Antonio Rossi: “Ana María Aldón diria ‘sí’ al divorci d’Ortega Cano”

Els rumors de crisis entre Ana María Aldón i Ortega Cano venen sonant amb força des de fa temps. Segons algunes veus, la situació en el matrimoni seria tan dolenta que la dissenyadora va fer les maletes per a traslladar-se un temps a la seua terra natal, acompanyada del fill que té amb el destre.

Ara, l’andalusa ha tornat a la capital, però encara no s’ha deixat veure al costat del seu marit, insistint a mantindre un hermetisme que no ajuda a dissipar els rumors. De fet, les últimes informacions apunten ara al fet que un divorci entre ells podria ser imminent.

Pepe del Real: «Ana María li ha demanat a Ortega Cano que canvie»

El periodista Pepe del Real, ha assegurat en ‘El Programa de verano’ que Ana María Aldón va tornar sola a Madrid perquè «tenia cita amb un especialista mèdic que l’està ajudant«. A més, assegura que al setembre vol reprendre la seua vida i que ha mantingut una conversa amb Ortega Cano en la qual li ha dit que ha de canviar.

A més, el periodista Antonio Rossi, assegura que, encara que Ana María Aldón es resisteix a fer el primer pas, sí que estaria disposada a divorciar-se d’Ortega Cano si ell li ho demanara. Segons sembla, “està esperant que el destre prenga la decisió per a no ser ella la que prenga la iniciativa”. Una versió que contrasta amb les paraules del propi torero, que va assegurar estar “molt enamorat” després del retorn de la modista a la llar familiar a Madrid.

Per part seua, Beatriz Cortázar corregeix al seu company i assenyala que “estan junts”, encara que confirma que travessen per “un sot” que no tindria res a veure amb la parella, sinó amb un assumpte d’Ana María Aldón.

“Ella, després de ‘Supervivientes’, va prendre un canvi en la seua vida. Va prendre una sèrie de decisions que se li han pogut girar en contra en la seua part emocional, per dir-ho d’una forma discreta, però Ortega Cano l’està secundant”, llisca la col·laboradora.

Més enllà de tot aquest assumpte, Beatriz Cortázar també revela que el matrimoni podria haver tingut problemes amb un dels representants d’Ana María Aldón, que hauria dirigit la seua carrera mediàtica per uns rumbs que no han acabat d’agradar a la família.

Mentrestant, i seguint els consells dels seus més reunits, Ana María Aldón i José Ortega Cano es resisteixen a pronunciar-se públicament sobre la suposada crisi, i només ells podran llançar una mica de llum a aquesta polèmica.

Últimes notícies

Empat sense gols entre Màlaga i Llevant amb penal errat

Màlaga i Llevant han empatat a zero en un partit amb poques idees en atac, en què els locals han fallat un penal. La primera part ha sigut malaguenya i la segona més igualada, però amb les millors ocasions per al Llevant.

Mor un home de 79 anys i una dona resulta ferida greu en un accident a Benidorm

Un home de 79 anys ha mort i una dona de 80 ha resultat ferida greu en un accident de trànsit a la N-332, a l’eixida cap a Terra Mítica, al terme municipal de Benidorm.

Quasi 2.000 valencianistes esclaten a Mestalla contra la gestió i els mals resultats

Quasi 2.000 aficionats del Valencia CF s’han concentrat fora de Mestalla després del 0-5 contra el Barcelona per a protestar per la gestió del club i la situació esportiva de l’equip, colista de LaLiga amb un punt en quatre jornades.

Corberán admet que el València està per davall del seu nivell després del 0-5 contra el Barça

Carlos Corberán admet que el València està rendint per davall del que pot oferir després del 0-5 del Barcelona a Mestalla, que deixa l’equip colista amb un punt en quatre jornades. L’entrenador assumix la responsabilitat, demana autocrítica i assegura que el vestidor buscarà solucions unit per remuntar.

Arnau admet la superioritat del Barça a Mestalla: ‘Ens han passat per damunt’

Arnau Martínez admet que el Barcelona ha sigut molt superior al Valencia a Mestalla i demana paciència a l’afició, convençut que l’equip remuntarà la situació.

Una eixida nefasta deixa Los Gallos sense final del SailGP de València

Los Gallos, líders del seu grup abans de l’última jornada del SailGP de València, han perdut el pas a la final per una mala eixida i el triomf de l’US SailGP Team en l’última mànega classificatòria.

Golejada del Barcelona a Mestalla i lideratge en solitari

El Barcelona ha passat per damunt del València a Mestalla amb un 0-5, amb doblet de Lamine Yamal, i se situa líder en solitari després del punxó del Real Madrid.

L’Elx busca la primera victòria davant una Reial que encara no puntua fora

L’Elx rep hui al Martínez Valero la Reial Societat necessitat de guanyar per estrenar el seu caseller, davant un rival que encara no ha puntuat com a visitant.