No ens prengues per ximples: el zasca de Carlota Corredera a Rafa Mora

Ejemplo de shortcode con estilo
La setmana passada, Anabel Pantoja i Rafa Mora van protagonitzar un dels enfrontaments més sonats de la història de ‘Sálvame. L’espurna va saltar quan la neboda d’Isabel Pantoja va insinuar que Rafa Mora havia traït al seu amic Kiko Rivera i d’aprofitar-se d’ell, un comentari que el col·laborador no va voler permetre. Rafa està tan […]

La setmana passada, Anabel Pantoja i Rafa Mora van protagonitzar un dels enfrontaments més sonats de la història de ‘Sálvame. L’espurna va saltar quan la neboda d’Isabel Pantoja va insinuar que Rafa Mora havia traït al seu amic Kiko Rivera i d’aprofitar-se d’ell, un comentari que el col·laborador no va voler permetre.

Rafa està tan segur que no s’ha lucrat gràcies a la informació que li haja pogut donar el fill de la cançonetista que va apostar 100.000 euros, perquè “els té”, al fet que ningú trobaria un sol document gràfic en el qual isquera traint al seu amic.

Per aixó esta vesprada Rafa, s’hi ha enfrontat al polígraf de Conchita, que determinarà si diu la veritat o no.

L’enfrontament va ser a més quan el col·laborador va deixar caure que Anabel no tenia eixos diners per a “posar-li un ascensor” al seu pare, que va “a peu coix”.

 

«Rafa, no tragues pit del que va passar el divendres»

 

Després de meditar-lo durant el cap de setmana, els dos col·laboradors han tornat al programa (per separat i sense veure’s) i Rafa Mora ha sigut el primer a prendre la paraula per a deixar clar que ell mai va voler “ofendre a una persona amb mobilitat reduïda”:

«L’altre dia vaig demanar disculpes pel gest i a l’audiència perquè va ser una cosa molt vergonyosa i Anabel no ho ha fet encara, que jo sàpia. Jo no m’he ficat amb una persona que té mobilitat reduïda, jo li vaig dir a Anabel que pagara perquè el seu pare no haguera de pujar a peu coix«, ha dit.

Alguna cosa que ha molestat molt a Carlota Corredra, «no ens faces passar per ximples. Si tu saltes la pota coixa en referència al pare d’Anabel Pantoja, això és el que estàs dient. No entenc el teu perdó quan no assumeixes el que has fet malament i et demanaré que sigues una mica educat. No poses pal·liatius i no fuges del que va passar». Per part seua, Anabel Pantoja ha demanat perdó.

 

 

 

 

Últimes notícies

El València continua penúltim després de perdre davant del Real Madrid

El València ha caigut 0-3 a Mestalla davant del Real Madrid i continua penúltim amb nou punts. Els blancs sumen huit victòries consecutives.

El Valencia i el Real Madrid homenatgen Jesús de Miguel a Mestalla

El Valencia i el Real Madrid han recordat el davanter del CD Tenerife, Jesús de Miguel, mort dimarts. El tribut ha inclòs un minut de silenci, un vídeo i una bandera a mitja asta.

Sadiq i Danjuma lideren l’atac del València davant del Madrid

El València ha triat Sadiq i Danjuma per a buscar la primera victòria a Mestalla. El Real Madrid presenta cinc canvis respecte a l’onze d’Atenes.

El Villarreal disputa diumenge el seu partit 1.000 en Primera

El Villarreal arribarà als 1.000 partits en Primera davant del Getafe, després de 27 temporades en l’elit repartides en dos períodes.

Sánchez estudiarà el reconeixement de Guillem Agulló com a víctima

El Govern s'ha compromés a estudiar la petició dels pares perquè Guillem Agulló siga reconegut oficialment com a víctima del terrorisme. La família manté esta reivindicació des de l'assassinat del jove, el 1993.

Ayuso reclama un canvi polític i critica Sánchez

En un acte del PP a València, Ayuso ha reclamat traure Sánchez del Govern i ha criticat les seues polítiques. María José Catalá i Juanfran Pérez Llorca també han intervingut.

Ayuso visita el Cabanyal després del míting de Sánchez

Ayuso ha recorregut el Cabanyal i el seu mercat amb l’alcaldessa María José Catalá i el president de la Generalitat, Juanfran Pérez Llorca.

Els rius d’Oliva i Els Poblets reben obres urgents després de la dana

La CHJ està reparant les lleres d’Oliva i Els Poblets després dels danys causats per la dana Adam d’octubre. Les actuacions inicials precedixen una intervenció d’emergència més completa.