Antonio David va contractar ‘cinc avalotadors’ en l’enterrament de Pedro Carrasco

Antonio David Flores porta molt temps desaparegut del panorama televisiu i de la vida pública, arran de les greus acusacions que va abocar sobre ell la seua exmuller Rocío Carrasco, en la docuserie, ‘Rocío, contar la verdad para seguir viva’.

Ja siga per diferents raons, el nom d’Antonio David continua romanent en boca de tot el món per noves polèmiques que ixen a la llum de la mà de Rocío Carrasco. Així mateix, la filla de ‘La más grande’ ha explicat una altra dels ardits del seu exmarit.

El cinqué lliurament de ‘En el nombre de Rocío’ es va proposar l’objectiu de continuar desmuntant totes les presumptes “mentides” narrades durant els més de vint anys de silenci de Rocío Carrasco. De fet, la docuserie no va tardar a mostrar la duresa de l’enterrament de Pedro Carrasco, quan els esbroncs van començar a escoltar-se mentre la protagonista es trencava en llàgrimes. És més, es va atrevir a confessar que Antonio David Flores va ser l’instigador d’aquella cruel situació, segons afirma.

Corria el 7 de febrer de 2001, quan els Carrasco – Mohedano assistien a la missa en honor del boxador després de morir a conseqüència d’un infart. A l’eixida de les instal·lacions, una munió es prestava a donar suport als familiars, això sí, amb dos excepcions: Rocío Carrasco i Fidel Albiac: “Mira quanta gent esbroncant!“, comentava un dels professionals que estava cobrint l’assumpte.

Després del visionat d’unes imatges on els periodistes convidaven que els curiosos es posicionaren entre Raquel Mosquera i Rocío Jurado, la seua primogènita es va pronunciar de la manera més categòrica possible: “Em sembla una situació dantesca i vergonyosa per part de la premsa“. No obstant això, estava a punt de pronunciar unes declaracions que, sens dubte, donaran molt del que parlar per la gravetat de la seua acusació.

Per part dels quals són ací, em sembla una situació increïble. Bé, també sé per què eren ací, llavors tampoc m’estranya. Eren ací perquè algú es va encarregar de posar a quatre o cinc esvalotadors perquè feren aqueix escàndol i portaren a la gent a reaccionar d’aqueixa manera. Em preguntaràs qui; perquè tot ve del mateix lloc. Ve per part de l’Ésser“, va sentenciar sense que li tremolara el to de veu en cap moment.

Antonio David no tenia bona relació amb Pedro Carrasco

Rocío Carrasco va ser l’encarregada de comunicar la veritat sobre la relació entre Pedro Carrasco i Antonio David. De fet, va veure convenient confirmar que s’havien pronunciat “mentides” sobre aquest tema: “Antonio David no li agradava en absolut des del minut zero“, va arribar a comptar. Precisament, va criticar que Flores haguera assegurat en els platons que els seus pares mai van voler que es produïra una separació: “Ells sabien que la seua filla estava ben cuidada i estava ben atesa“, va arribar a pronunciar.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

La Audiència de València reobri la causa contra José María Ángel pel títol amb el què va promocionar com a funcionari

La Audiència de València revoca l’arxivament i ordena instruir la causa contra José María Ángel pel presumpte ús d’un títol fals.

La Fundació Oceanogràfic impulsa un projecte per a protegir les mantelines en la costa valenciana

La Fundació Oceanogràfic posa en marxa un projecte per a protegir les mantelines i millorar-ne el seguiment en la costa valenciana.

La jutgessa de la dana manté la prova cal·ligràfica sobre les notes amb avisos a la població del 29 d’octubre

La jutgessa rebutja el recurs de Salomé Pradas i manté la pericial sobre unes notes amb instruccions d’alerta a la població el 29-O.

Vox diu que no negocia amb el PP els pressupostos de la Generalitat i l’oposició alerta de més cessions

Vox assegura que no hi ha contactes amb el PP pels pressupostos i l’oposició avisa que el termini s’esgota abans de l’estiu.

Bombai presentarà el seu nou single al Centre del Carme amb un concert acústic gratuït a València

Bombai presentarà el 17 d’abril al Centre del Carme el seu nou single amb una xarrada i un concert acústic gratuït amb reserva prèvia.

Vaga en Metrovalència i TRAM d’Alacant: SEMAF convoca cinc jornades de parades en abril

SEMAF convoca cinc dies de vaga en Metrovalència i TRAM d’Alacant durant abril per discrepàncies amb FGV sobre seguretat i conveni.

Compromís alerta que creix un 8 % la població en assentaments i infravivenda a València

Compromís denuncia que 1.342 persones viuen en assentaments i infravivenda a València i acusa el govern local d’inacció.

Claudia Montes nega al Suprem que Ábalos li confirmara cap endoll en Logirail

Claudia Montes assegura al Suprem que Ábalos mai li va dir que haguera intervingut per a col·locar-la en Logirail.