Mastodon
23 C
València
Dimarts, 16 setembre, 2025

‘SUPERVIVIENTES’: segona expulsió, quatre nous nominats i un atac d’ansietat

Anit es va emetre en Telecinco una nova i interessant gal·la de ‘Supervivientes 2022’, en primer lloc dos noves líders de grup, per un costat Mariana Rodríguez, i per l’altre Tania Medina.

També cal destacar el rècord d’Anabel Pantoja a Hondures, ja que està durant més en el reality que la primera vegada que va concursar.

En la gala es van mantindre les picabaralles setmanals: Ignacio de Borbón va continuar dient que els seus companys no li prenien de debò i li ridiculitzaven contínuament. Això sí, es va ensorrar en reconéixer que l’estava passant mal perquè la seua nóvia, amb la qual portava un any, havia decidit deixar-li una setmana abans que volara a Hondures.

Així mateix, Anuar Beno va deixar clar que no perdonava que alguns dels seus companys, com Alejandro Nieto, havien sembrat el dubte sobre si havia aconseguit fer foc per si mateix o amb algun parany, a més va haver de demostrar que sí que podia fer la tasca sense ajuda.

L’expulsada d’aquesta setmana ha sigut Charo Vega, que ha passat a viure en el Palacito com a ‘paràsit’ al costat de Rubén Sánchez Montesinos, que hauran d’esperar al diumenge per a saber qui és el primer a tornar a Espanya.

Chago Vega en ‘Supervivientes 2022’ / Mediaset

Charo Vega pateix un atac d’ansietat després de convertir-se en paràsit

La cantant immediatament va començar a plorar desesperada, negant-se a quedar-se a l’illa, per la qual cosa va haver d’intervindre el seu defensor en plató, Manuel, que va aconseguir dissuadir-la perquè romanguera allí uns dies més.

La cosa va canviar ràpidament i, en la següent connexió amb ella, es va poder veure que li havia donat un atac d’ansietat i estava esperant que acudira l’assistència mèdica, per la qual cosa tot apunta al fet que podrà tornar a Espanya abans de l’esperat. En aquest cas, Manuel va deixar clar que es tractava d’una mera baixada i que Vega patia episodis així molt sovint.

Noms dels nous nominats

D’una banda, en l’equip de Platja Fatal, Tania Medina, va haver de desempatar i nominant directament a Kiko Matamoros i a continuació a Juan Muñoz.

Per l’altra, Mariana Rodríguez, capitana de Platja Royale, va desfer l’empat, nominant a Alejandro Nieto, i a continuació a Ainhoa Cantalapiedra.

A excepció de l’expulsada i d’una incorporació, van ser els mateixos de la setmana passada:  Kiko Matamoros, Juan Muñoz, Ainhoa Cantalapiedra i Alejandro Nieto.

Últimes notícies

Investigat per homicidi un conductor que va donar positiu en drogues després de xocar amb un cotxe avariat en la V-30

La Guàrdia Civil investiga per homicidi per imprudència greu al conductor d'un tractocamión que va donar positiu en drogues després de col·lidir amb un turisme parat per avaria en la V-30, a Paterna. La conductora, de 73 anys, va morir.

Presó provisional per al detingut pel tiroteig d’Alfafar després d’entregar-se

Un jutjat ha decretat presó provisional, comunicada i sense fiança, per al sospitós del tiroteig de l'1 de setembre a Alfafar, que es va entregar a la Guàrdia Civil. La causa passa al Tribunal d'Instància de Catarroja per temptativa d'homicidi i tinença il·lícita d'armes.

Desmantellen una plantació de marihuana a Benimodo i arresten a dos sospitosos

La Guàrdia Civil va localitzar el cultiu per la forta olor que emanava d'un camp i es va confiscar de 42 plantes en floració. Un dels arrestats va amenaçar a un agent i l'altre va intentar fugir.

Troben nous fòssils de dinosaures herbívors del Juràsic Superior a Terol i València

Noves restes d'ornitòpodes a Terol i València revelen una diversitat inesperada en ecosistemes costaners del Juràsic Superior i confirmen a Oblitosaurus bunnueli.

El detingut pel tiroteig d’Alfafar ingressa a la presó provisional sense fiança

El Jutjat d'Instrucció 19 de València ordena presó provisional, comunicada i sense fiança per al sospitós del tiroteig de l'1 de setembre a Alfafar. L'home es va entregar en la Comandància de la Guàrdia Civil i la causa passa al Tribunal d'Instància de Catarroja.

Dos bones notícies per al valencià

Leo Giménez és lingüista i en el seu article d'esta setmana parla sobre la importància de les ajudes que ha rebut l'AVL per part de diferents Governs

Tres detinguts per una xarxa que venia joies falses a cases de compravenda a Elx

Tres persones han sigut arrestades a Elx per integrar una xarxa que col·locava peces banyades en or com si anaren de 9 quirats en cases de compravenda. La intervenció policial va limitar el perjuí a 4.700 euros i la investigació seguix oberta per a localitzar a més implicats.

Baixen les opcions de ruixats a València i Castelló i les temperatures a penes varien

La jornada deixa un risc baix de ruixats en els litorals de València i Castelló al matí i a l'interior de Castelló a la vesprada. El vent serà fluix i tendirà a component este des del migdia, amb temperatures similars a les de dies anteriors.