5.4 C
València
Dijous, 27 novembre, 2025

Antonio Rossi: “Ana María Aldón diria ‘sí’ al divorci d’Ortega Cano”

Els rumors de crisis entre Ana María Aldón i Ortega Cano venen sonant amb força des de fa temps. Segons algunes veus, la situació en el matrimoni seria tan dolenta que la dissenyadora va fer les maletes per a traslladar-se un temps a la seua terra natal, acompanyada del fill que té amb el destre.

Ara, l’andalusa ha tornat a la capital, però encara no s’ha deixat veure al costat del seu marit, insistint a mantindre un hermetisme que no ajuda a dissipar els rumors. De fet, les últimes informacions apunten ara al fet que un divorci entre ells podria ser imminent.

Pepe del Real: “Ana María li ha demanat a Ortega Cano que canvie”

El periodista Pepe del Real, ha assegurat en ‘El Programa de verano’ que Ana María Aldón va tornar sola a Madrid perquè “tenia cita amb un especialista mèdic que l’està ajudant“. A més, assegura que al setembre vol reprendre la seua vida i que ha mantingut una conversa amb Ortega Cano en la qual li ha dit que ha de canviar.

A més, el periodista Antonio Rossi, assegura que, encara que Ana María Aldón es resisteix a fer el primer pas, sí que estaria disposada a divorciar-se d’Ortega Cano si ell li ho demanara. Segons sembla, “està esperant que el destre prenga la decisió per a no ser ella la que prenga la iniciativa”. Una versió que contrasta amb les paraules del propi torero, que va assegurar estar “molt enamorat” després del retorn de la modista a la llar familiar a Madrid.

Per part seua, Beatriz Cortázar corregeix al seu company i assenyala que “estan junts”, encara que confirma que travessen per “un sot” que no tindria res a veure amb la parella, sinó amb un assumpte d’Ana María Aldón.

“Ella, després de ‘Supervivientes’, va prendre un canvi en la seua vida. Va prendre una sèrie de decisions que se li han pogut girar en contra en la seua part emocional, per dir-ho d’una forma discreta, però Ortega Cano l’està secundant”, llisca la col·laboradora.

Més enllà de tot aquest assumpte, Beatriz Cortázar també revela que el matrimoni podria haver tingut problemes amb un dels representants d’Ana María Aldón, que hauria dirigit la seua carrera mediàtica per uns rumbs que no han acabat d’agradar a la família.

Mentrestant, i seguint els consells dels seus més reunits, Ana María Aldón i José Ortega Cano es resisteixen a pronunciar-se públicament sobre la suposada crisi, i només ells podran llançar una mica de llum a aquesta polèmica.

Últimes notícies

Detingut després de robar una bossa amb 6.000 euros i perdre bitllets durant la fugida

Un home de 46 anys ha sigut detingut a Alacant per una estirada a una dona que portava prop de 6.000 euros. La Policia ha recuperat més de 5.800 euros.

El bebé rinoceront del Bioparc València comença a explorar l’exterior i ja es pot votar el seu nom

La cria de rinoceront blanc de tres setmanes avança en la seua aclimatació i comença a reconéixer l'àrea exterior visible al públic. El parc obri una votació en línia per a triar entre Kairu, Meru i Dikembe.

La compravenda de vivendes en la Comunitat va pujar un 1% al setembre i el preu va escalar un 13,8%

La compravenda de vivendes en la Comunitat Valenciana va repuntar al setembre un 1% fins a 9.097 operacions. El metre quadrat es va encarir un 13,8% i els préstecs van créixer un 13,5%.

Cel buidat i màximes a l’alça, amb vent fort en el nord de Castelló

Cel poc nuvolós o buidat este dijous, amb mínimes a la baixa i gelades febles a l'interior. Les màximes pujaran i el nord de Castelló tindrà vent fort.

Les Corts voten la investidura de Pérez Llorca amb el suport de Vox en l’aire

Les Corts celebren el ple d'investidura de Juanfran Pérez Llorca en substitució de Carlos Mazón. Vox decidirà el seu vot després del discurs i el seu suport és clau.

Atzeneta del Maestrat ha registrat ratxes de 63 km/h i Morella de 56 km/h

L'interior de Castelló ha concentrat les ratxes més intenses de la jornada, amb 63 km/h a Atzeneta del Maestrat i 56 km/h a Morella. L'avís groc per vent del nord-oest seguix actiu fins al matí del dijous en diferents punts de la província.

La dana d’octubre va disparar en 2024 la factura per catàstrofes a Espanya fins a 11.330 milions

La factura per catàstrofes a Espanya va ascendir en 2024 a 11.330 milions, més del doble que en 2023, per l'impacte de la dana d'octubre. El cost assegurat es va disparar i el colp econòmic va aconseguir també al PIB i a les emergències.

Controlat l’incendi sense ferits a l’hospital Saint Lucia de Cartagena; demanen auditar la seua façana ventilada

El foc s'ha iniciat en una terrassa, s'ha propagat per la façana pel vent i s'ha controlat en 20 minutos, sense ferits. S'han evacuat 113 pacients i sindicats i PSOE han demanat auditories i retirada de materials inflamables.