8.1 C
València
Divendres, 19 desembre, 2025

Troben un mort en un ascensor que portava més de 20 anys avariat

 

Les notícies sobre successos tràgics i enigmàtics solen despertar l’interés i la morbositat del públic. Conéixer els successos més turbulents i truculents provoca en els lectors una commoció que provoca la necessitat de saber tots els detalls.

Des de les desaparicions fins a les morts més estranyes es converteixen en notícia i l’objectiu dels reportatges televisius. A més, també acaben formant part d’alguns vídeos de Youtube on es fa una recopilació dels successos més estranys.

El poder d’estes informacions resideix en el caràcter curiós i morbós d’una audiència despersonificada. Les constants notícies sobre estos assumptes i la sobreexposició a determinades imatges han fet que els espectadors no senten res quan coneixen algun succés escabrós.

Esta setmana s’ha conegut una que, amb total seguretat, despertarà l’interés als qui gaudeixen amb esta mena de situacions. La informació ve donada per part dels serveis de reparació quan es disposaven a arreglar un elevador d’un hospital de l’Índia.

S’ha trobat el cos d’un individu mort dins d’un ascensor que portava fora de servei més de 20 anys.

 

Un mort a l’interior d’un ascensor avariat

 

Els treballadors que anaven a reparar un ascensor a l’Hospital de l’OPEP a l’Índia que portava 24 anys avariat no podien imaginar la colpidora troballa que els esperava: un cadàver.

La Policia, segons recull en la seua pàgina web ‘Informativos Telecinco’ fent-se eco de la història relatada per alguns mitjans locals del país asiàtic, ha iniciat un investigació per a determinar qui és la víctima que ha romàs durant tant de temps a l’interior i de la qual, se suposa, en el seu moment es va denunciar la seua desaparició.

L’ascensor porta sense utilitzar-se des de 1997, després de només sis anys de funcionament, ja que es va posar en marxa quan es va construir el centre en 1991.

Els enginyers que estaven inspeccionant la maquinària per a intentar arreglar-la van donar avís de la troballa a les autoritats. Fins al moment, la policia només ha confirmat que les restes pertanyen a un home, però encara es desconeix la seua identitat.

A més, com se sol fer en estos casos, s’han enviat les restes d’ADN a un laboratori perquè procedisca a la seua anàlisi.

La investigació continua, i de moment es desconeixen les causes de la mort ni quan podia haver mort. “En l’actualitat, la policia està investigant diversos angles.

Per a resoldre el misteri de l’esquelet masculí, s’han desplegat 24 comissaries en el districte”, ha assegurat el portaveu de la policia, Deependra Nath Choudhary, segons recull ‘Daily Star’.

Ràpidament es van posar en contacte amb els serveis i les autoritats locals per a donar part de la troballa. La policia es troba submergida en una àrdua tasca d’investigació per a descobrir la identitat del cos i els detalls del succés.

Han informat que la investigació s’emportarà fins al final i que faran tot el possible per esclarir el succés. A més, pretenen donar resposta a quan i com es van produir els fets.

Esta notícia ha causat una gran commoció a l’hospital i els seus treballadors no es troben assegurances a l’hora d’utilitzar algun ascensor. Tots estan expectants per a descobrir la identitat i conéixer si era un treballador o un visitant.

Esta història posa en evidència el misteri que pot embolicar a una situació quotidiana i com la vida d’una persona pot finalitzar sense que se sàpia durant anys. Estarem pendents de l’evolució del cas per a conéixer tots els detalls d’este.

Últimes notícies

Centenars es manifesten a València pels drets dels migrants

Centenars de persones han recorregut València, des de la plaça de bous fins al CIE de Sapadors, per a denunciar exclusió i reclamar garanties per a la població migrant.

El PSPV presenta la proposta de gestora a Almussafes després de l’expulsió de l’alcalde per denúncies d’assetjament sexual

La direcció provincial del PSPV ha proposat una gestora per a l'agrupació d'Almussafes després de la denúncia per assetjament sexual contra l'alcalde, ja expulsat. La llista, amb Jorge Vidal al capdavant, queda a l'espera del vistiplau intern i federal.

Centenars es manifesten a València per a reclamar drets de les persones migrants

Centenars de persones han recorregut València per a exigir garanties efectives de drets per a la població migrant. La marxa va culminar davant el CIE de Sapadors.

Imputat l’alcalde de Jérica per agressió sexual a dos menors; el PP demana suspendre-li de militància

Un jutjat de Segorbe investiga a l'alcalde de Jérica per dos presumptes delictes d'agressió sexual a menors. El PP li cessa com a assessor en la Diputació i demana suspendre la seua militància, mentres el PSPV exigix la seua dimissió.

Broseta deixa la secretaria autonòmica de representació davant la UE amb una dimissió irrevocable

Pablo Broseta ha presentat la seua dimissió irrevocable com a secretari autonòmic de Representació davant la UE i les CCAA. Va anunciar la renúncia en X sense donar motius.

Morant demana als edils d’Almussafes respectar a la denunciant i acatar el decidit pel PSPV

Diana Morant ha reclamat al grup socialista d'Almussafes respecte a la denunciant d'assetjament i obediència a les mesures del partit, que ja ha actuat contra l'alcalde.

El Port d’Alacant rescindix el contracte de l’estructura en la bocana i activa concursos de fred i hidrogen

El consell ha resolt el contracte de l'estructura fixa en la bocana per incompliment del contractista i ha llançat concursos per a una nau frigorífica i una planta d'hidrogen verd.

Creu Roja distribuïx més de 1.800 jocs i joguets a famílies vulnerables d’Alacant

Creu Roja ha iniciat a Alacant el lliurament de més de 1.800 jocs i joguets per a famílies vulnerables per Nadal. Les donacions es classifiquen i arriben directament a les llars.