10.2 C
València
Dimecres, 28 gener, 2026

L’amarga confessió d’Anabel Pantoja: Em va demanar que no estiguera en la seua vida

 

La tensa trobada entre Anabel Pantoja i Kiko Rivera davant les càmeres de Telecinco ha tingut greus conseqüències. Segons ha revelat la col·laboradora en ‘Sálvame’, el seu cosí “va decidir no tindre relació amb mi a partir del que va passar en el ‘Deluxe’. Eixe cap de setmana les vaig passar”. No van ser capaços de posar solució a les seues diferències i des de llavors no es parlen.

“Això es va enquistar, es va anar mal amb mi d’ací i em va demanar que no estiguera en la seua vida. Els meus companys s’estan assabentant ara… M’ho he engolit sola”, ha relatat. “Per descomptat que respectaré la seua decisió. A través d’altres persones he intentat parlar amb ell, però no ha volgut”.

Kiko Rivera li va bloquejar el Whatssapp perquè ella no li poguera contestar a estes dures paraules.

Kiko Rivera va intervindre en ‘Viva la vida’ per a animar a la seua dona, Irene Rosales, a no deixar la televisió perquè creu que és el treball perfecte per a ella. Però també ens comptava en quin punt estava la seua guerra familiar i és que se sent acompanyat dels seus, la seua dona i els seus fills, els seus amics i la seua germana, amb la qual ha acostat posicions: “L’estic entenent una mica més”.

Amb qui no parla és amb els seus oncles i tampoc amb la seua cosina Anabel, a qui sempre ha considerat la seua germana i, veient les seues declaracions, Anabel Pantoja ha revelat el que va passar després de l’entrevista en el ‘Deluxe’.

 

“No sé si les coses se solucionaran”

 

La sevillana no s’ha mostrat massa optimista sobre el que passarà en el futur amb Kiko. “No sé si les coses se solucionaran o no. Lamente que sempre he sigut ací i ara no estiga, sobretot pels xiquets”, ha comptat als seus col·legues.

“Irene em va cridar. El meu xic està a Hondures i no el fique en això. La meua mare pateix moltíssim perquè vol a Kiko. I a la meua tia no li he dit res”.

Anabel ha precisat que la petició de Kiko i la seua decisió de no voler saber d’ella va ser contundent: “M’ho va deixar molt clar”. Ara intenta donar amb els motius que han provocat este distanciament i creu que té a veure amb la manera en la qual ha gestionat la seua guerra amb Isabel Pantoja.

“Crec que ell es pensa que jo he pres una postura i m’he posicionat a favor d’una part. A mi el conflicte no m’havia fet posicionar-me, ni públicament ni privadament”, puntualitzava.

 

Anabel Pantoja entona el ‘mea culpa’: “Jo li he fallat”

 

“És veritat que jo li he fallat i he volgut demanar-li disculpes. Li he escrit i li he preguntat com estava. No li he preguntat per això perquè no m’he volgut ficar en eixa guerra. Ell ha volgut llevar-me de la seua vida i jo ho respecte. Em sembla molt heavy que això haja acabat així. Que m’alegra moltíssim això d’Isa, però també em dona enveja. Ells eren els meus germans”, afegia.

El que més li fa mal és que Kiko no ha sigut l’únic que li ha girat l’esquena. Chabelita tampoc es parla amb ella. “Si em pose com em pose estic muntant un numeret, si em pose com em pose és que estic fent un drama. Jo a ells els vull, però als seus fills els vull més. Els vull com si foren meus, encara que els tinga lluny, encara que els tinga com abans. Em fa ràbia haver-me quedat en un segon pla per a ells”, deia.

“Igual no he estat a l’altura, però no m’ho mereixia. No puc entendre aqueixa cosa amb mi”, ha reflexionat Anabel en ‘Sálvame’. Amb Chabelita la relació és freda i escassa. Cada vegada li costa més accedir a ella: “A Isa costa treballe localitzar-la. Jo no la cride per a xafardejar ni per a preguntar-li”.

