10.9 C
València
Dissabte, 20 desembre, 2025

Hui és un abans i un després: la decisió de Carmen Borrego sobre la seua neboda

 

Terelu Campos mostrava la seua pena i disgust en tornar a veure a la seua filla i a la seua germana enredades en una nova polèmica. “Crec que pel bé de tots han de solucionar el que hi haja entre elles. Necessite les dos una ajuda”, implorava la col·laboradora des del plató de ‘Viva la vida’.

“Sent una profunda tristesa amb tot este tema, no sé el que els està passant, el dolor és tremend, el carro de les tristeses ja està ple”.

Doncs bé, este diumenge, Alejandra Rubio i Carmen Borrego li han agafat el testimoni a Terelu en el programa presentat per Emma García i han per primera vegada en molt de temps han coincidit que el millor és fer un pas arrere pel bé de la seua família.

Tant Alejandra com Carmen s’han posat d’acord per primera vegada en molt de temps per a, a l’uníson, dir que no entenen les paraules de la seua mare i germana respectivament i és que, tal com elles mateixes asseguren, no és per a tant com es cree.

Carmen Borrego anunciava a l’inici del programa que tenia una cosa important per a dir i les seues paraules no han deixat a ningú indiferents.

Carmen Borrego era la primera a prendre la paraula: “Ha arribat el moment en què això ha de parar però ja no per Alejandra ni pel meu sinó per la meua mare, la meua germana i els meus fills que ho estan passant mal i jo també ho passe malament”, manifestava molt preocupada pel que les picabaralles amb la seua neboda puguen afectar a tota la família.

La col·laboradora opina que la relació entre ella i la seua neboda sempre ha sigut bonica i simpàtica i que no han sabut traslladar este tipus de relació a un plató de televisió: “No hem sabut gestionar-ho, no vull tornar a veure patir ni a la meua mare ni a ningú més de la meua família per este tema”.

Carmen Borrego i Alejandra Rubio fan un pas arrere

 

“Alguna cosa que no té importància s’ix de mare i es converteix en un problema familiar. Soc l’adulta i faig un pas arrere. Mai he tingut un problema amb la meua neboda, la vull i sempre ha sigut una filla més. La meua neboda i jo no tenim cap problema i no faré res que provoque un enfrontament amb la meua família”, sentenciava molt ferma en la seua decisió.

 

Alejandra dona la seua versió de la situació amb la seua tia Carmen Borrego

 

Alejandra copiava les paraules de la seua tia: “Estic d’acord amb Carmen que això ha de parar”, però alhora restava importància al succeït entre elles fa ja una setmana: “Nosaltres sempre hem tingut una relació de piques però ací es magnifica tot. Crec que la meua mare no ho ha entés bé… Per a mi això de l’altre dia no va ser gens important. Tensió hi ha sempre però no passa res”, explicava.

Alejandra també creu que en televisió tot es magnifica massa i que la seua mare ha exagerat la seua reacció: “No pot posar-se així pel que passa entre la meua tia i jo, el que està passant no és gens important, almenys per a mi”.

La xicoteta del clan Campos pensa que tot s’ha exagerat però també creu que és lògic que la seua tia vulga resoldre el tema per a protegir la seua mare i als seus fills.

 

Això s’ha de parar pel bé de tots

 

Alejandra ha entonat el mea culpa reconeixent que va ser molt dura tant amb la seua mare com amb la seua tia en les entrevistes que els va fer en ‘Viva la vida’ però no comprén el que s’ha embolicat: “S’han comptat coses que no són veritat com que ens van haver de separar a la meua tia i a mi en una publi del programa”.

Abans de resoldre el tema, Alejandra ha volgut deixar clar que entén la reacció de la seua mare pel mal moment que està passant: “Entenc les paraules de la meua mare i que es pose així però no entenc que es faça un drama. Vull munt a la meua mare i sé que està passant una mala etapa. Això no suposa una bretxa en la família ni molt menys. La meua tia sap que jo la vull molt”.

Unes paraules que Carmen Borrego subratllava entre riures: “Tenim molt mala bava però molt bona relació i eixa és la veritat“.

Últimes notícies

1-1 a Mestalla: Leo Román i la saga sostenen al Mallorca davant un València bolcat

Un València dominador va igualar amb Hugo Duro el punt inicial de Samu Costa, però es va topar amb el pal i amb un excel·lent Leo Román. El Mallorca va resistir i es va emportar un punt valuós.

València demanarà a la Generalitat que el 16 de març siga festiu escolar per Falles

El Consell Escolar Municipal ha acordat sol·licitar que el 16 de març de 2026 siga no lectiu a València. La mesura permetria completar la setmana de Falles i es compensaria ampliant el curs fins al 22 de juny.

Marcelino recalca que el Vila-real pot ser a prop, però veu difícil disputar-li la Lliga a Madrid i Barça

El tècnic, abans de mesurar-se al Barcelona, va defendre la bona ratxa en Lliga i va admetre que les eliminacions van fer mal, amb baixes i dubtes que condicionen.

El València Basket presentarà una queixa davant l’Eurolliga per insults racistes d’aficionats del Maccabi

València Basket presentarà este divendres una queixa davant l'Eurolliga per insults racistes i violència verbal patits davant Maccabi. Aportarà proves gràfiques.

Sarabia considera injust el format de la Copa del Rei

Eder Sarabia va carregar contra el sistema de la Copa del Rei pel distint nombre de partits i l'absència de sorteig pur. Va reafirmar que l'Elx anirà pel torneig.

La Generalitat demana activar com més prompte millor la comissió mixta després de la DANA

La Generalitat ha demanat al Govern activar com més prompte millor la comissió mixta per a la recuperació després de la DANA. Martínez Mus va enviar una carta al ministre per a fixar composició i funcionament i emplaça a reunir-se abans de gener.

La jutgessa de la dana rebutja citar a Rufián a petició d’una acusació

La instructora de la causa per la gestió de la dana ha denegat citar a Gabriel Rufián i als pares de la menor morta. Considera que la corda exhibida no és prova i que repetir declaracions seria injustificat i perjudicial.

El PP aprova en solitari el pressupost de la Diputació d’Alacant per a 2026: 360,8 milions

El ple ha aprovat uns comptes de 360,8 milions, quasi un 8% més que l'any anterior, amb el vot exclusiu del PP i el rebuig de PSOE, Compromís i Vox.