7.4 C
València
Diumenge, 18 gener, 2026

Adara incapaç de contindre les llàgrimes per l’última expulsió de ‘Secret Story’

 

Telecinco va emetre aquest dijous 2 de desembre un nou lliurament de ‘Secret Story: la casa de los secretos’. Presentada per Jorge Javier Vázquez, el lliurament es va convertir en l’última de Miguel Frigenti com a concursant després que fora repescat al costat d’Adara Molinero.

El periodista va ser expulsat pels pèls, perquè els percentatges van il·lustrar que va estar pràcticament empatat amb Cristina Porta, el seu contrincant, al llarg de tota la nit. Els antics amics i actuals enemics van passar molt de temps esperant per a saber la decisió final a la sala d’expulsió, però no va ser fins al final i gràcies a la pressió de Jorge Javier Vázquez quan van interactuar.

El programa va projectar un vídeo en el qual es van poder veure les seues tres primeres setmanes en el concurs. Poc després de conéixer-se, tots dos van formar un equip que, al costat de Lucca Onestini, semblava infranquejable.

En les imatges, tots dos deixaven clar que volien arribar al costat de l’altre a la final i que sentien com si es conegueren de tota la vida, alguna cosa que va distar molt de l’últim cara a cara entre ells, en la gala del dimarts, on es van dedicar tota mena d’improperis.

A Cristina Porta li va resultar impossible no emocionar-se davant els vídeos, mentre que Frigenti va mantindre el componiment. Els periodistes van coincidir a deixar-se clar que aqueixa bonica etapa inicial en la seua relació havia sigut real, i van quedar a tindre una conversa fora per a aclarir i solucionar tots els problemes que van arribar després de la repesca de Frigenti.

 

Des de plató, Adara Molinero, fèrria defensora del comunicador, es va ensorrar i li va costar molt dir-li unes paraules al seu amic. “Et vull un munt, hi ha molta gent que et vol fora, t’espera una cosa meravellosa”, va aconseguir articular amb prou faenes. “Per a mi ha sigut un somni viure aquesta experiència amb la reina dels realities, et vull moltíssim”, va respondre ell.

 

 

Lucca i Cristina es podran continuar estimant a la casa

 

Lucca Onestini i Cristina Porta són la parella de moda en la televisió. Són una parella molt llustrosa i, al mateix temps, és una parella constantment qüestionada per bona part del públic i de la resta de participants de ‘Secret Story: La Casa de los Secretos’.

Es pot un enamorar davant de les càmeres sense cap pudor? Té alguna cosa a veure l’estratègia per a guanyar el premi amb l’amor que diuen sentir l’un i l’altra? Es pot fingir un bes apassionat o una mirada pel cap alt profund de l’altre?

Cal no oblidar que, en aquest cas, els que acusen d’estimar de forma mentidera volen guanyar (també) o volen que guanye el seu favorit; i si algú s’obstina a veure una trampa on no n’hi ha defensarà aqueixa visió fins a les últimes conseqüències.

Cal no oblidar que aquest és un format que ennuvola consciències i consciències; són moltes setmanes tancats amb altres persones, són moltes setmanes sense rebre l’afecte habitual, són molts dies sense tindre a prop a aqueixa persona tan còmplice a la qual li pots comptar qualsevol cosa… Són moltes setmanes per a inventar-se estimats, per a construir relacions eternes i per a buscar abraçades prohibides i necessàries.

Últimes notícies

Ruibal i Fornals firmen el 2-0 que aferma al Betis a Europa davant un rival directe

El Betis va guanyar 2-0 al Vila-real amb gols d'Aitor Ruibal i Pablo Fornals. S'aferma en llocs europeus i retalla a 9 punts en la baralla per la 'Champions'.

Empat sense gols al descans entre Betis i Vila-real en La Cartoixa

Betis i Vila-real marxen al descans amb 0-0 en La Cartoixa. Domini local i dos ocasions clares, de Mikautadze i Marc Roca, resoltes pels porters.

Busquen per mar i aire a un veler perdut entre Gandia i Guardamar del Segura

Salvament Marítim porta dos dies buscant a un veler de 9 metres amb un únic tripulant entre Gandia i Guardamar. L'última referència ho va situar a l'altura de Benidorm.

Detingut a Xàtiva l’autor de l’atropellament de la Ronda Nord de València

La Guàrdia Civil ha arrestat a Xàtiva al jove que va atropellar en 2024 a un xiquet en la Ronda Nord de València i va fugir. Tenia tres requisitòries i va incomplir una mesura judicial.

Cau a Xàtiva l’autor de l’atropellament de la Ronda Nord: tenia tres ordes d’ingrés a la presó

La Guàrdia Civil ha detingut a Xàtiva al jove que va atropellar en 2024 a un xiquet en la Ronda Nord de València i va fugir. Tenia tres requisitòries i va infringir mesures.

Felipe Orts arriba en el seu millor moment i somia amb el podi a Benidorm

Felipe Orts afronta la Copa del Món de Benidorm en el seu millor moment i es marca el podi com a somni realista malgrat l'alt nivell i la presència de Van der Poel. Sofía Rodríguez aspira a un top 15 davant les grans favorites.

Les temperatures han baixat en la Comunitat Valenciana i les màximes s’han quedat en 15 graus

El descens tèrmic ha deixat les màximes en 15 graus a Rojales i Orihuela, per davall dels 19 del divendres a Pego. El diumenge baixaran les mínimes i les màximes seran similars.

Manifestació a Llíria contra la planta de biometà i per energies segures

Veïns de Llíria han protestat contra la macroplanta de biometà i han reclamat alternatives més netes, segures i sostenibles per a la comarca.