15.5 C
València
Dissabte, 8 novembre, 2025

Telecinco ja té un acord amb una altra persona per parlar de Rocío Carrasco

 

Telecinco segueix movent fitxa per treure el màxim partit al relat de Rocío Carrasco. Els capítols i debats que s’emeten cada setmana de la sèrie documental sembla que no són suficients per a donar cobertura mediàtica al tema, encara que tots els programes de la cadena estan immersos en el conflicte.

Des de ‘El programa de Ana Rosa’, amb Rocío Flores a l’equip de tertulians, fins a ‘Supervivientes’, un concurs que sembla que només està centrat en Olga Moreno i els missatges que dirigeix a Espanya. També és el cas de ‘Ya es mediodia’, on cada setmana opinen persones molt properes a la família com Rosa Benito i Alba Carrillo, i, per descomptat, ‘Sálvame’.

Tots estos programes dediquen minuts (i hores) a parlar del tema que apareix a totes les portades de la premsa del cor. Un bombardeig d’informació que, tal com ja va expressar la sempre polèmica Oriana Marzoli en una de les seues últimes intervencions a ‘Conexión Honduras’, ja satura i cansa els espectadors. No obstant això, la productora Mediaset té corda per estona i sembla estar disposada a seguir ‘alimentant’ el conflicte amb noves declaracions de persones implicades en el cas.

 

María Teresa Campos ja té un acord amb Telecinco per parlar de Rociíto

Segons ha publicat ‘ESdiario’, la cadena ja ha fet el pas de fitxar María Teresa Campos per a una entrevista en exclusiva a ‘Sábado Deluxe’. Així doncs, la veterana periodista podria tornar a seure en un plató de Telecinco per a parlar llargament sobre els terribles episodis que ha viscut la seua gran amiga, Rocío Carrasco, durant 25 anys.

La matriarca del clan Campos ha estat el màxim suport de Rocío Carrasco durant estos anys de patiment. La coneix des de fa més de 20 anys, quan la va contractar per treballar al seu programa ‘Día a día’, i sempre l’ha considerat una tercera filla. «M’alegre que passe això, perquè no podia suportar més que no se saberen totes estes coses que s’han dit. Ella està parlant, i és ella la que ha de parlar, perquè és la seua vida, encara que per a mi siga com una filla», deia la periodista en una de les poques declaracions que ha fet sobre la docusèrie.

María Teresa Campos coneix bé el relat que està sortint a la llum a ‘Rocío. Contar la verdad para seguir viva’, però ha mantingut moltes coses en silenci per respecte a la seua amiga.

 

María Teresa Campos trencarà el silenci a ‘Sábado Deluxe’.

Ara, que Rociíto ha trencat el silenci, la periodista ja se sent en total llibertat de donar als mitjans la seua opinió sobre uns successos que ha viscut molt de prop. «D’aquí a uns dies us faré una sorpresa relacionada amb este tema de la Rocío. Jo no he anat enlloc, no he dit res i hi aniré», deia la mare de Terelu als reporters que l’esperaven quan va sortir de casa seua, segons recull ‘ESdiario’.

Des que es va començar a emetre la sèrie documental, els mitjans de comunicació han volgut conéixer l’opinió de María Teresa Campos, però ella s’ha negat a entrar en detalls. Fins i tot va reconéixer que no veu la sèrie perquè li resulta molt dura. «Del documental, si et dic la veritat, només sé el que m’han dit les meues filles, perquè jo em pose molt malament. La meua filla Carmen me’l grava per quan tot això haja passat i estiga preparada, perquè si me’l mire, em pose malalta», ha comentat després de ser enxampada pels reporters quan sortia del dentista.

Desconeixem si la periodista ja s’ha posat al dia amb la docusèrie, però la informació de ‘ESdiario’ assegura que està a punt de trencar el silenci i assestar l’última estocada a Antonio David Flores. Segons esmenta el diari, «si no és este divendres, serà el següent, però la cosa està feta».

Últimes notícies

Aitana i Ed Sheeran brillen en uns Los40 Music Awards il·luminats per LUX de Rosalía

Ed Sheeran suma tres guardons i Aitana aconseguix dos en una gala marcada per l'estrena en directe de LUX de Rosalía i pels missatges de suport a València després de la dana.

Oyarzabal rescata a la Reial Societat amb un penal a Elx (1-1)

Un penal transformat per Mikel Oyarzabal a dos minuts del final ha permés a la Reial Societat empatar en el Martínez Valero. L'Elx continua invicte a casa, encara que acumula cinc jornades sense guanyar.

Rosalía estrena en directe LUX en Los40 Music Awards amb orquestra i veles

L'artista ha presentat per primera vegada en viu el seu quart àlbum en el Roig Arena de València amb 'Relíquia' com a obertura, orquestra i ciris. El públic ha embogit amb un xou breu i intens.

Rosalía revoluciona la catifa roja del Roig Arena el dia que estrena LUX

La cantant ha acaparat l'atenció en Los40 Music Awards Santander 2025 amb una arribada que va paralitzar la catifa roja, coincidint amb l'estrena del seu quart àlbum, LUX.

Rescaten a diverses persones i dos gossos en un incendi a Vinaròs: cinc ferits

Els bombers han evacuat a tres persones d'un tercer pis —una amb mobilitat reduïda— i a dos ocupants del quart, a més de dos gossos. Quatre han patit inhalació de fum i una dona presenta cremades de segon grau.

Rosalía revoluciona la catifa roja del Roig Arena a València amb l’estrena de LUX

L'arribada de Rosalía a Los40 Music Awards 2025 ha detingut la catifa roja en el Roig Arena i ha coincidit amb l'estrena del seu quart àlbum, LUX. Col·legues com Bombai i Nil Moliner han elogiat el disc i el significat de celebrar la gala a València.

Vox demana al PP que propose un candidat per a rellevar a Mazón en la Generalitat Valenciana

Vox ha demanat al PP que designe un candidat a la Generalitat Valenciana per a negociar amb ell les polítiques del nou Executiu. La petició arriba després de la dimissió de Mazón i la publicació en el BOE del seu cessament.

Sánchez demana eleccions a la Comunitat Valenciana per a trencar la majoria negacionista

El president del Govern ha reclamat comicis a la Comunitat Valenciana per a trencar la majoria de PP i Vox, a la qual ha vinculat amb l'impacte de la dana. Ha advertit que les negociacions entre els dos partits poden desmantellar l'agenda climàtica al Mediterrani.