Troben un quilo de cocaïna dins d’un compartiment ocult en un cotxe en Elx

 

Agents de la Policia Nacional han descobert, durant un control d’accés a la ciutat d’Elx, en la comarca del Baix Vinalopó (Alacant), un quilo de cocaïna que es trobava ocult en un compartiment dins d’un cotxe. El seu conductor, de 36 anys, ha sigut detingut.

 

En un dispositiu estàtic de control fet per la Unitat de Prevenció i Reacció (UPR) de la Comissaria d’Elx, els agents van donar l’alt a un cotxe a bord del que viatjava un jove, amb la finalitat de fer les comprovacions corresponents, segons ha explicat el cos policial en un comunicat.

 

Després d’inspeccionar el cotxe, els policies van localitzar un compartiment ocult. Dins, van trobar un paquet rectangular perfectament embalat amb la imatge d’un ocell rapaç que contenia un quilo de cocaïna. Els agents van arrestar al conductor com a presumpte autor d’un delicte de tràfic de drogues.

 

Registres en tres cases

El Grup d’Estupefaents de la Brigada de Policia Judicial de la Comissaria d’Elx es va fer càrrec de la investigació i els seus agents van fer diferents registres en tres cases propietat del detingut.

 

En estes cases, els policies van localitzar alguns objectes per a analitzar i gran quantitat de diners en metàl·lic que presumiblement tindria relació amb la venda i distribució de les drogues.

 

Els agents continuen amb la investigació per a esbrinar la procedència de la droga intervinguda i no descarten practicar més detencions. El detingut ha quedat a la disposició del Jutjat d’Instrucció en funcions de Guàrdia d’Elx.

Últimes notícies

Neal Sako celebra una classificació històrica del València Basket per a la Final Four de l’Eurolliga

Neal Sako destaca el treball de tota la temporada i reconeix que, encara que la Final Four no era l'objectiu inicial, cada victòria va anar alimentant l'ambició del València Basket.

El Roig Arena es rendix al València Basket després d’aconseguir la seua primera Final Four de l’Eurolliga

El València Basket certifica la seua primera classificació per a una Final Four de l'Eurolliga davant el Panathinaikos, amb un Roig Arena ple i bolcat en la celebració.

El València Basket es classifica per a la seua primera Final a Quatre després d’atropellar al Panathinaikos

El València Basket va derrotar amb autoritat al Panathinaikos en el quint partit de quarts d'Eurolliga (81-64) i es va classificar per primera vegada per a la Final a Quatre.

El Sevilla remunta un 2-0 inicial i arranca un valuós empat a Vila-real

El Vila-real es va avançar 2-0 amb punts de Gerard Moreno i Georges Mikautadze, però el Sevilla va reaccionar abans del descans i va rescatar un empat amb els gols d'Os i Kike Salas.

Sis mesos de presó per apropiar-se d’un cotxe encarregat per a la seua recollida i revendre’l

L'Audiència d'Alacant condemna a sis mesos de presó a un home que es va quedar amb un cotxe que havia d'arreplegar per a la seua propietària i el va registrar a nom d'una afí que ho va vendre a un tercer.

Educació eleva al 27,26% el seguiment de la tercera jornada de vaga docent en la Comunitat

La Conselleria d'Educació situa en el 27,26% el seguiment de la tercera jornada de vaga indefinida del professorat no universitari, mentres sindicats mantenen la pressió i acudixen a una nova taula de negociació.

Roca Rei, Morante i Manzanares encapçalen la fira de Fogueres d’Alacant 2026

La fira de Fogueres d'Alacant 2026 programa deu festejos taurins entre el 19 i el 27 de juny, amb Roca Rey, Morante de la Pobla i José María Manzanares com a grans reclams.

Importaco activa el seu pla de continuïtat després de l’incendi en la seua planta d’ametles a Castelló

Importaco manté actiu el seu pla de continuïtat després de l'incendi en la seua planta de processament d'ametles a la Vall d'Alba i garantix el subministrament als seus clients mentres treballa en la recuperació productiva.