Antonio David va contractar ‘cinc avalotadors’ en l’enterrament de Pedro Carrasco

Antonio David Flores porta molt temps desaparegut del panorama televisiu i de la vida pública, arran de les greus acusacions que va abocar sobre ell la seua exmuller Rocío Carrasco, en la docuserie, ‘Rocío, contar la verdad para seguir viva’.

Ja siga per diferents raons, el nom d’Antonio David continua romanent en boca de tot el món per noves polèmiques que ixen a la llum de la mà de Rocío Carrasco. Així mateix, la filla de ‘La más grande’ ha explicat una altra dels ardits del seu exmarit.

El cinqué lliurament de ‘En el nombre de Rocío’ es va proposar l’objectiu de continuar desmuntant totes les presumptes “mentides” narrades durant els més de vint anys de silenci de Rocío Carrasco. De fet, la docuserie no va tardar a mostrar la duresa de l’enterrament de Pedro Carrasco, quan els esbroncs van començar a escoltar-se mentre la protagonista es trencava en llàgrimes. És més, es va atrevir a confessar que Antonio David Flores va ser l’instigador d’aquella cruel situació, segons afirma.

Corria el 7 de febrer de 2001, quan els Carrasco – Mohedano assistien a la missa en honor del boxador després de morir a conseqüència d’un infart. A l’eixida de les instal·lacions, una munió es prestava a donar suport als familiars, això sí, amb dos excepcions: Rocío Carrasco i Fidel Albiac: “Mira quanta gent esbroncant!“, comentava un dels professionals que estava cobrint l’assumpte.

Després del visionat d’unes imatges on els periodistes convidaven que els curiosos es posicionaren entre Raquel Mosquera i Rocío Jurado, la seua primogènita es va pronunciar de la manera més categòrica possible: “Em sembla una situació dantesca i vergonyosa per part de la premsa“. No obstant això, estava a punt de pronunciar unes declaracions que, sens dubte, donaran molt del que parlar per la gravetat de la seua acusació.

Per part dels quals són ací, em sembla una situació increïble. Bé, també sé per què eren ací, llavors tampoc m’estranya. Eren ací perquè algú es va encarregar de posar a quatre o cinc esvalotadors perquè feren aqueix escàndol i portaren a la gent a reaccionar d’aqueixa manera. Em preguntaràs qui; perquè tot ve del mateix lloc. Ve per part de l’Ésser“, va sentenciar sense que li tremolara el to de veu en cap moment.

Antonio David no tenia bona relació amb Pedro Carrasco

Rocío Carrasco va ser l’encarregada de comunicar la veritat sobre la relació entre Pedro Carrasco i Antonio David. De fet, va veure convenient confirmar que s’havien pronunciat “mentides” sobre aquest tema: “Antonio David no li agradava en absolut des del minut zero“, va arribar a comptar. Precisament, va criticar que Flores haguera assegurat en els platons que els seus pares mai van voler que es produïra una separació: “Ells sabien que la seua filla estava ben cuidada i estava ben atesa“, va arribar a pronunciar.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Iniciativa-Compromís demana una mobilització de suport a Mónica Oltra després de l’obertura de juí oral

Iniciativa-Compromís ha aprovat per unanimitat una resolució de suport a Mónica Oltra i ha anomenat a una mobilització política, ciutadana i social. L'Audiència Provincial de València ha ordenat l'obertura de juí oral i, d'altra banda, la formació ha renovat la seua Executiva a València amb més del 90% de suport.

Compromís calcula que la taxa turística a València aportaria quasi 3 milions en Falles

Compromís estima que l'absència de taxa turística priva a València de prop de 3 milions d'euros durant les Falles. Demana destinar eixos ingressos a servicis clau.

Marcelino refreda la idea d’un Barça distret per la Copa i exigix ambició al Vila-real

El tècnic del Vila-real va considerar poc probable que el Barça es desconcentre per la Copa i va reclamar màxima ambició per a competir al Camp Nou. Va confirmar la baixa de Gerard Moreno.

Arrestat en l’aeroport d’Alacant un fugitiu britànic per tràfic de cocaïna

L'home, de 43 anys, ha sigut localitzat quan acudia a arreplegar a un familiar. Estava ocult a la província i s'enfronta a cadena perpètua al Regne Unit.

Presó per a tres detinguts per un cultiu de marihuana amb 1.200 plantes a Crevillent

Tres hòmens de 22, 25 i 27 anys han ingressat a la presó provisional després de l'operació 'Lomac' que va desmantellar un cultiu amb 1.200 plantes a Crevillent. En la nau es va constatar un frau elèctric superior a 50.000 euros i el cas l'instruïx un jutjat d'Elx.

La Generalitat adquirix ‘El matador Pepillo’ de Zuloaga per al Museu de Belles Arts

La Generalitat ha adquirit en subhasta pública 'El matador Pepillo' d'Ignacio Zuloaga per al MuBAV. L'obra reforça la col·lecció dels segles XIX i XX i dialoga amb autors valencians.

Les obres de la CHJ triplicaran la capacitat de desguàs del barranc de Poio a Chiva

Les obres d'emergència en el barranc de Poio triplicaran la seua capacitat de desguàs fins a 600 m³/s a Chiva. Són cinc actuacions amb prop de 3 milions i finalització prevista al juny.

La Guàrdia Civil investiga a 45 persones per fraus en exàmens de trànsit i conduir sense permís

La Guàrdia Civil ha investigat a 45 persones en la Comunitat Valenciana per suplantació en la prova teòrica, ús de dispositius per a copiar i conducció amb el permís sense vigència.