Quatre menors ferits, dos greus, en eixir volant un castell inflable a Mislata

Segons informen fonts sanitàries, nou menors han estat traslladats a diferents hospitals i estan sent atesos després d’un accident en un castell inflable a la fira de Mislata que s’ha enlairat.

El castell inflable de la fira d’esta localitat situat a la plaça Major ha eixit enlairat mentre diversos menors estaven saltant. Quatre xiquets que jugaven a l’atracció han resultat ferits, dos d’ells de gravetat.

El succés ha passat passades les 20 hores de la vesprada. El Consorci de Bombers ha mobilitzat dotacions de Paterna i Torrent fins al recinte firal de Mislata per atendre els menors al costat de huit ambulàncies.

El grup d’Homicidis de la Policia Nacional s’ha traslladat a la zona per investigar els fets. Tot indica que l’inflable estava mal ancorat, ja que ha sortit volant per les fortes ratxes de vent.

La conselleria de Sanitat ha mobilitzat 2 SAMU, un Suport Vital Bàsic i un transport assistit per traslladar 4 menors a centres hospitalaris. El pronòstic de tots ells és reservat i dos presenten lesions de major gravetat.

A més, fins ara, cinc menors més han estat atesos a l’hospital de Manises, dos dels quals estan en observació.

Últimes notícies

Vaga dels vigilants de prevenció d’incendis en Vaersa el 30 i 31 d’agost

STAS-Intersindical, UGT i CCOO han convocat vaga del personal vigilant-operari de prevenció d'incendis forestals en Vaersa els dies 30 i 31 d'agost i mantindran demà una nova protesta davant el Palau de la Generalitat per exigir millores laborals i de servei.

Xàtiva, Alzira i Guadasséquies baten rècords de calor amb més de 44 graus

Xàtiva ha marcat este dimecres 44,1 graus i s’ha situat com la temperatura més alta d’Espanya, mentre que Alzira ha arribat als 44,7 graus i Guadasséquies als 44,2, segons Aemet i Avamet.

Cinc municipis valencians ja superen els 42 graus, les temperatures més altes d’Espanya

Carcaixent, Xàtiva, l’aeroport de València, Polinyà del Xúquer i València ciutat encapçalen hui les màximes d’Espanya, superant totes els 42 graus, amb avís roig activat al litoral valencià.

Incendi al barranc del Carraixet en un dia roig per calor extrema

Diversos equips terrestres i quatre mitjans aeris treballen en l’extinció d’un incendi de vegetació al barranc del Carraixet, en Bonrepòs i Mirambell, en una jornada de risc extrem per calor a la província de València.

Detingut a València per un tiroteig a l’accés sud de la ciutat

La Policia Nacional ha detingut un jove de 22 anys a València com a presumpte autor d’un tiroteig al principal accés sud de la ciutat, a la zona de la rotonda dels Anzuelos. No s’han registrat ferits, encara que la investigació continua oberta.

Bioparc adapta la dieta i crea pluja artificial per a cuidar els animals davant l’onada de calor

Bioparc València ha reforçat el seu protocol d’estiu per l’alerta roja per calor amb gelats especials, sistemes de pluja artificial i seguiment dels animals més vulnerables.

Reforma integral a Pont de Fusta per a modernitzar la Policia de la Generalitat

La Conselleria d’Emergències i Interior està reformant íntegrament la comissaria de Pont de Fusta, seu central de la Policia de la Generalitat, amb una inversió de 2,13 milions i un termini de 16 mesos, per a millorar ús, seguretat, accessibilitat i eficiència energètica d’un edifici històric protegit.

Trobada una bossa amb ossos humans a l’albelló de València

La Policia Nacional investiga una bossa amb restes òssies, presumptament humanes, localitzada en la xarxa d’albellons de València, a prop de la bomba de Cantarranas, al barri de Natzaret.