Carlos Sobera, obligat a donar explicacions: «No s’ha enganyat»

 

La veracitat dels concursos televisius és una d’estes grans qüestions que de tant en tant ve a la ment d’algun espectador, concretament al fet que un concursant sàpiga totes les preguntes perquè ho ha pactat amb la direcció del programa per guanyar el premi. Si bé no han transcendit casos a Espanya d’esta hipòtesi, el presentador d”El Precio Justo’, Carlos Sobera, ha respost a un seguidor a les xarxes socials que qüestionava l’honestedat d’este tipus de formats.

L’embolic de les targetes a què ha respost Carlos Sobera

Tot es va iniciar amb unes declaracions del mateix Carlos Sobera, i tot gira al voltant dels quadres informatius que porta el presentador, ja que, segons apunten certes informacions, s’amaguen els preus finals de cada aparador o producte que s’empren durant el transcurs del programa, és a dir, mai veuen la llum. Davant els dubtes sorgits en les últimes jornades, el mateix conductor del programa ha volgut pronunciar-se al respecte, assegurant que el seu concurs és transparent i durant una de les proves ensenyava la xifra fixada a la targeta per a un dels aparadors.

Al gest el va acompanyar amb un comentari referint-se a tots ells que desconfiaven de la informació escrita en el cartó, i assenyalant directament al programa de la competència pel fet que no existeix una informació transparent sobre l’elecció de les paraules escollides per confeccionar el ‘rosco’ final: «Vaig traient ja el sobre, ja saben que la xifra definitiva apareix a dalt, però, com ens agraden les garanties absolutes de credibilitat en el programa, jo tinc aquí la xifra escrita, en este sobre».

El mateix a ‘El Precio Justo’

Quan s’entra al drap un cop normalment toca respondre a tota mena d’acusacions, fet que li ha passat de nou a Sobera a les xarxes socials, qui es va dirigir a un espectador que es va queixar de la manca de transparència del concurs en la selecció dels concursants.

El procés pel qual es fa esta elecció és que trien a quatre concursants, que han de donar el preu d’un producte determinat, i qui l’encerte o s’aproxime el màxim possible passarà a la següent fase. En correlació amb este gest, un teleespectador assegura que Carlos mai mostrava la targeta, i que segons la seua decisió s’escollia una o altre.

Així tot, fart d’esta mena de comentaris, el presentador ha començat a mostrar sempre la

, i és més, s’ha pres el temps de respondre a alguns usuaris: «Estimat amic, no enganyem a ningú. Entenga que no tenim gens d’interés en això. Jo com a presentador menys encara, però mostrarem les targetes perquè ningú tinga el més mínim dubte, inclòs vosté. Moltes gràcies per seguir-nos. De cor».

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

La Gladiadora de The VicBros s’imposa en The Champions Burger de la Platja de Sant Joan

L'hamburguesa La Gladiadora, del local alacantí The VicBros Burger, s'alça amb la victòria en The Champions Burger de la Platja de Sant Joan i encadena el seu tercer triomf parcial després de Múrcia i Sevilla.

La Generalitat arranca les obres de la nova depuradora de Parc Sagunt II

La Generalitat ha iniciat els treballs de desbrossament i excavació per a construir la nova depuradora de Parc Sagunt II, una infraestructura clau que donarà servici a l'àrea industrial i a diversos municipis de l'entorn.

L’Albufera marca rècord d’aus aquàtiques després de la dana amb 132.000 exemplars de 78 espècies

El cens hivernal al Parc Natural de L'Albufera aconseguix prop de 132.000 aus aquàtiques de 78 espècies, un 52,5% més que en 2025, i marca un màxim històric després de la dana de 2024.

El científic de la UPV Jaime Gómez-Hernández, primer espanyol premiat per InterPore per la seua carrera en mitjans porosos

L'investigador de la UPV Jaime Gómez-Hernández es convertix en el primer científic espanyol a rebre la Medalla InterPore a la Trajectòria Professional per la seua contribució internacional a l'estudi dels mitjans porosos i la hidrogeologia.

El PSPV acusa el Consell d’ocultar un informe clau sobre la presa de Buseo en la dana de 2024

El PSPV denuncia que el Consell es nega a entregar a la comissió d'investigació de la dana de 2024 un informe sobre la gestió en la presa de Buseo, al·legant que és prova en un procediment penal.

València remet a Fiscalia nous indicis de frau en empadronaments amb contractes de lloguer

L'Ajuntament de València ha traslladat a la Fiscalia Provincial nous indicis de possibles fraus en empadronaments basats en contractes de lloguer presumptament manipulats o falsificats, dins d'un expedient ja obert per fets similars.

L’atur baixa al març en la Comunitat Valenciana i se situa en 288.162 persones

L'atur registrat en la Comunitat Valenciana descendix al març en 2.467 persones, un 0,85% menys que al febrer, i suma una caiguda interanual de 19.440 aturats.

Els sindicats valoren la caiguda de l’atur en la Comunitat Valenciana però alerten de riscos i precarietat

CCOO i UGT reconeixen la baixada de l'atur al març en la Comunitat Valenciana, però advertixen que la millora està marcada per la incertesa internacional, la temporalitat i la persistent bretxa de gènere.