Carlos Alba rep la pitjor de les notícies a milers de quilòmetres de la seua casa

 

Esta edició de ‘Supervivientes’ no està sent res fàcil per als famosos que van decidir acceptar el repte. Hi ha edicions que són més fàcils perquè el temps és molt més estable, però a vegades la situació es complica. Molts famosos poden confirmar que han hagut de viure amb temporals molt durs i perillosos.

De fet, en algunes edicions s’han hagut d’arribar a evacuar els concursants pel risc que corrien si continuaven habitant els calls. L’actual temporada no està sent especialment complicada pel temporal, però sí que s’està complicant per a alguns participants.

Després de dos mesos de concurs, hi ha alguns aventurers que estan veient com la salut no els acompanya. Això els fa passar-ho especialment malament, sumat a les dures condicions amb les quals han de viure. Un dels més afectats ha sigut el cuiner Carlos Alba i que fa uns dies patia un important accident.

El xef patia unes cremades mentre manipulava una olla a l’illa. Això va fer que haguera de ser atés pel metge del programa. Este va determinar que les cremades eren prou importants com llaura que es fera un seguiment especial de l’afectat.

D’esta manera, Lara Álvarez va anunciar a Alba que estaria uns dies allunyat del grup i sent atés pels metges. De totes maneres, es va anunciar que se li mantenia la mateixa dieta que els seus companys. Així, si acabava tornant estaria en igualtat de condicions que la resta.

Abans de ser evacuat, Carlos estava patint forts dolors després d’haver-se lesionat la mà. Les imatges parlaven per si soles. El supervivent ni podia moure un dels seus dits així que el programa va decidir apartar-li de la convivència per a sotmetre-li a diverses proves.

Mentre Carlos esperava la notícia que s’incorporava de nou a la carrera, un comunicat llegit per Jordi González ha tirat pels sòls tots els seus plans. El presentador ha comunicat que portava a les seues mans el comunicat mèdic que ha realitzat l’equip mèdic que treballa per al programa.

Este equip estava liderat per un traumatòleg i que a més, estava pendent d’una lesió en un dels dits del prestigiós xef. El presentador català li ha comunicat a l’aventurer que les notícies que tenia no eren bones. I que a més anaven a canviar els seus plans a curt termini.

La veritat és que Jordi no exagerava i les notícies que li portava a Carlos no eren gens bones. Els metges han decidit que ha d’abandonar el programa i que ací acaba la seua aventura. D’esta manera, en els pròxims dies tornarà a Espanya i quedarà fora de l’aventura més extrema de la televisió espanyola.

Cal recordar que Carlos estava nominat esta setmana i per este motiu es van paralitzar les nominacions a l’espera de saber la seua evolució.

Carlos Alba s’esfondra després de saber que ha d’abandonar

 

Però el que més el preocupava a Carlos Alba era si tenia opcions de continuar concursant o no. Finalment, Jordi González li donava la pitjor notícia llegint el comunicat mèdic.

En el precís instant en el qual el va escoltar, Carlos Alba es va posar a plorar. Des de plató també ho va fer el seu germà bessó, Vitorio, amb qui va poder parlar després. 

“Carlos ho has fet molt bé. Tant jo com tota la família i molta gent d’Espanya està orgullosa. Has sigut un concursant de deu. Recorda sempre les paraules ‘vaig de gom a gom’. Tot brutal i recorda el que sempre diem nosaltres: ‘de categoria”, li va dir Vitorio a Carlos intentant animar-li.

Entre sanglots, Carlos només va dir: “Era una oportunitat molt bonica, m’ha costat molt”. Les seues paraules denotaven que hi havia un somni per complir si guanyava el premi del reality, però no va voler compartir-lo perquè deia ser “una cosa molt íntima”.

Abans de tancar la connexió, Carlos Alba s’emportava una gran ovació per part de Jordi González i els col·laboradors de ‘Supervivientes: Connexión Honduras’.

 

No sap el que li espera

 

A pesar que Carlos ha rebut esta decisió de la pitjor de les maneres possibles. El que no sap és que el panorama que té a la seua casa no és molt millor i que haurà de donar explicacions bastant importants a la seua dona.

La seua també companya Alexia Rivas d’edició va destapar alguna cosa sobre el xef i que ho deixa especialment malament.

La reportera contava que el seu company li havia enviat missatges abans del programa amb intencions molt explicites i amb ganes de quedar amb ella. Sense saber clar, que amb el temps coincidirien en el programa de supervivència.

No obstant això, la família de Carlos han afirmat que no hi ha cap intenció oculta. I que el xef ha contactat amb desenes de famoses però per treball. Segons sembla, els ofereix cuinar per al seu canal de Youtube aprofitant la fama de tots ells.

Perquè sap que la presència d’estos es poden convertir en futures visites dels seus vídeos. Veurem com es defensa el xef quan torne a Espanya i si té proves suficients perquè el seu matrimoni no es veja perjudicat.

Últimes notícies

Aagesen defén una coordinació constant en la dana i acusa a la Generalitat de fallar com a autoritat competent

Sara Aagesen insistix al Senat en què la coordinació entre ministeris durant la dana va ser contínua i responsabilitza a la Generalitat Valenciana del retard en les alertes a la població.

El València preveu 50.000 abonats en el Nou Mestalla i limitarà els concerts a l’estiu

El València calcula aconseguir els 50.000 abonats en el Nou Mestalla en la temporada 2027-28 i planteja un model d'estadi actiu tot l'any, amb concerts sol a l'estiu i horaris pactats amb el veïnat de Benicalap.

Toljan i Víctor García s’exerciten al marge i són dubte per al Llevant davant el Betis

Jeremy Toljan i Víctor García s'entrenen al marge per sobrecàrregues musculars i són seriós dubte per al lateral dret del Llevant en la seua visita al Betis.

Affengruber amplia la nòmina de mundialistes de l’Elx amb la seua crida amb Àustria

El central de l'Elx David Affengruber és convocat per Àustria per al pròxim Mundial i s'unix a la tala però il·lustre llista de jugadors franjiverdes que han disputat esta cita.

Jaume Guardeño continua la seua recuperació en una clínica de neurorrehabilitación a Barcelona

El ciclista Jaume Guardeño ha sigut traslladat a la Clínica Guttmann de Barcelona, centre de referència en neurorrehabilitación, on continuarà recuperant-se del greu accident patit mentres entrenava el 31 de març.

Montero i Sako es reincorporen al València Basket abans de la Final Four de l’Eurolliga

Jean Montero i Neal Sako se sumen de nou als entrenaments del València Basket després de superar els seus problemes físics, a pocs dies de la semifinal d'Eurolliga davant el Reial Madrid.

Eray Cömert, central del València, convocat per Suïssa per al Mundial 2026

Eray Cömert, central del València, ha sigut inclòs en la llista definitiva de Suïssa per al Mundial 2026, que es disputarà al Canadà, els Estats Units i Mèxic.

Vega Gimeno fixa com a meta portar al 3×3 espanyol als Jocs de Los Angeles 2028

Vega Gimeno inicia la seua etapa com a coordinadora del bàsquet 3x3 en la FEB amb l'objectiu de classificar als equips absoluts per a Los Angeles 2028 i reforçar el treball de base.