6.9 C
València
Dilluns, 12 gener, 2026

María Teresa Campos repta a Bigote Arrocet: Ho tinc tot en el mòbil

María Teresa Campos (80 anys) s’ha convertit en una de les grans protagonistes de l’actualitat després de l’entrada d’Edmundo Arrocet (71) en el nou reality de Mediaset, ‘Secret Story: la casa de los secretos’, i de les seues primeres declaracions sobre la seua ruptura amb la veterana presentadora quasi dos anys després.

“Ella havia d’haver vingut amb mi al lliurament d’un premi europeu i va haver-hi una discussió. Quan tu estàs amb algú has de ser transparent, i sobretot als nostres anys. No m’agrada barallar. La primera està bé, la segona també, però després de la quarta i la cinquena es converteix en una qüestió que a mi no em va”, va relatar.

“Tot va ser parlat. Quan les coses s’acaben, quan tu et vas de la casa et vas. Si deixe les coses que les tire, que a mi em dona el mateix”, va afegir. A més no va dubtar a reiterar que se sentia molt dolgut perquè mai va deixar a la comunicadora per WhatsApp.

“A partir d’eixa mentida infame s’ha dit de mi tot el que han volgut i més”, va resoldre llavors. “Jo vaig parlar amb ella i li vaig dir que m’anava a anar. Les coses s’acaben i punt. Les coses no són per a res com s’han dit i em fa mal”.

 

Les declaracions de María Teresa Campos

 

María Teresa Campos ha entrat en directe en ‘Es la Manaña de Federico’ per a respondre a les paraules de Bigote Arrocet en Telecinco i revelar en exclusiva alguns secrets del seu pròxim capítol vital.

Frustrada, però alhora disposada a no donar pàbul a l’humorista xilé, que plena titulars en ‘Secret Story’ assegurant que va estar amb la periodista per “pena“, María Teresa Campos s’ha emocionat conversant amb Federico Jiménez Losantos i la resta dels integrants de la crònica rosa d’esRadio, revelant de pas que “no vol parlar d’esta persona. No tinc res a veure amb ell. I a veure si és possible que es parle d’ell sense parlar de mi”.

María Teresa —va voler aclarir en esRadio— va cridar “no per a parlar d’esta persona sinó per a donar-te les gràcies a tu”, li va dir a Federico Jiménez Losantos, un dels majors defensors de la presentadora davant la campanya contra ella iniciada pel seudohumorista xilé.

“Qualsevol cosa que esta persona faça és que no em competeix, no té res a veure amb mi. Que li vaja bé, malament… que li vaja com li vaja”.

“Jo vull ser com he sigut tota la vida”, va dir María Teresa, que no obstant això va respondre a les mentides de Bigote assegurant que guarda el WhatsApp amb el qual l’humorista la va abandonar: “Ho tinc en el telèfon”.

I, finalment, ha rigut quan se li va assenyalar que Bigote va dir que va tornar amb ella diverses vegades per “pena”. “Si ho diu ell, és veritat, ell no esmente mai. Hem trencat deu vegades, perquè deu vegades”, va dir amb ironia.

Últimes notícies

Llevant i Espanyol empaten 1-1 en el Ciutat per la seua falta de gol

Empat 1-1 en el Ciutat de València amb els gols en un minut. Losada va respondre al punt de Carlos Romero i Puado es va retirar als tres minuts per un colp en el genoll.

Llevant i Espanyol empaten 1-1 després de dos gols seguits i escàs encert

Llevant i Espanyol van empatar 1-1 en el Ciutat de València amb dos tants seguits. El domini local i la falta de rematada van marcar un dol que es va embossar al final.

Llevant i Espanyol empaten 1-1 en un dol sense pegada

Un gol de Carlos Romero i la rèplica immediata d'Iker Losada van deixar un 1-1 en el Ciutat de València. El Llevant va tornar a quedar-se sense el seu primer triomf a casa.

Llevant i Espanyol es repartixen els punts en un 1-1 decidit en un minut

Llevant i Espanyol van empatar 1-1 en un dol amb els dos gols en tot just un minut. Després de la igualada, el domini posterior no es va traduir en ocasions clares.

Protesta davant el Circ de Nadal contra l’ús d’animals en l’espectacle

Col·lectius animalistas protesten davant el Circ de Nadal a Alfafar contra l'ús d'animals i qüestionen el missatge a la infància. Vídeos en xarxes reaviven el debat i les entitats anuncien noves mobilitzacions.

El Llevant domina a l’Espanyol però es va al descans sense gol després d’un primer temps d’ocasions (0-0)

El Llevant va portar la iniciativa i va generar diverses ocasions clares, però l'encert de Dmitrovic i el desencert en la definició van mantindre el 0-0 al descans.

El Mediterrani ha registrat temperatures per damunt de la mitjana en 2024 i 2025

La Aemet assenyala que la temperatura superficial del Mediterrani ha estat per damunt de la mitjana 1991-2020 en 2024 i 2025, amb breus retorns a la normalitat. En paral·lel, la calor oceànica global va aconseguir un nou màxim en 2025.

Bernabé demana a Pérez Llorca donar suport al finançament que aporta 3.669 milions a la Comunitat

La delegada del Govern ha instat el president i a l'alcaldessa de València a recolzar el model d'Hisenda, que afig 3.669 milions a la Comunitat. Defén que cap autonomia perd i que la injecció total serà de 21.000 milions.