12.8 C
València
Dissabte, 21 febrer, 2026

Hi ha comentaris en els quals s’ha passat de frenada: la reprimenda de Joaquín Prat

Els col·laboradors debaten sobre el moment en el qual la dona d’Antonio David, Olga Moreno, decideix parlar dels seus problemes personals amb la resta de companys de l’illa de ‘Supervivientes’. La filla de Rocío Carrasco defensa a la parella del seu pare i el col·laborador salta: “És una gran supervivent, una bona companya, però hi ha comentaris que s’ha passat de frenada”.

La jove li demana un exemple al seu company, i este li ofereix un: “Per exemple quan va dir: ‘em cague en la seua puta mare“. La filla d’Antonio David explica: “Jo vaig dir que anava a ser la primera persona que eixa frase no la justificaré”.

La jove segueix amb la seua defensa: “Quan jo em vaig anar a ‘Supervivientes’ tothom em va criticar dient-me que jo anava a fer un concurs parlant…”. La col·laboradora afig: “I quan vaig tornar a Espanya va ser segons va vindre l’ona”.

El periodista el rebat: “Rocío, però és que tu sí que ho vas fer, Olga no”.

La neta de la Jurado exposa als seus companys: “Hi ha una diferència molt clara i és que quan jo em vaig anar a ‘Supervivents’, tot això no estava…”. L’ex concursant de ‘Supervivents’ aclareix: “Olga s’ha anat al concurs amb tot este renou ací fora”.

La filla de Rocío Carrasco confessa: “Jo et puc dir amb certesa que allí les hores són mortes i que el teu cap va a 3000 per hora”. I la col·laboradora esclata: “La motxilla amb la qual s’ha anat esta senyora, no és la mateixa amb la qual em vaig anar jo”.

Els col·laboradors continuen pensant que la concursant fa malament a parlar de la seua vida personal a l’illa i la filla d’Antonio David contesta: “També cal entendre que en un moment donat explote“. La jove detalla: “Jo no l’he sentida parlar mal, en este cas, de la meua àvia”. La col·laboradora conclou el seu argument: “Al final està parlant de la seua vida”.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Hezonja iguala el rècord de triples en la Copa i guia el 106-108 del Reial Madrid en una semifinal històrica

Hezonja va anotar set triples i 25 punts i va decidir amb dos encerts en els últims trenta segons el 106-108 del Reial Madrid davant el València Basket, en una semifinal sense pròrroga que va batre el rècord històric d'anotació amb 214 punts.

Juan Roig crida a anar per la Lliga després de la derrota en semifinals davant el Reial Madrid

El màxim accionista del València Basket va traslladar un missatge d'ànim després de l'ajustada caiguda en la Copa del Rei i va fixar com a meta immediata la Lliga Endesa.

Pedro Martínez: derrota cruel i orgull malgrat la caiguda del València Basket davant el Reial Madrid

El tècnic va lamentar una derrota especialment dolorosa en semifinals després d'anar cinc a dalt mancant poc més de mig minut i va reivindicar al seu equip.

106-108: Hezonja decidix amb dos triples i fica al Reial Madrid en la final

El croat va firmar 25 punts i va rematar amb dos triples en l'últim minut un dol que el València havia encarrilat amb el xou final de Jean Montero. El Reial Madrid va remuntar 17.

106-108. Hezonja apaga el xou de Montero i fica al Reial Madrid en la final

Dos triples de Mario Hezonja en l'últim minut van voltejar un partit que Jean Montero havia incendiat amb 19 punts en l'últim quart. El Reial Madrid, que va arribar a anar 17 a baix, disputarà la final en el Roig Arena.

Campazzo: final de bojos i avís després de la patida semifinal de Copa

Campazzo va celebrar l'agònica victòria en semifinals davant València Basket i va subratllar que el Reial Madrid va creure fins al final. Així i tot, va advertir que han de corregir errors per a optar al títol.

Domingo amb cels buidats i pujada general de les temperatures

El diumenge arriba amb estabilitat per altes pressions, sense pluges i amb un ascens general de les temperatures. Hi haurà calitja a Canàries i boires matinals en diverses zones.

Un home ha resultat ferit en caure al fossat d’una tomba mentres reparava una làpida a Torrevieja

Un home ha caigut uns tres metres al fossat d'una tomba quan reparava una làpida en el cementeri de Torrevieja. Va ser rescatat amb escala i matalàs de buit i traslladat a l'hospital