Hui és un abans i un després: la decisió de Carmen Borrego sobre la seua neboda

 

Terelu Campos mostrava la seua pena i disgust en tornar a veure a la seua filla i a la seua germana enredades en una nova polèmica. «Crec que pel bé de tots han de solucionar el que hi haja entre elles. Necessite les dos una ajuda», implorava la col·laboradora des del plató de ‘Viva la vida’.

«Sent una profunda tristesa amb tot este tema, no sé el que els està passant, el dolor és tremend, el carro de les tristeses ja està ple».

Doncs bé, este diumenge, Alejandra Rubio i Carmen Borrego li han agafat el testimoni a Terelu en el programa presentat per Emma García i han per primera vegada en molt de temps han coincidit que el millor és fer un pas arrere pel bé de la seua família.

Tant Alejandra com Carmen s’han posat d’acord per primera vegada en molt de temps per a, a l’uníson, dir que no entenen les paraules de la seua mare i germana respectivament i és que, tal com elles mateixes asseguren, no és per a tant com es cree.

Carmen Borrego anunciava a l’inici del programa que tenia una cosa important per a dir i les seues paraules no han deixat a ningú indiferents.

Carmen Borrego era la primera a prendre la paraula: «Ha arribat el moment en què això ha de parar però ja no per Alejandra ni pel meu sinó per la meua mare, la meua germana i els meus fills que ho estan passant mal i jo també ho passe malament», manifestava molt preocupada pel que les picabaralles amb la seua neboda puguen afectar a tota la família.

La col·laboradora opina que la relació entre ella i la seua neboda sempre ha sigut bonica i simpàtica i que no han sabut traslladar este tipus de relació a un plató de televisió: «No hem sabut gestionar-ho, no vull tornar a veure patir ni a la meua mare ni a ningú més de la meua família per este tema».

Carmen Borrego i Alejandra Rubio fan un pas arrere

 

«Alguna cosa que no té importància s’ix de mare i es converteix en un problema familiar. Soc l’adulta i faig un pas arrere. Mai he tingut un problema amb la meua neboda, la vull i sempre ha sigut una filla més. La meua neboda i jo no tenim cap problema i no faré res que provoque un enfrontament amb la meua família», sentenciava molt ferma en la seua decisió.

 

Alejandra dona la seua versió de la situació amb la seua tia Carmen Borrego

 

Alejandra copiava les paraules de la seua tia: «Estic d’acord amb Carmen que això ha de parar», però alhora restava importància al succeït entre elles fa ja una setmana: «Nosaltres sempre hem tingut una relació de piques però ací es magnifica tot. Crec que la meua mare no ho ha entés bé… Per a mi això de l’altre dia no va ser gens important. Tensió hi ha sempre però no passa res», explicava.

Alejandra també creu que en televisió tot es magnifica massa i que la seua mare ha exagerat la seua reacció: «No pot posar-se així pel que passa entre la meua tia i jo, el que està passant no és gens important, almenys per a mi».

La xicoteta del clan Campos pensa que tot s’ha exagerat però també creu que és lògic que la seua tia vulga resoldre el tema per a protegir la seua mare i als seus fills.

 

Això s’ha de parar pel bé de tots

 

Alejandra ha entonat el mea culpa reconeixent que va ser molt dura tant amb la seua mare com amb la seua tia en les entrevistes que els va fer en ‘Viva la vida’ però no comprén el que s’ha embolicat: «S’han comptat coses que no són veritat com que ens van haver de separar a la meua tia i a mi en una publi del programa».

Abans de resoldre el tema, Alejandra ha volgut deixar clar que entén la reacció de la seua mare pel mal moment que està passant: «Entenc les paraules de la meua mare i que es pose així però no entenc que es faça un drama. Vull munt a la meua mare i sé que està passant una mala etapa. Això no suposa una bretxa en la família ni molt menys. La meua tia sap que jo la vull molt».

Unes paraules que Carmen Borrego subratllava entre riures: «Tenim molt mala bava però molt bona relació i eixa és la veritat«.

Últimes notícies

Una avaria en l’avió retrasa el retorn de Pérez Llorca des de Brussel·les a València

El president de la Generalitat, Juanfran Pérez Llorca, retrasa el seu retorn des de Brussel·les a València per una avaria en el vol de tornada i es preveu que arribe al llarg del divendres. La vicepresidenta primera, Susana Camarero, l’ix al pas i presidirà el ple del Consell i un acte sobre L’Albufera i El Saler.

Canvi radical d’oratge al primer cap de setmana de juny: desplom tèrmic, vent i pluges

La Comunitat Valenciana viurà el primer cap de setmana de juny amb una brusca baixada de les temperatures, intervals de vent fort i ruixats sobretot este divendres a València i Alacant, segons Aemet.

Cerquen un home desaparegut mentre es banyava en una platja d’Almassora

Equips de Bombers, Salvament Marítim, Guardia Civil i serveis sanitaris busquen des de primera hora de la vesprada un home que uns veïns han vist desaparèixer en l’aigua a la platja del Pla de la Torre d’Almassora.

Carlos Espí, millor jugador sub-23 de LaLiga EA Sports després del seu primer any en Primera

El davanter del Levante Carlos Espí, autor d’onze gols en la seua estrena en Primera Divisió amb només 20 anys, és reconegut com a millor jugador sub-23 de LaLiga EA Sports 2025-2026.

Xàtiva s’acosta als 40 graus i la Comunitat registra les màximes més altes d’Espanya

La Comunitat Valenciana ha marcat este dijous les temperatures màximes més altes d’Espanya, amb 38,2 graus a Xàtiva i valors molt elevats en diverses localitats de València i Alacant.

La Comunitat encapçala les temperatures d’Espanya amb quasi 40 graus a Xàtiva

La Comunitat Valenciana registra este dijous les temperatures màximes més altes d’Espanya, amb fins a 38,2 graus a Xàtiva i valors molt elevats en el prelitoral valencià.

El Valencia Basket fitxa l’alera internacional Helena Pueyo per a dos temporades

El Valencia Basket, vigent campió de Lliga i Copa de la Reina, incorpora l’alera internacional Helena Pueyo per a les pròximes dues temporades després de destacar al Casademont Zaragoza i amb la selecció espanyola.

Rovira defensa els pressupostos de 2026 com a útils i justos i reclama ajuda a Pedro Sánchez

El conseller d’Economia, Hisenda i Administració Pública, José Antonio Rovira, defensa que els pressupostos de la Generalitat per a 2026, de 33.305 milions, són útils i justos per als valencians i exigeix al Govern un fons de nivellació i el pagament del deute pendent en dependència i sanitat.