Hi ha comentaris en els quals s’ha passat de frenada: la reprimenda de Joaquín Prat

Els col·laboradors debaten sobre el moment en el qual la dona d’Antonio David, Olga Moreno, decideix parlar dels seus problemes personals amb la resta de companys de l’illa de ‘Supervivientes’. La filla de Rocío Carrasco defensa a la parella del seu pare i el col·laborador salta: “És una gran supervivent, una bona companya, però hi ha comentaris que s’ha passat de frenada”.

La jove li demana un exemple al seu company, i este li ofereix un: “Per exemple quan va dir: ‘em cague en la seua puta mare“. La filla d’Antonio David explica: “Jo vaig dir que anava a ser la primera persona que eixa frase no la justificaré”.

La jove segueix amb la seua defensa: “Quan jo em vaig anar a ‘Supervivientes’ tothom em va criticar dient-me que jo anava a fer un concurs parlant…”. La col·laboradora afig: “I quan vaig tornar a Espanya va ser segons va vindre l’ona”.

El periodista el rebat: “Rocío, però és que tu sí que ho vas fer, Olga no”.

La neta de la Jurado exposa als seus companys: “Hi ha una diferència molt clara i és que quan jo em vaig anar a ‘Supervivents’, tot això no estava…”. L’ex concursant de ‘Supervivents’ aclareix: “Olga s’ha anat al concurs amb tot este renou ací fora”.

La filla de Rocío Carrasco confessa: “Jo et puc dir amb certesa que allí les hores són mortes i que el teu cap va a 3000 per hora”. I la col·laboradora esclata: “La motxilla amb la qual s’ha anat esta senyora, no és la mateixa amb la qual em vaig anar jo”.

Els col·laboradors continuen pensant que la concursant fa malament a parlar de la seua vida personal a l’illa i la filla d’Antonio David contesta: “També cal entendre que en un moment donat explote“. La jove detalla: “Jo no l’he sentida parlar mal, en este cas, de la meua àvia”. La col·laboradora conclou el seu argument: “Al final està parlant de la seua vida”.

Últimes notícies

Jesús Lancis arrasa i serà el nou rector de l’UJI amb el 86% del vot ponderat

Jesús Lancis s'imposa en les eleccions al Rectorat de la Universitat Jaume I amb el 86,32% del vot ponderat i un ampli suport de tots els col·lectius universitaris.

Pérez Llorca insta els docents valencians en vaga a pensar en l’alumnat

El president de la Generalitat reclama als docents valencians en vaga que prioritzen l'interés de l'alumnat i continuen negociant per a tancar el conflicte educatiu.

El guàrdia civil il·licità ferit a Huelva seguix ingressat i espera el seu trasllat a Alacant

El guàrdia civil il·licità de 37 anys ferit en una persecució a una narcolancha enfront de Huelva continua ingressat a Cadis a l'espera de ser traslladat a Alacant, mentres l'altre agent ferit greu continua recuperant-se.

L’alcalde d’Utiel defén que tancar els col·legis va evitar una tragèdia en la dana

L'alcalde d'Utiel sosté davant la jutgessa que el tancament dels centres educatius durant la dana va evitar una tragèdia major en un institut situat al costat del riu Magre, on van morir sis persones en el municipi.

Els contactes negatius per hantavirus podran rebre visites des de la proxima setmana

Els pacients espanyols amb resultat negatiu en hantavirus, inclosos els aïllats a l'Hospital Gomez Ulla i dos dones ingressades a Barcelona i Alacant, podran rebre visites des de la proxima setmana si una nova PCR confirma el negatiu.

La Diputació reforça amb més de 124.000 euros la prevenció d’incendis en les muntanyes d’Enguera

La Diputació de València destina este any més de 124.000 euros a la prevenció d'incendis i gestió forestal en les muntanyes d'Enguera, el municipi amb major superfície de muntanya pública de la província, i impulsa a més diversos projectes del Pla Obert d’Inversions.

La Diputació de València amplia l’abocador de Pedralba amb un nou àmbit d’abocament

La Diputació de València i l'empresa pública GIRSA han ampliat l'abocador de Pedralba amb un nou àmbit d'abocament d'uns 15.000 metres quadrats per a reforçar la seua capacitat i garantir la gestió segura de residus no perillosos.

Les associacions de VTC denuncien multes per servicis urbans malgrat l’aval del TSJCV

UNAUTO-VTC i MOVVA critiquen que ajuntaments mantinguen campanyes de multes contra els servicis urbans de VTC malgrat que el TSJCV ha validat esta activitat dins del marc autonòmic vigent.