Bertín Osborne torna amb ‘Mi casa es la tuya’ i entrevista a Isabel Díaz Ayuso

Ejemplo de shortcode con estilo
  Després de participar en ‘La Campos Móvil’, la presidenta de la Comunitat de Madrid, Isabel Díaz Ayuso torna a Mediaset, esta vegada per a ser entrevistada per Bertín Osborne en el programa ‘Mi casa es la tuya‘. Tal com ha anunciat Mediaset, Telecinco gravarà este divendres 28 de maig un nou lliurament del programa del sevillà, en el que el cantant i presentador entrevistarà la líder del Partit […]

 

Després de participar en ‘La Campos Móvil’, la presidenta de la Comunitat de Madrid, Isabel Díaz Ayuso torna a Mediaset, esta vegada per a ser entrevistada per Bertín Osborne en el programa ‘Mi casa es la tuya‘.
Tal com ha anunciat Mediaset, Telecinco gravarà este divendres 28 de maig un nou lliurament del programa del sevillà, en el que el cantant i presentador entrevistarà la líder del Partit Popular a Madrid.

 

D’esta manera, Telecinco reprén els enregistraments del format de Programa, sobre el qual s’ha especulat en els últims temps a causa del seu llarg període d’aturada. Es desconeix encara si l’entrevista a Díaz Ayuso formarà part d’una hipotètica onzena temporada de ‘Mi casa es la tuya’, o si serà un lliurament especial com altres dedicades a rostres polítics.

Els últims dirigents a asseure’s amb Bertín en el seu programa van ser Pablo Casado, Albert Rivera i Santiago Abascal en un programa especial per les eleccions del 28-A. Per a la política del PP, esta serà la seua segona gran entrevista per a un format de l’horari estel·lar en tot just unes setmanes, perquè ja va protagonitzar un lliurament recent de ‘Salvados’ sobre la seua campanya per als últims comicis.

Últimes notícies

Eduard Fernández qüestiona la preparació per a ser pare als 30

Eduard Fernández ha abordat els rols paterns en *'El mal padre'*, el drama de Roberto Bueso que inaugura la Mostra de València. La pel·lícula arribarà als cinemes el 20 de novembre.

El jaciment d’Elx mostra una història que va de l’època ibèrica a hui

La museïtzació dels resultats de quasi una dècada d’excavacions permet recórrer les diferents etapes històriques del jaciment d’Elx, des del segle IV abans de la nostra era fins a l’època contemporània.

Wizz Air inaugura una base a València per als vols domèstics

Wizz Air ha inaugurat les primeres bases a València i Madrid i ha començat a operar rutes domèstiques. Santiago de Compostel·la s’hi sumarà el 17 de desembre.

Tírig recuperarà 24 quilòmetres de pistes després de l’incendi

Les obres d’emergència compten amb 825.695 euros i actuaran sobre 24 quilòmetres de pistes forestals afectades pel foc d’agost.

Cinc detinguts per tracta de persones i explotació laboral a Tarragona i Vinaròs

Cinc persones han sigut detingudes a Tarragona i Vinaròs per presumpta tracta amb finalitats d’explotació laboral i tràfic de drogues. La investigació va començar després de les denúncies de tres treballadors estrangers.

Un any després de la dimissió de Mazón, les víctimes mantenen les seues demandes

La Associació de Víctimes de la dana 29 d'Octubre de 2024 reclama veritat, justícia i reparació un any després de l’anunci de dimissió de Carlos Mazón. L’entitat demana aclarir els fets i obtindre resultats concrets en la reconstrucció.

El PP convida Pedro Sánchez a vindre a València en AVE

Fernando Pastor ha convidat Pedro Sánchez a visitar València este divendres en AVE i no en Falcon. També ha demanat que José Luis Rodríguez Zapatero participe en un míting.

Una destral de 7.000 anys és la peça més antiga del Museo de Elda

El Museo Arqueológico de Elda dedica la seua peça del trimestre a una destral neolítica trobada el 1967. L’objecte és el més antic de la seua col·lecció.