Troben morta a l’estrela d’un reality Jasmine Burkitt de 28 anys 

Jasmine Burkitt, del docureality Small Teen, Big World, ha sigut trobada morta als 28 anys a Gal·les, en la tenda de campanya en la qual vivia amb el seu nóvio.

La jove es va fer famosa en 2010 per protagonitzar aquest format de telerealitat de la BBC, que va tindre un spin-off anomenat Small Teen, Bigger World, en el qual narrava com era la seua vida d’adolescent amb acondroplàsia, un tipus de nanisme.

En el programa, vivia amb la seua mare, Bev, que va morir en 2014. Tenia la mateixa malaltia i la va haver de cuidar des que tenia 13 anys pels seus problemes respiratoris.

No obstant això, en l’actualitat Burkitt vivia en una tenda de campanya a Gal·les amb el seu nóvio, Lewis Burke, «perquè no podien permetre’s una casa«, tal com va declarar el seu avi Norman a 7News.


Pel que sembla, va ser la seua sogra qui va trobar el cos allí mentre al seu fill li estava operant del cor a l’hospital. «No sabem què ha pogut portar a això«, va concloure Norman.

«És l’ésser humà més increïble que ha trepitjat aquest planeta, és la persona més forta, més divertida, més amable i purament decent que he conegut«, va dir el seu nóvio, Lewis Burke, a 7News.


Es desconeixen les causes de la mort, però, recentment, l’estrela del reality britànic havia parlat de la seua malaltia del cor. «Tenia un problema en una artèria i prenia tres pastilles al dia. Unes pastilles molt difícils d’aconseguir, per la qual cosa havia de passar-se per l’hospital cada 6 mesos«, va declarar el seu avi Norman al citat mitjà.


Jasmine Burkitt també va parlar en la seua última publicació d’Instagram, de febrer de 2022, sobre els seus problemes de salut mental: «A vegades em faig el meu maquillatge quan estic trist, encara que no vaja a eixir, per a escapar de la depressió i usar la meua cara com un llibre d’acolorir«.

Últimes notícies

Dos detinguts a Benicàssim amb un quilo de càpsules d’amapola adormidera

La Guàrdia Civil ha detingut dos hòmens a Benicàssim després d’intervindre’ls més d’un quilo de càpsules d’amapola adormidera i pols triturada, considerats productes per a fabricar droga.

Real Madrid es juga mantindre el pols a LaLiga al camp d’un Elx obligat a reaccionar

El Real Madrid afronta una eixida clau al Martínez Valero per no despenjar-se del Barça, davant un Elx sense triomfs i amb urgència per puntuar com a local. Martín Anselmi confia en la possessió i en el talent de Buonanotte per frenar el potencial blanc.

Óscar Sánchez assumirà de forma interina la banqueta del València en Primera

Óscar Sánchez, tècnic del València Mestalla, dirigirà dimarts el primer equip en el camp de l’Alavés i es convertirà en el seixanta-cinqué entrenador del club en Primera Divisió, després de la destitució de Carlos Corberán.

Arresten a Gandia un pederasta reincident amb fotos sexuals del seu bebé i de la seua hijastra menor

La Policia Nacional ha detingut a Gandia un home de 39 anys, reincident, que havia produït i distribuït imatges sexuals del seu bebé d’un any i fotos íntimes de la filla menor de la seua parella sense consentiment. L’arrest s’ha produït després d’una investigació de ciberpatrullatge en fòrums pedòfils, i el detingut ja està en presó preventiva.

Les màximes pugen fins als 34 °C en un dilluns amb 25 graus de diferència amb les mínimes

Les màximes han arribat este dilluns als 34 °C en comarques de l’interior de Castelló i València, amb salts de més de 25 graus respecte a les mínimes en alguns punts. Ademús ha registrat 8,3 °C de mínima i 33,7 °C de màxima, mentre València ciutat ha arribat als 32,5 °C.

Sánchez veu el València amb fam i creu que pot guanyar a Vitòria

L’entrenador interí del València, Óscar Sánchez, destaca la il·lusió i la passió del vestidor abans de visitar l’Alavés a Mendizorroza, i assegura que l’equip té nivell per a traure un triomf a Vitòria.

Ingressa a presó per apunyalar una dona en un camp de Carcaixent

Un home de 44 anys ha ingressat a presó acusat d’intentar assassinar una dona colombiana en una zona aïllada de Carcaixent després d’oferir-li una faena de cuidadora. La víctima va patir múltiples ganivetades en zones vitals però va ser auxiliada per conductors que passaven per allí.

Les ajudes per a autònoms i empreses de Ceuta començaran a cobrar-se en octubre

Les ajudes extraordinàries per a autònoms i empreses de Ceuta afectades per la crisi migratòria poden demanar-se des d’este dilluns i es cobraran a principis d’octubre. El ministre Arcadi España destaca que ja s’han presentat moltes sol·licituds davant l’Agència Tributària.