María Teresa Campos repta a Bigote Arrocet: Ho tinc tot en el mòbil

María Teresa Campos (80 anys) s’ha convertit en una de les grans protagonistes de l’actualitat després de l’entrada d’Edmundo Arrocet (71) en el nou reality de Mediaset, ‘Secret Story: la casa de los secretos’, i de les seues primeres declaracions sobre la seua ruptura amb la veterana presentadora quasi dos anys després.

“Ella havia d’haver vingut amb mi al lliurament d’un premi europeu i va haver-hi una discussió. Quan tu estàs amb algú has de ser transparent, i sobretot als nostres anys. No m’agrada barallar. La primera està bé, la segona també, però després de la quarta i la cinquena es converteix en una qüestió que a mi no em va”, va relatar.

“Tot va ser parlat. Quan les coses s’acaben, quan tu et vas de la casa et vas. Si deixe les coses que les tire, que a mi em dona el mateix”, va afegir. A més no va dubtar a reiterar que se sentia molt dolgut perquè mai va deixar a la comunicadora per WhatsApp.

“A partir d’eixa mentida infame s’ha dit de mi tot el que han volgut i més”, va resoldre llavors. “Jo vaig parlar amb ella i li vaig dir que m’anava a anar. Les coses s’acaben i punt. Les coses no són per a res com s’han dit i em fa mal”.

 

Les declaracions de María Teresa Campos

 

María Teresa Campos ha entrat en directe en ‘Es la Manaña de Federico’ per a respondre a les paraules de Bigote Arrocet en Telecinco i revelar en exclusiva alguns secrets del seu pròxim capítol vital.

Frustrada, però alhora disposada a no donar pàbul a l’humorista xilé, que plena titulars en ‘Secret Story’ assegurant que va estar amb la periodista per «pena«, María Teresa Campos s’ha emocionat conversant amb Federico Jiménez Losantos i la resta dels integrants de la crònica rosa d’esRadio, revelant de pas que «no vol parlar d’esta persona. No tinc res a veure amb ell. I a veure si és possible que es parle d’ell sense parlar de mi».

María Teresa —va voler aclarir en esRadio— va cridar «no per a parlar d’esta persona sinó per a donar-te les gràcies a tu», li va dir a Federico Jiménez Losantos, un dels majors defensors de la presentadora davant la campanya contra ella iniciada pel seudohumorista xilé.

«Qualsevol cosa que esta persona faça és que no em competeix, no té res a veure amb mi. Que li vaja bé, malament… que li vaja com li vaja».

«Jo vull ser com he sigut tota la vida», va dir María Teresa, que no obstant això va respondre a les mentides de Bigote assegurant que guarda el WhatsApp amb el qual l’humorista la va abandonar: «Ho tinc en el telèfon».

I, finalment, ha rigut quan se li va assenyalar que Bigote va dir que va tornar amb ella diverses vegades per «pena». «Si ho diu ell, és veritat, ell no esmente mai. Hem trencat deu vegades, perquè deu vegades», va dir amb ironia.

Últimes notícies

STEPV, CCOO i UGT mantenen el pols i rebutgen la nova oferta d’Educació sobre ràtios i sous

STEPV, CCOO i UGT rebutgen la nova proposta de la Conselleria d'Educació per a desconvocar la vaga indefinida del professorat i la sotmetran a consulta entre els docents.

Detingut a València un home per agressió sexual a una menor a l’eixida del col·legi

La Policia Local de València ha detingut a un home de 38 anys acusat d'una presumpta agressió sexual a una menor de 16 anys a l'eixida del seu centre escolar, on va ser retingut fins a l'arribada dels agents.

PP i Vox imposen el tancament de la comissió de la dana en Les Corts amb el seu únic vot

PP i Vox aproven en solitari el dictamen de la comissió de la dana de 2024 en Les Corts, malgrat el rebuig de l'oposició, que denuncia un tancament en fals i un relat fal·laç dels fets.

Pérez Llorca garantix que els compromisos educatius es veuran en els pròxims pressupostos

Juanfran Pérez Llorca afirma que els compromisos aconseguits amb el sector educatiu s'incorporaran als pròxims pressupostos de la Generalitat, amb més fons per a infraestructures, climatització de centres i pujada salarial docent.

Més de 4.600 agents reforçaran la seguretat en les Fogueres d’Alacant 2026

Més de 4.600 agents de diferents cossos integren el dispositiu de seguretat per a les Fogueres d'Alacant 2026, amb controls reforçats en punts clau i mesures específiques de prevenció.

Educació demana servicis mínims del 100% en els tribunals de la PAU per a garantir els exàmens

La Conselleria d'Educació sol·licita a Treball servicis mínims del 100% per al professorat dels tribunals de la PAU amb la finalitat d'assegurar les proves i protegir el dret a l'educació de l'alumnat valencià.

Pérez Llorca admet preocupació i fastig pels nous escàndols de corrupció que afecten el PSOE

Juanfran Pérez Llorca reconeix que seguix amb preocupació i fastig els registres de l'UCO en la seu del PSOE pel cas Leire i demana deixar treballar a la justícia abans de traure conclusions.

Pérez Llorca mostra preocupació pels registres de l’UCO en la seu del PSOE pel cas Leire

Juanfran Pérez Llorca expressa la seua preocupacion i cansament davant els registres de l'UCO en la seu del PSOE pel cas Leire i demana deixar treballar a la justícia abans de traure conclusions.