Alba Carrillo, en problemes després d’eixir a la llum un fosc assumpte familiar

 

Des de ‘Sálvame’ han advertit a Alba Carrillo durant tota la vesprada d’un secret de la seua família que anava a eixir a la llum i que anava a fer molt de mal a la seua imatge i a la de la seua mare Lucía Pariente.

I encara que al principi els col·laboradors es pensaven que es tractava d’una cosa relacionada amb la seua parella Santi Burgoa, la veritat és que finalment el protagonista era, ni més ni menys, que el seu pare Carlos. Alguna cosa que no li ha fet gens de gràcia, ja que es tracta d’una persona anònima que mai ha eixit en els mitjans.

Ha sigut una suposada amiga del seu pare, de manera anònima i sense donar la cara en televisió, la que ha posat sobre la taula la mala relació que tenen amb ell tant ella com la seua mare, que porta casada amb ell 35 anys.

Alguna cosa que ha provocat que la col·laboradora traguera foc pels queixals en directe i li diguera a eixa senyora que donara la cara i que no s’amagara si realment estava dient la veritat i no estiguera mentint, alguna cosa que ha volgut deixar clar Alba, que ha eixit ràpidament en defensa pròpia, de la seua mare i del seu pare.

La relació d’Alba Carrillo amb el seu pare, qüestionada

 

L’amiga del pare d’Alba Carrillo ha qualificat el seu tracte i el de la seua mare Lucía Pariente cap a ell com a “humiliant i vexatori”, alguna cosa que ha molestat molt a la col·laboradora, que s’ha enfadat assegurant que això és totalment fals.

«La veritat que estem al·lucinats i molt enfadats pels menyspreus constants que rep tant per part d’una com per part de l’altra», ha afegit esta testimoni, que pel que sembla està disposada a donar la cara pròximament i comptar tota la veritat sobre Alba i Lucía.

“No li volen, li tenen abandonat. És horrorós, són moltes vegades les vegades que s’ha quedat feta pols. Si Carlos parlara de les coses que sap d’Alba i la seua relació amb Santi… les coses anaven a canviar”, ha dit referint-se a la seua relació amb el periodista Santi Burgoa, del qual Alba no ha volgut parlar, ja que prefereix que no se’l nomene en televisió.

«Som moltíssims els que hem de consolar-ho i com ell no fa el pas, ací estic jo per a desmuntar a estes dos senyores», ha conclòs esta suposada amiga de Carlos Carrillo.

 

La resposta d’Alba Carrillo a la «amiga» del seu pare

 

No és la primera vegada que la model s’enfronta a les acusacions que ofereix un tracte humiliant i denigrant al seu pare. No obstant això, en esta ocasió s’ha mostrat molt categòrica en la seua resposta.

Assegura que el seu pare viu feliç i amb molta tranquil·litat. Segons les seues paraules, «l’humor que ells tenen a casa és un que poques persones entenen». De fet, va afirmar que quan la seua mare parla en eixos termes al seu pare, este s’ho passa en gran i contínua amb les bromes.

«Ja els agradaria a molts tindre la relació d’amor que tenen els meus pares» ha defensat taxativa. Així mateix, ha volgut deixar clar el suport que rep per part d’ell en la cura del seu fill. «Som un equip els quatre, m’ajuden moltíssim amb el meu fill i jo tinc molta sort» segons recull Informalia.

Va voler deixar clar que el seu pare era una persona molt reservada i tímida, per la qual cosa ha decidit no aparéixer en televisió ni convertir-se en un personatge públic. A més, assegura que este està encantat amb la participació de la seua mare en el nou concurs de Telecinco.

A més, la col·laboradora no ha dubtat a dir-li sense tallar-se ni un pèl: «et vas a la merda amb barca, guapi». I ha afegit: «si tens ous, ixes i ensenyes la cara».

Sense reconéixer la seua silueta en cap moment i assegurant que en cap concepte es tracta d’una amiga del seu pare perquè els amics del seu pare també són els seus amics i els coneix des que era xicoteta, ha volgut deixar clar que la seua relació amb el seu pare i la de la seua mare amb ell és meravellosa i que són molt felices junts.

“El nostre humor no s’entén, ells s’ho passen pipa. És súper carinyos i familiar. Ara està cuidant de la meua àvia que està molt major”, ha dit parlant meravelles sobre el seu pare, al qual té molt afecte i del qual no li agrada que es parle, i molt menys per a mal.

Sense cap dubte, Alba Carrillo s’ha mostrat més categòric i ha mostrat, una vegada més, el seu costat més fosc. Ha deixat latent que es defensarà sense importar les formes i les conseqüències dels qui la titllen de mala persona.

Últimes notícies

El Barça apallissa el Bidasoa a Alacant i alça la seua trentena Copa del Rei

El Barça d handbol revalida per tretzé any consecutiu la Copa del Rei després de destrossar el Bidasoa Irún al Centre de Tecnificació d Alacant amb un contundent 17-37 i un inici de partit demolidor.

Més de 200 agents participen en un macrooperatiu antipirateria al voltant del Martínez Valero

Més de dos-cents agents de la Policia Nacional han desplegat este diumenge un ampli dispositiu antipirateria al mercat dominical dels voltants de l'estadi Martínez Valero d'Elx, centrat en falsificacions vinculades al Mundial de futbol dels Estats Units, Mèxic i Canadà.

Localitzen un cos a la platja d’Almassora on va desaparéixer un menor dijous passat

La Guàrdia Civil ha trobat este diumenge un cos a prop de la desembocadura del riu Millars, a Almassora, en la zona on dijous va desaparéixer un menor, i investiga si correspon al jove buscat.

Agents dels Estats Units i Alemanya s’incorporen a un intercanvi amb la Policia Local d’Alacant

La Policia Local d’Alacant ha rebut tres agents d’Austin (Estats Units) i un de Hessen (Alemanya) en el marc del programa Star Internacional per compartir mètodes de treball i coneiximents en seguretat.

El STEPV veu avanços en les propostes d’Educació gràcies a la vaga indefinida

El sindicat STEPV assegura que la vaga indefinida del professorat de l’ensenyament públic ha forçat avanços en les propostes de la Conselleria d’Educació, encara que alerta que el valencià continua encallat i que caldrà decidir si les mobilitzacions seguixen.

Castelló reunix 14 consolats en una jornada de convivència amb música i artesania al parc Ribalta

Castelló ha acollit en el parc Ribalta una jornada de la Mesa Consular amb 14 consolats, actuacions folclòriques, mostres artesanals i gastronomia per a visibilitzar la diversitat cultural de la ciutat. L’Ajuntament destaca que l’esdeveniment reforça la convivència i acostà l’atenció consular al veïnat d’origen estranger.

València celebra un Corpus de 700 anys amb cavalcada, mascletà i processó general

València celebra este diumenge un Corpus Christi extraordinari pel 700 aniversari de la Festa grossa, amb missa a la catedral, Cavalcada del Convit, mascletà i la tradicional processó general.

Morant assegura que el PP ha perdut el carrer i que el PSPV liderarà el canvi sense sorpasso

La secretària general del PSPV-PSOE, Diana Morant, sosté que el PP ha perdut el carrer en la Comunitat Valenciana, que part de l’abstenció tornarà a votar a l’esquerra i que el PSPV encapçalarà el canvi polític sense sorpasso de Compromís.