14.2 C
València
Dissabte, 13 desembre, 2025

L’advertiment de Rocío Flores al director de ‘Supervivientes’: Cuidat amb mi

 

Rocío Flores s’ha venut durant tot este temps com la gran víctima de la docu sèrie de Rocío Carrasco, la seua mare. No obstant això, a poc a poc anem descobrint que la jove no seria tan bona com ens ha fet creure.

En els últims mesos, l’hem vista en els platons de Telecinco, al·legant que treballa com a comentarista de ‘realitys’.

No obstant això, sempre que pot parla de la seua família i agrana per a casa defensant al seu pare. Alguna cosa que després nega quan li ho retrauen tirant pilotes fora, acusant els altres de mesclar el concurs d’Olga Moreno amb la vida privada d’ella i el seu pare.

La neta de ‘la más grande’ va viure una desafortunada nit dimarts passat en ‘Supervivents’. La jove es va enfrontar al Maestro Joao i fins i tot Carlos Sobera va haver de parar-li els peus perquè no era el programa per a parlar de la seua vida privada.

La influencer està sent sotmesa a molta pressió després del testimoniatge de Rocío Carrasco, qui ha posat a tots en contra després de narrar l’agressió que va patir per part de la jove.

Uns dies després, més calmada, Rocío Flores va demanar perdó en veure’s. No obstant això, segueix en les seues tretze amb la seua defensa a Olga Moreno.

La seua pròpia cap, Ana Rosa Quintana li va donar un toc d’atenció per la seua actitud. I Belén Esteban en ‘Salvame’ li va recomanar que deixara la televisió durant un temps.

Després d’este altercat, el programa va arribar a la seua fi i quan tots créiem que l’equip s’havia anat a dormir. Va passar alguna cosa que no van recollir les cambres. Kiko Hernández ha comptat en ‘Sálvame’ el que va passar després del directe.

El col·laborador ha contat que diversos testimonis li han narrat el que va fer la jove quan es va alçar del seu lloc de treball. Es va dirigir molt convençuda cap els responsables del programa i els va advertir.

Els va soltar que anaren amb compte amb ella i que si tornava a ocórrer això d’eixa nit, que no comptaren més amb ella.

 

Rocío Flores amenaça amb no tornar al plató

 

‘Sálvame’ ha analitzat el que va succeir en el programa i també ha fet públic el que va passar després de les càmeres. ‘Sálvame’ vol recalcar l’actitud de pinxo i grollera de Rocío Flores.

 “Mai s’havia vist d’eixa manera a Rocío Flores”, va començar dient Paz Padilla, assenyalant el “mal geni” de la filla de Rocío Carrasco durant l’emissió de ‘Supervivientes’.

Kiko Jiménez, qui va ser parella durant quatre anys de Gloria Camila, coneix molt bé a Rocío Flores i sap que era qüestió de temps veure-la així.

“Es pot dissimular, però era qüestió de temps veure-la així”, va dir, deixant entreveure el seu vertader caràcter. “Ja vam veure tota Espanya com va actuar i com va brollar”, va dir, lamentant que a ell mai li va demanar perdó per res.

“Va dir textualment que estes coses no les anava a consentir en plató ni una vegada més, que a la pròxima no comptaven amb ella”, van explicar sobre el que va fer Rocío fora d’antena amb Joao. 

Belén Esteban també va voler deixar constància del seu retret a la jove,

“Jo entenc els mals moments que estarà passant Rocío Flores, entenc que no ha de ser fàcil, jo l’entenc.

Però jo, segons la vaig veure ahir, no deixaria, si fora algú molt pròxim a ella, jo no deixaria que fora al plató”, va assegurar.

Últimes notícies

Morant demana a Pérez Llorca acceptar la condonació del deute en la seua cita amb Sánchez

Morant ha instat a Pérez Llorca a acceptar la condonació de 11.000 milions en la seua reunió amb Sánchez. També ha reclamat suport al pla de vivenda i al pacte climàtic.

Feijóo, després de ser citat per la dana, ha defés que el seu paper va ser exigir l’emergència nacional

El líder del PP ha afirmat que el 29 d'octubre de 2024 va exigir al Govern l'emergència nacional i ha assegurat que mantindrà eixa posició després de la seua citació com a testimoni.

Cuenca assegura que denunciarà insults i amenaces després de declarar per la DANA

L'excap de gabinet de Carlos Mazón ha afirmat després de declarar com a testimoni per la gestió de la DANA que ha patit insults i amenaces i que presentarà denúncies. També ha demanat respecte i protecció per a la seua família després d'una 'setmana difícil'.

El PSPV demana suspendre a José Vicente Berlanga i la seua dimissió de càrrecs per la trama de Leire Díaz

El PSPV-PSOE ha sol·licitat la suspensió immediata de militància i la dimissió de tots els càrrecs orgànics de José Vicente Berlanga, investigat per la Guàrdia Civil en la trama vinculada a Leire Díaz. També ha demanat l'obertura d'un expedient disciplinari.

Morant insta a Feijóo a aclarir davant la jutgessa si Mazón el va informar en la DANA o va ser mentida

Diana Morant ha instat a Alberto Núñez Feijóo a precisar davant la jutgessa de la DANA si Carlos Mazón li va mantindre informat o si tot va ser mentida. La dirigent socialista ha qualificat de greu mentir en una crisi i ha retret al PP el seu historial de falsedats.

El Govern valencià exigix la destitució immediata de Pilar Bernabé pel cas Salazar

El Consell ha demanat el cessament immediat de la secretària d'Igualtat del PSOE pel cas Salazar. La direcció socialista ha qualificat els fets com falta molt greu i ha oferit suport a les denunciants.

L’Atlètic reinicia la seua Lliga en el Metropolità davant un València amb dubtes

L'Atlètic, a nou punts del lideratge després de dos derrotes, s'agarra a la seua fortalesa a casa per a frenar a un València invicte en quatre jornades però amb baixes i dubtes.

Martínez Mus confia en un canvi del Govern després de la reunió Pérez Llorca-Sánchez

El conseller Vicente Martínez Mus espera que la trobada entre Pérez Llorca i Sánchez impulse la col·laboració del Govern central en la recuperació després de la DANA i desbloquege projectes clau.