Bigote Arrocet repassa la seua vida en ‘Secret Story’: “Jo a Teresita no l’he enganyada”

 

Bigote Arrocet ha sigut esta nit un dels grans protagonistes de ‘Secret Story’. Més enllà de per estar nominat, l’humorista ha pres hui el testimoni de Sofía Cristo i s’ha enfrontat a la línia de la vida.

A Edmundo li ha tocat fer un repàs pels seus anys de trajectòria professional i per algunes de les vivències que li han marcat en el personal. Inevitablement, ha fet referència als sis anys de relació que va mantindre amb María Teresa Campos.

Primer s’ha mostrat una mica reticent en parlar del tema. Quan Carlos Sobera li ha preguntat per esta qüestió, Bigote Arrocet ha dit «tinc cinquanta anys més de coses que comptar si vols, però si vols que t’explique això t’ho explique de pressa».

A partir d’ací, s’ha obert sobre esta qüestió i s’ha remuntat emocionat al començament de la seua relació en recordar una entrevista que li va fer María Teresa Campos. Però després d’això han eixit altres temes espinosos com la seua polèmica ruptura amb la presentadora o les infidelitats que ha comés. En eixe moment ha entrat joc Terelu Campos.

Carlos Sobera li havia proposat a Terelu Campos plantejar-li en directe a Bigote Arrocet la següent qüestió: Li vas anar infidel a la meua mare?, la filla de María Teresa va declinar l’oferta. «Per descomptat que no, entre altres coses perquè no és procedent en este moment», va argumentar la col·laboradora, però el presentador ja havia deixat caure la qüestió i Edmundo sí que va voler respondre-la.

«No he tingut res amb ningú i estic molt tranquil. Jo a Teresita no l’he enganyada», va declarar molt segur.

Terelu va torçar el gest i, després d’afirmar que havia vist «súper nerviós» al veterà humorista, va atacar: «Se li ha oblidat el que ha dit ací dins perquè ell li va comptar a (Miguel) Frigenti clarament que va ser infidel i a més va assenyalar que cal ser llest perquè no t’enxampen». Sentenciat.

 Bigote havia tractat d’aclarir abans que el que ell va comptar és que homes casats que no hagen sigut infidels es compten amb els dits d’una mà, però es veu que l’explicació no va acontentar a ningú.

 

Ruptura amb María Teresa Campos

 

Arrocet va insistir que no va deixar a Teresa per mitjà d’un missatge, com s’ha dit en reiterades ocasions. «Cal ser molt miserable per a dir això», va apuntar. I va mostrar el seu enuig per això.

«Això m’ha molestat molt, i s’han inventat més coses», va afegir. Això sí, sempre que esmentava a María Teresa ho feia amb afecte. «He sigut molt feliç amb ella perquè és una persona encantadora i molt culta, i molt més simpàtica que jo, que quan no estic sobre un escenari soc un desalat», va asseverar.

 

Al·legat per a quedar-se

 

Després d’este moment, Carlos Sobera ha tornat a connectar amb la casa per a comunicar que els nominats definitius de la setmana són Miguel Frigenti i Edmundo. Si s’ha de jutjar per les seues paraules, Bigote Arrocet s’ha quedat una miqueta afectat de moment que acabava de viure en la pissarra.

L’ex de María Teresa Campos, lluny de demanar quedar-se, ha fet un al·legat a favor del seu rival. «M’agradaria que es quedara Frigenti, ací hi ha molta joventut. Em cau molt bé, m’agrada, diu moltes coses que Frigenti no s’atreveix», han sigut les paraules amb les quals ha tirat la tovallola en el concurs.
 

Anuncios

Últimes notícies

El trencament d’una catenària per un camion deixa sense servici partix del tranvia a València

El trencament d'una catenària en enganxar-se un camion amb la grua desplegada ha interromput un tram de la línia 4 del tranvia de València i ha deixat sense servici tota la línia 6.

El trencament d’una catenària per un camió deixa sense servici partix del tramvia de València

El trencament d'una catenària per un camió ha obligat a tallar un tram de la línia 4 del tramvia de València i a suspendre per complet el servici de la línia 6 mentres es reparen els danys.

La Ciutat de les Arts exigix a l’Ajuntament de València aclarir el cessament de festivals per soroll

La Ciutat de les Arts i les Ciències demana a l'Ajuntament de València que precise l'abast de l'orde que obliga a cessar activitats que incomplisquen la normativa de contaminació acústica.

Nacho Vidal és condemnat a 3 anys per tràfic de drogues però evita la presó

Nacho Vidal ha sigut condemnat a tres anys de prision i a una multa de 5.800 euros per trafique de drogues, però no ingressara en la carcel en suspendre's la pena. L'actor té, ademas, un altre juí pendent per un presumpte homicidi imprudent relacionat amb un ritual amb verí de gripau buf.

Pérez Llorca reivindica l’FP com a palanca clau de competitivitat en la Comunitat Valenciana

Juanfran Pérez Llorca destaca la Formació Professional com a motor de competitivitat i ocupació en la Comunitat Valenciana i celebra el resultat històric en SpainSkills 2026.

Metrovalencia ampliarà el servici nocturn de Dijous Sant a Diumenge de Resurrecció

Metrovalencia reforça el seu servici nocturn entre el 2 i el 5 d'abril amb trens i tramvies addicionals i freqüències específiques per línies, i manté el servici ordinari per Pasqua.

El Govern porta a la Fiscalia la negativa de la Confraria de Sagunt a admetre dones

El Govern ha remés a la Fiscalia General de l'Estat un informe sobre la negativa reiterada de la Confraria de Sagunt a admetre dones, amb l'objectiu que s'investigue si existix discriminació per raó de sexe.

Liberum es retira de la causa judicial per la gestió de la DANA a València

L'associació Liberum, que actuava com a acusació popular en la causa penal per la gestió de la DANA, renúncia a seguir en el procediment i recuperarà la fiança de 6.000 euros.