Troben un quilo de cocaïna dins d’un compartiment ocult en un cotxe en Elx

 

Agents de la Policia Nacional han descobert, durant un control d’accés a la ciutat d’Elx, en la comarca del Baix Vinalopó (Alacant), un quilo de cocaïna que es trobava ocult en un compartiment dins d’un cotxe. El seu conductor, de 36 anys, ha sigut detingut.

 

En un dispositiu estàtic de control fet per la Unitat de Prevenció i Reacció (UPR) de la Comissaria d’Elx, els agents van donar l’alt a un cotxe a bord del que viatjava un jove, amb la finalitat de fer les comprovacions corresponents, segons ha explicat el cos policial en un comunicat.

 

Després d’inspeccionar el cotxe, els policies van localitzar un compartiment ocult. Dins, van trobar un paquet rectangular perfectament embalat amb la imatge d’un ocell rapaç que contenia un quilo de cocaïna. Els agents van arrestar al conductor com a presumpte autor d’un delicte de tràfic de drogues.

 

Registres en tres cases

El Grup d’Estupefaents de la Brigada de Policia Judicial de la Comissaria d’Elx es va fer càrrec de la investigació i els seus agents van fer diferents registres en tres cases propietat del detingut.

 

En estes cases, els policies van localitzar alguns objectes per a analitzar i gran quantitat de diners en metàl·lic que presumiblement tindria relació amb la venda i distribució de les drogues.

 

Els agents continuen amb la investigació per a esbrinar la procedència de la droga intervinguda i no descarten practicar més detencions. El detingut ha quedat a la disposició del Jutjat d’Instrucció en funcions de Guàrdia d’Elx.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

CGT recolza investigar a Mazón després de l’informe de la jutgessa que apunta a negligència greu

CGT es persona davant el TSJCV i secunda investigar a Carlos Mazón després de l'exposició raonada de la jutgessa de Catarroja. L'escrit detalla omissions amb connexió a 230 defuncions.

Activen l’avís groc per pluges de fins a 60 l/m² en 12 hores este dijous en la Comunitat Valenciana

L'avís s'aplicarà en zones d'Alacant, València i Castelló, amb acumulats de 20 l/m² en una hora i 60 l/m² en 12 hores i possibilitat de tempesta.

Gamarra acusa el PSOE d’usar la política d’igualtat amb finalitats partidistes

Bufona Gamarra ha acusat el PSOE de convertir la política d'igualtat en 'un instrument partidista al servici del sanchismo' i de debilitar les institucions. La dirigent del PP ha reclamat menys propaganda, més eficàcia i un feminisme inclusiu orientat a resultats.

Aemet preveu activar avís groc per pluges de fins a 60 l/m² en 12 hores el divendres en la Comunitat

Aemet preveu activar el divendres l'avís groc per pluges en diverses zones de la Comunitat Valenciana, amb 20 l/m² en una hora i 60 en 12. Els ruixats podran anar amb tempesta.

Semaf convoca aturs en FGV després d’esgotar la negociació: calendari en Metrovalencia i TRAM

El sindicat de maquinistes Semaf ha anomenat a aturs en les xarxes d'FGV entre el 13 i el 26 de març després d'haver esgotat la negociació. Reclamen millores de seguretat i un tracte just en la negociació col·lectiva.

Pérez Llorca fixa per a abans de l’estiu la modernització de la depuradora de Pinedo

La Generalitat ha confirmat que la millora de la depuradora de Pinedo conclourà abans de l'estiu. La inversió de 37 milions busca més eficiència, menys olors i millor control d'abocaments.

El cens faller aconseguix un màxim històric: 128.675 inscrits i majoria femenina

El cens faller de 2026 ascendix a 128.675 persones, més de 8.000 que l'any anterior. Les dones lideren el conjunt amb el 56,13% del total.

Pérez Llorca s’estrena com president al balcó de l’Ajuntament per a la mascletà

Juanfran Pérez Llorca s'ha estrenat al balcó de l'Ajuntament de València en una mascletà de Drac que ha sortejat la pluja i el vent. El pirotècnic José María Enríquez ha parlat de 'miracle' després d'un tret de 160 quilos en cinc minuts i mig.