Carlos Sobera, obligat a donar explicacions: «No s’ha enganyat»

 

La veracitat dels concursos televisius és una d’estes grans qüestions que de tant en tant ve a la ment d’algun espectador, concretament al fet que un concursant sàpiga totes les preguntes perquè ho ha pactat amb la direcció del programa per guanyar el premi. Si bé no han transcendit casos a Espanya d’esta hipòtesi, el presentador d”El Precio Justo’, Carlos Sobera, ha respost a un seguidor a les xarxes socials que qüestionava l’honestedat d’este tipus de formats.

L’embolic de les targetes a què ha respost Carlos Sobera

Tot es va iniciar amb unes declaracions del mateix Carlos Sobera, i tot gira al voltant dels quadres informatius que porta el presentador, ja que, segons apunten certes informacions, s’amaguen els preus finals de cada aparador o producte que s’empren durant el transcurs del programa, és a dir, mai veuen la llum. Davant els dubtes sorgits en les últimes jornades, el mateix conductor del programa ha volgut pronunciar-se al respecte, assegurant que el seu concurs és transparent i durant una de les proves ensenyava la xifra fixada a la targeta per a un dels aparadors.

Al gest el va acompanyar amb un comentari referint-se a tots ells que desconfiaven de la informació escrita en el cartó, i assenyalant directament al programa de la competència pel fet que no existeix una informació transparent sobre l’elecció de les paraules escollides per confeccionar el ‘rosco’ final: «Vaig traient ja el sobre, ja saben que la xifra definitiva apareix a dalt, però, com ens agraden les garanties absolutes de credibilitat en el programa, jo tinc aquí la xifra escrita, en este sobre».

El mateix a ‘El Precio Justo’

Quan s’entra al drap un cop normalment toca respondre a tota mena d’acusacions, fet que li ha passat de nou a Sobera a les xarxes socials, qui es va dirigir a un espectador que es va queixar de la manca de transparència del concurs en la selecció dels concursants.

El procés pel qual es fa esta elecció és que trien a quatre concursants, que han de donar el preu d’un producte determinat, i qui l’encerte o s’aproxime el màxim possible passarà a la següent fase. En correlació amb este gest, un teleespectador assegura que Carlos mai mostrava la targeta, i que segons la seua decisió s’escollia una o altre.

Així tot, fart d’esta mena de comentaris, el presentador ha començat a mostrar sempre la

, i és més, s’ha pres el temps de respondre a alguns usuaris: «Estimat amic, no enganyem a ningú. Entenga que no tenim gens d’interés en això. Jo com a presentador menys encara, però mostrarem les targetes perquè ningú tinga el més mínim dubte, inclòs vosté. Moltes gràcies per seguir-nos. De cor».

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

CGT recolza investigar a Mazón després de l’informe de la jutgessa que apunta a negligència greu

CGT es persona davant el TSJCV i secunda investigar a Carlos Mazón després de l'exposició raonada de la jutgessa de Catarroja. L'escrit detalla omissions amb connexió a 230 defuncions.

Activen l’avís groc per pluges de fins a 60 l/m² en 12 hores este dijous en la Comunitat Valenciana

L'avís s'aplicarà en zones d'Alacant, València i Castelló, amb acumulats de 20 l/m² en una hora i 60 l/m² en 12 hores i possibilitat de tempesta.

Gamarra acusa el PSOE d’usar la política d’igualtat amb finalitats partidistes

Bufona Gamarra ha acusat el PSOE de convertir la política d'igualtat en 'un instrument partidista al servici del sanchismo' i de debilitar les institucions. La dirigent del PP ha reclamat menys propaganda, més eficàcia i un feminisme inclusiu orientat a resultats.

Aemet preveu activar avís groc per pluges de fins a 60 l/m² en 12 hores el divendres en la Comunitat

Aemet preveu activar el divendres l'avís groc per pluges en diverses zones de la Comunitat Valenciana, amb 20 l/m² en una hora i 60 en 12. Els ruixats podran anar amb tempesta.

Semaf convoca aturs en FGV després d’esgotar la negociació: calendari en Metrovalencia i TRAM

El sindicat de maquinistes Semaf ha anomenat a aturs en les xarxes d'FGV entre el 13 i el 26 de març després d'haver esgotat la negociació. Reclamen millores de seguretat i un tracte just en la negociació col·lectiva.

Pérez Llorca fixa per a abans de l’estiu la modernització de la depuradora de Pinedo

La Generalitat ha confirmat que la millora de la depuradora de Pinedo conclourà abans de l'estiu. La inversió de 37 milions busca més eficiència, menys olors i millor control d'abocaments.

El cens faller aconseguix un màxim històric: 128.675 inscrits i majoria femenina

El cens faller de 2026 ascendix a 128.675 persones, més de 8.000 que l'any anterior. Les dones lideren el conjunt amb el 56,13% del total.

Pérez Llorca s’estrena com president al balcó de l’Ajuntament per a la mascletà

Juanfran Pérez Llorca s'ha estrenat al balcó de l'Ajuntament de València en una mascletà de Drac que ha sortejat la pluja i el vent. El pirotècnic José María Enríquez ha parlat de 'miracle' després d'un tret de 160 quilos en cinc minuts i mig.