16.3 C
València
Diumenge, 16 novembre, 2025

Demanen l’acomiadament de Jorge Javier pel que ha fet al plató de ‘Supervivientes’

Ahir a la nit es va emetre una nova gala de ‘Supervivientes’, i la mateixa ens va deixar moments molt interessants protagonitzats pels concursants. Ens estem referint a la primera expulsió de l’edició, que va suposar la marxa d’Antonio Canales, o al conflicte entre Olga Moreno i Tom Brusse. Això sense oblidar que Palito va ser enviada a Playa Destierro al costat de Lola.

 

No obstant això, l’instant que va donar i està donant més que parlar va ser un protagonitzat pel presentador (Jorge Javier Vázquez). En concret, va succeir en el comiat de la gala i és que va optar per ‘fer un calb‘ davant la perplexitat de presents i espectadors.

 

Una acció que ha causat un gran malestar en part de l’audiència, que fins i tot està demanant a les xarxes el seu acomiadament.

 

L’origen ‘del calb’

Durant els últims dies, Antonio Canales va donar a conéixer que tenia un problema. En concret, que se li havien trencat els calçotets i necessitava uns nous perquè així no podia estar.

El programa va preguntar al públic si estava d’acord a donar-li a este concursant roba interior, i la resposta va ser afirmativa. D’aquí ve que ahir a la nit se li fes entrega d’uns nous calçotets.

El ‘bailaor’ va rebre encantat el regal. Tan content estava per això que no va dubtar a canviar-se’ls en directe i davant l’audiència. D’aquí ve que els espectadors li veren clarament el cul. Una situació que va provocar l’enrogiment de la seua companya de Playa Destierro (Lola), que va intentar tapar-ho. I tot mentre Jorge Javier no podia evitar riure fortament davant la situació.

 

Vázquez imita al concursant

En la recta final de la gala, la presentadora des d’Hondures, Lara Álvarez, li va fer una petició sorprenent a Jorge Javier: «Que em faces ‘un Canales‘, si us plau, per a acomiadar-nos».

Davant estes paraules, el català va respondre: «Què és ‘un Canales’?… Ah! Què t’ensenye el cul?». Tot seguit va afegir: «Jo no tinc cap problema. Si voleu ho faig».

Tant és així que no s’ho va pensar dos vegades i va començar a abaixar-se els pantalons, mentre la seua companya li animava a això: «Endavant, està tota Espanya i tot l’equip pendent».

D’esta manera va ser com Vázquez va mostrar el seu cul a tots els espectadors. I està tan encantat d’este que fins i tot es va atrevir a pujar-se la camisa i l’americana perquè se li pogués veure bé. Una acció que va fer que Lara exposés entre riures: «De debò? Quin comiat més bonic este! Jorge, si és que t’haig d’estimar».

 

Unes paraules estes després de les quals ell va arrencar a riure a riallades.
 

L’empipament de part de l’audiència

El gest de Jorge Javier Vázquez de ‘fer un calb’ o ‘un Canales’ no ha agradat a part de l’audiència de ‘Supervivientes’. Tant és així que des de llavors són molts els comentaris d’espectadors en contra del succeït que han inundat i continuen inundant les xarxes socials. Per a alguns el que ha fet el presentador és una falta de respecte i de vergonya, per la qual cosa fins i tot alguns han demanat el seu acomiadament.

 

Bona mostra d’estes opinions són comentaris com ara estos:

  • «Jorge Javier ets una merda tan gran com una catedral».
  • «El cul de Torrebruno sobrava».
  • «És un tipus penós, es creu graciós. Va ser molt desagradable francament».
  • «Jorge Javier Vázquez hauria d’anar-se’n ja de Telecinco després del vist ahir en el plató».
  • «A Jorge Javier el tenia per una persona culta i enginyosa, però últimament està molt ‘cuñao’ i molt catet. I ja el súmmum de la decepció és veure que ha perdut fins a l’originalitat. Ahir va ensenyar el cul i, a més, creu que el té bonic».
  • «Com no era bastant el cul de Canales, ara també el de Jorge Javier».
  • «Me n’he anat a vomitar veient el cul de Jorge Javier Vázquez, cada vegada més decadent. No hi ha dret a maltractar així a l’audiència».

 

No obstant això, no podem negar que no tots els espectadors de ‘Supervivientes’ es van enfadar amb el gest del presentador. Així, va haver-hi els qui s’ho van prendre amb humor i van decidir manifestar-ho amb missatges a Twitter com estos:

  • «Quin fart de riure amb Jorge i este comiat! Jajajaja. Ja veuràs demà els diaris carques».
  • «He quedat muda… El cul de Jorge Javier Vázquez no està malament per a l’edat que té».

 

 

 

Últimes notícies

Un home de 44 anys ha mort després de caure amb el seu parapent en un vessant de Petrer (Alacant)

Un home de 44 anys ha mort este dissabte en caure amb el seu parapent a la muntanya del Palomaret, a Petrer. Els bombers han mobilitzat un helicòpter i un grup de rescat per a accedir a la zona.

Presó provisional per al jove de 21 anys acusat d’agredir a un policia a Vinalesa

Un jutjat de Paterna ha ordenat presó provisional per a un jove de 21 anys per l'agressió que va deixar en coma a un agent anara de servici a Vinalesa. El menor detingut va quedar lliure sense mesures per decisió de la Fiscalia de Menors.

Alex Márquez domina l’esprint de València; ‘poles’ per a Bezzecchi, Folgat i Adrián Fernández

Alex Márquez va guanyar l'esprint de MotoGP a Cheste després d'arrabassar el cap a Bezzecchi, autor de la 'pole'. Acosta i Di Giannantonio van completar el podi.

Urpa de Castelló el veler que tractarà de completar la primera volta al món vertical

L''Alegria Mariners' va partir amb Paula Gonzalvo i Pedro Jiménez per a intentar una ruta inèdita de 35.000 milles pels meridians, amb projectes científics i seguiment en directe.

Controlat l’incendi en un desballestament de motos d’Alboraia després d’una gran fumera

Els bombers han donat per controlat a les 12.49 l'incendi que ha afectat un desballestament de motos i a una nau contigua a Alboraia. No hi ha hagut ferits i tot apunta a un curtcircuit com a origen.

Estabilitzat l’incendi en una nau de desballestament de motocicletes a Alboraia

El foc, originat sobre les 9.45 en un desballestament de motocicletes d'Alboraia, ha sigut estabilitzat al migdia sense ferits. Es mantindrà vigilància 24 hores.

El PSOE avisa a Feijóo i Abascal: no tenen dret a decidir pels valencians

El PSOE ha exigit eleccions després de la dimissió de Carlos Mazón i ha acusat PP i Vox de voler imposar un relleu amb Juanfran Pérez Llorca. Diana Morant ha advertit a Feijóo i Abascal que no tenen dret a decidir pels valencians.

Un incendi en un desballestament d’Alboraia ha generat una gran columna de fum i ha quedat estabilitzat

Els bombers han donat per estabilitzat l'incendi en un desballestament de motos d'Alboraia al voltant de les 12, sense ferits. Sis dotacions han treballat en la zona.