‘Sálvame’ li la juga a Carmen Borrego robant la brutal conversa sobre Terelu Campos

Ejemplo de shortcode con estilo
‘Sálvame’ continua donant bombo a l’últim enuig entre Terelu Campos i Carmen Borrego, les filles de María Teresa Campos, que porten diverses setmanes sense parlar-se. Sense saber els motius d’aquest fet, ambdues porten alimentant el seu conflicte des de ‘Viva la vida’ i el propi ‘Sálvame’, els programes en els quals respectivament treballen, amb la participació d’Alejandra Rubio, la filla de la primera. […]

‘Sálvame’ continua donant bombo a l’últim enuig entre Terelu Campos i Carmen Borrego, les filles de María Teresa Campos, que porten diverses setmanes sense parlar-se. Sense saber els motius d’aquest fet, ambdues porten alimentant el seu conflicte des de ‘Viva la vida’ i el propi ‘Sálvame’, els programes en els quals respectivament treballen, amb la participació d’Alejandra Rubio, la filla de la primera.
Carmen engul amb la mala jugada de ‘Sálvame’

Jorge Javier Vázquez anunciava aquest dilluns 8 de novembre que el xou de la Fábrica de la Tele tenia una conversa de Borrego amb Belén Esteban en la qual es revelaven alguns aspectes clau. I com no podia ser d’una altra manera, aquesta xarrada privada que va tindre lloc durant una publicitat, anava a ser compartida amb l’audiència.

En arribar el moment, Carmen engolia amb la mala jugada del seu programa, però recalcava que estava en contra: «És una conversa privada que s’emetrà sense el meu consentiment», amb el compromís de no abandonar el plató.

El magazín posava llavors la primera part de la conversa robada d’uns nou minuts de conversa: «Ha dit que soc mala germana. Jo tinc tres àudios d’ella insultant-me a mi i al meu marit. I ha de demanar perdó, jo no puc cridar-la. Ha de ser ella la que em cride a mi», són algunes de les declaracions del citat enregistrament.
El marit de Borrego, en l’all

Borrego suavitzava llavors la seua afirmació: «No són exactament insults, són lletjos que no havia d’haver fet. No vull parlar perquè no vull incendiar, però crec que ella no és conscient del to i la forma en els quals els va manar perquè són molt forta. M’han fet molt de mal i he plorat. He passat des del plor a la ràbia».

Minuts després, després de barallar-se amb Matamoros, que defensa a la seua germana i ha arribat a abandonar el programa, ‘Sálvame’ ha posat més parts de l’àudio: «Jo no he dit ‘li diré al teu marit qui eres realment» han sigut les paraules exactes que han deixat a tots els col·laboradors en ‘xoc’. Carmen matisava llavors de la següent manera: «És una manera de fer mal sense que hi haja res darrere».

Li ho va confessar a Belén Esteban durant una publicitat i el programa ‘Sálvame’ ha fet pública la conversa. En ella, la filla de María Teresa Campos li compta a la princesa del poble que només manté relació per whatsapp amb la seua germana i que està esperant una crida i un perdó per part seua: «Jo no puc cridar-la, és ella la que ha de cridar i demanar-me perdó després d’això».

Enfadada, Carmen va etzibar: «Jo cedisc sempre, és que estàs parlant d’alguna cosa que no saps, Belén, jo cedisc sempre, i arriba un moment que em pose en el meu lloc perquè no puc cedir sempre», es va queixar.

«La meua germana m’insulta i jo no vull dir les coses perquè no, perquè després s’arreglaran i aquestes coses no s’han de saber». I va afegir: «El que més m’ha fet mal de tot el que ha passat són aqueixos àudios, no va insultar al meu marit, però va fer una referència que em va fer mal moltíssim, jo he plorat molt per aqueixos àudios».

Finalment la tertuliana de televisió ha demanat disculpes a la seua germana, repetint que tot el que s’ha emés ha sigut en contra de la seua voluntat i que mai haguera volgut que vera la llum. Caldrà esperar ara a la reacció de Terelu.

Últimes notícies

Les víctimes de la dana reclamen viure sense por a Paiporta

Les víctimes de la dana han commemorat a Paiporta el segon aniversari de la tragèdia amb un acte de memòria i una demanda de seguretat.

Sis detinguts de la nova peça del caso Koldo queden en llibertat

La Guardia Civil ha deixat en llibertat les sis persones arrestades en una nova peça del caso Koldo. La investigació aborda presumptes mossegades en contractes d’obra pública.

El PSPV denuncia falta de recursos contra els incendis a Castelló

El PSPV-PSOE ha acusat el PP de retallar recursos d’emergències. La denúncia s’ha fet durant una visita a Artana i Eslida, afectades pels incendis d’este estiu.

Les empreses agroalimentàries valencianes concentren el 12,9 % de les vendes espanyoles

Les empreses valencianes concentren el 12,9 % de les vendes agroalimentàries d’Espanya i lideren el comerç minorista, amb una quota del 22,2 %.

Ouigo manté els trens entre València i Madrid per al pont de desembre després del pacte amb els maquinistes

L’acord amb SEMAF deixa sense efecte les parades del 4 i el 8 de desembre i les previstes per al 6 i el 9 de novembre

Muñoz creu que el míting de Pedro Sánchez a València busca aprofitar la dana

La portaveu del PP al Congreso ha considerat que el míting de Pedro Sánchez a València té com a objectiu utilitzar la tragèdia de la dana. També ha reclamat que s’executen obres hidràuliques a la Comunitat Valenciana.

El jutjat reclama les telefonades als municipis afectats per Forata

El jutjat de Catarroja ha demanat les gravacions de telefonades als municipis situats aigües avall de Forata. També ha requerit comunicacions relacionades amb la coordinació de l’emergència.

La parella d’Ábalos arriba a la Comandancia Provincial de Valencia

Andrea de la Torre, parella de José Luis Ábalos, ha sigut conduïda a la Comandancia Provincial de Valencia. La detenció s’ha produït en una operació del cas Koldo.