Ana Rosa reapareix en televisió després d’anunciar el seu càncer de mama

Ana Rosa Quintana va ser present ahir en l’estrena de ‘Ya son las ocho’, el nou espai de les vesprades de Telecinco. La periodista va reaparéixer en televisió després d’haver anunciat a principis de mes que pateix un càncer de mama. Ho va fer per a sorprendre la seua companya Sonsoles Ónega, que no va poder contindre les llàgrimes en veure-la en el plató.

Miguel Ángel Nicolás li va demanar a la conductora del format que s’alçara de la taula i l’acompanyara. “Tu has començat el programa enviant una salutació, una abraçada i un bes a una persona que nosaltres volem molt. I aquesta persona ha vingut hui a veure’ns”, va revelar el col·laborador emocionat.

La presentadora va esclafir a plorar en veure a Ana Rosa. Aquesta li va dir després de fondre’s en una abraçada: “Sort, enhorabona a tots, és meravellós. Sempre vinc i no podia faltar hui. Que tingueu molta sort, serà un gran èxit, eres meravellosa i t’anirà molt bé. A treballar!”. Ónega li va donar les gràcies i va compartir: “Et trobem a faltar tota l’estona”.

Miguel Ángel Nicolás i Rosa Benito també es van acostar a Quintana per a fer-li una abraçada. “Ens ha costat mantindre-ho en secret”, va assenyalar ell.

 

 

El Missatge de Sonsoles Ónega

 

Sonsoles Ónega ha arrancat l’estrena de ‘Ja són les huit’ enviant un bonic missatge a Ana Rosa Quintana. “Hui trobe a faltar la teua abraçada, com el que em vas donar quan arranquem ‘Ya es mediodía’, així que hui el programa va dedicat a tu”, ha dit visiblement emocionada.

En tornar a la taula, encara amb llàgrimes en els ulls, Sonsoles ha agraït la visita de la seua companya. “No m’ho imaginava eh, m’ha emocionat molt, veure a Ana ací, la seua benedicció necessària perquè les coses funcionen. Abans déiem que Omar Montes era el número u, ella és el número u”, ha deixat clar.

 

La foto d’Ana Rosa i Omar Montes 

 

Omar Montes va pujar el divendres 12 de novembre al seu compte d’Instagram una publicació en la qual apareix al costat d’Ana Rosa. L’artista va escriure: “Ací una foto amb la meua núvia, més bonica i preciosa no hi ha en el món“.

El músic li va donar les gràcies pel seu treball, ja que la seua productora, Unicorn Content, està darrere de la seua sèrie documental, ‘El Pequeño Príncipe és Omar Montes’. Cal destacar que ‘Ya es mediodía’ i ‘Ya son las ocho’ també són formats desenvolupats per la companyia que presideix Quintana.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Catalá llança en el Congrés una ofensiva per a reactivar el soterrament de Serradora

L'alcaldessa María José Catalá impulsa sis iniciatives en el Congrés per a desbloquejar el soterrament de les vies de Serradora i exigir explicacions al Ministeri de Transports per la paralització del projecte.

Demanen 7 anys i mig de presó a un assessor per quedar-se 1,7 milions en falsificar pagarés

La fiscalia sol·licita set anys i mig de presó per a un assessor fiscal acusat d'apropiació indeguda i falsedat mercantil per desviar 1,7 milions d'euros després de la mort de l'empresari al qual assessorava.

Esmorzaret, el receptari que reivindica l’esmorzar valencià a través de l’entrepà

El llibre Esmorzaret recopila 45 receptes d'entrepans i reivindica l'esmorzar valencià com a ritual propi, des del gasto inicial fins al cremaet final.

Mor una dona atropellada en la V-31 a l’altura de Beniparrell

Una dona de 49 anys ha mort després de ser atropellada en la V-31 a l'altura de Beniparrell. El succés va ocórrer de matinada i una altra persona va resultar il·lesa.

Més de 500 jóvens s’incorporen al camp valencià amb ajudes de la Generalitat

La Generalitat impulsa la incorporació de 548 jóvens i nous agricultors i ramaders al camp valencià amb una convocatòria rècord de més de 27 milions d'euros en ajudes.

La guerra d’arcabusseria posa fi als Moros i Cristians d’Alcoi

Les festes de Moros i Cristians d'Alcoi conclouen amb el Dia del Alardo, una intensa jornada de trets d'arcabusseria, ambaixades i l'Aparició de Sant Jordiet sobre el castell.

La guerra d’arcabusseria tanca les festes de Moros i Cristians a Alcoi

Les festes de Moros i Cristians d'Alcoi conclouen amb el Dia del Alardo, una intensa recreació de les batalles de 1276 amb quasi tres tones de pólvora i l'Aparició de Sant Jordiet.

Mor una dona i tres ferits per inhalació de fum en l’incendi d’una vivenda a Orihuela

Una dona de 77 anys ha mort i altres tres persones han resultat ferides per inhalació de fum en l'incendi d'una vivenda unifamiliar en Orihuela Costa, el foc de la qual es va originar en la cuina.