Adara incapaç de contindre les llàgrimes per l’última expulsió de ‘Secret Story’

 

Telecinco va emetre aquest dijous 2 de desembre un nou lliurament de ‘Secret Story: la casa de los secretos’. Presentada per Jorge Javier Vázquez, el lliurament es va convertir en l’última de Miguel Frigenti com a concursant després que fora repescat al costat d’Adara Molinero.

El periodista va ser expulsat pels pèls, perquè els percentatges van il·lustrar que va estar pràcticament empatat amb Cristina Porta, el seu contrincant, al llarg de tota la nit. Els antics amics i actuals enemics van passar molt de temps esperant per a saber la decisió final a la sala d’expulsió, però no va ser fins al final i gràcies a la pressió de Jorge Javier Vázquez quan van interactuar.

El programa va projectar un vídeo en el qual es van poder veure les seues tres primeres setmanes en el concurs. Poc després de conéixer-se, tots dos van formar un equip que, al costat de Lucca Onestini, semblava infranquejable.

En les imatges, tots dos deixaven clar que volien arribar al costat de l’altre a la final i que sentien com si es conegueren de tota la vida, alguna cosa que va distar molt de l’últim cara a cara entre ells, en la gala del dimarts, on es van dedicar tota mena d’improperis.

A Cristina Porta li va resultar impossible no emocionar-se davant els vídeos, mentre que Frigenti va mantindre el componiment. Els periodistes van coincidir a deixar-se clar que aqueixa bonica etapa inicial en la seua relació havia sigut real, i van quedar a tindre una conversa fora per a aclarir i solucionar tots els problemes que van arribar després de la repesca de Frigenti.

 

Des de plató, Adara Molinero, fèrria defensora del comunicador, es va ensorrar i li va costar molt dir-li unes paraules al seu amic. “Et vull un munt, hi ha molta gent que et vol fora, t’espera una cosa meravellosa”, va aconseguir articular amb prou faenes. “Per a mi ha sigut un somni viure aquesta experiència amb la reina dels realities, et vull moltíssim”, va respondre ell.

 

 

Lucca i Cristina es podran continuar estimant a la casa

 

Lucca Onestini i Cristina Porta són la parella de moda en la televisió. Són una parella molt llustrosa i, al mateix temps, és una parella constantment qüestionada per bona part del públic i de la resta de participants de ‘Secret Story: La Casa de los Secretos’.

Es pot un enamorar davant de les càmeres sense cap pudor? Té alguna cosa a veure l’estratègia per a guanyar el premi amb l’amor que diuen sentir l’un i l’altra? Es pot fingir un bes apassionat o una mirada pel cap alt profund de l’altre?

Cal no oblidar que, en aquest cas, els que acusen d’estimar de forma mentidera volen guanyar (també) o volen que guanye el seu favorit; i si algú s’obstina a veure una trampa on no n’hi ha defensarà aqueixa visió fins a les últimes conseqüències.

Cal no oblidar que aquest és un format que ennuvola consciències i consciències; són moltes setmanes tancats amb altres persones, són moltes setmanes sense rebre l’afecte habitual, són molts dies sense tindre a prop a aqueixa persona tan còmplice a la qual li pots comptar qualsevol cosa… Són moltes setmanes per a inventar-se estimats, per a construir relacions eternes i per a buscar abraçades prohibides i necessàries.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Pedro Martínez valora la remuntada del València Basket davant el Armani Milà i el passe a quarts

Pedro Martínez ressalta el treball coral i la mentalitat del València Basket per a remuntar 14 punts davant el Armani Milà i segellar el passe a quarts de l'Eurolliga.

Montero impulsa al València Basket cap als quarts de l’Eurolliga després de remuntar 14 punts

El València Basket remunta 14 punts davant el Armani Milà, s'assegura els quarts de final de l'Eurolliga i s'aferma en el top 4 amb un partit encés per Jean Montero i Papi Badio.

Gandia acomiada entre aplaudiments i emoció a l’escriptor i poeta Josep Piera

Centenars de persones de l'àmbit cultural, social i polític assistixen en el Palau Ducal de Gandia al comiat cívic de l'escriptor i poeta Josep Piera, fill predilecte de la ciutat.

Es retiren els mitjans aeris de l’incendi de Tibi per falta de llum solar

Els mitjans aeris s'han retirat de l'incendi forestal de Tibi per la falta de llum solar, mentres continuen en la zona dotacions de bombers i unitats forestals des de terra.

Presó provisional per a un home acusat d’intentar matar a la seua veïna a Silla

La jutgessa de guàrdia de Carlet decreta presó provisional sense fiança per a un home acusat d'intentar matar a la seua veïna a Silla després de tirar-la per les escales. La víctima, de 64 anys, roman hospitalitzada en coma des de l'1 d'abril.

Desplegament de mitjans aeris i terrestres per a frenar un incendi en la serra del Maigmó a Tibi

Un incendi forestal declarat en les faldes de la serra del Maigmó, en el terme municipal de Tibi, obliga a un ampli desplegament de mitjans aeris i terrestres per a tractar de frenar l'avanç del foc.

Incendi forestal en les faldes del Maigmó mobilitza nombrosos mitjans a Tibi

Un incendi forestal declarat en les faldes del Maigmó, en el terme municipal de Tibi, obliga a desplegar un ampli dispositiu de mitjans aeris i terrestres per a frenar l'avanç de les flames.

La producció de formigó es dispara en la Comunitat Valenciana per la reconstrucció postdana

La producció de formigó preparat en la Comunitat Valenciana va augmentar un 20,9% en 2025, el doble que la mitjana nacional, impulsada per l'obra pública lligada a la reconstrucció postdana i a noves infraestructures.