Bigote Arrocet repassa la seua vida en ‘Secret Story’: “Jo a Teresita no l’he enganyada”

 

Bigote Arrocet ha sigut esta nit un dels grans protagonistes de ‘Secret Story’. Més enllà de per estar nominat, l’humorista ha pres hui el testimoni de Sofía Cristo i s’ha enfrontat a la línia de la vida.

A Edmundo li ha tocat fer un repàs pels seus anys de trajectòria professional i per algunes de les vivències que li han marcat en el personal. Inevitablement, ha fet referència als sis anys de relació que va mantindre amb María Teresa Campos.

Primer s’ha mostrat una mica reticent en parlar del tema. Quan Carlos Sobera li ha preguntat per esta qüestió, Bigote Arrocet ha dit «tinc cinquanta anys més de coses que comptar si vols, però si vols que t’explique això t’ho explique de pressa».

A partir d’ací, s’ha obert sobre esta qüestió i s’ha remuntat emocionat al començament de la seua relació en recordar una entrevista que li va fer María Teresa Campos. Però després d’això han eixit altres temes espinosos com la seua polèmica ruptura amb la presentadora o les infidelitats que ha comés. En eixe moment ha entrat joc Terelu Campos.

Carlos Sobera li havia proposat a Terelu Campos plantejar-li en directe a Bigote Arrocet la següent qüestió: Li vas anar infidel a la meua mare?, la filla de María Teresa va declinar l’oferta. «Per descomptat que no, entre altres coses perquè no és procedent en este moment», va argumentar la col·laboradora, però el presentador ja havia deixat caure la qüestió i Edmundo sí que va voler respondre-la.

«No he tingut res amb ningú i estic molt tranquil. Jo a Teresita no l’he enganyada», va declarar molt segur.

Terelu va torçar el gest i, després d’afirmar que havia vist «súper nerviós» al veterà humorista, va atacar: «Se li ha oblidat el que ha dit ací dins perquè ell li va comptar a (Miguel) Frigenti clarament que va ser infidel i a més va assenyalar que cal ser llest perquè no t’enxampen». Sentenciat.

 Bigote havia tractat d’aclarir abans que el que ell va comptar és que homes casats que no hagen sigut infidels es compten amb els dits d’una mà, però es veu que l’explicació no va acontentar a ningú.

 

Ruptura amb María Teresa Campos

 

Arrocet va insistir que no va deixar a Teresa per mitjà d’un missatge, com s’ha dit en reiterades ocasions. «Cal ser molt miserable per a dir això», va apuntar. I va mostrar el seu enuig per això.

«Això m’ha molestat molt, i s’han inventat més coses», va afegir. Això sí, sempre que esmentava a María Teresa ho feia amb afecte. «He sigut molt feliç amb ella perquè és una persona encantadora i molt culta, i molt més simpàtica que jo, que quan no estic sobre un escenari soc un desalat», va asseverar.

 

Al·legat per a quedar-se

 

Després d’este moment, Carlos Sobera ha tornat a connectar amb la casa per a comunicar que els nominats definitius de la setmana són Miguel Frigenti i Edmundo. Si s’ha de jutjar per les seues paraules, Bigote Arrocet s’ha quedat una miqueta afectat de moment que acabava de viure en la pissarra.

L’ex de María Teresa Campos, lluny de demanar quedar-se, ha fet un al·legat a favor del seu rival. «M’agradaria que es quedara Frigenti, ací hi ha molta joventut. Em cau molt bé, m’agrada, diu moltes coses que Frigenti no s’atreveix», han sigut les paraules amb les quals ha tirat la tovallola en el concurs.
 

Últimes notícies

Desallotgen Vivers després de suspendre el concert d’Ana Torroja per risc de reventons tèrmics

L’Ajuntament de València ha suspés el concert d’Ana Torroja als Jardins de Vivers i ha ordenat el desallotjament del recinte per l’avís de la Generalitat sobre possibles reventons tèrmics amb pujada sobtada de temperatures i forts vents.

La Comunitat Valenciana rebrà 2,6 milions per reforçar l’acollida de menors migrants sols

La Comunitat Valenciana rebrà 2.588.581 euros del Govern central per reforçar l’acollida de xiquets i adolescents migrants no acompanyats i ampliar places del sistema.

La Comunitat Valenciana rebrà 2,6 milions per a acollir xiquets migrants sols

La Comunitat Valenciana rebrà 2.588.581 euros del Govern central per a reforçar l’acollida de xiquets i adolescents migrants no acompanyats, dins d’un repartiment total de 35 milions entre autonomies.

Ayuso celebra el mallot blanc i es veu plenament en la lluita pel podi del Tour

El xabienc Juan Ayuso ha recuperat el mallot blanc en la desena etapa del Tour de França i assegura que està satisfet amb el seu rendiment, tot i reconéixer que Tadej Pogacar està a un altre nivell.

Suspés el concert de UB40 als Vivers per l’alerta roja per calor extrema

L’Ajuntament de València ha suspés el concert de UB40 als Jardins de Vivers per l’alerta roja per temperatures extremes i el risc de reventons càlids i fortes ratxes de vent.

Suspenen el concert d’UB40 als Jardins de Vivers per l’onada de calor extrema

L’Ajuntament de València ha suspés el concert d’UB40 als Jardins de Vivers per l’alerta roja per temperatures extremes i el risc de reventons tèrmics i ratxes molt fortes de vent.

Álvaro Rodríguez deixa l’Elx i fitxa pel Bournemouth anglés

El davanter uruguaià Álvaro Rodríguez ha deixat l’Elx CF després d’una temporada clau per a la permanència i posa rumb al Bournemouth de la Premier League.

Nit de reventons càlids i vents sobtats a la Comunitat Valenciana

La Generalitat alerta d’una alta probabilitat de reventons càlids i ratxes de vent fortes esta nit, després d’una jornada amb màximes pròximes als 39 graus en diverses comarques valencianes.