21.1 C
València
Dimecres, 11 febrer, 2026

Carlos Alba rep la pitjor de les notícies a milers de quilòmetres de la seua casa

 

Esta edició de ‘Supervivientes’ no està sent res fàcil per als famosos que van decidir acceptar el repte. Hi ha edicions que són més fàcils perquè el temps és molt més estable, però a vegades la situació es complica. Molts famosos poden confirmar que han hagut de viure amb temporals molt durs i perillosos.

De fet, en algunes edicions s’han hagut d’arribar a evacuar els concursants pel risc que corrien si continuaven habitant els calls. L’actual temporada no està sent especialment complicada pel temporal, però sí que s’està complicant per a alguns participants.

Després de dos mesos de concurs, hi ha alguns aventurers que estan veient com la salut no els acompanya. Això els fa passar-ho especialment malament, sumat a les dures condicions amb les quals han de viure. Un dels més afectats ha sigut el cuiner Carlos Alba i que fa uns dies patia un important accident.

El xef patia unes cremades mentre manipulava una olla a l’illa. Això va fer que haguera de ser atés pel metge del programa. Este va determinar que les cremades eren prou importants com llaura que es fera un seguiment especial de l’afectat.

D’esta manera, Lara Álvarez va anunciar a Alba que estaria uns dies allunyat del grup i sent atés pels metges. De totes maneres, es va anunciar que se li mantenia la mateixa dieta que els seus companys. Així, si acabava tornant estaria en igualtat de condicions que la resta.

Abans de ser evacuat, Carlos estava patint forts dolors després d’haver-se lesionat la mà. Les imatges parlaven per si soles. El supervivent ni podia moure un dels seus dits així que el programa va decidir apartar-li de la convivència per a sotmetre-li a diverses proves.

Mentre Carlos esperava la notícia que s’incorporava de nou a la carrera, un comunicat llegit per Jordi González ha tirat pels sòls tots els seus plans. El presentador ha comunicat que portava a les seues mans el comunicat mèdic que ha realitzat l’equip mèdic que treballa per al programa.

Este equip estava liderat per un traumatòleg i que a més, estava pendent d’una lesió en un dels dits del prestigiós xef. El presentador català li ha comunicat a l’aventurer que les notícies que tenia no eren bones. I que a més anaven a canviar els seus plans a curt termini.

La veritat és que Jordi no exagerava i les notícies que li portava a Carlos no eren gens bones. Els metges han decidit que ha d’abandonar el programa i que ací acaba la seua aventura. D’esta manera, en els pròxims dies tornarà a Espanya i quedarà fora de l’aventura més extrema de la televisió espanyola.

Cal recordar que Carlos estava nominat esta setmana i per este motiu es van paralitzar les nominacions a l’espera de saber la seua evolució.

Carlos Alba s’esfondra després de saber que ha d’abandonar

 

Però el que més el preocupava a Carlos Alba era si tenia opcions de continuar concursant o no. Finalment, Jordi González li donava la pitjor notícia llegint el comunicat mèdic.

En el precís instant en el qual el va escoltar, Carlos Alba es va posar a plorar. Des de plató també ho va fer el seu germà bessó, Vitorio, amb qui va poder parlar després. 

“Carlos ho has fet molt bé. Tant jo com tota la família i molta gent d’Espanya està orgullosa. Has sigut un concursant de deu. Recorda sempre les paraules ‘vaig de gom a gom’. Tot brutal i recorda el que sempre diem nosaltres: ‘de categoria”, li va dir Vitorio a Carlos intentant animar-li.

Entre sanglots, Carlos només va dir: “Era una oportunitat molt bonica, m’ha costat molt”. Les seues paraules denotaven que hi havia un somni per complir si guanyava el premi del reality, però no va voler compartir-lo perquè deia ser “una cosa molt íntima”.

Abans de tancar la connexió, Carlos Alba s’emportava una gran ovació per part de Jordi González i els col·laboradors de ‘Supervivientes: Connexión Honduras’.

 

No sap el que li espera

 

A pesar que Carlos ha rebut esta decisió de la pitjor de les maneres possibles. El que no sap és que el panorama que té a la seua casa no és molt millor i que haurà de donar explicacions bastant importants a la seua dona.

La seua també companya Alexia Rivas d’edició va destapar alguna cosa sobre el xef i que ho deixa especialment malament.

La reportera contava que el seu company li havia enviat missatges abans del programa amb intencions molt explicites i amb ganes de quedar amb ella. Sense saber clar, que amb el temps coincidirien en el programa de supervivència.

No obstant això, la família de Carlos han afirmat que no hi ha cap intenció oculta. I que el xef ha contactat amb desenes de famoses però per treball. Segons sembla, els ofereix cuinar per al seu canal de Youtube aprofitant la fama de tots ells.

Perquè sap que la presència d’estos es poden convertir en futures visites dels seus vídeos. Veurem com es defensa el xef quan torne a Espanya i si té proves suficients perquè el seu matrimoni no es veja perjudicat.

Últimes notícies

El València Basket rep a un ASVEL combatiu després de l’avís de l’EFES

El València Basket rep al cuer ASVEL amb el record recent del colp de l'EFES i el Top 6 en joc. Pedro Martínez alerta d'un rival físic i competitiu.

Arranca l’últim tram per a reforçar el subministrament d’aigua en l’àrea de València

La EMSHI ha iniciat este dimecres l'últim tram que unirà les potabilitzadores de La Presa i El Realón, amb 13,5 milions d'inversió. La connexió garantirà el servici a 1,7 milions d'habitants davant incidències com a apagades o inundacions.

Presó provisional per al detingut per la mort a tirs del seu veí a Catarroja

Un jutjat ha acordat presó provisional, comunicada i sense fiança, per al detingut per la mort a tirs del seu veí a Catarroja. La investigació seguix oberta per homicidi o assassinat.

Pérez Llorca mostra el seu cabreig per les irregularitats en les vivendes protegides d’Alacant

Pérez Llorca ha expressat el seu cabreig i indignació per les irregularitats en l'adjudicació de VPP a la Platja de Sant Joan i ha anunciat una revisió exhaustiva.

Barcala desoïx les peticions de dimissió i promet mesures per les irregularitats en vivenda

Luis Barcala ha evitat respondre a les peticions de dimissió per les suposades irregularitats en l'adjudicació de vivendes públiques en Platja de Sant Joan. Ha assegurat que se centra en la gestió i en mesures 'contundents' per a evitar la impunitat.

Martínez Munuera dirigirà l’Atlètic-Barcelona de semifinals de Copa

Juan Martínez Munuera serà el col·legiat del dol d'anada de semifinals entre Atlètic i Barcelona en el Riyadh Air Metropolità. Li assistiran Guadalupe Porras i Miguel Martínez; Guillermo Conejero serà el quart àrbitre i a la sala VOR estaran Pablo González Fuertes i Juan Luis Pulido.

Tres ferits per fum en un incendi en un pis de Vila-real

El foc es va declarar en l'última planta d'un edifici del carrer Hospital i va obligar a desallotjar l'immoble. Les flames van afectar la cuina i el fum va inundar la vivenda.

Dimecres de ratxes molt fortes de ponent en la Comunitat Valenciana

La borrasca Nils deixarà ratxes molt fortes d'oest, amb avisos taronja en el litoral i interior sud de València i groc a Castelló, interior nord de València i nord d'Alacant. S'esperen intervals nuvolosos i pluja feble i dispersa a la vesprada a l'interior de la mitat nord.