Antonio David va contractar ‘cinc avalotadors’ en l’enterrament de Pedro Carrasco

Antonio David Flores porta molt temps desaparegut del panorama televisiu i de la vida pública, arran de les greus acusacions que va abocar sobre ell la seua exmuller Rocío Carrasco, en la docuserie, ‘Rocío, contar la verdad para seguir viva’.

Ja siga per diferents raons, el nom d’Antonio David continua romanent en boca de tot el món per noves polèmiques que ixen a la llum de la mà de Rocío Carrasco. Així mateix, la filla de ‘La más grande’ ha explicat una altra dels ardits del seu exmarit.

El cinqué lliurament de ‘En el nombre de Rocío’ es va proposar l’objectiu de continuar desmuntant totes les presumptes «mentides» narrades durant els més de vint anys de silenci de Rocío Carrasco. De fet, la docuserie no va tardar a mostrar la duresa de l’enterrament de Pedro Carrasco, quan els esbroncs van començar a escoltar-se mentre la protagonista es trencava en llàgrimes. És més, es va atrevir a confessar que Antonio David Flores va ser l’instigador d’aquella cruel situació, segons afirma.

Corria el 7 de febrer de 2001, quan els Carrasco – Mohedano assistien a la missa en honor del boxador després de morir a conseqüència d’un infart. A l’eixida de les instal·lacions, una munió es prestava a donar suport als familiars, això sí, amb dos excepcions: Rocío Carrasco i Fidel Albiac: «Mira quanta gent esbroncant!«, comentava un dels professionals que estava cobrint l’assumpte.

Després del visionat d’unes imatges on els periodistes convidaven que els curiosos es posicionaren entre Raquel Mosquera i Rocío Jurado, la seua primogènita es va pronunciar de la manera més categòrica possible: «Em sembla una situació dantesca i vergonyosa per part de la premsa«. No obstant això, estava a punt de pronunciar unes declaracions que, sens dubte, donaran molt del que parlar per la gravetat de la seua acusació.

«Per part dels quals són ací, em sembla una situació increïble. Bé, també sé per què eren ací, llavors tampoc m’estranya. Eren ací perquè algú es va encarregar de posar a quatre o cinc esvalotadors perquè feren aqueix escàndol i portaren a la gent a reaccionar d’aqueixa manera. Em preguntaràs qui; perquè tot ve del mateix lloc. Ve per part de l’Ésser«, va sentenciar sense que li tremolara el to de veu en cap moment.

Antonio David no tenia bona relació amb Pedro Carrasco

Rocío Carrasco va ser l’encarregada de comunicar la veritat sobre la relació entre Pedro Carrasco i Antonio David. De fet, va veure convenient confirmar que s’havien pronunciat «mentides» sobre aquest tema: «Antonio David no li agradava en absolut des del minut zero«, va arribar a comptar. Precisament, va criticar que Flores haguera assegurat en els platons que els seus pares mai van voler que es produïra una separació: «Ells sabien que la seua filla estava ben cuidada i estava ben atesa«, va arribar a pronunciar.

Últimes notícies

València celebrarà els Premis Rei Jaume I amb un espectacle pirotècnic en la plaça de l’Ajuntament

L'Ajuntament de València organitzarà l'1 de juny un espectacle pirotècnic de cinc minuts en la plaça de l'Ajuntament per a acompanyar la reunió dels jurats dels Premis Rei Jaume I.

Aemet activa l’avís groc en el litoral de València per màximes de 36 graus este divendres

Aemet activa este divendres l'avís groc en el litoral de la província de València per temperatures màximes de fins a 36 graus, amb una probabilitat d'entre el 40 i el 70 per cent.

Presó per a tres hòmens que van intentar assaltar un caixer a Benifairó de la Valldigna

Tres hòmens han ingressat a la presó després de ser sorpresos per la Guàrdia Civil quan manipulaven la part posterior d'un caixer automàtic a Benifairó de la Valldigna. Estan acusats de robatori en grau de temptativa, falsedat documental, furt i pertinença a grup criminal.

El Consell aprovarà el divendres els Pressupostos de 2026 després de tancar un nou acord amb Vox

El Govern valencià aprovarà este divendres el projecte de Pressupostos de la Generalitat per a 2026, els primers de Juanfran Pérez Llorca, gràcies al suport de Vox i a un calendari parlamentari ampliat fins a juliol.

Entra a la presó per estafar 30.000 euros amb una falsa empresa de tendals a Santa Pola

Un home de 45 anys ha ingressat a la presó acusat d'estafar 30.000 euros a sis clients a Santa Pola mitjançant una empresa de muntatge de tendals els treballs dels quals mai arribava a realitzar.

Rafa Mir i Pablo Jara se senten en la banqueta a València per presumpta agressió sexual a dos dones

Rafa Mir i Pablo Jara compareixen en l'Audiència Provincial de València acusats d'agredir sexualment i lesionar a dos dones a Bétera en 2024, amb la Fiscalia demanant fins a 10,5 anys de presó.

Detingut a Vinaròs per robar patinets elèctrics i revendre’ls de segona mà

La Guàrdia Civil ha detingut a Vinaròs a un home de 44 anys pel presumpte robatori de diversos patinets elèctrics i ha investigat a una dona per receptació després de localitzar un dels vehicles i retornar-lo al seu amo.

La vaga docent encadena 14 dies a l’espera d’una octava negociació decisiva

La vaga indefinida del professorat públic no universitari en la Comunitat Valenciana complix 14 dies mentres la Conselleria d'Educació intenta tancar un acord en l'octava taula de negociació.