16.2 C
València
Diumenge, 1 febrer, 2026

‘Sálvame’ li la juga a Carmen Borrego robant la brutal conversa sobre Terelu Campos

‘Sálvame’ continua donant bombo a l’últim enuig entre Terelu Campos i Carmen Borrego, les filles de María Teresa Campos, que porten diverses setmanes sense parlar-se. Sense saber els motius d’aquest fet, ambdues porten alimentant el seu conflicte des de ‘Viva la vida’ i el propi ‘Sálvame’, els programes en els quals respectivament treballen, amb la participació d’Alejandra Rubio, la filla de la primera.
Carmen engul amb la mala jugada de ‘Sálvame’

Jorge Javier Vázquez anunciava aquest dilluns 8 de novembre que el xou de la Fábrica de la Tele tenia una conversa de Borrego amb Belén Esteban en la qual es revelaven alguns aspectes clau. I com no podia ser d’una altra manera, aquesta xarrada privada que va tindre lloc durant una publicitat, anava a ser compartida amb l’audiència.

En arribar el moment, Carmen engolia amb la mala jugada del seu programa, però recalcava que estava en contra: “És una conversa privada que s’emetrà sense el meu consentiment”, amb el compromís de no abandonar el plató.

El magazín posava llavors la primera part de la conversa robada d’uns nou minuts de conversa: “Ha dit que soc mala germana. Jo tinc tres àudios d’ella insultant-me a mi i al meu marit. I ha de demanar perdó, jo no puc cridar-la. Ha de ser ella la que em cride a mi”, són algunes de les declaracions del citat enregistrament.
El marit de Borrego, en l’all

Borrego suavitzava llavors la seua afirmació: “No són exactament insults, són lletjos que no havia d’haver fet. No vull parlar perquè no vull incendiar, però crec que ella no és conscient del to i la forma en els quals els va manar perquè són molt forta. M’han fet molt de mal i he plorat. He passat des del plor a la ràbia”.

Minuts després, després de barallar-se amb Matamoros, que defensa a la seua germana i ha arribat a abandonar el programa, ‘Sálvame’ ha posat més parts de l’àudio: “Jo no he dit ‘li diré al teu marit qui eres realment” han sigut les paraules exactes que han deixat a tots els col·laboradors en ‘xoc’. Carmen matisava llavors de la següent manera: “És una manera de fer mal sense que hi haja res darrere”.

Li ho va confessar a Belén Esteban durant una publicitat i el programa ‘Sálvame’ ha fet pública la conversa. En ella, la filla de María Teresa Campos li compta a la princesa del poble que només manté relació per whatsapp amb la seua germana i que està esperant una crida i un perdó per part seua: “Jo no puc cridar-la, és ella la que ha de cridar i demanar-me perdó després d’això”.

Enfadada, Carmen va etzibar: “Jo cedisc sempre, és que estàs parlant d’alguna cosa que no saps, Belén, jo cedisc sempre, i arriba un moment que em pose en el meu lloc perquè no puc cedir sempre”, es va queixar.

“La meua germana m’insulta i jo no vull dir les coses perquè no, perquè després s’arreglaran i aquestes coses no s’han de saber”. I va afegir: “El que més m’ha fet mal de tot el que ha passat són aqueixos àudios, no va insultar al meu marit, però va fer una referència que em va fer mal moltíssim, jo he plorat molt per aqueixos àudios”.

Finalment la tertuliana de televisió ha demanat disculpes a la seua germana, repetint que tot el que s’ha emés ha sigut en contra de la seua voluntat i que mai haguera volgut que vera la llum. Caldrà esperar ara a la reacció de Terelu.

Últimes notícies

La Generalitat inicia la revisió del Catàleg de Platges de la Comunitat amb consulta pública

La Generalitat ha iniciat la consulta pública prèvia per a revisar el Catàleg de Platges de la Comunitat Valenciana. El procés busca incorporar aportacions ciutadanes i municipals abans del nou text.

Juan Romero, nou alcalde de Marines després d’un relleu pactat

El ple extraordinari ha triat a Juan Romero (Compromis per Marines) com a nou alcalde amb els vots de PSPV-PSOE i Compromis; el relleu complix el pacte de 2023.

Fernando Esteso, icona del destape que va fer ombra a Star Wars

L'actor ha mort este diumenge a València. Figura clau del destape en els 70 i 80, va triomfar al costat d'Andrés Pajares amb comèdies que van trencar la taquilla.

Fernando Esteso, mite de l’humor dels setanta i huitanta, mor als 80 a València

L'actor i humorista va morir este diumenge a València als 80 anys. Icona del cinema popular, va triomfar amb Pallers en les comèdies de Ozores i va mantindre una llarga carrera en teatre i televisió.

Mor l’actor i humorista Fernando Esteso als 80 anys

El comediant va morir de matinada a l'Hospital La Fe després de diversos dies ingressat. Va ser mitat del cèlebre tàndem amb Andrés Pajares i rostre clau del cinema popular.

Mor Fernando Esteso als 80 anys a l’Hospital La Fe de València

L'actor i humorista ha mort als 80 anys a l'Hospital La Fe de València, on estava ingressat. El seu representant el va confirmar a l'Acadèmia del Cinema; el còmic es va consagrar en els 70 al costat d'Andrés Pajares.

Una nova manifestació per la dana ha demanat que Mazón entregue l’acta de diputat

La protesta ha reunit ciutadans i familiars de víctimes per a reclamar que el expresident entregue el seu escó i comparega davant la jutgessa. El recorregut ha passat per Benetússer, Sedaví i Alfafar, algunes de les localitats més afectades.

Compromís exigix al Govern desbloquejar ja la norma que impedix orxata amb menys sucre

Compromís ha enviat una carta als ministres d'Agricultura i de Drets Socials, Consum i Agenda 2030 per a exigir la reforma del Reial decret 1338/1988. Reclama un calendari immediat que permeta vendre orxata amb menys sucre sense perdre la denominació de xufa.