Antonio Rossi: “Ana María Aldón diria ‘sí’ al divorci d’Ortega Cano”

Els rumors de crisis entre Ana María Aldón i Ortega Cano venen sonant amb força des de fa temps. Segons algunes veus, la situació en el matrimoni seria tan dolenta que la dissenyadora va fer les maletes per a traslladar-se un temps a la seua terra natal, acompanyada del fill que té amb el destre.

Ara, l’andalusa ha tornat a la capital, però encara no s’ha deixat veure al costat del seu marit, insistint a mantindre un hermetisme que no ajuda a dissipar els rumors. De fet, les últimes informacions apunten ara al fet que un divorci entre ells podria ser imminent.

Pepe del Real: «Ana María li ha demanat a Ortega Cano que canvie»

El periodista Pepe del Real, ha assegurat en ‘El Programa de verano’ que Ana María Aldón va tornar sola a Madrid perquè «tenia cita amb un especialista mèdic que l’està ajudant«. A més, assegura que al setembre vol reprendre la seua vida i que ha mantingut una conversa amb Ortega Cano en la qual li ha dit que ha de canviar.

A més, el periodista Antonio Rossi, assegura que, encara que Ana María Aldón es resisteix a fer el primer pas, sí que estaria disposada a divorciar-se d’Ortega Cano si ell li ho demanara. Segons sembla, “està esperant que el destre prenga la decisió per a no ser ella la que prenga la iniciativa”. Una versió que contrasta amb les paraules del propi torero, que va assegurar estar “molt enamorat” després del retorn de la modista a la llar familiar a Madrid.

Per part seua, Beatriz Cortázar corregeix al seu company i assenyala que “estan junts”, encara que confirma que travessen per “un sot” que no tindria res a veure amb la parella, sinó amb un assumpte d’Ana María Aldón.

“Ella, després de ‘Supervivientes’, va prendre un canvi en la seua vida. Va prendre una sèrie de decisions que se li han pogut girar en contra en la seua part emocional, per dir-ho d’una forma discreta, però Ortega Cano l’està secundant”, llisca la col·laboradora.

Més enllà de tot aquest assumpte, Beatriz Cortázar també revela que el matrimoni podria haver tingut problemes amb un dels representants d’Ana María Aldón, que hauria dirigit la seua carrera mediàtica per uns rumbs que no han acabat d’agradar a la família.

Mentrestant, i seguint els consells dels seus més reunits, Ana María Aldón i José Ortega Cano es resisteixen a pronunciar-se públicament sobre la suposada crisi, i només ells podran llançar una mica de llum a aquesta polèmica.

Últimes notícies

225 conductors acaben davant del jutge en juliol a la Comunitat Valenciana per delictes de trànsit

La Guàrdia Civil ha posat a disposició judicial 225 conductors en juliol a la Comunitat Valenciana per delictes contra la seguretat viària, més de la mitat per alcohol. València concentra bona part de les actuacions per conduir sense permís i sota els efectes de l'alcohol.

Avís taronja divendres per pluges intenses a l’interior de València

Aemet ha activat per a este divendres a la vesprada l’avís taronja a l’interior de València per pluges de fins a 40 l/m² en una hora i alerta també per tempestes, calor extrema i risc molt alt d’incendis forestals.

Cap de setmana d’agost amb possibles ruixats i temperatures màximes a la baixa

La Comunitat Valenciana afronta el cap de setmana de mitjan agost amb intervals de núvols, possibles ruixats amb tempesta a l’interior i màximes que baixen lleugerament.

La Nit de l’Albà d’Elx crema 9,6 tones de pólvora amb poques incidències

La Nit de l'Albà d'Elx ha disparat 9,6 tones de pólvora, 260 quilos més que en 2025, amb un balanç reduït d'incidències, tot i el trasllat d'una dona amb cremades de segon grau a l'Hospital General d'Elx.

Un xiquet de 2 anys, ferit greu en caure d’una tribuna a Castalla abans d’un acte taurí

Un xiquet de 2 anys ha resultat ferit greu amb un traumatisme cranioencefàlic en caure d’una tribuna al carrer Hornos de Castalla, abans d’una suelta de vaques. Ha sigut evacuat en helicòpter al departament de pediatria de l’Hospital Doctor Balmis d’Alacant.

Mor el jove de 27 anys agredit a la platja de Sant Joan d’Alacant

El jove de 27 anys agredit dijous a la zona de la platja de Sant Joan d’Alacant ha mort a l’hospital. El presumpte agressor, de 22 anys, està detingut i a l’espera de passar a disposició judicial.

Avís taronja per fortes pluges este divendres a l’interior de València

Aemet ha activat per a este divendres a la vesprada l’avís taronja a l’interior de València per pluges de fins a 40 l/m² en una hora, i manté diversos avisos grocs per tempestes, vent fort i temperatures de fins a 38 graus.

Llibertat amb càrrecs per al fill del mort momificat en una casa de camp de Vilamarxant

L’home detingut per la troballa del cadàver momificat del seu pare en una vivenda de Vilamarxant ha quedat en llibertat amb obligació de comparéixer periòdicament davant el jutjat, que l’investiga per abandonament i delicte contra la Seguretat Social.