Troben un mort en un ascensor que portava més de 20 anys avariat

 

Les notícies sobre successos tràgics i enigmàtics solen despertar l’interés i la morbositat del públic. Conéixer els successos més turbulents i truculents provoca en els lectors una commoció que provoca la necessitat de saber tots els detalls.

Des de les desaparicions fins a les morts més estranyes es converteixen en notícia i l’objectiu dels reportatges televisius. A més, també acaben formant part d’alguns vídeos de Youtube on es fa una recopilació dels successos més estranys.

El poder d’estes informacions resideix en el caràcter curiós i morbós d’una audiència despersonificada. Les constants notícies sobre estos assumptes i la sobreexposició a determinades imatges han fet que els espectadors no senten res quan coneixen algun succés escabrós.

Esta setmana s’ha conegut una que, amb total seguretat, despertarà l’interés als qui gaudeixen amb esta mena de situacions. La informació ve donada per part dels serveis de reparació quan es disposaven a arreglar un elevador d’un hospital de l’Índia.

S’ha trobat el cos d’un individu mort dins d’un ascensor que portava fora de servei més de 20 anys.

 

Un mort a l’interior d’un ascensor avariat

 

Els treballadors que anaven a reparar un ascensor a l’Hospital de l’OPEP a l’Índia que portava 24 anys avariat no podien imaginar la colpidora troballa que els esperava: un cadàver.

La Policia, segons recull en la seua pàgina web ‘Informativos Telecinco’ fent-se eco de la història relatada per alguns mitjans locals del país asiàtic, ha iniciat un investigació per a determinar qui és la víctima que ha romàs durant tant de temps a l’interior i de la qual, se suposa, en el seu moment es va denunciar la seua desaparició.

L’ascensor porta sense utilitzar-se des de 1997, després de només sis anys de funcionament, ja que es va posar en marxa quan es va construir el centre en 1991.

Els enginyers que estaven inspeccionant la maquinària per a intentar arreglar-la van donar avís de la troballa a les autoritats. Fins al moment, la policia només ha confirmat que les restes pertanyen a un home, però encara es desconeix la seua identitat.

A més, com se sol fer en estos casos, s’han enviat les restes d’ADN a un laboratori perquè procedisca a la seua anàlisi.

La investigació continua, i de moment es desconeixen les causes de la mort ni quan podia haver mort. “En l’actualitat, la policia està investigant diversos angles.

Per a resoldre el misteri de l’esquelet masculí, s’han desplegat 24 comissaries en el districte”, ha assegurat el portaveu de la policia, Deependra Nath Choudhary, segons recull ‘Daily Star’.

Ràpidament es van posar en contacte amb els serveis i les autoritats locals per a donar part de la troballa. La policia es troba submergida en una àrdua tasca d’investigació per a descobrir la identitat del cos i els detalls del succés.

Han informat que la investigació s’emportarà fins al final i que faran tot el possible per esclarir el succés. A més, pretenen donar resposta a quan i com es van produir els fets.

Esta notícia ha causat una gran commoció a l’hospital i els seus treballadors no es troben assegurances a l’hora d’utilitzar algun ascensor. Tots estan expectants per a descobrir la identitat i conéixer si era un treballador o un visitant.

Esta història posa en evidència el misteri que pot embolicar a una situació quotidiana i com la vida d’una persona pot finalitzar sense que se sàpia durant anys. Estarem pendents de l’evolució del cas per a conéixer tots els detalls d’este.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Localitzen en internet un manuscrit del segle XVII desaparegut de l’Arxiu de la Seda de València

La Policia de la Generalitat ha localitzat en internet un manuscrit del segle XVII del Gremi de Velluters, desaparegut de l'Arxiu del Col·legi de l'Art Major de la Seda de València a inicis del segle XX i lloc a la venda per 71.900 euros.

Marcelino apel·la a la millor versió del Vila-real per a afermar la tercera plaça a Girona

Marcelino García Toral insistix que el Vila-real ha d'oferir la seua millor versió en el camp del Girona per a fer un pas clau en la lluita per la tercera plaça i la classificació a la Champions.

El Consell eleva un 22% les ajudes a la innovació fins a 59 milions d’euros

El Consell incrementa un 22% el pressupost d'ajudes del Ivace+i Innovació fins a 59 milions, amb menys tràmits i major impacte exigit en les empreses.

Localitzen en internet un manuscrit del segle XVII desaparegut a València fa més de cent anys

La Policia de la Generalitat ha localitzat en una web de compravenda un manuscrit del segle XVII del Gremi de Velluters, desaparegut del Col·legi de l'Art Major de la Seda a inicis del segle XX i lloc en venda per 71.900 euros.

Un any i mig després de la dana encara queden 471 ascensors sense reparar a València

La dana d'octubre de 2024 va deixar inutilitzats 7.530 ascensors en vivendes de València i, any i mig després, encara queden 471 per reparar o substituir, molts bloquejats pel cost i la complexitat de les obres.

Domingo estable i solejat en la Comunitat Valenciana amb lleuger ascens de les temperatures

La Comunitat Valenciana viu un diumenge estable, amb intervals de núvols alts, temperatures a l'alça i vent fluix variable, que guanyarà component este i sud a la vesprada. El dilluns es mantindrà l'ambient tranquil, amb lleuger descens de les màximes a València i Castelló i canvis en el vent i l'estat de la mar.

Rescaten a una dona bloquejada en una via ferrata d’Argelita per una fallada en el mosquetó

Bombers del Consorci de Castelló han rescatat en la via ferrata d'Argelita a una dona que va quedar bloquejada a uns 20 metres d'altura per un problema amb el mosquetó dels seus caps d'ancoratge.

El SanSan 2026 tanca edició després de cancel·lar la seua primera jornada pel vent

El SanSan Festival 2026 conclou esta nit a Benicàssim després de reprogramar part dels concerts anul·lats el dijous per les fortes ratxes de vent i mantindre sense canvis el cartell del dissabte.