No ens prengues per ximples: el zasca de Carlota Corredera a Rafa Mora

La setmana passada, Anabel Pantoja i Rafa Mora van protagonitzar un dels enfrontaments més sonats de la història de ‘Sálvame. L’espurna va saltar quan la neboda d’Isabel Pantoja va insinuar que Rafa Mora havia traït al seu amic Kiko Rivera i d’aprofitar-se d’ell, un comentari que el col·laborador no va voler permetre.

Rafa està tan segur que no s’ha lucrat gràcies a la informació que li haja pogut donar el fill de la cançonetista que va apostar 100.000 euros, perquè “els té”, al fet que ningú trobaria un sol document gràfic en el qual isquera traint al seu amic.

Per aixó esta vesprada Rafa, s’hi ha enfrontat al polígraf de Conchita, que determinarà si diu la veritat o no.

L’enfrontament va ser a més quan el col·laborador va deixar caure que Anabel no tenia eixos diners per a “posar-li un ascensor” al seu pare, que va “a peu coix”.

 

“Rafa, no tragues pit del que va passar el divendres”

 

Després de meditar-lo durant el cap de setmana, els dos col·laboradors han tornat al programa (per separat i sense veure’s) i Rafa Mora ha sigut el primer a prendre la paraula per a deixar clar que ell mai va voler “ofendre a una persona amb mobilitat reduïda”:

“L’altre dia vaig demanar disculpes pel gest i a l’audiència perquè va ser una cosa molt vergonyosa i Anabel no ho ha fet encara, que jo sàpia. Jo no m’he ficat amb una persona que té mobilitat reduïda, jo li vaig dir a Anabel que pagara perquè el seu pare no haguera de pujar a peu coix“, ha dit.

Alguna cosa que ha molestat molt a Carlota Corredra, “no ens faces passar per ximples. Si tu saltes la pota coixa en referència al pare d’Anabel Pantoja, això és el que estàs dient. No entenc el teu perdó quan no assumeixes el que has fet malament i et demanaré que sigues una mica educat. No poses pal·liatius i no fuges del que va passar”. Per part seua, Anabel Pantoja ha demanat perdó.

 

 

 

 

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

3-2: El València remunta en el 99, amarga el debut de Quique i s’allunya del descens

El València va voltejar dos punts de Lucas Boyé i va decidir en el 99 amb un penal d'Hugo Duro, per a prendre aire i posar terra pel mig amb el descens.

El València firma la remuntada 3-2 davant l’Alabés amb un penal d’Hugo Duro en el 97

El València va guanyar 3-2 a l'Alabés a Mestalla amb un penal d'Hugo Duro en el 97 després d'empatar en el 90 amb Cömert. Boyé havia marcat dos per als visitants.

Un penal de Boyé en el 3 avança a l’Alabés a Mestalla (0-1)

Lucas Boyé va avançar a l'Alabés des del punt de penal en el minut 3 a Mestalla. El València, incòmode, va disposar d'ocasions per a igualar i no va encertar.

Ginés Marín i Aaron Palacio tallen una orella en una vesprada d’actitud a Castelló

Ginés Marín i Aaron Palacio han obert el capítol de trofeus en la Fira de la Magdalena amb una orella cada un. La correguda de La Quinta va resultar molt desigual i Javier Zulueta es va anar de buit.

El 8M a València rebutja la violència masclista i diu no a les guerres

Milers de persones han marxat a València en el 8M per a exigir igualtat real i mesures efectives contra la violència masclista, amb un missatge clar de no a les guerres.

Pedro Martínez subratlla l’equilibri del València Basket i refreda l’eufòria

El tècnic va valorar la folgada victòria davant UCAM Murcia i, després d'una altra bona imatge en Eurolliga, va demanar prudència: 'hem trobat l'equilibri, però no hi ha fórmula màgica'

110-84: el València Basket atropella al UCAM Murcia amb un Montero decisiu

El València Basket va dominar de principi a fi i va guanyar 110-84 al UCAM Murcia en el Roig Arena, impulsat pels 23 punts i 6 assistències de Jean Montero. Els taronja van arribar a manar per 30 i es van ensenyorir també del basket average.

València Basket atropella 110-84 al UCAM Murcia amb un Jean Montero determinant

València va dominar des del salt inicial i va tancar una àmplia victòria en el Roig Arena, amb Montero (23 i 6) com a referència. La renda esborra el +12 de l'anada.