Adara Molinero, 5a concursant confirmada de ‘GH VIP 7’

 

Falten dos setmanes per a què comence ‘GH VIP 7’ i poc a poc es van coneixent les noves cares que formaran part del ‘reality’. L’última en confirmar-se com a concursant ha sigut Adara Molinero, exconcursant de ‘GH 17’, que va resultar clau en la seua edició convertint-se en participant revelació, però que va resultar expulsada, deixant un mal sabor de boca als seus seguidors, que des d’aleshores sempre han demanat per activa i per passiva el seu retorn a la casa de Guadalix. Amb ella, ja són 5 els noms confirmats entre els participants d’esta edició, entre els que es troben Dinio, Mila Ximénez, Anabel Pantoja i ‘El Cejas’.

Adara, feliç per tornar a la casa de ‘Gran Hermano’

En un vídeo que Adara ha compartit en el compte de Twitter oficial de ‘GH’, es dirigia als seus seguidors i anunciava: «Per fi entre en ‘GH VIP 7’. Moltíssimes gràcies per demanar-m’ho una volta i una altra. Gràcies de tot cor. Vos estime molt i espere comptar amb el vostre suport».

  

 

‘Cazamariposas’ ha sigut l’encarregat de revelar el nom de la nova concursant, per acabar amb les especulacions que apuntaven en direcció a Noemí Salazar, de ‘Gipsy Kings’. Adara Molinero entrarà a la casa de Guadalix només 6 mesos després de donar a llum al seu primer fill, que ha tingut amb el guanyador de ‘GH Revolution’ Hugo Sierra, amb qui manté una sòlida relació sentimental.

També pots llegir…

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Rajoy elogia la sensatesa de Pérez Llorca i la seua gestió al capdavant de la Generalitat

Mariano Rajoy presenta a Torrent el seu llibre 'L'art de governar' i reivindica la sensatesa i moderació de Juanfran Pérez Llorca al capdavant de la Generalitat, en un acte centrat en la defensa de la democràcia i les bones pràctiques de govern.

Detingut un aficionat del Múrcia per una brutal pallissa a un seguidor de l’Hèrcules després del partit

La Policia Nacional ha arrestat a Alacant a un jove de 29 anys, seguidor del Real Murcia, per la seua presumpta participació en la pallissa a un aficionat de l'Hèrcules després del partit del 15 de març.

Un jutjat obliga a València a actuar contra el soroll dels festivals a la Ciutat de les Arts

Una sentència reconeix que el soroll dels festivals a la Ciutat de les Arts vulnera drets fonamentals dels veïns i ordena a l'Ajuntament adoptar mesures, inclosa la possible reubicació dels esdeveniments.

Ciutadans demana ser acusació popular en la causa de les vivendes protegides de la Platja de Sant Joan

Ciutadans sol·licita personar-se com a acusació popular en la investigació judicial per les presumptes irregularitats en l'adjudicació de vivendes de protecció pública a la Platja de Sant Joan, a Alacant.

Més de 550 corredors desafiaran les escales del Gran Hotel Bali en la Pujada Vertical

La XX Pujada Vertical al Gran Hotel Bali reunirà este dissabte a Benidorm a més de 550 esportistes, inclosos els millors especialistes del circuit mundial de carreres de gratacels.

València impulsa la recuperació dels seus ponts històrics i prioritza el de San José

L'Ajuntament de València aferma el pla de conservació dels cinc ponts històrics i concentra ara els treballs en el Pont de San José, on ja s'ha actuat en nou dels seus tretze arcs.

L’alberg i centre d’experiències mediterrànies de Tabarca reobri amb nova oferta sostenible

L'alberg i centre d'experiències mediterrànies de l'illa de Tabarca reobri després d'una renovació sostenible, amb tallers gastronòmics, rutes guiades i activitats astronòmiques per a desestacionalitzar el turisme en la Costa Blanca.

Awa Fam afronta la Copa de la Reina centrada en el València Basket malgrat la seua condició de possible número u del draft WNBA

Awa Fam, interior del València Basket i una de les grans favorites al número u del draft de la WNBA, afronta la Copa de la Reina centrada en ajudar al seu equip i no a millorar la seua posició en el sorteig estatunidenc.