Antonio David va contractar ‘cinc avalotadors’ en l’enterrament de Pedro Carrasco

Antonio David Flores porta molt temps desaparegut del panorama televisiu i de la vida pública, arran de les greus acusacions que va abocar sobre ell la seua exmuller Rocío Carrasco, en la docuserie, ‘Rocío, contar la verdad para seguir viva’.

Ja siga per diferents raons, el nom d’Antonio David continua romanent en boca de tot el món per noves polèmiques que ixen a la llum de la mà de Rocío Carrasco. Així mateix, la filla de ‘La más grande’ ha explicat una altra dels ardits del seu exmarit.

El cinqué lliurament de ‘En el nombre de Rocío’ es va proposar l’objectiu de continuar desmuntant totes les presumptes “mentides” narrades durant els més de vint anys de silenci de Rocío Carrasco. De fet, la docuserie no va tardar a mostrar la duresa de l’enterrament de Pedro Carrasco, quan els esbroncs van començar a escoltar-se mentre la protagonista es trencava en llàgrimes. És més, es va atrevir a confessar que Antonio David Flores va ser l’instigador d’aquella cruel situació, segons afirma.

Corria el 7 de febrer de 2001, quan els Carrasco – Mohedano assistien a la missa en honor del boxador després de morir a conseqüència d’un infart. A l’eixida de les instal·lacions, una munió es prestava a donar suport als familiars, això sí, amb dos excepcions: Rocío Carrasco i Fidel Albiac: “Mira quanta gent esbroncant!“, comentava un dels professionals que estava cobrint l’assumpte.

Després del visionat d’unes imatges on els periodistes convidaven que els curiosos es posicionaren entre Raquel Mosquera i Rocío Jurado, la seua primogènita es va pronunciar de la manera més categòrica possible: “Em sembla una situació dantesca i vergonyosa per part de la premsa“. No obstant això, estava a punt de pronunciar unes declaracions que, sens dubte, donaran molt del que parlar per la gravetat de la seua acusació.

Per part dels quals són ací, em sembla una situació increïble. Bé, també sé per què eren ací, llavors tampoc m’estranya. Eren ací perquè algú es va encarregar de posar a quatre o cinc esvalotadors perquè feren aqueix escàndol i portaren a la gent a reaccionar d’aqueixa manera. Em preguntaràs qui; perquè tot ve del mateix lloc. Ve per part de l’Ésser“, va sentenciar sense que li tremolara el to de veu en cap moment.

Antonio David no tenia bona relació amb Pedro Carrasco

Rocío Carrasco va ser l’encarregada de comunicar la veritat sobre la relació entre Pedro Carrasco i Antonio David. De fet, va veure convenient confirmar que s’havien pronunciat “mentides” sobre aquest tema: “Antonio David no li agradava en absolut des del minut zero“, va arribar a comptar. Precisament, va criticar que Flores haguera assegurat en els platons que els seus pares mai van voler que es produïra una separació: “Ells sabien que la seua filla estava ben cuidada i estava ben atesa“, va arribar a pronunciar.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Rescatada una dona després de desplomar-se el sòl d’una vivenda a Venta del Moro

Una dona de 55 anys ha sigut rescatada després de caure uns 2,5 metres en cedir el sòl d'una vivenda en el llogaret Els Marcs, a Venta del Moro, i traslladada a l'Hospital de Requena per policontusiones.

La cooptació dels acadèmics és nociva per al valencià

Leo Giménez és lingüista i en el seu article d'esta setmana fa una crítica sobre com s’elegixen els acadèmics de l’AVL i una defensa d’un model més plural, transversal i representatiu de les diferents visions sobre el valencià

Bernabé critica la votació de la confraria de Sagunt per anar contra la igualtat de gènere

Pilar Bernabé considera que la negativa de la Confraria de la Puríssima Sang de Sagunt a permetre que les dones processionen per Setmana Santa és contrària a la igualtat i obri la porta a accions legals.

L’exdirectora de la residència de Paiporta afirma que no va rebre avisos de la DANA abans de la riuada

L'exdirectora de la residència Saba de Paiporta sosté davant la comissió del Congrés que no va haver-hi avisos directes de l'administració sobre la DANA i defén que tot l'equip va actuar per a salvar la vida dels majors.

Barcala descarta obrir ara el debat sobre la taxa turística en la Comunitat Valenciana

Luis Barcala insistix que no és el moment de parlar de la taxa turística en la Comunitat Valenciana, malgrat la pressió de PSPV i Compromís per a recuperar-la.

Barcala ultima amb el ministre Puente el projecte de soterrament del Parc Central

Luis Barcala afirma que ha tancat amb el ministre Óscar Puente la presentació imminent del projecte del Parc Central, que preveu soterrar les vies ferroviàries al seu pas per Alacant.

Barcala garantix transparència total en la comissió sobre les vivendes públiques de la Platja de Sant Joan

Luis Barcala defén que la comissió municipal aclarirà el paper de l'Ajuntament en l'adjudicació de 140 vivendes públiques a la Platja de Sant Joan i promet col·laboració màxima amb la Justícia.

La Generalitat impulsa un centenar d’activitats als parcs naturals per Pasqua

La Generalitat organitza més de cent activitats de 'Pasqua als parcs' en 22 parcs naturals i espais protegits, amb especial protagonisme per als municipis i els centres educatius.