7.2 C
València
Dimecres, 14 gener, 2026

Adara incapaç de contindre les llàgrimes per l’última expulsió de ‘Secret Story’

 

Telecinco va emetre aquest dijous 2 de desembre un nou lliurament de ‘Secret Story: la casa de los secretos’. Presentada per Jorge Javier Vázquez, el lliurament es va convertir en l’última de Miguel Frigenti com a concursant després que fora repescat al costat d’Adara Molinero.

El periodista va ser expulsat pels pèls, perquè els percentatges van il·lustrar que va estar pràcticament empatat amb Cristina Porta, el seu contrincant, al llarg de tota la nit. Els antics amics i actuals enemics van passar molt de temps esperant per a saber la decisió final a la sala d’expulsió, però no va ser fins al final i gràcies a la pressió de Jorge Javier Vázquez quan van interactuar.

El programa va projectar un vídeo en el qual es van poder veure les seues tres primeres setmanes en el concurs. Poc després de conéixer-se, tots dos van formar un equip que, al costat de Lucca Onestini, semblava infranquejable.

En les imatges, tots dos deixaven clar que volien arribar al costat de l’altre a la final i que sentien com si es conegueren de tota la vida, alguna cosa que va distar molt de l’últim cara a cara entre ells, en la gala del dimarts, on es van dedicar tota mena d’improperis.

A Cristina Porta li va resultar impossible no emocionar-se davant els vídeos, mentre que Frigenti va mantindre el componiment. Els periodistes van coincidir a deixar-se clar que aqueixa bonica etapa inicial en la seua relació havia sigut real, i van quedar a tindre una conversa fora per a aclarir i solucionar tots els problemes que van arribar després de la repesca de Frigenti.

 

Des de plató, Adara Molinero, fèrria defensora del comunicador, es va ensorrar i li va costar molt dir-li unes paraules al seu amic. “Et vull un munt, hi ha molta gent que et vol fora, t’espera una cosa meravellosa”, va aconseguir articular amb prou faenes. “Per a mi ha sigut un somni viure aquesta experiència amb la reina dels realities, et vull moltíssim”, va respondre ell.

 

 

Lucca i Cristina es podran continuar estimant a la casa

 

Lucca Onestini i Cristina Porta són la parella de moda en la televisió. Són una parella molt llustrosa i, al mateix temps, és una parella constantment qüestionada per bona part del públic i de la resta de participants de ‘Secret Story: La Casa de los Secretos’.

Es pot un enamorar davant de les càmeres sense cap pudor? Té alguna cosa a veure l’estratègia per a guanyar el premi amb l’amor que diuen sentir l’un i l’altra? Es pot fingir un bes apassionat o una mirada pel cap alt profund de l’altre?

Cal no oblidar que, en aquest cas, els que acusen d’estimar de forma mentidera volen guanyar (també) o volen que guanye el seu favorit; i si algú s’obstina a veure una trampa on no n’hi ha defensarà aqueixa visió fins a les últimes conseqüències.

Cal no oblidar que aquest és un format que ennuvola consciències i consciències; són moltes setmanes tancats amb altres persones, són moltes setmanes sense rebre l’afecte habitual, són molts dies sense tindre a prop a aqueixa persona tan còmplice a la qual li pots comptar qualsevol cosa… Són moltes setmanes per a inventar-se estimats, per a construir relacions eternes i per a buscar abraçades prohibides i necessàries.

Últimes notícies

La UA participa en un projecte europeu per a crear les primeres ulleres de realitat augmentada amb graduació hologràfica

La Universitat d'Alacant participa en un consorci europeu per a desenrotllar ulleres de realitat augmentada amb graduació òptica basades en elements hologràfics. El GHPO lidera el disseny del combinador que fusiona imatge virtual i món real i la UA acull l'assemblea general del projecte.

Rescaten a un home de 74 anys perdut en el bosc del Saler

La Policia Local de València ha rescatat a un home de 74 anys desorientat en una zona boscosa del Saler. Va ser evacuat després d'obrir pas amb motoserra per la vegetació.

El Govern ha invertit més de 508 milions a Algemesí per a la reconstrucció després de la DANA

El Govern ha destinat més de 508,4 milions a Algemesí després de la DANA d'octubre de 2024. El pla combina ajudes directes i obres per a previndre futures inundacions.

Pradas va avisar a Conca a les 20.15 que demanaria confinar quatre comarques per la dana

Un àudio de WhatsApp de Pradas, incorporat a la causa de la dana, va mostrar que a les 20.15 va anunciar un confinament en quatre comarques. Els És-Alert finalment només van recomanar evitar desplaçaments i romandre a casa.

72 hores d’espera per a pujar a planta evidencien la saturació d’Urgències en la Comunitat Valenciana

Una pacient va esperar 72 hores a la Marina Baixa per a accedir a planta, símptoma de la pressió en Urgències. Els hospitals habiliten llits extra i deriven pacients; Sanitat defén el seu pla i la vacunació.

El cap de la Policia en la Comunitat Valenciana admet falta de coordinació en la dana i assegura que van comptar amb mitjans

Davant la comissió del Senat, Carlos Gajero ha reconegut carències de coordinació institucional durant l'emergència, però ha defés que la Policia va disposar de recursos i va actuar quan va poder. L'oposició li ha retret retards i la seua absència inicial, que ell ha justificat per motius operatius.

Pradas va avisar a Conca a les 20.15 del dia de la DANA de demanar confinar quatre comarques

Un àudio de WhatsApp aportat a la causa penal reflectix que Salomé Pradas va avisar a José Manuel Cuenca a les 20.15 de demanar evitar desplaçaments i confinar quatre comarques. L'És-Alert d'eixe dia no va incloure el confinament i la exconsellera afirma que Presidència la va persuadir per a evitar-lo.

Alacant, entre les províncies amb major creixement de reserves de restaurants en línia

TheFork ha tancat 2025 amb un 4% més de reserves i un gasto mitjà de 27 euros. Balears, Màlaga, Las Palmas, Barcelona i Alacant lideren el creixement.