Bigote Arrocet repassa la seua vida en ‘Secret Story’: “Jo a Teresita no l’he enganyada”

 

Bigote Arrocet ha sigut esta nit un dels grans protagonistes de ‘Secret Story’. Més enllà de per estar nominat, l’humorista ha pres hui el testimoni de Sofía Cristo i s’ha enfrontat a la línia de la vida.

A Edmundo li ha tocat fer un repàs pels seus anys de trajectòria professional i per algunes de les vivències que li han marcat en el personal. Inevitablement, ha fet referència als sis anys de relació que va mantindre amb María Teresa Campos.

Primer s’ha mostrat una mica reticent en parlar del tema. Quan Carlos Sobera li ha preguntat per esta qüestió, Bigote Arrocet ha dit «tinc cinquanta anys més de coses que comptar si vols, però si vols que t’explique això t’ho explique de pressa».

A partir d’ací, s’ha obert sobre esta qüestió i s’ha remuntat emocionat al començament de la seua relació en recordar una entrevista que li va fer María Teresa Campos. Però després d’això han eixit altres temes espinosos com la seua polèmica ruptura amb la presentadora o les infidelitats que ha comés. En eixe moment ha entrat joc Terelu Campos.

Carlos Sobera li havia proposat a Terelu Campos plantejar-li en directe a Bigote Arrocet la següent qüestió: Li vas anar infidel a la meua mare?, la filla de María Teresa va declinar l’oferta. «Per descomptat que no, entre altres coses perquè no és procedent en este moment», va argumentar la col·laboradora, però el presentador ja havia deixat caure la qüestió i Edmundo sí que va voler respondre-la.

«No he tingut res amb ningú i estic molt tranquil. Jo a Teresita no l’he enganyada», va declarar molt segur.

Terelu va torçar el gest i, després d’afirmar que havia vist «súper nerviós» al veterà humorista, va atacar: «Se li ha oblidat el que ha dit ací dins perquè ell li va comptar a (Miguel) Frigenti clarament que va ser infidel i a més va assenyalar que cal ser llest perquè no t’enxampen». Sentenciat.

 Bigote havia tractat d’aclarir abans que el que ell va comptar és que homes casats que no hagen sigut infidels es compten amb els dits d’una mà, però es veu que l’explicació no va acontentar a ningú.

 

Ruptura amb María Teresa Campos

 

Arrocet va insistir que no va deixar a Teresa per mitjà d’un missatge, com s’ha dit en reiterades ocasions. «Cal ser molt miserable per a dir això», va apuntar. I va mostrar el seu enuig per això.

«Això m’ha molestat molt, i s’han inventat més coses», va afegir. Això sí, sempre que esmentava a María Teresa ho feia amb afecte. «He sigut molt feliç amb ella perquè és una persona encantadora i molt culta, i molt més simpàtica que jo, que quan no estic sobre un escenari soc un desalat», va asseverar.

 

Al·legat per a quedar-se

 

Després d’este moment, Carlos Sobera ha tornat a connectar amb la casa per a comunicar que els nominats definitius de la setmana són Miguel Frigenti i Edmundo. Si s’ha de jutjar per les seues paraules, Bigote Arrocet s’ha quedat una miqueta afectat de moment que acabava de viure en la pissarra.

L’ex de María Teresa Campos, lluny de demanar quedar-se, ha fet un al·legat a favor del seu rival. «M’agradaria que es quedara Frigenti, ací hi ha molta joventut. Em cau molt bé, m’agrada, diu moltes coses que Frigenti no s’atreveix», han sigut les paraules amb les quals ha tirat la tovallola en el concurs.
 

Últimes notícies

L’alcaldessa de Godelleta admet que no va saber la gravetat de la DANA fins les 20.15 hores

Amparo Pardo ha declarat com a testimoni que no va ser conscient de la situació de la DANA del 29 d’octubre fins que la Policia Local la va anar a buscar a les 20.15 hores, després d’haver passat el dia sense cobertura ni llum a casa.

Rovira alerta que les entregues a compte no corregeixen la infrafinançació valenciana

El conseller José Antonio Rovira adverteix que l’augment de les entregues a compte per a 2027 no resol la infrafinançació històrica de la Comunitat Valenciana i reclama una reforma del model i un fons transitori de nivellació.

L’Audiència de València rebutja citar com a testimonis els consellers per la gestió de la DANA

L’Audiència de València ha confirmat que no declararan com a testimonis els aleshores consellers d’Educació i Agricultura en la causa penal per la gestió de la DANA d’octubre de 2024, en considerar que seria una diligència prospectiva.

Nits tòrrides a Alacant amb mínimes que no baixaran dels 26 graus

La nova ona de calor deixarà a Alacant mínimes per damunt dels 26 graus i una sensació tèrmica nocturna superior als 30, el que convertirà diverses nits en tòrrides i molt difícils de descansar.

Les comunitats del PP planten la Conferència Sectorial d’Educació i bloquegen 31 milions per a FP

Les comunitats autònomes governades pel PP han rebutjat participar en la Conferència Sectorial d’Educació convocada pel Ministeri, que pretenia repartir 31,2 milions per a FP i abordar la reforma de l’etapa de 0 a 3 anys. Educació parla de boicot i d’una falta de lleialtat institucional que retarda ajudes clau per a alumnat i professorat.

La defensa de Pradas reclama els missatges de Bernabé per aclarir què es sabia del barranc del Poyo

La defensa de l’exconsellera Salomé Pradas ha recorregut la decisió de la jutgessa de no demanar a la delegada del Govern, Pilar Bernabé, totes les seues comunicacions del 29 d’octubre de 2024 sobre la DANA, que considera clau per saber què es coneixia del risc al barranc del Poyo.

Els veïns afectats per l’incendi no hauran d’anar al jutjat fins divendres

La Sala de Govern del TSJCV ha prorrogat fins divendres les mesures especials per l’incendi iniciat a la Vall d’Uixó, que afecta diversos municipis de Castelló. Les persones citades als jutjats poden no acudir si tenen qualsevol dificultat, i la seua incompareixença es considerarà justificada.

L’incendi de la Vall d’Uixó continua descontrolat i arrasa 9.300 hectàrees a la Serra d’Espadà

L’incendi forestal declarat dissabte en la Vall d’Uixó encadena cinc dies sense control, amb 9.300 hectàrees cremades i un perímetre de 81 quilòmetres, més de 10.000 persones evacuades i una situació que les autoritats qualifiquen de molt complexa.
FILMOTECA D'ESTIU