8.4 C
València
Diumenge, 18 gener, 2026

No ens prengues per ximples: el zasca de Carlota Corredera a Rafa Mora

La setmana passada, Anabel Pantoja i Rafa Mora van protagonitzar un dels enfrontaments més sonats de la història de ‘Sálvame. L’espurna va saltar quan la neboda d’Isabel Pantoja va insinuar que Rafa Mora havia traït al seu amic Kiko Rivera i d’aprofitar-se d’ell, un comentari que el col·laborador no va voler permetre.

Rafa està tan segur que no s’ha lucrat gràcies a la informació que li haja pogut donar el fill de la cançonetista que va apostar 100.000 euros, perquè “els té”, al fet que ningú trobaria un sol document gràfic en el qual isquera traint al seu amic.

Per aixó esta vesprada Rafa, s’hi ha enfrontat al polígraf de Conchita, que determinarà si diu la veritat o no.

L’enfrontament va ser a més quan el col·laborador va deixar caure que Anabel no tenia eixos diners per a “posar-li un ascensor” al seu pare, que va “a peu coix”.

 

“Rafa, no tragues pit del que va passar el divendres”

 

Després de meditar-lo durant el cap de setmana, els dos col·laboradors han tornat al programa (per separat i sense veure’s) i Rafa Mora ha sigut el primer a prendre la paraula per a deixar clar que ell mai va voler “ofendre a una persona amb mobilitat reduïda”:

“L’altre dia vaig demanar disculpes pel gest i a l’audiència perquè va ser una cosa molt vergonyosa i Anabel no ho ha fet encara, que jo sàpia. Jo no m’he ficat amb una persona que té mobilitat reduïda, jo li vaig dir a Anabel que pagara perquè el seu pare no haguera de pujar a peu coix“, ha dit.

Alguna cosa que ha molestat molt a Carlota Corredra, “no ens faces passar per ximples. Si tu saltes la pota coixa en referència al pare d’Anabel Pantoja, això és el que estàs dient. No entenc el teu perdó quan no assumeixes el que has fet malament i et demanaré que sigues una mica educat. No poses pal·liatius i no fuges del que va passar”. Per part seua, Anabel Pantoja ha demanat perdó.

 

 

 

 

Últimes notícies

Ruibal i Fornals firmen el 2-0 que aferma al Betis a Europa davant un rival directe

El Betis va guanyar 2-0 al Vila-real amb gols d'Aitor Ruibal i Pablo Fornals. S'aferma en llocs europeus i retalla a 9 punts en la baralla per la 'Champions'.

Empat sense gols al descans entre Betis i Vila-real en La Cartoixa

Betis i Vila-real marxen al descans amb 0-0 en La Cartoixa. Domini local i dos ocasions clares, de Mikautadze i Marc Roca, resoltes pels porters.

Busquen per mar i aire a un veler perdut entre Gandia i Guardamar del Segura

Salvament Marítim porta dos dies buscant a un veler de 9 metres amb un únic tripulant entre Gandia i Guardamar. L'última referència ho va situar a l'altura de Benidorm.

Detingut a Xàtiva l’autor de l’atropellament de la Ronda Nord de València

La Guàrdia Civil ha arrestat a Xàtiva al jove que va atropellar en 2024 a un xiquet en la Ronda Nord de València i va fugir. Tenia tres requisitòries i va incomplir una mesura judicial.

Cau a Xàtiva l’autor de l’atropellament de la Ronda Nord: tenia tres ordes d’ingrés a la presó

La Guàrdia Civil ha detingut a Xàtiva al jove que va atropellar en 2024 a un xiquet en la Ronda Nord de València i va fugir. Tenia tres requisitòries i va infringir mesures.

Felipe Orts arriba en el seu millor moment i somia amb el podi a Benidorm

Felipe Orts afronta la Copa del Món de Benidorm en el seu millor moment i es marca el podi com a somni realista malgrat l'alt nivell i la presència de Van der Poel. Sofía Rodríguez aspira a un top 15 davant les grans favorites.

Les temperatures han baixat en la Comunitat Valenciana i les màximes s’han quedat en 15 graus

El descens tèrmic ha deixat les màximes en 15 graus a Rojales i Orihuela, per davall dels 19 del divendres a Pego. El diumenge baixaran les mínimes i les màximes seran similars.

Manifestació a Llíria contra la planta de biometà i per energies segures

Veïns de Llíria han protestat contra la macroplanta de biometà i han reclamat alternatives més netes, segures i sostenibles per a la comarca.