El cadàver trobat este dijous pertany a Gergő Mátés, desaparegut en Gandia en desembre de l’any passat

Ejemplo de shortcode con estilo
  Actualització 08/05/2020, a les 10.34 hores. L’Associació SOS Desapareguts ha informat a través del seu compte de Twitter que el cadàver que s’ha trobat este dijous en Gandia, en la comarca de la Safor (València), és el de Gergő Mátés, qui va desaparéixer el 25 de desembre de l’any passat de sa casa.   ❌ DESACTIVADA#desaparecido […]

 

Actualització 08/05/2020, a les 10.34 hores. L’Associació SOS Desapareguts ha informat a través del seu compte de Twitter que el cadàver que s’ha trobat este dijous en Gandia, en la comarca de la Safor (València), és el de Gergő Mátés, qui va desaparéixer el 25 de desembre de l’any passat de sa casa.

 

A hores d’ara, es desconeixen les causes de la seua mort i la policia està investigant per tal de conéixer que ha pogut passar amb este xic, de 32 anys.

 

Troben el cadàver d’un home en Gandia

Este dimecres, cap a les nous de la nit, han trobat el cadàver d’un home en Gandia, en la comarca de la Safor (València). El cos ha sigut localitzat en una zona de bosc, prop del districte de Santa Anna.

 

Segons informa ‘Levante-EMV’, no es tracta d’Andreu Carreres, el jove desaparegut en la mateixa ciutat el passat 13 d’abril, com havien apuntat en primeres informacions. Ha sigut la roba que portava el cadàver, molt pareguda a la que duia Andreu el dia de la seua desaparició, la que ha fet pensar a la Policia que es tractava d’este xic. Fins i tot, els agents han arribat a comunicar a la família que l’havien trobat sense vida.

 

A pesar d’això, les primeres anàlisis de l’Institut de Medicina Legal de València, fins a on ha sigut traslladat el cos per a practicar-li l’autòpsia, han confirmat que es tracta d’una altra persona. Segons el citat mitjà, es tractaria d’un altre home, també de Gandia i de nacionalitat estrangera, que va desaparéixer en estranyes circumstàncies.

 

Les primeres hipòtesis apunten a que no es tractaria d’una mort violenta i que, per tant, no haurien participat terceres persones en la mort.

Últimes notícies

Dimecres amb oratge estable i lleuger descens tèrmic a la Comunitat

El dimecres arribarà amb cel poc nuvolós a la Comunitat Valenciana, lleugers canvis de temperatura i vent fluix a moderat. Dijous augmentaran els núvols i s’espera un xicotet descens tèrmic, amb variacions en el vent i condicions marítimes moderades.

Iñigo Pérez assenyala la falta de contundència després del 4-3 a Liverpool

Iñigo Pérez ha atribuït la derrota del Villarreal per 4-3 a Anfield a una nova falta de contundència defensiva en moments clau. El tècnic ha lamentat especialment l’empat del Liverpool just abans del descans.

Comesaña admet que l’empat del Liverpool abans del descans va ser clau

Santi Comesaña ha reconegut que l’empat del Liverpool en l’última jugada abans del descans i el tercer gol a l’inici de la represa han sigut decisius en la derrota 4-3 del Villarreal en Champions.

El Villarreal acaricia l’empat però cau 4-3 davant el Liverpool a la Champions

El Villarreal ha encadenat la segona derrota en la Lliga de Campions després de deixar escapar un 0-2 a Anfield i perdre 4-3 contra el Liverpool.

Ajuda inicial de 23,5 milions per a les víctimes de la dana Adam

La Generalitat ha aprovat un primer paquet d’ajudes directes de 23,5 milions d’euros per a reparar vivendes, reposar estris i facilitar el reallotjament de les persones que han perdut la seua casa per la dana Adam.

Set canvis de Iñigo Pérez en el Villarreal per a visitar el Liverpool amb Araújo de titular

Iñigo Pérez ha renovat l’onze del Villarreal amb set canvis respecte a la Lliga per a enfrontar-se al Liverpool, que ix amb Ronald Araújo en la defensa.

Argentina i Suècia, grans favorites en la Nacra Cup València de Nacra 17

La Nacra Cup València reunirà del 21 al 24 d’octubre 24 tripulacions de 17 països, amb Argentina i Suècia com a grans favorites en la classe olímpica Nacra 17.

El Rally Ciutat de València arriba amb Fuster buscant el seu seté títol d’Espanya

El Rally Ciutat de València-Memorial Javi Sanz afronta la seua 26a edició el pròxim cap de setmana, amb Miguel Fuster jugant-se el seu seté títol nacional. La prova compta amb un fort suport institucional i un programa que combina projecció estatal i arrelament als municipis valencians.