Quatre menors ferits, dos greus, en eixir volant un castell inflable a Mislata

Segons informen fonts sanitàries, nou menors han estat traslladats a diferents hospitals i estan sent atesos després d’un accident en un castell inflable a la fira de Mislata que s’ha enlairat.

El castell inflable de la fira d’esta localitat situat a la plaça Major ha eixit enlairat mentre diversos menors estaven saltant. Quatre xiquets que jugaven a l’atracció han resultat ferits, dos d’ells de gravetat.

El succés ha passat passades les 20 hores de la vesprada. El Consorci de Bombers ha mobilitzat dotacions de Paterna i Torrent fins al recinte firal de Mislata per atendre els menors al costat de huit ambulàncies.

El grup d’Homicidis de la Policia Nacional s’ha traslladat a la zona per investigar els fets. Tot indica que l’inflable estava mal ancorat, ja que ha sortit volant per les fortes ratxes de vent.

La conselleria de Sanitat ha mobilitzat 2 SAMU, un Suport Vital Bàsic i un transport assistit per traslladar 4 menors a centres hospitalaris. El pronòstic de tots ells és reservat i dos presenten lesions de major gravetat.

A més, fins ara, cinc menors més han estat atesos a l’hospital de Manises, dos dels quals estan en observació.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El Girona s’imposa al Vila-real amb un autogol i frega la salvació

Un autogol de Pau Navarro va donar al Girona una victòria treballada davant el Vila-real que li allunya del descens i reforça la seua candidatura a mirar de nou cap a Europa.

Gerard Moreno demana calma després de la derrota del Vila-real a Girona

Gerard Moreno assumix el mal partit del Vila-real a Girona, però reclama calma i recorda que l'equip continua tercer i depén de si mateix per a la Champions.

El Girona tomba al Vila-real i s’acosta a la salvació amb un autogol decisiu

El Girona s'imposa per la mínima al Vila-real en Montilivi gràcies a un autogol de Pau Navarro i s'allunya del descens mentres compromet la lluita groga per la tercera plaça.

Quinze quilòmetres de retenció en l’A-3 a Requena en el retorn de Setmana Santa

La volta de les vacacions de Setmana Santa i Pasqua provoca fins a quinze quilòmetres de circulació lenta en l'A-3 a l'altura de Requena i complicacions en altres vies de la Comunitat Valenciana.

Atzeneta del Maestrat registra la temperatura màxima del Dilluns de Pasqua amb 23,7 graus

Atzeneta del Maestrat ha liderat les temperatures diürnes del Dilluns de Pasqua en la Comunitat Valenciana amb 23,7 graus, per davant de Xàtiva i Carcaixent. Les capitals de província s'han quedat entorn dels 20 graus i el dimarts s'esperen pocs canvis.

La Gladiadora de The VicBros s’imposa en The Champions Burger de la Platja de Sant Joan

L'hamburguesa La Gladiadora, del local alacantí The VicBros Burger, s'alça amb la victòria en The Champions Burger de la Platja de Sant Joan i encadena el seu tercer triomf parcial després de Múrcia i Sevilla.

La Generalitat arranca les obres de la nova depuradora de Parc Sagunt II

La Generalitat ha iniciat els treballs de desbrossament i excavació per a construir la nova depuradora de Parc Sagunt II, una infraestructura clau que donarà servici a l'àrea industrial i a diversos municipis de l'entorn.

L’Albufera marca rècord d’aus aquàtiques després de la dana amb 132.000 exemplars de 78 espècies

El cens hivernal al Parc Natural de L'Albufera aconseguix prop de 132.000 aus aquàtiques de 78 espècies, un 52,5% més que en 2025, i marca un màxim històric després de la dana de 2024.