de la dana.