Ana Rosa reapareix en televisió després d’anunciar el seu càncer de mama

Ana Rosa Quintana va ser present ahir en l’estrena de ‘Ya son las ocho’, el nou espai de les vesprades de Telecinco. La periodista va reaparéixer en televisió després d’haver anunciat a principis de mes que pateix un càncer de mama. Ho va fer per a sorprendre la seua companya Sonsoles Ónega, que no va poder contindre les llàgrimes en veure-la en el plató.

Miguel Ángel Nicolás li va demanar a la conductora del format que s’alçara de la taula i l’acompanyara. “Tu has començat el programa enviant una salutació, una abraçada i un bes a una persona que nosaltres volem molt. I aquesta persona ha vingut hui a veure’ns”, va revelar el col·laborador emocionat.

La presentadora va esclafir a plorar en veure a Ana Rosa. Aquesta li va dir després de fondre’s en una abraçada: “Sort, enhorabona a tots, és meravellós. Sempre vinc i no podia faltar hui. Que tingueu molta sort, serà un gran èxit, eres meravellosa i t’anirà molt bé. A treballar!”. Ónega li va donar les gràcies i va compartir: “Et trobem a faltar tota l’estona”.

Miguel Ángel Nicolás i Rosa Benito també es van acostar a Quintana per a fer-li una abraçada. “Ens ha costat mantindre-ho en secret”, va assenyalar ell.

 

 

El Missatge de Sonsoles Ónega

 

Sonsoles Ónega ha arrancat l’estrena de ‘Ja són les huit’ enviant un bonic missatge a Ana Rosa Quintana. “Hui trobe a faltar la teua abraçada, com el que em vas donar quan arranquem ‘Ya es mediodía’, així que hui el programa va dedicat a tu”, ha dit visiblement emocionada.

En tornar a la taula, encara amb llàgrimes en els ulls, Sonsoles ha agraït la visita de la seua companya. “No m’ho imaginava eh, m’ha emocionat molt, veure a Ana ací, la seua benedicció necessària perquè les coses funcionen. Abans déiem que Omar Montes era el número u, ella és el número u”, ha deixat clar.

 

La foto d’Ana Rosa i Omar Montes 

 

Omar Montes va pujar el divendres 12 de novembre al seu compte d’Instagram una publicació en la qual apareix al costat d’Ana Rosa. L’artista va escriure: “Ací una foto amb la meua núvia, més bonica i preciosa no hi ha en el món“.

El músic li va donar les gràcies pel seu treball, ja que la seua productora, Unicorn Content, està darrere de la seua sèrie documental, ‘El Pequeño Príncipe és Omar Montes’. Cal destacar que ‘Ya es mediodía’ i ‘Ya son las ocho’ també són formats desenvolupats per la companyia que presideix Quintana.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Morrissey inicia a València el seu gira espanyola amb nou disc i clàssics de The Smiths

El músic arranca a València el primer de tres concerts a Espanya per a presentar 'Make-up is a lie' i recuperar himnes de The Smiths. Les entrades estan esgotades a València, Saragossa i Sevilla.

Llum Club convertix la lectura compartida en una xarxa de suport entre dones

Nascut a l'agost a València, Llum Club reunix lectores de 18 a 60 anys, llig només a autores i ha evolucionat cap a un espai segur amb activitats feministes.

Les Falles 2026 cremaran 10 milions de creativitat i ironia després d’un hivern dur

Quasi 800 falles, més de 9,8 milions invertits i un desplegament de 6.000 agents marcaran unes festes que culminaran amb la Cremà el 19 de març. La pluja condiciona l'arrancada i la ciutat es transforma amb corts, subvencions municipals i més de 300 espectacles pirotècnics.

Dones de l’aigua a València: guàrdies de 24 hores perquè no falte ni una gota el 8-M

Cinc treballadores de Global Omnium assumixen torns essencials durant el 8-M per a mantindre la xarxa sense corts. La seua labor reflectix l'avanç femení en àrees tècniques.

La UPV constata que la violència masclista en xarxes silencia a dones en política i repetix patrons

Dos estudis de la UPV analitzen milers de missatges en X dirigits a Ayuso, Montero i Meloni i conclouen que l'hostilitat de gènere és sistemàtica i amb impacte democràtic.

Pluges en la Comunitat Valenciana i ruixats amb tempesta en àrees de Castelló

Cels molt nuvolosos i precipitacions generalitzades este dissabte. A Castelló, els ruixats podran ser forts o persistents i amb tempesta en punts.

El PSOE expulsa a l’alcalde d’Almussafes, Toni González, per les seues declaracions contra les denunciants

El PSOE ha expulsat a l'alcalde d'Almussafes, Toni González, per les seues declaracions contra les dones que el van denunciar per assetjament sexual, en considerar-les una revictimització. La decisió arriba després de la seua suspensió de militància al desembre i un expedient obert al febrer.

El PSOE expulsa a l’alcalde d’Almussafes, Toni González, després dels seus atacs a les denunciants d’assetjament sexual

El PSOE ha expulsat a Toni González, alcalde d'Almussafes, per declaracions contra les dones que li van denunciar per assetjament, qualificades de 'revictimación'. Al desembre va ser suspés i el 25 de febrer va afrontar un expedient per 'amenaça vetlada', 'menyspreu' i deslleialtat.