Bertín Osborne torna amb ‘Mi casa es la tuya’ i entrevista a Isabel Díaz Ayuso

 

Després de participar en ‘La Campos Móvil’, la presidenta de la Comunitat de Madrid, Isabel Díaz Ayuso torna a Mediaset, esta vegada per a ser entrevistada per Bertín Osborne en el programa ‘Mi casa es la tuya‘.
Tal com ha anunciat Mediaset, Telecinco gravarà este divendres 28 de maig un nou lliurament del programa del sevillà, en el que el cantant i presentador entrevistarà la líder del Partit Popular a Madrid.

 

D’esta manera, Telecinco reprén els enregistraments del format de Programa, sobre el qual s’ha especulat en els últims temps a causa del seu llarg període d’aturada. Es desconeix encara si l’entrevista a Díaz Ayuso formarà part d’una hipotètica onzena temporada de ‘Mi casa es la tuya’, o si serà un lliurament especial com altres dedicades a rostres polítics.

Els últims dirigents a asseure’s amb Bertín en el seu programa van ser Pablo Casado, Albert Rivera i Santiago Abascal en un programa especial per les eleccions del 28-A. Per a la política del PP, esta serà la seua segona gran entrevista per a un format de l’horari estel·lar en tot just unes setmanes, perquè ja va protagonitzar un lliurament recent de ‘Salvados’ sobre la seua campanya per als últims comicis.

Últimes notícies

Dos hòmens rescatats en helicòpter a Petrer per un colp de calor en plena ona de calor

Dos hòmens han sigut rescatats en helicòpter al barranc de l'Escurina, al Paratge Caprala de Petrer, després que un d'ells patira un colp de calor i quedara en estat greu.

Rescaten dos senderistes a Petrer per un colp de calor en plena onada de calor

Dos hòmens han sigut rescatats en helicòpter al barranc de la Escurina, al Paratge Caprala de Petrer, després que un d’ells patira un colp de calor greu en plena onada de calor.

La ramaderia extensiva es reforça com a barrera contra incendis després del foc de Soneja

Miguel Barrachina defensa la ramaderia extensiva com a eina clau contra els incendis forestals després del foc de Soneja, que ha cremat 183 hectàrees, i destaca les ajudes i incentius per a mantindre esta activitat en el món rural.

La ramaderia extensiva es reivindica com a clau contra els incendis després del foc de Soneja

El conseller Miguel Barrachina ha defensat la ramaderia extensiva com el cortafoc més eficaç després de l’incendi de Soneja, que ha cremat 183 hectàrees a l’Alt Palància.

Ecologistes porten a jutjat l’ampliació nord del port de València per presumptes infraccions mediambientals

Ecologistes en Acció ha presentat un recurs contenciós-administratiu contra les obres de l’ampliació nord del port de València i els dragats a València i Sagunt, que consideren il·legals per falta d’avaluació ambiental actualitzada.

El Marató València guarda les últimes estreles però assegura compromisos, no promeses

El director general del Marató València, Juan Manuel Botella, ha avançat que encara queden atletes d’elit per confirmar per a la carrera del 6 de desembre i ha defés que només anuncien acords tancats. També ha explicat les dificultats econòmiques actuals de l’atletisme i el nou patrocini amb el Valencia Club de Atletismo.

El Marató València guarda encara alguna estrella però només anuncia compromisos ferms

El director general del Marató València, Juan Manuel Botella, avança que queden atletes d’elit per confirmar el 6 de desembre i defensa una política d’anuncis basada en compromisos tancats, en un context de fortes dificultats econòmiques per a l’atletisme.

Ecologistes porten a judici l’ampliació nord del port de València per infringir la normativa ambiental

Ecologistes en Acció ha presentat un recurs contenciós-administratiu contra les obres de l’ampliació nord del port de València per presumptes infraccions ambientals en els dragats de València i Sagunt.