El cadàver trobat este dijous pertany a Gergő Mátés, desaparegut en Gandia en desembre de l’any passat

 

Actualització 08/05/2020, a les 10.34 hores. L’Associació SOS Desapareguts ha informat a través del seu compte de Twitter que el cadàver que s’ha trobat este dijous en Gandia, en la comarca de la Safor (València), és el de Gergő Mátés, qui va desaparéixer el 25 de desembre de l’any passat de sa casa.

 

A hores d’ara, es desconeixen les causes de la seua mort i la policia està investigant per tal de conéixer que ha pogut passar amb este xic, de 32 anys.

 

Troben el cadàver d’un home en Gandia

Este dimecres, cap a les nous de la nit, han trobat el cadàver d’un home en Gandia, en la comarca de la Safor (València). El cos ha sigut localitzat en una zona de bosc, prop del districte de Santa Anna.

 

Segons informa ‘Levante-EMV’, no es tracta d’Andreu Carreres, el jove desaparegut en la mateixa ciutat el passat 13 d’abril, com havien apuntat en primeres informacions. Ha sigut la roba que portava el cadàver, molt pareguda a la que duia Andreu el dia de la seua desaparició, la que ha fet pensar a la Policia que es tractava d’este xic. Fins i tot, els agents han arribat a comunicar a la família que l’havien trobat sense vida.

 

A pesar d’això, les primeres anàlisis de l’Institut de Medicina Legal de València, fins a on ha sigut traslladat el cos per a practicar-li l’autòpsia, han confirmat que es tracta d’una altra persona. Segons el citat mitjà, es tractaria d’un altre home, també de Gandia i de nacionalitat estrangera, que va desaparéixer en estranyes circumstàncies.

 

Les primeres hipòtesis apunten a que no es tractaria d’una mort violenta i que, per tant, no haurien participat terceres persones en la mort.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Ull Gargot transforma el dibuix en solitari en una comunitat creativa a l’aire lliure a València

Ull Gargot ha convertit l'acte íntim de dibuixar en una trobada mensual i gratuïta en espais públics de València, on professionals i aficionats compartixen quaderns, processos i idees a l'aire lliure.

Cel nuvolós i lleuger repunt de temperatures a l’interior per a tancar abril en la Comunitat

La Comunitat Valenciana afronta l'últim dissabte d'abril amb cel nuvolós, possibilitat de pluges en l'extrem sud, temperatures quasi sense canvis i vent fluix de component este.

La majoria del professorat valencià recolza una vaga indefinida des de l’11 de maig

Quasi deu mil docents valencians participen en una consulta sindical i s'inclinen majoritàriament per iniciar una vaga indefinida l'11 de maig, amb un ampli suport a mantindre-la el temps que siga necessari.

Diana Morant acusa a Pérez Llorca d’anteposar l’agenda de Vox a les prioritats dels valencians

Diana Morant critica que el Govern valencià de Juanfran Pérez Llorca seguix l'agenda pactada amb Vox, amb privatització de servicis públics i falta de celebració del 25 d’Abril.

TastArròs 2026 plena d’arròs i tradició la plaça de l’Ajuntament de València

La plaça de l'Ajuntament de València celebra la primera jornada de TastArròs 2026, una trobada popular que reivindica l'arròs amb propostes gastronòmiques, activitats culturals i tradició local.

El Real Oviedo s’agarra a la seua última opció davant un Elx encara sense guanyar fora de casa

El Real Oviedo, cuer de Primera Divisió, es juga gran part de les seues opcions de permanència davant un Elx que encara no ha guanyat a domicili però arriba llançat en resultats recents.

Bernabé contraposa la prioritat veïnal del PSPV a l’abandó de Catalá en Orriols

Pilar Bernabé reivindica en Orriols la prioritat veïnal del PSPV i acusa el govern de María José Catalá d'abandonar el barri i retallar inversions i servicis bàsics.

Màxim Quiles domina de nou a Jerez i passa a la Q2 amb el millor temps en Moto3

Màxim Quiles torna a marcar la referència en Moto3 en el Gran Premi d'Espanya, lidera la segona jornada de lliures a Jerez sobre asfalt mullat i accedix a la Q2 amb solvència.