13.3 C
València
Dimecres, 31 desembre, 2025

Anabel no es posicionarà en la seua vida: la opinió d’ Omar sobre la guerra dels Pantoja

Anit Telecinco va emetre una nova gala de ‘Supervivientes: Connexión Honduras’, en la qual va destacar la conversa entre els concursants sobre el conflicte entre Isabel Pantoja i Kiko Rivera, en la qual Omar Sánchez va tindre molt a dir arran de la complicada posició de la seua nóvia, Anabel Pantoja.

Tot va sorgir arran d’una pregunta d’Olga Moreno a Omar Sánchez i Alejandro Albalá sobre com havien conegut a Isabel Pantoja.

El canari va comptar com va conèixer a família Pantoja a Cantora, “la primera vegada que vaig anar a Cantora crec que va ser als tres o quatre mesos de començar amb Anabel”, va relatar Omar, davant els seus curiosos companys.

“Em donava respecte i, alhora, nervis. Per a mi, una persona normal i corrent com tothom, quan la vaig conéixer em va tractar súper bé, com si fora de la família”, va declarar el canari, sobre Isabel Pantoja, després de la qual cosa va declarar que “mai m’ha faltat de res quan menjaré. Sempre em tracten bé”.

Impressiona quan entres a la casa”, va afegir Omar, qui va relatar moments en els quals havien gaudit de pel·lícules o sèries tots junts en el saló.

Però l’experiència d’Alejandro Albalá, exgendre d’Isabel Pantoja, va ser molt diferent. El supervivent va contar que la va conéixer quan va anar a recollir a la seua germana, examiga d’Isa Pi, a la finca.

“Com ha canviat, ara sembla Disneyland allò”, comentava Alejandro Albalá, abans de compartir una experiència totalment diferent, atés que quan ell estava amb Isa Pantoja “hi havia molt de silenci, semblava un convent de clausura”.

El càntabre va revelar, a més, haver parlat “molt poc” amb la cantant, “perquè tota la família estava enfadada” amb la seua filla Isa.

Per part seua, Olga Moreno va admetre haver estat també en Cantora, on Pantoja “ens va tractar meravellós”. “Amb Kiko em vaig anar una vegada de marxa i va ser espectacular. És el més graciós, més bona gent”, va elogiar la sevillana, davant el que Lara Sajén va afegir que “quan ho coneixes, t’adones del bell que és en tots els sentits”.

“I la dona, Irene Rosales, em recorda molt a mi, m’encanta”, va manifestar Moreno, mentre Omar va recalcar de la col·laboradora de ‘Viva la vida’ que “és un amor de xiqueta”.

Tant Sánchez com Albalá van parlar fins i tot dels habitants de la famosa finca, moment en el qual el segon va manifestar que “sempre hi ha gent allí, això és com Nova York“.

“Ja no és el mateix. Ara ha canviat, el pla és més familiar, no entra ni ix tothom”, va comentar el canari, alguna cosa que va atribuir al fet que “estiga esberlant tothom i estiga Isabel fins als collons“.

Omar Sánchez parla del conflicte entre Isabel Pantoja i Kiko Rivera

 

Finalment, els concursants van acabar parlant sobre ‘Cantora, la herencia envenenada‘. Per a Alejandro Albalá era imperdonable el que Kiko Rivera havia descobert sobre la seua herència; “Té ous que molta gent ha parlat d’aqueixa dona i qui pitjor l’ha deixada en la història de la televisió, ha sigut el seu fill“, va apuntar el concursant Mentre que Omar Sánchez va dir que era molt complicada la situació.

“Poden tindre part de raó per part d’Isabel i per Kiko, també. Independentment, els dos són molt bones persones“. “Un pot tindre la seua raó i un altre la seua. T’assegure que Anabel no es posicionarà en la seua vida”, va afegir.

El que Omar no sap per què està a Hondures és que precisament esta actitud d’Anabel li va provocar un seriós conflicte amb el seu cosí Kiko Rivera, que vam veure en ‘Viernes Deluxe’.

Últimes notícies

La impermeabilització de la Ciutat de la Justícia de València aconseguix el 60% d’execució

Les obres d'impermeabilització avancen al 60% després d'una inversió de més de 2,3 milions, actuant sobre més de 17.000 m² per a evitar filtracions i humitats. El pla reforça segellats i amplia la xarxa d'evacuació sense interrompre l'activitat judicial.

Pérez Llorca reafirma el compromís del Consell amb fets i recursos fins a una recuperació completa

Pérez Llorca ha defés que la Comunitat continua recuperant-se de la pitjor catàstrofe de la seua història i ha promés fets i recursos fins a culminar la reconstrucció. Ha demanat cooperació entre administracions, estabilitat institucional i mesures per a vivenda, ocupació, fiscalitat i servicis públics.

Indonèsia espera estendre la busca de tres espanyols desapareguts després d’un naufragi

Les autoritats preveuen mantindre l'operatiu més enllà del sèptim dia legal en reforçar-lo amb més mitjans, sonar i un radi de 34,96 milles nàutiques.

Indonèsia espera estendre la busca dels tres espanyols desapareguts després del naufragi en Komodo

Les autoritats van indicar que confien a prolongar l'operatiu de rescat més enllà del mínim legal. L'àrea es va ampliar i en la sèptima jornada s'usarà sonar.

Pablo Martínez, Morals, Ryan, Dela i Pampín finalitzen contracte amb el Llevant al juny de 2026

Cinc jugadors del Llevant acaben el seu contracte al juny de 2026 i, des de l'1 de gener, queden lliures per a negociar el seu futur. El club afronta mesos clau per a definir renovacions i opcions.

Sis jugadors de l’Elx acaben contracte al juny i des de gener podran negociar el seu futur

Sis futbolistes de l'Elx acaben contracte el 30 de juny i, des de l'1 de gener, podran negociar el seu destí. El club afronta setmanes clau per a definir renovacions i opcions de compra.

La Generalitat repartirà en Nit de cap d’any polseres detectores de submissió química i reforçarà la seguretat

La Generalitat ha activat el dispositiu especial per a Nit de cap d'any i Any Nou i repartirà polseres que detecten drogues de submissió química. Hi haurà controls en locals, reforç del 112 i coordinació amb altres cossos policials.

Del somni europeu a la frenada: el València Basket acomiada l’any entre dubtes

El València Basket femení tanca 2025 amb un balanç agredolç: va fregar la final de l'Eurolliga i va revalidar la Lliga, però va acabar amb una ratxa de derrotes i molts dubtes.