Una xica d’Algemesí és atacada per un escorpí en obrir una bossa de mà comprada en Xina a través d’internet

Ejemplo de shortcode con estilo
Una xica de 25 anys ha sigut atacada en Algemesí, en la comarca de la Ribera (València) per un escorpí. Els fets s’han produït quan la víctima obria una bossa de mà procedent de Xina que havia comprat a través d’internet. Dins es es trobava l’alacrà que li va picar.   Segons ha informat el diari ‘Las […]

Una xica de 25 anys ha sigut atacada en Algemesí, en la comarca de la Ribera (València) per un escorpí. Els fets s’han produït quan la víctima obria una bossa de mà procedent de Xina que havia comprat a través d’internet. Dins es es trobava l’alacrà que li va picar.

 

Segons ha informat el diari ‘Las Provincias’, Judith estava impacient per vore el producte que li acabava d’arribar per missatger a la seua casa en Algemesí. Quan va llevar el plàstic i va ficar la mà es va emportar la sorpresa de la seua vida.

 

La víctima va notar una forta punxada en el dit. «Va ser un dolor molt intens, una picada molt forta. Era com si em cremarà la mà», ha explicat Judith López al mitjà citat.

«Jo i la meua germana vam vore eixir a l’escorpí de dins de la bossa i es va quedar en el llit», relata esta xica que no podia creure el que estava passant. La seua germana va agarrar a l’animal amb un got i li va fer fotos per a poder ensenyar-les al metge. 

 

Escorpí xinés

Una vegada a l’Hospital de la Ribera, els metges d’urgències li van administrar medicació per a frenar la inflamació i el dolor, assessorats per biòlegs del Bioparc de València, que van identificar a l’animal com un exemplar d’Escorpí xinès‘, comú en països d’extrem orient. La picada d’este insecte pot causar la mort.

 

No obstant això, les proves mèdiques van permetre determinar que dins d’esta espècie, el que va atacar a Judith correspon a un escorpí de menor grandària, i és menys tòxic.

 

Afortunadament, Judith no era al·lèrgica al verí d’este animal i la medicació va calmar el dolor i després d’unes hores en observació va rebre l’alta.

 

Denúncia davant la policia 

A hores d’ara, Judith ha denunciat a l’empresa a on va comprar la bossa de mà, per a intentar que això no torne a passar. «Tots comprem per internet i és necessari que hi haja unes mesures de seguretat perquè si li arriba a picar a una persona al·lèrgica ja no ho pot comptar», lamenta l’afectada.

 

De moment, la xica assegura que deixarà de comprar per Internet per un temps. A demés, el mateix dia que va demanar la bossa, va encarregar altres cinc productes més i al contrari que en anteriors ocasions, no té cap il·lusió perquè arriben. «Els guardaré i no els obriré. Ja no em fie», ha conclòs.

Últimes notícies

Desallotgen un càmping a Xàbia i més de 100 persones passen la nit en un alberg

Els bombers han desallotjat el càmping El Naranjal de Xàbia per l’episodi intens de pluges, i més d’un centenar de persones s’han traslladat a un alberg municipal. Les autoritats demanen evitar desplaçaments innecessaris mentres continuen els avisos per pluja a la Comunitat Valenciana.

Gandia reforça la vigilància a Beniopa i obri el pavelló del Raval per la pluja extrema

Gandia ha reforçat la vigilància en zones inundables com el barranc de Beniopa i està habilitant el pavelló del Raval per als veïns, davant les fortes pluges que han deixat 309,2 litres per metre quadrat en 24 hores.

Localitzen sense vida una dona que s’havia banyat en una platja de Sagunt en plena alerta per fortes pluges

Els servicis d’emergència han trobat morta una dona desapareguda este diumenge mentre es banyava en una platja de Sagunt, mentres la Comunitat Valenciana es trobava en alerta per fortes pluges i fenòmens costaners.

Trobeu sense vida la dona desapareguda mentre es banyava a la platja de Sagunt

Han localitzat el cos sense vida d’una dona que havia desaparegut este diumenge mentre es banyava a una platja de Sagunt, en una jornada marcada per l’alerta per pluges i fenòmens costaners.

Nou avís Es-Alert per risc d’inundacions al sud de València i nord d’Alacant

La Generalitat ha activat un nou Es-Alert per fortes pluges i risc d’inundacions al litoral sud de València i al litoral nord i interior d’Alacant, i demana extremar les precaucions. L’avís inclou recomanacions de seguretat com allunyar-se de rius i soterranis i telefonar al 112 en cas d’emergència.

Emergència 1 per pluges a la Marina Alta i avís en cinc comarques més

La Generalitat ha decretat l’emergència 1 per fortes pluges a la Marina Alta i la situació 0 en cinc comarques més, amb avisos d’acumulats que podrien superar els 400 litres en 24 hores. Emergències ha atés quasi 300 incidents, sobretot per inundacions i desperfectes en la via pública.

El València Basket reacciona amb una victòria sòlida davant l’UCAM Murcia

El València Basket ha tallat una dinàmica de tres derrotes seguides amb una victòria contundent contra l’UCAM Murcia, que Xavi Albert qualifica de colp sobre la taula.

Tall de les línies de Rodalia C1 i C2 des de les 20.00 hores per l’alerta roja per pluges

Adif ha suspés este divendres, des de les 20.00 hores i fins a nou avís, la circulació de les línies de Rodalia C1 i C2 entre València Estació Nord i Gandia i entre València Estació Nord i Moixent per l’alerta roja per pluges i tempesta al litoral sud de València i nord d’Alacant.