‘Sálvame’ li la juga a Carmen Borrego robant la brutal conversa sobre Terelu Campos

‘Sálvame’ continua donant bombo a l’últim enuig entre Terelu Campos i Carmen Borrego, les filles de María Teresa Campos, que porten diverses setmanes sense parlar-se. Sense saber els motius d’aquest fet, ambdues porten alimentant el seu conflicte des de ‘Viva la vida’ i el propi ‘Sálvame’, els programes en els quals respectivament treballen, amb la participació d’Alejandra Rubio, la filla de la primera.
Carmen engul amb la mala jugada de ‘Sálvame’

Jorge Javier Vázquez anunciava aquest dilluns 8 de novembre que el xou de la Fábrica de la Tele tenia una conversa de Borrego amb Belén Esteban en la qual es revelaven alguns aspectes clau. I com no podia ser d’una altra manera, aquesta xarrada privada que va tindre lloc durant una publicitat, anava a ser compartida amb l’audiència.

En arribar el moment, Carmen engolia amb la mala jugada del seu programa, però recalcava que estava en contra: «És una conversa privada que s’emetrà sense el meu consentiment», amb el compromís de no abandonar el plató.

El magazín posava llavors la primera part de la conversa robada d’uns nou minuts de conversa: «Ha dit que soc mala germana. Jo tinc tres àudios d’ella insultant-me a mi i al meu marit. I ha de demanar perdó, jo no puc cridar-la. Ha de ser ella la que em cride a mi», són algunes de les declaracions del citat enregistrament.
El marit de Borrego, en l’all

Borrego suavitzava llavors la seua afirmació: «No són exactament insults, són lletjos que no havia d’haver fet. No vull parlar perquè no vull incendiar, però crec que ella no és conscient del to i la forma en els quals els va manar perquè són molt forta. M’han fet molt de mal i he plorat. He passat des del plor a la ràbia».

Minuts després, després de barallar-se amb Matamoros, que defensa a la seua germana i ha arribat a abandonar el programa, ‘Sálvame’ ha posat més parts de l’àudio: «Jo no he dit ‘li diré al teu marit qui eres realment» han sigut les paraules exactes que han deixat a tots els col·laboradors en ‘xoc’. Carmen matisava llavors de la següent manera: «És una manera de fer mal sense que hi haja res darrere».

Li ho va confessar a Belén Esteban durant una publicitat i el programa ‘Sálvame’ ha fet pública la conversa. En ella, la filla de María Teresa Campos li compta a la princesa del poble que només manté relació per whatsapp amb la seua germana i que està esperant una crida i un perdó per part seua: «Jo no puc cridar-la, és ella la que ha de cridar i demanar-me perdó després d’això».

Enfadada, Carmen va etzibar: «Jo cedisc sempre, és que estàs parlant d’alguna cosa que no saps, Belén, jo cedisc sempre, i arriba un moment que em pose en el meu lloc perquè no puc cedir sempre», es va queixar.

«La meua germana m’insulta i jo no vull dir les coses perquè no, perquè després s’arreglaran i aquestes coses no s’han de saber». I va afegir: «El que més m’ha fet mal de tot el que ha passat són aqueixos àudios, no va insultar al meu marit, però va fer una referència que em va fer mal moltíssim, jo he plorat molt per aqueixos àudios».

Finalment la tertuliana de televisió ha demanat disculpes a la seua germana, repetint que tot el que s’ha emés ha sigut en contra de la seua voluntat i que mai haguera volgut que vera la llum. Caldrà esperar ara a la reacció de Terelu.

Últimes notícies

Milers de persones omplin València el 9 d’Octubre per defensar la identitat valenciana i l’escola pública

La manifestació unitària del 9 d’Octubre ha recorregut el centre de València per reivindicar la identitat valenciana, la llengua, l’escola pública, la vivenda i una millor financiació, en una jornada massiva i sense incidents.

De la Fuente veu en Mestalla l’escenari ideal per a l’últim partit de la selecció

Luis de la Fuente ha defensat a València que Mestalla aculla un últim partit de la selecció espanyola abans del seu tancament, previsiblement amb uns quarts de final de la Lliga de Nacions. El seleccionador s’ha mostrat emocionat pel suport rebut i ha reivindicat els valors personals en la formació dels jóvens futbolistes.

Mestalla s’apunta per a acollir els quarts de la Nations League i la seua gran despedida

La RFEF vol que el partit de quarts de final de la Nations League es jugue a Mestalla com a últim gran duel abans del trasllat al Nou Mestalla. La decisió es prendrà entre el 25 i el 29 de març.

Tres ferits lleus per la caiguda d’una farola en un acte amb Luis de la Fuente a València

Tres persones han resultat ferides lleus en caure una farola sobre el públic durant una visita de Luis de la Fuente a un mural de la selecció a Monteolivet, València. La Policia i una ambulància han atés ràpidament els afectats.

Suspenen la gala pirotècnica de diumenge a València per la inseguretat a la plaça

El sector pirotècnic ha decidit cancel·lar l’espectacle inaugural del festival internacional de focs artificials d’este diumenge a la plaça de l’Ajuntament de València per la falta de garanties de seguretat derivades de l’acampada pel dret a la vivenda.

Milers de persones omplin València en una Processó Cívica tranquil·la i sense incidents

La Processó Cívica de la Senyera del 9 d’Octubre ha recorregut el centre de València amb normalitat i sense incidents destacats, en una jornada marcada per la convivència amb l’acampada pel dret a la vivenda i la suspensió de la mascletà.

Pérez Llorca encapçalarà la delegació valenciana en el primer míting electoral de Feijóo a Madrid

Juanfran Pérez Llorca liderarà este dissabte la delegació del PPCV que viatjarà a Madrid per a donar suport a Alberto Núñez Feijóo en el seu primer míting electoral de precampanya, amb una àmplia mobilització de militants i simpatitzants valencians.

L’inici del pont del Pilar ja col·lapsa diverses carreteres valencianes

L’arrancada del pont del Pilar ha deixat ja trànsit molt intens en les principals eixides i accessos de València, Castelló i Alacant, especialment a l’AP-7, l’A-3 i l’A-7, segons la DGT. Diversos accidents en altres punts d’Espanya, inclòs un a Gandia, empitjoren la situació viària.