Ana Obregón dona positiu en coronavirus i no podrà presentar les campanades en TVE

A només dos dies per a les esperadíssimes Campanades, totes les cadenes tenien tot previst, però Ana Obregón ha sigut baixa aquest mateix dimecres, perquè ha donat positiu en coronavirus, tal com ha informat ella mateixa a través de les seues xarxes socials. Anava a ser la mestra de cerimònies al costat d’Anne Igartiburu en La 1 per segona vegada consecutiva, però no ha pogut ser per la pandèmia.

La presentadora de televisió ha donat positiu per coronavirus, la qual cosa ha provocat que haja de perdre’s aquesta cerimònia tan especial per a ella. Un esdeveniment per al qual ja tenia tot preparat.

D’aquesta manera, Anne Igartiburu i Ana Obregón no podran repetir la dupla amb La 1 de TVE va aconseguir millorar els seus resultats d’audiències en les campanades de l’any passat. La seua emotiva retransmissió, que va suposar la reaparició de l’actriu després de la mort del seu fill, va reunir 6,1 milions d’espectadors i un 29,3% de quota de pantalla, dades que aconsegueixen els 8,6 milions de seguidors i el 39,9% si sumem les dades de la 2 i el Canal 24 hores en el moment exacte del raïm.

Més enllà dels números, la seua retransmissió en 2020 va ser molt important a nivell social. A més de ser la primera parella femenina en la història de la cadena, Obregón i Igartiburu van brindar unes emotives campanades marcades per la pandèmia i que van ser molt ben rebudes pel públic que va empatitzar amb Ana en el seu pitjor any personal.

A pesar que no podrà estar en les que hagueren sigut les seues cinquenes campanades, Ana Obregón  també ha sigut una de les grans protagonistes de la programació nadalenca de TVE en haver conduït al costat de Boris Izaguirre ‘Telepasión Airlines: Vol 2021’, l’especial per a Nit de Nadal amb molts rostres de la cadena.

 

El comunicat d’Ana Obregón

 

Ana, a través d’una publicació en les seues xarxes, ha emés un comunicat en el qual ha donat la trista notícia: «Sent moltíssim haver de comunicar-vos que he donat positiu en COVID-19 i no podré ser a la Porta del Sol acomiadant l’any amb tots vosaltres com m’haguera agradat. Dir-vos que estic bé, a casa, com si fora un catarro súper fort gràcies a les vacunes. Aquesta variant vola, està a tot arreu. Us ho diu algú que no ha eixit de la seua casa en tot el Nadal i no obstant això ho he agafat».

«El que més m’entristeix és no poder estar en aqueix balcó de la Porta del Sol per a agrair-vos a tots de cor el suport i l’afecte tan immens que he rebut tot enguany a través de les xarxes, en els mitjans de comunicació i al carrer», ha confessat.

A més, Ana Obregón ha donat la notícia de qui serà el seu substitut a través d’aquest comunicat: «Us anime que prengueu el raïm en RTVE amb la meua adorada Anne Igartiburu i Petrus Jacob, perquè el meu cor serà allí amb vosaltres. Gràcies a Rubén Hernández per les seues mans d’or i perquè m’havia fet un vestit meravellós que em guarde per a l’any que ve».

 

 

Qui és Jacob Petrus?

 

Jacob Petrus va nàixer a Manresa i és llicenciat en Geografia per la Universitat de Barcelona, especialitzant-se en Climatologia. Va passar per diferents mitjans dins del grup PRESSA, i d’ací va fer el salt a la televisió, estant com a cap d’informació meteorològica en Telemadrid durant 9 anys.

Després d’això, va passar a ‘El tiempo’ d’RTVE, i al programa en el qual segueix hui dia, ‘Aquí la tierra‘ (des de 2014). A més, se li pot veure en ‘Las cosas claras’. Ara, té davant si una oportunitat d’or, i és que passarà al prime-time de la Nit de cap d’any per a estrenar-se donant el raïm en La 1 de TVE.

 

Últimes notícies

L’Atzeneta empata a la Vall d’Uixó amb un gol en el descompte

Un gol d’Ángel Sánchez en el minut 95 ha permés a l’Atzeneta UE sumar un punt al camp del José Mangriñán davant la UD Vall de Uxó, en un duel intens de Tercera Federació grup VI.

Xavi Albert admet la mala entrada als partits tot i el triomf a Saragossa

L’entrenador del Valencia Basket, Xavi Albert, ha reconegut després de guanyar 82-97 a la pista del Casademont Zaragoza que a l’equip li costa iniciar els partits ben connectat. El tècnic ha destacat els ajustos en atac i defensa a la segona mitat i ha demanat paciència amb jugadors com Mo Gueye.

El tram final del Valencia Basket esclafa el Casademont Zaragoza i estrena el caseller en la Lliga Endesa

El Valencia Basket ha capgirat el marcador al pavelló Príncipe Felipe amb un parcial demolidor de 15-31 en l’últim quart i ha estrenat el seu caseller de triomfs en la Lliga Endesa 2026-27 davant el Casademont Zaragoza.

Mor ofegada una parella jove en una platja amb forts corrents a Guardamar

Dos jóvens de 25 anys, de nacionalitat ucraïnesa i residents a Polònia, han mort ofegats a la platja natural dels Vivers de Guardamar del Segura, una zona amb forts corrents on este dissabte onejava bandera roja.

Cinc detinguts pels avalots després de la marxa per la vivenda a València, dilluns davant el jutge

Les cinc persones detingudes este dissabte a València pels avalots després de la manifestació pel dret a la vivenda passaran dilluns a disposició judicial. Els incidents han deixat nou agents ferits i llançaments de tanques, adoquins i artefactes pirotècnics contra la policia.

Un jove de 18 anys ferit amb arma blanca en un parc de València per robar-li el patinet

Un jove de 18 anys ha hagut de ser hospitalitzat després de rebre un tall de 20 centímetres al costat durant un robatori violent en un parc del districte de Jesús, a València.

Milers es manifesten a València per exigir trencar relacions amb Israel

Una manifestació ha recorregut el centre de València per reclamar un embargament integral d’armes i la ruptura de totes les relacions amb Israel, així com el final de la criminalització del moviment solidari amb Palestina.

La tortilla de La Teulada d’Elx, escollida millor d’Espanya per un sol vot

La chef Celia Clara Correia, del restaurant La Teulada d’Elx, ha guanyat el XIX Concurs d’Espanya de Tortilla de Creïlles en una final molt renyida, decidida per un únic vot. Altres tres establiments, entre ells Nou Pinet d’Alacant, s’han classificat directament per a l’edició de 2027.