Troben un cadàver momificat en un edifici a Alacant

Ejemplo de shortcode con estilo
Al costat del cadàver es trobava una motxilla i documentació relativa a un desaparegut el juliol de 2019

La policia ha informat que han trobat un cadàver momificat en un edifici sense acabar de construir i abandonat a Alacant.

Al costat d’ell, es trobava una motxilla amb documentació a nom de Julián Ortega, un home de 56 anys que va desaparéixer el juliol de 2019.

Un veí el va trobar divendres passat en un immoble situat la carretera d’Ocaña, en la confluència de la plaça de la Lluna amb l’avinguda Neptú. Després de la troballa, va alertar immediatament a la Policia.

El cadàver momificat va ser trobat al costat de documentació relativa a un desaparegut

Els agents es van desplaçar a la zona i al costat del cadàver momificat, tal com recull Europa Press remetent-se a les citades fonts, van trobar una motxilla amb documentació que es correspon a la de l’home la desaparició del qual es va denunciar el juliol de 2019.

Davant aquest escenari, ara la Policia està a l’espera de les proves d’ADN per a confirmar la identitat del cadàver, així com dels resultats de l’autòpsia per a determinar les causes de la mort.

Últimes notícies

Avaria a Metrovalencia: retards en quatre línies

Una avaria elèctrica ha causat retards en quatre línies de Metrovalencia, al centre de València. La incidència ja s’ha reparat, però encara hi ha demores.

El president d’Adif presenta la dimissió després de reunir-se amb Carlos Cuerpo en plena crisi ferroviària

L’eixida de Luis Pedro Marco de la Peña arriba un dia després de la dimissió d’Óscar Puente i amb la investigació de l’accident d’Urda oberta

Fallas 2027: horaris per als petards i zones lliures a València

Les normes per a les Fallas 2027 a València limitaran els petards de nit, establiran espais sense pirotècnia i prohibiran les parades de mojitos.

Alacant anuncia els Reis Mags i les Carteres Reials de 2027

Nacho Lloret, César Quintanilla i Javier Portillo representaran els Reis Mags en la cavalcada d’Alacant del 5 de gener de 2027. També s’han anunciat les tres Carteres Reials.

Alacant i Castelló, en avís groc per pluges intenses

L’avís groc afecta el litoral sud d’Alacant i el litoral nord de Castelló entre dimecres 4 i dijous 5 de novembre. Les pluges poden deixar fins a 30 litres per metre quadrat en una hora.

Xixona busca suport europeu per a protegir el torró

Xixona ha demanat suport europeu per a promocionar i protegir el torró. La reunió també ha abordat les dificultats dels xicotets productors i la falta d’ajudes per a la Fira de Nadal de 2026.

Xest recupera infraestructures amb més de 200 milions després de la dana

El Govern ha destinat més de 200 milions a reconstruir Xest després de la dana de 2024. La inversió també acompanya un projecte de vivenda protegida.

Demanen set anys de presó per una agressió sexual a Alacant

La Fiscalía ha sol·licitat set anys de presó per a un voluntari d’una associació LGTBI+ acusat d’agredir sexualment un migrant senegalés. El judici s’ha celebrat a Alacant.