Bertín Osborne torna amb ‘Mi casa es la tuya’ i entrevista a Isabel Díaz Ayuso

 

Després de participar en ‘La Campos Móvil’, la presidenta de la Comunitat de Madrid, Isabel Díaz Ayuso torna a Mediaset, esta vegada per a ser entrevistada per Bertín Osborne en el programa ‘Mi casa es la tuya‘.
Tal com ha anunciat Mediaset, Telecinco gravarà este divendres 28 de maig un nou lliurament del programa del sevillà, en el que el cantant i presentador entrevistarà la líder del Partit Popular a Madrid.

 

D’esta manera, Telecinco reprén els enregistraments del format de Programa, sobre el qual s’ha especulat en els últims temps a causa del seu llarg període d’aturada. Es desconeix encara si l’entrevista a Díaz Ayuso formarà part d’una hipotètica onzena temporada de ‘Mi casa es la tuya’, o si serà un lliurament especial com altres dedicades a rostres polítics.

Els últims dirigents a asseure’s amb Bertín en el seu programa van ser Pablo Casado, Albert Rivera i Santiago Abascal en un programa especial per les eleccions del 28-A. Per a la política del PP, esta serà la seua segona gran entrevista per a un format de l’horari estel·lar en tot just unes setmanes, perquè ja va protagonitzar un lliurament recent de ‘Salvados’ sobre la seua campanya per als últims comicis.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Germán Valera: ‘Davant el Reial Madrid hem de saber patir’

Germán Valera va afirmar que l'Elx haurà de saber patir al Bernabéu i minimitzar errors per a optar a un bon resultat. Malgrat la mala ratxa fora, va recordar el 2-2 de la primera volta com a referència.

Morrissey suspén el seu concert de hui a València per soroll i falta de somni

El músic ha anunciat que no podrà actuar esta nit a València per falta de descans 'degut al soroll' en plena preparació de les Falles. Va arribar des de Milà per carretera i afirma que així és inviable eixir a l'escenari

L’aeroport de València bat rècord al febrer amb 786.589 passatgers i puja un 3,6%

L'aeroport de València va aconseguir al febrer 786.589 passatgers, màxim per a un mes de febrer i un 3,6% més interanual. El trànsit internacional va tirar del creixement malgrat el lleuger descens de vols.

Mor un home de 59 anys d’un tret al balcó de la seua casa a Alacant

Un home de 59 anys ha mort després de rebre un tret quan era al balcó de la seua casa en el barri de Carolines Altes. La Policia investiga i no hi ha detencions.

El 85,8% del personal sanitari valencià ha patit agressions en el treball, segons CCOO

Un estudi amb 3.000 enquestes conclou que les agressions són estructurals i s'han cronificado. La infradenuncia s'explica per por, desconfiança i falta de suport.

L’arquitecte que cus indumentària fallera per a la seua família i l’ensenya en el casal

Javier Sebastiá, arquitecte i faller, va aprendre des de zero a cosir vestits de valenciana per a la seua filla i hui compartix l'aprés amb un taller gratuït en el seu casal.

El Consell baixarà impostos i reduirà la burocràcia per a impulsar la ramaderia extensiva

La Generalitat ha anunciat l'eliminació del ITP per a explotacions extensives i un pla 2026-2030 amb 70 mesures per a simplificar tràmits, promoure el producte i reforçar el relleu generacional.

Pérez Llorca ha criticat a Renfe pel seu pla per a Falles: ‘la solució no és deixar a la gent a 10 quilòmetres de...

El president de la Generalitat ha carregat contra l'ajust de Rodalia de Renfe entre el 13 i el 19 de març, que deixa els trens a Albal en la franja de 13 a 15 hores. Demana coordinació i solucions que garantisquen la seguretat sense allunyar als usuaris de València.