18.5 C
València
Dimecres, 19 novembre, 2025

Bertín Osborne torna amb ‘Mi casa es la tuya’ i entrevista a Isabel Díaz Ayuso

 

Després de participar en ‘La Campos Móvil’, la presidenta de la Comunitat de Madrid, Isabel Díaz Ayuso torna a Mediaset, esta vegada per a ser entrevistada per Bertín Osborne en el programa ‘Mi casa es la tuya‘.
Tal com ha anunciat Mediaset, Telecinco gravarà este divendres 28 de maig un nou lliurament del programa del sevillà, en el que el cantant i presentador entrevistarà la líder del Partit Popular a Madrid.

 

D’esta manera, Telecinco reprén els enregistraments del format de Programa, sobre el qual s’ha especulat en els últims temps a causa del seu llarg període d’aturada. Es desconeix encara si l’entrevista a Díaz Ayuso formarà part d’una hipotètica onzena temporada de ‘Mi casa es la tuya’, o si serà un lliurament especial com altres dedicades a rostres polítics.

Els últims dirigents a asseure’s amb Bertín en el seu programa van ser Pablo Casado, Albert Rivera i Santiago Abascal en un programa especial per les eleccions del 28-A. Per a la política del PP, esta serà la seua segona gran entrevista per a un format de l’horari estel·lar en tot just unes setmanes, perquè ja va protagonitzar un lliurament recent de ‘Salvados’ sobre la seua campanya per als últims comicis.

Últimes notícies

El nou síndic del PP en Les Corts reivindica el deixant de Pérez Llorca

Nando Pastor ha sigut designat síndic del PP en Les Corts i ha assegurat que seguirà el deixant de Juanfran Pérez Llorca. Ha demanat no allargar la investidura.

Moleiro: ‘No pense en el que he fet, soc ambiciós i vull més’

Alberto Moleiro va assegurar que va de menys a més al Vila-real i que la seua ambició li espenta a continuar creixent. Se centra en el Mallorca abans de pensar en la Champions.

Macedònia del Nord convoca a Omari Moore, que podria deixar de comptar com a extracomunitari en la acb

L'exterior del València Basket ha sigut convocat per Macedònia del Nord per a les finestres de novembre. Si debuta davant l'Azerbaidjan o Irlanda, deixaria d'ocupar plaça d'extracomunitari en la acb.

El Govern ha presentat juntament amb Correus un segell en homenatge a les víctimes de la DANA

El Govern ha presentat amb Correus un segell dedicat a les víctimes de la DANA, les seues famílies i els qui van ajudar en la reconstrucció, amb el lema 'Amb tu hui, demà i sempre'. La tirada és de 70.000 exemplars, amb valor postal d'un euro, i integra la serie Efemèrides.

Barrachina arremet contra el canvi de regles del Tajo-Segura i defén que la dessalació no substituïx al transvasament

El conseller Miguel Barrachina ha defés que la dessalació només pot complementar al transvasament Tajo-Segura i ha criticat les noves regles previstes. Ha reclamat igualtat de tracte, transparència i inversions per a modernitzar regadius i ha advertit d'efectes en ocupació i proveïment urbà.

Vox demana altura de mires al PP per a tancar un acord que permeta investir a Pérez Llorca

Vox ha apel·lat a l'altura de mires del PP i ha confirmat negociacions per a donar suport a la investidura de Juanfran Pérez Llorca. El pacte no s'ha tancat.

Pérez Llorca es presenta a la investidura sense acord amb Vox i confia a tancar-ho

El secretari general del PPCV ha registrat la seua candidatura amb el suport dels 40 diputats del PP i sense un pacte previ amb Vox. Assegura que veu possible l'acord i situa com a prioritats la reconstrucció i les obres hídriques

Pérez Llorca sosté que poc podrà aportar en el seu testifical davant la jutgessa de la DANA

El candidat a la Presidència de la Generalitat ha afirmat que poc podrà aportar en el seu testifical per tractar-se de crides de pocs segons. Ha defés que és més ètic explicar-se davant la jutgessa i acudir com a testimoni per a ajudar a esclarir els fets.