El cadàver trobat este dijous pertany a Gergő Mátés, desaparegut en Gandia en desembre de l’any passat

 

Actualització 08/05/2020, a les 10.34 hores. L’Associació SOS Desapareguts ha informat a través del seu compte de Twitter que el cadàver que s’ha trobat este dijous en Gandia, en la comarca de la Safor (València), és el de Gergő Mátés, qui va desaparéixer el 25 de desembre de l’any passat de sa casa.

 

A hores d’ara, es desconeixen les causes de la seua mort i la policia està investigant per tal de conéixer que ha pogut passar amb este xic, de 32 anys.

 

Troben el cadàver d’un home en Gandia

Este dimecres, cap a les nous de la nit, han trobat el cadàver d’un home en Gandia, en la comarca de la Safor (València). El cos ha sigut localitzat en una zona de bosc, prop del districte de Santa Anna.

 

Segons informa ‘Levante-EMV’, no es tracta d’Andreu Carreres, el jove desaparegut en la mateixa ciutat el passat 13 d’abril, com havien apuntat en primeres informacions. Ha sigut la roba que portava el cadàver, molt pareguda a la que duia Andreu el dia de la seua desaparició, la que ha fet pensar a la Policia que es tractava d’este xic. Fins i tot, els agents han arribat a comunicar a la família que l’havien trobat sense vida.

 

A pesar d’això, les primeres anàlisis de l’Institut de Medicina Legal de València, fins a on ha sigut traslladat el cos per a practicar-li l’autòpsia, han confirmat que es tracta d’una altra persona. Segons el citat mitjà, es tractaria d’un altre home, també de Gandia i de nacionalitat estrangera, que va desaparéixer en estranyes circumstàncies.

 

Les primeres hipòtesis apunten a que no es tractaria d’una mort violenta i que, per tant, no haurien participat terceres persones en la mort.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Xarxa Elèctrica reforça la xarxa de transport a València en repotenciar la línia Godelleta-Requena de 400 kV

Xarxa Elèctrica ha conclòs la repotenciació de la línia de 400 kV entre Requena i Godelleta, augmentant la seua capacitat de transport i reforçant el subministrament elèctric a la província de València.

El Port d’Alacant recolza un de cada cinc projectes de la convocatòria Ports 4.0

L'Autoritat Portuària d'Alacant ha avalat 19 dels 91 projectes comercials presentats a la convocatòria nacional Ports 4.0 i suma 35 iniciatives innovadores secundades si s'inclouen les idees.

Ramazani sosté el gol dels extrems del València en plena sequera

Els extrems del València encadenen diversos mesos sense gol i cedixen quasi tota la responsabilitat ofensiva en banda a Largie Ramazani, que acumula cinc tants de lliga.

Pérez Llorca defén que els actuals pressupostos li eviten pressions mentres prepara nous comptes

Juanfran Pérez Llorca assegura que els pressupostos de la Generalitat continuen garantint la capacitat inversora i que això li permet negociar sense presses unes noves comptes amb els grups parlamentaris.

Pérez Llorca promet continuar baixant impostos i defén el seu model fiscal en la campanya de la renda

Juanfran Pérez Llorca reivindica una política fiscal que, segons afirma, permet baixar impostos i augmentar la recaptació, i anuncia noves deduccions autonòmiques en la campanya de la renda en la Comunitat Valenciana.

L’Elx confia a recuperar a Héctor Fort per a rebre a l’Atlètic

Elx accelera la recuperació del lateral Héctor Fort després de la seua lesió de muscle i confia a tindre-ho disponible per al dol del 22 d'abril davant l'Atlètic de Madrid, pendent encara del vistiplau del Barcelona.

Detinguts tres hòmens per un punt de venda d’objectes robats en una vivenda d’Alacant

La Policia Nacional ha detingut a tres hòmens per un punt de venda i receptació d'objectes robats en una vivenda de la zona nord d'Alacant, on es van intervindre nombrosos efectes sostrets.

Paiporta impulsa el reciclatge d’aparells electrònics amb una campanya en el comerç local

Paiporta impulsa el reciclatge d'aparells elèctrics i electrònics amb una campanya de conscienciació secundada per la Generalitat i el comerç local, que reforça la reconstrucció després de la dana de 2024.