Ana María Aldón torna a ‘Viva la vida’: “Estic trencada i en trossos”

Ana María Aldón torna al seu lloc de treball i no sense polèmica. La dissenyadora ha tornat a posar rumb al plató de ‘Viva la vida’ després la seua reaparició en ‘Déjate querer’ amb una entrevista a Toñi Moreno que no ha deixat indiferent a ningú. I és que la dissenyadora ha parlat de com es troba psicològicament confessant que ha pensat a llevar-se la vida, o quin està sent la nul·la relació amb Gloria Camila des dels últims anys.

Ara, visiblement fràgil, la col·laboradora ha fet la seua aparició en el programa en el qual és col·laboradora i l’ha fet des de l’hotel on Emma García va anar a recollir-la abans que arribara al plató del programa, responent a les preguntes de la presentadora.

Per la seua part els seus companys han confessat que veuen a una persona “abatuda“, però no han dubtat a contradir les seues paraules quan no entenen les seues explicacions.

Una de les primeres preguntes ha sigut precisament el motiu pel qual no va agafar el telèfon durant el seu “retir“: “No suporte ni el so del telèfon“, compte. No obstant això, la dissenyadora ha volgut tornar a la televisió després d’anunciar-se la possible cancel·lació del programa de manera imminent: “El meu contracte acabava el 30 de juny, però jo volia seguir. Estic trencada i en trossos, però ací estic. Porte dues hores i mitja de teràpia abans del programa“, afegia. Una primera trobada que ha sigut breu, però suficient perquè Emma es mostrara preocupada.

Després d’això, presentadora i col·laboradora es tornaven a veure les cares en el plató, moment en el qual Aldón ha confessat que s’havia alegrat en tornar a veure de nou a tots els seus companys del programa perquè “per un moment vaig pensar que no tornaria a veure’ls“.

El pitjor moment d’Ana María Aldón: “Penses que ja no val la pena viure”

En la seua primera trobada amb Emma García, Ana María es trobava tan mal que creia que no anava a tornar a veure als seus companys. Estava tan mal que es plantejava moltes coses sobre la seua vida: “Se satisfà el got i una pensa que ja no val la pena viure així“. “Passen coses i arriba un moment que dius fins ací arribem“, admet. “Arriba un punt en el qual no guante segons quines coses, però no té res a veure amb ell“, afig. “El que vull és reconduir el meu cap, sanar-me i després que vinga el que haja de vindre“, respon quan Emma li pregunta si se separarà d’Ortega Cano.

José Antonio Avilés es trenca en veure a Ana María Aldón

Porten setmanes parlant d’Ana María i ara tenen l’oportunitat de plantejar-li tots els seus dubtes. Ara es veuen les cares en el plató de ‘Viva la vida’, però José Antonio Avilés no s’ha vist amb forces de preguntar segons quines coses a Ana María perquè l’ha vista molt feble. Creu que no ha resolt dubtes i li fa mal per ella, perquè continuarà rebent crítiques.

Ana María Aldón respon als dubtes i crítiques dels col·laboradors

Raquel Bollo qüestiona que Ana María, estant feble d’ànims, haja donat una entrevista televisiva i li pregunta quina era la seua intenció sobre aquest tema (perquè ella considera que hauria d’estar a casa, allunyada de tot): “Jo no done una entrevista perquè m’abellisca, me la proposa el meu representant, em diu que és una cosa bonica que m’animarà i jo cedisc. A més, estic acompanyada per un equip de professionals, prenem decisions junts en funció de com em vaig trobant“, respon ella. Brioix creu que pot ser que haja fet un pas arrere: “No estàs per a estar en un plató de televisió perquè estàs medicada“.

Últimes notícies

La supervivent espanyola del naufragi a Indonèsia denuncia en el juí la falta d’auxili a la seua família

L'única supervivent espanyola adulta del naufragi al Parc Nacional de Komodo declara en el juí que la tripulació no va activar protocols de seguretat ni va ajudar al seu marit i fills, morts en l'enfonsament.

Mazón estudiarà el rebuig de la jutgessa a la seua personació en la causa de la DANA

Carlos Mazón anuncia que analitzarà la decisió de la jutgessa que ha rebutjat la seua personació en la causa sobre la gestió de la DANA a Catarroja i actuarà en conseqüència.

La jutgessa de Catarroja nega a Mazón personar-se en la causa penal per la DANA

La magistrada de Catarroja manté a Carlos Mazón com a testimoni en la causa per la gestió de la DANA i rebutja el seu intent de personar-se, al no existir eixa figura en el procés penal espanyol.

La jutgessa de Catarroja impedix a Mazón personar-se en la causa penal per la dana

La jutgessa de Catarroja denega la sol·licitud de Carlos Mazón per a personar-se en la causa penal sobre la gestió de la dana i manté la seua condició de testimoni.

Un alt càrrec assenyala que Presidència va demanar la crida de Aemet filtrada de forma manipulada

El subdirector d'Emergències de la Generalitat declara davant el jutge que Presidència va sol·licitar la còpia de la crida entre Aemet i el 112 sobre la dana, la versió retallada de la qual es va filtrar després a la premsa, i detalla un procediment intern sense rastre documental formal.

L’oposició titlla de negoci el decret per a portar a València 220 obres de Sorolla

PSPV i Compromís critiquen la urgència del decret que permet a la Generalitat arrendar col·leccions culturals per a portar 220 obres de Sorolla, mentres PP i Vox ho defenen com una aposta per la cultura.

El Vila-real manté el seu ple de victòries de lliga en Montilivi davant el Girona

El Vila-real arriba a Montilivi amb un ple de cinc triomfs de lliga en les seues visites al Girona, inclosa l'última per 0-1 amb gol decisiu de Etta Eyong en el tram final.

Mazón reclama saber si seguix investigat en la causa judicial sobre la dana

Carlos Mazón defén que té dret a conéixer si continua sent investigat en la causa per la gestió de la dana en un jutjat de Catarroja i explica per què ha demanat personar-se en el procediment.