8.6 C
València
Dimecres, 4 febrer, 2026

Belén Esteban es corona amb Broncano confessant la seua vida sexual i quants diners té

Belén Esteban, la batejada com 'la princesa del poble', va triomfar en gran en la seua visita al programa 'La Resistencia' que presenta David Broncano en Movistar+.

"Hui, en 'La Resistència', quan ningú ho esperava… Demane un aplaudiment per a Belén Esteban", va presentar David Broncano a la madrilenya, un dels grans fenòmens televisius a Espanya en els últims anys.
Belén Esteban entra en 'La Resistència' com "la reina de les creïlles": "Cabrons!"

Belén Esteban va entrar en 'La Resistència'… muntada en una cadira com "lligues" repartint les seues creïlles fregides i els seus gaspatxos.

"No podeu ser més cabrons de ficar-me com m'heu ficat…", va dir Belén.

 

 

Belén Esteban parla en 'La Resistència' dels seus famosos memes: "M'encanten i no m'ofenen"

 

Belén Esteban li va reconéixer a David Broncano que "hi ha molts memes meus", i va matisar que "però a mi m'encanten. A mi no m'ofenen, de veritat".

"Jo he vist un meme teu en el qual estàs com en un sofà… Tu alguna vegada has manat un meme teu?", li va preguntar el presentador.

"Hauries de fer-ho", li va recomanar David Broncano… que no va dubtar a comentar amb Belén Esteban el seu meme del pijama: "Et fa honor. És increïble".

 

El "bon populisme" de Belén Esteban amb David Broncano en 'La Resistencia'

 

Belén Esteban va parlar en 'La Resistència' de les seues dos amigues de tota la vida, "són Mariví Forner i Tina de Pinto, i crec que tothom les coneix" i va destacar que ella visca a Paracuellos del Jarama que "és el poble més bonic de tot Madrid".

"La reina del poble sap com alçar aplaudiments. Són anys d'avantatge en televisió. Acceptem el bon populisme", van fer broma des de les xarxes socials de la Resistència després que Belén Esteban defensara que "Pinto és bonic".

 

Belén Esteban, en 'La Resistencia': "He començat a 'La Isla de las tentaciones"

 

 

Belén Esteban va comptar a Broncano que l'altre dia va ser a 'La Isla de las tentaciones', alguna cosa que va fer que Broncano expressara el seu total desconeixement sobre el qual volia dir Belén amb la "cançó" que va cantar.

Belén Esteban no vol felicitar el Govern d'Espanya "de Gos Sánchez" en 'La Resistencia'

 

 

Belén Esteban li va comptar a David Broncano que "estic vacunada contra el coronavirus, i si m'he de posar la tercera dosi… em posaré la tercera".

David Broncano li va demanar a Belén Esteban que, "com a representant del poble", li enviara un missatge del Govern d'Espanya dient "cal vacunar-se i estem orgullosos de ser el país amb més percentatge de vacunació".

"Sí… Sí… Jo tinc les meues idees. Entenc que la vacuna està molt bé, però anem cap endarrere en altres coses. Cal tindre un equilibri", va contestar Belén Esteban… sense voler entrar molt en matèria política.
"Si em parles d'un altre tema del Govern, no estic d'acord", va intentar aclarir Belén Esteban, que va reconéixer que "a mi m'és igual ficar-me als jardins que siguen".

"Ja m'he assabentat! Que no volies felicitar el Govern d'Espanya… A Gos Sánchez cadascun li agrada més o menys", va dir Broncano fent riure a Belén Esteban.

"T'ha entrat el riure amb Gos Sánchez…", va fer broma el presentador.

Belén Esteban i el sexe: parla en 'La Resistència' de la seua vida sexual amb el seu marit 14 anys menor
Va arribar el moment de "reprendre les preguntes clàssiques" de 'La Resistència' i David Broncano no va dubtar a preguntar a Belén Esteban sobre "els diners en el banc i les relacions sexuals en l'últim mes".

"Què vols, follar o fer l'amor?", li va preguntar la convidada al presentador. "És que hi ha vegades que faig una cosa, i altres vegades, l'altra", li va explicar. Broncano, sorprés, només va aconseguir respondre que "sempre faig l'amor, quan el meu cos està dins del d'una altra persona, això és amor".

La madrilenya va afirmar que "si he de posar un número… és que el meu marit, amb 34 anys, li he de preguntar si vol el del matí, el del migdia o el de la nit. A vegades agafa els tres".

Després de pensar-ho detingudament i mirar cap a una de les llotges on estava Miguel, la seua parella, va respondre: "No diré les vegades que ho faig a la setmana o al mes, però diré que entre dos o tres vegades a la setmana està molt bé".

