20.6 C
València
Dimarts, 24 febrer, 2026

Ferit en un accident laboral en Aldaia

 

Este matí de divendres, 16 d’octubre, cap a les 12.15 hores, un xic de 23 anys ha patit un accident laboral en la localitat d’Aldaia, en la comarca de l’Horta Oest (València). 

 

Segons ha informat el Centre d’Informació i Coordinació d’Urgències (CICU) de la Generalitat Valenciana, el xic ha sigut esclafat per una màquina i ràpidament els seus companys de treball l’han desplaçat al centre de salut de Torrent, que ha hagut de sol·licitar ràpidament la intervenció del CICU. 

 

Emergències ha mobilitzat fins al lloc dels fets una ambulància del Servici d’Ajuda Mèdica Urgent (SAMU) que ha assistit al ferit. Immediatament, els servicis mèdics han traslladat a l’hospital la Fe de València a la víctima.

 

Tal com han informat, el xic de 23 anys ha sigut assistit a causa d’un fort colp al cap i diferents ferides de consideració greu . Fins al moment, no ha transcendit la seua evolució.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

La jutgessa veu decisiva l’exclusió voluntària de Mazón en les 230 morts de la DANA a València

La instructora atribuïx a Carlos Mazón una omissió equiparable a l'acció per la seua absència de coordinació durant la DANA i eleva el cas al TSJCV. Sosté un nexe causal amb la falta d'avisos que, al seu juí, va ser clau en 230 morts i múltiples lesions.

Govern i oposició demanen al PP que exigisca l’acta a Carlos Mazón després de la decisió de la jutgessa de la dana

Govern, PSPV-PSOE i Compromís han exigit al PP que demane a Carlos Mazón la seua acta de diputat autonòmic després de l'elevació al TSJCV de la causa per la dana. La pressió s'ha intensificat per la seua condició d'aforat.

El canvi climàtic augmenta la freqüència i la magnitud de les precipitacions extremes

La freqüència i la intensitat de les precipitacions extremes ha augmentat amb el calfament global, encara que de manera desigual segons la geografia. A Espanya, l'orografia, el bloqueig de tempestes i la major eficiència de les pluges tardorenques i hivernals han sigut determinants en els rècords més recents.

L’exclusió voluntària de Mazón en la dana va ser decisiva en les morts, segons la jutgessa

La magistrada que instruïx la gestió de la dana a València sosté que l'exclusió voluntària de Carlos Mazón durant l'emergència va tindre un paper decisiu en els 230 morts i en les lesions del 29 d'octubre de 2024.

El València Basket es reforça amb l’exterior francesa Kendra Chery després de la seua eixida del Jairis

El València Basket ha fitxat l'exterior francesa Kendra Chery després de rescindir amb el Jairis. Recuperada de la seua lesió de genoll, ha passat la revisió mèdica i se suma als entrenaments.

Pérez Llorca defén que PPCV i Mazón ja van assumir responsabilitats per la dana

Pérez Llorca ha defés que el seu partit i Carlos Mazón ja van assumir la responsabilitat per la dana, contrastant-lo amb la de l'Estat. Ha reiterat el seu respecte a les víctimes i ha detallat disculpes i mesures de suport i coordinació.

Bustinduy denuncia una persecució insuportable contra Mónica Oltra després de l’orde de juí oral

El ministre Pablo Bustinduy ha denunciat una persecució contra Mónica Oltra després de conéixer-se l'orde d'obrir juí oral. Ha oferit el seu suport i ha emmarcat el cas en un assetjament més ampli a l'esquerra.

L’oposició insistix en la dimissió de Barcala per irregularitats en vivendes públiques d’Alacant

PSPV-PSOE i Compromís han reclamat de nou l'eixida de l'alcalde després d'una inspecció policial en les VPP de la Platja de Sant Joan que ha revelat empadronaments absents i beneficiaris repetits. Els grups qüestionen la investigació municipal i demanen apartar a funcionaris assenyalats.