Antonio Rossi: “Ana María Aldón diria ‘sí’ al divorci d’Ortega Cano”

Els rumors de crisis entre Ana María Aldón i Ortega Cano venen sonant amb força des de fa temps. Segons algunes veus, la situació en el matrimoni seria tan dolenta que la dissenyadora va fer les maletes per a traslladar-se un temps a la seua terra natal, acompanyada del fill que té amb el destre.

Ara, l’andalusa ha tornat a la capital, però encara no s’ha deixat veure al costat del seu marit, insistint a mantindre un hermetisme que no ajuda a dissipar els rumors. De fet, les últimes informacions apunten ara al fet que un divorci entre ells podria ser imminent.

Pepe del Real: «Ana María li ha demanat a Ortega Cano que canvie»

El periodista Pepe del Real, ha assegurat en ‘El Programa de verano’ que Ana María Aldón va tornar sola a Madrid perquè «tenia cita amb un especialista mèdic que l’està ajudant«. A més, assegura que al setembre vol reprendre la seua vida i que ha mantingut una conversa amb Ortega Cano en la qual li ha dit que ha de canviar.

A més, el periodista Antonio Rossi, assegura que, encara que Ana María Aldón es resisteix a fer el primer pas, sí que estaria disposada a divorciar-se d’Ortega Cano si ell li ho demanara. Segons sembla, “està esperant que el destre prenga la decisió per a no ser ella la que prenga la iniciativa”. Una versió que contrasta amb les paraules del propi torero, que va assegurar estar “molt enamorat” després del retorn de la modista a la llar familiar a Madrid.

Per part seua, Beatriz Cortázar corregeix al seu company i assenyala que “estan junts”, encara que confirma que travessen per “un sot” que no tindria res a veure amb la parella, sinó amb un assumpte d’Ana María Aldón.

“Ella, després de ‘Supervivientes’, va prendre un canvi en la seua vida. Va prendre una sèrie de decisions que se li han pogut girar en contra en la seua part emocional, per dir-ho d’una forma discreta, però Ortega Cano l’està secundant”, llisca la col·laboradora.

Més enllà de tot aquest assumpte, Beatriz Cortázar també revela que el matrimoni podria haver tingut problemes amb un dels representants d’Ana María Aldón, que hauria dirigit la seua carrera mediàtica per uns rumbs que no han acabat d’agradar a la família.

Mentrestant, i seguint els consells dels seus més reunits, Ana María Aldón i José Ortega Cano es resisteixen a pronunciar-se públicament sobre la suposada crisi, i només ells podran llançar una mica de llum a aquesta polèmica.

Últimes notícies

El Valencia Basket frega la gesta davant l’Olympiacos però cau en una pròrroga cruel

El Valencia Basket ha arribat a dominar de quasi 30 punts el vigent campió de l’Euroliga, l’Olympiacos, però ha acabat perdent per 97-102 en una pròrroga decidida pel dominicà Jean Montero, antic ídol del Roig Arena.

El Villarreal remunta davant el Nàpols i trenca la seua mala ratxa europea

El Villarreal ha derrotat el Nàpols per 3-1 en Champions, trencant una llarga sèrie sense victòries en la competició europea.

El Tavernes de la Valldigna farà de local a Mestalla contra el València en Copa

El partit de primera ronda de la Copa del Rei entre el Tavernes de la Valldigna i el València es disputarà el 28 d’octubre a Mestalla, amb el conjunt vallero com a local administratiu davant els requisits federatius.

Ferit greu un home en rebre un tir per l’esquena prop del Palau de Congressos de València

Un home ha resultat ferit per arma de foc este dimarts a última hora de la vesprada, després de rebre un tir per l’esquena a la zona del Palau de Congressos de València. La Policia Nacional investiga els fets i el tirotejador encara no ha sigut detingut.

Ovació del Roig Arena a Jean Montero en la seua tornada com a rival

El Roig Arena s’ha posat en peu per ovacionar Jean Montero en la seua primera visita com a jugador de l’Olympiacos, després de liderar la històrica última temporada del Valencia Basket. El club taronja ha projectat un vídeo amb els seus èxits abans del partit d’Euroliga.

Luiz Júnior torna a la porteria del Villarreal en la visita del Nàpols

Luiz Júnior recupera la titularitat amb el Villarreal per la baixa d’última hora de Peter Gulacsi en el duel de Champions contra el Nàpols, amb Gerard Moreno i Mikautadze com a referents ofensius.

Beatriz Blanco, nova fallera major de València per a les Falles de 2027

Beatriz Blanco ha sigut triada fallera major de València per a l’exercici de 2027 i la xiqueta Julia Vizcayno representarà el món infantil. L’alcaldessa María José Catalá ho ha anunciat després del veredicte del jurat i de les tradicionals telefonades.

Atracament violent a la vivenda de Gulacsi mentre era amb la família

El porter del Villarreal Peter Gulacsi ha patit un robatori a mà armada esta matinada a la seua vivenda de Puçol mentre estava amb la família. El futbolista es perdrà el duel de Champions contra el Nàpols, encara que ni ell ni els seus familiars han resultat ferits.