20.3 C
València
Diumenge, 26 octubre, 2025

Anabel no es posicionarà en la seua vida: la opinió d’ Omar sobre la guerra dels Pantoja

Anit Telecinco va emetre una nova gala de ‘Supervivientes: Connexión Honduras’, en la qual va destacar la conversa entre els concursants sobre el conflicte entre Isabel Pantoja i Kiko Rivera, en la qual Omar Sánchez va tindre molt a dir arran de la complicada posició de la seua nóvia, Anabel Pantoja.

Tot va sorgir arran d’una pregunta d’Olga Moreno a Omar Sánchez i Alejandro Albalá sobre com havien conegut a Isabel Pantoja.

El canari va comptar com va conèixer a família Pantoja a Cantora, “la primera vegada que vaig anar a Cantora crec que va ser als tres o quatre mesos de començar amb Anabel”, va relatar Omar, davant els seus curiosos companys.

“Em donava respecte i, alhora, nervis. Per a mi, una persona normal i corrent com tothom, quan la vaig conéixer em va tractar súper bé, com si fora de la família”, va declarar el canari, sobre Isabel Pantoja, després de la qual cosa va declarar que “mai m’ha faltat de res quan menjaré. Sempre em tracten bé”.

Impressiona quan entres a la casa”, va afegir Omar, qui va relatar moments en els quals havien gaudit de pel·lícules o sèries tots junts en el saló.

Però l’experiència d’Alejandro Albalá, exgendre d’Isabel Pantoja, va ser molt diferent. El supervivent va contar que la va conéixer quan va anar a recollir a la seua germana, examiga d’Isa Pi, a la finca.

“Com ha canviat, ara sembla Disneyland allò”, comentava Alejandro Albalá, abans de compartir una experiència totalment diferent, atés que quan ell estava amb Isa Pantoja “hi havia molt de silenci, semblava un convent de clausura”.

El càntabre va revelar, a més, haver parlat “molt poc” amb la cantant, “perquè tota la família estava enfadada” amb la seua filla Isa.

Per part seua, Olga Moreno va admetre haver estat també en Cantora, on Pantoja “ens va tractar meravellós”. “Amb Kiko em vaig anar una vegada de marxa i va ser espectacular. És el més graciós, més bona gent”, va elogiar la sevillana, davant el que Lara Sajén va afegir que “quan ho coneixes, t’adones del bell que és en tots els sentits”.

“I la dona, Irene Rosales, em recorda molt a mi, m’encanta”, va manifestar Moreno, mentre Omar va recalcar de la col·laboradora de ‘Viva la vida’ que “és un amor de xiqueta”.

Tant Sánchez com Albalá van parlar fins i tot dels habitants de la famosa finca, moment en el qual el segon va manifestar que “sempre hi ha gent allí, això és com Nova York“.

“Ja no és el mateix. Ara ha canviat, el pla és més familiar, no entra ni ix tothom”, va comentar el canari, alguna cosa que va atribuir al fet que “estiga esberlant tothom i estiga Isabel fins als collons“.

Omar Sánchez parla del conflicte entre Isabel Pantoja i Kiko Rivera

 

Finalment, els concursants van acabar parlant sobre ‘Cantora, la herencia envenenada‘. Per a Alejandro Albalá era imperdonable el que Kiko Rivera havia descobert sobre la seua herència; “Té ous que molta gent ha parlat d’aqueixa dona i qui pitjor l’ha deixada en la història de la televisió, ha sigut el seu fill“, va apuntar el concursant Mentre que Omar Sánchez va dir que era molt complicada la situació.

“Poden tindre part de raó per part d’Isabel i per Kiko, també. Independentment, els dos són molt bones persones“. “Un pot tindre la seua raó i un altre la seua. T’assegure que Anabel no es posicionarà en la seua vida”, va afegir.

El que Omar no sap per què està a Hondures és que precisament esta actitud d’Anabel li va provocar un seriós conflicte amb el seu cosí Kiko Rivera, que vam veure en ‘Viernes Deluxe’.

Últimes notícies

Gerard Moreno decidix a Mestalla en el seu partit 300 i el Vila-real s’imposa 0-2

El Vila-real va guanyar 0-2 a Mestalla amb un penal transformat per Gerard Moreno al caient del descans en el seu partit 300 i un gol de Santi Comesaña. El València va encadenar cinc jornades sense guanyar i va traure el cap al descens, amb protestes en la graderia.

Gerard Moreno celebra 300 partits amb el Vila-real amb gol i triomf a Mestalla

El davanter va aconseguir els 300 partits amb el Vila-real i el va celebrar amb un gol a Mestalla en un 0-2. Va destacar la paciència de l'equip i va defendre el penal després de la revisió del VAR.

Gerard Moreno guia el 0-2 del Vila-real a Mestalla en el seu partit 300

El Vila-real va véncer 0-2 a Mestalla amb un penal de Gerard Moreno al caient del descans en el seu partit 300 i una miqueta de Santi Comesaña. El València va malgastar les seues millors opcions i encadena cinc jornades sense guanyar.

0-2: Gerard i Comesaña donen la victòria al Vila-real a Mestalla

El Vila-real va véncer 0-2 a Mestalla: Gerard Moreno va marcar de penal en el 45' en el seu partit 300 i Santi Comesaña va fer el 0-2 en el 57. El València va perdonar en la primera part

Gerard Moreno va avançar al Vila-real de penal abans del descans a Mestalla (0-1)

Gerard Moreno va convertir un penal en el minut 45 en el seu partit 300 i va posar per davant al Vila-real a Mestalla. El València havia estret amb dos clares ocasions abans del descans.

Gerard Moreno avança al Vila-real de penal abans del descans (0-1)

Gerard Moreno va marcar de penal en el minut 45 per a posar el 0-1 a Mestalla, en el seu partit 300 amb el Vila-real. El València va fregar el gol en dos accions.

València i Vila-real homenatgen a Mestalla als afectats per la DANA en el seu primer aniversari

Mestalla va acollir un homenatge als afectats per la DANA i als qui van participar en la recuperació de la província, abans del derbi regional. Va haver-hi senyera, 22 xiquets de zones afectades, minut de silenci, himne i un vídeo de record.

Quevedo tanca el seu gira espanyola davant 18.000 fans en el Roig Arena de València

Quevedo ha clausurat l'etapa espanyola de la seua Bona nit Tour en el Roig Arena de València, amb 18.000 assistents i entrades esgotades. El tour seguix al novembre als Estats Units.