11.4 C
València
Dilluns, 22 desembre, 2025

Adara incapaç de contindre les llàgrimes per l’última expulsió de ‘Secret Story’

 

Telecinco va emetre aquest dijous 2 de desembre un nou lliurament de ‘Secret Story: la casa de los secretos’. Presentada per Jorge Javier Vázquez, el lliurament es va convertir en l’última de Miguel Frigenti com a concursant després que fora repescat al costat d’Adara Molinero.

El periodista va ser expulsat pels pèls, perquè els percentatges van il·lustrar que va estar pràcticament empatat amb Cristina Porta, el seu contrincant, al llarg de tota la nit. Els antics amics i actuals enemics van passar molt de temps esperant per a saber la decisió final a la sala d’expulsió, però no va ser fins al final i gràcies a la pressió de Jorge Javier Vázquez quan van interactuar.

El programa va projectar un vídeo en el qual es van poder veure les seues tres primeres setmanes en el concurs. Poc després de conéixer-se, tots dos van formar un equip que, al costat de Lucca Onestini, semblava infranquejable.

En les imatges, tots dos deixaven clar que volien arribar al costat de l’altre a la final i que sentien com si es conegueren de tota la vida, alguna cosa que va distar molt de l’últim cara a cara entre ells, en la gala del dimarts, on es van dedicar tota mena d’improperis.

A Cristina Porta li va resultar impossible no emocionar-se davant els vídeos, mentre que Frigenti va mantindre el componiment. Els periodistes van coincidir a deixar-se clar que aqueixa bonica etapa inicial en la seua relació havia sigut real, i van quedar a tindre una conversa fora per a aclarir i solucionar tots els problemes que van arribar després de la repesca de Frigenti.

 

Des de plató, Adara Molinero, fèrria defensora del comunicador, es va ensorrar i li va costar molt dir-li unes paraules al seu amic. “Et vull un munt, hi ha molta gent que et vol fora, t’espera una cosa meravellosa”, va aconseguir articular amb prou faenes. “Per a mi ha sigut un somni viure aquesta experiència amb la reina dels realities, et vull moltíssim”, va respondre ell.

 

 

Lucca i Cristina es podran continuar estimant a la casa

 

Lucca Onestini i Cristina Porta són la parella de moda en la televisió. Són una parella molt llustrosa i, al mateix temps, és una parella constantment qüestionada per bona part del públic i de la resta de participants de ‘Secret Story: La Casa de los Secretos’.

Es pot un enamorar davant de les càmeres sense cap pudor? Té alguna cosa a veure l’estratègia per a guanyar el premi amb l’amor que diuen sentir l’un i l’altra? Es pot fingir un bes apassionat o una mirada pel cap alt profund de l’altre?

Cal no oblidar que, en aquest cas, els que acusen d’estimar de forma mentidera volen guanyar (també) o volen que guanye el seu favorit; i si algú s’obstina a veure una trampa on no n’hi ha defensarà aqueixa visió fins a les últimes conseqüències.

Cal no oblidar que aquest és un format que ennuvola consciències i consciències; són moltes setmanes tancats amb altres persones, són moltes setmanes sense rebre l’afecte habitual, són molts dies sense tindre a prop a aqueixa persona tan còmplice a la qual li pots comptar qualsevol cosa… Són moltes setmanes per a inventar-se estimats, per a construir relacions eternes i per a buscar abraçades prohibides i necessàries.

Últimes notícies

Cauen les màximes en la Comunitat Valenciana i el topall queda en 14,7 a Torreblanca

Les màximes han baixat de forma generalitzada respecte al diumenge: cap observatori ha aconseguit els 15 graus i el valor més alt ha sigut 14,7 a Torreblanca.

El Marq exposa per primera vegada restes de canibalisme ritual trobats en una cova d’Alacant

El Museu Arqueològic d'Alacant ha inaugurat la mostra 'Rituals de pastors' amb els resultats de les excavacions en la Cova del Randero, primer indici de canibalisme ritual neolític del Llevant. Les restes, interpretats com un ritu funerari no violent, s'han vinculat al dol en comunitats pastorals.

La Sindicatura de Comptes avala l’infrafinançament de la Generalitat en la seua auditoria

La Sindicatura de Comptes assenyala que els ingressos del sistema autonòmic són inferiors als d'un model equitatiu i recolza la reforma del finançament. L'informe afig dèficit estatal en dependència, gastos sanitaris no compensats i l'impacte de la DANA amb crèdits reembossables.

PP i Vox rebutgen activar la Zona de Baixes Emissions a València

El ple municipal ha rebutjat implantar immediatament la ZBE i ha aprovat demanar el cessament de Pilar Bernabé. L'oposició ha vist caure les seues mocions de mobilitat.

Quatre persones ateses per fum i cremades en un incendi de vivenda a València

Quatre persones han resultat ferides lleus per inhalació de fum i cremades en un incendi al carrer Rodríguez de Cepeda de València. Van ser assistides i traslladades a l'Hospital Clínic de València.

La Comunitat Valenciana s’emporta 47,35 milions en la Loteria de Nadal, només l’11% del gastat

La Comunitat Valenciana ha obtingut 47,35 milions en el sorteig de Nadal, a penes el 11,13% del gastat. L'absència de la Grossa ha limitat el retorn.

La Comunitat Valenciana s’emporta 47,35 milions en la Loteria de Nadal, només l’11% del jugat

La Comunitat Valenciana ha sumat 47,35 milions en el sorteig de Nadal, a penes el 11,13% dels 425,4 milions jugats. La Grossa no ha tocat, però els premis s'han repartit en múltiples localitats, amb especial pes a Alacant.

Pérez Llorca destaca que la nova gestora del PPCV aglutina totes les sensibilitats

El nou president del PPCV subratlla una transició ràpida i sense soroll i perfila un equip integrador. Carlos Gil assumix la secretaria general i es mantenen òrgans clau.