Anabel no es posicionarà en la seua vida: la opinió d’ Omar sobre la guerra dels Pantoja

Anit Telecinco va emetre una nova gala de ‘Supervivientes: Connexión Honduras’, en la qual va destacar la conversa entre els concursants sobre el conflicte entre Isabel Pantoja i Kiko Rivera, en la qual Omar Sánchez va tindre molt a dir arran de la complicada posició de la seua nóvia, Anabel Pantoja.

Tot va sorgir arran d’una pregunta d’Olga Moreno a Omar Sánchez i Alejandro Albalá sobre com havien conegut a Isabel Pantoja.

El canari va comptar com va conèixer a família Pantoja a Cantora, «la primera vegada que vaig anar a Cantora crec que va ser als tres o quatre mesos de començar amb Anabel», va relatar Omar, davant els seus curiosos companys.

«Em donava respecte i, alhora, nervis. Per a mi, una persona normal i corrent com tothom, quan la vaig conéixer em va tractar súper bé, com si fora de la família», va declarar el canari, sobre Isabel Pantoja, després de la qual cosa va declarar que «mai m’ha faltat de res quan menjaré. Sempre em tracten bé».

«Impressiona quan entres a la casa», va afegir Omar, qui va relatar moments en els quals havien gaudit de pel·lícules o sèries tots junts en el saló.

Però l’experiència d’Alejandro Albalá, exgendre d’Isabel Pantoja, va ser molt diferent. El supervivent va contar que la va conéixer quan va anar a recollir a la seua germana, examiga d’Isa Pi, a la finca.

«Com ha canviat, ara sembla Disneyland allò», comentava Alejandro Albalá, abans de compartir una experiència totalment diferent, atés que quan ell estava amb Isa Pantoja «hi havia molt de silenci, semblava un convent de clausura».

El càntabre va revelar, a més, haver parlat «molt poc» amb la cantant, «perquè tota la família estava enfadada» amb la seua filla Isa.

Per part seua, Olga Moreno va admetre haver estat també en Cantora, on Pantoja «ens va tractar meravellós». «Amb Kiko em vaig anar una vegada de marxa i va ser espectacular. És el més graciós, més bona gent», va elogiar la sevillana, davant el que Lara Sajén va afegir que «quan ho coneixes, t’adones del bell que és en tots els sentits».

«I la dona, Irene Rosales, em recorda molt a mi, m’encanta», va manifestar Moreno, mentre Omar va recalcar de la col·laboradora de ‘Viva la vida’ que «és un amor de xiqueta».

Tant Sánchez com Albalá van parlar fins i tot dels habitants de la famosa finca, moment en el qual el segon va manifestar que «sempre hi ha gent allí, això és com Nova York«.

«Ja no és el mateix. Ara ha canviat, el pla és més familiar, no entra ni ix tothom», va comentar el canari, alguna cosa que va atribuir al fet que «estiga esberlant tothom i estiga Isabel fins als collons«.

Omar Sánchez parla del conflicte entre Isabel Pantoja i Kiko Rivera

 

Finalment, els concursants van acabar parlant sobre ‘Cantora, la herencia envenenada‘. Per a Alejandro Albalá era imperdonable el que Kiko Rivera havia descobert sobre la seua herència; «Té ous que molta gent ha parlat d’aqueixa dona i qui pitjor l’ha deixada en la història de la televisió, ha sigut el seu fill«, va apuntar el concursant Mentre que Omar Sánchez va dir que era molt complicada la situació.

«Poden tindre part de raó per part d’Isabel i per Kiko, també. Independentment, els dos són molt bones persones«. «Un pot tindre la seua raó i un altre la seua. T’assegure que Anabel no es posicionarà en la seua vida», va afegir.

El que Omar no sap per què està a Hondures és que precisament esta actitud d’Anabel li va provocar un seriós conflicte amb el seu cosí Kiko Rivera, que vam veure en ‘Viernes Deluxe’.

Últimes notícies

El Madrid busca reconciliar-se amb el Bernabéu davant un Vila-real llançat

El Real Madrid torna al Santiago Bernabéu després del paró de seleccions obligat a oferir una versió convincent davant un Vila-real en ratxa, amb dos triomfs seguits i la vista també posada en la Champions.

Detingut a Alcoi un quart membre d’una trama que portava embarassades a Espanya per a regularitzar-se

La Guàrdia Civil ha detingut a Alcoi un home de 38 anys, de nacionalitat brasilera, acusat de gestionar la logística d’una xarxa que portava dones embarassades al final de la gestació perquè els seus fills nasqueren a Espanya i així obtindre la nacionalitat. La investigació, iniciada a Burgos, ha permés desmantellar l’organització i continua oberta, sense descartar noves detencions.

Desmantellada una trama de frau de 70 milions d’euros en l’IVA a Espanya

La Agencia Tributaria ha liderat una macrooperació, amb registres a València i Màlaga i coordinació europea, contra una xarxa que ha defraudat 70 milions en IVA mitjançant frau carrusel.

Sanjuan agraïx als acampats de València que defenguen el dret a quedar-se

El portaveu socialista Borja Sanjuan agraïx a les persones acampades en la plaça de l'Ajuntament que reivindiquen el dret a la vivenda i a continuar vivint en València coincidint amb el 9 d'Octubre.

Robles celebra que la protesta per la vivenda i la processó cívica convisquen amb normalitat a València

La portaveu de Compromís a València, Papi Robles, ha celebrat que l’acampada pel dret a la vivenda a la plaça de l’Ajuntament i la processó cívica de la Senyera hagen conviscut amb normalitat el 9 d’Octubre, i ha reclamat a l’alcaldessa que talle els insults a la corporació municipal.

Catalá defensa la convivència al 9 d’Octubre a la plaça de l’Ajuntament

María José Catalá destaca que la convivència pacífica entre la processó cívica i l’acampada per la vivenda al 9 d’Octubre reflectix el caràcter del poble valencià i reclama concordia davant la polarització social.

Diana Morant titla de decebedor el primer discurs del 9 d’Octubre de Pérez Llorca i augura que serà l’últim

La líder del PSPV-PSOE, Diana Morant, ha qualificat d’“absolutament decebedor” el primer discurs del 9 d’Octubre de Juanfran Pérez Llorca i ha pronosticat que serà l’últim, criticant el seu projecte i la gestió en sanitat, educació, vivenda i la dana de 2024.

Feijóo apel·la a l’ambició dels valencians en el 9 d’Octubre

El president del PP, Alberto Núñez Feijóo, ha llançat un missatge en el 9 d’Octubre en què expressa el seu reconeixement i compromís amb valencians, alacantins i castellonencs, que considera que han de continuar creixent i mirant al futur amb ambició.