15.3 C
València
Dimecres, 24 desembre, 2025

Amador Mohedano té una nova il·lusió: es diu Carolina i té 54 anys

Amador Mohedano podria tindre una nova nóvia i estar molt il·lusionat amb la seua situació personal.
La vida personal i íntima del germà de ‘La más grande’ està en constant canvi i sempre sorgeixen rumors sobre possibles nous romanços. Des que es va separar de Rosa Benito no ha deixat de conéixer a altres persones i mantindre relacions amb algunes dones. 

Una de les parelles més sonades de l’exrepresentant va ser Jacqueline, amb la qual va mantindre una relació de més de quatre anys. Actualment estan distanciats, però els uneix una bona amistat en la qual es recolzen i s’ajuden quan ho necessiten.

Fa unes setmanes, ell va intervindre en un programa de la cadena principal de Mediaset per a declarar el seu amor i demanar-li una segona oportunitat a la seua exmuller. Esta li va rebutjar i no es van entendre bé els motius d’este sonor colp, però esta setmana s’ha revelat tota la informació.

Segons apunta la informació, Amador Mohedano tindria una nova nóvia i estaria molt il·lusionat amb la seua nova situació i relació.

 

Amador Mohedano, una nova núvia amb la qual està molt il·lusionat

 

Es van conéixer al juliol en la finca d’Amador Mohedano i seria la seua nova il·lusió. Segons Kike Calleja, Amador Mohedano va conéixer a Carolina en el quiosquet que van muntar en la seua finca i, il·lusionat, hauria intentat començar una relació però ella s’hauria “atabalat”.

Pel que sembla, es van conéixer el 2 de juliol en la finca d’Amador i és que el germà de Rocío Jurado hauria llogat part del terreny perquè muntaren un quiosquet.

Després de la festa, Amador va aconseguir el seu telèfon i van començar una amistat després de la qual la dona li va visitar de nou a Chipiona.

Carolina té 54 anys, treballa en l’agricultura i tant es va il·lusionar Amador que va ser una mica ràpid: “S’il·lusiona tant que va començar a atabalar-la, la qual cosa provoca que ella faça un pas arrere”.

És més, pel que sembla, Amador es “va enfadar” perquè no va aconseguir que la dona s’enamorara “ràpid” d’ella.

A més, Kike recordava que esta ja havia passat quan Amador va declarar públicament el seu amor a Rosa Benito, la seua exmuller: “Carolina va decidir que només anava a ser la seua amiga”. No obstant això, poc després, Amador va haver de ser ingressat en un hospital i han représ el contacte.

Afirma que la seua il·lusió va créixer molt ràpidament i que va començar a atabalar-la, la qual cosa va generar que ella decidira posar-li fre a la relació. De fet, segons apunta Amador s’hauria enfadat molt perquè no va aconseguir el mateix efecte en ella.

No obstant això, la informació va cobrar una gran força quan es va descobrir un detall que va deixar a tots bocabadats. Després del distanciament ella va decidir que només anaven a ser amics i ell, desesperat, va fer una cosa que ara cobra sentit.

Va ser en este punt de separació quan l’andalús va declarar, de nou, el seu amor a la seua exmuller. En eixe moment no se sabien els motius pels quals Rosa va reaccionar d’aqueixa manera, però ara s’entén que va ser la segona opció.

Molts van quedar sorpresos amb l’actitud d’ell, ja que després del rebuig de Carolina va decidir acudir al seu ex. Esta actitud ha alçat moltes butllofes i no ha agradat res a l’audiència ni als propis col·laboradors de ‘Sálvame’.

Al poc temps d’este succés, ell va haver de ser ingressat per problemes de salut el que li va portar una bona notícia. Després d’assabentar-se de la situació, Carolina va decidir reprendre el contacte i des de llavors no s’han tornat a separar.

Esta nova situació suposarà per a Rosa un dur colp en descobrir el que significa per al seu ex. Estem segurs que hui mateix tindrem la reacció d’ella i oferirà un discurs com el que està acostumada a fer.

Per part seua, Amador Mohedano encara no s’ha pronunciat sobre esta informació que apunta al fet que tindria una nova nóvia. De fet, ha estranyat molt que no haja intervingut en el programa com sol fer. Haurem d’esperar a hui i comprovar les noves informacions o declaracions.

Les declaracions de Carolina sobre Amador Mohedano

 

Esperant un desmentiment, Kike Calleja ha parlat amb Carolina i ens ha mostrat en ‘Sálvame’ les seues paraules. En les seues declaracions, la dona es defineix com a “amiga” d’Amador i diu haver sigut clara amb ell: “Ell tenia intenció però jo no”.

Últimes notícies

El raïm de la sort busquen mantindre el seu mercat davant l’entrada de raïm estranger

La campanya nadalenca del raïm Aledo del Vinalopó afronta competència importada i una producció elevada amb minvament que obliga a més treball en magatzems. El sector demana triar DOP per a Nit de cap d'any.

Un feix de llum enlluerna a un pilot sobre El Campello i activa un operatiu policial

Un pilot va ser enlluernat en sobrevolar El Campello i va avisar a la torre de control. Les autoritats alerten de sancions de fins a 600.000 euros i demanen avisar al 112 o via Alertcops.

Emergències duplica el personal del 112 en Nit de Nadal i reforça el torn de nit

La Conselleria d'Emergències i Interior ha duplicat els efectius del 112 per a esta Nit de Nadal i concentra el major reforç en la nit; el 25 hi haurà 60 operadors.

Catalá celebra la flexibilització del decret de ZBE i confia a mantindre les ajudes en 2026

L'alcaldessa de València ha qualificat de sorpresa grata la flexibilització del decret estatal de ZBE, que permet a l'Ajuntament continuar optant a ajudes en 2026. Atribuïx el canvi a la situació de municipis que encara no havien implantat la ZBE i manté la petició a Costas vinculada al projecte del Museu Sorolla.

La Generalitat aconseguix que el Govern exonere d’impostos les ajudes per la DANA

El Govern eximix d'IRPF, Patrimoni i Societats les ajudes de la Generalitat a empreses i autònoms afectats per la DANA, amb efecte retroactiu des del 29 d'octubre de 2024. El president celebra la decisió però la considera insuficient i reclama més mesures.

Van intentar ocupar la vivenda dos vegades: els detinguts pels homicidis a Elx han passat a disposició judicial

Els dos sospitosos, de 19 i 35 anys i de nacionalitat polonesa, han passat a disposició judicial després d'hores atrinxerats en una casa de la pedania de la Marina. Abans havien intentat ocupar la vivenda dos vegades; l'agressió va deixar dos morts i un ferit greu.

Pérez Llorca condemna les pintades en la seu del PP de Finestrat i crida a rebutjar-les

El president ha censurat les pintades en la seu del PP de Finestrat i ha demanat a tots els partits que les condemnen. El PPCV també ha mostrat el seu rebuig.

2025 ha confirmat a l’esport valencià com a motor de reconstrucció després de la dana

La resposta de l'esport en 2025 s'ha convertit en un exemple de solidaritat després de la dana de 2024: més de deu milions mobilitzats i quasi totes les instal·lacions recuperades. Només El Palleter, a Paiporta, espera una reconstrucció total per la seua complexitat.