L’actitud desafiant d’Antonio David Flores en ple carrer

Antonio David Flores ha assegurat que «el documental de Rocío Carrasco és una farsa». Però, els responsables de Telecinco confien en el testimoni de Rociíto, i és per això que han decidit acomiadar al col·laborador i prescindir dels seus serveis.

Antonio David Flores assegura que demandarà a Rocío Carrasco

Des que es va emetre el primer capítol de ‘Contar la verdad para seguir viva’, Antonio David Flores s’ha vist obligat a retirar-se de la vida pública. Ara bé, molts reporters volen conéixer la seua versió, i han decidit perseguir-lo fins a aconseguir la resposta que tothom està esperant.

Alguns periodistes asseguren que Antonio David està completament abatut per la pressió mediàtica. Per este motiu, el col·laborador s’ha vist obligat a trencar amb els rumors: «Estic bé, tranquil i amb forces. No estic amargat ni demacrat». Segons ha explicat, tenia previst viatjar fins a Madrid per trobar-se amb el seu advocat i «demandar tot el que es puga demandar».

L’actitud del col·laborador no ha deixat indiferent a ningú. Els seus amics no entenen com és capaç de mantenir la calma i fins i tot el públic comença a pensar que és una víctima més de Rociíto. Mentrestant, la filla de Rocío Jurado segueix carregant contra el pare dels seus fills. Segons ella, va manipular a Rocío Flores perquè s’interessés per l’herència que va deixar l’artista després de la seua mort.

«Mama, ara què passarà amb les cases de l’àvia de Miami?», va preguntar suposadament la neta de Jurado. Però, Antonio David ho nega, i farà tot el possible per frenar els atacs que està rebent per part de la seua exdona. De fet, el col·laborador té molt clar que Rocío Carrasco no aconseguirà guanyar el judici.

L’exmarit de Rociíto parla amb la premsa 

Leticia Requejo, la reportera que ha aconseguit les declaracions d’Antonio David Flores, s’ha quedat molt sorpresa amb el comportament del tertulià. «Por a què? No tinc por. És normal que estiga preocupat. S’estan explicant moltes coses», ha confessat.

Tot i això, persones importants de Telecinco com Jorge Javier Vázquez o Carlota Corredera, no volen tornar a treballar amb Antonio David. Estan convençuts que és una persona agressiva i manipuladora, i es neguen a compartir plató amb ell. Per este motiu, el col·laborador vol demostrar la seua innocència en els tribunals. «És aquí on es resolen les coses», comenta molt orgullós.

Antonio David assegura que Rocío Carrasco mai li ha ingressat la manutenció dels seus fills. Així doncs, ha decidit demanar ajuda a un jutge per embargar els diners que està guanyant amb ‘Contar la verdad para seguir viva’. L’exmarit de Rocío Carrasco pretén que els seus fills recuperen la manutenció que mai han rebut.

Els col·laboradors de Telecinco han intentat empatitzar amb el col·laborador, ja que entenen que la seua situació és molt compromesa. Però, després de l’actitud desafiant que ha mostrat amb la periodista Leticia Requejo, haurà perdut el poc suport que tenia?

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El PSOE expulsa a l’alcalde d’Almussafes, Toni González, per les seues declaracions contra les denunciants

El PSOE ha expulsat a l'alcalde d'Almussafes, Toni González, per les seues declaracions contra les dones que el van denunciar per assetjament sexual, en considerar-les una revictimització. La decisió arriba després de la seua suspensió de militància al desembre i un expedient obert al febrer.

El PSOE expulsa a l’alcalde d’Almussafes, Toni González, després dels seus atacs a les denunciants d’assetjament sexual

El PSOE ha expulsat a Toni González, alcalde d'Almussafes, per declaracions contra les dones que li van denunciar per assetjament, qualificades de 'revictimación'. Al desembre va ser suspés i el 25 de febrer va afrontar un expedient per 'amenaça vetlada', 'menyspreu' i deslleialtat.

Pluges superiors a 150 l/m² a Xert i Catí en 48 hores, a l’interior de Castelló

En 48 hores s'han superat els 150 l/m² a Xert i Catí. L'episodi ha deixat acumulats molt alts a l'interior de Castelló i registres notables a València i Alacant.

El Consell destina 854 milions al transport sanitari per quatre anys prorrogables a cinc

El Consell ha autoritzat este divendres el contracte del transport sanitari urgent i no urgent en la Comunitat Valenciana: 853,9 milions per a 4+1 anys i 23 vehicles més, fins a 739.

El Consell denuncia que el Govern no ha pagat 4 de cada 5 ajudes de primera necessitat per la dana

El Consell ha denunciat que la majoria de les ajudes de primera necessitat per la dana no s'han abonat i ha atribuït el bloqueig a traves burocràtiques estatals. Alhora, ha destacat avanços del Pla Endavant.

El Consell aprova una deducció de fins a 150 € per formació musical i instruments en la Comunitat Valenciana

El Consell ha aprovat una nova deducció autonòmica de fins a 150 € en l'IRPF per gastos de foment i formació musical. La mesura serà efectiva en la campanya que arranca el 8 d'abril i té efecte retroactiu des de l'1 de gener de 2025.

Es normalitza la circulació en les línies 6 i 4 del tramvia de València després del trencament d’una catenària

La L6 va recuperar tot el seu recorregut i la L4 va restablir el tram entre Doctor Lluch i Pont d'Assot cap a les 15.00, després de reparar una catenària danyada. La incidència es va originar sobre les 12.30 pel colp d'un camió en l'avinguda de Catalunya.

La Policia Nacional busca al sospitós de violar a una menor de 16 anys a Xirivella

La UFAM de la Policia Nacional a Xirivella busca a un home sospitós d'haver violat a una menor de 16 anys. L'agressió es va produir el 26 de febrer i es reserven detalls per protecció de la víctima.