Hi ha comentaris en els quals s’ha passat de frenada: la reprimenda de Joaquín Prat

Els col·laboradors debaten sobre el moment en el qual la dona d’Antonio David, Olga Moreno, decideix parlar dels seus problemes personals amb la resta de companys de l’illa de ‘Supervivientes’. La filla de Rocío Carrasco defensa a la parella del seu pare i el col·laborador salta: “És una gran supervivent, una bona companya, però hi ha comentaris que s’ha passat de frenada”.

La jove li demana un exemple al seu company, i este li ofereix un: “Per exemple quan va dir: ‘em cague en la seua puta mare“. La filla d’Antonio David explica: “Jo vaig dir que anava a ser la primera persona que eixa frase no la justificaré”.

La jove segueix amb la seua defensa: “Quan jo em vaig anar a ‘Supervivientes’ tothom em va criticar dient-me que jo anava a fer un concurs parlant…”. La col·laboradora afig: “I quan vaig tornar a Espanya va ser segons va vindre l’ona”.

El periodista el rebat: “Rocío, però és que tu sí que ho vas fer, Olga no”.

La neta de la Jurado exposa als seus companys: “Hi ha una diferència molt clara i és que quan jo em vaig anar a ‘Supervivents’, tot això no estava…”. L’ex concursant de ‘Supervivents’ aclareix: “Olga s’ha anat al concurs amb tot este renou ací fora”.

La filla de Rocío Carrasco confessa: “Jo et puc dir amb certesa que allí les hores són mortes i que el teu cap va a 3000 per hora”. I la col·laboradora esclata: “La motxilla amb la qual s’ha anat esta senyora, no és la mateixa amb la qual em vaig anar jo”.

Els col·laboradors continuen pensant que la concursant fa malament a parlar de la seua vida personal a l’illa i la filla d’Antonio David contesta: “També cal entendre que en un moment donat explote“. La jove detalla: “Jo no l’he sentida parlar mal, en este cas, de la meua àvia”. La col·laboradora conclou el seu argument: “Al final està parlant de la seua vida”.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Les temperatures màximes pugen fins a 6 graus i freguen els 26 a Elx

Les màximes han repuntat de forma generalitzada en la Comunitat Valenciana, amb els majors ascensos a Alacant. Elx ha aconseguit 25,6 graus i diverses localitats han superat els 25.

Llibertat amb càrrecs per a Carlos Baño per presumptes irregularitats en els bons consum

Carlos Baño ha quedat en llibertat amb càrrecs després de ser detingut per presumpte frau de subvencions i falsedat en la gestió dels bons consum de 2022 i 2023 a Alacant. La causa està sota secret, la dirigix el Jutjat d'Instrucció 4 i la UDEF, i l'empresari no ha declarat.

Carlos Baño, en llibertat amb càrrecs pel cas dels bons consum

El president de la Cambra de Comerç d'Alacant, Carlos Baño, ha quedat en llibertat amb càrrecs després de la seua detenció per presumpte frau de subvencions i falsedat lligats als bons consum de 2022 i 2023. La causa roman sota secret i la defensa ha optat per no declarar fins a conéixer les perquisicions.

Rodalia seguirà sense arribar a l’Estació del Nord durant les mascletaes

Ajuntament i Delegació del Govern mantenen que les línies C-1 i C-2 no entren en l'Estació del Nord durant les mascletaes. Hi haurà reforç previ i llançadores per seguretat.

Carlos Baño, president de la Cambra de Comerç d’Alacant, ha quedat en llibertat amb càrrecs

El president de la Cambra de Comerç d'Alacant, Carlos Baño, ha quedat en llibertat amb càrrecs després de ser detingut per presumptes irregularitats en els bons de consum de 2022 i 2023. Se li atribuïxen suposats delictes de frau de subvencions i falsedat en una causa que continua oberta

Han començat les llançadores d’Albal cap a Torrent i La Torre durant les mascletaes

La Generalitat ha activat un dispositiu especial per la limitació temporal de Rodalia. Dos llançadores connecten Albal amb Torrent Avinguda i La Torre amb normalitat.

Detinguts dos menors per assaltar a dos xiques i apunyalar a una a Alacant

La Policia Nacional ha detingut a dos menors de 16 i 17 anys per un assalt amb arma blanca a Alacant. Una víctima, de 19, va ser operada d'urgència per pneumotòrax.

Paiporta agraïx la fraternitat de Navarra durant la DANA de 2024

Paiporta ha reconegut en el Palau de Navarra l'ajuda rebuda durant la DANA d'octubre de 2024, amb plaques a la Policia Foral i a servicis d'emergència. Vicent Císcar i María Chivite han subratllat els valors de solidaritat i compromís.