L’advertiment de Rocío Flores al director de ‘Supervivientes’: Cuidat amb mi

 

Rocío Flores s’ha venut durant tot este temps com la gran víctima de la docu sèrie de Rocío Carrasco, la seua mare. No obstant això, a poc a poc anem descobrint que la jove no seria tan bona com ens ha fet creure.

En els últims mesos, l’hem vista en els platons de Telecinco, al·legant que treballa com a comentarista de ‘realitys’.

No obstant això, sempre que pot parla de la seua família i agrana per a casa defensant al seu pare. Alguna cosa que després nega quan li ho retrauen tirant pilotes fora, acusant els altres de mesclar el concurs d’Olga Moreno amb la vida privada d’ella i el seu pare.

La neta de ‘la más grande’ va viure una desafortunada nit dimarts passat en ‘Supervivents’. La jove es va enfrontar al Maestro Joao i fins i tot Carlos Sobera va haver de parar-li els peus perquè no era el programa per a parlar de la seua vida privada.

La influencer està sent sotmesa a molta pressió després del testimoniatge de Rocío Carrasco, qui ha posat a tots en contra després de narrar l’agressió que va patir per part de la jove.

Uns dies després, més calmada, Rocío Flores va demanar perdó en veure’s. No obstant això, segueix en les seues tretze amb la seua defensa a Olga Moreno.

La seua pròpia cap, Ana Rosa Quintana li va donar un toc d’atenció per la seua actitud. I Belén Esteban en ‘Salvame’ li va recomanar que deixara la televisió durant un temps.

Després d’este altercat, el programa va arribar a la seua fi i quan tots créiem que l’equip s’havia anat a dormir. Va passar alguna cosa que no van recollir les cambres. Kiko Hernández ha comptat en ‘Sálvame’ el que va passar després del directe.

El col·laborador ha contat que diversos testimonis li han narrat el que va fer la jove quan es va alçar del seu lloc de treball. Es va dirigir molt convençuda cap els responsables del programa i els va advertir.

Els va soltar que anaren amb compte amb ella i que si tornava a ocórrer això d’eixa nit, que no comptaren més amb ella.

 

Rocío Flores amenaça amb no tornar al plató

 

‘Sálvame’ ha analitzat el que va succeir en el programa i també ha fet públic el que va passar després de les càmeres. ‘Sálvame’ vol recalcar l’actitud de pinxo i grollera de Rocío Flores.

 “Mai s’havia vist d’eixa manera a Rocío Flores”, va començar dient Paz Padilla, assenyalant el “mal geni” de la filla de Rocío Carrasco durant l’emissió de ‘Supervivientes’.

Kiko Jiménez, qui va ser parella durant quatre anys de Gloria Camila, coneix molt bé a Rocío Flores i sap que era qüestió de temps veure-la així.

“Es pot dissimular, però era qüestió de temps veure-la així”, va dir, deixant entreveure el seu vertader caràcter. “Ja vam veure tota Espanya com va actuar i com va brollar”, va dir, lamentant que a ell mai li va demanar perdó per res.

“Va dir textualment que estes coses no les anava a consentir en plató ni una vegada més, que a la pròxima no comptaven amb ella”, van explicar sobre el que va fer Rocío fora d’antena amb Joao. 

Belén Esteban també va voler deixar constància del seu retret a la jove,

“Jo entenc els mals moments que estarà passant Rocío Flores, entenc que no ha de ser fàcil, jo l’entenc.

Però jo, segons la vaig veure ahir, no deixaria, si fora algú molt pròxim a ella, jo no deixaria que fora al plató”, va assegurar.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El València Basket recorrerà la multa d’Eurolliga per llançament d’objectes

El València Basket presentarà un recurs contra la multa de cinc mil euros imposada per l'Eurolliga pel llançament d'objectes durant el segon partit de quarts de final davant el Panathinaikos.

Multa de cinc mil euros al València Basket per llançament d’objectes en Eurolliga

L'Eurolliga imposa una multa de cinc mil euros al València Basket pel llançament d'objectes a la pista davant el Panathinaikos i endurix el focus disciplinari sobre diversos incidents recents.

Multa de cinc mil euros al València Basket per llançament d’objectes en Eurolliga

L'Eurolliga ha multat al València Basket amb cinc mil euros per llançament d'objectes a la pista en el segon partit de quarts davant el Panathinaikos i ha imposat sancions addicionals al president del club grec i al jugador Mike James.

Sancionat el president del Panathinaikos amb tres partits sense poder assistir en l’Eurolliga

L'Eurolliga imposa al president del Panathinaikos una multa de 10.000 euros i tres partits sense poder assistir per invadir l'àrea d'anotadors i encarar-se amb els àrbitres a València.

Sancionat el president del Panathinaikos amb tres partits sense poder assistir en Eurolliga

El president del Panathinaikos, Dimitrios Giannakopoulos, ha sigut castigat amb una multa de 10.000 euros i tres partits sense poder assistir després de les seues protestes a València.

El València busca aprofitar les rotacions de l’Atlètic per a acostar-se a la permanència

El València rep a un Atlètic bolcat en la Champions amb l'opció de fer un pas quasi definitiu cap a la permanència. Les nombroses rotacions blanc-i-vermelles i el desgast europeu poden afavorir al conjunt local.

Tres jóvens espanyols, entre els 73 convidats al Combine previ al draft de la NBA 2026

Sergio De Larrea, Aday Mara i Bava Miller figuren entre els 73 jugadors citats al AWS NBA Draft Combine 2026, el gran aparador previ al draft a Chicago.

La Film Symphony Orchestra estrena a València el seu concert Wanted dedicat al western

La Film Symphony Orchestra torna al Palau de la Música de València amb el comiat de Toon Story i l'estrena de Wanted, un nou concert dedicat a les grans bandes sonores del western.