Demanen l’acomiadament de Jorge Javier pel que ha fet al plató de ‘Supervivientes’

Ahir a la nit es va emetre una nova gala de ‘Supervivientes’, i la mateixa ens va deixar moments molt interessants protagonitzats pels concursants. Ens estem referint a la primera expulsió de l’edició, que va suposar la marxa d’Antonio Canales, o al conflicte entre Olga Moreno i Tom Brusse. Això sense oblidar que Palito va ser enviada a Playa Destierro al costat de Lola.

 

No obstant això, l’instant que va donar i està donant més que parlar va ser un protagonitzat pel presentador (Jorge Javier Vázquez). En concret, va succeir en el comiat de la gala i és que va optar per ‘fer un calb‘ davant la perplexitat de presents i espectadors.

 

Una acció que ha causat un gran malestar en part de l’audiència, que fins i tot està demanant a les xarxes el seu acomiadament.

 

L’origen ‘del calb’

Durant els últims dies, Antonio Canales va donar a conéixer que tenia un problema. En concret, que se li havien trencat els calçotets i necessitava uns nous perquè així no podia estar.

El programa va preguntar al públic si estava d’acord a donar-li a este concursant roba interior, i la resposta va ser afirmativa. D’aquí ve que ahir a la nit se li fes entrega d’uns nous calçotets.

El ‘bailaor’ va rebre encantat el regal. Tan content estava per això que no va dubtar a canviar-se’ls en directe i davant l’audiència. D’aquí ve que els espectadors li veren clarament el cul. Una situació que va provocar l’enrogiment de la seua companya de Playa Destierro (Lola), que va intentar tapar-ho. I tot mentre Jorge Javier no podia evitar riure fortament davant la situació.

 

Vázquez imita al concursant

En la recta final de la gala, la presentadora des d’Hondures, Lara Álvarez, li va fer una petició sorprenent a Jorge Javier: «Que em faces ‘un Canales‘, si us plau, per a acomiadar-nos».

Davant estes paraules, el català va respondre: «Què és ‘un Canales’?… Ah! Què t’ensenye el cul?». Tot seguit va afegir: «Jo no tinc cap problema. Si voleu ho faig».

Tant és així que no s’ho va pensar dos vegades i va començar a abaixar-se els pantalons, mentre la seua companya li animava a això: «Endavant, està tota Espanya i tot l’equip pendent».

D’esta manera va ser com Vázquez va mostrar el seu cul a tots els espectadors. I està tan encantat d’este que fins i tot es va atrevir a pujar-se la camisa i l’americana perquè se li pogués veure bé. Una acció que va fer que Lara exposés entre riures: «De debò? Quin comiat més bonic este! Jorge, si és que t’haig d’estimar».

 

Unes paraules estes després de les quals ell va arrencar a riure a riallades.
 

L’empipament de part de l’audiència

El gest de Jorge Javier Vázquez de ‘fer un calb’ o ‘un Canales’ no ha agradat a part de l’audiència de ‘Supervivientes’. Tant és així que des de llavors són molts els comentaris d’espectadors en contra del succeït que han inundat i continuen inundant les xarxes socials. Per a alguns el que ha fet el presentador és una falta de respecte i de vergonya, per la qual cosa fins i tot alguns han demanat el seu acomiadament.

 

Bona mostra d’estes opinions són comentaris com ara estos:

  • «Jorge Javier ets una merda tan gran com una catedral».
  • «El cul de Torrebruno sobrava».
  • «És un tipus penós, es creu graciós. Va ser molt desagradable francament».
  • «Jorge Javier Vázquez hauria d’anar-se’n ja de Telecinco després del vist ahir en el plató».
  • «A Jorge Javier el tenia per una persona culta i enginyosa, però últimament està molt ‘cuñao’ i molt catet. I ja el súmmum de la decepció és veure que ha perdut fins a l’originalitat. Ahir va ensenyar el cul i, a més, creu que el té bonic».
  • «Com no era bastant el cul de Canales, ara també el de Jorge Javier».
  • «Me n’he anat a vomitar veient el cul de Jorge Javier Vázquez, cada vegada més decadent. No hi ha dret a maltractar així a l’audiència».

 

No obstant això, no podem negar que no tots els espectadors de ‘Supervivientes’ es van enfadar amb el gest del presentador. Així, va haver-hi els qui s’ho van prendre amb humor i van decidir manifestar-ho amb missatges a Twitter com estos:

  • «Quin fart de riure amb Jorge i este comiat! Jajajaja. Ja veuràs demà els diaris carques».
  • «He quedat muda… El cul de Jorge Javier Vázquez no està malament per a l’edat que té».

 

 

 

Últimes notícies

STEPV, CCOO i UGT mantenen el pols i rebutgen la nova oferta d’Educació sobre ràtios i sous

STEPV, CCOO i UGT rebutgen la nova proposta de la Conselleria d'Educació per a desconvocar la vaga indefinida del professorat i la sotmetran a consulta entre els docents.

Detingut a València un home per agressió sexual a una menor a l’eixida del col·legi

La Policia Local de València ha detingut a un home de 38 anys acusat d'una presumpta agressió sexual a una menor de 16 anys a l'eixida del seu centre escolar, on va ser retingut fins a l'arribada dels agents.

PP i Vox imposen el tancament de la comissió de la dana en Les Corts amb el seu únic vot

PP i Vox aproven en solitari el dictamen de la comissió de la dana de 2024 en Les Corts, malgrat el rebuig de l'oposició, que denuncia un tancament en fals i un relat fal·laç dels fets.

Pérez Llorca garantix que els compromisos educatius es veuran en els pròxims pressupostos

Juanfran Pérez Llorca afirma que els compromisos aconseguits amb el sector educatiu s'incorporaran als pròxims pressupostos de la Generalitat, amb més fons per a infraestructures, climatització de centres i pujada salarial docent.

Més de 4.600 agents reforçaran la seguretat en les Fogueres d’Alacant 2026

Més de 4.600 agents de diferents cossos integren el dispositiu de seguretat per a les Fogueres d'Alacant 2026, amb controls reforçats en punts clau i mesures específiques de prevenció.

Educació demana servicis mínims del 100% en els tribunals de la PAU per a garantir els exàmens

La Conselleria d'Educació sol·licita a Treball servicis mínims del 100% per al professorat dels tribunals de la PAU amb la finalitat d'assegurar les proves i protegir el dret a l'educació de l'alumnat valencià.

Pérez Llorca admet preocupació i fastig pels nous escàndols de corrupció que afecten el PSOE

Juanfran Pérez Llorca reconeix que seguix amb preocupació i fastig els registres de l'UCO en la seu del PSOE pel cas Leire i demana deixar treballar a la justícia abans de traure conclusions.

Pérez Llorca mostra preocupació pels registres de l’UCO en la seu del PSOE pel cas Leire

Juanfran Pérez Llorca expressa la seua preocupacion i cansament davant els registres de l'UCO en la seu del PSOE pel cas Leire i demana deixar treballar a la justícia abans de traure conclusions.