Adara incapaç de contindre les llàgrimes per l’última expulsió de ‘Secret Story’

 

Telecinco va emetre aquest dijous 2 de desembre un nou lliurament de ‘Secret Story: la casa de los secretos’. Presentada per Jorge Javier Vázquez, el lliurament es va convertir en l’última de Miguel Frigenti com a concursant després que fora repescat al costat d’Adara Molinero.

El periodista va ser expulsat pels pèls, perquè els percentatges van il·lustrar que va estar pràcticament empatat amb Cristina Porta, el seu contrincant, al llarg de tota la nit. Els antics amics i actuals enemics van passar molt de temps esperant per a saber la decisió final a la sala d’expulsió, però no va ser fins al final i gràcies a la pressió de Jorge Javier Vázquez quan van interactuar.

El programa va projectar un vídeo en el qual es van poder veure les seues tres primeres setmanes en el concurs. Poc després de conéixer-se, tots dos van formar un equip que, al costat de Lucca Onestini, semblava infranquejable.

En les imatges, tots dos deixaven clar que volien arribar al costat de l’altre a la final i que sentien com si es conegueren de tota la vida, alguna cosa que va distar molt de l’últim cara a cara entre ells, en la gala del dimarts, on es van dedicar tota mena d’improperis.

A Cristina Porta li va resultar impossible no emocionar-se davant els vídeos, mentre que Frigenti va mantindre el componiment. Els periodistes van coincidir a deixar-se clar que aqueixa bonica etapa inicial en la seua relació havia sigut real, i van quedar a tindre una conversa fora per a aclarir i solucionar tots els problemes que van arribar després de la repesca de Frigenti.

 

Des de plató, Adara Molinero, fèrria defensora del comunicador, es va ensorrar i li va costar molt dir-li unes paraules al seu amic. «Et vull un munt, hi ha molta gent que et vol fora, t’espera una cosa meravellosa», va aconseguir articular amb prou faenes. «Per a mi ha sigut un somni viure aquesta experiència amb la reina dels realities, et vull moltíssim», va respondre ell.

 

 

Lucca i Cristina es podran continuar estimant a la casa

 

Lucca Onestini i Cristina Porta són la parella de moda en la televisió. Són una parella molt llustrosa i, al mateix temps, és una parella constantment qüestionada per bona part del públic i de la resta de participants de ‘Secret Story: La Casa de los Secretos’.

Es pot un enamorar davant de les càmeres sense cap pudor? Té alguna cosa a veure l’estratègia per a guanyar el premi amb l’amor que diuen sentir l’un i l’altra? Es pot fingir un bes apassionat o una mirada pel cap alt profund de l’altre?

Cal no oblidar que, en aquest cas, els que acusen d’estimar de forma mentidera volen guanyar (també) o volen que guanye el seu favorit; i si algú s’obstina a veure una trampa on no n’hi ha defensarà aqueixa visió fins a les últimes conseqüències.

Cal no oblidar que aquest és un format que ennuvola consciències i consciències; són moltes setmanes tancats amb altres persones, són moltes setmanes sense rebre l’afecte habitual, són molts dies sense tindre a prop a aqueixa persona tan còmplice a la qual li pots comptar qualsevol cosa… Són moltes setmanes per a inventar-se estimats, per a construir relacions eternes i per a buscar abraçades prohibides i necessàries.

Últimes notícies

Osorio debuta com a titular en un Elx amb canvis davant el Madrid

Abiel Osorio debutarà com a titular amb l’Elx contra un Reial Madrid ple de rotacions en què repetirà Yan Diomande. Tant Martín Anselmi com José Mourinho introduïxen diversos canvis en els seus onzes.

Més mitjans contra l’incendi de Tuéjar en activar-se la situació 2 del pla forestal

L’incendi forestal declarat a Tuéjar ha obligat a activar la situació 2 del Pla Especial de Incendis Forestals i a reforçar de manera notable els mitjans aeris i terrestres, inclosa la UME.

La calor torna a colpejar l’interior de València amb 37,6 graus a Xàtiva

Les màximes han pujat fins a 3 graus en punts de l’interior de la província de València, amb 37,6 graus a Xàtiva, segons Aemet. En la ciutat de València el termòmetre també ha pujat fins als 32,3 graus.

Mompó i Pradas tornaran al Congrés per la comissió de la DANA el 28 de setembre

El president de la Diputació de València, Vicente Mompó, i l’exconsellera Salomé Pradas compareixeran de nou el 28 de setembre davant la comissió de la DANA al Congrés, dins d’una nova ronda de testimonis sobre la gestió de la tragèdia.

Deu mitjans aeris lluiten contra un incendi forestal a Tuéjar

Un incendi forestal declarat esta vesprada a Tuéjar ha mobilitzat deu mitjans aeris i nombrosos efectius terrestres per a intentar la seua extinció.

València tanca 26 col·legis de zones inundables des de les 14 h per alerta taronja

L'Ajuntament de València suspén des de les 14 hores de dimecres les activitats en 26 centres educatius de zones inundables i afectades per la DANA i paralitza també l'esport a l'aire lliure, mercats i actes municipals.

L’oposició exigeix fer públic el dosier sobre Pérez Llorca mentre el PP el resta importància

PSPV i Compromís reclamen conéixer el suposat dosier intern del PP sobre Juanfran Pérez Llorca, mentre el PP el qualifica de xafardeig i Vox apel·la a la presumpció d’innocència.

Exonerats els consellers no executius de Banco de Valencia pel cas Grand Coral

Una vintena de consellers no executius de Banco de Valencia i Bancaja han quedat exonerats en el juí pel cas Grand Coral després que la Fiscalia Anticorrupció i l’Advocacia de l’Estat hagen retirat totes les acusacions. Els principals acusats han admés els fets i han defensat que els consellers només coneixien la informació que els traslladava el comitè de Riscos.