Ana María Aldón torna a ‘Viva la vida’: “Estic trencada i en trossos”

Ana María Aldón torna al seu lloc de treball i no sense polèmica. La dissenyadora ha tornat a posar rumb al plató de ‘Viva la vida’ després la seua reaparició en ‘Déjate querer’ amb una entrevista a Toñi Moreno que no ha deixat indiferent a ningú. I és que la dissenyadora ha parlat de com es troba psicològicament confessant que ha pensat a llevar-se la vida, o quin està sent la nul·la relació amb Gloria Camila des dels últims anys.

Ara, visiblement fràgil, la col·laboradora ha fet la seua aparició en el programa en el qual és col·laboradora i l’ha fet des de l’hotel on Emma García va anar a recollir-la abans que arribara al plató del programa, responent a les preguntes de la presentadora.

Per la seua part els seus companys han confessat que veuen a una persona “abatuda“, però no han dubtat a contradir les seues paraules quan no entenen les seues explicacions.

Una de les primeres preguntes ha sigut precisament el motiu pel qual no va agafar el telèfon durant el seu “retir“: “No suporte ni el so del telèfon“, compte. No obstant això, la dissenyadora ha volgut tornar a la televisió després d’anunciar-se la possible cancel·lació del programa de manera imminent: “El meu contracte acabava el 30 de juny, però jo volia seguir. Estic trencada i en trossos, però ací estic. Porte dues hores i mitja de teràpia abans del programa“, afegia. Una primera trobada que ha sigut breu, però suficient perquè Emma es mostrara preocupada.

Després d’això, presentadora i col·laboradora es tornaven a veure les cares en el plató, moment en el qual Aldón ha confessat que s’havia alegrat en tornar a veure de nou a tots els seus companys del programa perquè “per un moment vaig pensar que no tornaria a veure’ls“.

El pitjor moment d’Ana María Aldón: “Penses que ja no val la pena viure”

En la seua primera trobada amb Emma García, Ana María es trobava tan mal que creia que no anava a tornar a veure als seus companys. Estava tan mal que es plantejava moltes coses sobre la seua vida: “Se satisfà el got i una pensa que ja no val la pena viure així“. “Passen coses i arriba un moment que dius fins ací arribem“, admet. “Arriba un punt en el qual no guante segons quines coses, però no té res a veure amb ell“, afig. “El que vull és reconduir el meu cap, sanar-me i després que vinga el que haja de vindre“, respon quan Emma li pregunta si se separarà d’Ortega Cano.

José Antonio Avilés es trenca en veure a Ana María Aldón

Porten setmanes parlant d’Ana María i ara tenen l’oportunitat de plantejar-li tots els seus dubtes. Ara es veuen les cares en el plató de ‘Viva la vida’, però José Antonio Avilés no s’ha vist amb forces de preguntar segons quines coses a Ana María perquè l’ha vista molt feble. Creu que no ha resolt dubtes i li fa mal per ella, perquè continuarà rebent crítiques.

Ana María Aldón respon als dubtes i crítiques dels col·laboradors

Raquel Bollo qüestiona que Ana María, estant feble d’ànims, haja donat una entrevista televisiva i li pregunta quina era la seua intenció sobre aquest tema (perquè ella considera que hauria d’estar a casa, allunyada de tot): “Jo no done una entrevista perquè m’abellisca, me la proposa el meu representant, em diu que és una cosa bonica que m’animarà i jo cedisc. A més, estic acompanyada per un equip de professionals, prenem decisions junts en funció de com em vaig trobant“, respon ella. Brioix creu que pot ser que haja fet un pas arrere: “No estàs per a estar en un plató de televisió perquè estàs medicada“.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

3-0: Espanya complix en el seu debut classificatori davant Islàndia liderada per Pina

Espanya va arrancar la classificació al Mundial 2027 amb un 3-0 sobre Islàndia, sostinguda per la seua portera. Claudia Pina va firmar un doblet i Edna Imade va completar la victòria.

Els 16 de OT 2025 es reunixen i descobrixen el repertori de la gira que passarà per Alacant i València al juliol

Els 16 concursants de OT 2025 s'han retrobat a Barcelona per a conéixer el repertori del seu gira de tretze concerts. El tour arrancarà el 18 d'abril a Bilbao i arribarà al juliol a Alacant i València.

Pina avança a Espanya amb un derechazo davant Islàndia en el 39 (1-0)

Claudia Pina va avançar a Espanya en el minut 39 amb un derechazo des de la frontal després d'una primera part de setge a Islàndia, en el debut cap al Mundial 2027.

Espanya té garantit el subministrament de gas malgrat la tensió a Ormuz, segons Enagás

Enagás assegura que Espanya no tindrà problemes de proveïment per la seua baixa dependència del Golf i unes reserves del 58%. Advertix de pressió en preus, lluny de 2022

Puente destaca la inversió en els ports espanyols per a reforçar la seua competitivitat

Óscar Puente ha posat en valor el pla Horitzó 2030 de Ports de l'Estat, amb 7.000 milions fins a 2029. Dos terços aniran a modernitzar infraestructures i a millorar accessos, sostenibilitat i digitalització.

Enagás garantix el subministrament de gas a Espanya malgrat la tensió en el Golf

El conseller delegat de Enagás ha assegurat que Espanya no tindrà problemes de subministrament gràcies a la baixa dependència de Catar i a reserves al 58%. Advertix de tensions de preus després de quasi duplicar-se en una setmana, encara que inferiors a 2022.

Carrera, Buenavida, Araújo i Fam entren en la llista d’Espanya per al Premundial de Puerto Rico

Raquel Carrera torna i encapçala una convocatòria continuista per al Premundial de Puerto Rico, amb cinc interiors i forta presència del València Basket. Espanya afronta un calendari exigent amb dos places en joc a més dels Estats Units.

Abascal compara el cas de la regidora del PP de Palència amb el d’Alacant i el titlla de ‘horrible’

Abascal ha equiparat la compra d'una VPO per una regidora del PP a Palència amb les adjudicacions d'Alacant i l'ha titllat de 'horrible'. Ha carregat contra el 'bipartidisme' i les ajudes en campanya que interpreta com 'comprar vots'.