9.7 C
València
Dijous, 1 gener, 2026

Bárbara Rey no participarà en la nova edició de ‘Supervivientes’

Bárbara Rey tampoc participarà en la nova edició de 'Supervivientes'

Bárbara Rey tampoc participarà en la nova edició de ‘Supervivientes’ | CUATRO

 

Quan queden pocs dies per a què comence una nova edició de ‘Supervivientes’, Telecinco encara no ha donat a conéixer la llista definitiva dels concursants. I és que tot i que en diferents programes de la cadena s’han anat desvelant diversos noms de famosos que sí que viatjaran a Hondures, encara queden alguns noms per confirmar.

 

Una de les possibles protagonistes que sonava amb molta força per a participar en el concurs de supervivència de Telecinco era Bárbara Rey, però sembla que, finalment, la vedette ha decidit rebutjar la proposta i ella mateixa ho ha explicat a través de les seues xarxes socials.

 

Segons publica la revista ‘Semana’, Bárbara Rey ha utilitzat les ‘stories’ del seu Instagram per a informar als seus seguidors que no anirà, tot i que no ha especificat els motius de la seua decisió: «Jo anava a anar a ‘Supervivientes’, però ja no vaig».

 

Bárbara Rey diu «no» a ‘Supervivientes’

D’aquesta manera, els fans de Bárbara Rey es tornaran a quedar amb les ganes de veure a la vedette concursant a l’illa, com ja els va passar en l’edició de l’any 2018, quan la productora també ho va intentar sense èxit. I és que a la vedette no li va convéncer l’oferta de mig milió d’euros que li va oferir la productora, i la va rebutjar. Així, els seguidors del programa hauran d’esperar, com a mínim, a una altra edició del concurs per a veure-la saltar des de l’helicòpter.

 

Una altra inesperada baixa

Un altre cas similar al de Bárbara Rey ha sigut el de la guanyadora de la cinquena edició de ‘Gran Hermano’, Fresita. El seu nom també va sonar amb molta força per a participar a ‘Supervivientes 2019’, però ella mateixa va anunciar, a través de les seues xarxes socials, que no viatjaria a l’illa, i culpava d’aquesta decisió de la productora a Isabel Pantoja.

 

Fresita va utilitzar Instagram per a informar als seus seguidors que tot i haver negociat amb Telecinco i Bulldog TV la seua participació en el ‘reality’, finalment no participaria en la nova edició de ‘Supervivientes’: «Sí, el meu perfil estava en negociacions, però finalment ha caigut per altres perfils nous i d’última hora».

 

A més, l’exguanyadora de ‘Gran Hermano’ va afegir un comentari fent referència a Isabel Pantoja, a qui responsabilitza de la seua no participació: «Va per vosaltres ‘realities’… No per tindre més cache eres més important… Tots som éssers humans… Jo cap avant. #SiYoFueraCantanteHaríaConciertos».

 

Fresita responsabilitza a Isabel Pantoja de la seva no participació

Fresita responsabilitza a Isabel Pantoja de la seua no participació | INSTAGRAM

 

La llista dels concursants confirmats:

Els quatre presentadors de 'Supervivientes 2019'

Els quatre presentadors de ‘Supervivientes 2019’ | TELECINCO

 

A més del fitxatge estrella d’Isabel Pantoja per a aquesta nova edició, Telecinco també ha confirmat la participació a ‘Supervivientes 2019’ dels següents famosos: Colate Vallejo, exparella de Paulina Rubio; Omar Montes; els presentadors Carlos Lozano i Mónica Hoyos; el concursant d”Hermano Mayor’ Dakota; el youtuber Oto Vans; i la periodista Chelo García Cortés.

Últimes notícies

La Nit de cap d’any valenciana deixa 89 intoxicacions i 32 agressions en una nit amb 959 incidents

El CICU ha gestionat 959 incidents entre les 20.00 de Nit de cap d'any i les 8.00 de l'1 de gener, amb 89 intoxicacions, 32 agressions i 9 accidents de trànsit.

La pròrroga dels pressupostos de la Generalitat de 2025 entra en vigor: quarta en la història

La pròrroga dels pressupostos de la Generalitat de 2025 ha entrat en vigor i és la quarta en la història valenciana. Manté els comptes aprovats al juny per PP i Vox fins que s'aprove la llei de 2026, amb la segona extensió seguida en esta legislatura.

Han caigut a la mitat les arribades en pastera a la Comunitat Valenciana i els rescatats han arribat en pitjor estat

2025 s'ha tancat amb 340 persones rescatades enfront de 643 en 2024 i 776 en 2023, la xifra més baixa de la dècada. Malgrat el descens, augmenten els ferits i els trasllats.

Indonèsia afronta la sèptima jornada de busca dels tres espanyols desapareguts

Indonèsia va reprendre per sèptim dia la busca de tres espanyols desapareguts després del naufragi d'un vaixell turístic prop de Komodo. Les autoritats valoren prolongar el dispositiu més enllà del mínim legal.

Gelades febles a l’interior de Castelló i màximes amb pocs canvis a l’inici de l’any

L'any arranca amb cel poc nuvolós, mínimes a l'alça a l'interior de València i gelades febles a l'interior de Castelló. Vent fluix i màximes amb pocs canvis; demà hi haurà boires i lleuger ascens tèrmic.

Un jove ha mort i un menor ha resultat ferit en un xoc entre moto i cotxe a València

Un jove de 22 anys ha mort i un menor de 12 ha resultat ferit en un xoc entre una moto i un cotxe en la CV-315, en el desviament cap a Carpesa, a València. Dos unitats del SAMU i un SVB han acudit i els sanitaris han confirmat la defunció malgrat la reanimació.

El DOGV publica una vintena de nomenaments d’assessors en la Generalitat

El butlletí oficial ha oficialitzat una vintena de nomenaments, la majoria en Presidència, i inclou a José Manuel Cuenca com a personal eventual per al expresident Carlos Mazón. Les resolucions fixen efectes des de finals de novembre i al desembre, reflectint la reorganització després del relleu en la Presidència.

Dos detinguts per furts a majors amb el mètode de l’abraç al Campello

La Guàrdia Civil ha detingut a dos jóvens amb requisitòries per la seua presumpta implicació en furts a persones majors prop d'un banc del Campello. Després de passar a disposició judicial, van quedar en llibertat amb mesures cautelars.