Quatre menors ferits, dos greus, en eixir volant un castell inflable a Mislata

Segons informen fonts sanitàries, nou menors han estat traslladats a diferents hospitals i estan sent atesos després d’un accident en un castell inflable a la fira de Mislata que s’ha enlairat.

El castell inflable de la fira d’esta localitat situat a la plaça Major ha eixit enlairat mentre diversos menors estaven saltant. Quatre xiquets que jugaven a l’atracció han resultat ferits, dos d’ells de gravetat.

El succés ha passat passades les 20 hores de la vesprada. El Consorci de Bombers ha mobilitzat dotacions de Paterna i Torrent fins al recinte firal de Mislata per atendre els menors al costat de huit ambulàncies.

El grup d’Homicidis de la Policia Nacional s’ha traslladat a la zona per investigar els fets. Tot indica que l’inflable estava mal ancorat, ja que ha sortit volant per les fortes ratxes de vent.

La conselleria de Sanitat ha mobilitzat 2 SAMU, un Suport Vital Bàsic i un transport assistit per traslladar 4 menors a centres hospitalaris. El pronòstic de tots ells és reservat i dos presenten lesions de major gravetat.

A més, fins ara, cinc menors més han estat atesos a l’hospital de Manises, dos dels quals estan en observació.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El Hilali acusa a Rafa Mir de dir-li ‘vas vindre en pastera’ i l’àrbitre deté el joc

Omar El Hilali va acusar a Rafa Mir d'un comentari racista en el minut 78 de l'Elx-Espanyol (2-2). L'àrbitre va activar el protocol i va parar el partit tres minuts.

El Hilali acusa a Rafa Mir de dir-li ‘Vas vindre en pastera’ i l’àrbitre va activar el protocol

El Hilali va acusar a Rafa Mir de dir-li 'Vas vindre en pastera' a l'Elx-Espanyol (2-2). L'àrbitre va activar el protocol antiracista i l'Elx va demanar prudència per falta d'evidències.

L’Elx demana respecte i prudència davant la falta d’evidències després de l’acusació a Rafa Mir

El club ha reclamat cautela després de l'acusació d'Omar El Hilali durant l'Elx-Espanyol, que va portar a l'àrbitre a activar el protocol contra el racisme. L'acta arreplega la suposada frase 'en pastera', no sentida per l'equip arbitral.

Fausto Díaz impulsa el primer títol del Manacor: campió de la Copa del Rei davant el Melilla

El Conectabalear CV Manacor va conquistar la seua primera Copa del Rei en derrotar 3-1 al CV Melilla. Fausto Díaz va sumar 19 punts i la final va reunir 6.215 espectadors, rècord històric.

Fausto Díaz guia l’històric títol del Manacor en la Copa del Rei

El Conectabalear CV Manacor va conquistar la seua primera Copa del Rei en derrotar 3-1 al CV Melilla a la Fonteta, amb 19 punts de Fausto Díaz i un ambient de rècord.

Díaz guia l’històric títol del Manacor en la Copa del Rei

Manacor es va proclamar campió de la Copa del Rei després de véncer 3-1 a Melilla amb 19 punts de Fausto Díaz, en una final amb rècord coper de 6.215 aficionats.

La borrasca Regina portarà vent intens i pluja des del dimarts en la Comunitat Valenciana

Regina arribarà a Espanya el dilluns, però en la Comunitat Valenciana es notarà sobretot entre dimarts i dijous, amb vent de nord-est persistent, pluja i onatge.

Fausto Díaz lidera l’històric primer títol del Manacor en la Copa del Rei

El Conectabalear CV Manacor es va proclamar campió de la Copa del Rei per 3-1 davant el Melilla i va aconseguir el primer títol de la seua història. Fausto Díaz va ser el màxim anotador amb 19 punts.