Ana Rosa reapareix en televisió després d’anunciar el seu càncer de mama

Ana Rosa Quintana va ser present ahir en l’estrena de ‘Ya son las ocho’, el nou espai de les vesprades de Telecinco. La periodista va reaparéixer en televisió després d’haver anunciat a principis de mes que pateix un càncer de mama. Ho va fer per a sorprendre la seua companya Sonsoles Ónega, que no va poder contindre les llàgrimes en veure-la en el plató.

Miguel Ángel Nicolás li va demanar a la conductora del format que s’alçara de la taula i l’acompanyara. «Tu has començat el programa enviant una salutació, una abraçada i un bes a una persona que nosaltres volem molt. I aquesta persona ha vingut hui a veure’ns», va revelar el col·laborador emocionat.

La presentadora va esclafir a plorar en veure a Ana Rosa. Aquesta li va dir després de fondre’s en una abraçada: «Sort, enhorabona a tots, és meravellós. Sempre vinc i no podia faltar hui. Que tingueu molta sort, serà un gran èxit, eres meravellosa i t’anirà molt bé. A treballar!». Ónega li va donar les gràcies i va compartir: «Et trobem a faltar tota l’estona».

Miguel Ángel Nicolás i Rosa Benito també es van acostar a Quintana per a fer-li una abraçada. «Ens ha costat mantindre-ho en secret», va assenyalar ell.

 

 

El Missatge de Sonsoles Ónega

 

Sonsoles Ónega ha arrancat l’estrena de ‘Ja són les huit’ enviant un bonic missatge a Ana Rosa Quintana. “Hui trobe a faltar la teua abraçada, com el que em vas donar quan arranquem ‘Ya es mediodía’, així que hui el programa va dedicat a tu”, ha dit visiblement emocionada.

En tornar a la taula, encara amb llàgrimes en els ulls, Sonsoles ha agraït la visita de la seua companya. «No m’ho imaginava eh, m’ha emocionat molt, veure a Ana ací, la seua benedicció necessària perquè les coses funcionen. Abans déiem que Omar Montes era el número u, ella és el número u», ha deixat clar.

 

La foto d’Ana Rosa i Omar Montes 

 

Omar Montes va pujar el divendres 12 de novembre al seu compte d’Instagram una publicació en la qual apareix al costat d’Ana Rosa. L’artista va escriure: «Ací una foto amb la meua núvia, més bonica i preciosa no hi ha en el món«.

El músic li va donar les gràcies pel seu treball, ja que la seua productora, Unicorn Content, està darrere de la seua sèrie documental, ‘El Pequeño Príncipe és Omar Montes’. Cal destacar que ‘Ya es mediodía’ i ‘Ya son las ocho’ també són formats desenvolupats per la companyia que presideix Quintana.

Últimes notícies

Un nou hidrogel intel·ligent promet acurtar la recuperació de les fractures òssies

Investigadors desenrotllen un hidrogel intel·ligent injectable per a tractar fractures òssies vertebrals i alveolars, que busca accelerar la regeneració de l'os i reduir complicacions.

Domingo estable en la Comunitat Valenciana amb cel buidat i una mica de boira en el litoral

La Comunitat Valenciana viurà un diumenge estable, amb cels buidats, boires matinals en el litoral, temperatures sense canvis i vent fluix de component este en les hores centrals.

Els partits valencians acceleren la preparació per a les autonòmiques i municipals de 2027

A un any de les autonòmiques i municipals de 2027 en la Comunitat Valenciana, PP, PSPV, Compromís i Vox han iniciat ja la mobilització interna i el disseny de les seues estratègies electorals.

Una ruta cultural rescata la història negra i esclavista esborrada de València

Una ruta guiada pel centre de València recupera la memòria negra i esclavista de la ciutat, esborrada de la vista pública malgrat el seu pes històric. El recorregut es basa en investigacions documentades i busca arribar també a les aules com a ferramenta de reflexió social.

Álvaro Rodríguez celebra la permanència de l’Elx a Girona

Un gol d'Álvaro Rodríguez a Girona certifica la permanència de l'Elx en LaLiga EA Sports. El davanter es mostra feliç, reivindica al club i dedica el punt al seu pare mort.

Sarabia celebra la permanència de l’Elx: un altre exitazo espectacular

Eder Sarabia celebra la permanència de l'Elx en LaLiga després de l'empat davant el Girona i destaca dos anys meravellosos de projecte, ascens i consolidació en Primera.

Javi Guerra tanca la temporada amb un sabor agredolç malgrat la victòria davant el Barcelona

Javi Guerra celebra el triomf del València per 3-1 davant el Barcelona, però admet que la temporada deixa un sabor agredolç per les opcions perdudes de jugar a Europa.

València tanca la presentació de les germanors de la Rosada després de més de deu hores de desfilada

La Germanor de València ha posat fi a més de deu hores de presentacions de les 127 filials davant la Germanor Matriu de Almonte en La Rosada, abans de l'esperada processó de la Verge pel llogaret.