Carlos Sobera, obligat a donar explicacions: «No s’ha enganyat»

 

La veracitat dels concursos televisius és una d’estes grans qüestions que de tant en tant ve a la ment d’algun espectador, concretament al fet que un concursant sàpiga totes les preguntes perquè ho ha pactat amb la direcció del programa per guanyar el premi. Si bé no han transcendit casos a Espanya d’esta hipòtesi, el presentador d”El Precio Justo’, Carlos Sobera, ha respost a un seguidor a les xarxes socials que qüestionava l’honestedat d’este tipus de formats.

L’embolic de les targetes a què ha respost Carlos Sobera

Tot es va iniciar amb unes declaracions del mateix Carlos Sobera, i tot gira al voltant dels quadres informatius que porta el presentador, ja que, segons apunten certes informacions, s’amaguen els preus finals de cada aparador o producte que s’empren durant el transcurs del programa, és a dir, mai veuen la llum. Davant els dubtes sorgits en les últimes jornades, el mateix conductor del programa ha volgut pronunciar-se al respecte, assegurant que el seu concurs és transparent i durant una de les proves ensenyava la xifra fixada a la targeta per a un dels aparadors.

Al gest el va acompanyar amb un comentari referint-se a tots ells que desconfiaven de la informació escrita en el cartó, i assenyalant directament al programa de la competència pel fet que no existeix una informació transparent sobre l’elecció de les paraules escollides per confeccionar el ‘rosco’ final: «Vaig traient ja el sobre, ja saben que la xifra definitiva apareix a dalt, però, com ens agraden les garanties absolutes de credibilitat en el programa, jo tinc aquí la xifra escrita, en este sobre».

El mateix a ‘El Precio Justo’

Quan s’entra al drap un cop normalment toca respondre a tota mena d’acusacions, fet que li ha passat de nou a Sobera a les xarxes socials, qui es va dirigir a un espectador que es va queixar de la manca de transparència del concurs en la selecció dels concursants.

El procés pel qual es fa esta elecció és que trien a quatre concursants, que han de donar el preu d’un producte determinat, i qui l’encerte o s’aproxime el màxim possible passarà a la següent fase. En correlació amb este gest, un teleespectador assegura que Carlos mai mostrava la targeta, i que segons la seua decisió s’escollia una o altre.

Així tot, fart d’esta mena de comentaris, el presentador ha començat a mostrar sempre la

, i és més, s’ha pres el temps de respondre a alguns usuaris: «Estimat amic, no enganyem a ningú. Entenga que no tenim gens d’interés en això. Jo com a presentador menys encara, però mostrarem les targetes perquè ningú tinga el més mínim dubte, inclòs vosté. Moltes gràcies per seguir-nos. De cor».

Últimes notícies

Una caixa de resistència ajuda als docents valencians en vaga indefinida

La Coordinadora d’Assemblees Docents del País Valencià impulsa una caixa de resistència per a fer costat econòmicament al professorat en vaga indefinida i facilitar la continuïtat de les mobilitzacions.

L’exposició del MARQ sobre canibalisme ritual supera els 55.000 visitants

La mostra Rituals de pastors del MARQ, centrada en el primer cas documentat de canibalisme funerari no violent en el sud-est peninsular, ha rebut més de 55.000 visitants.

Demanen 12 anys i 8 mesos de presó a un home per intentar matar a la seua exparella a Alacant

La Fiscalia sol·licita 12 anys i 8 mesos de presó per a un home acusat d'intentar matar a la seua exparella a Alacant, malgrat tindre en vigor una orde d'allunyament. L'acusat hauria irromput en la vivenda, l'hauria amenaçada de mort i tractat d'apunyalar-la en el pit i abdomen.

Inici de setmana estable en la Comunitat Valenciana amb pujada de temperatures i ruixats aïllats

La Comunitat Valenciana comença la setmana amb temps en general poc nuvolós i estable, lleuger ascens de les temperatures i possibilitat de ruixats aïllats a l'interior i zones del litoral.

Que condisca l’exemple de Luis García Montero

Leo Giménez és lingüista i en el seu article d'esta setmana defensa que Espanya ha de reconéixer millor la seua pluralitat lingüística

Luís Castro avisa després de la victòria davant el Mallorca: si penses que està fet pots morir

Luís Castro celebra que el Llevant quede a un sol punt de la permanència matemàtica després de véncer al Mallorca, però advertix que no poden relaxar-se abans de l'últim partit davant el Betis.

Les tempestes descarreguen fins a 48,8 l/m² a Siete Aguas i obliguen a tallar la N-3

Les tempestes de la vesprada a l'interior de la Comunitat Valenciana han deixat fins a 48,8 l/m² en quatre hores a Siete Aguas i han obligat a tallar un tram de la N-3 per fang i pedres.

El Llevant s’avança al Mallorca després d’una greu fallada defensiva

Un gol de Carlos Espí després d'un greu error de David López posa per davant al Llevant davant el Mallorca, en un partit on els locals patixen una lesió i el meta Ryan evita l'empat.