5.8 C
València
Diumenge, 11 gener, 2026

Troben un mort en un ascensor que portava més de 20 anys avariat

 

Les notícies sobre successos tràgics i enigmàtics solen despertar l’interés i la morbositat del públic. Conéixer els successos més turbulents i truculents provoca en els lectors una commoció que provoca la necessitat de saber tots els detalls.

Des de les desaparicions fins a les morts més estranyes es converteixen en notícia i l’objectiu dels reportatges televisius. A més, també acaben formant part d’alguns vídeos de Youtube on es fa una recopilació dels successos més estranys.

El poder d’estes informacions resideix en el caràcter curiós i morbós d’una audiència despersonificada. Les constants notícies sobre estos assumptes i la sobreexposició a determinades imatges han fet que els espectadors no senten res quan coneixen algun succés escabrós.

Esta setmana s’ha conegut una que, amb total seguretat, despertarà l’interés als qui gaudeixen amb esta mena de situacions. La informació ve donada per part dels serveis de reparació quan es disposaven a arreglar un elevador d’un hospital de l’Índia.

S’ha trobat el cos d’un individu mort dins d’un ascensor que portava fora de servei més de 20 anys.

 

Un mort a l’interior d’un ascensor avariat

 

Els treballadors que anaven a reparar un ascensor a l’Hospital de l’OPEP a l’Índia que portava 24 anys avariat no podien imaginar la colpidora troballa que els esperava: un cadàver.

La Policia, segons recull en la seua pàgina web ‘Informativos Telecinco’ fent-se eco de la història relatada per alguns mitjans locals del país asiàtic, ha iniciat un investigació per a determinar qui és la víctima que ha romàs durant tant de temps a l’interior i de la qual, se suposa, en el seu moment es va denunciar la seua desaparició.

L’ascensor porta sense utilitzar-se des de 1997, després de només sis anys de funcionament, ja que es va posar en marxa quan es va construir el centre en 1991.

Els enginyers que estaven inspeccionant la maquinària per a intentar arreglar-la van donar avís de la troballa a les autoritats. Fins al moment, la policia només ha confirmat que les restes pertanyen a un home, però encara es desconeix la seua identitat.

A més, com se sol fer en estos casos, s’han enviat les restes d’ADN a un laboratori perquè procedisca a la seua anàlisi.

La investigació continua, i de moment es desconeixen les causes de la mort ni quan podia haver mort. “En l’actualitat, la policia està investigant diversos angles.

Per a resoldre el misteri de l’esquelet masculí, s’han desplegat 24 comissaries en el districte”, ha assegurat el portaveu de la policia, Deependra Nath Choudhary, segons recull ‘Daily Star’.

Ràpidament es van posar en contacte amb els serveis i les autoritats locals per a donar part de la troballa. La policia es troba submergida en una àrdua tasca d’investigació per a descobrir la identitat del cos i els detalls del succés.

Han informat que la investigació s’emportarà fins al final i que faran tot el possible per esclarir el succés. A més, pretenen donar resposta a quan i com es van produir els fets.

Esta notícia ha causat una gran commoció a l’hospital i els seus treballadors no es troben assegurances a l’hora d’utilitzar algun ascensor. Tots estan expectants per a descobrir la identitat i conéixer si era un treballador o un visitant.

Esta història posa en evidència el misteri que pot embolicar a una situació quotidiana i com la vida d’una persona pot finalitzar sense que se sàpia durant anys. Estarem pendents de l’evolució del cas per a conéixer tots els detalls d’este.

Últimes notícies

Detingut a Alcoi per abandonar tones de roba usada en naus i parcel·les per a eludir la gestió de residus

La Policia Nacional ha detingut a Alcoi a un home de 39 anys per estafa i danys després de llogar naus i parcel·les i abandonar en elles desenes de tones de roba usada. Cobrava per reciclar-la i la deixava en eixos espais; la retirada s'ha estimat en més de 120.000 euros i s'investiga un possible delicte ambiental.

Les temperatures pugen a l’interior i el vent amaina a Castelló

Aemet preveu cels poc nuvolosos, mínimes a la baixa en el litoral i màximes a l'alça a l'interior. El vent d'oest afluixa i gira a sud en la costa; Emergències alça l'alerta a l'interior nord de Castelló.

Quelton, bikinis exclusius nascuts en pandèmia que conquisten les xarxes socials

Les germanes Queralton convertixen un projecte nascut en pandèmia en una marca de bikinis metal·litzats i col·leccions limitades amb tracció en Instagram i TikTok.

1-1: Pepelu salva un punt per al València de penal en el 87 davant l’Elx

El València va dominar i va generar ocasions, però va empatar 1-1 gràcies a un penal transformat per Pepelu en el 87 després del 0-1 de Diang. L'equip seguirà en descens malgrat el punt.

Pepelu empata de penal en el 87 i el València rescata un punt davant l’Elx

Pepelu va empatar de penal en el 87 després del gol de Diang en el 75; el València va dominar però va fallar en la definició i dormirà en la zona roja.

El València perdona a l’Elx en una primera part marcada per les molèsties físiques (0-0)

El València va ser superior però va fallar en la definició i va marxar 0-0 al descans davant l'Elx a Mestalla. Thierry es va retirar amb molèsties i Dimitrievski va seguir després de ser atés.

Mestalla guarda un minut de silenci per Fernando Martín i la seua família

Mestalla va guardar un minut de silenci abans del València-Elx en record de Fernando Martín i la seua família, morts en un naufragi a Indonèsia. L'homenatge va incloure a Enrique Collar

Pedro Martínez demana calma després de dos derrotes seguides del València Basket

El tècnic del València Basket va demanar calma després de caure davant Unicaja pocs dies després de la derrota en Eurolliga davant el Mònaco i va defendre l'esforç de l'equip.