Demanen l’acomiadament de Jorge Javier pel que ha fet al plató de ‘Supervivientes’

Ahir a la nit es va emetre una nova gala de ‘Supervivientes’, i la mateixa ens va deixar moments molt interessants protagonitzats pels concursants. Ens estem referint a la primera expulsió de l’edició, que va suposar la marxa d’Antonio Canales, o al conflicte entre Olga Moreno i Tom Brusse. Això sense oblidar que Palito va ser enviada a Playa Destierro al costat de Lola.

 

No obstant això, l’instant que va donar i està donant més que parlar va ser un protagonitzat pel presentador (Jorge Javier Vázquez). En concret, va succeir en el comiat de la gala i és que va optar per ‘fer un calb‘ davant la perplexitat de presents i espectadors.

 

Una acció que ha causat un gran malestar en part de l’audiència, que fins i tot està demanant a les xarxes el seu acomiadament.

 

L’origen ‘del calb’

Durant els últims dies, Antonio Canales va donar a conéixer que tenia un problema. En concret, que se li havien trencat els calçotets i necessitava uns nous perquè així no podia estar.

El programa va preguntar al públic si estava d’acord a donar-li a este concursant roba interior, i la resposta va ser afirmativa. D’aquí ve que ahir a la nit se li fes entrega d’uns nous calçotets.

El ‘bailaor’ va rebre encantat el regal. Tan content estava per això que no va dubtar a canviar-se’ls en directe i davant l’audiència. D’aquí ve que els espectadors li veren clarament el cul. Una situació que va provocar l’enrogiment de la seua companya de Playa Destierro (Lola), que va intentar tapar-ho. I tot mentre Jorge Javier no podia evitar riure fortament davant la situació.

 

Vázquez imita al concursant

En la recta final de la gala, la presentadora des d’Hondures, Lara Álvarez, li va fer una petició sorprenent a Jorge Javier: «Que em faces ‘un Canales‘, si us plau, per a acomiadar-nos».

Davant estes paraules, el català va respondre: «Què és ‘un Canales’?… Ah! Què t’ensenye el cul?». Tot seguit va afegir: «Jo no tinc cap problema. Si voleu ho faig».

Tant és així que no s’ho va pensar dos vegades i va començar a abaixar-se els pantalons, mentre la seua companya li animava a això: «Endavant, està tota Espanya i tot l’equip pendent».

D’esta manera va ser com Vázquez va mostrar el seu cul a tots els espectadors. I està tan encantat d’este que fins i tot es va atrevir a pujar-se la camisa i l’americana perquè se li pogués veure bé. Una acció que va fer que Lara exposés entre riures: «De debò? Quin comiat més bonic este! Jorge, si és que t’haig d’estimar».

 

Unes paraules estes després de les quals ell va arrencar a riure a riallades.
 

L’empipament de part de l’audiència

El gest de Jorge Javier Vázquez de ‘fer un calb’ o ‘un Canales’ no ha agradat a part de l’audiència de ‘Supervivientes’. Tant és així que des de llavors són molts els comentaris d’espectadors en contra del succeït que han inundat i continuen inundant les xarxes socials. Per a alguns el que ha fet el presentador és una falta de respecte i de vergonya, per la qual cosa fins i tot alguns han demanat el seu acomiadament.

 

Bona mostra d’estes opinions són comentaris com ara estos:

  • «Jorge Javier ets una merda tan gran com una catedral».
  • «El cul de Torrebruno sobrava».
  • «És un tipus penós, es creu graciós. Va ser molt desagradable francament».
  • «Jorge Javier Vázquez hauria d’anar-se’n ja de Telecinco després del vist ahir en el plató».
  • «A Jorge Javier el tenia per una persona culta i enginyosa, però últimament està molt ‘cuñao’ i molt catet. I ja el súmmum de la decepció és veure que ha perdut fins a l’originalitat. Ahir va ensenyar el cul i, a més, creu que el té bonic».
  • «Com no era bastant el cul de Canales, ara també el de Jorge Javier».
  • «Me n’he anat a vomitar veient el cul de Jorge Javier Vázquez, cada vegada més decadent. No hi ha dret a maltractar així a l’audiència».

 

No obstant això, no podem negar que no tots els espectadors de ‘Supervivientes’ es van enfadar amb el gest del presentador. Així, va haver-hi els qui s’ho van prendre amb humor i van decidir manifestar-ho amb missatges a Twitter com estos:

  • «Quin fart de riure amb Jorge i este comiat! Jajajaja. Ja veuràs demà els diaris carques».
  • «He quedat muda… El cul de Jorge Javier Vázquez no està malament per a l’edat que té».

 

 

 

Últimes notícies

Nova manifestació a València exigix retirar l’acta de diputat a Carlos Mazón per la gestió de la dana

Una nova manifestació a València reclama suprimir l'aforament i l'acta de diputat de Carlos Mazón per la gestió de la dana, sumant a docents i famílies en plena vaga indefinida del professorat.

El València Basket es juga la segona plaça de la Lliga Endesa en el Palau

El València Basket visita al Barcelona en un dol ajornat que tanca la fase regular de la Lliga Endesa i en el qual es juga ser segon o caure fins a la quinta posició abans dels playoff.

El 91% del professorat valencià rebutja la proposta d’Educació i recolza seguir la vaga

Un 91% del professorat no universitari de l'educació pública valenciana rebutja l'última proposta de la Conselleria d'Educació i un 80% aposta per mantindre la vaga indefinida. La consulta sindical, amb més de 30.000 vots, també definix el format preferit de les pròximes mobilitzacions.

Dos persones rescatades il·leses després de l’accident d’un hidroavió enfront de Sagunt

Dos ocupants d'un hidroavió en vol de pràctiques han sigut rescatats il·lesos enfront de la costa de Sagunt després de patir una fallada mecànica que va impedir l'enlairament.

València i Castelló encadenen la seua segona nit tropical amb mínimes de fins a 20,8 graus

València i Castelló han viscut la seua segona nit tropical consecutiva, amb mínimes que no han baixat dels 20 graus a causa d'una mar Balear excepcionalment càlida per a finals de maig.

Sis noves rutes de cicloturisme per a reactivar els pobles més xicotets de la Ruta 99

La Generalitat impulsa sis rutes cicloturistas en la Ruta 99 per a reforçar el turisme d'interior i combatre la despoblació en els municipis de menys de 100 habitants.

Agricultura reforça les ajudes a la cirera d’Alacant per a assegurar el futur del cultiu

La Conselleria d'Agricultura destina prop de 418.000 euros a explotacions de cirera de regadiu a Alacant i supera el milió en ajudes al secà, al mateix temps que impulsa el relleu generacional amb quasi 550 suports a jóvens agricultors.

Tancament total del pas inferior de Pérez Galdós a València durant tres dies per les obres

El túnel de Pérez Galdós romandrà tancat al trànsit de l'1 al 3 de juny per a connectar un col·lector dins de les obres de reurbanització i renaturalització de l'eix Pérez Galdós-Giorgeta.