17.2 C
València
Dimarts, 4 novembre, 2025

Quatre menors ferits, dos greus, en eixir volant un castell inflable a Mislata

Segons informen fonts sanitàries, nou menors han estat traslladats a diferents hospitals i estan sent atesos després d’un accident en un castell inflable a la fira de Mislata que s’ha enlairat.

El castell inflable de la fira d’esta localitat situat a la plaça Major ha eixit enlairat mentre diversos menors estaven saltant. Quatre xiquets que jugaven a l’atracció han resultat ferits, dos d’ells de gravetat.

El succés ha passat passades les 20 hores de la vesprada. El Consorci de Bombers ha mobilitzat dotacions de Paterna i Torrent fins al recinte firal de Mislata per atendre els menors al costat de huit ambulàncies.

El grup d’Homicidis de la Policia Nacional s’ha traslladat a la zona per investigar els fets. Tot indica que l’inflable estava mal ancorat, ja que ha sortit volant per les fortes ratxes de vent.

La conselleria de Sanitat ha mobilitzat 2 SAMU, un Suport Vital Bàsic i un transport assistit per traslladar 4 menors a centres hospitalaris. El pronòstic de tots ells és reservat i dos presenten lesions de major gravetat.

A més, fins ara, cinc menors més han estat atesos a l’hospital de Manises, dos dels quals estan en observació.

Últimes notícies

Parell avisa: per a guanyar al Pafos cal competir al màxim i fer-ho molt bé

Parell va destacar que el dol de la quarta jornada de la Lliga de Campions davant el Pafos serà dur i que el Vila-real ha de competir al màxim. Va reclamar transformar les bones sensacions en punts.

Marcelino advertix: seria un gran error donar per bestiar el partit

Marcelino va cridar a la prudència abans del dol de Champions davant el Pafos i va assumir el favoritisme sense caure en la confiança. Va reclamar concentració, constància i respecte al rival per a traduir en victòria el rendiment mostrat.

Feijóo i Abascal activen el relleu de Mazón i aposten per l’estabilitat

Feijóo i Abascal han obert el procés per a substituir a Carlos Mazón amb una conversa en la qual han prioritzat l'estabilitat i allunyat un avançament electoral. El Govern i el PSPV-PSOE han demanat eleccions mentres les Corts han activat el calendari d'investidura i sonen possibles noms.

El taxi exigix un pla per a limitar els servicis de VTC després d’una marxa que ha causat retencions

El sector del taxi ha reclamat a la Conselleria un pla eficaç per a frenar els servicis urbans de VTC i sancionar a les plataformes, en una protesta que ha generat retencions durant hores a València. Els convocants han xifrat un seguiment massiu de la vaga i han demanat més control i inspeccions.

Tercera remodelació del Govern valencià en dos anys deixa 9 Conselleries després de fusionar àrees clau

El Consell s'ha limitat a unir la Vicepresidència Segona de Recuperació Econòmica i Social amb Medi Ambient. Martínez Mus passa a ser el número 3 de l'Executiu.

Bustinduy exigix a Feijóo que demane perdó per ovacionar a Mazón després de la DANA

El ministre de Drets Socials ha retret al líder del PP el seu suport a Carlos Mazón després de la catàstrofe i ha emmarcat l'exigència en la seua compareixença al Senat.

Camarero demana humanitat i que cessament la cacera política contra Mazón

Camarero demana 'humanitat' cap a Carlos Mazón després de la seua dimissió i denúncia una 'cacera política' contra ell. Reivindica la continuïtat del projecte i acords en Les Corts.

El Consell guarda un minut de silenci per l’assassinat masclista d’una dona a Alacant

El Consell ha guardat un minut de silenci després de confirmar-se l'assassinat masclista d'una dona de 37 anys a Alacant. Igualtat ha incorporat el cas al registre oficial i la xifra de 2025 puja a 35, 1.330 des de 2003.