17 C
València
Dimarts, 24 febrer, 2026

L’actitud desafiant d’Antonio David Flores en ple carrer

Antonio David Flores ha assegurat que «el documental de Rocío Carrasco és una farsa». Però, els responsables de Telecinco confien en el testimoni de Rociíto, i és per això que han decidit acomiadar al col·laborador i prescindir dels seus serveis.

Antonio David Flores assegura que demandarà a Rocío Carrasco

Des que es va emetre el primer capítol de ‘Contar la verdad para seguir viva’, Antonio David Flores s’ha vist obligat a retirar-se de la vida pública. Ara bé, molts reporters volen conéixer la seua versió, i han decidit perseguir-lo fins a aconseguir la resposta que tothom està esperant.

Alguns periodistes asseguren que Antonio David està completament abatut per la pressió mediàtica. Per este motiu, el col·laborador s’ha vist obligat a trencar amb els rumors: «Estic bé, tranquil i amb forces. No estic amargat ni demacrat». Segons ha explicat, tenia previst viatjar fins a Madrid per trobar-se amb el seu advocat i «demandar tot el que es puga demandar».

L’actitud del col·laborador no ha deixat indiferent a ningú. Els seus amics no entenen com és capaç de mantenir la calma i fins i tot el públic comença a pensar que és una víctima més de Rociíto. Mentrestant, la filla de Rocío Jurado segueix carregant contra el pare dels seus fills. Segons ella, va manipular a Rocío Flores perquè s’interessés per l’herència que va deixar l’artista després de la seua mort.

«Mama, ara què passarà amb les cases de l’àvia de Miami?», va preguntar suposadament la neta de Jurado. Però, Antonio David ho nega, i farà tot el possible per frenar els atacs que està rebent per part de la seua exdona. De fet, el col·laborador té molt clar que Rocío Carrasco no aconseguirà guanyar el judici.

L’exmarit de Rociíto parla amb la premsa 

Leticia Requejo, la reportera que ha aconseguit les declaracions d’Antonio David Flores, s’ha quedat molt sorpresa amb el comportament del tertulià. «Por a què? No tinc por. És normal que estiga preocupat. S’estan explicant moltes coses», ha confessat.

Tot i això, persones importants de Telecinco com Jorge Javier Vázquez o Carlota Corredera, no volen tornar a treballar amb Antonio David. Estan convençuts que és una persona agressiva i manipuladora, i es neguen a compartir plató amb ell. Per este motiu, el col·laborador vol demostrar la seua innocència en els tribunals. «És aquí on es resolen les coses», comenta molt orgullós.

Antonio David assegura que Rocío Carrasco mai li ha ingressat la manutenció dels seus fills. Així doncs, ha decidit demanar ajuda a un jutge per embargar els diners que està guanyant amb ‘Contar la verdad para seguir viva’. L’exmarit de Rocío Carrasco pretén que els seus fills recuperen la manutenció que mai han rebut.

Els col·laboradors de Telecinco han intentat empatitzar amb el col·laborador, ja que entenen que la seua situació és molt compromesa. Però, després de l’actitud desafiant que ha mostrat amb la periodista Leticia Requejo, haurà perdut el poc suport que tenia?

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Rescatats quinze migrants d’una pastera a cinc quilòmetres de la costa alacantina

Salvament Marítim ha rescatat a quinze hòmens que viatjaven en una pastera a uns cinc quilòmetres d'Arenals del Sol. Van arribar al port d'Alacant i van ser atesos per Creu Roja.

Una bandera ucraïnesa de 100 metres recorre Alacant en el quart aniversari de la guerra

Una bandera d'Ucraïna de 100 metres ha encapçalat una marxa pacífica a Alacant, amb lectura de manifest i lemes contra l'oblit. La província concentra el 17% de la diàspora a Espanya.

La Generalitat amplia al 20% l’aval de vivenda i eleva a 30 milions el programa de l’IVF

El Consell reforça el programa de l'IVF fins a 30 milions i eleva l'aval al 20% perquè jóvens de 18 a 45 anys accedisquen a finançament del 100% en la seua primera vivenda. La nova convocatòria amplia el preu màxim a 311.000 € i flexibilitza l'edat en municipis afectats per la dana.

La jutgessa de la DANA centra en les víctimes 60 de les 109 pàgines del seu escrit contra Mazón

La instructora remet al TSJCV una exposició raonada sobre la gestió de la DANA i dedica 60 de 109 pàgines a relatar pel seu nom a 230 víctimes. Enlletgix les 'informacions falses' que van sumar morts inexistents i assenyala que un altre cas en estudi podria elevar el balanç a 231.

Pérez Llorca considera que PPCV i Mazón ja van assumir responsabilitats per la DANA

El president ha expressat un profund respecte per les víctimes i ha defés que el PPCV i Carlos Mazón ja van assumir la seua responsabilitat política. També ha evitat valorar les investigacions judicials i ha recordat les mesures adoptades després del temporal.

El PP evita pronunciar-se sobre la petició al TSJCV per a investigar a Carlos Mazón

El síndic popular Fernando Pastor ha reiterat que el partit no comenta decisions judicials. Ha evitat parlar de demanar l'acta a Carlos Mazón fins que es pronuncie el TSJCV.

Dimarts amb sol i lleuger ascens tèrmic en la Comunitat Valenciana

Dimarts amb cels poc nuvolosos o buidats i temperatures en lleuger ascens o sense canvis en la Comunitat Valenciana. Hi haurà boires i bancs de boira en el litoral.

Compromís critica la persecució a Mónica Oltra i demana democratitzar la justícia

Compromís ha denunciat una persecució judicial i política contra Mónica Oltra i ha demanat democratitzar la justícia després de l'obertura de juí oral. La coalició ha invocat decisions en la instrucció i el criteri de la Fiscalia per a defendre que 'no existix cas Mónica Oltra'.