‘No té cony’, la reacció d’Olga Moreno a la frase que s’hi ha fet viral

 

Els supervivents s’han enfrontat a una nova dinàmica. Els concursants han llegit cinc possibles frases que han dit els seus companys sobre ells. De les cinc opcions havien de triar dos.

Si les dos eren correctes, rebrien una recompensa, si una era correcta i una altra incorrecta, s’anirien com han vingut, i si les dos eren incorrectes, haurien d’acudir a la ruleta de càstigs.

En esta prova, Olga Moreno, que continua immersa en la seua gran aventura televisiva, totalment aliena al renou que la docu-sèrie de Rocío Carrasco ha generat a Espanya.

Esta ha sigut protagonista inesperada del reality quan ha eixit a relluir una sonada frase que va dir durant la docu-sèrie, ‘No té cony’.

No té cony. No ho té”, llegia totalment estranyada. Mentre s’escoltaven alguns riures que arribaven per part dels altres concursants, com les de Melyssa Pinto.

Olga s’ha quedat una miqueta desconcertada per esta frase, però per descomptat no ha entés d’on venia. L’equip de ‘Supervivientes’, amb tota la intenció, l’ha inclosa sabent que quan torne a Espanya serà una cosa que escoltarà en més d’una ocasió.

“No té el que ha de tindre”

 

Este comentari el va realitzar Rocío Carrasco quan es va detindre parlant sobre Olga Moreno en el seu documental. Va recordar el dia que van coincidir en els jutjats. Una cita en la qual també estava el seu fill, David Flores.

La malaguenya va assegurar durant una entrevista en ‘Sábado Deluxe’ que en aquell moment es va acostar a ella i li va preguntar: “De debò que no saludaràs al teu fill?”. Alguna cosa que va desmentir per complet Rocío Carrasco. “No té cony. No ho té. No té el que ha de tindre per a després d’haver-se alçat dir-me això”.
D’altra banda, la concursant ha encertat que els seus companys havien dit «Està sempre a la defensiva» i «Em veig en la final amb ella». La malaguenya ha aconseguit un ‘pepito’.

Les frases per a altres concursants

 

Tom ha encertat en la frase «Sempre busca un minut de glòria«, però s’ha confós en afirmar que els seus companys havien dit: «Està més pendent de conquistar a Jorge que de la supervivència».

El marroquí ha descobert que algun dels habitants de Platja Raïm va dir que «li havia envaït el dimoni«.

Gianmarco ha tingut pitjor sort que el seu company i no ha encertat cap de les frases. Per tant, l’italià ha hagut de sotmetre’s a la ruleta dels càstigs i no podrà menjar calent durant dos dies.

Melyssa tan sols ha aconseguit encertar la frase «No pesca perquè no passa massa temps en l’aigua sí», per la qual cosa no ha guanyat cap premi, però tampoc ha sigut castigada.

 

Alejandro Albalá ha aconseguit una hamburguesa

 

Alejandro Albalá ha aconseguit una deliciosa hamburguesa en endevinar que els seus companys havien dit que «ha sigut un vague des del primer dia» i «Sempre vol que li donem menjar, però ell mai comparteix».

El que Olga va dir a esquena de Lara que la concursant no sap

 

Entre les possibles frases que podien haver dit de Lara els seus companys, la que més ha molestat a la concursant ha sigut: «Preferisc tindre-la com a amiga que com a enemiga«.

En escoltar-la, Olga Moreno ha exclamat: «Que fort!», i ha demanat que es comprovara si eixes paraules s’havien dit.

El que Olga ha oblidat dir a la cantant, és que ha sigut ella qui ha pronunciat eixa frase.

Últimes notícies

El Festival dels Arts baixarà el volum nocturn a 80 decibels per a reduir el soroll

El Festival dels Arts limitarà el so nocturn a 80 decibels, deu menys que el màxim municipal, i instal·larà pantalles i limitadors acústics per a minimitzar l'impacte en els veïns.

Les màximes es disparen per damunt de 37 graus en diversos municipis de València

La Comunitat Valenciana viu una jornada de calor molt intensa, amb màximes per damunt de 37 graus en diversos municipis de l'interior i de la costa i valors molt alts en les tres capitals de província.

Educació situa en el 11,17% el seguiment de la vaga docent en el seu quinzé dia

La Conselleria d'Educació calcula un seguiment del 11,17% en la vaga indefinida del professorat no universitari, que suma quinze dies mentres continuen les negociacions amb els sindicats.

La jutgessa de la DANA descarta nous testimonis i protegix l’alcalde d’Algemesí

La jutgessa que investiga la gestió de la DANA d'octubre de 2024 a València rebutja citar a set testimonis i afirma que no hi ha indicis penals contra l'alcalde d'Algemesí ni altres responsables locals.

La responsable de la CHJ assegura que el Cecopi no va demanar dades de cabals el 29 d’octubre

La comissària d'Aigües de la CHJ declara que el Cecopi no va sol·licitar informació específica sobre els cabals del barranc de Poio durant la DANA del 29 d'octubre, malgrat l'augment extraordinari dels registres.

La jutgessa dels Naus ordena a la Policia reclamar documents a l’Ajuntament d’Alacant

La magistrada que investiga el cas de les vivendes públiques de la Platja de Sant Joan ordena a la Policia Nacional acudir a l'Ajuntament d'Alacant per a requerir documentació sobre la promoció dels Naus i advertix de possibles conseqüències penals per desobediència.

Professors en vaga escenifiquen una classe a l’aire lliure a València per a denunciar les seues condicions

Un grup de docents en vaga ha recreat una classe a l'aire lliure a València per a denunciar la calor a les aules i la precarietat que, segons sostenen, afecta a l'educació pública.

Educació fixa servicis mínims del 100% en les proves d’accés a fP per la vaga docent

Educació imposa servicis mínims del 100% del professorat en les proves d'accés a fP de Grau Mitjà i Superior per a evitar que la vaga indefinida perjudique l'alumnat.