11.7 C
València
Divendres, 23 gener, 2026

María Teresa Campos repta a Bigote Arrocet: Ho tinc tot en el mòbil

María Teresa Campos (80 anys) s’ha convertit en una de les grans protagonistes de l’actualitat després de l’entrada d’Edmundo Arrocet (71) en el nou reality de Mediaset, ‘Secret Story: la casa de los secretos’, i de les seues primeres declaracions sobre la seua ruptura amb la veterana presentadora quasi dos anys després.

“Ella havia d’haver vingut amb mi al lliurament d’un premi europeu i va haver-hi una discussió. Quan tu estàs amb algú has de ser transparent, i sobretot als nostres anys. No m’agrada barallar. La primera està bé, la segona també, però després de la quarta i la cinquena es converteix en una qüestió que a mi no em va”, va relatar.

“Tot va ser parlat. Quan les coses s’acaben, quan tu et vas de la casa et vas. Si deixe les coses que les tire, que a mi em dona el mateix”, va afegir. A més no va dubtar a reiterar que se sentia molt dolgut perquè mai va deixar a la comunicadora per WhatsApp.

“A partir d’eixa mentida infame s’ha dit de mi tot el que han volgut i més”, va resoldre llavors. “Jo vaig parlar amb ella i li vaig dir que m’anava a anar. Les coses s’acaben i punt. Les coses no són per a res com s’han dit i em fa mal”.

 

Les declaracions de María Teresa Campos

 

María Teresa Campos ha entrat en directe en ‘Es la Manaña de Federico’ per a respondre a les paraules de Bigote Arrocet en Telecinco i revelar en exclusiva alguns secrets del seu pròxim capítol vital.

Frustrada, però alhora disposada a no donar pàbul a l’humorista xilé, que plena titulars en ‘Secret Story’ assegurant que va estar amb la periodista per “pena“, María Teresa Campos s’ha emocionat conversant amb Federico Jiménez Losantos i la resta dels integrants de la crònica rosa d’esRadio, revelant de pas que “no vol parlar d’esta persona. No tinc res a veure amb ell. I a veure si és possible que es parle d’ell sense parlar de mi”.

María Teresa —va voler aclarir en esRadio— va cridar “no per a parlar d’esta persona sinó per a donar-te les gràcies a tu”, li va dir a Federico Jiménez Losantos, un dels majors defensors de la presentadora davant la campanya contra ella iniciada pel seudohumorista xilé.

“Qualsevol cosa que esta persona faça és que no em competeix, no té res a veure amb mi. Que li vaja bé, malament… que li vaja com li vaja”.

“Jo vull ser com he sigut tota la vida”, va dir María Teresa, que no obstant això va respondre a les mentides de Bigote assegurant que guarda el WhatsApp amb el qual l’humorista la va abandonar: “Ho tinc en el telèfon”.

I, finalment, ha rigut quan se li va assenyalar que Bigote va dir que va tornar amb ella diverses vegades per “pena”. “Si ho diu ell, és veritat, ell no esmente mai. Hem trencat deu vegades, perquè deu vegades”, va dir amb ironia.

Últimes notícies

93-89: el Bayern castiga el València amb defensa i els ex ‘taronja’ Lucic i Dimitrijevic

El Bayern es va imposar 93-89 al València a Munic amb Lucic i Dimitrijevic al comandament. La defensa agressiva i el contraatac van castigar el 27% en triples dels visitants.

Identificades les 45 víctimes de l’accident de Adamuz

S'han identificat les 45 persones mortes en el sinistre ferroviari de Adamuz i s'han completat totes les autòpsies. La majoria es va confirmar per petjades i part per ADN.

Pluges febles, neu des de 500-700 m el dissabte i vent fort a l’interior el diumenge

El cap de setmana es presenta amb cels nuvolosos i ruixats febles. El dissabte baixa la cota de neu a 500-700 m i el diumenge el vent de l'oest deixarà ratxes molt fortes a l'interior.

Es desactiva l’alerta groga per vent en la Comunitat Valenciana

Emergències ha donat per finalitzada l'alerta groga per vent i no queden avisos actius en la Comunitat Valenciana. Els últims avisos a Castelló, València i Alacant també han cessat.

Els sindicats mèdics convoquen una setmana de vaga al mes des del 16 de febrer

El Comité de Vaga anuncia un atur indefinit articulat en setmanes mensuals des del 16 de febrer. Protesten per l'estatut marc i exigixen una regulació específica.

CGT convoca tres dies de vaga ferroviària i reclama un canvi immediat

CGT convoca una vaga del 9 a l'11 de febrer i se suma a l'atur dels maquinistes de Semaf per a prioritzar la seguretat després dels accidents. Transports considera que l'atur no és necessari i obri la via del diàleg.

Presó per a dos detinguts per la mort d’un home a Benifaió

El Jutjat d'Instrucció 2 de Carlet ordena presó provisional per a dos implicats en la mort d'un veí de Benifaió i l'incendi de la seua vivenda. La investigació apunta a l'entorn pròxim i manté a altres dos investigats amb mesures cautelars.

Ingrid deixarà un temporal atlàntic amb vent molt fort, pluges i nevades

Els fronts de la borrasca Ingrid deixaran este dijous un temporal atlàntic amb pluges generalitzades, ratxes molt fortes i neu en cotes mitjanes. Galícia mantindrà l'avís roig per fenòmens costaners i hi haurà avís taronja a Astúries, Cantàbria, País Basc i Andalusia.