Troben un mort en un ascensor que portava més de 20 anys avariat

 

Les notícies sobre successos tràgics i enigmàtics solen despertar l’interés i la morbositat del públic. Conéixer els successos més turbulents i truculents provoca en els lectors una commoció que provoca la necessitat de saber tots els detalls.

Des de les desaparicions fins a les morts més estranyes es converteixen en notícia i l’objectiu dels reportatges televisius. A més, també acaben formant part d’alguns vídeos de Youtube on es fa una recopilació dels successos més estranys.

El poder d’estes informacions resideix en el caràcter curiós i morbós d’una audiència despersonificada. Les constants notícies sobre estos assumptes i la sobreexposició a determinades imatges han fet que els espectadors no senten res quan coneixen algun succés escabrós.

Esta setmana s’ha conegut una que, amb total seguretat, despertarà l’interés als qui gaudeixen amb esta mena de situacions. La informació ve donada per part dels serveis de reparació quan es disposaven a arreglar un elevador d’un hospital de l’Índia.

S’ha trobat el cos d’un individu mort dins d’un ascensor que portava fora de servei més de 20 anys.

 

Un mort a l’interior d’un ascensor avariat

 

Els treballadors que anaven a reparar un ascensor a l’Hospital de l’OPEP a l’Índia que portava 24 anys avariat no podien imaginar la colpidora troballa que els esperava: un cadàver.

La Policia, segons recull en la seua pàgina web ‘Informativos Telecinco’ fent-se eco de la història relatada per alguns mitjans locals del país asiàtic, ha iniciat un investigació per a determinar qui és la víctima que ha romàs durant tant de temps a l’interior i de la qual, se suposa, en el seu moment es va denunciar la seua desaparició.

L’ascensor porta sense utilitzar-se des de 1997, després de només sis anys de funcionament, ja que es va posar en marxa quan es va construir el centre en 1991.

Els enginyers que estaven inspeccionant la maquinària per a intentar arreglar-la van donar avís de la troballa a les autoritats. Fins al moment, la policia només ha confirmat que les restes pertanyen a un home, però encara es desconeix la seua identitat.

A més, com se sol fer en estos casos, s’han enviat les restes d’ADN a un laboratori perquè procedisca a la seua anàlisi.

La investigació continua, i de moment es desconeixen les causes de la mort ni quan podia haver mort. “En l’actualitat, la policia està investigant diversos angles.

Per a resoldre el misteri de l’esquelet masculí, s’han desplegat 24 comissaries en el districte”, ha assegurat el portaveu de la policia, Deependra Nath Choudhary, segons recull ‘Daily Star’.

Ràpidament es van posar en contacte amb els serveis i les autoritats locals per a donar part de la troballa. La policia es troba submergida en una àrdua tasca d’investigació per a descobrir la identitat del cos i els detalls del succés.

Han informat que la investigació s’emportarà fins al final i que faran tot el possible per esclarir el succés. A més, pretenen donar resposta a quan i com es van produir els fets.

Esta notícia ha causat una gran commoció a l’hospital i els seus treballadors no es troben assegurances a l’hora d’utilitzar algun ascensor. Tots estan expectants per a descobrir la identitat i conéixer si era un treballador o un visitant.

Esta història posa en evidència el misteri que pot embolicar a una situació quotidiana i com la vida d’una persona pot finalitzar sense que se sàpia durant anys. Estarem pendents de l’evolució del cas per a conéixer tots els detalls d’este.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Les temperatures màximes pugen fins a 6 graus i freguen els 26 a Elx

Les màximes han repuntat de forma generalitzada en la Comunitat Valenciana, amb els majors ascensos a Alacant. Elx ha aconseguit 25,6 graus i diverses localitats han superat els 25.

Llibertat amb càrrecs per a Carlos Baño per presumptes irregularitats en els bons consum

Carlos Baño ha quedat en llibertat amb càrrecs després de ser detingut per presumpte frau de subvencions i falsedat en la gestió dels bons consum de 2022 i 2023 a Alacant. La causa està sota secret, la dirigix el Jutjat d'Instrucció 4 i la UDEF, i l'empresari no ha declarat.

Carlos Baño, en llibertat amb càrrecs pel cas dels bons consum

El president de la Cambra de Comerç d'Alacant, Carlos Baño, ha quedat en llibertat amb càrrecs després de la seua detenció per presumpte frau de subvencions i falsedat lligats als bons consum de 2022 i 2023. La causa roman sota secret i la defensa ha optat per no declarar fins a conéixer les perquisicions.

Rodalia seguirà sense arribar a l’Estació del Nord durant les mascletaes

Ajuntament i Delegació del Govern mantenen que les línies C-1 i C-2 no entren en l'Estació del Nord durant les mascletaes. Hi haurà reforç previ i llançadores per seguretat.

Carlos Baño, president de la Cambra de Comerç d’Alacant, ha quedat en llibertat amb càrrecs

El president de la Cambra de Comerç d'Alacant, Carlos Baño, ha quedat en llibertat amb càrrecs després de ser detingut per presumptes irregularitats en els bons de consum de 2022 i 2023. Se li atribuïxen suposats delictes de frau de subvencions i falsedat en una causa que continua oberta

Han començat les llançadores d’Albal cap a Torrent i La Torre durant les mascletaes

La Generalitat ha activat un dispositiu especial per la limitació temporal de Rodalia. Dos llançadores connecten Albal amb Torrent Avinguda i La Torre amb normalitat.

Detinguts dos menors per assaltar a dos xiques i apunyalar a una a Alacant

La Policia Nacional ha detingut a dos menors de 16 i 17 anys per un assalt amb arma blanca a Alacant. Una víctima, de 19, va ser operada d'urgència per pneumotòrax.

Paiporta agraïx la fraternitat de Navarra durant la DANA de 2024

Paiporta ha reconegut en el Palau de Navarra l'ajuda rebuda durant la DANA d'octubre de 2024, amb plaques a la Policia Foral i a servicis d'emergència. Vicent Císcar i María Chivite han subratllat els valors de solidaritat i compromís.