10.9 C
València
Diumenge, 21 desembre, 2025

Demanen l’acomiadament de Jorge Javier pel que ha fet al plató de ‘Supervivientes’

Ahir a la nit es va emetre una nova gala de ‘Supervivientes’, i la mateixa ens va deixar moments molt interessants protagonitzats pels concursants. Ens estem referint a la primera expulsió de l’edició, que va suposar la marxa d’Antonio Canales, o al conflicte entre Olga Moreno i Tom Brusse. Això sense oblidar que Palito va ser enviada a Playa Destierro al costat de Lola.

 

No obstant això, l’instant que va donar i està donant més que parlar va ser un protagonitzat pel presentador (Jorge Javier Vázquez). En concret, va succeir en el comiat de la gala i és que va optar per ‘fer un calb‘ davant la perplexitat de presents i espectadors.

 

Una acció que ha causat un gran malestar en part de l’audiència, que fins i tot està demanant a les xarxes el seu acomiadament.

 

L’origen ‘del calb’

Durant els últims dies, Antonio Canales va donar a conéixer que tenia un problema. En concret, que se li havien trencat els calçotets i necessitava uns nous perquè així no podia estar.

El programa va preguntar al públic si estava d’acord a donar-li a este concursant roba interior, i la resposta va ser afirmativa. D’aquí ve que ahir a la nit se li fes entrega d’uns nous calçotets.

El ‘bailaor’ va rebre encantat el regal. Tan content estava per això que no va dubtar a canviar-se’ls en directe i davant l’audiència. D’aquí ve que els espectadors li veren clarament el cul. Una situació que va provocar l’enrogiment de la seua companya de Playa Destierro (Lola), que va intentar tapar-ho. I tot mentre Jorge Javier no podia evitar riure fortament davant la situació.

 

Vázquez imita al concursant

En la recta final de la gala, la presentadora des d’Hondures, Lara Álvarez, li va fer una petició sorprenent a Jorge Javier: «Que em faces ‘un Canales‘, si us plau, per a acomiadar-nos».

Davant estes paraules, el català va respondre: «Què és ‘un Canales’?… Ah! Què t’ensenye el cul?». Tot seguit va afegir: «Jo no tinc cap problema. Si voleu ho faig».

Tant és així que no s’ho va pensar dos vegades i va començar a abaixar-se els pantalons, mentre la seua companya li animava a això: «Endavant, està tota Espanya i tot l’equip pendent».

D’esta manera va ser com Vázquez va mostrar el seu cul a tots els espectadors. I està tan encantat d’este que fins i tot es va atrevir a pujar-se la camisa i l’americana perquè se li pogués veure bé. Una acció que va fer que Lara exposés entre riures: «De debò? Quin comiat més bonic este! Jorge, si és que t’haig d’estimar».

 

Unes paraules estes després de les quals ell va arrencar a riure a riallades.
 

L’empipament de part de l’audiència

El gest de Jorge Javier Vázquez de ‘fer un calb’ o ‘un Canales’ no ha agradat a part de l’audiència de ‘Supervivientes’. Tant és així que des de llavors són molts els comentaris d’espectadors en contra del succeït que han inundat i continuen inundant les xarxes socials. Per a alguns el que ha fet el presentador és una falta de respecte i de vergonya, per la qual cosa fins i tot alguns han demanat el seu acomiadament.

 

Bona mostra d’estes opinions són comentaris com ara estos:

  • «Jorge Javier ets una merda tan gran com una catedral».
  • «El cul de Torrebruno sobrava».
  • «És un tipus penós, es creu graciós. Va ser molt desagradable francament».
  • «Jorge Javier Vázquez hauria d’anar-se’n ja de Telecinco després del vist ahir en el plató».
  • «A Jorge Javier el tenia per una persona culta i enginyosa, però últimament està molt ‘cuñao’ i molt catet. I ja el súmmum de la decepció és veure que ha perdut fins a l’originalitat. Ahir va ensenyar el cul i, a més, creu que el té bonic».
  • «Com no era bastant el cul de Canales, ara també el de Jorge Javier».
  • «Me n’he anat a vomitar veient el cul de Jorge Javier Vázquez, cada vegada més decadent. No hi ha dret a maltractar així a l’audiència».

 

No obstant això, no podem negar que no tots els espectadors de ‘Supervivientes’ es van enfadar amb el gest del presentador. Així, va haver-hi els qui s’ho van prendre amb humor i van decidir manifestar-ho amb missatges a Twitter com estos:

  • «Quin fart de riure amb Jorge i este comiat! Jajajaja. Ja veuràs demà els diaris carques».
  • «He quedat muda… El cul de Jorge Javier Vázquez no està malament per a l’edat que té».

 

 

 

Últimes notícies

4-0: L’Elx polvoritza al Raig i s’acosta a la permanència

L'Elx va firmar un 4-0 incontestable davant el Rayo Vallecano per a continuar invicte en el Martínez Valero. Va saber castigar els espais i va tancar el partit en dos minuts.

4-0: l’Elx arrasa al Raig i accelera cap a la permanència

L'Elx va véncer 4-0 al Rayo Vallecano després d'un primer temps competit i una segona part demolidora. L'equip il·licità, invicte a casa, va castigar els espais del rival i s'aferma en la lluita per la permanència.

L’Elx es dona un homenatge amb un 4-0 davant el Rayo Vallecano

L'Elx va firmar un 4-0 davant el Raig amb un segon temps irresistible. La pegada en transició i la solidesa arrere van decantar un dol igualat a l'inici.

UCAM Murcia s’exhibix davant el València Basket: 92-80 amb un Forrest decisiu

UCAM Murcia va derrotar 92-80 al València Basket amb 30 punts en 24 minuts de Michael Forrest, domini del rebot i un tram final autoritari. El triomf li va donar la segona plaça i és la novena victòria en onze jornades.

92-80: UCAM Murcia s’exhibix davant el València amb un Forrest imparable

UCAM Murcia va derrotar 92-80 al València Basket amb 30 punts de Michael Forrest en 24 minuts i li arrabassa la segona plaça de la Lliga Endesa. El rebot i un tancament ferm van marcar la diferència.

Marcelino reclama un altre resultat després del 0-2: partidazo del Vila-real amb onze i amb deu

Marcelino va sostindre que el Vila-real va meréixer més davant el Barcelona malgrat jugar en inferioritat per la roja a Renato Veiga. Va lamentar la falta d'encert i va destacar que el seu equip va competir de tu a tu.

El UCAM Murcia s’exhibix davant el València amb un Forrest deslligat: 92-80

El UCAM Murcia va véncer 92-80 a València Basket amb 30 punts en 24 minuts de Michael Forrest i li va arrabassar la segona plaça de la Lliga Endesa.

Parell: ‘Sembla que tot ens ve en contra’ després de la derrota davant el Barcelona

Dani Parejo va lamentar que 'tot ens ve en contra' després de caure davant el Barcelona i va dir estar 'dolgut' per la primera derrota del curs a casa. Va rescatar l'esforç amb deu per l'expulsió de Renato Veiga i va assenyalar la falta de gol com a clau.