‘No té cony’, la reacció d’Olga Moreno a la frase que s’hi ha fet viral

 

Els supervivents s’han enfrontat a una nova dinàmica. Els concursants han llegit cinc possibles frases que han dit els seus companys sobre ells. De les cinc opcions havien de triar dos.

Si les dos eren correctes, rebrien una recompensa, si una era correcta i una altra incorrecta, s’anirien com han vingut, i si les dos eren incorrectes, haurien d’acudir a la ruleta de càstigs.

En esta prova, Olga Moreno, que continua immersa en la seua gran aventura televisiva, totalment aliena al renou que la docu-sèrie de Rocío Carrasco ha generat a Espanya.

Esta ha sigut protagonista inesperada del reality quan ha eixit a relluir una sonada frase que va dir durant la docu-sèrie, ‘No té cony’.

No té cony. No ho té”, llegia totalment estranyada. Mentre s’escoltaven alguns riures que arribaven per part dels altres concursants, com les de Melyssa Pinto.

Olga s’ha quedat una miqueta desconcertada per esta frase, però per descomptat no ha entés d’on venia. L’equip de ‘Supervivientes’, amb tota la intenció, l’ha inclosa sabent que quan torne a Espanya serà una cosa que escoltarà en més d’una ocasió.

“No té el que ha de tindre”

 

Este comentari el va realitzar Rocío Carrasco quan es va detindre parlant sobre Olga Moreno en el seu documental. Va recordar el dia que van coincidir en els jutjats. Una cita en la qual també estava el seu fill, David Flores.

La malaguenya va assegurar durant una entrevista en ‘Sábado Deluxe’ que en aquell moment es va acostar a ella i li va preguntar: “De debò que no saludaràs al teu fill?”. Alguna cosa que va desmentir per complet Rocío Carrasco. “No té cony. No ho té. No té el que ha de tindre per a després d’haver-se alçat dir-me això”.
D’altra banda, la concursant ha encertat que els seus companys havien dit «Està sempre a la defensiva» i «Em veig en la final amb ella». La malaguenya ha aconseguit un ‘pepito’.

Les frases per a altres concursants

 

Tom ha encertat en la frase «Sempre busca un minut de glòria«, però s’ha confós en afirmar que els seus companys havien dit: «Està més pendent de conquistar a Jorge que de la supervivència».

El marroquí ha descobert que algun dels habitants de Platja Raïm va dir que «li havia envaït el dimoni«.

Gianmarco ha tingut pitjor sort que el seu company i no ha encertat cap de les frases. Per tant, l’italià ha hagut de sotmetre’s a la ruleta dels càstigs i no podrà menjar calent durant dos dies.

Melyssa tan sols ha aconseguit encertar la frase «No pesca perquè no passa massa temps en l’aigua sí», per la qual cosa no ha guanyat cap premi, però tampoc ha sigut castigada.

 

Alejandro Albalá ha aconseguit una hamburguesa

 

Alejandro Albalá ha aconseguit una deliciosa hamburguesa en endevinar que els seus companys havien dit que «ha sigut un vague des del primer dia» i «Sempre vol que li donem menjar, però ell mai comparteix».

El que Olga va dir a esquena de Lara que la concursant no sap

 

Entre les possibles frases que podien haver dit de Lara els seus companys, la que més ha molestat a la concursant ha sigut: «Preferisc tindre-la com a amiga que com a enemiga«.

En escoltar-la, Olga Moreno ha exclamat: «Que fort!», i ha demanat que es comprovara si eixes paraules s’havien dit.

El que Olga ha oblidat dir a la cantant, és que ha sigut ella qui ha pronunciat eixa frase.

Últimes notícies

Ferit un home major en quedar atrapat baix del seu tractor a Benimantell

Un home de Benimantell ha resultat ferit en quedar atrapat baix del tractor que conduïa en la zona de Fontetes. Els bombers l'han rescatat amb contusions i l'han traslladat a un hospital per a la seua valoració.

Braxton Key se’n va al Fenerbahce per dos anys després de descartar seguir al València Basket

L’ala-pivot nord-americà Braxton Key ha signat per dos temporades amb el Fenerbahce després de no acceptar l’oferta de renovació del València Basket, club del qual es declara aficionat de per vida.

Hugo Sotelo jugarà cedit al Llevant la temporada 2026-27

El Celta i el Llevant han tancat un principi dacord perquè Hugo Sotelo jugue cedit el curs 2026-27 al club valencià, pendent només de definir una possible opció de compra.

Quatre judicis a València per un intent d’homicidi entre germans, odi LGTBI, estafa i abusos policials

L’Audiència de València jutja la setmana que ve quatre casos greus: un intent d’homicidi entre germans per una herència, un delicte d’odi LGTBI, una presumpta estafa en un torneig de futbol i un cas d’abusos policials.

Pérez Llorca destaca el paper clau dels transportistes en el dia del seu patró

El president de la Generalitat, Juanfran Pérez Llorca, ha agraït als transportistes la seua aportació al 4 % del PIB valencià i als 56.000 llocs de treball que genera el sector, durant la festivitat de Sant Cristòfol organitzada per la FVET a València.

Confirmat a Alacant un cas de virus del Nil en un home de 53 anys ja donat d’alta

Sanitat ha confirmat un cas de virus del Nil en un home de 53 anys a la província d’Alacant, que ja ha rebut l’alta, i recorda les mesures per a evitar picadures de mosquit.

Milers de transportistes omplin València en honor a Sant Cristòfol

Uns mil transportistes amb tres-centes capçaleres tractors han recorregut València en la tradicional cabalgata de Sant Cristòfol, amb presència d’autoritats i de la Fallera Major.

Iniciativa-Compromís planta cara a qui criminalitza les baixes mèdiques i reivindica treball digne

Iniciativa-Compromís ha reivindicat el treball digne, la sanitat pública i els drets laborals davant de les paraules d’Alberto Núñez Feijóo sobre les baixes mèdiques, que qualifica de molt perilloses, i ha definit la seua estratègia política fins a les eleccions de 2027.