Bertín Osborne torna amb ‘Mi casa es la tuya’ i entrevista a Isabel Díaz Ayuso

 

Després de participar en ‘La Campos Móvil’, la presidenta de la Comunitat de Madrid, Isabel Díaz Ayuso torna a Mediaset, esta vegada per a ser entrevistada per Bertín Osborne en el programa ‘Mi casa es la tuya‘.
Tal com ha anunciat Mediaset, Telecinco gravarà este divendres 28 de maig un nou lliurament del programa del sevillà, en el que el cantant i presentador entrevistarà la líder del Partit Popular a Madrid.

 

D’esta manera, Telecinco reprén els enregistraments del format de Programa, sobre el qual s’ha especulat en els últims temps a causa del seu llarg període d’aturada. Es desconeix encara si l’entrevista a Díaz Ayuso formarà part d’una hipotètica onzena temporada de ‘Mi casa es la tuya’, o si serà un lliurament especial com altres dedicades a rostres polítics.

Els últims dirigents a asseure’s amb Bertín en el seu programa van ser Pablo Casado, Albert Rivera i Santiago Abascal en un programa especial per les eleccions del 28-A. Per a la política del PP, esta serà la seua segona gran entrevista per a un format de l’horari estel·lar en tot just unes setmanes, perquè ja va protagonitzar un lliurament recent de ‘Salvados’ sobre la seua campanya per als últims comicis.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Toni Pérez fixa per al dimecres el ple extraordinari sobre el Bo Comerç després de la petició del PSOE

La Diputació d'Alacant celebrarà un ple extraordinari el dimecres 25 de març per a explicar la gestió del Bo Comerç entre 2022 i 2024 i debatre la creació d'una comissió d'investigació.

El Vila-real recupera la samarreta de la seua eclosió en Primera per a la jornada retro

El Vila-real lluirà en la jornada retro de LALIGA EA Sports una samarreta inspirada en les quals va vestir en els 90 i principis dels 2000, coincidint amb la seua eclosió en Primera Divisió.

La FIFA blinda l’ús comercial de Naranjito, la mascota del Mundial d’Espanya 82

La FIFA ha registrat la imatge de Naranjito davant la EUIPO per a assegurar-se la seua explotació comercial a la Unió Europea fins a 2035, abastant una àmplia gamma de productes i servicis.

La mare de Marta Calvo insistix a canviar el Codi Penal per a castigar l’ocultació de cadàver amb presó permanent

La mare de Marta Calvo lamenta que el Congrés vaja a rebutjar ampliar la presó permanent revisable a assassins que oculten el cos de les seues víctimes i anuncia que continuarà pressionant per a canviar el Codi Penal.

Carlos Espí es consolida com a màxim golejador del Llevant amb set punts

Carlos Espí suma set gols esta temporada i s'aferma com a màxim anotador del Llevant després de marcar els últims quatre punts de l'equip en LaLiga EA Sports.

El Llevant recupera els colors del Cabanyal en la jornada retro de LaLiga

El Llevant vestirà una samarreta blanca amb banda negra en la jornada retro de LaLiga EA Sports, en homenatge a l'històric Futbol Club Cabanyal, origen del club granota.

Global Omnium impulsa GO DOC, un model formatiu per a afrontar els reptes de l’aigua

Global Omnium llança GO DOC, un ecosistema formatiu que integra programes educatius i universitaris per a promoure la cultura de l'aigua i preparar professionals davant els reptes hidricos.

Els pals i el meta James deixen al Vila-real sense les semifinals de la Youth League

El Vila-real va dominar al PSG en els quarts de la Lliga de Campions Juvenil, però un gol de Elijah Ly, tres pilotes a la fusta i un penal detingut per James van segellar l'eliminació groga.