Troben un cadàver momificat en un edifici a Alacant

Ejemplo de shortcode con estilo
Al costat del cadàver es trobava una motxilla i documentació relativa a un desaparegut el juliol de 2019

La policia ha informat que han trobat un cadàver momificat en un edifici sense acabar de construir i abandonat a Alacant.

Al costat d’ell, es trobava una motxilla amb documentació a nom de Julián Ortega, un home de 56 anys que va desaparéixer el juliol de 2019.

Un veí el va trobar divendres passat en un immoble situat la carretera d’Ocaña, en la confluència de la plaça de la Lluna amb l’avinguda Neptú. Després de la troballa, va alertar immediatament a la Policia.

El cadàver momificat va ser trobat al costat de documentació relativa a un desaparegut

Els agents es van desplaçar a la zona i al costat del cadàver momificat, tal com recull Europa Press remetent-se a les citades fonts, van trobar una motxilla amb documentació que es correspon a la de l’home la desaparició del qual es va denunciar el juliol de 2019.

Davant aquest escenari, ara la Policia està a l’espera de les proves d’ADN per a confirmar la identitat del cadàver, així com dels resultats de l’autòpsia per a determinar les causes de la mort.

Últimes notícies

Iñigo Pérez assenyala la falta de contundència després del 4-3 a Liverpool

Iñigo Pérez ha atribuït la derrota del Villarreal per 4-3 a Anfield a una nova falta de contundència defensiva en moments clau. El tècnic ha lamentat especialment l’empat del Liverpool just abans del descans.

Comesaña admet que l’empat del Liverpool abans del descans va ser clau

Santi Comesaña ha reconegut que l’empat del Liverpool en l’última jugada abans del descans i el tercer gol a l’inici de la represa han sigut decisius en la derrota 4-3 del Villarreal en Champions.

El Villarreal acaricia l’empat però cau 4-3 davant el Liverpool a la Champions

El Villarreal ha encadenat la segona derrota en la Lliga de Campions després de deixar escapar un 0-2 a Anfield i perdre 4-3 contra el Liverpool.

Ajuda inicial de 23,5 milions per a les víctimes de la dana Adam

La Generalitat ha aprovat un primer paquet d’ajudes directes de 23,5 milions d’euros per a reparar vivendes, reposar estris i facilitar el reallotjament de les persones que han perdut la seua casa per la dana Adam.

Set canvis de Iñigo Pérez en el Villarreal per a visitar el Liverpool amb Araújo de titular

Iñigo Pérez ha renovat l’onze del Villarreal amb set canvis respecte a la Lliga per a enfrontar-se al Liverpool, que ix amb Ronald Araújo en la defensa.

Argentina i Suècia, grans favorites en la Nacra Cup València de Nacra 17

La Nacra Cup València reunirà del 21 al 24 d’octubre 24 tripulacions de 17 països, amb Argentina i Suècia com a grans favorites en la classe olímpica Nacra 17.

El Rally Ciutat de València arriba amb Fuster buscant el seu seté títol d’Espanya

El Rally Ciutat de València-Memorial Javi Sanz afronta la seua 26a edició el pròxim cap de setmana, amb Miguel Fuster jugant-se el seu seté títol nacional. La prova compta amb un fort suport institucional i un programa que combina projecció estatal i arrelament als municipis valencians.

Chloe Bibby apuntala el joc interior del Valencia Basket amb un contracte de dos mesos

El Valencia Basket ha tancat la incorporació temporal de l’ala-pívot australiana Chloe Bibby per dos mesos, pendent de la revisió mèdica. La jugadora arriba després de brillar amb el Spar Girona i de passar per la WNBA amb Minnesota Lynx.