Quatre menors ferits, dos greus, en eixir volant un castell inflable a Mislata

Segons informen fonts sanitàries, nou menors han estat traslladats a diferents hospitals i estan sent atesos després d’un accident en un castell inflable a la fira de Mislata que s’ha enlairat.

El castell inflable de la fira d’esta localitat situat a la plaça Major ha eixit enlairat mentre diversos menors estaven saltant. Quatre xiquets que jugaven a l’atracció han resultat ferits, dos d’ells de gravetat.

El succés ha passat passades les 20 hores de la vesprada. El Consorci de Bombers ha mobilitzat dotacions de Paterna i Torrent fins al recinte firal de Mislata per atendre els menors al costat de huit ambulàncies.

El grup d’Homicidis de la Policia Nacional s’ha traslladat a la zona per investigar els fets. Tot indica que l’inflable estava mal ancorat, ja que ha sortit volant per les fortes ratxes de vent.

La conselleria de Sanitat ha mobilitzat 2 SAMU, un Suport Vital Bàsic i un transport assistit per traslladar 4 menors a centres hospitalaris. El pronòstic de tots ells és reservat i dos presenten lesions de major gravetat.

A més, fins ara, cinc menors més han estat atesos a l’hospital de Manises, dos dels quals estan en observació.

Últimes notícies

Quasi 400 regatistes omplin la badia d’Alacant en el TabarcaVela-Trofeu Diputació

Quasi 400 regatistes i 50 embarcacions participen este cap de setmana en la 30a edició de la regata TabarcaVela-Trofeu Diputació d’Alacant, una cita clau de la vela de creuer al Mediterrani.

El PP exigix la dimissió de Diana Morant per comparar Feijóo amb Hitler

Miguel Tellado ha reclamat la dimissió immediata de Diana Morant després que la ministra afirmara que Alberto Núñez Feijóo seguix un camí que s’assembla al del govern de Hitler. Les paraules han obert una forta polèmica i han provocat reaccions dispars en PSOE, Sumar, IU i Podem.

Barcala es nega a comparéixer en la comissió sobre les vivendes públiques de Les Naus

L’alcalde d’Alacant, Luis Barcala (PP), ha comunicat que no acudirà este divendres a la comissió municipal sobre les vivendes públiques de Les Naus, al·legant que no aportaria res nou i que hi ha una causa judicial oberta. L’oposició l’acusa d’evitar donar explicacions sobre el que qualifica com el major escàndal polític del seu mandat.

Greenpeace alerta de quasi 200 punts crítics al litoral espanyol per la seua fragilitat extrema

Un informe de Greenpeace alerta que el litoral espanyol viu una fragilitat sense precedents pel canvi climàtic i la urbanització, amb 194 punts crítics i fortes conseqüències econòmiques i ambientals.

El tercer dia de l’ona de calor deixa fins a 44 graus a València i activa l’avís roig

La tercera ona de calor de l’estiu tanca este dijous amb fins a 44 ºC i avís roig a la Comunitat Valenciana, especialment a València i Alacant, i risc extrem d’incendis.

Les autonomies del PP boicotegen la reunió sobre la regularització extraordinària de migrants

Els governs autonòmics del PP han decidit no participar en la Conferència Sectorial de la Immigració convocada per analitzar la regularització extraordinària, fet que ha impedit la celebració de la reunió. La ministra Elma Saiz ha acusat el PP de comportar-se com un partit antisistema, mentres les comunitats populars denuncien manca d’informació i una política migratòria que qualifiquen d’opaca i irresponsable.

Risc de reventons càlids i ratxes de vent molt fortes esta vesprada a Alacant

Aemet ha activat l’avís roig per calor extrema i alerta de possibles reventons càlids amb ratxes de vent de més de 90 km/h, sobretot a la província d’Alacant.

El cap de RRHH tancà la Diputació per la DANA en només 10 minuts

El director de Recursos Humans de la Diputació de València en la DANA de 2024, Javier Bolinches, ha explicat que va ordenar el tancament de l’edifici en 10 minuts, sense protocol previ ni consultar el president. La decisió es basa en l’alerta roja d’Aemet i en la greu situació a Utiel.