Ana María Aldón torna a ‘Viva la vida’: “Estic trencada i en trossos”

Ana María Aldón torna al seu lloc de treball i no sense polèmica. La dissenyadora ha tornat a posar rumb al plató de ‘Viva la vida’ després la seua reaparició en ‘Déjate querer’ amb una entrevista a Toñi Moreno que no ha deixat indiferent a ningú. I és que la dissenyadora ha parlat de com es troba psicològicament confessant que ha pensat a llevar-se la vida, o quin està sent la nul·la relació amb Gloria Camila des dels últims anys.

Ara, visiblement fràgil, la col·laboradora ha fet la seua aparició en el programa en el qual és col·laboradora i l’ha fet des de l’hotel on Emma García va anar a recollir-la abans que arribara al plató del programa, responent a les preguntes de la presentadora.

Per la seua part els seus companys han confessat que veuen a una persona “abatuda“, però no han dubtat a contradir les seues paraules quan no entenen les seues explicacions.

Una de les primeres preguntes ha sigut precisament el motiu pel qual no va agafar el telèfon durant el seu “retir“: “No suporte ni el so del telèfon“, compte. No obstant això, la dissenyadora ha volgut tornar a la televisió després d’anunciar-se la possible cancel·lació del programa de manera imminent: “El meu contracte acabava el 30 de juny, però jo volia seguir. Estic trencada i en trossos, però ací estic. Porte dues hores i mitja de teràpia abans del programa“, afegia. Una primera trobada que ha sigut breu, però suficient perquè Emma es mostrara preocupada.

Després d’això, presentadora i col·laboradora es tornaven a veure les cares en el plató, moment en el qual Aldón ha confessat que s’havia alegrat en tornar a veure de nou a tots els seus companys del programa perquè “per un moment vaig pensar que no tornaria a veure’ls“.

El pitjor moment d’Ana María Aldón: “Penses que ja no val la pena viure”

En la seua primera trobada amb Emma García, Ana María es trobava tan mal que creia que no anava a tornar a veure als seus companys. Estava tan mal que es plantejava moltes coses sobre la seua vida: “Se satisfà el got i una pensa que ja no val la pena viure així“. “Passen coses i arriba un moment que dius fins ací arribem“, admet. “Arriba un punt en el qual no guante segons quines coses, però no té res a veure amb ell“, afig. “El que vull és reconduir el meu cap, sanar-me i després que vinga el que haja de vindre“, respon quan Emma li pregunta si se separarà d’Ortega Cano.

José Antonio Avilés es trenca en veure a Ana María Aldón

Porten setmanes parlant d’Ana María i ara tenen l’oportunitat de plantejar-li tots els seus dubtes. Ara es veuen les cares en el plató de ‘Viva la vida’, però José Antonio Avilés no s’ha vist amb forces de preguntar segons quines coses a Ana María perquè l’ha vista molt feble. Creu que no ha resolt dubtes i li fa mal per ella, perquè continuarà rebent crítiques.

Ana María Aldón respon als dubtes i crítiques dels col·laboradors

Raquel Bollo qüestiona que Ana María, estant feble d’ànims, haja donat una entrevista televisiva i li pregunta quina era la seua intenció sobre aquest tema (perquè ella considera que hauria d’estar a casa, allunyada de tot): “Jo no done una entrevista perquè m’abellisca, me la proposa el meu representant, em diu que és una cosa bonica que m’animarà i jo cedisc. A més, estic acompanyada per un equip de professionals, prenem decisions junts en funció de com em vaig trobant“, respon ella. Brioix creu que pot ser que haja fet un pas arrere: “No estàs per a estar en un plató de televisió perquè estàs medicada“.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Intervinguts 316 quilos de material pirotècnic en quatre locals de València

La Guàrdia Civil ha intervingut 316 quilos de material pirotècnic en quatre establiments de la província de València per irregularitats de venda i emmagatzematge. L'operació s'ha saldat amb cinc denúncies.

FOMOfest reunirà 5.000 persones en la seua segona edició en La Marina de València

El 28 de març, Marina d'Empreses celebrarà la segona edició de FOMOfest en La Marina de València, amb 5.000 assistents, xarrades, tallers i experiències amb referents.

Aumsa pilotarà la futura Agència Municipal de Lloguer a València

La Junta de Govern Local preveu aprovar este divendres el primer pas per a crear l'Agència Municipal de Lloguer, que dissenyarà i gestionarà Aumsa. El pla garantix rendes a propietaris a canvi de preus per davall del mercat i arranca amb 300.000 euros en 2026.

Detingut a Almassora després d’intentar eludir un control amb 26,64 grams de cocaïna

La Guàrdia Civil de Castelló ha detingut a un home a Almassora després d'una maniobra evasiva davant un control; portava 26,64 grams de cocaïna en bosses i una bàscula. L'arrestat, de 38 anys, va quedar a disposició judicial per un presumpte delicte contra la salut pública.

El 83% dels CEO actua com a portaveu però solo el 41,6% està format

El 83,2% dels consellers delegats exercix com a portaveu, però només el 41,6% compta amb formació per a eixe rol. El 35% manca de pla i només 4 de cada 10 dircom estan en el comité de direcció.

Renfe no garantix el reforç de Rodalia en Falles sense un pla de seguretat

Renfe advertix que no podrà mantindre el servici reforçat de Rodalia en Falles si no hi ha dispositius de seguretat suficients. L'empresa veu inviables els transbords per carretera i reclama indicacions clares a l'Ajuntament.

L’arquitecte que cus indumentària fallera a la seua família i ara l’ensenya en el casal

Javier Sebastiá, arquitecte i faller, va aprendre des de zero a cosir per a vestir la seua filla i hui impartix un taller gratuït en el casal on compartix mètode i patrons.

Mor un home de 59 anys per un tret al balcó de la seua casa a Alacant

Un home de 59 anys ha mort després de rebre un tret quan era al balcó de la seua vivenda, a Carolines Altes (Alacant). La Policia investiga sense detencions.