20.4 C
València
Dilluns, 3 novembre, 2025

Ana Rosa reapareix en televisió després d’anunciar el seu càncer de mama

Ana Rosa Quintana va ser present ahir en l’estrena de ‘Ya son las ocho’, el nou espai de les vesprades de Telecinco. La periodista va reaparéixer en televisió després d’haver anunciat a principis de mes que pateix un càncer de mama. Ho va fer per a sorprendre la seua companya Sonsoles Ónega, que no va poder contindre les llàgrimes en veure-la en el plató.

Miguel Ángel Nicolás li va demanar a la conductora del format que s’alçara de la taula i l’acompanyara. “Tu has començat el programa enviant una salutació, una abraçada i un bes a una persona que nosaltres volem molt. I aquesta persona ha vingut hui a veure’ns”, va revelar el col·laborador emocionat.

La presentadora va esclafir a plorar en veure a Ana Rosa. Aquesta li va dir després de fondre’s en una abraçada: “Sort, enhorabona a tots, és meravellós. Sempre vinc i no podia faltar hui. Que tingueu molta sort, serà un gran èxit, eres meravellosa i t’anirà molt bé. A treballar!”. Ónega li va donar les gràcies i va compartir: “Et trobem a faltar tota l’estona”.

Miguel Ángel Nicolás i Rosa Benito també es van acostar a Quintana per a fer-li una abraçada. “Ens ha costat mantindre-ho en secret”, va assenyalar ell.

 

 

El Missatge de Sonsoles Ónega

 

Sonsoles Ónega ha arrancat l’estrena de ‘Ja són les huit’ enviant un bonic missatge a Ana Rosa Quintana. “Hui trobe a faltar la teua abraçada, com el que em vas donar quan arranquem ‘Ya es mediodía’, així que hui el programa va dedicat a tu”, ha dit visiblement emocionada.

En tornar a la taula, encara amb llàgrimes en els ulls, Sonsoles ha agraït la visita de la seua companya. “No m’ho imaginava eh, m’ha emocionat molt, veure a Ana ací, la seua benedicció necessària perquè les coses funcionen. Abans déiem que Omar Montes era el número u, ella és el número u”, ha deixat clar.

 

La foto d’Ana Rosa i Omar Montes 

 

Omar Montes va pujar el divendres 12 de novembre al seu compte d’Instagram una publicació en la qual apareix al costat d’Ana Rosa. L’artista va escriure: “Ací una foto amb la meua núvia, més bonica i preciosa no hi ha en el món“.

El músic li va donar les gràcies pel seu treball, ja que la seua productora, Unicorn Content, està darrere de la seua sèrie documental, ‘El Pequeño Príncipe és Omar Montes’. Cal destacar que ‘Ya es mediodía’ i ‘Ya son las ocho’ també són formats desenvolupats per la companyia que presideix Quintana.

Últimes notícies

Vilaplana declara que Mazón no va saber el que ocorria ni va mostrar pressa el 29-O

La periodista ha assegurat davant la jutgessa que el president va atendre crides i missatges durant el menjar del 29-O però no va escoltar el seu mòbil sonar, i que el va veure tranquil en eixir cap a l'aparcament. No ha aportat el tiquet del pàrquing i facilitarà la matrícula perquè l'empresa confirme l'hora.

Baldoví acusa a Mazón de ser un president indigne fins a l’últim dia

Baldoví ha acusat a Mazón d'intentar difuminar la seua culpa per la DANA i de faltar al respecte a les Corts i a les víctimes al no registrar la seua renúncia. Ha advertit que, segons ell, Vox decidirà el relleu en la Generalitat.

Víctimes de la DANA veuen la dimissió de Mazón com primer pas i demanen presó

Col·lectius d'afectats han celebrat la renúncia com un èxit de la dignitat valenciana, però han advertit que seguiran fins a depurar responsabilitats penals i polítiques.

Mazón dimitix com president després d’assumir errors en la dana i seguirà en funcions fins al seu relleu

Carlos Mazón ha anunciat la seua dimissió un any després de la dana que va deixar 229 morts a València. Assumix errors, diu que ja no pot més i seguirà en funcions fins que Les Corts trien successor.

Hereu afirma que la Presidència de Mazón ha sigut una vergonya, també per a Feijóo

Jordi Hereu va carregar contra la gestió de Carlos Mazón després de la dana de 2024 i va sostindre que la seua Presidència ha sigut una vergonya, extensible a Feijóo pel seu suport.

Rueda defén que Mazón va fer el correcte i que Feijóo va ser coherent de principi a fi

Rueda ha avalat la dimissió de Carlos Mazón un any després de la dana i ha subratllat que Alberto Núñez Feijóo va ser coherent. També ha retret al Govern la seua gestió.

Feijóo no va intervindre en la dimissió de Mazón, però ja tenia decidit que no seria candidat

Feijóo no va intervindre en la renúncia de Carlos Mazón i ja tenia decidit que no seria candidat. El PP busca un relleu amb suport de Vox i nega apostar per Catalá.

La Policia Nacional ha rescatat a un ancià semiinconsciente en l’incendi de la seua vivenda a Sagunt

Un veí de 89 anys ha sigut rescatat semiinconsciente i amb dificultat per a respirar després de l'incendi del seu pis en el Port de Sagunt. L'edifici, de sis plantes, ha sigut desallotjat de manera preventiva i l'home ha sigut traslladat a l'hospital.