17.7 C
València
Divendres, 5 desembre, 2025

Carmen Alcayde es proclama guanyadora de la ‘Sálvame Mediafest 2022’

Telecinco provava aquest dimecres el seu nou format, i llançava el primer lliurament de l’anunciàdissim ‘Sálvame MediaFest’, que convertia als col·laboradors del programa de Jorge Javier Vázquez en cantants per unes hores.

Després de veure als col·laboradors assajar dia a després de dia en ‘Sálvame’, al final la guanyadora del primer concert ha sigut Carmen Alcayde, que s’ha emportat la màxima puntuació del jurat, format per Samantha Hudson, Vicky Larraz i Antonio Castelo, amb la cançó ‘Mami’ de la rapera Ptazeta.

Sens dubte, era un dels temes més complicats de la nit. De fet, era l’actuació que se l’havia designat a María Patiño però la presentadora de ‘Socialité’ va desistir i Alcayde li va intercanviar la seua actuació amb Rebeca i ‘Duro de pelar’.

Després d’haver-se guanyat a l’audiència amb la seua particular imitació de Chanel i la seua ‘SloMo’ fa un poc més d’un mes; Alcayde s’ha tornat a ficar en la butxaca als espectadors i ha aconseguit ser la més votada pel públic en rebre els 12 punts. Però lluny de quedar-se ací, la valenciana també s’emportava els 12 punts del jurat.

En segona posició, es quedava Lydia Lozano amb 21 puntsKiko Hernández completava el top 3 amb 18 punts. Mentrestant, en quarta posició es quedava Gema López amb 17 punts i en cinquena posició, Rocío Carrasco amb 15 punts.

‘Sálvame Mediafest’ l’embolica amb les votacions

No obstant això, al marge de tot el que han donat què parlar les actuacions, hi ha hagut un detall que ha cridat poderosament l’atenció del públic i sobretot de les xarxes, el desastre que s’ha produït durant les votacions tant del jurat com del públic i el contrasentit que s’ha produït amb les sumes dels punts.

En aquest primer especial de ‘SálvameMediaFest’, l’audiència va poder veure a col·laboradors com Gemma López, Rafa Mora, Carmen Borrego, Lydia Lozano o Carmen Alcayde, que va acabar alçant-se amb la victòria, pujar-se a l’escenari per a interpretar diferents cançons al costat dels seus intèrprets originals, entre els quals es trobaven, David Civera, Azúcar Bru, La Guardia o Henry Méndez, entre altres.

Després d’acabar totes les actuacions, arribava el moment en el qual el programa obria les votacions a través de la web de Telecinco, ja que el vot del públic tindria un valor del 50%, mentre l’altre 50% l’atorgarien els vots del jurat format per Samantha Hudson, Vicky Larraz i el col·laborador de ‘Todo es mentira’, Antonio Castelo.

Els errors en el grafisme a l’hora de col·locar les puntuacions del jurat no es van fer esperar, de fet, Jorge Javier es va adonar que alguna cosa anava malament i va demanar a Vicky Larraz que esperara abans d’emetre els vots.

Una fallada del sistema que semblava que s’havia solucionat de seguida i el jurat va poder acabar de donar els punts als diferents col·laboradors, no obstant això, la cosa va empitjorar bastant quan va arribar el moment de col·locar els vots del públic i sumar la puntuació final de cada participant.

‘Sálvame MediaFest’ suma les puntuacions dels participants / Mediaset

Adela González i Jorge Javier anaven anunciant en veu alta les diferents puntuacions, però saltava a la vista que el que es reflectia en la taula res tenia a veure amb el que ells deien i moltes de les votacions estaven mal col·locades, com per exemple la Maria Patiño, on apareixia un 14 en el quadre del jurat, un 7 en el del públic i un total de 14, quan en realitat hauria d’aparéixer un 8 i un 6.

Una cosa semblant va ocórrer també amb altres participants i fins i tot va ser a pitjor, i és que a l’hora de sumar els vots de públic i jurat per a Rocío Carrasco i Carmen Alcayde, els punts de la filla de Rocío Jurado, 4+11, de sobte sumaven 25 en lloc de 15, i en el cas de la col·laboradora de ‘Sálvame’, els dos 12 que havia obtingut donaven un resultat de 36 i no de 24 com havia de ser.

