10.2 C
València
Dissabte, 24 gener, 2026

No ens prengues per ximples: el zasca de Carlota Corredera a Rafa Mora

La setmana passada, Anabel Pantoja i Rafa Mora van protagonitzar un dels enfrontaments més sonats de la història de ‘Sálvame. L’espurna va saltar quan la neboda d’Isabel Pantoja va insinuar que Rafa Mora havia traït al seu amic Kiko Rivera i d’aprofitar-se d’ell, un comentari que el col·laborador no va voler permetre.

Rafa està tan segur que no s’ha lucrat gràcies a la informació que li haja pogut donar el fill de la cançonetista que va apostar 100.000 euros, perquè “els té”, al fet que ningú trobaria un sol document gràfic en el qual isquera traint al seu amic.

Per aixó esta vesprada Rafa, s’hi ha enfrontat al polígraf de Conchita, que determinarà si diu la veritat o no.

L’enfrontament va ser a més quan el col·laborador va deixar caure que Anabel no tenia eixos diners per a “posar-li un ascensor” al seu pare, que va “a peu coix”.

 

“Rafa, no tragues pit del que va passar el divendres”

 

Després de meditar-lo durant el cap de setmana, els dos col·laboradors han tornat al programa (per separat i sense veure’s) i Rafa Mora ha sigut el primer a prendre la paraula per a deixar clar que ell mai va voler “ofendre a una persona amb mobilitat reduïda”:

“L’altre dia vaig demanar disculpes pel gest i a l’audiència perquè va ser una cosa molt vergonyosa i Anabel no ho ha fet encara, que jo sàpia. Jo no m’he ficat amb una persona que té mobilitat reduïda, jo li vaig dir a Anabel que pagara perquè el seu pare no haguera de pujar a peu coix“, ha dit.

Alguna cosa que ha molestat molt a Carlota Corredra, “no ens faces passar per ximples. Si tu saltes la pota coixa en referència al pare d’Anabel Pantoja, això és el que estàs dient. No entenc el teu perdó quan no assumeixes el que has fet malament i et demanaré que sigues una mica educat. No poses pal·liatius i no fuges del que va passar”. Per part seua, Anabel Pantoja ha demanat perdó.

 

 

 

 

Últimes notícies

El Senat fixa per al 10 de febrer la compareixença del president de la Confederació Hidrogràfica del Xúquer

La comissió d'investigació de la dana al Senat ha citat per al 10 de febrer a Miguel Polo, després de reordenar el seu calendari per la suspensió de la sessió anterior.

Rescaten a un escalador polonés atrapat en els penya-segats de Toix a Calp

Un escalador polonés va ser rescatat de matinada en els penya-segats de Toix, a Calp. L'operació va durar més de quatre hores i va estar marcada per pluja i fred.

Una dona de 45 anys ha mort en l’incendi d’una vivenda a Vila-real

Una dona de 45 anys ha mort en l'incendi d'una vivenda en l'avinguda Constitució de Vila-real. Bombers l'han rescatada, però el SAMU ha confirmat el decés

Nou menors detinguts per l’agressió a un jove al costat d’una discoteca d’Alacant

Un adolescent de 15 anys va ser arrestat per la seua implicació en l'agressió a un jove de 16 en Nit de cap d'any, elevant a nou els menors detinguts. Les primeres huit detencions es van practicar el 14 de gener i els arrestats tenen entre 14 i 16 anys.

Vint estreles Michelin se citen en la XXIV Trobada Gastronòmic Alfonso Mira a Aspe

El XXIV Alfonso Mira Experience reunirà cuiners amb 20 estreles Michelin del 21 de febrer a l'11 de març a Aspe, amb jornades temàtiques i aforament limitat.

Mor una dona en l’incendi d’un pis a Vila-real

Una dona de mitjana edat ha mort este divendres després de l'incendi d'una vivenda en l'avinguda Constitució de Vila-real. El foc s'ha iniciat en el saló-menjador i dos dotacions han intervingut.

El Consorci de Museus oferirà 36 exposicions en 2026 amb més de 100 artistes

L'organisme autonòmic va anunciar 36 exposicions per a 2026 amb més de 100 artistes, activitats en les tres províncies i un programa educatiu que aconseguirà a 400 centres.

València contractarà la gestió integral del Jardí del Túria per 35 milions durant cinc anys

València impulsarà un contracte de 35 milions i cinc anys per a la neteja, manteniment i reposició del Jardí del Túria. Inclourà guardaparques i respectarà les funcions del OAM.