20.5 C
València
Dimecres, 11 febrer, 2026

Cop de Carlota Corredera després d’escoltar Rocío Carrasco: «Fan el ridícul»

Carlota Corredera s’ha convertit en una de les grans defensores de Rocío Carrasco des que va començar a emetre la seua sèrie documental. I és que la presentadora no dubta a creure-la pel que fa als presumptes maltractaments per part del seu exmarit, Antonio David. Però també per la documentació que la protagonista ha presentat, es creu el seu intent de suïcidi o el calvari que li va fer passar la seua filla, Rocío Flores.

Són molts els ciutadans que cada setmana s’emocionen amb el cru testimoni de Carrasco. S’han adonat que la imatge que tenien d’ella, després de 20 anys de mentides del seu ex, era errònia. Per això li donen suport en aquest gran pas que ha donat de parlar i explicar la seua història públicament després de dos dècades callada.

No obstant això, també hi ha qui utilitza els mitjans i xarxes socials per atacar Rocío. Hi ha qui no la creu, hi ha qui dona suport a Antonio David, hi ha qui l’ataca per explicar-ho tot en públic… De fet, tant en platós com a les xarxes, ens trobem que s’ha creat un grup de ‘negacionistes’ de Rocío, que l’acusen de tot: de mentir, de manipular, de guanyar diners amb el seu testimoni, d’estar fent mal a la seua filla explicant la pallissa que li va donar… Doncs per a tots ells, Carlota Corredera ha deixat anar un missatge alt i clar.

 

Carlota Corredera surt en defensa de Carrasco

Carlota Corredera s’ha convertit en una de les grans defensores de Rocío Carrasco des que va començar a emetre la seua sèrie documental. I és que la presentadora no dubta a creure-la pel que fa als presumptes maltractaments per part del seu exmarit, Antonio David. Però també per la documentació que la protagonista ha presentat, es creu el seu intent de suïcidi o el calvari que li va fer passar la seua filla, Rocío Flores.

Són molts els ciutadans que cada setmana s’emocionen amb el cru testimoni de Carrasco. S’han adonat que la imatge que tenien d’ella, després de 20 anys de mentides del seu ex, era errònia. Per això li donen suport en aquest gran pas que ha donat de parlar i explicar la seua història públicament després de dos dècades callada.

No obstant això, també hi ha qui utilitza els mitjans i xarxes socials per atacar Rocío. Hi ha qui no la creu, hi ha qui dona suport a Antonio David, hi ha qui l’ataca per explicar-ho tot en públic… De fet, tant en platós com a les xarxes, ens trobem que s’ha creat un grup de ‘negacionistes‘ de Rocío, que l’acusen de tot: de mentir, de manipular, de guanyar diners amb el seu testimoni, d’estar fent mal a la seua filla explicant la pallissa que li va donar… Doncs per a tots ells, Carlota Corredera ha deixat anar un missatge alt i clar.

«Si Rocío Carrasco parla tranquil·la i serena és una insensible, però si plora, és una farsant. Si Rocío explica la seua història en una gravació, se li diu que no és valenta, però si dona la cara en directe se la critica igualment. Si fins i tot hi ha qui ha qüestionat que el seu vestit és d’un color massa alegre…», rematava.

Les paraules directes de Carlota als detractors de Rocío Carrasco

Després d’exposar la constant incoherència dels qui critiquen Rocío Carrasco, Carlota Corredera decidia ser encara més clara amb la seua postura. Així, manifestava: «Els ‘negacionistes’ ara també són aprofitats i estan sotmetent Rocío al mateix macabre joc psicològic que l’ha portat al col·lapse. Diuen ‘a’ i quan veuen que no és ‘a’, diuen que és ‘b’ i, si no, ‘c’ o ‘z’ per tal de desprestigiar-la. Creuen que així guanyen sempre, però l’únic que fan és el ridícul».

