10.7 C
València
Dijous, 18 desembre, 2025

Quan s’ha anat, m’he sentit feliç: la decisió de Sandra sobre Tom

Sandra Pica ha viatjat a Hondures per a parlar amb el seu nuvi Tom, i no per a donar-li una bona notícia precisament.

Des que el francés va començar la seua aventura en ‘Supervivientes 2021’, l’exparticipant de ‘La Isla de las Tentaciones’ ha reflexionat molt i ha arribat a una fèrria conclusió: és més feliç sense ell.

“M’he adonat que soc una xica de 22 anys que vol viure i ser feliç. La cosa ha sigut que quan s’ha anat, m’he sentit amb les setmanes feliç, he tornat a voler-me, a gaudir de mi, de la meua vida. És una cosa que havia perdut en els últims mesos”, explica Sandra.

“Tom és una persona especial en la meua vida, li vull, però a vegades voler no és suficient. Quan l’altre dia em van donar l’oportunitat de viatjar a Hondures tenia dubtes perquè sentia que tenia una decisió clara. M’agradaria que si fora a l’inrevés m’ho digueren a la cara, així que Per a què allargar alguna cosa o que després ell isca i es trobe tot de sobte? Porte set setmanes sense veure-li, li tinc amor, li vull, encara que no de la mateixa forma.

 

Jorge Javier fa la pregunta decisiva

 

El presentador del programa especial de ‘Supervivientes’, Jorge Javier Vázquez, li ha preguntat a Sandra, “Vols trencar amb ell?“. “Sí, jo vaig dir que he de veure-li a la cara. Però ara mateix si em continues preguntant el mateix, et dic que crec que en les últimes setmanes m’he valorat moltíssim, m’he valorat com mai i he arribat a la conclusió que a vegades també cal prendre decisions, i a vegades voler també és deixar anar”.

Sandra ha escoltat una conversa de Tom amb Carlos Alba, en la qual el seu nuvi reflexionava sobre la seua amistat amb Melyssa. “No puc tindre una amistat amb ella, a la persona que tinc fora no li agradarà. No sent res per ella. Sent afecte fraternal, però res més”, assegurava.

 

Sandra: “Havia agafat moltes inseguretats, havia deixat de viure”

Sandra assegura que la seua decisió no té res a veure amb el comportament del seu nuvi en el reality. “Tom no ha fet res que m’haja fet canviar d’opinió. No dubte que Tom em vulga i em trobe a faltar, m’ho he guanyat. Ell també, però a vegades li he demanat coses, com que valore si m’estava fent mal i ho està fent ara i no fa tres mesos”, compte.

“T’ha canviat la cara, abans estaves sempre en tensió, crispada, ara estàs com alliberada”, li ha comentat el presentador. “Havia deixat de relacionar-me amb gent, ara gaudisc de mi, em vull, havia agafat moltes inseguretats, havia deixat de viure. M’he adonat que no he de viure complaent als altres”, compte.

Quina relació té Sandra amb Julen, extronista de ‘MYHYV’?

 

Jorge Javier ha volgut saber si Sandra tenia una nova il·lusió, al que ella ha respost amb rotunditat. “Sí, jo mateixa”. “Estàs amb Julen, el meu excompany de tron?”, ha insistit el presentador. “Julen és molt bon amic, però més enllà res. Jo em quedaria tan ampla i ho reconeixeria, però no és el cas. Tinc la total tranquil·litat de poder mirar a Tom als ulls i dir-li que no li he sigut infidel”, ha aclarit Sandra. No obstant això, la catalana no tanca portes a tindre alguna cosa més amb l’ex-xicot de Violeta.

“Jo no em plantege el futur, és un xic que he conegut amb el que me’l passe molt bé, no sé què pot passar en dos mesos”, confessa.

 

Pilar Yuste: “Julen ha donat un ultimàtum a Sandra”

 

A pesar que Sandra negava la seua història amb Julen, Belén Rodríguez ha donat una versió diferent dels fets: “Esta història ha eixit en la reunió perquè ho ha comptat algú i Pilar Yuste ho ha confirmat fil per randa. Sandra i Julen han fet l’acte”, revelava la tertuliana.

“Segons Julen hui al migdia ha dit que no s’havien enrotllat però que sí que li havia donat un ultimàtum a Sandra. Que si ell li ho diu clar a Tom que l’esperarà”, assegurava la representant.

 

Sandra li dona la notícia a Marta López

Sandra Pica ha coincidit a Hondures amb Marta López, i no ha dubtat a explicar-li la decisió que ha pres respecte a la seua relació amb el francés. “S’ha anat Tom i el sofriment que portava damunt de polígrafs i moltes històries se m’ha anat i em sent una persona molt feliç i molt completa”, li ha dit.

“No t’ha decebut com està amb Melyssa? Està tota l’estona a l’ombra“, li ha comptat la col·laboradora de ‘Sálvame. “Per com pot arribar a ser Tom crec que m’ha respectat, encara que hi ha coses que m’han molestat molt, però no m’excusaré en res del concurs”, ha resolt ella.

Últimes notícies

La Diputació de València inaugura en el MuVIM l’exposició de Luis Vidal Corella

La Diputació de València ha inaugurat en el MuVIM una gran mostra dedicada a Luis Vidal Corella amb 200 imatges, 80 inèdites, sobre guerra i postguerra. L'exposició s'estructura en tres seccions i incorpora objectes originals, i podrà visitar-se fins al 29 de març de 2026.

El Racing tomba al Vila-real i es fica en octaus (2-1)

El Racing de Santander va véncer 2-1 al Vila-real en El Sardiner amb un doblet d'Arana i va segellar el seu passe a octaus de la Copa del Rei. Ayoze va retallar al final sense premi.

Emergències entrega a la jutgessa el primer esborrany del Es-Alert del dia de la DANA

La Subdirecció d'Emergències va remetre al jutjat l'esborrany del Es-Alert del 29 d'octubre de 2024, amb fitxa tècnica i mapa. L'avís final es va difondre a les 20.11 després del debat en el Cecopi.

1-0: la Cultural torna a octaus cinc anys després després d’eliminar al Llevant

La Cultural i Esportiva Lleonesa va superar al Llevant per 1-0 i tornarà als octaus de final cinc anys després. Un gol de Rafa Tresaco i la falta d'encert granota van decidir.

De Mònaco a Granada: la Volta 2026 combina alta muntanya i una crono llarga

La ronda es disputarà del 22 d'agost al 13 de setembre, amb eixida a Mònaco i arribada a Granada. Hi haurà set finals enlaire i una crono de 32 km.

El Racing elimina al Vila-real amb un doblet d’Arana (2-1)

El Racing de Santander va superar al Vila-real per 2-1 i va avançar a octaus de la Copa del Rei gràcies a dos gols d'Arana. El conjunt groc va quedar fora després d'un arreón final insuficient.

La Cultural torna a octaus cinc anys després amb un 1-0 al Llevant

La Cultural i Esportiva Lleonesa tornarà als octaus de la Copa del Rei cinc anys després després del 1-0 al Llevant. Bañuz va sostindre el triomf i el rival va perdonar.

Martínez Mus fixa 2026 per a tindre en marxa el 100% del Pla Endavant postdana

El vicepresident tercer ha assegurat que en el primer semestre de 2026 estaran iniciades totes les actuacions del Pla Endavant després de la dana de 2024. Ha detallat inversions en depuració, transport i medi ambient i ha obert un encreuament de retrets amb l'oposició en Les Corts.