Bertín Osborne torna amb ‘Mi casa es la tuya’ i entrevista a Isabel Díaz Ayuso

 

Després de participar en ‘La Campos Móvil’, la presidenta de la Comunitat de Madrid, Isabel Díaz Ayuso torna a Mediaset, esta vegada per a ser entrevistada per Bertín Osborne en el programa ‘Mi casa es la tuya‘.
Tal com ha anunciat Mediaset, Telecinco gravarà este divendres 28 de maig un nou lliurament del programa del sevillà, en el que el cantant i presentador entrevistarà la líder del Partit Popular a Madrid.

 

D’esta manera, Telecinco reprén els enregistraments del format de Programa, sobre el qual s’ha especulat en els últims temps a causa del seu llarg període d’aturada. Es desconeix encara si l’entrevista a Díaz Ayuso formarà part d’una hipotètica onzena temporada de ‘Mi casa es la tuya’, o si serà un lliurament especial com altres dedicades a rostres polítics.

Els últims dirigents a asseure’s amb Bertín en el seu programa van ser Pablo Casado, Albert Rivera i Santiago Abascal en un programa especial per les eleccions del 28-A. Per a la política del PP, esta serà la seua segona gran entrevista per a un format de l’horari estel·lar en tot just unes setmanes, perquè ja va protagonitzar un lliurament recent de ‘Salvados’ sobre la seua campanya per als últims comicis.

Últimes notícies

Castelló reforça la seguretat a les platges amb un dron de socorrisme este estiu

Castelló ha activat des de l’1 de juliol un dron de socorrisme per a reforçar la vigilància i accelerar la resposta davant emergències en les platges durant els mesos de màxima afluència.

Mónica Oltra planteja un espai comú neutre a València per a una candidatura que “salve el poble”

Mónica Oltra, que serà ratificada dissabte com a candidata a l’alcaldia de València per a 2027, ha defensat crear un espai comú neutre sobre la base de Compromís per a articular una candidatura ampla que priorise la vida humana i l’accés a una vivenda digna i assequible.

El Sindicat d’Estudiants denuncia que l’edil de Vox Juanma Badenas ha irromput en la seua seu a València

El Sindicat d’Estudiants ha denunciat que el regidor de Vox a València Juanma Badenas ha entrat il·legalment al seu local cedit per l’Ajuntament, ha trencat el pany i ha registrat les instal·lacions. L’organització parla de violació de drets fonamentals i anuncia accions legals i mobilitzacions.

Comença la neteja dels baixos incendiats a València després de desallotjar 90 veïns

L’Ajuntament de València ha reallotjat esta nit una norantena de persones desallotjades per un incendi als baixos d’un edifici del carrer Picayo, mentre este dissabte han començat els treballs de neteja i reparació.

Nit tòrrida a Sagunt amb una mínima de 24,6 graus i pujades generalitzades

La passada matinada s’han registrat novament nits tòrrides a la Comunitat Valenciana, amb Sagunt al capdavant amb 24,6 graus de mínima i avisos per calor extrema a l’interior de la província de València.

Temperatures màximes altes este primer dissabte de juliol a l’interior i prelitoral de València

L’interior i el prelitoral de la província de València afronten este primer dissabte de juliol amb cels poc nuvolosos i temperatures màximes elevades, segons Aemet, i vent fluix de component este i sud-est.

L’incendi de vegetació de Peníscola queda estabilitzat i els bombers continuen treballant a terra

L’incendi declarat divendres a la vesprada en una zona d’interfície de Peníscola ha quedat estabilitzat de matinada, però els mitjans terrestres continuen treballant en les tasques d’extinció.

Mor atropellat a l’A-70 a Alacant per un conductor begut i drogat en plena operació eixida

Una persona ha mort aquest divendres atropellada a l’A-70, a l’altura de Villafranqueza (Alacant), després d’una col·lisió per abast. El conductor que l’ha atropellat ha donat positiu en alcohol i drogues i s’enfronta a delictes greus contra la seguretat viària.