Després de veure el monumental desastre que estava ocorrent en el plató de Mediaset, les reaccions en xarxes no es van fer esperar i tots els internautes estaven d’acord en una cosa, les matemàtiques no són el punt fort del programa de Telecinco.

Votacions del jurat

1 punt – Miguel Frigenti

2 punts – Carmen Borrego

3 punts – Alonso Caparrós

4 punts – Rocío Carrasco

5 punts – Terelu Campos

6 punts – Rafa Mora

7 punts – Laura Fa

8 punts – María Patiño

9 punts – Kiko Hernández

10 punts – Gema López

11 punts – Lydia Lozano

12 punts – Carmen Alcayde

Votacions del públic

1 punt – Rafa Mora

2 punts – Laura Fa

3 punts – Terelu Campos

4 punts – Carmen Borrego

5 punts – Miguel Frigenti

6 punts – María Patiño

7 punts – Gema López

8 punts – Alonso Caparrós

9 punts – Kiko Hernández

10 punts – Lydia Lozano

11 punts – Rocío Carrasco

12 punts – Carmen Alcayde

Classificació general

  1. Carmen Alcayde – 24 punts
  2. Lydia Lozano – 21 punts
  3. Kiko Hernández – 18 punts
  4. Gema López – 17 punts
  5. Rocío Carrasco – 15 punts
  6. María Patiño – 14 punts
  7. Alonso Caparrós – 11 punts
  8. Laura Fa – 9 punts
  9. Terelu Campos – 8 punts
  10. Rafa Mora – 7 punts
  11. Carmen Borrego – 6 punts
  12. Miguel Frigenti – 6 punts

Últimes notícies

Repunten les infeccions respiratòries en la Comunitat Valenciana fins a 923 casos per 100.000

La Comunitat Valenciana eleva la incidència d'infeccions respiratòries agudes a 923,3 per 100.000, molt per damunt de la mitjana nacional. Grip i VRS lideren l'ascens i els ingressos greus també augmenten.

La Guàrdia Civil busca a un camioner escapolit després de l’atropellament mortal d’un operari en l’A-7

La Guàrdia Civil ha obert una investigació per a localitzar al conductor d'un camió que es va donar a la fugida després d'atropellar a un operari en l'A-7, a l'altura d'Alginet. La víctima, de 48 anys, va ser atesa pel SAMU i va morir durant el trasllat a l'Hospital La Fe.

L’autor del crim masclista a Alacant vivia amb la víctima malgrat la separació

Un home de 34 anys presumptament va matar a punyalades a la seua parella de 29 en el seu pis de Carolines Altes i es va penjar. No hi havia denúncies prèvies ni registre en Viogen.

Dimecres amb baixada de màximes a Castelló i Alacant i vent fort en el nord de Castelló

Cels poc nuvolosos i descens de les màximes a Castelló i Alacant, sense canvis a València. Hi haurà gelades febles a l'interior nord i ratxes molt fortes en el nord de Castelló.

Detingut per matar a colps al seu company de pis a València

Un home de 56 anys ha mort a València després d'una baralla en un pis compartit. El seu company ha sigut detingut i està en l'UCI mentres Homicidis investiga.

Morant diu que Mazón continua manant en el PP valencià

Diana Morant ha sostingut que Carlos Mazón manté el control en el PP valencià malgrat el relleu en la Generalitat. Ha citat gestos i decisions que, al seu juí, evidencien continuïtat.

Mata a punyalades a la seua parella de 29 anys i després es penja en una vivenda d’Alacant

El crim ha ocorregut a Carolines Altes, on el cunyat ha trobat els cossos després de sentir crits. La parella estava en procés de separació i no hi havia denúncies prèvies.

Pérez Llorca anunciarà este dimecres la composició del nou Consell valencià

Juanfran Pérez Llorca anunciarà al migdia en el Palau la composició de la seua Consell, un dia després de prometre el càrrec. Va ser elegit amb els vots de PP i Vox i ha demanat perdó a les víctimes de la dana.