Troben mort en un hotel a l’actor de ‘Padres Forzosos’ Bob Saget

 

«Simplement, el més divertit i dolç«. En dos adjectius va ser el còmic Jon Stewart el que millor va captar l’essència de Danny Tanner. O de Bob Saget. O de tots dos. Perquè no existeix l’u sense l’altre. Perquè hui han mort dos persones, un dia després d’actuar en Jacksonville.

L’actor estatunidenc Bob Saget, molt conegut per interpretar al pare de la comèdia televisiva Full House (Pares forçosos, a Espanya, 1987-1995), va morir aquest diumenge als 65 anys.

Saget, nascut a Filadèlfia en 1956, va morir en un hotel d’Orlando (Florida), on va ser trobat sense vida per les autoritats, va assenyalar l’oficina del xèrif del comtat d’Orange a Florida.

Encara no se sap la causa de la seua defunció, però l’oficina del xèrif d’aqueix comtat va aclarir que no hi havia senyals que es tractara d’una mort violenta i tampoc es van trobar drogues en el lloc.

«No tenia ni idea que havia fet dos hores d’espectacle. Soc feliçment addicte de nou a aquesta merda», escrivia en Twitter el còmic després de finalitzar l’espectacle i hores abans que el seu cos fora trobat sense vida per les autoritats, que encara no han informat de les causes de la defunció.

 

La carrera de Bob Saget ha estat unida sempre a la comèdia amb el seu paper de Danny Tanner en ‘Padres forzosos’, un pare vidu de tres filles els esforços de les quals per a criar-les centren la trama d’una sèrie que li va llançar a la fama a la fi dels 80 i principis dels 90.

El còmic fins i tot va arribar a participar en un dels capítols de ‘Madres forzosas’, la sèrie basada en l’original que Netflix va desenvolupar per a mantindre viva la saga. «No tinc paraules. Bob va ser un dels millors éssers humans que he conegut en la meua vida. Ho vaig voler moltíssim», afirmava en Twitter Candance Cameron Bure, la seua filla en la ficció.

 

A més de l’èxit de Pares forçosos, la carrera de Saget, la infància de la qual va ser un trasllat constant per diferents ciutats americanes, estaria també marcada per presentar el programa d’humor Els vídeos casolans més divertit d’Amèrica i per la seua participació en The Morning Program, de CBS, en el qual seria el seu primer paper còmic.

Malgrat el seu reconeixement com a actor, l’amor de Saget sempre seria la direcció. En la seua etapa adolescent ja va dirigir la seua primer pel·lícula en blanc i negre, Through Adam’s Eyes, quan estudiava a l’escola de cinema de la Temple University. Ja consagrat vindrien ‘Benjamín’ (2019), ‘Movida en el Polo’ (2006), ‘El mundo de Dick’ (2000) i ‘Trabajo sucio’ (1998).

En televisió també apareixeria durant dos anys en ‘El gran héroe americano’ en ‘El Séquito’, fent de si mateix, i més recentment seria la veu en off de Ted Mosby, en ‘Cómo conocí a vuestra madre‘.

 

 

Vida personal

 

La seua vida personal té certa semblança amb la fictícia. Va estar casat durant 15 anys, fins a 1997, amb Sherry Kramer amb la qual va tindre tres fills -Aubrey, Lara i Jennifer-. Com Danny Tanner. Però sense criar-los en solitari. Ara tots recordaran al seu pare. Els fills reals i les que es va anar fent en la televisió.

Últimes notícies

El Villarreal coneix els rivals en la fase lliga de la Champions

El Villarreal ha quedat encadrat en un exigent grup de la nova fase lliga de la Lliga de Campions, on s'enfrontarà a PSG, Liverpool, Borussia Dortmund, Manchester United, Nápoles, Fenerbahce, Sabah i Slavia Praga, segons ha determinat el sorteig celebrat a Mònaco.

L’incendi d’El Saler arrasa 48 hectàrees però no entra al nucli urbà

L’incendi forestal declarat a El Saler ha cremat 48 hectàrees i continua sense control, però no ha entrat al nucli urbà, evacuat de manera preventiva junt amb diversos càmpings.

Tunde deixa el Levante i fitxa pel West Brom per tres milions

El Levante ha venut l’extrem Kareem Tunde, de 21 anys i format en la pedrera granota, al West Bromwich Albion per una quantitat pròxima als tres milions d’euros.

Oriol Rey ressalta el canvi d’actitud del Llevant després del 3-0 contra l’Espanyol

El centrecampista del Llevant Oriol Rey ha posat en valor el canvi d’actitud de l’equip després del 3-0 encaixat davant l’Espanyol i ha destacat la unió del vestuari en el seu partit número cent com a granota.

Racing i Elx es juguen tres punts vitals en la lluita per la salvació

Racing de Santander i Elx, tots dos amb només un punt, obrin divendres la tercera jornada de LALIGA en un duel directe per la permanència a El Sardinero, on l’equip il·licità no ha puntuat mai en Primera.

El Villarreal busca a Mendizorrotza el primer triomf de Lliga contra un Alabés invicte

El Villarreal visita este divendres Mendizorrotza per a aconseguir la primera victòria del curs davant un Alabés que encara no ha perdut i que ha començat LaLiga amb quatre punts.

Anselmi aposta per la constància de l’Elx abans de visitar El Sardinero

Martín Anselmi assegura que no es preocupa per victòries o derrotes en este inici de LALIGA, sinó per mantindre la idea de joc i la constància de l’Elx abans de visitar el Racing de Santander a El Sardinero.

Íñigo Pérez busca a Vitòria la seua primera victòria amb el Vila-real

Íñigo Pérez afronta la visita del Vila-real a Mendizorrotza amb el repte d’estrenar-se amb triomf en Lliga, després de dos empats a domicili i amb tota la plantilla disponible.