Bigote Arrocet repassa la seua vida en ‘Secret Story’: “Jo a Teresita no l’he enganyada”

Ejemplo de shortcode con estilo
  Bigote Arrocet ha sigut esta nit un dels grans protagonistes de ‘Secret Story’. Més enllà de per estar nominat, l’humorista ha pres hui el testimoni de Sofía Cristo i s’ha enfrontat a la línia de la vida. A Edmundo li ha tocat fer un repàs pels seus anys de trajectòria professional i per algunes de les vivències que li han marcat […]

 

Bigote Arrocet ha sigut esta nit un dels grans protagonistes de ‘Secret Story’. Més enllà de per estar nominat, l’humorista ha pres hui el testimoni de Sofía Cristo i s’ha enfrontat a la línia de la vida.

A Edmundo li ha tocat fer un repàs pels seus anys de trajectòria professional i per algunes de les vivències que li han marcat en el personal. Inevitablement, ha fet referència als sis anys de relació que va mantindre amb María Teresa Campos.

Primer s’ha mostrat una mica reticent en parlar del tema. Quan Carlos Sobera li ha preguntat per esta qüestió, Bigote Arrocet ha dit «tinc cinquanta anys més de coses que comptar si vols, però si vols que t’explique això t’ho explique de pressa».

A partir d’ací, s’ha obert sobre esta qüestió i s’ha remuntat emocionat al començament de la seua relació en recordar una entrevista que li va fer María Teresa Campos. Però després d’això han eixit altres temes espinosos com la seua polèmica ruptura amb la presentadora o les infidelitats que ha comés. En eixe moment ha entrat joc Terelu Campos.

Carlos Sobera li havia proposat a Terelu Campos plantejar-li en directe a Bigote Arrocet la següent qüestió: Li vas anar infidel a la meua mare?, la filla de María Teresa va declinar l’oferta. «Per descomptat que no, entre altres coses perquè no és procedent en este moment», va argumentar la col·laboradora, però el presentador ja havia deixat caure la qüestió i Edmundo sí que va voler respondre-la.

«No he tingut res amb ningú i estic molt tranquil. Jo a Teresita no l’he enganyada», va declarar molt segur.

Terelu va torçar el gest i, després d’afirmar que havia vist «súper nerviós» al veterà humorista, va atacar: «Se li ha oblidat el que ha dit ací dins perquè ell li va comptar a (Miguel) Frigenti clarament que va ser infidel i a més va assenyalar que cal ser llest perquè no t’enxampen». Sentenciat.

 Bigote havia tractat d’aclarir abans que el que ell va comptar és que homes casats que no hagen sigut infidels es compten amb els dits d’una mà, però es veu que l’explicació no va acontentar a ningú.

 

Ruptura amb María Teresa Campos

 

Arrocet va insistir que no va deixar a Teresa per mitjà d’un missatge, com s’ha dit en reiterades ocasions. «Cal ser molt miserable per a dir això», va apuntar. I va mostrar el seu enuig per això.

«Això m’ha molestat molt, i s’han inventat més coses», va afegir. Això sí, sempre que esmentava a María Teresa ho feia amb afecte. «He sigut molt feliç amb ella perquè és una persona encantadora i molt culta, i molt més simpàtica que jo, que quan no estic sobre un escenari soc un desalat», va asseverar.

 

Al·legat per a quedar-se

 

Després d’este moment, Carlos Sobera ha tornat a connectar amb la casa per a comunicar que els nominats definitius de la setmana són Miguel Frigenti i Edmundo. Si s’ha de jutjar per les seues paraules, Bigote Arrocet s’ha quedat una miqueta afectat de moment que acabava de viure en la pissarra.

L’ex de María Teresa Campos, lluny de demanar quedar-se, ha fet un al·legat a favor del seu rival. «M’agradaria que es quedara Frigenti, ací hi ha molta joventut. Em cau molt bé, m’agrada, diu moltes coses que Frigenti no s’atreveix», han sigut les paraules amb les quals ha tirat la tovallola en el concurs.
 

Últimes notícies

El Levante visita Anoeta tras ganar al Athletic y encara su tercer partido en nueve días

El Levante visita este domingo a la Real Sociedad en la décima jornada de LaLiga EA Sports, tras vencer al Athletic Club. El equipo donostiarra llega en racha.

Els municipis afectats per la dana Adam rebran un avançament de 200.000 euros

Els ajuntaments afectats podran rebre un avançament de 200.000 euros sense presentar garanties. Les sol·licituds s’obriran el 2 de novembre de 2026.

Torrevieja retira prop de dues tones de falsificacions del carrer

La Policia Local ha retirat uns 1.950 quilos de productes falsificats i de venda ambulant il·legal durant 2026. La mercaderia tenia un valor estimat superior als 100.000 euros.

Castro alerta: un error davant la Real Sociedad pot costar car al Llevant

Luís Castro ha destacat la qualitat i l’eficàcia de la Real Sociedad abans del partit de diumenge a Anoeta. Dela serà baixa i Hugo Sotelo podria jugar uns minuts.

El Valencia Basket busca la tercera victoria ante el Baskonia

El Valencia Basket rep rep al Kosner Baskonia este diumenge al Roig Arena, en la cinquena jornada de l’ACB. L’equip valencià vol encadenar la victòria europea amb un tercer triomf en la lliga.

Morant acusa Catalá de no estar al costat dels afectats per la dana

Diana Morant ha defensat que el PSOE guanyarà les eleccions generals del 29 de novembre i ha acusat María José Catalá d’haver-se desentés dels afectats per la dana.

La flota mediterrània aspira a pescar 180 dies l’any que ve

Miguel Castell ha defensat davant la UE ampliar a 180 els dies d’activitat de la flota mediterrània en 2027. També ha reclamat normes adaptades i menys restriccions acumulades.

Més de 300 persones descobrixen el taller de Renfe a València

Més de 300 persones han visitat la base de manteniment de Renfe a València durant la jornada de portes obertes pel Dia del Tren. A escala estatal, les nou bases obertes han rebut més de 2.400 visitants.