Carlos Sobera, obligat a donar explicacions: «No s’ha enganyat»

 

La veracitat dels concursos televisius és una d’estes grans qüestions que de tant en tant ve a la ment d’algun espectador, concretament al fet que un concursant sàpiga totes les preguntes perquè ho ha pactat amb la direcció del programa per guanyar el premi. Si bé no han transcendit casos a Espanya d’esta hipòtesi, el presentador d»El Precio Justo’, Carlos Sobera, ha respost a un seguidor a les xarxes socials que qüestionava l’honestedat d’este tipus de formats.

L’embolic de les targetes a què ha respost Carlos Sobera

Tot es va iniciar amb unes declaracions del mateix Carlos Sobera, i tot gira al voltant dels quadres informatius que porta el presentador, ja que, segons apunten certes informacions, s’amaguen els preus finals de cada aparador o producte que s’empren durant el transcurs del programa, és a dir, mai veuen la llum. Davant els dubtes sorgits en les últimes jornades, el mateix conductor del programa ha volgut pronunciar-se al respecte, assegurant que el seu concurs és transparent i durant una de les proves ensenyava la xifra fixada a la targeta per a un dels aparadors.

Al gest el va acompanyar amb un comentari referint-se a tots ells que desconfiaven de la informació escrita en el cartó, i assenyalant directament al programa de la competència pel fet que no existeix una informació transparent sobre l’elecció de les paraules escollides per confeccionar el ‘rosco’ final: «Vaig traient ja el sobre, ja saben que la xifra definitiva apareix a dalt, però, com ens agraden les garanties absolutes de credibilitat en el programa, jo tinc aquí la xifra escrita, en este sobre».

El mateix a ‘El Precio Justo’

Quan s’entra al drap un cop normalment toca respondre a tota mena d’acusacions, fet que li ha passat de nou a Sobera a les xarxes socials, qui es va dirigir a un espectador que es va queixar de la manca de transparència del concurs en la selecció dels concursants.

El procés pel qual es fa esta elecció és que trien a quatre concursants, que han de donar el preu d’un producte determinat, i qui l’encerte o s’aproxime el màxim possible passarà a la següent fase. En correlació amb este gest, un teleespectador assegura que Carlos mai mostrava la targeta, i que segons la seua decisió s’escollia una o altre.

Així tot, fart d’esta mena de comentaris, el presentador ha començat a mostrar sempre la

, i és més, s’ha pres el temps de respondre a alguns usuaris: «Estimat amic, no enganyem a ningú. Entenga que no tenim gens d’interés en això. Jo com a presentador menys encara, però mostrarem les targetes perquè ningú tinga el més mínim dubte, inclòs vosté. Moltes gràcies per seguir-nos. De cor».

Últimes notícies

Un xiquet de 2 anys, ferit greu en caure d’una tribuna a Castalla abans d’un acte taurí

Un xiquet de 2 anys ha resultat ferit greu amb un traumatisme cranioencefàlic en caure d’una tribuna al carrer Hornos de Castalla, abans d’una suelta de vaques. Ha sigut evacuat en helicòpter al departament de pediatria de l’Hospital Doctor Balmis d’Alacant.

Mor el jove de 27 anys agredit a la platja de Sant Joan d’Alacant

El jove de 27 anys agredit dijous a la zona de la platja de Sant Joan d’Alacant ha mort a l’hospital. El presumpte agressor, de 22 anys, està detingut i a l’espera de passar a disposició judicial.

Avís taronja per fortes pluges este divendres a l’interior de València

Aemet ha activat per a este divendres a la vesprada l’avís taronja a l’interior de València per pluges de fins a 40 l/m² en una hora, i manté diversos avisos grocs per tempestes, vent fort i temperatures de fins a 38 graus.

Llibertat amb càrrecs per al fill del mort momificat en una casa de camp de Vilamarxant

L’home detingut per la troballa del cadàver momificat del seu pare en una vivenda de Vilamarxant ha quedat en llibertat amb obligació de comparéixer periòdicament davant el jutjat, que l’investiga per abandonament i delicte contra la Seguretat Social.

Xàtiva fregua els 40 graus i lidera les màximes a la província de València

Xàtiva ha registrat este dijous 39,3 graus i Bicorp 39, les màximes de la jornada a la província de València, amb valors també molt alts en altres punts de l’interior.

Els elefants de Terra Natura Benidorm emeten sons inusuals durant l’eclipsi solar

Terra Natura Benidorm ha detectat vocalitzacions anòmales en elefants, flamencs i cérvols barasingha i un breu canvi de conducta en els monos ardilla durant l’eclipsi solar observat este dimecres.

La Fiscalia investiga si un diputat de Vox va rebre dades judicials secretes

La Fiscalia Superior de la Comunitat Valenciana ha obert diligencies penals per aclarir una possible filtracio d’una fiscal de Nules al diputat de Vox David Munoz, que hauria fet servir dades d’un procediment secret per vincular inmigracio i delincuencia.

Els animals de Bioparc responen a l’eclipsi amb refugi, son i intents de còpula

L’eclipsi solar total ha alterat el comportament d’espècies de Bioparc València i Bioparc Fuengirola, que han buscat refugi, han avançat el descans i, en alguns casos, han incrementat la conducta sexual.