16.8 C
València
Divendres, 20 febrer, 2026

Ana María Aldón torna a ‘Viva la vida’: “Estic trencada i en trossos”

Ana María Aldón torna al seu lloc de treball i no sense polèmica. La dissenyadora ha tornat a posar rumb al plató de ‘Viva la vida’ després la seua reaparició en ‘Déjate querer’ amb una entrevista a Toñi Moreno que no ha deixat indiferent a ningú. I és que la dissenyadora ha parlat de com es troba psicològicament confessant que ha pensat a llevar-se la vida, o quin està sent la nul·la relació amb Gloria Camila des dels últims anys.

Ara, visiblement fràgil, la col·laboradora ha fet la seua aparició en el programa en el qual és col·laboradora i l’ha fet des de l’hotel on Emma García va anar a recollir-la abans que arribara al plató del programa, responent a les preguntes de la presentadora.

Per la seua part els seus companys han confessat que veuen a una persona “abatuda“, però no han dubtat a contradir les seues paraules quan no entenen les seues explicacions.

Una de les primeres preguntes ha sigut precisament el motiu pel qual no va agafar el telèfon durant el seu “retir“: “No suporte ni el so del telèfon“, compte. No obstant això, la dissenyadora ha volgut tornar a la televisió després d’anunciar-se la possible cancel·lació del programa de manera imminent: “El meu contracte acabava el 30 de juny, però jo volia seguir. Estic trencada i en trossos, però ací estic. Porte dues hores i mitja de teràpia abans del programa“, afegia. Una primera trobada que ha sigut breu, però suficient perquè Emma es mostrara preocupada.

Després d’això, presentadora i col·laboradora es tornaven a veure les cares en el plató, moment en el qual Aldón ha confessat que s’havia alegrat en tornar a veure de nou a tots els seus companys del programa perquè “per un moment vaig pensar que no tornaria a veure’ls“.

El pitjor moment d’Ana María Aldón: “Penses que ja no val la pena viure”

En la seua primera trobada amb Emma García, Ana María es trobava tan mal que creia que no anava a tornar a veure als seus companys. Estava tan mal que es plantejava moltes coses sobre la seua vida: “Se satisfà el got i una pensa que ja no val la pena viure així“. “Passen coses i arriba un moment que dius fins ací arribem“, admet. “Arriba un punt en el qual no guante segons quines coses, però no té res a veure amb ell“, afig. “El que vull és reconduir el meu cap, sanar-me i després que vinga el que haja de vindre“, respon quan Emma li pregunta si se separarà d’Ortega Cano.

José Antonio Avilés es trenca en veure a Ana María Aldón

Porten setmanes parlant d’Ana María i ara tenen l’oportunitat de plantejar-li tots els seus dubtes. Ara es veuen les cares en el plató de ‘Viva la vida’, però José Antonio Avilés no s’ha vist amb forces de preguntar segons quines coses a Ana María perquè l’ha vista molt feble. Creu que no ha resolt dubtes i li fa mal per ella, perquè continuarà rebent crítiques.

Ana María Aldón respon als dubtes i crítiques dels col·laboradors

Raquel Bollo qüestiona que Ana María, estant feble d’ànims, haja donat una entrevista televisiva i li pregunta quina era la seua intenció sobre aquest tema (perquè ella considera que hauria d’estar a casa, allunyada de tot): “Jo no done una entrevista perquè m’abellisca, me la proposa el meu representant, em diu que és una cosa bonica que m’animarà i jo cedisc. A més, estic acompanyada per un equip de professionals, prenem decisions junts en funció de com em vaig trobant“, respon ella. Brioix creu que pot ser que haja fet un pas arrere: “No estàs per a estar en un plató de televisió perquè estàs medicada“.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El MACA inaugura ‘Soledad Sevilla [Esperant a Sempere]’ amb obres dels 70 a 2025

El MACA obri este divendres la retrospectiva 'Soledad Sevilla [Esperant a Sempere]', amb peces dels anys 70 a 2025, moltes inèdites, oberta fins al 17 de maig. La mostra centra el focus en sèries recents inspirades en Sempere i en el diàleg entre línia, llum i espai.

El Palau de la Música llança MOSTRA365 amb activitats i jornades de cinema tot l’any

El Palau de la Música acollirà MOSTRA365, una agenda estable de cinema amb propostes pedagògiques, divulgatives i interdisciplinàries de febrer a desembre. Hi haurà sessions a la Sala Rodrigo per 6 euros.

Obres a Sedaví perforen una canalització i deixen sense gas a diverses localitats de València

La perforació accidental d'una canalització durant unes obres a Sedaví ha deixat sense gas a diversos municipis de l'Horta Sud i la Ribera. La incidència ja s'ha solucionat i el subministrament s'està recuperant de manera progressiva.

Pérez Llorca ressalta el valor de les obres en infraestructures hídriques a Finestrat

El president de la Generalitat ha visitat les obres en la bassa de reg L'Alhambra a Finestrat i ha defés que mantindre i modernitzar les infraestructures hídriques aporta eficiència i tranquil·litat als regants. L'actuació, dotada amb més de 440.000 euros, reimpermeabilitza un embassament que dona servici a unes 400 hectàrees.

El 16 de març serà no lectiu a Aldaia, Picanya, Mislata, Gandia, Burjassot i Xirivella

Educació ha autoritzat de manera excepcional que el 16 de març siga no lectiu en sis municipis per les Falles en el curs 2025-26. La mesura se suma a altres casos ja aprovats i no crea precedent.

Scariolo avisa: jugar en el Roig Arena contra el València és una de les tasques més dures

El tècnic del Reial Madrid va elogiar al València Basket i va avisar de la duresa de jugar en el Roig Arena abans de la semifinal de Copa del Rei. Va repassar antecedents i claus del pla de partit.

Marcelino critica que a València es va decidir destruir immediatament un equip guanyador

El tècnic del Vila-real va assenyalar que al València es va desmantellar un equip guanyador després de la Copa de 2019 i va centrar el focus en el derbi: tres punts sense revenges.

Les exportacions del moble espanyol van créixer un 5% en 2025 i van sumar 3.146 milions

El sector del moble espanyol va tancar 2025 amb un augment del 5% i 3.146 milions en vendes exteriors. Catalunya i la Comunitat Valenciana van concentrar el 54,2% del total.