Troben un mort en un ascensor que portava més de 20 anys avariat

 

Les notícies sobre successos tràgics i enigmàtics solen despertar l’interés i la morbositat del públic. Conéixer els successos més turbulents i truculents provoca en els lectors una commoció que provoca la necessitat de saber tots els detalls.

Des de les desaparicions fins a les morts més estranyes es converteixen en notícia i l’objectiu dels reportatges televisius. A més, també acaben formant part d’alguns vídeos de Youtube on es fa una recopilació dels successos més estranys.

El poder d’estes informacions resideix en el caràcter curiós i morbós d’una audiència despersonificada. Les constants notícies sobre estos assumptes i la sobreexposició a determinades imatges han fet que els espectadors no senten res quan coneixen algun succés escabrós.

Esta setmana s’ha conegut una que, amb total seguretat, despertarà l’interés als qui gaudeixen amb esta mena de situacions. La informació ve donada per part dels serveis de reparació quan es disposaven a arreglar un elevador d’un hospital de l’Índia.

S’ha trobat el cos d’un individu mort dins d’un ascensor que portava fora de servei més de 20 anys.

 

Un mort a l’interior d’un ascensor avariat

 

Els treballadors que anaven a reparar un ascensor a l’Hospital de l’OPEP a l’Índia que portava 24 anys avariat no podien imaginar la colpidora troballa que els esperava: un cadàver.

La Policia, segons recull en la seua pàgina web ‘Informativos Telecinco’ fent-se eco de la història relatada per alguns mitjans locals del país asiàtic, ha iniciat un investigació per a determinar qui és la víctima que ha romàs durant tant de temps a l’interior i de la qual, se suposa, en el seu moment es va denunciar la seua desaparició.

L’ascensor porta sense utilitzar-se des de 1997, després de només sis anys de funcionament, ja que es va posar en marxa quan es va construir el centre en 1991.

Els enginyers que estaven inspeccionant la maquinària per a intentar arreglar-la van donar avís de la troballa a les autoritats. Fins al moment, la policia només ha confirmat que les restes pertanyen a un home, però encara es desconeix la seua identitat.

A més, com se sol fer en estos casos, s’han enviat les restes d’ADN a un laboratori perquè procedisca a la seua anàlisi.

La investigació continua, i de moment es desconeixen les causes de la mort ni quan podia haver mort. “En l’actualitat, la policia està investigant diversos angles.

Per a resoldre el misteri de l’esquelet masculí, s’han desplegat 24 comissaries en el districte”, ha assegurat el portaveu de la policia, Deependra Nath Choudhary, segons recull ‘Daily Star’.

Ràpidament es van posar en contacte amb els serveis i les autoritats locals per a donar part de la troballa. La policia es troba submergida en una àrdua tasca d’investigació per a descobrir la identitat del cos i els detalls del succés.

Han informat que la investigació s’emportarà fins al final i que faran tot el possible per esclarir el succés. A més, pretenen donar resposta a quan i com es van produir els fets.

Esta notícia ha causat una gran commoció a l’hospital i els seus treballadors no es troben assegurances a l’hora d’utilitzar algun ascensor. Tots estan expectants per a descobrir la identitat i conéixer si era un treballador o un visitant.

Esta història posa en evidència el misteri que pot embolicar a una situació quotidiana i com la vida d’una persona pot finalitzar sense que se sàpia durant anys. Estarem pendents de l’evolució del cas per a conéixer tots els detalls d’este.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El Suprem jutjarà a Ábalos i Koldo després de rebutjar enviar el cas a l’Audiència Nacional

El Suprem ha desestimat les peticions de les defenses i manté la causa. La vista oral es preveu després de Setmana Santa i podria durar entre sis i huit setmanes.

Ferit greu un home de 32 anys en un xoc de dos vehicles en la N-340 a Cocentaina

Un home de 32 anys ha resultat ferit greu després de la col·lisió de dos vehicles en la N-340 a l'altura de Cocentaina. El SAMU l'ha traslladat a l'hospital d'Alcoi per politraumatisme

El TSJCV rebutja suspendre els servicis mínims de la vaga de metges

El tribunal ha denegat les cautelars demanades per CESM contra els servicis mínims fixats per la Generalitat. Manté la seua vigència durant la vaga ja en curs i les noves jornades convocades.

Deu finalistes entre 735 novel·les opten al Premi Azorín; la fallada, el dijous

Deu obres han sigut seleccionades entre 735 per a la final del Premi Azorín de Novel·la 2026, dotat amb 45.000 euros. La gala se celebra el dijous en el ADDA sota el lema 'L'instant fet paraula'.

Investigat per deu estafes i tres usurpacions d’estat civil amb un perjuí superior a 110.000 euros

La Guàrdia Civil d'Onda ha investigat a un home de 32 anys per presumptes estafes i usurpacions d'estat civil després de captar a víctimes en xarxes, amb danys superiors a 110.000 euros.

L’arribada de turistes internacionals al gener a la Comunitat Valenciana va baixar un 3,5%

Al gener, la Comunitat Valenciana va rebre 578.700 turistes internacionals, un 3,5% menys que un any abans. A Espanya, el gasto va marcar rècord amb 7.805 milions.

Un comandament de la UME sosté que en el Cecopi manava la consellera, no Mazón, el 29-O

Un comandant de la UME ha declarat davant la jutgessa que la vesprada del 29-O en el Cecopi qui va dirigir l'emergència va ser la consellera Salomé Pradas. Segons el seu testimoniatge, Mazón va arribar, va fer preguntes i no va prendre decisions.

Avís groc per pluges este dijous a Castelló i en zones d’Alacant i València

Aemet ha establit per al dijous l'avís groc per pluges a Castelló, el sud de València i el litoral nord d'Alacant. Per a este dimecres està actiu a Alacant per vent i mala mar.