Troben morta a l’estrela d’un reality Jasmine Burkitt de 28 anys 

Jasmine Burkitt, del docureality Small Teen, Big World, ha sigut trobada morta als 28 anys a Gal·les, en la tenda de campanya en la qual vivia amb el seu nóvio.

La jove es va fer famosa en 2010 per protagonitzar aquest format de telerealitat de la BBC, que va tindre un spin-off anomenat Small Teen, Bigger World, en el qual narrava com era la seua vida d’adolescent amb acondroplàsia, un tipus de nanisme.

En el programa, vivia amb la seua mare, Bev, que va morir en 2014. Tenia la mateixa malaltia i la va haver de cuidar des que tenia 13 anys pels seus problemes respiratoris.

No obstant això, en l’actualitat Burkitt vivia en una tenda de campanya a Gal·les amb el seu nóvio, Lewis Burke, «perquè no podien permetre’s una casa«, tal com va declarar el seu avi Norman a 7News.


Pel que sembla, va ser la seua sogra qui va trobar el cos allí mentre al seu fill li estava operant del cor a l’hospital. «No sabem què ha pogut portar a això«, va concloure Norman.

«És l’ésser humà més increïble que ha trepitjat aquest planeta, és la persona més forta, més divertida, més amable i purament decent que he conegut«, va dir el seu nóvio, Lewis Burke, a 7News.


Es desconeixen les causes de la mort, però, recentment, l’estrela del reality britànic havia parlat de la seua malaltia del cor. «Tenia un problema en una artèria i prenia tres pastilles al dia. Unes pastilles molt difícils d’aconseguir, per la qual cosa havia de passar-se per l’hospital cada 6 mesos«, va declarar el seu avi Norman al citat mitjà.


Jasmine Burkitt també va parlar en la seua última publicació d’Instagram, de febrer de 2022, sobre els seus problemes de salut mental: «A vegades em faig el meu maquillatge quan estic trist, encara que no vaja a eixir, per a escapar de la depressió i usar la meua cara com un llibre d’acolorir«.

Últimes notícies

Deting a l’aeroport d’Alacant-Elx un fugit de França per tràfic de droga

La Policia Nacional ha detingut a l’aeroport d’Alacant-Elx un fugit buscat per França per transportar grans quantitats de droga entre els dos països. L’Audiència Nacional ha ordenat presó provisional mentres es tramita la seua entrega.

Mor ofegada una persona que havia entrat a la mar de nit a Benicarló

Una persona ha mort a Benicarló després d’entrar a la mar de nit amb un grup, segons el Consorci Provincial de Bombers. Els servicis d’emergència han localitzat el cos a la costa, però no han pogut reanimar-la.

Avís groc per pluges intenses esta vesprada al litoral nord de Castelló

Aemet ha activat hui divendres l’avís groc al litoral nord de Castelló per pluges intenses que poden deixar fins a 30 l/m2 en una hora i 60 l/m2 en 12 hores, amb tempestes, granís i ratxes molt fortes de vent.

Baixen les temperatures i s’esperen ruixats al nord interior de la Comunitat Valenciana

Este divendres baixen les temperatures a la Comunitat Valenciana i es preveuen ruixats febles a l’interior nord, que de vesprada podrien arribar a la costa amb tronades localment fortes. L’oratge continuarà inestable dissabte, sobretot al terç nord, tant en terra com a la mar.

Els mitjans aeris reforcen l’extinció de l’incendi forestal entre Gàtova i Sogorb

Els mitjans aeris s’han incorporat de matinada a les tasques d’extinció de l’incendi declarat dijous entre Gàtova i Sogorb per la caiguda d’un raig, que manté la situació 1 del PEIF i ha obligat a tallar la CV-25 entre Altura i Olocau.

Un llamp provoca un incendi forestal entre Gàtova i Sogorb i obliga a activar el nivell 1 del PEIF

Més d’una desena de dotacions de bombers forestals han treballat esta vesprada en un incendi entre Gàtova i Sogorb provocat per un llamp, que ha obligat a activar la situació 1 del Pla Especial contra Incendis Forestals. Les autoritats han demanat extremar la precaució davant l’episodi de tempestes i la intensa activitat elèctrica a la Comunitat Valenciana.

Un incendi entre Gàtova i Sogorb obliga a activar la situació 1 del pla contra incendis

Més d’una desena de dotacions de bombers forestals treballen en un incendi entre Gàtova i Sogorb causat per un llamp, que ha motivat l’activació de la situació 1 del PEIF. El foc se situa a la Serra Calderona i ha forçat restriccions puntuals d’aigua potable a Gàtova.

Miramar i Pego freguen els 40 graus i se situen entre les màximes d’Espanya

Miramar, Pego i Sagunt han registrat este dijous algunes de les temperatures més altes d’Espanya, mentre les tronades han provocat desploms tèrmics de fins a 19,6 graus en punts de la Comunitat Valenciana.