‘Sálvame’ li la juga a Carmen Borrego robant la brutal conversa sobre Terelu Campos

‘Sálvame’ continua donant bombo a l’últim enuig entre Terelu Campos i Carmen Borrego, les filles de María Teresa Campos, que porten diverses setmanes sense parlar-se. Sense saber els motius d’aquest fet, ambdues porten alimentant el seu conflicte des de ‘Viva la vida’ i el propi ‘Sálvame’, els programes en els quals respectivament treballen, amb la participació d’Alejandra Rubio, la filla de la primera.
Carmen engul amb la mala jugada de ‘Sálvame’

Jorge Javier Vázquez anunciava aquest dilluns 8 de novembre que el xou de la Fábrica de la Tele tenia una conversa de Borrego amb Belén Esteban en la qual es revelaven alguns aspectes clau. I com no podia ser d’una altra manera, aquesta xarrada privada que va tindre lloc durant una publicitat, anava a ser compartida amb l’audiència.

En arribar el moment, Carmen engolia amb la mala jugada del seu programa, però recalcava que estava en contra: «És una conversa privada que s’emetrà sense el meu consentiment», amb el compromís de no abandonar el plató.

El magazín posava llavors la primera part de la conversa robada d’uns nou minuts de conversa: «Ha dit que soc mala germana. Jo tinc tres àudios d’ella insultant-me a mi i al meu marit. I ha de demanar perdó, jo no puc cridar-la. Ha de ser ella la que em cride a mi», són algunes de les declaracions del citat enregistrament.
El marit de Borrego, en l’all

Borrego suavitzava llavors la seua afirmació: «No són exactament insults, són lletjos que no havia d’haver fet. No vull parlar perquè no vull incendiar, però crec que ella no és conscient del to i la forma en els quals els va manar perquè són molt forta. M’han fet molt de mal i he plorat. He passat des del plor a la ràbia».

Minuts després, després de barallar-se amb Matamoros, que defensa a la seua germana i ha arribat a abandonar el programa, ‘Sálvame’ ha posat més parts de l’àudio: «Jo no he dit ‘li diré al teu marit qui eres realment» han sigut les paraules exactes que han deixat a tots els col·laboradors en ‘xoc’. Carmen matisava llavors de la següent manera: «És una manera de fer mal sense que hi haja res darrere».

Li ho va confessar a Belén Esteban durant una publicitat i el programa ‘Sálvame’ ha fet pública la conversa. En ella, la filla de María Teresa Campos li compta a la princesa del poble que només manté relació per whatsapp amb la seua germana i que està esperant una crida i un perdó per part seua: «Jo no puc cridar-la, és ella la que ha de cridar i demanar-me perdó després d’això».

Enfadada, Carmen va etzibar: «Jo cedisc sempre, és que estàs parlant d’alguna cosa que no saps, Belén, jo cedisc sempre, i arriba un moment que em pose en el meu lloc perquè no puc cedir sempre», es va queixar.

«La meua germana m’insulta i jo no vull dir les coses perquè no, perquè després s’arreglaran i aquestes coses no s’han de saber». I va afegir: «El que més m’ha fet mal de tot el que ha passat són aqueixos àudios, no va insultar al meu marit, però va fer una referència que em va fer mal moltíssim, jo he plorat molt per aqueixos àudios».

Finalment la tertuliana de televisió ha demanat disculpes a la seua germana, repetint que tot el que s’ha emés ha sigut en contra de la seua voluntat i que mai haguera volgut que vera la llum. Caldrà esperar ara a la reacció de Terelu.

Últimes notícies

Com vore hui l’històric eclipsi total de Sol que creuarà Espanya

La vesprada d’este 12 d’agost es produïx un eclipsi total de Sol visible com a total en bona part d’Espanya i com a parcial en tot el territori, amb milions de desplaçaments previstos i importants recomanacions de seguretat.

La maièutica ens fa falta

Maièutica és una veu que no pronunciem tots els...

Estabilitzat l’incendi forestal de Llíria en només dues hores

L’incendi forestal declarat esta vesprada en el terme de Llíria ha quedat estabilitzat en unes dues hores després de desallotjar diverses vivendes.

Thiago Fernández reforçarà les bandes del Llevant cedit pel Villarreal

L’extrem argentí Thiago Fernández, de 22 anys i propietat del Villarreal, jugarà esta pròxima temporada al Llevant en qualitat de cedit.

Un incendi forestal en Llíria obliga a desallotjar diverses vivendes

Un incendi forestal declarat esta vesprada a Llíria ha obligat a desallotjar diverses vivendes i ha mobilitzat importants mitjans terrestres i aeris.

Benidorm destina 8.000 euros per a les víctimes del terratrémol de Colòmbia

L'Ajuntament de Benidorm ha aprovat destinar 8.000 euros a accions humanitàries per a les víctimes del terratrémol de magnitud 7,4 a Colòmbia, que ha causat almenys 240 morts. L'ajuda es canalitzarà a través d'organismes oficials i inclou un missatge especial de suport a la ciutat agermanada de Manizales.

Valencia i Hércules s’enfronten dijous a Paterna en un nou amistós de pretemporada

El Valencia CF jugarà este dijous 13 d’agost un amistós contra l’Hércules al camp Antonio Puchades de Paterna, en una setmana amb dos partits preparatoris abans de l’estrena en LaLiga 2026-27.

Les màximes arriben als 37 graus en diversos punts de la Comunitat Valenciana

Les temperatures màximes d’este dimarts han arribat als 37 graus en diversos municipis de la Comunitat Valenciana, amb pics de quasi 38 graus a Elx.