Una xica d’Algemesí és atacada per un escorpí en obrir una bossa de mà comprada en Xina a través d’internet

Una xica de 25 anys ha sigut atacada en Algemesí, en la comarca de la Ribera (València) per un escorpí. Els fets s’han produït quan la víctima obria una bossa de mà procedent de Xina que havia comprat a través d’internet. Dins es es trobava l’alacrà que li va picar.

 

Segons ha informat el diari ‘Las Provincias’, Judith estava impacient per vore el producte que li acabava d’arribar per missatger a la seua casa en Algemesí. Quan va llevar el plàstic i va ficar la mà es va emportar la sorpresa de la seua vida.

 

La víctima va notar una forta punxada en el dit. «Va ser un dolor molt intens, una picada molt forta. Era com si em cremarà la mà», ha explicat Judith López al mitjà citat.

«Jo i la meua germana vam vore eixir a l’escorpí de dins de la bossa i es va quedar en el llit», relata esta xica que no podia creure el que estava passant. La seua germana va agarrar a l’animal amb un got i li va fer fotos per a poder ensenyar-les al metge. 

 

Escorpí xinés

Una vegada a l’Hospital de la Ribera, els metges d’urgències li van administrar medicació per a frenar la inflamació i el dolor, assessorats per biòlegs del Bioparc de València, que van identificar a l’animal com un exemplar d’Escorpí xinès‘, comú en països d’extrem orient. La picada d’este insecte pot causar la mort.

 

No obstant això, les proves mèdiques van permetre determinar que dins d’esta espècie, el que va atacar a Judith correspon a un escorpí de menor grandària, i és menys tòxic.

 

Afortunadament, Judith no era al·lèrgica al verí d’este animal i la medicació va calmar el dolor i després d’unes hores en observació va rebre l’alta.

 

Denúncia davant la policia 

A hores d’ara, Judith ha denunciat a l’empresa a on va comprar la bossa de mà, per a intentar que això no torne a passar. «Tots comprem per internet i és necessari que hi haja unes mesures de seguretat perquè si li arriba a picar a una persona al·lèrgica ja no ho pot comptar», lamenta l’afectada.

 

De moment, la xica assegura que deixarà de comprar per Internet per un temps. A demés, el mateix dia que va demanar la bossa, va encarregar altres cinc productes més i al contrari que en anteriors ocasions, no té cap il·lusió perquè arriben. «Els guardaré i no els obriré. Ja no em fie», ha conclòs.

Últimes notícies

Triomf aclaparador de Samuel Navalón a Alacant amb una gran eixida per la porta gran

El torero d'Ayora Samuel Navalón ha arrasat en la tercera de la Fira de Fogueres d'Alacant, on ha obert la porta gran amb dues orelles. Marco Pérez ha tallat un trofeu i Víctor Hernández ha sigut ovacionat davant una corrida mansota del Puerto de San Lorenzo i La Ventana del Puerto.

La foto de la dana a Alfafar que dona a Óscar Corral el Premi Rei d’Espanya

El fotoperiodista Óscar Corral ha sigut guardonat amb el Premi Rei d’Espanya de fotografia per una imatge de la dana de 2024 a Alfafar, que ell mateix definix com un reflex de la força dels servicis públics i de la societat davant una tragèdia.

Soterren prompte un incendi de canyars que ha amenaçat les Salines de Santa Pola

El consorci provincial de Bombers d'Alacant ha donat per extingit l'incendi declarat esta vesprada en una zona de canyars pròxima a Rio Safari que ha arribat a amenaçar el Parc Natural de les Salines de Santa Pola, sense causar ferits ni una gran afectació de superfície.

Un incendi de canyars obliga a mobilitzar els bombers a les Salines de Santa Pola

Els bombers del Consorci Provincial d'Alacant treballen en l'extinció d'un incendi en una zona de canyars pròxima a Rio Safari que ha afectat el Parc Natural de les Salines de Santa Pola.

L’incendi d’Estivella queda estabilitzat i evoluciona de manera favorable

L’incendi de vegetació declarat este migdia a Estivella ha quedat estabilitzat i presenta una evolució positiva, encara que continua sense controlar i amb mitjans terrestres treballant en l’extinció.

Preso provisional a Almenara per apunyalar mortalment la nova parella de la seua exdona

El jutjat de Nules ha acordat presó provisional sense fiança per a l’home detingut a Almenara per la mort a punyalades de la nova parella de la seua exdona durant una discussió en la vivenda d’ella.

Reuvers viatja amb el València Basket per intentar arribar al quart partit de la final

Nate Reuvers ha viatjat amb el València Basket a Barcelona tot i estar descartat per al tercer partit de la final contra el Barça, amb l’esperança de poder jugar el quart en cas de recuperar-se del seu esquinç de turmell.

Cárdenas marca el camí per al València Basket: agressivitat i físic per a colpejar el Barça

El base Álvaro Cárdenas assegura que el València Basket ha de ser agressiu en defensa i imposar el seu físic per a guanyar el tercer partit de la final de la Lliga Endesa en la pista del Barça.