Anabel no es posicionarà en la seua vida: la opinió d’ Omar sobre la guerra dels Pantoja

Ejemplo de shortcode con estilo
Anit Telecinco va emetre una nova gala de ‘Supervivientes: Connexión Honduras’, en la qual va destacar la conversa entre els concursants sobre el conflicte entre Isabel Pantoja i Kiko Rivera, en la qual Omar Sánchez va tindre molt a dir arran de la complicada posició de la seua nóvia, Anabel Pantoja. Tot va sorgir arran d’una pregunta d’Olga Moreno a Omar Sánchez i Alejandro Albalá sobre com havien conegut a […]

Anit Telecinco va emetre una nova gala de ‘Supervivientes: Connexión Honduras’, en la qual va destacar la conversa entre els concursants sobre el conflicte entre Isabel Pantoja i Kiko Rivera, en la qual Omar Sánchez va tindre molt a dir arran de la complicada posició de la seua nóvia, Anabel Pantoja.

Tot va sorgir arran d’una pregunta d’Olga Moreno a Omar Sánchez i Alejandro Albalá sobre com havien conegut a Isabel Pantoja.

El canari va comptar com va conèixer a família Pantoja a Cantora, «la primera vegada que vaig anar a Cantora crec que va ser als tres o quatre mesos de començar amb Anabel», va relatar Omar, davant els seus curiosos companys.

«Em donava respecte i, alhora, nervis. Per a mi, una persona normal i corrent com tothom, quan la vaig conéixer em va tractar súper bé, com si fora de la família», va declarar el canari, sobre Isabel Pantoja, després de la qual cosa va declarar que «mai m’ha faltat de res quan menjaré. Sempre em tracten bé».

«Impressiona quan entres a la casa», va afegir Omar, qui va relatar moments en els quals havien gaudit de pel·lícules o sèries tots junts en el saló.

Però l’experiència d’Alejandro Albalá, exgendre d’Isabel Pantoja, va ser molt diferent. El supervivent va contar que la va conéixer quan va anar a recollir a la seua germana, examiga d’Isa Pi, a la finca.

«Com ha canviat, ara sembla Disneyland allò», comentava Alejandro Albalá, abans de compartir una experiència totalment diferent, atés que quan ell estava amb Isa Pantoja «hi havia molt de silenci, semblava un convent de clausura».

El càntabre va revelar, a més, haver parlat «molt poc» amb la cantant, «perquè tota la família estava enfadada» amb la seua filla Isa.

Per part seua, Olga Moreno va admetre haver estat també en Cantora, on Pantoja «ens va tractar meravellós». «Amb Kiko em vaig anar una vegada de marxa i va ser espectacular. És el més graciós, més bona gent», va elogiar la sevillana, davant el que Lara Sajén va afegir que «quan ho coneixes, t’adones del bell que és en tots els sentits».

«I la dona, Irene Rosales, em recorda molt a mi, m’encanta», va manifestar Moreno, mentre Omar va recalcar de la col·laboradora de ‘Viva la vida’ que «és un amor de xiqueta».

Tant Sánchez com Albalá van parlar fins i tot dels habitants de la famosa finca, moment en el qual el segon va manifestar que «sempre hi ha gent allí, això és com Nova York«.

«Ja no és el mateix. Ara ha canviat, el pla és més familiar, no entra ni ix tothom», va comentar el canari, alguna cosa que va atribuir al fet que «estiga esberlant tothom i estiga Isabel fins als collons«.

Omar Sánchez parla del conflicte entre Isabel Pantoja i Kiko Rivera

 

Finalment, els concursants van acabar parlant sobre ‘Cantora, la herencia envenenada‘. Per a Alejandro Albalá era imperdonable el que Kiko Rivera havia descobert sobre la seua herència; «Té ous que molta gent ha parlat d’aqueixa dona i qui pitjor l’ha deixada en la història de la televisió, ha sigut el seu fill«, va apuntar el concursant Mentre que Omar Sánchez va dir que era molt complicada la situació.

«Poden tindre part de raó per part d’Isabel i per Kiko, també. Independentment, els dos són molt bones persones«. «Un pot tindre la seua raó i un altre la seua. T’assegure que Anabel no es posicionarà en la seua vida», va afegir.

El que Omar no sap per què està a Hondures és que precisament esta actitud d’Anabel li va provocar un seriós conflicte amb el seu cosí Kiko Rivera, que vam veure en ‘Viernes Deluxe’.

Últimes notícies

El València continua penúltim després de perdre davant del Real Madrid

El València ha caigut 0-3 a Mestalla davant del Real Madrid i continua penúltim amb nou punts. Els blancs sumen huit victòries consecutives.

El Valencia i el Real Madrid homenatgen Jesús de Miguel a Mestalla

El Valencia i el Real Madrid han recordat el davanter del CD Tenerife, Jesús de Miguel, mort dimarts. El tribut ha inclòs un minut de silenci, un vídeo i una bandera a mitja asta.

Sadiq i Danjuma lideren l’atac del València davant del Madrid

El València ha triat Sadiq i Danjuma per a buscar la primera victòria a Mestalla. El Real Madrid presenta cinc canvis respecte a l’onze d’Atenes.

El Villarreal disputa diumenge el seu partit 1.000 en Primera

El Villarreal arribarà als 1.000 partits en Primera davant del Getafe, després de 27 temporades en l’elit repartides en dos períodes.

Sánchez estudiarà el reconeixement de Guillem Agulló com a víctima

El Govern s'ha compromés a estudiar la petició dels pares perquè Guillem Agulló siga reconegut oficialment com a víctima del terrorisme. La família manté esta reivindicació des de l'assassinat del jove, el 1993.

Ayuso reclama un canvi polític i critica Sánchez

En un acte del PP a València, Ayuso ha reclamat traure Sánchez del Govern i ha criticat les seues polítiques. María José Catalá i Juanfran Pérez Llorca també han intervingut.

Ayuso visita el Cabanyal després del míting de Sánchez

Ayuso ha recorregut el Cabanyal i el seu mercat amb l’alcaldessa María José Catalá i el president de la Generalitat, Juanfran Pérez Llorca.

Els rius d’Oliva i Els Poblets reben obres urgents després de la dana

La CHJ està reparant les lleres d’Oliva i Els Poblets després dels danys causats per la dana Adam d’octubre. Les actuacions inicials precedixen una intervenció d’emergència més completa.