Anuncios

Quan s’ha anat, m’he sentit feliç: la decisió de Sandra sobre Tom

Sandra Pica ha viatjat a Hondures per a parlar amb el seu nuvi Tom, i no per a donar-li una bona notícia precisament.

Des que el francés va començar la seua aventura en ‘Supervivientes 2021’, l’exparticipant de ‘La Isla de las Tentaciones’ ha reflexionat molt i ha arribat a una fèrria conclusió: és més feliç sense ell.

“M’he adonat que soc una xica de 22 anys que vol viure i ser feliç. La cosa ha sigut que quan s’ha anat, m’he sentit amb les setmanes feliç, he tornat a voler-me, a gaudir de mi, de la meua vida. És una cosa que havia perdut en els últims mesos”, explica Sandra.

“Tom és una persona especial en la meua vida, li vull, però a vegades voler no és suficient. Quan l’altre dia em van donar l’oportunitat de viatjar a Hondures tenia dubtes perquè sentia que tenia una decisió clara. M’agradaria que si fora a l’inrevés m’ho digueren a la cara, així que Per a què allargar alguna cosa o que després ell isca i es trobe tot de sobte? Porte set setmanes sense veure-li, li tinc amor, li vull, encara que no de la mateixa forma.

 

Jorge Javier fa la pregunta decisiva

 

El presentador del programa especial de ‘Supervivientes’, Jorge Javier Vázquez, li ha preguntat a Sandra, “Vols trencar amb ell?“. “Sí, jo vaig dir que he de veure-li a la cara. Però ara mateix si em continues preguntant el mateix, et dic que crec que en les últimes setmanes m’he valorat moltíssim, m’he valorat com mai i he arribat a la conclusió que a vegades també cal prendre decisions, i a vegades voler també és deixar anar”.

Sandra ha escoltat una conversa de Tom amb Carlos Alba, en la qual el seu nuvi reflexionava sobre la seua amistat amb Melyssa. “No puc tindre una amistat amb ella, a la persona que tinc fora no li agradarà. No sent res per ella. Sent afecte fraternal, però res més”, assegurava.

 

Sandra: “Havia agafat moltes inseguretats, havia deixat de viure”

Sandra assegura que la seua decisió no té res a veure amb el comportament del seu nuvi en el reality. “Tom no ha fet res que m’haja fet canviar d’opinió. No dubte que Tom em vulga i em trobe a faltar, m’ho he guanyat. Ell també, però a vegades li he demanat coses, com que valore si m’estava fent mal i ho està fent ara i no fa tres mesos”, compte.

“T’ha canviat la cara, abans estaves sempre en tensió, crispada, ara estàs com alliberada”, li ha comentat el presentador. “Havia deixat de relacionar-me amb gent, ara gaudisc de mi, em vull, havia agafat moltes inseguretats, havia deixat de viure. M’he adonat que no he de viure complaent als altres”, compte.

Quina relació té Sandra amb Julen, extronista de ‘MYHYV’?

 

Jorge Javier ha volgut saber si Sandra tenia una nova il·lusió, al que ella ha respost amb rotunditat. “Sí, jo mateixa”. “Estàs amb Julen, el meu excompany de tron?”, ha insistit el presentador. “Julen és molt bon amic, però més enllà res. Jo em quedaria tan ampla i ho reconeixeria, però no és el cas. Tinc la total tranquil·litat de poder mirar a Tom als ulls i dir-li que no li he sigut infidel”, ha aclarit Sandra. No obstant això, la catalana no tanca portes a tindre alguna cosa més amb l’ex-xicot de Violeta.

“Jo no em plantege el futur, és un xic que he conegut amb el que me’l passe molt bé, no sé què pot passar en dos mesos”, confessa.

 

Pilar Yuste: “Julen ha donat un ultimàtum a Sandra”

 

A pesar que Sandra negava la seua història amb Julen, Belén Rodríguez ha donat una versió diferent dels fets: “Esta història ha eixit en la reunió perquè ho ha comptat algú i Pilar Yuste ho ha confirmat fil per randa. Sandra i Julen han fet l’acte”, revelava la tertuliana.

“Segons Julen hui al migdia ha dit que no s’havien enrotllat però que sí que li havia donat un ultimàtum a Sandra. Que si ell li ho diu clar a Tom que l’esperarà”, assegurava la representant.

 

Sandra li dona la notícia a Marta López

Sandra Pica ha coincidit a Hondures amb Marta López, i no ha dubtat a explicar-li la decisió que ha pres respecte a la seua relació amb el francés. “S’ha anat Tom i el sofriment que portava damunt de polígrafs i moltes històries se m’ha anat i em sent una persona molt feliç i molt completa”, li ha dit.

“No t’ha decebut com està amb Melyssa? Està tota l’estona a l’ombra“, li ha comptat la col·laboradora de ‘Sálvame. “Per com pot arribar a ser Tom crec que m’ha respectat, encara que hi ha coses que m’han molestat molt, però no m’excusaré en res del concurs”, ha resolt ella.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Mor l’operari d’una grua en quedar atrapat pel seu vehicle a Vallada

Un treballador de 32 anys ha mort en una zona rural de Vallada després de quedar atrapat pel camió grua amb el qual intentava alçar un tractor bolcat. Bombers i servicis sanitaris només van poder confirmar la defunció.

Rego, Oltra, Montero i Janja da Silva criden a la unió de les dones enfront de la violència política

Sira Rego, Mónica Oltra, Irene Montero i Rosângela Janja da Silva reclamen unió enfront de la violència política contra les dones i més presència femenina en els espais de decisió.

Rego, Oltra, Montero i Janja Da Silva criden a la unió de les dones enfront de la violència política

Sira Rego, Mónica Oltra, Irene Montero i Janja Da Silva reclamen a València que les dones s'unisquen enfront de la violència política i reforcen la seua presència en els espais de decisió.

Héctor Fort rep l’alta i es prepara per a tornar amb l’Elx davant l’Atlètic

Héctor Fort rep l'alta competitiva tres mesos després d'operar-se del muscle i es mostra amb ganes de tornar a jugar amb l'Elx en el dol davant l'Atlètic de Madrid.

Tunde reforça l’optimisme del Llevant: la permanència, cada vegada més a prop

Kareem Tunde es mostra convençut que el Llevant aconseguirà la permanència en Primera i crida a mantindre la unió del vestuari abans del dol clau davant el Sevilla.

Ernest Urtasun se suma a la inauguració de La Senda del Poeta de Miguel Hernández el 24 d’abril

El ministre de Cultura, Ernest Urtasun, participarà el 24 d'abril en la inauguració de La Senda del Poeta de Miguel Hernández a Orihuela, garantida després del finançament del Ministeri de Cultura.

Ingressat a Maldives un jove metge alacantí després de l’atac d’un tauró

Un metge de 31 anys de l'Hospital General Doctor Balmis d'Alacant ha resultat greument ferit després de patir l'atac d'un tauró durant una excursió aquàtica en la seua lluna de mel a les illes Maldives.

El TSJCV tomba la suspensió de llicències de canvi d’ús per a pisos turístics a València

El TSJCV anul·la la decisió de l'Ajuntament de València de suspendre les llicències de canvi d'ús per a pisos turístics, però manté la moratòria sobre noves edificacions hoteleres.