 

Belén Esteban revela en 'La Resistencia' quants diners té: "Tinc entre 40.000 i 100.000 euros"

 

 

Belén Esteban no va esquivar la pregunta de David Broncano sobre els diners: "Jo he guanyat molts diners, però és veritat que vaig tindre un problema que tots sabeu… Se'm va ser molts diners i vaig haver de pagar a Hisenda 700.000 euros. No dec res a Hisenda… Fa anys gent em va deure 400.000 euros. El meu representant".

"Estàs en pau amb ells hui dia?", va voler saber el conductor del programa de Movistar. Ràpidament, la seua convidada va respondre afirmativament: "No dec res a Hisenda".

També va destacar que "el meu exrepresentant em deu 400.000 euros", alguna cosa que va deixar sense paraules al presentador: "Mare meua! I està viu?". La madrilenya li va contestar que "clar que està viu…".
"No t'enganyaré, he invertit molt en l'empresa. Sobretot tinc camions, no tinc molts diners, però si tràilers", va comentar Esteban. "La dada, els diners", va insistir Broncano.

La convidada li va contestar entre riures que "una mica menys que Amancio Ortega", però Broncano li va dir que no valia això i que fora més concreta: "Entre 40.000 i 100.000 euros. No done la dada exacta, però és que he invertit molt en els camions, la gasolina, la gent treballant…".

"Ho veus poc?", va afirmar sorpresa la col·laboradora de Mediaset. El presentador li va respondre que "és bastants diners, tanmateix, tu portes molts anys en això…".

"Quan traiem els camions el meu marit i el meu amic Rubén em van donar una sorpresa", comptava Belén fins que va ser interrompuda per Broncano: "Et van portar a follar al camió?".
"No… a follar no…", va haver d'aclarir Belén Esteban.

 

Belén Esteban a David Broncano: "Moltes vegades he vist les teues entrevistes i dic "li mane a prendre per cul"

 

Belén Esteban es va quedar molt sorpresa en 'La Resistencia' amb David Broncano: "Et segueix munt de gent. Jo no pensava que eres tan conegut. M'ha sorprés… agrada un munt aquest tio".

"Moltes vegades he vist entrevistes i et veig i dic "li mane a prendre per cul", va reconéixer Belén Esteban.
Belén Esteban i David Broncano donen les campanades de Cap d'any en 'La Resistencia'.

David Broncano va voler donar les campanades al costat de Belén Esteban, que ja les ha donades en televisió, explicant quals són els quarts i les campanades, per a acabar el programa.

Últimes notícies

Gener resta 34.576 afiliats en la Comunitat Valenciana i l’atur augmenta en 1.788

La Comunitat Valenciana va tancar gener amb 1.788 aturats més i 34.576 afiliats menys, encara que en termes interanuals hi ha 26.850 aturats menys i 78.188 afiliats més.

No suprimir res del valencià, protegir-lo, sí

Leo Giménez és lingüista i en el seu article d'esta setmana exposa una idea molt clara i contundent: 'El valencià és de tots o no serà de ningú'

Maig encara el Benidorm Fest amb ‘Toca’m’ i llibertat creativa enfront de OT

Maig porta al Benidorm Fest 2026 'Toca'm' i remarca que, a diferència de 'OT', gaudix de llibertat creativa total. Presentarà un xou dissenyat amb el seu propi equip.

Ratxes molt fortes de ponent a l’interior abans del repunt de les màximes

L'interior de València i Castelló afrontarà de matinada ratxes molt fortes de ponent i un descens tèrmic; el dimecres les màximes repuntaran, sobretot a València.

Dos detinguts pel robatori de material ceràmic en una empresa d’Almassora

La Guàrdia Civil ha arrestat a dos hòmens de 37 i 46 anys per sostraure diverses caixes de material ceràmic després de forçar el perímetre d'una empresa a Almassora. El dispositiu d'investigació va permetre localitzar-los i posar-los a disposició judicial eixa mateixa nit.

L’atur puja al gener en la Comunitat Valenciana i cau l’afiliació, amb millor evolució interanual

La desocupació va augmentar un 0,62% al gener fins a 291.731 persones i l'afiliació va caure un 1,53%. En l'últim any l'atur baixa un 8,43% i l'afiliació puja un 3,63%.

L’Atlètic inscriu a Mendoza sobre la botzina i destaca en un mercat d’hivern auster

L'Atlètic de Madrid va ser protagonista del tancament en registrar a Lookman, Obed Vargas i a Rodrigo Mendoza, confirmat a les 23.57. LaLiga va validar 14 altes en un gener amb 44 operacions i gasto total per davall de 60 milions.

L’Elx reforça el seu centre del camp amb el retorn de Tete Morente fins a 2028

L'Elx ha incorporat a Tete Morente, que torna després d'una etapa en el US Lecce i firma fins a juny de 2028. És el tercer reforç del mercat hivernal.