8.4 C
València
Dissabte, 24 gener, 2026

Demanen l’acomiadament de Jorge Javier pel que ha fet al plató de ‘Supervivientes’

Ahir a la nit es va emetre una nova gala de ‘Supervivientes’, i la mateixa ens va deixar moments molt interessants protagonitzats pels concursants. Ens estem referint a la primera expulsió de l’edició, que va suposar la marxa d’Antonio Canales, o al conflicte entre Olga Moreno i Tom Brusse. Això sense oblidar que Palito va ser enviada a Playa Destierro al costat de Lola.

 

No obstant això, l’instant que va donar i està donant més que parlar va ser un protagonitzat pel presentador (Jorge Javier Vázquez). En concret, va succeir en el comiat de la gala i és que va optar per ‘fer un calb‘ davant la perplexitat de presents i espectadors.

 

Una acció que ha causat un gran malestar en part de l’audiència, que fins i tot està demanant a les xarxes el seu acomiadament.

 

L’origen ‘del calb’

Durant els últims dies, Antonio Canales va donar a conéixer que tenia un problema. En concret, que se li havien trencat els calçotets i necessitava uns nous perquè així no podia estar.

El programa va preguntar al públic si estava d’acord a donar-li a este concursant roba interior, i la resposta va ser afirmativa. D’aquí ve que ahir a la nit se li fes entrega d’uns nous calçotets.

El ‘bailaor’ va rebre encantat el regal. Tan content estava per això que no va dubtar a canviar-se’ls en directe i davant l’audiència. D’aquí ve que els espectadors li veren clarament el cul. Una situació que va provocar l’enrogiment de la seua companya de Playa Destierro (Lola), que va intentar tapar-ho. I tot mentre Jorge Javier no podia evitar riure fortament davant la situació.

 

Vázquez imita al concursant

En la recta final de la gala, la presentadora des d’Hondures, Lara Álvarez, li va fer una petició sorprenent a Jorge Javier: «Que em faces ‘un Canales‘, si us plau, per a acomiadar-nos».

Davant estes paraules, el català va respondre: «Què és ‘un Canales’?… Ah! Què t’ensenye el cul?». Tot seguit va afegir: «Jo no tinc cap problema. Si voleu ho faig».

Tant és així que no s’ho va pensar dos vegades i va començar a abaixar-se els pantalons, mentre la seua companya li animava a això: «Endavant, està tota Espanya i tot l’equip pendent».

D’esta manera va ser com Vázquez va mostrar el seu cul a tots els espectadors. I està tan encantat d’este que fins i tot es va atrevir a pujar-se la camisa i l’americana perquè se li pogués veure bé. Una acció que va fer que Lara exposés entre riures: «De debò? Quin comiat més bonic este! Jorge, si és que t’haig d’estimar».

 

Unes paraules estes després de les quals ell va arrencar a riure a riallades.
 

L’empipament de part de l’audiència

El gest de Jorge Javier Vázquez de ‘fer un calb’ o ‘un Canales’ no ha agradat a part de l’audiència de ‘Supervivientes’. Tant és així que des de llavors són molts els comentaris d’espectadors en contra del succeït que han inundat i continuen inundant les xarxes socials. Per a alguns el que ha fet el presentador és una falta de respecte i de vergonya, per la qual cosa fins i tot alguns han demanat el seu acomiadament.

 

Bona mostra d’estes opinions són comentaris com ara estos:

  • «Jorge Javier ets una merda tan gran com una catedral».
  • «El cul de Torrebruno sobrava».
  • «És un tipus penós, es creu graciós. Va ser molt desagradable francament».
  • «Jorge Javier Vázquez hauria d’anar-se’n ja de Telecinco després del vist ahir en el plató».
  • «A Jorge Javier el tenia per una persona culta i enginyosa, però últimament està molt ‘cuñao’ i molt catet. I ja el súmmum de la decepció és veure que ha perdut fins a l’originalitat. Ahir va ensenyar el cul i, a més, creu que el té bonic».
  • «Com no era bastant el cul de Canales, ara també el de Jorge Javier».
  • «Me n’he anat a vomitar veient el cul de Jorge Javier Vázquez, cada vegada més decadent. No hi ha dret a maltractar així a l’audiència».

 

No obstant això, no podem negar que no tots els espectadors de ‘Supervivientes’ es van enfadar amb el gest del presentador. Així, va haver-hi els qui s’ho van prendre amb humor i van decidir manifestar-ho amb missatges a Twitter com estos:

  • «Quin fart de riure amb Jorge i este comiat! Jajajaja. Ja veuràs demà els diaris carques».
  • «He quedat muda… El cul de Jorge Javier Vázquez no està malament per a l’edat que té».

 

 

 

Últimes notícies

Mor una conductora d’Alzira en xocar amb un senglar en la N-340 a L’Ampolla

Una dona de 30 anys, natural d'Alzira, va morir en la N-340 a l'altura de L'Ampolla després de col·lidir amb un senglar. És la segona víctima mortal de l'any en vies interurbanes de Catalunya.

Emergències ha activat l’alerta per plaques de gel al Baix Maestrat

El Centre de Coordinació d'Emergències de la Generalitat ha activat l'alerta per plaques de gel al Baix Maestrat i crida a extremar la prudència al volant. Recomana alçar el peu de l'accelerador, no frenar i mantindre les rodes rectes fins a recuperar l'adherència.

Dani J arriba al Benidorm Fest per a hissar la bandera de la bachata a Espanya

Després de girar per més de 30 països, el sevillà competirà amb 'Ballant-te' per a trencar el sostre de cristall dels ritmes llatins i normalitzar la bachata a Espanya. Defén una fusió amb accent andalús i afronta el repte televisiu com un impuls per a créixer.

Desmantellen una plantació de marihuana amb 264 plantes en una vivenda de Pedreguer

La Policia Nacional ha desmantellat una plantació interior en una vivenda de Pedreguer amb 264 plantes i ha detingut a un home i una dona, de 67 i 68 anys, per tràfic de drogues i frau elèctric.

Detinguda en un centre comercial de València per estafar més de 7.000 euros per encàrrec

La Guàrdia Civil ha detingut a una dona que va realitzar compres per més de 7.000 euros amb targetes de crèdit alienes usant un telèfon mòbil. Segons va manifestar, actuava per encàrrec d'un tercer a través d'aplicacions xineses.

Comença el dilluns el juí per l’assassinat del canonge de la catedral de València

L'Audiència de València obri el dilluns el juí amb jurat per l'assassinat del canonge emèrit trobat asfixiat en la seua vivenda en 2024. Es dirimix també el suposat ús de les seues targetes per a traure diners i comprar després del crim.

Dela firma el gol 700 del Llevant en Primera Divisió

El defensor Adrián de la Font 'Dela' va anotar el segon tant del Llevant en el 3-2 a l'Elx i va firmar el gol 700 del club en Primera. Pablo Martínez va posar el 1-1 i Matturro va decidir en el 96; els dos es van estrenar com a golejadors en la màxima categoria.

L”ionqui dels diners’ torna a la banqueta amb tres empresaris per tripijocs en Cultura de València

Marcos Benavent torna este dilluns a la banqueta al costat de tres empresaris i al exgerente d'una fundació per suposats tripijocs entre 2003 i 2008 en l'àrea de Cultura de València. La Fiscalia demana fins a 6 anys i mig de presó, multes, inhabilitació i devolució de fons per comissions il·lícites.