María Teresa Campos repta a Bigote Arrocet: Ho tinc tot en el mòbil

María Teresa Campos (80 anys) s’ha convertit en una de les grans protagonistes de l’actualitat després de l’entrada d’Edmundo Arrocet (71) en el nou reality de Mediaset, ‘Secret Story: la casa de los secretos’, i de les seues primeres declaracions sobre la seua ruptura amb la veterana presentadora quasi dos anys després.

“Ella havia d’haver vingut amb mi al lliurament d’un premi europeu i va haver-hi una discussió. Quan tu estàs amb algú has de ser transparent, i sobretot als nostres anys. No m’agrada barallar. La primera està bé, la segona també, però després de la quarta i la cinquena es converteix en una qüestió que a mi no em va”, va relatar.

“Tot va ser parlat. Quan les coses s’acaben, quan tu et vas de la casa et vas. Si deixe les coses que les tire, que a mi em dona el mateix”, va afegir. A més no va dubtar a reiterar que se sentia molt dolgut perquè mai va deixar a la comunicadora per WhatsApp.

“A partir d’eixa mentida infame s’ha dit de mi tot el que han volgut i més”, va resoldre llavors. “Jo vaig parlar amb ella i li vaig dir que m’anava a anar. Les coses s’acaben i punt. Les coses no són per a res com s’han dit i em fa mal”.

 

Les declaracions de María Teresa Campos

 

María Teresa Campos ha entrat en directe en ‘Es la Manaña de Federico’ per a respondre a les paraules de Bigote Arrocet en Telecinco i revelar en exclusiva alguns secrets del seu pròxim capítol vital.

Frustrada, però alhora disposada a no donar pàbul a l’humorista xilé, que plena titulars en ‘Secret Story’ assegurant que va estar amb la periodista per «pena«, María Teresa Campos s’ha emocionat conversant amb Federico Jiménez Losantos i la resta dels integrants de la crònica rosa d’esRadio, revelant de pas que «no vol parlar d’esta persona. No tinc res a veure amb ell. I a veure si és possible que es parle d’ell sense parlar de mi».

María Teresa —va voler aclarir en esRadio— va cridar «no per a parlar d’esta persona sinó per a donar-te les gràcies a tu», li va dir a Federico Jiménez Losantos, un dels majors defensors de la presentadora davant la campanya contra ella iniciada pel seudohumorista xilé.

«Qualsevol cosa que esta persona faça és que no em competeix, no té res a veure amb mi. Que li vaja bé, malament… que li vaja com li vaja».

«Jo vull ser com he sigut tota la vida», va dir María Teresa, que no obstant això va respondre a les mentides de Bigote assegurant que guarda el WhatsApp amb el qual l’humorista la va abandonar: «Ho tinc en el telèfon».

I, finalment, ha rigut quan se li va assenyalar que Bigote va dir que va tornar amb ella diverses vegades per «pena». «Si ho diu ell, és veritat, ell no esmente mai. Hem trencat deu vegades, perquè deu vegades», va dir amb ironia.

Últimes notícies

Les nits tropicals continuen i Benidorm encadena una altra nit tòrrida amb 25,1 graus

Les mínimes han tornat a ser molt altes en la Comunitat Valenciana, amb nombroses nits tropicals i una nova nit tòrrida a Benidorm, on el termòmetre no ha baixat de 25,1 graus.

‘Descobrint Magenti’. Alberic, un poble que sona

Leo Giménez és lingüista i en el seu article d'esta setmana és un text de caràcter cultural i divulgatiu sobre un llibre que reivindica Leopoldo Magenti com una figura clau de la música valenciana i com una institució per al poble d’Alberic

Desarticulat a Montroi un frau de renting amb cotxes d’alta gamma per més de 170.000 euros

La Guàrdia Civil ha detingut a Montroi una dona i investiga dos hòmens per un frau amb cotxes d’alta gamma valorats en més de 170.000 euros, contractats mitjançant leasing o renting i després venuts de forma fraudulenta.

Calor intens a l’interior de València i possible pols en suspensió este dilluns

La Comunitat Valenciana afronta dilluns i dimarts cels poc nuvolosos, possible pols en suspensió i calor molt intensa a l’interior i prelitoral, sobretot de la província de València.

Triomf aclaparador de Samuel Navalón a Alacant amb una gran eixida per la porta gran

El torero d'Ayora Samuel Navalón ha arrasat en la tercera de la Fira de Fogueres d'Alacant, on ha obert la porta gran amb dues orelles. Marco Pérez ha tallat un trofeu i Víctor Hernández ha sigut ovacionat davant una corrida mansota del Puerto de San Lorenzo i La Ventana del Puerto.

La foto de la dana a Alfafar que dona a Óscar Corral el Premi Rei d’Espanya

El fotoperiodista Óscar Corral ha sigut guardonat amb el Premi Rei d’Espanya de fotografia per una imatge de la dana de 2024 a Alfafar, que ell mateix definix com un reflex de la força dels servicis públics i de la societat davant una tragèdia.

Soterren prompte un incendi de canyars que ha amenaçat les Salines de Santa Pola

El consorci provincial de Bombers d'Alacant ha donat per extingit l'incendi declarat esta vesprada en una zona de canyars pròxima a Rio Safari que ha arribat a amenaçar el Parc Natural de les Salines de Santa Pola, sense causar ferits ni una gran afectació de superfície.

Un incendi de canyars obliga a mobilitzar els bombers a les Salines de Santa Pola

Els bombers del Consorci Provincial d'Alacant treballen en l'extinció d'un incendi en una zona de canyars pròxima a Rio Safari que ha afectat el Parc Natural de les Salines de Santa Pola.