Antonio Rossi: “Ana María Aldón diria ‘sí’ al divorci d’Ortega Cano”

Els rumors de crisis entre Ana María Aldón i Ortega Cano venen sonant amb força des de fa temps. Segons algunes veus, la situació en el matrimoni seria tan dolenta que la dissenyadora va fer les maletes per a traslladar-se un temps a la seua terra natal, acompanyada del fill que té amb el destre.

Ara, l’andalusa ha tornat a la capital, però encara no s’ha deixat veure al costat del seu marit, insistint a mantindre un hermetisme que no ajuda a dissipar els rumors. De fet, les últimes informacions apunten ara al fet que un divorci entre ells podria ser imminent.

Pepe del Real: “Ana María li ha demanat a Ortega Cano que canvie”

El periodista Pepe del Real, ha assegurat en ‘El Programa de verano’ que Ana María Aldón va tornar sola a Madrid perquè “tenia cita amb un especialista mèdic que l’està ajudant“. A més, assegura que al setembre vol reprendre la seua vida i que ha mantingut una conversa amb Ortega Cano en la qual li ha dit que ha de canviar.

A més, el periodista Antonio Rossi, assegura que, encara que Ana María Aldón es resisteix a fer el primer pas, sí que estaria disposada a divorciar-se d’Ortega Cano si ell li ho demanara. Segons sembla, “està esperant que el destre prenga la decisió per a no ser ella la que prenga la iniciativa”. Una versió que contrasta amb les paraules del propi torero, que va assegurar estar “molt enamorat” després del retorn de la modista a la llar familiar a Madrid.

Per part seua, Beatriz Cortázar corregeix al seu company i assenyala que “estan junts”, encara que confirma que travessen per “un sot” que no tindria res a veure amb la parella, sinó amb un assumpte d’Ana María Aldón.

“Ella, després de ‘Supervivientes’, va prendre un canvi en la seua vida. Va prendre una sèrie de decisions que se li han pogut girar en contra en la seua part emocional, per dir-ho d’una forma discreta, però Ortega Cano l’està secundant”, llisca la col·laboradora.

Més enllà de tot aquest assumpte, Beatriz Cortázar també revela que el matrimoni podria haver tingut problemes amb un dels representants d’Ana María Aldón, que hauria dirigit la seua carrera mediàtica per uns rumbs que no han acabat d’agradar a la família.

Mentrestant, i seguint els consells dels seus més reunits, Ana María Aldón i José Ortega Cano es resisteixen a pronunciar-se públicament sobre la suposada crisi, i només ells podran llançar una mica de llum a aquesta polèmica.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Rescaten a una dona d’una casa incendiada després de xocar un cotxe policial a Alaquàs

Una dona amb mobilitat reduïda és rescatada de la seua vivenda a Alaquàs després que un cotxe de la Policia Nacional xocara contra la casa i provocara un incendi en la planta baixa.

Pérez Llorca reivindica els avanços del poble gitano i reforça l’aposta per les polítiques socials

Juanfran Pérez Llorca subratlla els avanços del poble gitano en la Comunitat Valenciana i reafirma el compromís del Consell amb la inclusió i les polítiques socials.

Aemet activa l’avís groc a Alacant per pluges intenses i a Castelló per vent fort

Aemet activa l'avís groc a l'interior i litoral sud d'Alacant per pluges de fins a 20 l/m² en una hora i en el nord de Castelló per ratxes de vent de 80 km/h.

Cepeda i Dituro rescaten a l’Elx davant un València superior però sense punteria

Un gol de Lucas Cepeda i una actuació decisiva de Matías Dituro van donar oxigen a l'Elx davant un València que va generar més ocasions però va tornar a fallar en la definició.

Cepeda i Dituro sostenen a l’Elx i castiguen un València que perdona

Un gol de Lucas Cepeda i una actuació excel·lent de Matías Dituro donen tres punts vitals a l'Elx davant un València amb moltes ocasions però sense punteria.

Empat sense gols al descans entre Elx i València en un derbi molt igualat

Elx i València arriben al descans amb empat sense gols en un derbi autonòmic molt equilibrat, amb fases de domini altern i l'ocasió més clara per a Lucas Beltrán.

Logronyo vibra amb una espectacular mascletà valenciana en la Plaça de l’Ajuntament

Més de 120 quilos de pólvora i milers d'assistents convertixen la Plaça de l'Ajuntament de Logronyo en un escenari faller amb música, pólvora i tradició valenciana.

Logronyo viu la seua primera falla per a acostar-se a la cultura valenciana

Logronyo estrena este cap de setmana la seua pròpia falla, una figura al·legòrica al vi de Rioja que es va plantar el divendres i cremarà el diumenge, acompanyada d'actes típics de la festa valenciana.