Una xica d’Algemesí és atacada per un escorpí en obrir una bossa de mà comprada en Xina a través d’internet

Una xica de 25 anys ha sigut atacada en Algemesí, en la comarca de la Ribera (València) per un escorpí. Els fets s’han produït quan la víctima obria una bossa de mà procedent de Xina que havia comprat a través d’internet. Dins es es trobava l’alacrà que li va picar.

 

Segons ha informat el diari ‘Las Provincias’, Judith estava impacient per vore el producte que li acabava d’arribar per missatger a la seua casa en Algemesí. Quan va llevar el plàstic i va ficar la mà es va emportar la sorpresa de la seua vida.

 

La víctima va notar una forta punxada en el dit. «Va ser un dolor molt intens, una picada molt forta. Era com si em cremarà la mà», ha explicat Judith López al mitjà citat.

«Jo i la meua germana vam vore eixir a l’escorpí de dins de la bossa i es va quedar en el llit», relata esta xica que no podia creure el que estava passant. La seua germana va agarrar a l’animal amb un got i li va fer fotos per a poder ensenyar-les al metge. 

 

Escorpí xinés

Una vegada a l’Hospital de la Ribera, els metges d’urgències li van administrar medicació per a frenar la inflamació i el dolor, assessorats per biòlegs del Bioparc de València, que van identificar a l’animal com un exemplar d’Escorpí xinès‘, comú en països d’extrem orient. La picada d’este insecte pot causar la mort.

 

No obstant això, les proves mèdiques van permetre determinar que dins d’esta espècie, el que va atacar a Judith correspon a un escorpí de menor grandària, i és menys tòxic.

 

Afortunadament, Judith no era al·lèrgica al verí d’este animal i la medicació va calmar el dolor i després d’unes hores en observació va rebre l’alta.

 

Denúncia davant la policia 

A hores d’ara, Judith ha denunciat a l’empresa a on va comprar la bossa de mà, per a intentar que això no torne a passar. «Tots comprem per internet i és necessari que hi haja unes mesures de seguretat perquè si li arriba a picar a una persona al·lèrgica ja no ho pot comptar», lamenta l’afectada.

 

De moment, la xica assegura que deixarà de comprar per Internet per un temps. A demés, el mateix dia que va demanar la bossa, va encarregar altres cinc productes més i al contrari que en anteriors ocasions, no té cap il·lusió perquè arriben. «Els guardaré i no els obriré. Ja no em fie», ha conclòs.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El MACA complix 15 anys amb més de 920.000 visitants i s’aferma com a referent cultural

El MACA celebra el seu 15 aniversari amb més de 920.000 visitants i rècord en 2025. El museu reforça el seu paper amb 66 exposicions, programes educatius i nous fons.

35 tapes com a reclam turístic en la Ruta de Quaresma d’Alacant

La Ruta gastronòmica de Quaresma reunix 35 plats i tapes en restaurants d'Alacant i es prolongarà fins al 2 d'abril, amb propostes de mar i horta. La iniciativa busca atraure visitants en vespres de Setmana Santa i reinterpreta receptes tradicionals en clau actual.

Marián Cano ressalta el pes de la indústria de l’esport en l’economia de la Comunitat Valenciana

La consellera Marián Cano ha defés en Forinvest la indústria de l'esport com a sector estratègic en la Comunitat, amb prop del 2% del PIB i 4.700 empreses. Ha subratllat l'estirada del turisme esportiu i el retorn fiscal dels grans esdeveniments.

La infanta Elena presencia la seua primera mascletà després de ser rebuda a l’Ajuntament de València

La infanta Elena ha sigut rebuda a l'Ajuntament de València abans d'assistir a la seua primera mascletà, l'onzena de les Falles 2026, a càrrec de Pirotècnia Tomás. La visita ha coincidit amb la seua participació en Forinvest i ha inclòs reconeixements a les tradicions i a iniciatives socials després de la dana.

Troben mort a un home de 68 anys en un carrer d’Alacant sense signes de violència

Un vianant va alertar al 112 a les 9.17 després de localitzar a un home defallit en La Florida. No hi ha signes aparents de violència i l'autòpsia ho aclarirà.

Trenta-cinc tapes com a reclam en la Ruta gastronòmica de Quaresma d’Alacant

La Ruta gastronòmica de Quaresma reunix 35 tapes i plats en restaurants d'Alacant fins al 2 d'abril, amb receptes tradicionals reinterpretades i producte local.

Intervingudes set reproduccions no autoritzades de Yturralde i Chillida

La Policia de la Generalitat ha intervingut set còpies no autoritzades d'obres de José María Yturralde i Eduardo Chillida a València; el venedor ha sigut investigat. Dos rèpliques ja s'havien venut i les peces queden custodiades en Fira València.

Pedro Martínez demana defensa sòlida per a tindre opcions davant el Reial Madrid

El tècnic del València Basket va subratllar que la defensa i el control del ritme seran determinants davant un rival de gran qualitat. Va negar qualsevol ànim de revenja i va assumir la baixa de Kameron Taylor excepte recuperació quasi total.