Hui és un abans i un després: la decisió de Carmen Borrego sobre la seua neboda

 

Terelu Campos mostrava la seua pena i disgust en tornar a veure a la seua filla i a la seua germana enredades en una nova polèmica. “Crec que pel bé de tots han de solucionar el que hi haja entre elles. Necessite les dos una ajuda”, implorava la col·laboradora des del plató de ‘Viva la vida’.

“Sent una profunda tristesa amb tot este tema, no sé el que els està passant, el dolor és tremend, el carro de les tristeses ja està ple”.

Doncs bé, este diumenge, Alejandra Rubio i Carmen Borrego li han agafat el testimoni a Terelu en el programa presentat per Emma García i han per primera vegada en molt de temps han coincidit que el millor és fer un pas arrere pel bé de la seua família.

Tant Alejandra com Carmen s’han posat d’acord per primera vegada en molt de temps per a, a l’uníson, dir que no entenen les paraules de la seua mare i germana respectivament i és que, tal com elles mateixes asseguren, no és per a tant com es cree.

Carmen Borrego anunciava a l’inici del programa que tenia una cosa important per a dir i les seues paraules no han deixat a ningú indiferents.

Carmen Borrego era la primera a prendre la paraula: “Ha arribat el moment en què això ha de parar però ja no per Alejandra ni pel meu sinó per la meua mare, la meua germana i els meus fills que ho estan passant mal i jo també ho passe malament”, manifestava molt preocupada pel que les picabaralles amb la seua neboda puguen afectar a tota la família.

La col·laboradora opina que la relació entre ella i la seua neboda sempre ha sigut bonica i simpàtica i que no han sabut traslladar este tipus de relació a un plató de televisió: “No hem sabut gestionar-ho, no vull tornar a veure patir ni a la meua mare ni a ningú més de la meua família per este tema”.

Carmen Borrego i Alejandra Rubio fan un pas arrere

 

“Alguna cosa que no té importància s’ix de mare i es converteix en un problema familiar. Soc l’adulta i faig un pas arrere. Mai he tingut un problema amb la meua neboda, la vull i sempre ha sigut una filla més. La meua neboda i jo no tenim cap problema i no faré res que provoque un enfrontament amb la meua família”, sentenciava molt ferma en la seua decisió.

 

Alejandra dona la seua versió de la situació amb la seua tia Carmen Borrego

 

Alejandra copiava les paraules de la seua tia: “Estic d’acord amb Carmen que això ha de parar”, però alhora restava importància al succeït entre elles fa ja una setmana: “Nosaltres sempre hem tingut una relació de piques però ací es magnifica tot. Crec que la meua mare no ho ha entés bé… Per a mi això de l’altre dia no va ser gens important. Tensió hi ha sempre però no passa res”, explicava.

Alejandra també creu que en televisió tot es magnifica massa i que la seua mare ha exagerat la seua reacció: “No pot posar-se així pel que passa entre la meua tia i jo, el que està passant no és gens important, almenys per a mi”.

La xicoteta del clan Campos pensa que tot s’ha exagerat però també creu que és lògic que la seua tia vulga resoldre el tema per a protegir la seua mare i als seus fills.

 

Això s’ha de parar pel bé de tots

 

Alejandra ha entonat el mea culpa reconeixent que va ser molt dura tant amb la seua mare com amb la seua tia en les entrevistes que els va fer en ‘Viva la vida’ però no comprén el que s’ha embolicat: “S’han comptat coses que no són veritat com que ens van haver de separar a la meua tia i a mi en una publi del programa”.

Abans de resoldre el tema, Alejandra ha volgut deixar clar que entén la reacció de la seua mare pel mal moment que està passant: “Entenc les paraules de la meua mare i que es pose així però no entenc que es faça un drama. Vull munt a la meua mare i sé que està passant una mala etapa. Això no suposa una bretxa en la família ni molt menys. La meua tia sap que jo la vull molt”.

Unes paraules que Carmen Borrego subratllava entre riures: “Tenim molt mala bava però molt bona relació i eixa és la veritat“.

Últimes notícies

Rubén Burgos aparca el seu futur després de guanyar la Lliga Femenina: només pensa a celebrar

Rubén Burgos assegura després de conquistar la Lliga Femenina amb València Basket que no es planteja encara el seu futur i centra tota la seua atenció a celebrar el títol amb l'equip i el seu cos tècnic.

Rubén Burgos reivindica el treball del València Basket després del títol de Lliga Femenina

Rubén Burgos subratlla que la canastra final de Yvonne Anderson és fruit de mesos de perseverança, un projecte sostingut i la confiança interna després d'una temporada complicada.

Anderson decidix sobre la botzina la quarta Lliga Femenina consecutiva del València Basket

Una canastra final de Yvonne Anderson va donar al València Basket el seu quart títol seguit de la Lliga Femenina després de remuntar davant un Casademont Zaragoza que va dominar gran part del partit. El Roig Arena va viure una remuntada èpica culminada en l'última possessió.

Yvonne Anderson decidix la Lliga Femenina amb una canastra sobre la botzina

Yvonne Anderson remata una temporada molt dura per a València Basket amb una canastra sobre la botzina davant Casademont Zaragoza i descriu el final com a increïble i feliç.

Awa Fam s’acomiada del València Basket amb la Lliga abans de fer el salt a la WNBA

Awa Fam tanca la seua etapa al València Basket alçant la Lliga Femenina i es prepara per a iniciar la seua carrera en la WNBA amb Seattle Storm, amb la idea de tornar en el futur al club taronja.

Anderson decidix sobre la botzina la quarta lliga seguida del València Basket

Una canastra sobre la botzina de Yvonne Anderson va donar al València Basket el seu quart títol consecutiu de la Lliga Femenina després de remuntar davant un Casademont Zaragoza que va dominar quasi tot el partit. La vella guàrdia taronja, amb Leticia Romero i Queralt Casas, va liderar la reacció en un final decidit per xicotets detalls.

La Generalitat reobri el termini d’ajudes al lloguer per a famílies afectades per la dana de 2024

La Generalitat ha obert un nou termini fins al 30 de setembre per a demanar ajudes al lloguer destinades a famílies la vivenda de les quals va quedar inhabitable després de la dana d'octubre de 2024.

Pérez Llorca se suma a la romeria de Sant Pasqual Bailón en Orito, Festa d’Interés Turístic Provincial

Juanfran Pérez Llorca participa en la romeria de Sant Pasqual Bailón en Orito, a Monforte del Cid, una cita religiosa i popular declarada Festa d'Interés Turístic Provincial.