No ens prengues per ximples: el zasca de Carlota Corredera a Rafa Mora

La setmana passada, Anabel Pantoja i Rafa Mora van protagonitzar un dels enfrontaments més sonats de la història de ‘Sálvame. L’espurna va saltar quan la neboda d’Isabel Pantoja va insinuar que Rafa Mora havia traït al seu amic Kiko Rivera i d’aprofitar-se d’ell, un comentari que el col·laborador no va voler permetre.

Rafa està tan segur que no s’ha lucrat gràcies a la informació que li haja pogut donar el fill de la cançonetista que va apostar 100.000 euros, perquè “els té”, al fet que ningú trobaria un sol document gràfic en el qual isquera traint al seu amic.

Per aixó esta vesprada Rafa, s’hi ha enfrontat al polígraf de Conchita, que determinarà si diu la veritat o no.

L’enfrontament va ser a més quan el col·laborador va deixar caure que Anabel no tenia eixos diners per a “posar-li un ascensor” al seu pare, que va “a peu coix”.

 

“Rafa, no tragues pit del que va passar el divendres”

 

Després de meditar-lo durant el cap de setmana, els dos col·laboradors han tornat al programa (per separat i sense veure’s) i Rafa Mora ha sigut el primer a prendre la paraula per a deixar clar que ell mai va voler “ofendre a una persona amb mobilitat reduïda”:

“L’altre dia vaig demanar disculpes pel gest i a l’audiència perquè va ser una cosa molt vergonyosa i Anabel no ho ha fet encara, que jo sàpia. Jo no m’he ficat amb una persona que té mobilitat reduïda, jo li vaig dir a Anabel que pagara perquè el seu pare no haguera de pujar a peu coix“, ha dit.

Alguna cosa que ha molestat molt a Carlota Corredra, “no ens faces passar per ximples. Si tu saltes la pota coixa en referència al pare d’Anabel Pantoja, això és el que estàs dient. No entenc el teu perdó quan no assumeixes el que has fet malament i et demanaré que sigues una mica educat. No poses pal·liatius i no fuges del que va passar”. Per part seua, Anabel Pantoja ha demanat perdó.

 

 

 

 

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Els sindicats de docents formalitzen una vaga indefinida a partir de l’11 de maig

Els sindicats STEPV, CCOO i UGT registren una vaga indefinida docent des de l'11 de maig i preparen mobilitzacions mentres exigixen propostes concretes al Consell.

PP i Vox perfilen la seua llista de compareixents per a la comissió sobre les VPP d’Alacant

PP i Vox registren les seues propostes de treball per a la comissió que investiga l'adjudicació irregular de vivendes de protecció pública a Alacant, amb desenes de càrrecs polítics i tècnics cridats a declarar.

Gandia presenta la 51 edició del seu concurs internacional de fideuà, que se celebrarà el 10 de juny

Gandia ha presentat la 51 edició del seu concurs internacional de fideuà, que se celebrarà el 10 de juny en el Moll dels Borja i repartirà premis econòmics i guardons especials.

El PP exigix al PSPV una rectificació per al·lusions al nazisme en Les Corts

El PPCV reclama al síndic del PSPV en Les Corts que es disculpe per unes al·lusions al nazisme durant el debat sobre la prioritat nacional, que els populars consideren un insult al seu partit i als seus votants.

Presó provisional per a tres detinguts pel crim de l’empresari Jesús Tavira

La jutgessa envia a presó provisional sense fiança a tres dels quatre detinguts pel crim de l'empresari alacantí Jesús Tavira, el cadàver del qual va aparéixer enterrat en un pou en Bacarot. La investigació continua en un jutjat distint per al quart investigat, ja implicat en la causa per la desaparició.

La 61 Fira del Llibre de València obri amb xifres rècord i més activitats en Vivers

La 61 Fira del Llibre de València obri als Jardins de Vivers amb 105 expositors, més de 200 activitats i 1.800 firmes, consolidada com a gran cita cultural valenciana.

Recuperen a Alacant els cossos de tres migrants trobats en la mar

Els cossos d'un home, una dona i un menor han sigut recuperats en avançat estat de descomposició en aigües de la província d'Alacant, en diferents punts del litoral.

Corberán avisa davant l’Atlètic: espera la seua millor versió malgrat la Champions

Carlos Corberán afronta el dol de lliga davant l'Atlètic de Madrid convençut que el rival mostrarà la seua millor versió, malgrat estar entre les semifinals de la Lliga de Campions enfront de l'Arsenal. El tècnic subratlla l'exigència del xoc, la necessitat de punts per a la permanència i la importància de mantindre la màxima mentalitat competitiva.