Hi ha comentaris en els quals s’ha passat de frenada: la reprimenda de Joaquín Prat

Els col·laboradors debaten sobre el moment en el qual la dona d’Antonio David, Olga Moreno, decideix parlar dels seus problemes personals amb la resta de companys de l’illa de ‘Supervivientes’. La filla de Rocío Carrasco defensa a la parella del seu pare i el col·laborador salta: “És una gran supervivent, una bona companya, però hi ha comentaris que s’ha passat de frenada”.

La jove li demana un exemple al seu company, i este li ofereix un: “Per exemple quan va dir: ‘em cague en la seua puta mare“. La filla d’Antonio David explica: “Jo vaig dir que anava a ser la primera persona que eixa frase no la justificaré”.

La jove segueix amb la seua defensa: “Quan jo em vaig anar a ‘Supervivientes’ tothom em va criticar dient-me que jo anava a fer un concurs parlant…”. La col·laboradora afig: “I quan vaig tornar a Espanya va ser segons va vindre l’ona”.

El periodista el rebat: “Rocío, però és que tu sí que ho vas fer, Olga no”.

La neta de la Jurado exposa als seus companys: “Hi ha una diferència molt clara i és que quan jo em vaig anar a ‘Supervivents’, tot això no estava…”. L’ex concursant de ‘Supervivents’ aclareix: “Olga s’ha anat al concurs amb tot este renou ací fora”.

La filla de Rocío Carrasco confessa: “Jo et puc dir amb certesa que allí les hores són mortes i que el teu cap va a 3000 per hora”. I la col·laboradora esclata: “La motxilla amb la qual s’ha anat esta senyora, no és la mateixa amb la qual em vaig anar jo”.

Els col·laboradors continuen pensant que la concursant fa malament a parlar de la seua vida personal a l’illa i la filla d’Antonio David contesta: “També cal entendre que en un moment donat explote“. La jove detalla: “Jo no l’he sentida parlar mal, en este cas, de la meua àvia”. La col·laboradora conclou el seu argument: “Al final està parlant de la seua vida”.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Diego Ventura imposa el seu mestratge a Castelló i tala una orella

Diego Ventura va destacar en la segona d'abonament de la Magdalena amb una actuació de tremp i domini que li va valdre una orella i una ovació. Rui Fernandes i Llija Vicens van marxar de buit davant un tancament noble però amb poca transmissió dels Espartars.

La Fiscalia sosté que Mazón no tenia competències en emergències i que no està provat que donara ordes

La Fiscalia Superior de la Comunitat Valenciana afirma que la llei no atribuïx al president competències directes en protecció civil i que no hi ha proves d'ordes seues durant la dana. El comandament únic corresponia a Interior i només canviaria si apareixen noves evidències.

El nou centre de salut Rincón de Loix millora l’atenció a 20.000 persones i tindrà urgències 24 hores abans de l’estiu

El president Juanfran Pérez Llorca ha destacat l'accessibilitat i el reforç de servicis del nou centre, operatiu des del 2 de març després de 5,5 milions d'inversió. L'edifici suma més consultes, àrees específiques i preveu rehabilitació i urgències 24 hores abans de l'estiu.

Pérez Llorca destaca en els seus 100 dies la recuperació de la normalitat en la Generalitat

El president ha reivindicat que estos primers 100 dies han retornat la normalitat i l'estabilitat, amb més de la mitat dels seus compromisos ja en marxa.

Oliu confirma que Banc Sabadell ha eixit enfortit després de l’OPA fallida del BBVA

Josep Oliu ha assegurat que Banc Sabadell ha eixit enfortit després de l'OPA fallida del BBVA i ha fixat com a repte seguir el ritme de la innovació i la IA. També ha defés que la independència preserva la competència per a les pimes i ha reclamat simplificació reguladora a Europa.

Avís groc este dimarts per pluges de fins a 20 l/m² en una hora en la Comunitat Valenciana

Aemet ha establit el nivell groc per precipitacions intenses. Alacant, Castelló i València activen l'avís amb diferents franges i acumulats.

La Generalitat oferix suport a Benidorm per a complir la sentència de la serra Gelada

La Generalitat Valenciana ha oferit suport i ajuda a l'Ajuntament de Benidorm per a complir la sentència que li imposa 350 milions per la serra Gelada. El Consell ha garantit col·laboració per a executar la fallada i ha desvinculat a l'actual govern local de l'origen del conflicte

Catalá critica que Renfe no habilite autobusos des d’Albal durant la mascletà

L'alcaldessa de València ha enlletgit a Renfe que no preveja autobusos llançadora des d'Albal durant les hores de la mascletà. La Delegació del Govern defén la mesura per seguretat i l'atribuïx a instruccions municipals.