Troben un quilo de cocaïna dins d’un compartiment ocult en un cotxe en Elx

 

Agents de la Policia Nacional han descobert, durant un control d’accés a la ciutat d’Elx, en la comarca del Baix Vinalopó (Alacant), un quilo de cocaïna que es trobava ocult en un compartiment dins d’un cotxe. El seu conductor, de 36 anys, ha sigut detingut.

 

En un dispositiu estàtic de control fet per la Unitat de Prevenció i Reacció (UPR) de la Comissaria d’Elx, els agents van donar l’alt a un cotxe a bord del que viatjava un jove, amb la finalitat de fer les comprovacions corresponents, segons ha explicat el cos policial en un comunicat.

 

Després d’inspeccionar el cotxe, els policies van localitzar un compartiment ocult. Dins, van trobar un paquet rectangular perfectament embalat amb la imatge d’un ocell rapaç que contenia un quilo de cocaïna. Els agents van arrestar al conductor com a presumpte autor d’un delicte de tràfic de drogues.

 

Registres en tres cases

El Grup d’Estupefaents de la Brigada de Policia Judicial de la Comissaria d’Elx es va fer càrrec de la investigació i els seus agents van fer diferents registres en tres cases propietat del detingut.

 

En estes cases, els policies van localitzar alguns objectes per a analitzar i gran quantitat de diners en metàl·lic que presumiblement tindria relació amb la venda i distribució de les drogues.

 

Els agents continuen amb la investigació per a esbrinar la procedència de la droga intervinguda i no descarten practicar més detencions. El detingut ha quedat a la disposició del Jutjat d’Instrucció en funcions de Guàrdia d’Elx.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

La UE finança amb 111.000 euros la restauració de la muralla del castell de Cullera danyada per la dana

Cullera rebrà 111.319 euros del Fons de Solidaritat de la Unió Europea per a sufragar la restauració de la muralla i una torre del castell danyades per la dana d'octubre de 2024.

Detingut un home per estafar fins a 60.000 euros a un ancià mitjançant extraccions bancàries a Turís

La Guàrdia Civil ha detingut a un home de 45 anys acusat d'estafar entre 50.000 i 60.000 euros a un ancià de 89 anys a Turís mitjançant unes 80 extraccions bancàries no autoritzades.

Els pagaments en efectiu del PSOE i les gestions de l’entorn de Montero marquen el juí a Ábalos

L'octava jornada del juí a José Luis Ábalos se centra en el sistema de pagaments en efectiu del PSOE i en les gestions atribuïdes a l'entorn de María Jesús Montero en la trama de contractes de màscares.

Les temperatures pugen en la Comunitat Valenciana en una jornada estable amb possibles pluges a l’interior

La Comunitat Valenciana viurà este dimecres un temps estable i predomini de cels poc nuvolosos, amb temperatures a l'alça i risc de ruixats i alguna tempesta a l'interior abans d'un descens tèrmic a partir del dijous.

Mallorca i València es frenen a Son Moix amb un empat que fa gust de poc

Mallorca i València van empatar 1-1 a Son Moix, en un dol directe per la permanència on els locals van desaprofitar diverses ocasions clares i van acabar cedint un punt que no satisfà a cap.

Carlos Corberán lamenta el criteri arbitral pel possible penal a Gayà al Mallorca-València

Carlos Corberán considera que l'acció sobre Gayà en l'última jugada del Mallorca-València deixa un criteri arbitral confús, encara que destaca el punt reeixit per la resiliència de l'equip.

El València Basket se cita amb el Panathinaikos en els quarts de l’Eurolliga

El València Basket, segon en la fase regular de l'Eurolliga, s'enfrontarà al Panathinaikos en una sèrie al millor de cinc partits amb avantatge de camp en el Roig Arena.

Pepelu reivindica el valor de l’empat del València a Mallorca

Pepelu subratlla la importància de l'empat del València davant el Mallorca en plena lluita per la permanència i admet errors defensius després del descans i a pilota parada.