Bigote Arrocet repassa la seua vida en ‘Secret Story’: “Jo a Teresita no l’he enganyada”

 

Bigote Arrocet ha sigut esta nit un dels grans protagonistes de ‘Secret Story’. Més enllà de per estar nominat, l’humorista ha pres hui el testimoni de Sofía Cristo i s’ha enfrontat a la línia de la vida.

A Edmundo li ha tocat fer un repàs pels seus anys de trajectòria professional i per algunes de les vivències que li han marcat en el personal. Inevitablement, ha fet referència als sis anys de relació que va mantindre amb María Teresa Campos.

Primer s’ha mostrat una mica reticent en parlar del tema. Quan Carlos Sobera li ha preguntat per esta qüestió, Bigote Arrocet ha dit «tinc cinquanta anys més de coses que comptar si vols, però si vols que t’explique això t’ho explique de pressa».

A partir d’ací, s’ha obert sobre esta qüestió i s’ha remuntat emocionat al començament de la seua relació en recordar una entrevista que li va fer María Teresa Campos. Però després d’això han eixit altres temes espinosos com la seua polèmica ruptura amb la presentadora o les infidelitats que ha comés. En eixe moment ha entrat joc Terelu Campos.

Carlos Sobera li havia proposat a Terelu Campos plantejar-li en directe a Bigote Arrocet la següent qüestió: Li vas anar infidel a la meua mare?, la filla de María Teresa va declinar l’oferta. «Per descomptat que no, entre altres coses perquè no és procedent en este moment», va argumentar la col·laboradora, però el presentador ja havia deixat caure la qüestió i Edmundo sí que va voler respondre-la.

«No he tingut res amb ningú i estic molt tranquil. Jo a Teresita no l’he enganyada», va declarar molt segur.

Terelu va torçar el gest i, després d’afirmar que havia vist «súper nerviós» al veterà humorista, va atacar: «Se li ha oblidat el que ha dit ací dins perquè ell li va comptar a (Miguel) Frigenti clarament que va ser infidel i a més va assenyalar que cal ser llest perquè no t’enxampen». Sentenciat.

 Bigote havia tractat d’aclarir abans que el que ell va comptar és que homes casats que no hagen sigut infidels es compten amb els dits d’una mà, però es veu que l’explicació no va acontentar a ningú.

 

Ruptura amb María Teresa Campos

 

Arrocet va insistir que no va deixar a Teresa per mitjà d’un missatge, com s’ha dit en reiterades ocasions. «Cal ser molt miserable per a dir això», va apuntar. I va mostrar el seu enuig per això.

«Això m’ha molestat molt, i s’han inventat més coses», va afegir. Això sí, sempre que esmentava a María Teresa ho feia amb afecte. «He sigut molt feliç amb ella perquè és una persona encantadora i molt culta, i molt més simpàtica que jo, que quan no estic sobre un escenari soc un desalat», va asseverar.

 

Al·legat per a quedar-se

 

Després d’este moment, Carlos Sobera ha tornat a connectar amb la casa per a comunicar que els nominats definitius de la setmana són Miguel Frigenti i Edmundo. Si s’ha de jutjar per les seues paraules, Bigote Arrocet s’ha quedat una miqueta afectat de moment que acabava de viure en la pissarra.

L’ex de María Teresa Campos, lluny de demanar quedar-se, ha fet un al·legat a favor del seu rival. «M’agradaria que es quedara Frigenti, ací hi ha molta joventut. Em cau molt bé, m’agrada, diu moltes coses que Frigenti no s’atreveix», han sigut les paraules amb les quals ha tirat la tovallola en el concurs.
 

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Benidorm obri gratis l’aparcament de Ponent pel aluvion turistico de Setmana Santa

L'Ajuntament de Benidorm ha posat en servici l'aparcament de Ponent, amb 397 places i ús gratuït, per a absorbir el fort augment de trafique durant la Setmana Santa.

AVA-ASAJA alerta que la burocràcia en les ajudes a fertilitzants deixarà fora a milers d’agricultors valencians

AVA-ASAJA denuncia que el sistema telemàtic i els requisits econòmics per a sol·licitar les ajudes per l'encariment dels fertilitzants deixaran sense suport a milers d'agricultors valencians, especialment xicotets productors i persones majors.

Catalá reivindica el dret de tots a dirigir-se als tribunals com consideren oportú

L'alcaldessa de València evita pronunciar-se sobre els processos judicials oberts i subratlla que totes les persones tenen dret a relacionar-se amb els tribunals per a defendre els seus interessos com estimen oportú.

Educació proposa als sindicats un calendari de negociació que arranca amb les retribucions

Educació planteja als sindicats un calendari de quatre reunions entre abril i juliol que comença per les retribucions, mentres STEPV manté la preparació d'una vaga indefinida al maig.

Bernabé acusa a Mazón de bloquejar a la justícia i exigix al PP que deixe de protegir-li

Pilar Bernabé acusa a Carlos Mazón de continuar entorpint la investigació sobre la gestió de la dana i reclama al PP que li retire l'acta de diputat per a recuperar la confiança política.

El TSJCV confirma 9 anys de presó a un educador per violar a una jove tutelada

El Tribunal Superior de Justícia de la Comunitat Valenciana ratifica la condemna de nou anys de presó a un educador per agredir sexualment a una jove tutelada per la Generalitat, i només modifica el repartiment de les costes processals.

Luís Castro reivindica al Llevant abans de visitar a una Reial Societat en ratxa

Luís Castro afirma que, encara que la Reial Societat travessa un gran moment i és molt fort a Anoeta, el Llevant arriba preparat, en bona dinàmica i amb competència interna a l'alça.

Pedro Martínez demana ambició i cautela abans del dol d’Eurolliga davant la Virtus

Pedro Martínez reclama al València Basket màxima ambició per a barallar pel top 4 de l'Eurolliga, però avisa que la igualtat pot deixar-los fins i tot fora del play in.