12.9 C
València
Dimecres, 19 novembre, 2025

Ana Obregón dona positiu en coronavirus i no podrà presentar les campanades en TVE

A només dos dies per a les esperadíssimes Campanades, totes les cadenes tenien tot previst, però Ana Obregón ha sigut baixa aquest mateix dimecres, perquè ha donat positiu en coronavirus, tal com ha informat ella mateixa a través de les seues xarxes socials. Anava a ser la mestra de cerimònies al costat d’Anne Igartiburu en La 1 per segona vegada consecutiva, però no ha pogut ser per la pandèmia.

La presentadora de televisió ha donat positiu per coronavirus, la qual cosa ha provocat que haja de perdre’s aquesta cerimònia tan especial per a ella. Un esdeveniment per al qual ja tenia tot preparat.

D’aquesta manera, Anne Igartiburu i Ana Obregón no podran repetir la dupla amb La 1 de TVE va aconseguir millorar els seus resultats d’audiències en les campanades de l’any passat. La seua emotiva retransmissió, que va suposar la reaparició de l’actriu després de la mort del seu fill, va reunir 6,1 milions d’espectadors i un 29,3% de quota de pantalla, dades que aconsegueixen els 8,6 milions de seguidors i el 39,9% si sumem les dades de la 2 i el Canal 24 hores en el moment exacte del raïm.

Més enllà dels números, la seua retransmissió en 2020 va ser molt important a nivell social. A més de ser la primera parella femenina en la història de la cadena, Obregón i Igartiburu van brindar unes emotives campanades marcades per la pandèmia i que van ser molt ben rebudes pel públic que va empatitzar amb Ana en el seu pitjor any personal.

A pesar que no podrà estar en les que hagueren sigut les seues cinquenes campanades, Ana Obregón  també ha sigut una de les grans protagonistes de la programació nadalenca de TVE en haver conduït al costat de Boris Izaguirre ‘Telepasión Airlines: Vol 2021’, l’especial per a Nit de Nadal amb molts rostres de la cadena.

 

El comunicat d’Ana Obregón

 

Ana, a través d’una publicació en les seues xarxes, ha emés un comunicat en el qual ha donat la trista notícia: “Sent moltíssim haver de comunicar-vos que he donat positiu en COVID-19 i no podré ser a la Porta del Sol acomiadant l’any amb tots vosaltres com m’haguera agradat. Dir-vos que estic bé, a casa, com si fora un catarro súper fort gràcies a les vacunes. Aquesta variant vola, està a tot arreu. Us ho diu algú que no ha eixit de la seua casa en tot el Nadal i no obstant això ho he agafat”.

“El que més m’entristeix és no poder estar en aqueix balcó de la Porta del Sol per a agrair-vos a tots de cor el suport i l’afecte tan immens que he rebut tot enguany a través de les xarxes, en els mitjans de comunicació i al carrer”, ha confessat.

A més, Ana Obregón ha donat la notícia de qui serà el seu substitut a través d’aquest comunicat: “Us anime que prengueu el raïm en RTVE amb la meua adorada Anne Igartiburu i Petrus Jacob, perquè el meu cor serà allí amb vosaltres. Gràcies a Rubén Hernández per les seues mans d’or i perquè m’havia fet un vestit meravellós que em guarde per a l’any que ve”.

 

 

Qui és Jacob Petrus?

 

Jacob Petrus va nàixer a Manresa i és llicenciat en Geografia per la Universitat de Barcelona, especialitzant-se en Climatologia. Va passar per diferents mitjans dins del grup PRESSA, i d’ací va fer el salt a la televisió, estant com a cap d’informació meteorològica en Telemadrid durant 9 anys.

Després d’això, va passar a ‘El tiempo’ d’RTVE, i al programa en el qual segueix hui dia, ‘Aquí la tierra‘ (des de 2014). A més, se li pot veure en ‘Las cosas claras’. Ara, té davant si una oportunitat d’or, i és que passarà al prime-time de la Nit de cap d’any per a estrenar-se donant el raïm en La 1 de TVE.

 

Últimes notícies

Una dona atesa després d’un incendi amb explosió de gas en una vivenda de Bocairent

Una explosió de gas ha provocat un incendi en una vivenda de Bocairent i una dona ha sigut atesa. S'han mobilitzat bombers de València i Alacant i no hi ha hagut propagació.

El Govern exposa a les pedanies del sud de València el pla de resiliència enfront d’inundacions

El Govern ha exposat a veïns de Forn de Alcedo, Castellar-Oliveral i La Torre el Pla de Millora de la Resiliència enfront d'inundacions, amb 530 milions d'inversió. Ahir es va aprovar licitar per 3,8 milions la redacció de deu projectes amb desviaments al nou llit del Túria i millores de drenatge en infraestructures.

Raúl Fernández lidera els primers test de 2026 de MotoGP a Cheste

Raúl Fernández ha encapçalat el primer test de 2026 a Cheste amb un 1.29.373. La jornada, de set hores, ha deixat debuts, molt de rodatge i poques incidències.

La Generalitat al·lega que no pot recuperar el llistat de personal que va rebre alertes de premsa del 29-O

La Generalitat sosté que no és tècnicament possible reconstruir el llistat d'empleats que van rebre les alertes de premsa els dies 28 i 29 d'octubre. L'administració remitent les alertes rebudes, però afirma que no pot identificar a tots els subscriptors d'eixes dates.

La Fiscalia secunda transcriure les comunicacions per ràdio del CCE del 29 d’octubre

La Fiscalia recolza la petició d'Intersindical Valenciana per a transcriure i obtindre còpia de les comunicacions per ràdio del CCE del 29-O i suggerix delimitar la franja horària.

Sergio de Larrea es va mostrar ‘súper tranquil’ després de tres descartes i va confiar en més oportunitats

El base de València Basket va relativitzar les seues tres descartes per decisió tècnica, va assegurar no tindre problemes físics i va confiar que arribaran més oportunitats.

Sergio García posposa la seua final de temporada per a jugar el Saudita Internacional de Riad

El castellonenc disputarà des del dimecres el Saudita Internacional del circuit asiàtic i retarda el tancament del seu any competitiu després de l'Obert d'Espanya. Va perdre la targeta del DP World Tour al no complir el mínim de tornejos.

Camps demana un congrés del PPCV amb ‘un militant, un vot’ per a renovar la direcció

El portaveu del projecte de Francisco Camps, José Miguel Tolosa, ha reclamat un congrés del PPCV amb 'un militant, un vot' per a elegir la nova direcció després de l'anunci sobre Carlos Mazón. La proposta pretén obrir un debat d'idees i reforçar la legitimitat interna.