El cadàver trobat este dijous pertany a Gergő Mátés, desaparegut en Gandia en desembre de l’any passat

 

Actualització 08/05/2020, a les 10.34 hores. L’Associació SOS Desapareguts ha informat a través del seu compte de Twitter que el cadàver que s’ha trobat este dijous en Gandia, en la comarca de la Safor (València), és el de Gergő Mátés, qui va desaparéixer el 25 de desembre de l’any passat de sa casa.

 

A hores d’ara, es desconeixen les causes de la seua mort i la policia està investigant per tal de conéixer que ha pogut passar amb este xic, de 32 anys.

 

Troben el cadàver d’un home en Gandia

Este dimecres, cap a les nous de la nit, han trobat el cadàver d’un home en Gandia, en la comarca de la Safor (València). El cos ha sigut localitzat en una zona de bosc, prop del districte de Santa Anna.

 

Segons informa ‘Levante-EMV’, no es tracta d’Andreu Carreres, el jove desaparegut en la mateixa ciutat el passat 13 d’abril, com havien apuntat en primeres informacions. Ha sigut la roba que portava el cadàver, molt pareguda a la que duia Andreu el dia de la seua desaparició, la que ha fet pensar a la Policia que es tractava d’este xic. Fins i tot, els agents han arribat a comunicar a la família que l’havien trobat sense vida.

 

A pesar d’això, les primeres anàlisis de l’Institut de Medicina Legal de València, fins a on ha sigut traslladat el cos per a practicar-li l’autòpsia, han confirmat que es tracta d’una altra persona. Segons el citat mitjà, es tractaria d’un altre home, també de Gandia i de nacionalitat estrangera, que va desaparéixer en estranyes circumstàncies.

 

Les primeres hipòtesis apunten a que no es tractaria d’una mort violenta i que, per tant, no haurien participat terceres persones en la mort.

Últimes notícies

Una forta tromba d’aigua inunda vivendes i carreteres a Utiel-Requena

Una intensa tromba d’aigua ha deixat quasi 60 l/m² a Requena, ha inundat vivendes i ha complicat el trànsit en diverses carreteres de la comarca, mentres es manté l’alerta per pluges molt fortes a l’interior de la Comunitat Valenciana.

Una forta tromba d’aigua inunda vivendes i carreteres a Utiel-Requena

Una intensa tromba d’aigua ha deixat quasi 60 litres per metre quadrat en Requena, ha inundat vivendes i ha obligat a intervindre Emergències, que manté l’alerta per noves pluges fortes esta matinada.

Pérez Llorca diu que no li preocupa el seu futur sinó el dels valencians

Juanfran Pérez Llorca assegura en el debat de política general que no està preocupat per la seua candidatura sinó pel futur dels valencians i defensa els seus anuncis davant les crítiques de l’oposició.

Pradas afirma que no vol tapar ningú i reclama que es conega tota la veritat de la DANA

Salomé Pradas, exconsellera de Justícia i Interior imputada per la DANA de 2024, ha assegurat al Congrés que no vol tapar ningú, tampoc l’expresident Carlos Mazón, i que el seu objectiu és que es conega tota la veritat del que va passar.

Galán reclama a Europa un nou model energètic per reduir la dependència exterior

El president executiu d'Iberdrola, Ignacio Sánchez Galán, ha defensat a València que Europa necessita un nou model energètic per trencar la seua dependència exterior i ha reclamat més inversió en xarxes elèctriques i estabilitat reguladora. L'ex primer ministre italià Enrico Letta ha advertit també sobre la fragmentació europea i el domini nord-americà en banca i intel·ligència artificial.

L’humor de Javier Aguirre conquista Mestalla en la seua presentació

Javier Aguirre s’ha presentat com a nou entrenador del Valencia amb una roda de premsa plena d’humor, proximitat i frases espontànies, mantenint intacta la seua personalitat. El tècnic mexicà ha promés donar-ho tot per revertir la mala dinàmica esportiva de l’equip.

Vox defensa que els acords amb el PP fan als valencians millor i més segurs

El síndic de Vox en Les Corts, José María Llanos, ha defensat en el debat de política general que els acords del seu partit amb el PP han millorat la situació dels valencians i han augmentat la seua seguretat, sobretot en matèria d’immigració i vivenda. Ha advertit, no obstant això, que els pressupostos de 2026 només recullen una part del programa de Vox i que aspiren a anar més lluny si governen en solitari.

L’home acusat de matar la seua parella a Benidorm ix de la vivenda després de cinc hores amb la Policia

L’home detingut per l’assassinat masclista de la seua parella a Benidorm ha abandonat el domicili escortat per la Policia Nacional després de cinc hores dins de la vivenda. La víctima, una dona brasilera de 33 anys, no constava en el sistema Viogén i Benidorm ha decretat un dia de dol i una concentració de condemna.