21.6 C
València
Dilluns, 10 novembre, 2025

Ana María Aldón torna a ‘Viva la vida’: “Estic trencada i en trossos”

Ana María Aldón torna al seu lloc de treball i no sense polèmica. La dissenyadora ha tornat a posar rumb al plató de ‘Viva la vida’ després la seua reaparició en ‘Déjate querer’ amb una entrevista a Toñi Moreno que no ha deixat indiferent a ningú. I és que la dissenyadora ha parlat de com es troba psicològicament confessant que ha pensat a llevar-se la vida, o quin està sent la nul·la relació amb Gloria Camila des dels últims anys.

Ara, visiblement fràgil, la col·laboradora ha fet la seua aparició en el programa en el qual és col·laboradora i l’ha fet des de l’hotel on Emma García va anar a recollir-la abans que arribara al plató del programa, responent a les preguntes de la presentadora.

Per la seua part els seus companys han confessat que veuen a una persona “abatuda“, però no han dubtat a contradir les seues paraules quan no entenen les seues explicacions.

Una de les primeres preguntes ha sigut precisament el motiu pel qual no va agafar el telèfon durant el seu “retir“: “No suporte ni el so del telèfon“, compte. No obstant això, la dissenyadora ha volgut tornar a la televisió després d’anunciar-se la possible cancel·lació del programa de manera imminent: “El meu contracte acabava el 30 de juny, però jo volia seguir. Estic trencada i en trossos, però ací estic. Porte dues hores i mitja de teràpia abans del programa“, afegia. Una primera trobada que ha sigut breu, però suficient perquè Emma es mostrara preocupada.

Després d’això, presentadora i col·laboradora es tornaven a veure les cares en el plató, moment en el qual Aldón ha confessat que s’havia alegrat en tornar a veure de nou a tots els seus companys del programa perquè “per un moment vaig pensar que no tornaria a veure’ls“.

El pitjor moment d’Ana María Aldón: “Penses que ja no val la pena viure”

En la seua primera trobada amb Emma García, Ana María es trobava tan mal que creia que no anava a tornar a veure als seus companys. Estava tan mal que es plantejava moltes coses sobre la seua vida: “Se satisfà el got i una pensa que ja no val la pena viure així“. “Passen coses i arriba un moment que dius fins ací arribem“, admet. “Arriba un punt en el qual no guante segons quines coses, però no té res a veure amb ell“, afig. “El que vull és reconduir el meu cap, sanar-me i després que vinga el que haja de vindre“, respon quan Emma li pregunta si se separarà d’Ortega Cano.

José Antonio Avilés es trenca en veure a Ana María Aldón

Porten setmanes parlant d’Ana María i ara tenen l’oportunitat de plantejar-li tots els seus dubtes. Ara es veuen les cares en el plató de ‘Viva la vida’, però José Antonio Avilés no s’ha vist amb forces de preguntar segons quines coses a Ana María perquè l’ha vista molt feble. Creu que no ha resolt dubtes i li fa mal per ella, perquè continuarà rebent crítiques.

Ana María Aldón respon als dubtes i crítiques dels col·laboradors

Raquel Bollo qüestiona que Ana María, estant feble d’ànims, haja donat una entrevista televisiva i li pregunta quina era la seua intenció sobre aquest tema (perquè ella considera que hauria d’estar a casa, allunyada de tot): “Jo no done una entrevista perquè m’abellisca, me la proposa el meu representant, em diu que és una cosa bonica que m’animarà i jo cedisc. A més, estic acompanyada per un equip de professionals, prenem decisions junts en funció de com em vaig trobant“, respon ella. Brioix creu que pot ser que haja fet un pas arrere: “No estàs per a estar en un plató de televisió perquè estàs medicada“.

Últimes notícies

Vox rebutja el ‘circ mediàtic’ i negociarà amb discreció amb el PP en la Comunitat Valenciana

Vox ha assegurat que evitarà el 'circ mediàtic' i que negociarà 'amb discreció' amb el PP després de la dimissió de Carlos Mazón. Demana al PP un candidat per a obrir una negociació ordenada i centrada en l'estabilitat.

Manifestació el 29 de novembre a València exigirà l’enjudiciament de Mazón i la reconstrucció després de la DANA

Organitzacions socials convoquen una marxa el 29 de novembre a València per a exigir l'enjudiciament de Carlos Mazón i la reconstrucció social després de la DANA. Hi haurà concentracions l'11 i 17 i una campanya de plantació d'oliveres en memòria i solidaritat.

El Atticgo Elx repetix triomf a Skopje (19-25) i segella el passe a octaus

L'equip il·licità ha vençut de nou al HC Gjorche Petrov-WHC AD Skopje i ha aconseguit el bitllet a octaus de la EHF Copa Europea amb un global de +9.

El Circuit Ricardo Tormo decidix el títol de Moto2 entre Diogo Moreira i Manu González

El GP Motul de la Comunitat Valenciana (14-16 de novembre) tanca la temporada amb el títol de Moto2 en joc entre Diogo Moreira i Manu González, separats per 24 punts.

El PSPV ha acusat el PP d’abandonar els mercats municipals de València

El PSPV ha denunciat deterioració, avaries i falta de manteniment en els mercats municipals de València. Ruzafa s'ha convertit en l'exemple més visible per un ascensor inoperatiu durant mesos.

Feijóo confia en la negociació amb Vox a València: ‘eixirà tot bé’

Alberto Núñez Feijóo ha dit que 'eixirà tot bé' en ser preguntat per la negociació amb Vox a la Comunitat Valenciana. PP i Vox han obert contactes per a acordar el relleu de Carlos Mazón quatre dies després de la seua dimissió.

El PSPV denuncia que el Consell manté sense executar 1.370 milions del pressupost Dana

A tres mesos de tancar l'exercici, només s'han reconegut obligacions pel 42% i s'ha pagat el 31% dels fons. El PSPV critica el baix ritme en àrees socials.

Moleiro destaca el seu gran moment i l’ajuda dels seus companys al Vila-real

L'extrem groc suma quatre gols i dos assistències i assegura que l'adaptació ha sigut més ràpida per estar envoltat de qualitat. Valora el triomf a Cornellà després de la derrota a Xipre i demana mantindre el nivell.