Una xica d’Algemesí és atacada per un escorpí en obrir una bossa de mà comprada en Xina a través d’internet

Una xica de 25 anys ha sigut atacada en Algemesí, en la comarca de la Ribera (València) per un escorpí. Els fets s’han produït quan la víctima obria una bossa de mà procedent de Xina que havia comprat a través d’internet. Dins es es trobava l’alacrà que li va picar.

 

Segons ha informat el diari ‘Las Provincias’, Judith estava impacient per vore el producte que li acabava d’arribar per missatger a la seua casa en Algemesí. Quan va llevar el plàstic i va ficar la mà es va emportar la sorpresa de la seua vida.

 

La víctima va notar una forta punxada en el dit. «Va ser un dolor molt intens, una picada molt forta. Era com si em cremarà la mà», ha explicat Judith López al mitjà citat.

«Jo i la meua germana vam vore eixir a l’escorpí de dins de la bossa i es va quedar en el llit», relata esta xica que no podia creure el que estava passant. La seua germana va agarrar a l’animal amb un got i li va fer fotos per a poder ensenyar-les al metge. 

 

Escorpí xinés

Una vegada a l’Hospital de la Ribera, els metges d’urgències li van administrar medicació per a frenar la inflamació i el dolor, assessorats per biòlegs del Bioparc de València, que van identificar a l’animal com un exemplar d’Escorpí xinès‘, comú en països d’extrem orient. La picada d’este insecte pot causar la mort.

 

No obstant això, les proves mèdiques van permetre determinar que dins d’esta espècie, el que va atacar a Judith correspon a un escorpí de menor grandària, i és menys tòxic.

 

Afortunadament, Judith no era al·lèrgica al verí d’este animal i la medicació va calmar el dolor i després d’unes hores en observació va rebre l’alta.

 

Denúncia davant la policia 

A hores d’ara, Judith ha denunciat a l’empresa a on va comprar la bossa de mà, per a intentar que això no torne a passar. «Tots comprem per internet i és necessari que hi haja unes mesures de seguretat perquè si li arriba a picar a una persona al·lèrgica ja no ho pot comptar», lamenta l’afectada.

 

De moment, la xica assegura que deixarà de comprar per Internet per un temps. A demés, el mateix dia que va demanar la bossa, va encarregar altres cinc productes més i al contrari que en anteriors ocasions, no té cap il·lusió perquè arriben. «Els guardaré i no els obriré. Ja no em fie», ha conclòs.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Espí va tombar a Sivera amb un doblet i va mantindre visca l’esperança del Llevant

Un doblet de Carlos Espí en els minuts 88 i 97 va decidir el Llevant-Alabés després d'un pols de porters entre Ryan i Sivera. El Llevant va quedar amb 21 punts, a 4 de la salvació.

Espí derroca la muralla de Sivera amb un doblet i manté visca l’esperança del Llevant

Carlos Espí va firmar dos gols en el 88 i el 96 per a tombar a l'Alabés, amb deu des del 60. Sivera va sostindre als visitants i el Llevant va tallar la seua ratxa de cinc sense guanyar.

Castro i Coudet mantenen la base en el Llevant-Alabés

Els dos entrenadors a penes toquen els seus onces per al dol del divendres en el Ciutat de València: tornen Raghouber i Moreno; entren Pacheco i Aleñá.

Fàtima Diame conquesta el seu octau títol de longitud amb un últim salt de 6,62

La valenciana es va imposar a Irati Mitxelena amb un últim intent de 6,62 m en els Nacionals sota sostre de València. Va firmar la seua millor marca de l'any i va quedar a 3 cm de la mínima per a Torun.

Fàtima Diame es corona amb el seu octau títol de longitud després d’un últim salt de 6,62 m

Fàtima Diame es va proclamar campiona d'Espanya indoor per octava vegada amb un últim salt de 6,62 m que va desbancar a Irati Mitxelena. Es va quedar a 3 cm de la mínima per a Torun.

Educació autoritza que el 16 de març siga no lectiu a Alboraia, Sagunt, Almàssera i Benifaió

La Conselleria d'Educació ha autoritzat que el dilluns 16 de març no siga lectiu a Alboraia, Sagunt, Almàssera i Benifaió per les Falles. La decisió s'emmarca en les excepcions del calendari escolar.

Fàtima Diame conquesta el seu octau or en longitud amb un últim salt de 6,62 m

La valenciana es va imposar en els Nacionals de pista coberta amb 6,62 m en la seua última temptativa després del 6,54 de Irati Mitxelena. Va firmar la seua millor marca de l'any i va quedar a 3 cm de la mínima per al Mundial de Torun.

L’alcalde de Manises rep l’alta una setmana després de l’infart

Javier Mansilla ha rebut l'alta després d'una evolució mèdica favorable i continuarà la recuperació a casa. El primer tinent d'alcalde assumix les funcions.