Troben un quilo de cocaïna dins d’un compartiment ocult en un cotxe en Elx

 

Agents de la Policia Nacional han descobert, durant un control d’accés a la ciutat d’Elx, en la comarca del Baix Vinalopó (Alacant), un quilo de cocaïna que es trobava ocult en un compartiment dins d’un cotxe. El seu conductor, de 36 anys, ha sigut detingut.

 

En un dispositiu estàtic de control fet per la Unitat de Prevenció i Reacció (UPR) de la Comissaria d’Elx, els agents van donar l’alt a un cotxe a bord del que viatjava un jove, amb la finalitat de fer les comprovacions corresponents, segons ha explicat el cos policial en un comunicat.

 

Després d’inspeccionar el cotxe, els policies van localitzar un compartiment ocult. Dins, van trobar un paquet rectangular perfectament embalat amb la imatge d’un ocell rapaç que contenia un quilo de cocaïna. Els agents van arrestar al conductor com a presumpte autor d’un delicte de tràfic de drogues.

 

Registres en tres cases

El Grup d’Estupefaents de la Brigada de Policia Judicial de la Comissaria d’Elx es va fer càrrec de la investigació i els seus agents van fer diferents registres en tres cases propietat del detingut.

 

En estes cases, els policies van localitzar alguns objectes per a analitzar i gran quantitat de diners en metàl·lic que presumiblement tindria relació amb la venda i distribució de les drogues.

 

Els agents continuen amb la investigació per a esbrinar la procedència de la droga intervinguda i no descarten practicar més detencions. El detingut ha quedat a la disposició del Jutjat d’Instrucció en funcions de Guàrdia d’Elx.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

La Generalitat assegura que 4 de cada 5 famílies de la DANA no han cobrat les ajudes de primera necessitat

El Consell critica la falta de pagaments estatals i el bloqueig de fons municipals, mentres defén que el Pla Endavant suma el 57% d'accions finalitzades o en curs.

Acció Cultural demana al TSJCV investigar a Mazón i que la resta del cas seguisca a Catarroja

L'acusació popular ha demanat al TSJCV investigar a Carlos Mazón, aforat, i que la instrucció de la resta d'investigats continue a Catarroja per a evitar demores.

Castelló repartirà 2.000 polseres detectores de substàncies per a previndre agressions sexistes en la Magdalena

Castelló distribuirà 2.000 polseres detectores, tapavasos i polseres de tela durant la Magdalena per a previndre agressions sexistes. Hi haurà quatre Punts Violeta i reforç policial.

Pérez Llorca subratlla l’impuls del Consell a la igualtat amb solucions reals i recursos

Pérez Llorca ha defés que la igualtat s'impulsa amb 'solucions reals' i 'fets mesurables': més programes (de 2 a 9) i 1,8 milions en polítiques públiques. Els premis Isabel Ferrer han reconegut a Mamàs en Acció, Lola Guillamón i Marcela Fernández Losada, amb una crida a visibilitzar el lideratge femení

Avís groc el dissabte a Castelló per pluges de 20 l/m² en una hora i 60 en 12

Aemet ha establit per a este dissabte l'avís groc a Castelló per pluges de 20 l/m² en una hora i 60 en 12, amb tempesta ocasional. Este divendres hi ha avís groc per precipitacions en la Comunitat i, a Alacant, també per mala mar amb vent del sud-oest i ones de 3 metres.

El Consell aprova una deducció de fins a 150 € per formació musical, instruments i partitures en la Comunitat Valenciana

La Comunitat Valenciana ha aprovat una deducció autonòmica en l'IRPF de fins a 150 € per a gastos de formació musical, instruments, partitures i quotes de societats. És aplicable amb efectes des de l'1 de gener de 2025 en la campanya que comença el 8 d'abril i afecta a bases de fins a 60.000 € individuals i 78.000 € conjuntes.

Digital-IA Fest acosta la IA a les xicotetes localitats valencianes este dissabte

Digital-IA Fest celebra este dissabte una jornada en línia gratuïta per a acostar la intel·ligència artificial a municipis valencians de menys de 20.000 habitants. El programa combina formació pràctica i demostracions de creadors locals.

El trencament d’una catenària paralitza la Línia 6 i part de la 4 del tramvia a València

Una catenària danyada impedix la circulació del tramvia a València: la Línia 6 queda suspesa i la Línia 4 s'interromp entre Doctor Lluch i Pont d'Assot. Tècnics treballen en la reparació.