9.9 C
València
Diumenge, 22 febrer, 2026

Anabel no es posicionarà en la seua vida: la opinió d’ Omar sobre la guerra dels Pantoja

Anit Telecinco va emetre una nova gala de ‘Supervivientes: Connexión Honduras’, en la qual va destacar la conversa entre els concursants sobre el conflicte entre Isabel Pantoja i Kiko Rivera, en la qual Omar Sánchez va tindre molt a dir arran de la complicada posició de la seua nóvia, Anabel Pantoja.

Tot va sorgir arran d’una pregunta d’Olga Moreno a Omar Sánchez i Alejandro Albalá sobre com havien conegut a Isabel Pantoja.

El canari va comptar com va conèixer a família Pantoja a Cantora, “la primera vegada que vaig anar a Cantora crec que va ser als tres o quatre mesos de començar amb Anabel”, va relatar Omar, davant els seus curiosos companys.

“Em donava respecte i, alhora, nervis. Per a mi, una persona normal i corrent com tothom, quan la vaig conéixer em va tractar súper bé, com si fora de la família”, va declarar el canari, sobre Isabel Pantoja, després de la qual cosa va declarar que “mai m’ha faltat de res quan menjaré. Sempre em tracten bé”.

Impressiona quan entres a la casa”, va afegir Omar, qui va relatar moments en els quals havien gaudit de pel·lícules o sèries tots junts en el saló.

Però l’experiència d’Alejandro Albalá, exgendre d’Isabel Pantoja, va ser molt diferent. El supervivent va contar que la va conéixer quan va anar a recollir a la seua germana, examiga d’Isa Pi, a la finca.

“Com ha canviat, ara sembla Disneyland allò”, comentava Alejandro Albalá, abans de compartir una experiència totalment diferent, atés que quan ell estava amb Isa Pantoja “hi havia molt de silenci, semblava un convent de clausura”.

El càntabre va revelar, a més, haver parlat “molt poc” amb la cantant, “perquè tota la família estava enfadada” amb la seua filla Isa.

Per part seua, Olga Moreno va admetre haver estat també en Cantora, on Pantoja “ens va tractar meravellós”. “Amb Kiko em vaig anar una vegada de marxa i va ser espectacular. És el més graciós, més bona gent”, va elogiar la sevillana, davant el que Lara Sajén va afegir que “quan ho coneixes, t’adones del bell que és en tots els sentits”.

“I la dona, Irene Rosales, em recorda molt a mi, m’encanta”, va manifestar Moreno, mentre Omar va recalcar de la col·laboradora de ‘Viva la vida’ que “és un amor de xiqueta”.

Tant Sánchez com Albalá van parlar fins i tot dels habitants de la famosa finca, moment en el qual el segon va manifestar que “sempre hi ha gent allí, això és com Nova York“.

“Ja no és el mateix. Ara ha canviat, el pla és més familiar, no entra ni ix tothom”, va comentar el canari, alguna cosa que va atribuir al fet que “estiga esberlant tothom i estiga Isabel fins als collons“.

Omar Sánchez parla del conflicte entre Isabel Pantoja i Kiko Rivera

 

Finalment, els concursants van acabar parlant sobre ‘Cantora, la herencia envenenada‘. Per a Alejandro Albalá era imperdonable el que Kiko Rivera havia descobert sobre la seua herència; “Té ous que molta gent ha parlat d’aqueixa dona i qui pitjor l’ha deixada en la història de la televisió, ha sigut el seu fill“, va apuntar el concursant Mentre que Omar Sánchez va dir que era molt complicada la situació.

“Poden tindre part de raó per part d’Isabel i per Kiko, també. Independentment, els dos són molt bones persones“. “Un pot tindre la seua raó i un altre la seua. T’assegure que Anabel no es posicionarà en la seua vida”, va afegir.

El que Omar no sap per què està a Hondures és que precisament esta actitud d’Anabel li va provocar un seriós conflicte amb el seu cosí Kiko Rivera, que vam veure en ‘Viernes Deluxe’.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Galbiati reivindica la defensa de Baskonia per a tombar al Barça i ficar-se en la final

Galbiati va destacar que la defensa en l'últim quart va sostindre a Baskonia en la semifinal davant el Barça. Va elogiar a Diakité i va anticipar una final exigent davant el Reial Madrid.

Kurucs reivindica el col·lectiu després de véncer al Barça: ‘No tenim egos i juguem junts’

Kurucs va subratllar que la victòria de Baskonia davant el Barça en la Copa del Rei va arribar des del joc coral i una defensa amb energia. Diakite va decidir amb un tap a 7 segons.

Xavi Pascual apunta a l’últim quart després de l’eliminació del Barça davant Baskonia

El tècnic del Barça va lamentar una última habitació desastrosa amb només nou punts, que va fer inútil el control previ del partit i els va deixar sense final.

Laprovittola lamenta la derrota del Barça i l’avantatge de deu punts perduda davant Baskonia

El base del Barça va lamentar caure en semifinals davant Baskonia després de dilapidar una renda de deu punts en l'últim quart. Parra va assenyalar accions clau que van decantar el final.

67-70: el Baskonia sobreviu al Barça i torna a la final 17 anys després

El Baskonia va guanyar 67-70 al Barça després de resistir a rebuf i aprofitar el descans de Laprovittola per a canviar el comandament. Jugarà la final 17 anys després.

El Kosner Baskonia tomba al Barça i jugarà la final davant el Reial Madrid (67-70)

El Kosner Baskonia va véncer al Barça per 67-70 en el Roig Arena i es mesurarà al Reial Madrid en la final de la Copa del Rei, fixada per al diumenge a les 19.00 CET.

La maledicció de l’amfitrió suma 24 anys: el València Basket cau 106-108 davant el Reial Madrid

La ratxa sense campions locals en la Copa del Rei s'ha mantingut amb l'eliminació del València Basket en semifinals davant el Reial Madrid per 106-108. L'última vegada que un amfitrió va alçar el títol va ser en 2002, amb el Baskonia; abans, només el CAI Zaragoza ho va aconseguir en 1983-84.

Hezonja iguala el rècord de triples en la Copa i guia el 106-108 del Reial Madrid en una semifinal històrica

Hezonja va anotar set triples i 25 punts i va decidir amb dos encerts en els últims trenta segons el 106-108 del Reial Madrid davant el València Basket, en una semifinal sense pròrroga que va batre el rècord històric d'anotació amb 214 punts.