11.2 C
València
Divendres, 2 gener, 2026

Carlos Sobera, obligat a donar explicacions: «No s’ha enganyat»

 

La veracitat dels concursos televisius és una d’estes grans qüestions que de tant en tant ve a la ment d’algun espectador, concretament al fet que un concursant sàpiga totes les preguntes perquè ho ha pactat amb la direcció del programa per guanyar el premi. Si bé no han transcendit casos a Espanya d’esta hipòtesi, el presentador d”El Precio Justo’, Carlos Sobera, ha respost a un seguidor a les xarxes socials que qüestionava l’honestedat d’este tipus de formats.

L’embolic de les targetes a què ha respost Carlos Sobera

Tot es va iniciar amb unes declaracions del mateix Carlos Sobera, i tot gira al voltant dels quadres informatius que porta el presentador, ja que, segons apunten certes informacions, s’amaguen els preus finals de cada aparador o producte que s’empren durant el transcurs del programa, és a dir, mai veuen la llum. Davant els dubtes sorgits en les últimes jornades, el mateix conductor del programa ha volgut pronunciar-se al respecte, assegurant que el seu concurs és transparent i durant una de les proves ensenyava la xifra fixada a la targeta per a un dels aparadors.

Al gest el va acompanyar amb un comentari referint-se a tots ells que desconfiaven de la informació escrita en el cartó, i assenyalant directament al programa de la competència pel fet que no existeix una informació transparent sobre l’elecció de les paraules escollides per confeccionar el ‘rosco’ final: «Vaig traient ja el sobre, ja saben que la xifra definitiva apareix a dalt, però, com ens agraden les garanties absolutes de credibilitat en el programa, jo tinc aquí la xifra escrita, en este sobre».

El mateix a ‘El Precio Justo’

Quan s’entra al drap un cop normalment toca respondre a tota mena d’acusacions, fet que li ha passat de nou a Sobera a les xarxes socials, qui es va dirigir a un espectador que es va queixar de la manca de transparència del concurs en la selecció dels concursants.

El procés pel qual es fa esta elecció és que trien a quatre concursants, que han de donar el preu d’un producte determinat, i qui l’encerte o s’aproxime el màxim possible passarà a la següent fase. En correlació amb este gest, un teleespectador assegura que Carlos mai mostrava la targeta, i que segons la seua decisió s’escollia una o altre.

Així tot, fart d’esta mena de comentaris, el presentador ha començat a mostrar sempre la

, i és més, s’ha pres el temps de respondre a alguns usuaris: «Estimat amic, no enganyem a ningú. Entenga que no tenim gens d’interés en això. Jo com a presentador menys encara, però mostrarem les targetes perquè ningú tinga el més mínim dubte, inclòs vosté. Moltes gràcies per seguir-nos. De cor».

Últimes notícies

PSOE i Compromís acusen a Feijóo de prioritzar el relat en la dana i demanen la seua dimissió

PSOE i Compromís han carregat contra Feijóo pels missatges enviats a Mazón la nit de la dana, que al seu juí proven que el PP va cuidar el relat i no a les víctimes.

Feijóo va animar a Mazón a liderar la comunicació el 29-O per considerar-la clau

Els WhatsApp aportats al jutjat mostren que Feijóo va instar a Mazón a portar la iniciativa informativa durant la DANA del 29-O i va oferir desplaçar-se immediatament.

La nova passarel·la del CEIP Joan XXIII a Torrent obrirà després del Nadal

La Generalitat posarà en servici després del Nadal la nova passarel·la del CEIP Joan XXIII, que reposa la destruïda per la DANA i permetrà creuar el barranc de Poio amb seguretat. L'obra incorpora accessibilitat i criteris de resiliència.

Utiel tornarà a batre rècord amb un Tortell de Reis de 60 metres

La Tahona d'Utiel elaborarà un tortell de 60 metres per a un berenar amb xocolate a les 18.00. El dolç, amb 90 peces, podrà servir a 2.700 persones.

Pérez Llorca encadena quasi mig centenar d’actes en el seu primer mes com president

El president ha centrat la seua agenda en la gestió de la DANA, els efectes de les intenses pluges i la coordinació institucional. En paral·lel, ha participat en actes nadalencs, de condemna de la violència masclista i en la recepció del Dia de la Constitució.

València, Torrent i Requena activen plans davant l’onada de fred

Diversos consistoris han activat operatius pel descens tèrmic previst. València tindrà cinc centres oberts la nit de Reis; Requena ha llançat avisos i Torrent habilita espais.

La Comunitat Valenciana va liderar 2025 amb un 36,1% més de matriculacions fins a 128.321; Espanya va pujar un 12,9%

La Comunitat Valenciana va registrar el major creixement del país en 2025 per la recuperació després de la dana. L'impuls dels electrificats i la demanda de particulars van marcar l'any.

Oliva cancel·la la cavalcada de Reis per la pluja i Xàtiva l’ajorna al 6

La previsió de pluges per la borrasca Francis ha obligat a Oliva a cancel·lar la cavalcada del 5 de gener. Xàtiva la trasllada al dia 6 al migdia i manté les visites del dia 5.