11.6 C
València
Dilluns, 26 gener, 2026

L’actitud desafiant d’Antonio David Flores en ple carrer

Antonio David Flores ha assegurat que «el documental de Rocío Carrasco és una farsa». Però, els responsables de Telecinco confien en el testimoni de Rociíto, i és per això que han decidit acomiadar al col·laborador i prescindir dels seus serveis.

Antonio David Flores assegura que demandarà a Rocío Carrasco

Des que es va emetre el primer capítol de ‘Contar la verdad para seguir viva’, Antonio David Flores s’ha vist obligat a retirar-se de la vida pública. Ara bé, molts reporters volen conéixer la seua versió, i han decidit perseguir-lo fins a aconseguir la resposta que tothom està esperant.

Alguns periodistes asseguren que Antonio David està completament abatut per la pressió mediàtica. Per este motiu, el col·laborador s’ha vist obligat a trencar amb els rumors: «Estic bé, tranquil i amb forces. No estic amargat ni demacrat». Segons ha explicat, tenia previst viatjar fins a Madrid per trobar-se amb el seu advocat i «demandar tot el que es puga demandar».

L’actitud del col·laborador no ha deixat indiferent a ningú. Els seus amics no entenen com és capaç de mantenir la calma i fins i tot el públic comença a pensar que és una víctima més de Rociíto. Mentrestant, la filla de Rocío Jurado segueix carregant contra el pare dels seus fills. Segons ella, va manipular a Rocío Flores perquè s’interessés per l’herència que va deixar l’artista després de la seua mort.

«Mama, ara què passarà amb les cases de l’àvia de Miami?», va preguntar suposadament la neta de Jurado. Però, Antonio David ho nega, i farà tot el possible per frenar els atacs que està rebent per part de la seua exdona. De fet, el col·laborador té molt clar que Rocío Carrasco no aconseguirà guanyar el judici.

L’exmarit de Rociíto parla amb la premsa 

Leticia Requejo, la reportera que ha aconseguit les declaracions d’Antonio David Flores, s’ha quedat molt sorpresa amb el comportament del tertulià. «Por a què? No tinc por. És normal que estiga preocupat. S’estan explicant moltes coses», ha confessat.

Tot i això, persones importants de Telecinco com Jorge Javier Vázquez o Carlota Corredera, no volen tornar a treballar amb Antonio David. Estan convençuts que és una persona agressiva i manipuladora, i es neguen a compartir plató amb ell. Per este motiu, el col·laborador vol demostrar la seua innocència en els tribunals. «És aquí on es resolen les coses», comenta molt orgullós.

Antonio David assegura que Rocío Carrasco mai li ha ingressat la manutenció dels seus fills. Així doncs, ha decidit demanar ajuda a un jutge per embargar els diners que està guanyant amb ‘Contar la verdad para seguir viva’. L’exmarit de Rocío Carrasco pretén que els seus fills recuperen la manutenció que mai han rebut.

Els col·laboradors de Telecinco han intentat empatitzar amb el col·laborador, ja que entenen que la seua situació és molt compromesa. Però, després de l’actitud desafiant que ha mostrat amb la periodista Leticia Requejo, haurà perdut el poc suport que tenia?

Últimes notícies

El Tenerife tanca el cartell de la Copa i UCAM o Baskonia barallaran per ser cap de sèrie

La Llacuna Tenerife segellarà l'octau bitllet després de guanyar 82-89 a Barcelona. El sorteig de quarts serà el dilluns a les 12 h i queda un cap de sèrie per definir entre UCAM i Baskonia.

Guido Rodríguez arriba al València per a sumar després de la pressió de totes les parts

El migcampista argentí va aterrar a Manises per a tancar la seua incorporació fins a final de temporada i va remarcar que ve a sumar des del seu lloc.

Alacant aconseguix 20 graus en una altra jornada de vent amb ratxes de 132 km/h a La Pobla de Benifassà

Les màximes han pujat de forma generalitzada este diumenge en la Comunitat Valenciana. El dia ha estat marcat per ratxes molt fortes de vent que han arribat a 132 km/h a La Pobla de Benifassà.

El Fòrum Jaume I 2038 aplaudix la declaració de 2026 com a Any Jaume I

El Fòrum Jaume I 2038 valora l’Any Jaume I 2026 i s’oferix a col·laborar en els actes del 750 aniversari de la mort del fundador del Regne de València.

Rescaten a Alacant a un corredor lesionat en el Ponoig i a un senderista en Bernia

Els bombers han realitzat dos rescats de muntanya a la província: un corredor lesionat en el Ponoig i un senderista amb traumatisme cranioencefàlic en Bernia. Els dos han sigut evacuats en helicòpter.

El València Basket serà cap de sèrie en el sorteig de quarts

L'equip taronja serà cap de sèrie en el sorteig de quarts de la Copa del Rei després de tancar la primera volta entre els quatre primers. El seu triomf en Gran Canària i el 13-4 de balanç li garantixen evitar als altres favorits en l'estrena.

Presó per a l’amo dels gossos que van matar a un home per impagament de la indemnització

Un jutge d'Alacant revoca la suspensió de la pena a Juan de Dios P. m. per reduir unilateralment els pagaments i ordena el seu ingrés a la presó. L'acte és recurrible.

Les Corts interrompran el dijous les vacacions per a convalidar quatre decrets del Consell

La diputació permanent es reunirà a les 11 hores per a validar quatre decrets: Simplifica II, pujada salarial, control del senglar i tarifes de transport. L'oposició critica l'absència de compareixences i d'una sessió de control.