Carlos Alba rep la pitjor de les notícies a milers de quilòmetres de la seua casa

 

Esta edició de ‘Supervivientes’ no està sent res fàcil per als famosos que van decidir acceptar el repte. Hi ha edicions que són més fàcils perquè el temps és molt més estable, però a vegades la situació es complica. Molts famosos poden confirmar que han hagut de viure amb temporals molt durs i perillosos.

De fet, en algunes edicions s’han hagut d’arribar a evacuar els concursants pel risc que corrien si continuaven habitant els calls. L’actual temporada no està sent especialment complicada pel temporal, però sí que s’està complicant per a alguns participants.

Després de dos mesos de concurs, hi ha alguns aventurers que estan veient com la salut no els acompanya. Això els fa passar-ho especialment malament, sumat a les dures condicions amb les quals han de viure. Un dels més afectats ha sigut el cuiner Carlos Alba i que fa uns dies patia un important accident.

El xef patia unes cremades mentre manipulava una olla a l’illa. Això va fer que haguera de ser atés pel metge del programa. Este va determinar que les cremades eren prou importants com llaura que es fera un seguiment especial de l’afectat.

D’esta manera, Lara Álvarez va anunciar a Alba que estaria uns dies allunyat del grup i sent atés pels metges. De totes maneres, es va anunciar que se li mantenia la mateixa dieta que els seus companys. Així, si acabava tornant estaria en igualtat de condicions que la resta.

Abans de ser evacuat, Carlos estava patint forts dolors després d’haver-se lesionat la mà. Les imatges parlaven per si soles. El supervivent ni podia moure un dels seus dits així que el programa va decidir apartar-li de la convivència per a sotmetre-li a diverses proves.

Mentre Carlos esperava la notícia que s’incorporava de nou a la carrera, un comunicat llegit per Jordi González ha tirat pels sòls tots els seus plans. El presentador ha comunicat que portava a les seues mans el comunicat mèdic que ha realitzat l’equip mèdic que treballa per al programa.

Este equip estava liderat per un traumatòleg i que a més, estava pendent d’una lesió en un dels dits del prestigiós xef. El presentador català li ha comunicat a l’aventurer que les notícies que tenia no eren bones. I que a més anaven a canviar els seus plans a curt termini.

La veritat és que Jordi no exagerava i les notícies que li portava a Carlos no eren gens bones. Els metges han decidit que ha d’abandonar el programa i que ací acaba la seua aventura. D’esta manera, en els pròxims dies tornarà a Espanya i quedarà fora de l’aventura més extrema de la televisió espanyola.

Cal recordar que Carlos estava nominat esta setmana i per este motiu es van paralitzar les nominacions a l’espera de saber la seua evolució.

Carlos Alba s’esfondra després de saber que ha d’abandonar

 

Però el que més el preocupava a Carlos Alba era si tenia opcions de continuar concursant o no. Finalment, Jordi González li donava la pitjor notícia llegint el comunicat mèdic.

En el precís instant en el qual el va escoltar, Carlos Alba es va posar a plorar. Des de plató també ho va fer el seu germà bessó, Vitorio, amb qui va poder parlar després. 

«Carlos ho has fet molt bé. Tant jo com tota la família i molta gent d’Espanya està orgullosa. Has sigut un concursant de deu. Recorda sempre les paraules ‘vaig de gom a gom’. Tot brutal i recorda el que sempre diem nosaltres: ‘de categoria», li va dir Vitorio a Carlos intentant animar-li.

Entre sanglots, Carlos només va dir: «Era una oportunitat molt bonica, m’ha costat molt». Les seues paraules denotaven que hi havia un somni per complir si guanyava el premi del reality, però no va voler compartir-lo perquè deia ser «una cosa molt íntima».

Abans de tancar la connexió, Carlos Alba s’emportava una gran ovació per part de Jordi González i els col·laboradors de ‘Supervivientes: Connexión Honduras’.

 

No sap el que li espera

 

A pesar que Carlos ha rebut esta decisió de la pitjor de les maneres possibles. El que no sap és que el panorama que té a la seua casa no és molt millor i que haurà de donar explicacions bastant importants a la seua dona.

La seua també companya Alexia Rivas d’edició va destapar alguna cosa sobre el xef i que ho deixa especialment malament.

La reportera contava que el seu company li havia enviat missatges abans del programa amb intencions molt explicites i amb ganes de quedar amb ella. Sense saber clar, que amb el temps coincidirien en el programa de supervivència.

No obstant això, la família de Carlos han afirmat que no hi ha cap intenció oculta. I que el xef ha contactat amb desenes de famoses però per treball. Segons sembla, els ofereix cuinar per al seu canal de Youtube aprofitant la fama de tots ells.

Perquè sap que la presència d’estos es poden convertir en futures visites dels seus vídeos. Veurem com es defensa el xef quan torne a Espanya i si té proves suficients perquè el seu matrimoni no es veja perjudicat.

Últimes notícies

Desallotgen Vivers després de suspendre el concert d’Ana Torroja per risc de reventons tèrmics

L’Ajuntament de València ha suspés el concert d’Ana Torroja als Jardins de Vivers i ha ordenat el desallotjament del recinte per l’avís de la Generalitat sobre possibles reventons tèrmics amb pujada sobtada de temperatures i forts vents.

La Comunitat Valenciana rebrà 2,6 milions per reforçar l’acollida de menors migrants sols

La Comunitat Valenciana rebrà 2.588.581 euros del Govern central per reforçar l’acollida de xiquets i adolescents migrants no acompanyats i ampliar places del sistema.

La Comunitat Valenciana rebrà 2,6 milions per a acollir xiquets migrants sols

La Comunitat Valenciana rebrà 2.588.581 euros del Govern central per a reforçar l’acollida de xiquets i adolescents migrants no acompanyats, dins d’un repartiment total de 35 milions entre autonomies.

Ayuso celebra el mallot blanc i es veu plenament en la lluita pel podi del Tour

El xabienc Juan Ayuso ha recuperat el mallot blanc en la desena etapa del Tour de França i assegura que està satisfet amb el seu rendiment, tot i reconéixer que Tadej Pogacar està a un altre nivell.

Suspés el concert de UB40 als Vivers per l’alerta roja per calor extrema

L’Ajuntament de València ha suspés el concert de UB40 als Jardins de Vivers per l’alerta roja per temperatures extremes i el risc de reventons càlids i fortes ratxes de vent.

Suspenen el concert d’UB40 als Jardins de Vivers per l’onada de calor extrema

L’Ajuntament de València ha suspés el concert d’UB40 als Jardins de Vivers per l’alerta roja per temperatures extremes i el risc de reventons tèrmics i ratxes molt fortes de vent.

Álvaro Rodríguez deixa l’Elx i fitxa pel Bournemouth anglés

El davanter uruguaià Álvaro Rodríguez ha deixat l’Elx CF després d’una temporada clau per a la permanència i posa rumb al Bournemouth de la Premier League.

Nit de reventons càlids i vents sobtats a la Comunitat Valenciana

La Generalitat alerta d’una alta probabilitat de reventons càlids i ratxes de vent fortes esta nit, després d’una jornada amb màximes pròximes als 39 graus en diverses comarques valencianes.