Belén Rodríguez, més dura que mai amb Marta López: ‘No soc tan arrossegada com tu’

Belén Rodríguez i Marta López s’han vist les cares en el ‘Deluxe’ després de la final de ‘Supervivientes’ i han volat els ganivets.

Belén Rodríguez i Marta López eren amigues inseparables, però la participació d’Olga Moreno en Supervivents 2021 ho ha canviat tot. Rocío Flores va vetar a la comentarista de concursos i l’exparticipant de ‘Gran Hermano’ no va donar la cara per ella.

Belén Ro ha patit molt amb este tema, perquè assegura que la filla de Rocío Carrasco ha jugat amb el seu lloc de treball. Ningú ha pogut demostrar que això siga cert, encara que molta gent ja ha condemnat a la influencer pel seu possible atreviment.

Marta López prefereix mantindre’s al marge i mai ha donat la cara per la seua companya. Este gest ha generat una gran controvèrsia, perquè la tertuliana sempre ha estat prop d’ella per a ajudar-la en tots els seus conflictes.

 

Belén Rodríguez li dedica unes paraules molt dures a Marta López

 

 

Les dos col·laboradores i examigues han tornat a enfrontar-se per la dona d’Antonio David Flores pujant el seu mal rotllo a un nou nivell quasi irreconciliable. «Jo no soc tan arrossegada com tu», li ha dit Belén Rodríguez a la seua examiga per a resoldre el seu desacord que ha arribat a un to molt tibant i lleig.

Belén Rodríguez, de dol, explota contra Olga Moreno en el ‘Deluxe’: «Cal tindre poca dignitat»

Belén Rodríguez creu que la seua examiga s’ha beneficiat del seu defensa a Olga Moreno i que la seua presència en televisió ha augmentat per la seua nova i intensa amistat amb la supervivent. Marta López li ha respost que ella porta asseient-se en platons per a parlar de Rocío Carrasco anys i en este moment tot ha esclatat per l’aire.i Marta López han trencat la seua amistat per Olga Moreno.

«He deixat quatre treballs pel tema de Rocío Carrasco, quan no he estat a gust en un programa m’he anat. Tots sabeu el cost personal i professional que ha tingut per a mi este tema. Per a mi l’important no és treballar ni els diners, per a mi és ficar-me al llit, tranquil·la totes les nits. Jo no soc tan arrossegada com tu», ha dit Betlem a Marta deixant-la KO.

Marta López ha negat que haja treballat més ni bestiar més presència en televisió estes setmanes per defensar a Olga Moreno i ha assegurat que ella va marxar a Hondures amb els seus contractes signats.

«Tots els meus caps estan encantats amb el meu treball», ha dit Marta López i Belén Rodríguez ha respost: «A mi no m’han tirat mai de cap programa».

Belén Ro ha sigut molt dura amb la seua companya perquè considera injust el comportament que ha tingut amb ella. Malgrat la seua gran relació, no ha tingut el detall de defensar-la quan Rocío Flores li ha atacat sense pietat.

“Tots sabeu el cost personal i professional que ha tingut este tema”, declara en ‘Domingo Deluxe’. La participació de la dona d’Antonio David en ‘Supervivientes’ ha generat molts escàndols, però el més fort encara està per arribar.

La relació de Belén Rodríguez i Marta López s’ha trencat totalment després de l’amistat que Marta ha fet amb Olga a Hondures i la contundent defensa que ha fet d’ella des que va ser expulsada. Després d’esta brega no té pinta que siguen capaces de superar este sot.

 

Especial Olga Moreno

 

Telecinco ha preparat un programa especial per a escoltar la seua versió, així que s’ha convertit en un dels personatges més cotitzats del moment. L’audiència acusa Marta d’haver-se acostat a ella per a formar part d’esta estirada mediàtica.

Caldrà esperar per a veure el desenllaç de la història, encara que ja hi ha gent que parla del final de la filla de Rocío Jurado. L’empresària té l’oportunitat de desmuntar el polèmic documental i no tardarà a proclamar justícia per al seu marit.

Últimes notícies

Les víctimes de la dana de València envien un missatge de suport a Veneçuela pel terratrémol

Les principals associacions de víctimes de la dana de València han mostrat la seua solidaritat amb Veneçuela després del terratrémol, amb un manifest en què compartixen el dolor de les famílies i reclamen més ajuda humanitària internacional.

Mor un jove motorista de 20 anys en un accident a la CV-400 a Paiporta

Un jove de 20 anys ha mort després que el ciclomotor que conduïa ha col·lisionat per abast amb un turisme a la CV-400, a l’altura de Paiporta. El sinistre, ocorregut cap a les 16.40 hores, està sota investigació de la Guàrdia Civil.

Torres defensa Zapatero i reclama no interferir en les investigacions judicials

El ministre Angel Victor Torres assegura en Algemesi que, des que fa politica, no es fica ni prejuzga les investigacions judicials i reclama respectar la separacio de poders arran de la causa sobre les joies de José Luis Rodriguez Zapatero.

La Generalitat critica que els nous fons per a la dependència arriben tard i malament

La consellera de Serveis Socials, Elena Albalat, assegura que els 535 milions d’euros addicionals per a la dependència que rebrà la Comunitat Valenciana entre 2026 i 2027 són insuficients, arriben tard i no garantixen el finançament al 50 % que marca la llei.

Així canviarà el Batxillerat valencià per a adaptar-se a les PAU i a la norma estatal

El Consell ha modificat el currículum de Batxillerat per a harmonitzar-lo amb la normativa estatal i garantir la igualtat en les PAU, amb nous continguts i matèries i una aplicació progressiva a partir del curs 2026-2027.

Pérez Llorca replica que és incongruent exigir-li negociar un model de finançament rebutjat per 16 autonomies

Juanfran Pérez Llorca critica en Algemesí que Arcadi España li exigisca negociar un model de finançament autonòmic que, segons assegura, rebutgen 16 de les 17 autonomies.

El Suprem ratifica els quasi huit anys de presó per a Marcos Benavent en el primer juí d’Imelsa

El Tribunal Suprem ha confirmat la sentència de l’Audiència de València que imposa set anys i 10 mesos de presó a Marcos Benavent, l’autodenominat ‘yonqui del dinero’, en el primer juí del cas Imelsa, amb una reducció parcial només de costes i d’una de les penes als condemnats.

Els ajuntaments valencians esperen agilitzar 1.100 milions en obres posdana

El Govern d’Espanya ha validat 1.100 milions d’euros en obres municipals posdana de 2024, però el Consell reclama canvis normatius per a poder executar-les més ràpidament als ajuntaments valencians.