Ana Rosa reapareix en televisió després d’anunciar el seu càncer de mama

Ana Rosa Quintana va ser present ahir en l’estrena de ‘Ya son las ocho’, el nou espai de les vesprades de Telecinco. La periodista va reaparéixer en televisió després d’haver anunciat a principis de mes que pateix un càncer de mama. Ho va fer per a sorprendre la seua companya Sonsoles Ónega, que no va poder contindre les llàgrimes en veure-la en el plató.

Miguel Ángel Nicolás li va demanar a la conductora del format que s’alçara de la taula i l’acompanyara. “Tu has començat el programa enviant una salutació, una abraçada i un bes a una persona que nosaltres volem molt. I aquesta persona ha vingut hui a veure’ns”, va revelar el col·laborador emocionat.

La presentadora va esclafir a plorar en veure a Ana Rosa. Aquesta li va dir després de fondre’s en una abraçada: “Sort, enhorabona a tots, és meravellós. Sempre vinc i no podia faltar hui. Que tingueu molta sort, serà un gran èxit, eres meravellosa i t’anirà molt bé. A treballar!”. Ónega li va donar les gràcies i va compartir: “Et trobem a faltar tota l’estona”.

Miguel Ángel Nicolás i Rosa Benito també es van acostar a Quintana per a fer-li una abraçada. “Ens ha costat mantindre-ho en secret”, va assenyalar ell.

 

 

El Missatge de Sonsoles Ónega

 

Sonsoles Ónega ha arrancat l’estrena de ‘Ja són les huit’ enviant un bonic missatge a Ana Rosa Quintana. “Hui trobe a faltar la teua abraçada, com el que em vas donar quan arranquem ‘Ya es mediodía’, així que hui el programa va dedicat a tu”, ha dit visiblement emocionada.

En tornar a la taula, encara amb llàgrimes en els ulls, Sonsoles ha agraït la visita de la seua companya. “No m’ho imaginava eh, m’ha emocionat molt, veure a Ana ací, la seua benedicció necessària perquè les coses funcionen. Abans déiem que Omar Montes era el número u, ella és el número u”, ha deixat clar.

 

La foto d’Ana Rosa i Omar Montes 

 

Omar Montes va pujar el divendres 12 de novembre al seu compte d’Instagram una publicació en la qual apareix al costat d’Ana Rosa. L’artista va escriure: “Ací una foto amb la meua núvia, més bonica i preciosa no hi ha en el món“.

El músic li va donar les gràcies pel seu treball, ja que la seua productora, Unicorn Content, està darrere de la seua sèrie documental, ‘El Pequeño Príncipe és Omar Montes’. Cal destacar que ‘Ya es mediodía’ i ‘Ya son las ocho’ també són formats desenvolupats per la companyia que presideix Quintana.

Anuncios

Últimes notícies

El trencament d’una catenària per un camion deixa sense servici partix del tranvia a València

El trencament d'una catenària en enganxar-se un camion amb la grua desplegada ha interromput un tram de la línia 4 del tranvia de València i ha deixat sense servici tota la línia 6.

El trencament d’una catenària per un camió deixa sense servici partix del tramvia de València

El trencament d'una catenària per un camió ha obligat a tallar un tram de la línia 4 del tramvia de València i a suspendre per complet el servici de la línia 6 mentres es reparen els danys.

La Ciutat de les Arts exigix a l’Ajuntament de València aclarir el cessament de festivals per soroll

La Ciutat de les Arts i les Ciències demana a l'Ajuntament de València que precise l'abast de l'orde que obliga a cessar activitats que incomplisquen la normativa de contaminació acústica.

Nacho Vidal és condemnat a 3 anys per tràfic de drogues però evita la presó

Nacho Vidal ha sigut condemnat a tres anys de prision i a una multa de 5.800 euros per trafique de drogues, però no ingressara en la carcel en suspendre's la pena. L'actor té, ademas, un altre juí pendent per un presumpte homicidi imprudent relacionat amb un ritual amb verí de gripau buf.

Pérez Llorca reivindica l’FP com a palanca clau de competitivitat en la Comunitat Valenciana

Juanfran Pérez Llorca destaca la Formació Professional com a motor de competitivitat i ocupació en la Comunitat Valenciana i celebra el resultat històric en SpainSkills 2026.

Metrovalencia ampliarà el servici nocturn de Dijous Sant a Diumenge de Resurrecció

Metrovalencia reforça el seu servici nocturn entre el 2 i el 5 d'abril amb trens i tramvies addicionals i freqüències específiques per línies, i manté el servici ordinari per Pasqua.

El Govern porta a la Fiscalia la negativa de la Confraria de Sagunt a admetre dones

El Govern ha remés a la Fiscalia General de l'Estat un informe sobre la negativa reiterada de la Confraria de Sagunt a admetre dones, amb l'objectiu que s'investigue si existix discriminació per raó de sexe.

Liberum es retira de la causa judicial per la gestió de la DANA a València

L'associació Liberum, que actuava com a acusació popular en la causa penal per la gestió de la DANA, renúncia a seguir en el procediment i recuperarà la fiança de 6.000 euros.