Amador Mohedano té una nova il·lusió: es diu Carolina i té 54 anys

Amador Mohedano podria tindre una nova nóvia i estar molt il·lusionat amb la seua situació personal.
La vida personal i íntima del germà de ‘La más grande’ està en constant canvi i sempre sorgeixen rumors sobre possibles nous romanços. Des que es va separar de Rosa Benito no ha deixat de conéixer a altres persones i mantindre relacions amb algunes dones. 

Una de les parelles més sonades de l’exrepresentant va ser Jacqueline, amb la qual va mantindre una relació de més de quatre anys. Actualment estan distanciats, però els uneix una bona amistat en la qual es recolzen i s’ajuden quan ho necessiten.

Fa unes setmanes, ell va intervindre en un programa de la cadena principal de Mediaset per a declarar el seu amor i demanar-li una segona oportunitat a la seua exmuller. Esta li va rebutjar i no es van entendre bé els motius d’este sonor colp, però esta setmana s’ha revelat tota la informació.

Segons apunta la informació, Amador Mohedano tindria una nova nóvia i estaria molt il·lusionat amb la seua nova situació i relació.

 

Amador Mohedano, una nova núvia amb la qual està molt il·lusionat

 

Es van conéixer al juliol en la finca d’Amador Mohedano i seria la seua nova il·lusió. Segons Kike Calleja, Amador Mohedano va conéixer a Carolina en el quiosquet que van muntar en la seua finca i, il·lusionat, hauria intentat començar una relació però ella s’hauria “atabalat”.

Pel que sembla, es van conéixer el 2 de juliol en la finca d’Amador i és que el germà de Rocío Jurado hauria llogat part del terreny perquè muntaren un quiosquet.

Després de la festa, Amador va aconseguir el seu telèfon i van començar una amistat després de la qual la dona li va visitar de nou a Chipiona.

Carolina té 54 anys, treballa en l’agricultura i tant es va il·lusionar Amador que va ser una mica ràpid: “S’il·lusiona tant que va començar a atabalar-la, la qual cosa provoca que ella faça un pas arrere”.

És més, pel que sembla, Amador es “va enfadar” perquè no va aconseguir que la dona s’enamorara “ràpid” d’ella.

A més, Kike recordava que esta ja havia passat quan Amador va declarar públicament el seu amor a Rosa Benito, la seua exmuller: “Carolina va decidir que només anava a ser la seua amiga”. No obstant això, poc després, Amador va haver de ser ingressat en un hospital i han représ el contacte.

Afirma que la seua il·lusió va créixer molt ràpidament i que va començar a atabalar-la, la qual cosa va generar que ella decidira posar-li fre a la relació. De fet, segons apunta Amador s’hauria enfadat molt perquè no va aconseguir el mateix efecte en ella.

No obstant això, la informació va cobrar una gran força quan es va descobrir un detall que va deixar a tots bocabadats. Després del distanciament ella va decidir que només anaven a ser amics i ell, desesperat, va fer una cosa que ara cobra sentit.

Va ser en este punt de separació quan l’andalús va declarar, de nou, el seu amor a la seua exmuller. En eixe moment no se sabien els motius pels quals Rosa va reaccionar d’aqueixa manera, però ara s’entén que va ser la segona opció.

Molts van quedar sorpresos amb l’actitud d’ell, ja que després del rebuig de Carolina va decidir acudir al seu ex. Esta actitud ha alçat moltes butllofes i no ha agradat res a l’audiència ni als propis col·laboradors de ‘Sálvame’.

Al poc temps d’este succés, ell va haver de ser ingressat per problemes de salut el que li va portar una bona notícia. Després d’assabentar-se de la situació, Carolina va decidir reprendre el contacte i des de llavors no s’han tornat a separar.

Esta nova situació suposarà per a Rosa un dur colp en descobrir el que significa per al seu ex. Estem segurs que hui mateix tindrem la reacció d’ella i oferirà un discurs com el que està acostumada a fer.

Per part seua, Amador Mohedano encara no s’ha pronunciat sobre esta informació que apunta al fet que tindria una nova nóvia. De fet, ha estranyat molt que no haja intervingut en el programa com sol fer. Haurem d’esperar a hui i comprovar les noves informacions o declaracions.

Les declaracions de Carolina sobre Amador Mohedano

 

Esperant un desmentiment, Kike Calleja ha parlat amb Carolina i ens ha mostrat en ‘Sálvame’ les seues paraules. En les seues declaracions, la dona es defineix com a “amiga” d’Amador i diu haver sigut clara amb ell: “Ell tenia intenció però jo no”.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

José María Lozano (CVC): “Juan Roig d’alguna forma és el Blasco Ibáñez d’estos moments”

Entrevista a José María Lozano, president del Consell Valencià de Cultura

Ull Gargot transforma el dibuix en solitari en una comunitat creativa a l’aire lliure a València

Ull Gargot ha convertit l'acte íntim de dibuixar en una trobada mensual i gratuïta en espais públics de València, on professionals i aficionats compartixen quaderns, processos i idees a l'aire lliure.

Cel nuvolós i lleuger repunt de temperatures a l’interior per a tancar abril en la Comunitat

La Comunitat Valenciana afronta l'últim dissabte d'abril amb cel nuvolós, possibilitat de pluges en l'extrem sud, temperatures quasi sense canvis i vent fluix de component este.

La majoria del professorat valencià recolza una vaga indefinida des de l’11 de maig

Quasi deu mil docents valencians participen en una consulta sindical i s'inclinen majoritàriament per iniciar una vaga indefinida l'11 de maig, amb un ampli suport a mantindre-la el temps que siga necessari.

Diana Morant acusa a Pérez Llorca d’anteposar l’agenda de Vox a les prioritats dels valencians

Diana Morant critica que el Govern valencià de Juanfran Pérez Llorca seguix l'agenda pactada amb Vox, amb privatització de servicis públics i falta de celebració del 25 d’Abril.

TastArròs 2026 plena d’arròs i tradició la plaça de l’Ajuntament de València

La plaça de l'Ajuntament de València celebra la primera jornada de TastArròs 2026, una trobada popular que reivindica l'arròs amb propostes gastronòmiques, activitats culturals i tradició local.

El Real Oviedo s’agarra a la seua última opció davant un Elx encara sense guanyar fora de casa

El Real Oviedo, cuer de Primera Divisió, es juga gran part de les seues opcions de permanència davant un Elx que encara no ha guanyat a domicili però arriba llançat en resultats recents.

Bernabé contraposa la prioritat veïnal del PSPV a l’abandó de Catalá en Orriols

Pilar Bernabé reivindica en Orriols la prioritat veïnal del PSPV i acusa el govern de María José Catalá d'abandonar el barri i retallar inversions i servicis bàsics.