Troben morta a l’estrela d’un reality Jasmine Burkitt de 28 anys 

Jasmine Burkitt, del docureality Small Teen, Big World, ha sigut trobada morta als 28 anys a Gal·les, en la tenda de campanya en la qual vivia amb el seu nóvio.

La jove es va fer famosa en 2010 per protagonitzar aquest format de telerealitat de la BBC, que va tindre un spin-off anomenat Small Teen, Bigger World, en el qual narrava com era la seua vida d’adolescent amb acondroplàsia, un tipus de nanisme.

En el programa, vivia amb la seua mare, Bev, que va morir en 2014. Tenia la mateixa malaltia i la va haver de cuidar des que tenia 13 anys pels seus problemes respiratoris.

No obstant això, en l’actualitat Burkitt vivia en una tenda de campanya a Gal·les amb el seu nóvio, Lewis Burke, «perquè no podien permetre’s una casa«, tal com va declarar el seu avi Norman a 7News.


Pel que sembla, va ser la seua sogra qui va trobar el cos allí mentre al seu fill li estava operant del cor a l’hospital. «No sabem què ha pogut portar a això«, va concloure Norman.

«És l’ésser humà més increïble que ha trepitjat aquest planeta, és la persona més forta, més divertida, més amable i purament decent que he conegut«, va dir el seu nóvio, Lewis Burke, a 7News.


Es desconeixen les causes de la mort, però, recentment, l’estrela del reality britànic havia parlat de la seua malaltia del cor. «Tenia un problema en una artèria i prenia tres pastilles al dia. Unes pastilles molt difícils d’aconseguir, per la qual cosa havia de passar-se per l’hospital cada 6 mesos«, va declarar el seu avi Norman al citat mitjà.


Jasmine Burkitt també va parlar en la seua última publicació d’Instagram, de febrer de 2022, sobre els seus problemes de salut mental: «A vegades em faig el meu maquillatge quan estic trist, encara que no vaja a eixir, per a escapar de la depressió i usar la meua cara com un llibre d’acolorir«.

Últimes notícies

Tres policies locals ferits en un operatiu contra la venda ambulant a Torrevieja

Tres agents de la Policia Local de Torrevieja han resultat ferits, un d’ells de consideració, en una intervenció contra la venda ambulant al passeig marítim, que ha acabat amb un manter detingut i un altre acusat d’agredir dos policies amb una defensa reglamentària.

Dos talents valencians brillen a ‘Kurios’, l’espectacle del Cirque du Soleil a Alacant

‘Kurios Gabinete de Curiosidades’ del Cirque du Soleil ha arribat a Alacant amb un repartiment de 50 artistes, entre ells el guitarrista castellonenc Bruno Esteban Pitarch i l’actor alacantí David García Coll, que viu l’estrena a la seua ciutat com un somni complit.

Dos artistes valencians triomfen en l’espectacle ‘Kurios’ del Circ del Sol a Alacant

L’espectacle ‘Kurios Gabinete de Curiosidades’ del Circ del Sol ha arribat a Alacant amb 50 artistes, entre ells el guitarrista castellonenc Bruno Esteban Pitarch i l’actor alacantí David García Coll.

Quaranta anys de Valencia Basket en l’elit: èxits, fugues i un futur obert a l’Eurolliga

El Valencia Basket complix 40 anys en el punt més alt de la seua història, amb títols, nou pavelló i negociacions per ser franquícia d’Eurolliga, però també amb fugues de talents com a revers del seu èxit.

Quaranta anys del Valencia Basket al cim: èxits, eixides sonades i nou Roig Arena

El Valencia Basket complix 40 anys consolidat en l elit europea, amb el nou Roig Arena, títols històrics i una forta projecció internacional, però també amb eixides importants fruit del seu èxit.

Presó per a dos patrons d’una pastera que va quedar a la deriva amb 13 migrants a Arenales del Sol

L’Audiència d’Alacant ha condemnat a dos anys i tres mesos de presó dos hòmens que patronejaven una pastera amb 13 migrants, rescatada a la deriva davant Arenales del Sol després d’eixir d’Argèlia.

La gigafactoria de Sagunt retardarà fins a finals de 2026 l’inici de producció de bateries

La planta de PowerCo a Sagunt ajusta el calendari i preveu començar a produir cel·les de bateries a finals de 2026, en lloc de setembre, dins de la reordenacio estrategica de Volkswagen.

El Palau de la Música celebrarà 40 anys amb 60 grans concerts i la continuïtat d’Alexander Liebreich

El Palau de la Música de València commemorà en la temporada 2026-2027 el seu 40é aniversari amb quasi 60 concerts i la renovació del director de l’Orquestra de València, Alexander Liebreich, mentre Compromís i PSPV-PSOE critiquen el model de gestió i programació.