Alejandra Rubio, implacable amb les llàgrimes d’Edmundo Arrocet en ‘Secret Story’

Alejandra Rubio s’ha posat més seriosa que mai en el plató de ‘Secret Story‘ després de veure a Edmundo Arrocet parlant de la seua àvia (una altra vegada) i comptant la seua versió de la seua ruptura.

Ha sigut en una llarga conversa amb Isabel Rábago en la qual ha arribat a afirmar que va deixar a Teresa altres vegades però va tornar amb ella “per pena” i va acabar plorant amargament. La filla de Terelu Campos s’ha sorprés en veure a Edmundo plorar però, després, amb la seua resposta no ha pogut ser més demolidora.

Anuncios

“No em fa gens de pena”, ha afirmat categòric Alejandra Rubio en veure que Edmundo ‘Bigote’ Arrocet  trencava en llàgrimes en contar com va acabar la seua història d’amor amb María Teresa Campos. “Que plore no em fa pena perquè Teresa ha plorat i molt”, afegia visiblement molesta amb l’humorista i les confessions que està realitzant en ‘Secret Story’.

La jove s’ha mostrat implacable en tot moment amb el xilé reconeixent que no tenia cap problema amb ell, però que no aprovava la seua actitud en el reality de Mediaset.

“Cal dir quan fa les coses bé o no”. Tot a conseqüència d’una extensa conversa que este ha tingut amb Isabel Rábago on afirmava que va tornar amb la veterana comunicadora perquè li “va fer pena”.

Novament, la filla de Terelu Campos s’ha referit al sonat missatge amb el qual el xilé hauria acabat la seua relació insistint que la seua àvia no tenia necessitat de mentir. Edmundo negava la versió de la veterana comunicadora qui va dir en el seu moment que havia acabat per WhatsApp.

“La meua àvia va quedar mal explicant això, per a mi és una humiliació i no té cap necessitat de mentir en això”, asseverava Alejandra. Afegia que no entenia que ho negara perquè el missatge existia i es podia provar. “Que per pena es podia haver quedat a la seua casa. Fa mal a una persona i per pena no s’està amb ningú i hauria de saber-ho”.

Durant esta conversa, Isabel Rábago li ha recordat al seu company de reality que María Teresa Campos havia estat molt enamorada d’ell i li preguntava si no tenien pendent una conversa. Al que este contestava: “La tindré algun dia, però te l’ha de demanar el cos”.

“En calent es pot dir ‘això arriba fins ací’. A qui no li ha passat amb la seua parella, però una altra és parlar tranquil·lament i trencar… No tinc problemes amb Edmundo però cal dir quan fa les coses bé i quan les fa malament”, ha afegit la filla de Terelu Campos molt indignada i preocupada per la seua àvia, María Teresa Campos.

Malestar en el clan Campos

 

La participació d’Edmundo en el reality està generant una certa inquietud en el si del clan Campos. Carmen Borrego, en sentir que l’exparella de la seua mare va dir que havia estat amb ella per “pena”, va carregar durant contra ell.

“Em fas molt fàstic. Eres un desgraciat”, va afirmar durant la seua intervenció en ‘Dissabte Deluxe’. “Estar amb una persona per pena és ser molt desgraciat. Esta família ha respectat a Edmundo com no es mereix que se li respecte. La primera que ho ha fet es diu María Teresa Campos”.

La família està molt pendent de la matriarca a qui han aconsellat que no estiga pendent de la televisió. “Ella sentirà molt de dolor si el veu. Teresa aguanta molt, però el dia que diu fins ací… La meua mare no vol veure a eixa cosa, a Bigote Arrocet”, assegurava la seua filla. També reconeixia que estava intentant no parlar del tema: “No ho trau. Ahir li vaig dir ha d’estar molt tranquil·la perquè qui està quedant fatal és ell”.

Anuncios

Últimes notícies

Aemet alerta de tempestes intenses en la serra que poden causar inundacions locals

Aemet manté avisos taronja i groc per tempestes que poden descarregar més de 40 litres per metre quadrat en una hora en el sud de València i nord d'Alacant, amb el risc d'inundacions locals.

Els bombers rescaten a un conductor atrapat per la pala d’un carretó en un polígon de Rafelbunyol

Un conductor ha resultat atrapat en el seu turisme en incrustar-se la pala d'un carretó en l'habitacle i ha hagut de ser rescatat pels bombers en un polígon industrial de Rafelbunyol.

Denuncien un intent d’agressió amb un cristall d’un pres de Picassent a diversos funcionaris

Acaip UGT denuncia que un pres del centre penitenciari de Picassent va intentar agredir amb un tros de cristall a diversos funcionaris, que van resultar ferits de diversa consideració.

València estrenarà este estiu punts de bany a la platja per a persones amb paràlisi cerebral

L'Ajuntament de València posarà en marxa este estiu un projecte pilot de punts de bany adaptats per a persones amb paràlisi cerebral a la platja del Cabanyal, que s'estendrà posteriorment a altres trams del litoral.

La Policia Local de València immobilitza 129 patinets i reforça els controls en barris conflictius

La Policia Local de València ha controlat 161 patinets elèctrics des de finals d'abril, dels quals ha immobilitzat 129 i ha imposat 219 denúncies en diversos barris per infraccions tècniques i de circulació.

Barcala rebutja la taxa turística i acusa l’oposició de demagògia festera

L'alcalde d'Alacant, Luis Barcala, descarta aplicar la taxa turística per a finançar les Fogueres i acusa l'oposició i a la Federació de Fogueres de fer demagògia amb el sentiment fester.

La Generalitat completa la retirada de residus de la dana a l’interior de València

La Generalitat dona per tancat el dispositiu extraordinari de neteja després de la dana d'octubre de 2024 a l'interior de València, després de retirar més d'un milió de tones de residus i clausurar els punts d'apilament de Sot de Chera i Utiel.

Pérez Llorca reivindica el cooperativisme valencià com a motor d’ocupació i solidaritat

Pérez Llorca subratlla en els Premis Pepe Miquel el paper estratègic del cooperativisme valencià en la creació d'ocupació i en la construcció d'una societat més justa i solidària.