Troben morta a l’estrela d’un reality Jasmine Burkitt de 28 anys 

Jasmine Burkitt, del docureality Small Teen, Big World, ha sigut trobada morta als 28 anys a Gal·les, en la tenda de campanya en la qual vivia amb el seu nóvio.

La jove es va fer famosa en 2010 per protagonitzar aquest format de telerealitat de la BBC, que va tindre un spin-off anomenat Small Teen, Bigger World, en el qual narrava com era la seua vida d’adolescent amb acondroplàsia, un tipus de nanisme.

En el programa, vivia amb la seua mare, Bev, que va morir en 2014. Tenia la mateixa malaltia i la va haver de cuidar des que tenia 13 anys pels seus problemes respiratoris.

No obstant això, en l’actualitat Burkitt vivia en una tenda de campanya a Gal·les amb el seu nóvio, Lewis Burke, «perquè no podien permetre’s una casa«, tal com va declarar el seu avi Norman a 7News.


Pel que sembla, va ser la seua sogra qui va trobar el cos allí mentre al seu fill li estava operant del cor a l’hospital. «No sabem què ha pogut portar a això«, va concloure Norman.

«És l’ésser humà més increïble que ha trepitjat aquest planeta, és la persona més forta, més divertida, més amable i purament decent que he conegut«, va dir el seu nóvio, Lewis Burke, a 7News.


Es desconeixen les causes de la mort, però, recentment, l’estrela del reality britànic havia parlat de la seua malaltia del cor. «Tenia un problema en una artèria i prenia tres pastilles al dia. Unes pastilles molt difícils d’aconseguir, per la qual cosa havia de passar-se per l’hospital cada 6 mesos«, va declarar el seu avi Norman al citat mitjà.


Jasmine Burkitt també va parlar en la seua última publicació d’Instagram, de febrer de 2022, sobre els seus problemes de salut mental: «A vegades em faig el meu maquillatge quan estic trist, encara que no vaja a eixir, per a escapar de la depressió i usar la meua cara com un llibre d’acolorir«.

Últimes notícies

Villar defensa que l’Ajuntament d’Alacant ha sigut transparent en el cas de les vivendes de Les Naus

El vicealcalde d’Alacant, Manuel Villar, assegura que el govern del PP ha aportat tota la informació sobre les vivendes públiques de Les Naus i critica la gestió del PSOE a Alcoi en un cas d’irregularitats administratives.

Villar defensa que a Alacant hi ha transparència en el cas de les vivendes de Les Naus

El vicealcalde d'Alacant, Manuel Villar, ha defensat que el govern local del PP està col·laborant amb transparència en la comissió que investiga possibles irregularitats en l'adjudicació de vivendes públiques de la promoció de Les Naus a la Platja de Sant Joan, i ha comparat esta actitud amb la del cas d'Alcoi.

Villar defensa que el govern del PP ha sigut transparent en el cas de les vivendes de Les Naus

El vicealcalde dAlacant, Manuel Villar, assegura que el govern del PP ha facilitat tota la informació sobre el cas de les vivendes públiques de Les Naus i assenyala el PSOE dAlcoi per la gestió dun expedient disciplinari. El cas ha obert un enfrontament polític entre PP i esquerra al voltant de la transparència en ladministració local.

Villar defensa la transparència del govern del PP en la comissió sobre Les Naus

El vicealcalde d'Alacant, Manuel Villar, ha defensat que el govern local del PP ha actuat amb transparència i col·laboració en la comissió municipal que investiga la promoció de vivendes públiques de Les Naus a la Platja de San Juan, i ha comparat esta actitud amb el cas d'Alcoi.

Villar defensa la transparència del govern del PP en la comissió sobre Les Naus

El vicealcalde d'Alacant Manuel Villar defensa que el govern del PP està aportant tota la informació en la comissió que investiga possibles irregularitats en l'adjudicació de vivendes públiques de la promoció Les Naus a la platja de San Juan, i compara esta actitud amb el cas d'Alcoi.

Villar defensa la transparència del govern del PP en la investigació de Les Naus

El vicealcalde d’Alacant, Manuel Villar, assegura que el govern del PP ha complit amb la transparència i la col·laboració en la comissió que investiga possibles irregularitats en l’adjudicació de vivendes públiques de la promoció de Les Naus a la Platja de San Juan, i compara esta actuació amb el cas obert a l’Ajuntament d’Alcoi.

Villar defensa que el govern del PP a Alacant ha sigut transparent en el cas de Les Naus

El vicealcalde d'Alacant, Manuel Villar, assegura que el govern del PP ha facilitat tota la informació sobre Les Naus i critica el PSPV-PSOE per l'expedient a una tècnica a Alcoy.

Villar defensa que el govern del PP a Alacant ha sigut transparent amb el cas de Les Naus

El vicealcalde d’Alacant, Manuel Villar, assegura que el govern del PP ha facilitat tota la documentació sobre la promoció de Les Naus i rebutja les crítiques de falta de transparència, comparant la gestió amb el cas obert a l’Ajuntament d’Alcoi.