Alba Carrillo, en problemes després d’eixir a la llum un fosc assumpte familiar

 

Des de ‘Sálvame’ han advertit a Alba Carrillo durant tota la vesprada d’un secret de la seua família que anava a eixir a la llum i que anava a fer molt de mal a la seua imatge i a la de la seua mare Lucía Pariente.

I encara que al principi els col·laboradors es pensaven que es tractava d’una cosa relacionada amb la seua parella Santi Burgoa, la veritat és que finalment el protagonista era, ni més ni menys, que el seu pare Carlos. Alguna cosa que no li ha fet gens de gràcia, ja que es tracta d’una persona anònima que mai ha eixit en els mitjans.

Ha sigut una suposada amiga del seu pare, de manera anònima i sense donar la cara en televisió, la que ha posat sobre la taula la mala relació que tenen amb ell tant ella com la seua mare, que porta casada amb ell 35 anys.

Alguna cosa que ha provocat que la col·laboradora traguera foc pels queixals en directe i li diguera a eixa senyora que donara la cara i que no s’amagara si realment estava dient la veritat i no estiguera mentint, alguna cosa que ha volgut deixar clar Alba, que ha eixit ràpidament en defensa pròpia, de la seua mare i del seu pare.

La relació d’Alba Carrillo amb el seu pare, qüestionada

 

L’amiga del pare d’Alba Carrillo ha qualificat el seu tracte i el de la seua mare Lucía Pariente cap a ell com a “humiliant i vexatori”, alguna cosa que ha molestat molt a la col·laboradora, que s’ha enfadat assegurant que això és totalment fals.

“La veritat que estem al·lucinats i molt enfadats pels menyspreus constants que rep tant per part d’una com per part de l’altra”, ha afegit esta testimoni, que pel que sembla està disposada a donar la cara pròximament i comptar tota la veritat sobre Alba i Lucía.

“No li volen, li tenen abandonat. És horrorós, són moltes vegades les vegades que s’ha quedat feta pols. Si Carlos parlara de les coses que sap d’Alba i la seua relació amb Santi… les coses anaven a canviar”, ha dit referint-se a la seua relació amb el periodista Santi Burgoa, del qual Alba no ha volgut parlar, ja que prefereix que no se’l nomene en televisió.

“Som moltíssims els que hem de consolar-ho i com ell no fa el pas, ací estic jo per a desmuntar a estes dos senyores”, ha conclòs esta suposada amiga de Carlos Carrillo.

 

La resposta d’Alba Carrillo a la “amiga” del seu pare

 

No és la primera vegada que la model s’enfronta a les acusacions que ofereix un tracte humiliant i denigrant al seu pare. No obstant això, en esta ocasió s’ha mostrat molt categòrica en la seua resposta.

Assegura que el seu pare viu feliç i amb molta tranquil·litat. Segons les seues paraules, “l’humor que ells tenen a casa és un que poques persones entenen”. De fet, va afirmar que quan la seua mare parla en eixos termes al seu pare, este s’ho passa en gran i contínua amb les bromes.

“Ja els agradaria a molts tindre la relació d’amor que tenen els meus pares” ha defensat taxativa. Així mateix, ha volgut deixar clar el suport que rep per part d’ell en la cura del seu fill. “Som un equip els quatre, m’ajuden moltíssim amb el meu fill i jo tinc molta sort” segons recull Informalia.

Va voler deixar clar que el seu pare era una persona molt reservada i tímida, per la qual cosa ha decidit no aparéixer en televisió ni convertir-se en un personatge públic. A més, assegura que este està encantat amb la participació de la seua mare en el nou concurs de Telecinco.

A més, la col·laboradora no ha dubtat a dir-li sense tallar-se ni un pèl: “et vas a la merda amb barca, guapi”. I ha afegit: “si tens ous, ixes i ensenyes la cara”.

Sense reconéixer la seua silueta en cap moment i assegurant que en cap concepte es tracta d’una amiga del seu pare perquè els amics del seu pare també són els seus amics i els coneix des que era xicoteta, ha volgut deixar clar que la seua relació amb el seu pare i la de la seua mare amb ell és meravellosa i que són molt felices junts.

“El nostre humor no s’entén, ells s’ho passen pipa. És súper carinyos i familiar. Ara està cuidant de la meua àvia que està molt major”, ha dit parlant meravelles sobre el seu pare, al qual té molt afecte i del qual no li agrada que es parle, i molt menys per a mal.

Sense cap dubte, Alba Carrillo s’ha mostrat més categòric i ha mostrat, una vegada més, el seu costat més fosc. Ha deixat latent que es defensarà sense importar les formes i les conseqüències dels qui la titllen de mala persona.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Corberán avisa davant l’Atlètic: espera la seua millor versió malgrat la Champions

Carlos Corberán afronta el dol de lliga davant l'Atlètic de Madrid convençut que el rival mostrarà la seua millor versió, malgrat estar entre les semifinals de la Lliga de Campions enfront de l'Arsenal. El tècnic subratlla l'exigència del xoc, la necessitat de punts per a la permanència i la importància de mantindre la màxima mentalitat competitiva.

El Govern destina més de 49 milions a regenerar el litoral valencià abans de 2026

El Ministeri per a la Transició Ecològica executa més de 49 milions d'euros per a regenerar prop de 10 quilòmetres de costa en la Comunitat Valenciana, amb obres a Cullera, Sueca i Sagunt que hauran de concloure abans de juny de 2026.

La Fiscalia recolza que Mazón puga accedir a la causa per la gestió de la dana

La Fiscalia de València demana al jutjat de Catarroja que accepte el recurs de Carlos Mazón i li permeta personar-se en la investigació sobre la gestió de la dana. La jutgessa manté ara com ara la seua condició de testimoni i la lletrada de l'Administració de Justícia rebutja ampliar la seua participació en el procediment.

El Barcelona frega el títol de Lliga mentres mitja taula baralla per la permanència

El Barcelona disposa de la seua primera opció matemàtica per a proclamar-se campió de Lliga mentres fins a deu equips, del Sevilla al València, seguixen atrapats en una ajustada baralla per la permanència.

Koldo García es defén en el Suprem i nega els pagaments mensuals i les mossegades atribuïdes per Aldama

Koldo García nega davant el Suprem haver cobrat 10.000 euros mensuals de Víctor de Aldama, rebutja les mossegades lligades a contractes de màscares i resta importància a la seua relació amb Pedro Sánchez.

Primeres retencions en les eixides de les grans ciutats pel pont de maig

Les eixides i accessos a grans ciutats registren trànsit lent i xicotetes retencions per l'inici del pont de l'1 de maig, agreujades per diversos accidents. La DGT preveu més de 6 milions de desplaçaments i advertix d'una franja horària especialment desfavorable.

Vilaplana i Polo declararan en el Congrés per la comissió de la dana el 18 de maig

La periodista Maribel Vilaplana i el president de la Confederació Hidrogràfica del Xúquer, Miguel Polo, compareixeran el 18 de maig davant la comissió del Congrés que investiga la dana d'octubre de 2024 a València.

Desarticulat un clan familiar de droga a Sant Vicent amb set detinguts

Set membres d'un mateix clan familiar han sigut detinguts i llocs en llibertat amb càrrecs després de desmantellar un punt de tràfic de drogues en el centre de Sant Vicent del Raspeig, on es van intervindre drogues, armes prohibides i una plantació interior de marihuana.