Ana Obregón dona positiu en coronavirus i no podrà presentar les campanades en TVE

A només dos dies per a les esperadíssimes Campanades, totes les cadenes tenien tot previst, però Ana Obregón ha sigut baixa aquest mateix dimecres, perquè ha donat positiu en coronavirus, tal com ha informat ella mateixa a través de les seues xarxes socials. Anava a ser la mestra de cerimònies al costat d’Anne Igartiburu en La 1 per segona vegada consecutiva, però no ha pogut ser per la pandèmia.

La presentadora de televisió ha donat positiu per coronavirus, la qual cosa ha provocat que haja de perdre’s aquesta cerimònia tan especial per a ella. Un esdeveniment per al qual ja tenia tot preparat.

D’aquesta manera, Anne Igartiburu i Ana Obregón no podran repetir la dupla amb La 1 de TVE va aconseguir millorar els seus resultats d’audiències en les campanades de l’any passat. La seua emotiva retransmissió, que va suposar la reaparició de l’actriu després de la mort del seu fill, va reunir 6,1 milions d’espectadors i un 29,3% de quota de pantalla, dades que aconsegueixen els 8,6 milions de seguidors i el 39,9% si sumem les dades de la 2 i el Canal 24 hores en el moment exacte del raïm.

Més enllà dels números, la seua retransmissió en 2020 va ser molt important a nivell social. A més de ser la primera parella femenina en la història de la cadena, Obregón i Igartiburu van brindar unes emotives campanades marcades per la pandèmia i que van ser molt ben rebudes pel públic que va empatitzar amb Ana en el seu pitjor any personal.

A pesar que no podrà estar en les que hagueren sigut les seues cinquenes campanades, Ana Obregón  també ha sigut una de les grans protagonistes de la programació nadalenca de TVE en haver conduït al costat de Boris Izaguirre ‘Telepasión Airlines: Vol 2021’, l’especial per a Nit de Nadal amb molts rostres de la cadena.

 

El comunicat d’Ana Obregón

 

Ana, a través d’una publicació en les seues xarxes, ha emés un comunicat en el qual ha donat la trista notícia: “Sent moltíssim haver de comunicar-vos que he donat positiu en COVID-19 i no podré ser a la Porta del Sol acomiadant l’any amb tots vosaltres com m’haguera agradat. Dir-vos que estic bé, a casa, com si fora un catarro súper fort gràcies a les vacunes. Aquesta variant vola, està a tot arreu. Us ho diu algú que no ha eixit de la seua casa en tot el Nadal i no obstant això ho he agafat”.

“El que més m’entristeix és no poder estar en aqueix balcó de la Porta del Sol per a agrair-vos a tots de cor el suport i l’afecte tan immens que he rebut tot enguany a través de les xarxes, en els mitjans de comunicació i al carrer”, ha confessat.

A més, Ana Obregón ha donat la notícia de qui serà el seu substitut a través d’aquest comunicat: “Us anime que prengueu el raïm en RTVE amb la meua adorada Anne Igartiburu i Petrus Jacob, perquè el meu cor serà allí amb vosaltres. Gràcies a Rubén Hernández per les seues mans d’or i perquè m’havia fet un vestit meravellós que em guarde per a l’any que ve”.

 

 

Qui és Jacob Petrus?

 

Jacob Petrus va nàixer a Manresa i és llicenciat en Geografia per la Universitat de Barcelona, especialitzant-se en Climatologia. Va passar per diferents mitjans dins del grup PRESSA, i d’ací va fer el salt a la televisió, estant com a cap d’informació meteorològica en Telemadrid durant 9 anys.

Després d’això, va passar a ‘El tiempo’ d’RTVE, i al programa en el qual segueix hui dia, ‘Aquí la tierra‘ (des de 2014). A més, se li pot veure en ‘Las cosas claras’. Ara, té davant si una oportunitat d’or, i és que passarà al prime-time de la Nit de cap d’any per a estrenar-se donant el raïm en La 1 de TVE.

 

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El decret de convivència reduïx un 60% el ciberassetjament escolar a les aules valencianes

El nou decret de convivència i la regulació de l'ús del mòbil a les aules han permés reduir un 60% les dades de ciberassetjament escolar en la Comunitat Valenciana, reforçats amb noves figures de protecció i recursos específics.

A juí el exalcalde de Quartell i un exconcejal per presumpta corrupció urbanística lligada al cas Avialsa

El exalcalde de Quartell i un exconcejal se senten en la banqueta per una presumpta trama de corrupció urbanística vinculada a l'anomenat cas Avialsa, amb peticions de fins a 18 anys i mig de presó.

La jutgessa de la DANA cita a una vintena de testimonis en els pròxims dos mesos

El Jutjat d'Instrucció 3 de Catarroja prendrà declaració a almenys una vintena de testimonis per la gestió de la DANA, entre càrrecs del Consell, alcaldes i tècnics.

Els bombers de València multipliquen les eixides per a retirar eixams d’abelles

Els bombers de València van realitzar 448 intervencions en 2025 per a retirar eixams i en els quatre primers mesos de 2026 ja sumen 161, amb un fort repunt en l'ultime cap de setmana.

Jaime Ruix, el jove de 26 anys que assumix l’alcaldia d’una ciutat de 30.000 habitants

Jaime Ruix, amb 26 anys i una trajectòria política iniciada als 17, assumirà al maig l'alcaldia de La Pobla de Vallbona després d'un pacte de govern. Defén que la joventut està preparada per a gestionar ajuntaments i posa el focus en la proximitat amb els veïns.

Dissabte amb núvols, pluges febles i temperatures sense canvis en la Comunitat Valenciana

El dissabte arribarà a la Comunitat Valenciana amb cels nuvolosos, pluges febles i vents fluixos de component este, sense canvis tèrmics rellevants.

El València Basket recorrerà la multa d’Eurolliga per llançament d’objectes

El València Basket presentarà un recurs contra la multa de cinc mil euros imposada per l'Eurolliga pel llançament d'objectes durant el segon partit de quarts de final davant el Panathinaikos.

Multa de cinc mil euros al València Basket per llançament d’objectes en Eurolliga

L'Eurolliga imposa una multa de cinc mil euros al València Basket pel llançament d'objectes a la pista davant el Panathinaikos i endurix el focus disciplinari sobre diversos incidents recents.