‘No té cony’, la reacció d’Olga Moreno a la frase que s’hi ha fet viral

 

Els supervivents s’han enfrontat a una nova dinàmica. Els concursants han llegit cinc possibles frases que han dit els seus companys sobre ells. De les cinc opcions havien de triar dos.

Si les dos eren correctes, rebrien una recompensa, si una era correcta i una altra incorrecta, s’anirien com han vingut, i si les dos eren incorrectes, haurien d’acudir a la ruleta de càstigs.

En esta prova, Olga Moreno, que continua immersa en la seua gran aventura televisiva, totalment aliena al renou que la docu-sèrie de Rocío Carrasco ha generat a Espanya.

Esta ha sigut protagonista inesperada del reality quan ha eixit a relluir una sonada frase que va dir durant la docu-sèrie, ‘No té cony’.

No té cony. No ho té”, llegia totalment estranyada. Mentre s’escoltaven alguns riures que arribaven per part dels altres concursants, com les de Melyssa Pinto.

Olga s’ha quedat una miqueta desconcertada per esta frase, però per descomptat no ha entés d’on venia. L’equip de ‘Supervivientes’, amb tota la intenció, l’ha inclosa sabent que quan torne a Espanya serà una cosa que escoltarà en més d’una ocasió.

“No té el que ha de tindre”

 

Este comentari el va realitzar Rocío Carrasco quan es va detindre parlant sobre Olga Moreno en el seu documental. Va recordar el dia que van coincidir en els jutjats. Una cita en la qual també estava el seu fill, David Flores.

La malaguenya va assegurar durant una entrevista en ‘Sábado Deluxe’ que en aquell moment es va acostar a ella i li va preguntar: “De debò que no saludaràs al teu fill?”. Alguna cosa que va desmentir per complet Rocío Carrasco. “No té cony. No ho té. No té el que ha de tindre per a després d’haver-se alçat dir-me això”.
D’altra banda, la concursant ha encertat que els seus companys havien dit “Està sempre a la defensiva” i “Em veig en la final amb ella”. La malaguenya ha aconseguit un ‘pepito’.

Les frases per a altres concursants

 

Tom ha encertat en la frase “Sempre busca un minut de glòria“, però s’ha confós en afirmar que els seus companys havien dit: “Està més pendent de conquistar a Jorge que de la supervivència”.

El marroquí ha descobert que algun dels habitants de Platja Raïm va dir que “li havia envaït el dimoni“.

Gianmarco ha tingut pitjor sort que el seu company i no ha encertat cap de les frases. Per tant, l’italià ha hagut de sotmetre’s a la ruleta dels càstigs i no podrà menjar calent durant dos dies.

Melyssa tan sols ha aconseguit encertar la frase “No pesca perquè no passa massa temps en l’aigua sí”, per la qual cosa no ha guanyat cap premi, però tampoc ha sigut castigada.

 

Alejandro Albalá ha aconseguit una hamburguesa

 

Alejandro Albalá ha aconseguit una deliciosa hamburguesa en endevinar que els seus companys havien dit que “ha sigut un vague des del primer dia” i “Sempre vol que li donem menjar, però ell mai comparteix”.

El que Olga va dir a esquena de Lara que la concursant no sap

 

Entre les possibles frases que podien haver dit de Lara els seus companys, la que més ha molestat a la concursant ha sigut: “Preferisc tindre-la com a amiga que com a enemiga“.

En escoltar-la, Olga Moreno ha exclamat: “Que fort!”, i ha demanat que es comprovara si eixes paraules s’havien dit.

El que Olga ha oblidat dir a la cantant, és que ha sigut ella qui ha pronunciat eixa frase.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

La compra de vivenda per estrangers cau a Espanya però es dispara en la Comunitat Valenciana

La compravenda de vivenda per estrangers va baixar a Espanya en la segona mitat de 2025, però la Comunitat Valenciana va concentrar el 40% de les operacions de no residents, molt per davant de la resta de comunitats.

Sanitat ordena retirar un lot de la crema solar Grat SPF-50 per una substància prohibida

Sanitat ha ordenat el cessament de comercialització i la retirada del mercat d'un lot de la crema solar Grat SPF-50 després de detectar benzofenona, una substància prohibida en cosmètics, i demana als usuaris que no la utilitzen.

El PP acusa el PSPV d’indigència moral després de reobrir-se la causa del excomisionado de la dana

El PP aprofita la reobertura de la causa contra el excomisionado de la dana per falsificació de títol per a acusar el PSPV d'indigència moral i d'encadenar casos de suposat frau i corrupció en el seu entorn.

Els promotors de festivals a la Ciutat de les Arts exigixen una resposta immediata per a salvar la temporada

Els organitzadors dels festivals a la Ciutat de les Arts i les Ciències reclamen una reunió urgent amb les administracions per a evitar la paralització dels esdeveniments i un impacte econòmic estimat de 40 milions d'euros.

Pérez Llorca afrontarà en Les Corts una sessió de control centrada en la seua gestió i en la immigració

Juanfran Pérez Llorca afrontarà la setmana vinent la seua quinta sessió de control en Les Corts, marcada per les crítiques de l'oposició a la seua gestió i per una pregunta de Vox sobre l'impacte econòmic de la immigració.

Alaquàs demana ser declarada zona de vivenda altament tensionada per a frenar l’escalada de preus

L'Ajuntament d'Alaquàs aprova una moció per a sol·licitar a la Generalitat la declaració de zona altament tensionada en vivenda i reclama més parc públic, control del lloguer i límits a l'especulació immobiliària.

La Guàrdia Civil intervé 193 quilos de tabac il·lícit i 50 paquets falsificats a Pontevedra

La Guàrdia Civil intervé 193 quilos de picada de tabac il·lícit i 50 paquets falsificats a Pontevedra després d'una investigació sobre enviaments de paqueteria vinculats a vendes per internet.

Dijous amb cels poc nuvolosos i pujada de temperatures en la Comunitat Valenciana

La Comunitat Valenciana viurà un dijous d'ambient estable, amb pocs núvols, una mica de boira en el litoral i un repunt de les temperatures que continuarà el divendres.