Troben morta a l’estrela d’un reality Jasmine Burkitt de 28 anys 

Jasmine Burkitt, del docureality Small Teen, Big World, ha sigut trobada morta als 28 anys a Gal·les, en la tenda de campanya en la qual vivia amb el seu nóvio.

La jove es va fer famosa en 2010 per protagonitzar aquest format de telerealitat de la BBC, que va tindre un spin-off anomenat Small Teen, Bigger World, en el qual narrava com era la seua vida d’adolescent amb acondroplàsia, un tipus de nanisme.

En el programa, vivia amb la seua mare, Bev, que va morir en 2014. Tenia la mateixa malaltia i la va haver de cuidar des que tenia 13 anys pels seus problemes respiratoris.

No obstant això, en l’actualitat Burkitt vivia en una tenda de campanya a Gal·les amb el seu nóvio, Lewis Burke, «perquè no podien permetre’s una casa«, tal com va declarar el seu avi Norman a 7News.


Pel que sembla, va ser la seua sogra qui va trobar el cos allí mentre al seu fill li estava operant del cor a l’hospital. «No sabem què ha pogut portar a això«, va concloure Norman.

«És l’ésser humà més increïble que ha trepitjat aquest planeta, és la persona més forta, més divertida, més amable i purament decent que he conegut«, va dir el seu nóvio, Lewis Burke, a 7News.


Es desconeixen les causes de la mort, però, recentment, l’estrela del reality britànic havia parlat de la seua malaltia del cor. «Tenia un problema en una artèria i prenia tres pastilles al dia. Unes pastilles molt difícils d’aconseguir, per la qual cosa havia de passar-se per l’hospital cada 6 mesos«, va declarar el seu avi Norman al citat mitjà.


Jasmine Burkitt també va parlar en la seua última publicació d’Instagram, de febrer de 2022, sobre els seus problemes de salut mental: «A vegades em faig el meu maquillatge quan estic trist, encara que no vaja a eixir, per a escapar de la depressió i usar la meua cara com un llibre d’acolorir«.

Últimes notícies

Així funcionen els requisits d’empadronament per a l’abonament transport segons cada comunitat

La limitació de Madrid per a la targeta de transport personal ha reobert el debat sobre si cal estar empadronat per a obtindre l’abonament en cada comunitat autònoma.

Dimarts assolellat i lleuger descens de les màximes al sud d’Alacant

Dimarts l'oratge serà estable a la Comunitat Valenciana, amb cel poc nuvolat o ras i un lleuger descens de les temperatures màximes a la mitat sud d'Alacant.

Un jurat popular declara culpables dos acusats d’assassinar i descuartitzar el propietari del pis on vivien

Un jurat popular ha declarat culpables d’homicidi un home i una dona per la mort i el descuartizament del propietari del pis on vivien, al barri de Verge del Carme d’Alacant. La Fiscalia manté la petició de 17 anys de presó per a cadascun, mentres les defenses anuncien recurs.

Un jove es presentada a la comissaria de Burjassot i és detingut per apunyalar mortalment un home

La Policia Nacional ha detingut un jove de 24 anys després que es presentara a la comissaria de Burjassot amb les mans plenes de sang i confessara haver matat un home presumptament apunyalant-lo.

La Comunitat Valenciana rebrà 1.904 milions extra per a cobrir el dèficit de 2025

La Comunitat Valenciana rebrà 1.904,25 milions d’euros de l’Extra FLA, més de la mitat del total estatal per a cobrir l’excés de dèficit de 2025. A més, el Govern li ha assignat 2.126,03 milions per al tercer trimestre de 2026.

Troen a internet un manuscrit del segle XVIII perdut fa més de 50 anys a Oriola

El Cabildo Catedralicio d'Orihuela ha recuperat a través d'una web de venda un manuscrit del segle XVIII de Marcelo Miravete de Maseres, perdut des de fa més de mig segle i pertanyent a la Biblioteca del Seminari d'Oriola.

Barcones assegura que Mazón va tindre tots els recursos de l’Estat disponibles durant la dana de València

Virginia Barcones defensa en la comissió del Congrés que la Generalitat tenia tots els mitjans estatals disponibles durant la dana de València i responsabilitza al govern autonòmic de no alçar prompte el nivell d’emergència.

Una festa amb música alta acaba en tiroteig i nou detinguts a Alacant

Una discussió per la música alta en una vivenda del barri Juan XXIII d'Alacant ha acabat en tiroteig i amb nou detinguts, tres d'ells ferits, encara que sense impactes d'arma de foc.