 

“Kiko s’ha decebut amb mi i jo que ell”

 

En estos moments, la qual cosa l’ajuda a millorar el seu estat d’ànim és pensar en Omar Sánchez. Els plans de noces de la parella segueixen avant, així que ja no li importa si Kiko o Chabelita decideixen no anar. “No manaré una invitació a través d’un paper o a través de WhatsApp. Els cridaré a tots. Cridaré a la gent que vull i a la qual vull veure. Que no els abelleix? Perquè res”, explicava.

“Que no em volen com a amiga? Ho sent. Que no em vol com a col·laboradora? Ho sent. No perdré el meu temps”.

“Ell s’ha decebut amb mi i jo m’he decebut d’ell”, concloïa. Com a rematada als seus problemes familiars, ha destacat que la relació amb la seua tia no travessa el seu millor moment: “Amb la meua tia tinc el mínim”. El cisma en el clan Pantoja és cada vegada més gran.

 

L’enuig de Kiko Rivera en ser preguntat per la seua cosina

 

Kiko Rivera ha reaccionat amb visible enuig davant les preguntes sobre Anabel Pantoja. “Si no la veus perquè veus a la seua casa a buscar-la Deixeu-me en pau ja!”, deia el DJ tancant d’una portada la porta del seu cotxe.

Últimes notícies

Startup València, Alicantec i Xarxatec acorden constituir la federació Comunitat Startup amb més de 550 empreses

Les tres associacions de l'ecosistema emprenedor han pactat crear una federació regional que representarà a més de 550 empreses tecnològiques. La iniciativa busca una veu única i interlocució més eficaç amb institucions, amb suport empresarial i de la Generalitat.

Aerte xifra l’ocupació de les residències de majors en la Comunitat en el 95,5% i alerta de dèficit de places

Aerte corregix el 61,3% difós i situa l'ocupació mitjana en el 95,5% després d'analitzar més de 10.000 places. Reclama una resposta sostinguda davant la demanda.

Presó provisional per a quatre detinguts per l’assalt a una vivenda a Alacant

Un jutge ha decretat presó provisional per a quatre hòmens vinculats a un assalt violent a Alacant. La Policia va trobar armes i material per a immobilitzar a la víctima.

Detinguts pare i fill i desarticulat un punt de venda de droga a València

La Policia Nacional ha desarticulat un punt de venda de droga en una vivenda de València i ha detingut a un pare i al seu fill. En el registre s'han intervingut cocaïna, marihuana, substància de tall, balances de precisió i més de 4.600 euros.

Sindicats denuncien 11 acomiadaments en Grup Segura i ús de ETT a València

CCOO i UGT han denunciat l'acomiadament d'11 treballadors en Grup Segura a València i l'ús de ETT. L'empresa ho vincula a la fi del tercer torn i defén el seu compromís laboral.

Compte arrere per al Benidorm Fest: Dani J trenca estereotips amb una bachata de fusió

Dani J arriba al Benidorm Fest amb una proposta de bachata que mescla estils i busca derrocar clixés. Promet un espectacle amb ball i menys pressió sense Eurovisió 2026.

Troben a Algèria, sa i estalvi, a l’ocupant del veler desaparegut fa 12 dies a Alacant

L'home de 69 anys ha sigut rescatat després de ser albirat a la deriva en aigües algerianes per un avió de Frontex. Serà traslladat a Alacant després d'arribar a Algesires.

Detingut el responsable d’un bar per instal·lar cambres ocultes en els lavabos del local

La Guàrdia Civil ha detingut al responsable d'un bar a L'Alqueria de la Comtessa per instal·lar cambres ocultes en els lavabos. S'han intervingut dos cambres i cinc discos amb més de 5 TB i la investigació continua oberta.