L’actitud desafiant d’Antonio David Flores en ple carrer

Antonio David Flores ha assegurat que «el documental de Rocío Carrasco és una farsa». Però, els responsables de Telecinco confien en el testimoni de Rociíto, i és per això que han decidit acomiadar al col·laborador i prescindir dels seus serveis.

Antonio David Flores assegura que demandarà a Rocío Carrasco

Des que es va emetre el primer capítol de ‘Contar la verdad para seguir viva’, Antonio David Flores s’ha vist obligat a retirar-se de la vida pública. Ara bé, molts reporters volen conéixer la seua versió, i han decidit perseguir-lo fins a aconseguir la resposta que tothom està esperant.

Alguns periodistes asseguren que Antonio David està completament abatut per la pressió mediàtica. Per este motiu, el col·laborador s’ha vist obligat a trencar amb els rumors: «Estic bé, tranquil i amb forces. No estic amargat ni demacrat». Segons ha explicat, tenia previst viatjar fins a Madrid per trobar-se amb el seu advocat i «demandar tot el que es puga demandar».

L’actitud del col·laborador no ha deixat indiferent a ningú. Els seus amics no entenen com és capaç de mantenir la calma i fins i tot el públic comença a pensar que és una víctima més de Rociíto. Mentrestant, la filla de Rocío Jurado segueix carregant contra el pare dels seus fills. Segons ella, va manipular a Rocío Flores perquè s’interessés per l’herència que va deixar l’artista després de la seua mort.

«Mama, ara què passarà amb les cases de l’àvia de Miami?», va preguntar suposadament la neta de Jurado. Però, Antonio David ho nega, i farà tot el possible per frenar els atacs que està rebent per part de la seua exdona. De fet, el col·laborador té molt clar que Rocío Carrasco no aconseguirà guanyar el judici.

L’exmarit de Rociíto parla amb la premsa 

Leticia Requejo, la reportera que ha aconseguit les declaracions d’Antonio David Flores, s’ha quedat molt sorpresa amb el comportament del tertulià. «Por a què? No tinc por. És normal que estiga preocupat. S’estan explicant moltes coses», ha confessat.

Tot i això, persones importants de Telecinco com Jorge Javier Vázquez o Carlota Corredera, no volen tornar a treballar amb Antonio David. Estan convençuts que és una persona agressiva i manipuladora, i es neguen a compartir plató amb ell. Per este motiu, el col·laborador vol demostrar la seua innocència en els tribunals. «És aquí on es resolen les coses», comenta molt orgullós.

Antonio David assegura que Rocío Carrasco mai li ha ingressat la manutenció dels seus fills. Així doncs, ha decidit demanar ajuda a un jutge per embargar els diners que està guanyant amb ‘Contar la verdad para seguir viva’. L’exmarit de Rocío Carrasco pretén que els seus fills recuperen la manutenció que mai han rebut.

Els col·laboradors de Telecinco han intentat empatitzar amb el col·laborador, ja que entenen que la seua situació és molt compromesa. Però, després de l’actitud desafiant que ha mostrat amb la periodista Leticia Requejo, haurà perdut el poc suport que tenia?

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Les Falles de València s’acomiaden amb la Cremà i obrin el debat sobre el seu futur

Les Falles de València tanquen hui els seus dies grans amb la mascletà i la Cremà de quasi 760 monuments, en una edició massiva i sense incidents rellevants que deixa diversos debats pendents.

L’Ofrena de València suma més de 114.000 falleres i fallers, un 10% més que en 2025

L'Ofrena de flors a la Verge dels Desemparats reunix enguany 114.275 falleres i fallers, amb un creixement del 10% i més de deu mil participants addicionals.

Identificat un menor per agredir amb un bat de beisbol a una dona a Torrent

La Policia Nacional investiga l'agressió amb un bat de beisbol a una dona de 52 anys en el portal del seu edifici a Torrent i ha identificat a un menor de 17 anys com a presumpte autor.

Dos detinguts a Albatera després d’un control amb metamfetamina i haixix

Dos persones són detingudes a Albatera després de trobar-se metamfetamina, haixix, pastilles i diners en efectiu en un control de trànsit conjunt de Guàrdia Civil i Policia Local.

Detinguda a Alacant per injectar àcid hialurònic a una menor sense titulació ni permís patern

La Policia Nacional ha detingut a Alacant a una dona de 40 anys per presumpte intrusisme laboral i lesions després d'injectar àcid hialurònic en els llavis d'una menor sense titulació mèdica ni consentiment dels seus progenitors.

Les Falles de València s’acomiaden amb la Cremà i obrin el debat sobre el seu futur

Les Falles de València culminen hui amb la mascletà i la Cremà de prop de 760 monuments, en una edició marcada per l'auge turístic i els reptes de gestió per a pròxims anys.

Pérez Llorca viu amb emoció l’Ofrena a la Verge dels Desemparats en un dia molt important

El president de la Generalitat Juanfran Pérez Llorca desfila en l'Ofrena a la Verge dels Desemparats molt emocionat, destacant el privilegi de participar al costat de la seua filla en un dia molt important per a ell.

La Cantina planta una falla per a no oblidar la DANA i homenatjar les víctimes

El centre de voluntariat La Cantina planta per segon any la falla No oblidar la DANA en Russafa com a monument a la memòria i homenatge a les víctimes de les inundacions.