L’advertiment de Rocío Flores al director de ‘Supervivientes’: Cuidat amb mi

 

Rocío Flores s’ha venut durant tot este temps com la gran víctima de la docu sèrie de Rocío Carrasco, la seua mare. No obstant això, a poc a poc anem descobrint que la jove no seria tan bona com ens ha fet creure.

En els últims mesos, l’hem vista en els platons de Telecinco, al·legant que treballa com a comentarista de ‘realitys’.

No obstant això, sempre que pot parla de la seua família i agrana per a casa defensant al seu pare. Alguna cosa que després nega quan li ho retrauen tirant pilotes fora, acusant els altres de mesclar el concurs d’Olga Moreno amb la vida privada d’ella i el seu pare.

La neta de ‘la más grande’ va viure una desafortunada nit dimarts passat en ‘Supervivents’. La jove es va enfrontar al Maestro Joao i fins i tot Carlos Sobera va haver de parar-li els peus perquè no era el programa per a parlar de la seua vida privada.

La influencer està sent sotmesa a molta pressió després del testimoniatge de Rocío Carrasco, qui ha posat a tots en contra després de narrar l’agressió que va patir per part de la jove.

Uns dies després, més calmada, Rocío Flores va demanar perdó en veure’s. No obstant això, segueix en les seues tretze amb la seua defensa a Olga Moreno.

La seua pròpia cap, Ana Rosa Quintana li va donar un toc d’atenció per la seua actitud. I Belén Esteban en ‘Salvame’ li va recomanar que deixara la televisió durant un temps.

Després d’este altercat, el programa va arribar a la seua fi i quan tots créiem que l’equip s’havia anat a dormir. Va passar alguna cosa que no van recollir les cambres. Kiko Hernández ha comptat en ‘Sálvame’ el que va passar després del directe.

El col·laborador ha contat que diversos testimonis li han narrat el que va fer la jove quan es va alçar del seu lloc de treball. Es va dirigir molt convençuda cap els responsables del programa i els va advertir.

Els va soltar que anaren amb compte amb ella i que si tornava a ocórrer això d’eixa nit, que no comptaren més amb ella.

 

Rocío Flores amenaça amb no tornar al plató

 

‘Sálvame’ ha analitzat el que va succeir en el programa i també ha fet públic el que va passar després de les càmeres. ‘Sálvame’ vol recalcar l’actitud de pinxo i grollera de Rocío Flores.

 “Mai s’havia vist d’eixa manera a Rocío Flores”, va començar dient Paz Padilla, assenyalant el “mal geni” de la filla de Rocío Carrasco durant l’emissió de ‘Supervivientes’.

Kiko Jiménez, qui va ser parella durant quatre anys de Gloria Camila, coneix molt bé a Rocío Flores i sap que era qüestió de temps veure-la així.

“Es pot dissimular, però era qüestió de temps veure-la així”, va dir, deixant entreveure el seu vertader caràcter. “Ja vam veure tota Espanya com va actuar i com va brollar”, va dir, lamentant que a ell mai li va demanar perdó per res.

“Va dir textualment que estes coses no les anava a consentir en plató ni una vegada més, que a la pròxima no comptaven amb ella”, van explicar sobre el que va fer Rocío fora d’antena amb Joao. 

Belén Esteban també va voler deixar constància del seu retret a la jove,

“Jo entenc els mals moments que estarà passant Rocío Flores, entenc que no ha de ser fàcil, jo l’entenc.

Però jo, segons la vaig veure ahir, no deixaria, si fora algú molt pròxim a ella, jo no deixaria que fora al plató”, va assegurar.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Aemet activa avís groc el dijous per pluges de 60 l/m² en 12 hores en la Comunitat Valenciana

Aemet ha activat per a este dijous l'avís groc per pluges de fins a 60 l/m² en 12 hores a l'interior i nord de Castelló, sud de València i nord d'Alacant. A Alacant es prolonguen fins al dimecres els avisos per vent de 70 km/h i fenòmens costaners amb ones de 3 metres.

Castro ja supera a Calero en punts però ha d’elevar la mitjana per a la salvació

Luís Castro ja ha sumat més punts que Julián Calero en menys partits al capdavant del Llevant, però la mitjana de 1,1 per jornada no li aconseguix per a evitar el descens.

Guardamar ha posat en marxa un sistema de sensors per a estudiar l’erosió del litoral

Guardamar ha posat en marxa un sistema de sensors per a monitorar la dinàmica del seu litoral. Les dades en continu serviran per a modelitzar i decidir.

Pérez Llorca atribuïx la baixada de l’atur al febrer a les polítiques del Consell

La desocupació baixa al febrer en la Comunitat Valenciana. El Consell defén que la seua estratègia de formació, suport a la contractació i simplificació ja es traduïx en més ocupació, amb avanços en indefinits, dones, jóvens i indústria.

Martínez Mus situa la logística i la modernització del transport com a eixos estratègics de la Comunitat

El Consell presenta el full de ruta de la Mesa d'Innovació en Logística Terrestre per Carretera amb sis reptes prioritaris. El pla s'alinea amb l'Estratègia de Reindustrialització 2024-2028.

Catalá esperarà a l’informe de la Generalitat per a fixar el doble topònim de la ciutat

Catalá ha avançat que decidirà el doble topònim quan reba l'informe de la Generalitat i defén que el nom vaja primer en valencià i després en castellà. En el mateix acte, ha presentat 63 nous agents de la USAP i ha destacat el descens de la delinqüència.

L’IVIE xifra en 36,1 milions l’impacte de la Marató i Mitja Marató en l’economia valenciana

La Marató i la Mitja Marató València Trinidad Alfonso Zurich van generar 36,1 milions d'impacte directe i més de mil ocupacions, amb l'hostaleria com a gran beneficiada. El gasto turístic va aconseguir 59 milions en la marató i va fregar els 14 en el mitjà, impulsat per l'alta presència de corredors estrangers.

Mercadona dona 3.083 tones d’aliments en 2025 a entitats socials de la Comunitat Valenciana

Mercadona ha donat 3.083 tones d'aliments en 2025 a entitats socials de la Comunitat Valenciana, equivalents a 51.376 carros. L'acció s'emmarca en el seu pla contra el desaprofitament i es complementa amb 550 equips donats a 130 organitzacions.