Una xica d’Algemesí és atacada per un escorpí en obrir una bossa de mà comprada en Xina a través d’internet

Una xica de 25 anys ha sigut atacada en Algemesí, en la comarca de la Ribera (València) per un escorpí. Els fets s’han produït quan la víctima obria una bossa de mà procedent de Xina que havia comprat a través d’internet. Dins es es trobava l’alacrà que li va picar.

 

Segons ha informat el diari ‘Las Provincias’, Judith estava impacient per vore el producte que li acabava d’arribar per missatger a la seua casa en Algemesí. Quan va llevar el plàstic i va ficar la mà es va emportar la sorpresa de la seua vida.

 

La víctima va notar una forta punxada en el dit. «Va ser un dolor molt intens, una picada molt forta. Era com si em cremarà la mà», ha explicat Judith López al mitjà citat.

«Jo i la meua germana vam vore eixir a l’escorpí de dins de la bossa i es va quedar en el llit», relata esta xica que no podia creure el que estava passant. La seua germana va agarrar a l’animal amb un got i li va fer fotos per a poder ensenyar-les al metge. 

 

Escorpí xinés

Una vegada a l’Hospital de la Ribera, els metges d’urgències li van administrar medicació per a frenar la inflamació i el dolor, assessorats per biòlegs del Bioparc de València, que van identificar a l’animal com un exemplar d’Escorpí xinès‘, comú en països d’extrem orient. La picada d’este insecte pot causar la mort.

 

No obstant això, les proves mèdiques van permetre determinar que dins d’esta espècie, el que va atacar a Judith correspon a un escorpí de menor grandària, i és menys tòxic.

 

Afortunadament, Judith no era al·lèrgica al verí d’este animal i la medicació va calmar el dolor i després d’unes hores en observació va rebre l’alta.

 

Denúncia davant la policia 

A hores d’ara, Judith ha denunciat a l’empresa a on va comprar la bossa de mà, per a intentar que això no torne a passar. «Tots comprem per internet i és necessari que hi haja unes mesures de seguretat perquè si li arriba a picar a una persona al·lèrgica ja no ho pot comptar», lamenta l’afectada.

 

De moment, la xica assegura que deixarà de comprar per Internet per un temps. A demés, el mateix dia que va demanar la bossa, va encarregar altres cinc productes més i al contrari que en anteriors ocasions, no té cap il·lusió perquè arriben. «Els guardaré i no els obriré. Ja no em fie», ha conclòs.

Últimes notícies

Cullera tanca parcs i revisa danys després de la forta tempesta amb ratxes huracanades

Cullera ha tancat parcs i zones verdes i està avaluant danys després de la forta tempesta de dijous, amb ratxes de vent que han superat els 130 km/h a la Ribera.

Deting a l’aeroport d’Alacant-Elx un fugit de França per tràfic de droga

La Policia Nacional ha detingut a l’aeroport d’Alacant-Elx un fugit buscat per França per transportar grans quantitats de droga entre els dos països. L’Audiència Nacional ha ordenat presó provisional mentres es tramita la seua entrega.

Mor ofegada una persona que havia entrat a la mar de nit a Benicarló

Una persona ha mort a Benicarló després d’entrar a la mar de nit amb un grup, segons el Consorci Provincial de Bombers. Els servicis d’emergència han localitzat el cos a la costa, però no han pogut reanimar-la.

Avís groc per pluges intenses esta vesprada al litoral nord de Castelló

Aemet ha activat hui divendres l’avís groc al litoral nord de Castelló per pluges intenses que poden deixar fins a 30 l/m2 en una hora i 60 l/m2 en 12 hores, amb tempestes, granís i ratxes molt fortes de vent.

Baixen les temperatures i s’esperen ruixats al nord interior de la Comunitat Valenciana

Este divendres baixen les temperatures a la Comunitat Valenciana i es preveuen ruixats febles a l’interior nord, que de vesprada podrien arribar a la costa amb tronades localment fortes. L’oratge continuarà inestable dissabte, sobretot al terç nord, tant en terra com a la mar.

Els mitjans aeris reforcen l’extinció de l’incendi forestal entre Gàtova i Sogorb

Els mitjans aeris s’han incorporat de matinada a les tasques d’extinció de l’incendi declarat dijous entre Gàtova i Sogorb per la caiguda d’un raig, que manté la situació 1 del PEIF i ha obligat a tallar la CV-25 entre Altura i Olocau.

Un llamp provoca un incendi forestal entre Gàtova i Sogorb i obliga a activar el nivell 1 del PEIF

Més d’una desena de dotacions de bombers forestals han treballat esta vesprada en un incendi entre Gàtova i Sogorb provocat per un llamp, que ha obligat a activar la situació 1 del Pla Especial contra Incendis Forestals. Les autoritats han demanat extremar la precaució davant l’episodi de tempestes i la intensa activitat elèctrica a la Comunitat Valenciana.

Un incendi entre Gàtova i Sogorb obliga a activar la situació 1 del pla contra incendis

Més d’una desena de dotacions de bombers forestals treballen en un incendi entre Gàtova i Sogorb causat per un llamp, que ha motivat l’activació de la situació 1 del PEIF. El foc se situa a la Serra Calderona i ha forçat restriccions puntuals d’aigua potable a Gàtova.