8.5 C
València
Dimecres, 24 desembre, 2025

María Teresa Campos repta a Bigote Arrocet: Ho tinc tot en el mòbil

María Teresa Campos (80 anys) s’ha convertit en una de les grans protagonistes de l’actualitat després de l’entrada d’Edmundo Arrocet (71) en el nou reality de Mediaset, ‘Secret Story: la casa de los secretos’, i de les seues primeres declaracions sobre la seua ruptura amb la veterana presentadora quasi dos anys després.

“Ella havia d’haver vingut amb mi al lliurament d’un premi europeu i va haver-hi una discussió. Quan tu estàs amb algú has de ser transparent, i sobretot als nostres anys. No m’agrada barallar. La primera està bé, la segona també, però després de la quarta i la cinquena es converteix en una qüestió que a mi no em va”, va relatar.

“Tot va ser parlat. Quan les coses s’acaben, quan tu et vas de la casa et vas. Si deixe les coses que les tire, que a mi em dona el mateix”, va afegir. A més no va dubtar a reiterar que se sentia molt dolgut perquè mai va deixar a la comunicadora per WhatsApp.

“A partir d’eixa mentida infame s’ha dit de mi tot el que han volgut i més”, va resoldre llavors. “Jo vaig parlar amb ella i li vaig dir que m’anava a anar. Les coses s’acaben i punt. Les coses no són per a res com s’han dit i em fa mal”.

 

Les declaracions de María Teresa Campos

 

María Teresa Campos ha entrat en directe en ‘Es la Manaña de Federico’ per a respondre a les paraules de Bigote Arrocet en Telecinco i revelar en exclusiva alguns secrets del seu pròxim capítol vital.

Frustrada, però alhora disposada a no donar pàbul a l’humorista xilé, que plena titulars en ‘Secret Story’ assegurant que va estar amb la periodista per “pena“, María Teresa Campos s’ha emocionat conversant amb Federico Jiménez Losantos i la resta dels integrants de la crònica rosa d’esRadio, revelant de pas que “no vol parlar d’esta persona. No tinc res a veure amb ell. I a veure si és possible que es parle d’ell sense parlar de mi”.

María Teresa —va voler aclarir en esRadio— va cridar “no per a parlar d’esta persona sinó per a donar-te les gràcies a tu”, li va dir a Federico Jiménez Losantos, un dels majors defensors de la presentadora davant la campanya contra ella iniciada pel seudohumorista xilé.

“Qualsevol cosa que esta persona faça és que no em competeix, no té res a veure amb mi. Que li vaja bé, malament… que li vaja com li vaja”.

“Jo vull ser com he sigut tota la vida”, va dir María Teresa, que no obstant això va respondre a les mentides de Bigote assegurant que guarda el WhatsApp amb el qual l’humorista la va abandonar: “Ho tinc en el telèfon”.

I, finalment, ha rigut quan se li va assenyalar que Bigote va dir que va tornar amb ella diverses vegades per “pena”. “Si ho diu ell, és veritat, ell no esmente mai. Hem trencat deu vegades, perquè deu vegades”, va dir amb ironia.

Últimes notícies

91-81: Costello guia al València Basket en un dol de cames teses davant el Baskonia

València Basket es va imposar 91-81 a Baskonia en un partit marcat pel cansament i liderat per Matt Costello. Els taronja van gestionar millor el tram final.

Costello lidera al València Basket en un exigent 91-81 davant el Baskonia

L'equip taronja es va imposar 91-81 en un partit aspre i de cames pesades gràcies a la lectura de Matt Costello. La victòria va tallar dos derrotes seguides.

Detinguts dos hòmens atrinxerats a Elx després de matar a dos i ferir a un tercer

La Guàrdia Civil ha detingut a dos hòmens atrinxerats en una vivenda aïllada de la pedania de la Marina, a Elx, després de matar a dos i ferir greument a un tercer. El cas està sota secret i es descarta, ara com ara, un ajust de comptes.

Detinguts dos atrinxerats a Elx després de la mort de dos hòmens i un ferit greu

La Guàrdia Civil ha detingut a dos hòmens atrinxerats en una vivenda aïllada de la pedania de La Marina. Abans havien matat a dos hòmens i deixat ferit greu a un tercer.

El València preveu multiplicar per dotze els ingressos amb butaques especials del Nou Mestalla

El club espera multiplicar per dotze els ingressos de les zones amb servicis extra del nou estadi. Presenta un centre d'experiència per a comercialitzar 6.500 seients, una mica més del 9% de l'aforament.

L’assistència al Ciutat de València cau en el primer tram del curs

El Llevant tanca 2025 amb la pitjor entrada del curs en el Ciutat de València. De l'impuls inicial davant Barça i Madrid s'ha passat a 17.346 espectadors.

Marcelino convertix La Ceràmica en un fortí

El Vila-real ha patit només huit derrotes en 41 partits com a local des del retorn de Marcelino. En 2024 i 2025 l'equip només va cedir quatre vegades per any a casa.

La mort del valencianisme en que m’he format

Intentaré seguir treballant com a gramàtic, i mirar, buscar i ajudar a conformar un valencianisme social i polític que no tinga les idees errònies del valencianisme que, este dilluns, vaig vore morir.