‘Sálvame’ li la juga a Carmen Borrego robant la brutal conversa sobre Terelu Campos

‘Sálvame’ continua donant bombo a l’últim enuig entre Terelu Campos i Carmen Borrego, les filles de María Teresa Campos, que porten diverses setmanes sense parlar-se. Sense saber els motius d’aquest fet, ambdues porten alimentant el seu conflicte des de ‘Viva la vida’ i el propi ‘Sálvame’, els programes en els quals respectivament treballen, amb la participació d’Alejandra Rubio, la filla de la primera.
Carmen engul amb la mala jugada de ‘Sálvame’

Jorge Javier Vázquez anunciava aquest dilluns 8 de novembre que el xou de la Fábrica de la Tele tenia una conversa de Borrego amb Belén Esteban en la qual es revelaven alguns aspectes clau. I com no podia ser d’una altra manera, aquesta xarrada privada que va tindre lloc durant una publicitat, anava a ser compartida amb l’audiència.

En arribar el moment, Carmen engolia amb la mala jugada del seu programa, però recalcava que estava en contra: “És una conversa privada que s’emetrà sense el meu consentiment”, amb el compromís de no abandonar el plató.

El magazín posava llavors la primera part de la conversa robada d’uns nou minuts de conversa: “Ha dit que soc mala germana. Jo tinc tres àudios d’ella insultant-me a mi i al meu marit. I ha de demanar perdó, jo no puc cridar-la. Ha de ser ella la que em cride a mi”, són algunes de les declaracions del citat enregistrament.
El marit de Borrego, en l’all

Borrego suavitzava llavors la seua afirmació: “No són exactament insults, són lletjos que no havia d’haver fet. No vull parlar perquè no vull incendiar, però crec que ella no és conscient del to i la forma en els quals els va manar perquè són molt forta. M’han fet molt de mal i he plorat. He passat des del plor a la ràbia”.

Minuts després, després de barallar-se amb Matamoros, que defensa a la seua germana i ha arribat a abandonar el programa, ‘Sálvame’ ha posat més parts de l’àudio: “Jo no he dit ‘li diré al teu marit qui eres realment” han sigut les paraules exactes que han deixat a tots els col·laboradors en ‘xoc’. Carmen matisava llavors de la següent manera: “És una manera de fer mal sense que hi haja res darrere”.

Li ho va confessar a Belén Esteban durant una publicitat i el programa ‘Sálvame’ ha fet pública la conversa. En ella, la filla de María Teresa Campos li compta a la princesa del poble que només manté relació per whatsapp amb la seua germana i que està esperant una crida i un perdó per part seua: “Jo no puc cridar-la, és ella la que ha de cridar i demanar-me perdó després d’això”.

Enfadada, Carmen va etzibar: “Jo cedisc sempre, és que estàs parlant d’alguna cosa que no saps, Belén, jo cedisc sempre, i arriba un moment que em pose en el meu lloc perquè no puc cedir sempre”, es va queixar.

“La meua germana m’insulta i jo no vull dir les coses perquè no, perquè després s’arreglaran i aquestes coses no s’han de saber”. I va afegir: “El que més m’ha fet mal de tot el que ha passat són aqueixos àudios, no va insultar al meu marit, però va fer una referència que em va fer mal moltíssim, jo he plorat molt per aqueixos àudios”.

Finalment la tertuliana de televisió ha demanat disculpes a la seua germana, repetint que tot el que s’ha emés ha sigut en contra de la seua voluntat i que mai haguera volgut que vera la llum. Caldrà esperar ara a la reacció de Terelu.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

El Consell presenta al·legacions al nou reglament de Costas per a blindar la seguretat jurídica

La Generalitat Valenciana presenta al·legacions a l'avantprojecte estatal de reforma del Reglament de Costas per a reforçar la seguretat jurídica, mantindre criteris tècnics consolidats i equilibrar la protecció del litoral amb l'activitat econòmica sostenible.

Les ONG reclamen calma als migrants davant els dubtes per la regularització expressa

Les entitats que treballen amb persones migrants en la Comunitat Valenciana demanen calma i prudència davant el procés exprés de regularització i reclamen instruccions clares a les administracions.

L’Audiència de València confirma que Francis Puig i Adell Bover aniran a juí per estafa i falsedat

L'Audiència de València rebutja els recursos de Francis Puig i Juan Enrique Adell Bover i ratifica l'orde de processament per presumpta estafa, falsedat documental i apropiació indeguda en subvencions per a la promoció del valencià.

Casa 47 encarrega el projecte de 30 vivendes de lloguer assequible a Utiel

Casa 47 ha adjudicat la redacció del projecte per a construir 30 vivendes de lloguer assequible a Utiel, en la zona residencial de La Celadilla, que s'incorporaran al parc estatal de vivenda assequible.

El PPCV acusa Hisenda de falta de voluntat pel retard en les noves deduccions en la renda

El PPCV denuncia que Hisenda ha tardat huit dies a habilitar les caselles per a aplicar les noves deduccions autonòmiques en la renda en la Comunitat Valenciana i assegura que este retard perjudica contribuents amb rendes baixes i mitjanes.

Mercadona obri el seu supermercat número 72 a Portugal amb una nova botiga en Covilhã

Mercadona reforça la seua expansió a Portugal amb l'obertura del seu supermercat número 72 en Covilhã, primera botiga en el districte de Castelo Branco i generadora de 65 ocupacions indefinides.

El Consell negocia amb els sindicats un nou model de teletreball en l’Administració valenciana

La Generalitat ha presentat als sindicats una proposta per a renovar la regulació del teletreball en l'Administració valenciana, amb l'objectiu de fer-la més àgil, flexible i menys burocràtica.

La romeria de la Santa Faç serà Bé d’Interés Cultural immaterial després de la decisió del Consell

El Consell aprovarà este divendres la declaració de la romeria de la Santa Faç com a Bé d'Interés Cultural immaterial, la qual cosa reforçarà la seua protecció, reconeixement institucional i accés a ajudes públiques, en un context de tensions polítiques a Alacant per la gestió de vivendes públiques.