Tot seguit, afegia: «I després hi ha els del ‘però’. ‘Ha patit, però …’, ‘Jo la crec, però …’. És exactament igual que ‘jo no soc racista, però …’ o ‘jo no soc masclista, però …’. Aquest ‘però’, aquesta paraula tan petita, ho canvia tot i invalida l’anterior. És el ‘però’ de la hipocresia, el que posa en dubte una víctima. Tant de bo totes les maltractades poguessen donar el seu testimoni com ho està fent Rocío Carrasco!».

 

Les reaccions a les seues paraules

Després de pronunciar aquestes paraules, les xarxes socials es van inundar de missatges a favor i en contra de Carlota Corredera. Els qui no creuen Rocío Carrasco no van dubtar a carregar contra la presentadora, utilitzant els arguments que ella mateixa havia descrit en el seu discurs, o bé insultant-la. Bona mostra d’això, són missatges com «Ets patètica» o «A aquesta dictadora de pensament únic, tot el meu menyspreu». No obstant això, van ser molts els espectadors que es van manifestar a favor del que havia dit Carlota Corredera, amb missatges com ara aquests:

  • «A això se n’hi diu dir les coses clares».
  • «Bravo i mil deus!».
  • «Gran discurs inicial. Que bé que ho porta Carlota!».
  • «No es pot dir més clar. El que vulga seguir sent un ‘negacionista’ amb Rocío Carrasco, que s’ho faça mirar».

Últimes notícies

Que no qualle el feudal vassallatge

Leo Giménez és lingüista i en el seu article d'esta setmana adverteix que acceptar el menyspreu, l’autoritarisme i la desigualtat és obrir la porta a una societat de vassalls, i defensa que cal reaccionar abans que aquest model es normalitze

La passió, ingredient essencial del periodisme esportiu

Lucía González, Rafael Escrig, Mónica Benavent i José Luis Gual protagonitzen a la UJI una taula redona moderada per la presidenta de l’Associació de la Premsa Esportiva de Castelló, Yolanda Peris

El ponent ha elevat a 25 graus les màximes a Xàbia i Miramar i Aemet ha activat l’avís taronja a València

El vent de ponent ha deixat 25,5 graus a Xàbia i 25,4 a Miramar, només per darrere de registres a Canàries. Aemet ha activat avís taronja per ratxes de fins a 90 km/h i València ha suspés els mercats extraordinaris del dimecres

La Diputació diu que garantirà la continuïtat del Museu Nino Bravo a Aielo de Malferit

La Diputació de València ha anunciat que mediarà per a evitar el tancament del Museu Nino Bravo i garantir la seua continuïtat a Aielo de Malferit. Proposa una gestió professional dins de la Xarxa de Museus Etnològics després del conflicte entre la família i l'Ajuntament.

La jutgessa de la DANA demana a l’escorta de Mazón la factura del mòbil per a acreditar l’hora en què va cessar el seu...

La magistrada que investiga la gestió de la DANA ha reclamat a l'escorta de Carlos Mazón la factura del seu telèfon per a fixar quan va prescindir del seu servici. També ha ordenat acarar missatges i trucades d'alts càrrecs d'Emergències dels dies 28 i 29 d'octubre de 2024.

L’Audiència de València rebutja aprofundir en l’actuació dels agents de la CHJ el 29-O

L'Audiència Provincial ha desestimat el recurs que demanava més detall sobre el treball dels agents de la CHJ durant les riuades del 29-O i ha avalat el criteri de la jutgessa instructora.

Pérez Llorca defén la col·laboració públic-privada i anuncia canvis fiscals i menys traves

El president ha reivindicat la col·laboració públic-privada davant AVE, ha criticat la proposta de finançament autonòmic i ha avançat una reforma de l'Impost de Successions i Donacions al costat de mesures de simplificació administrativa.

Els hotels de la Comunitat Valenciana superen per primera vegada els 10 milions de clients

La planta hotelera de la Comunitat bat el seu rècord amb més de 10 milions de clients i 31,6 milions de pernoctacions en 2025. Benidorm concentra el 36,4% del total.