Anuncios

‘No té cony’, la reacció d’Olga Moreno a la frase que s’hi ha fet viral

 

Els supervivents s’han enfrontat a una nova dinàmica. Els concursants han llegit cinc possibles frases que han dit els seus companys sobre ells. De les cinc opcions havien de triar dos.

Si les dos eren correctes, rebrien una recompensa, si una era correcta i una altra incorrecta, s’anirien com han vingut, i si les dos eren incorrectes, haurien d’acudir a la ruleta de càstigs.

Anuncios

En esta prova, Olga Moreno, que continua immersa en la seua gran aventura televisiva, totalment aliena al renou que la docu-sèrie de Rocío Carrasco ha generat a Espanya.

Esta ha sigut protagonista inesperada del reality quan ha eixit a relluir una sonada frase que va dir durant la docu-sèrie, ‘No té cony’.

No té cony. No ho té”, llegia totalment estranyada. Mentre s’escoltaven alguns riures que arribaven per part dels altres concursants, com les de Melyssa Pinto.

Olga s’ha quedat una miqueta desconcertada per esta frase, però per descomptat no ha entés d’on venia. L’equip de ‘Supervivientes’, amb tota la intenció, l’ha inclosa sabent que quan torne a Espanya serà una cosa que escoltarà en més d’una ocasió.

“No té el que ha de tindre”

 

Este comentari el va realitzar Rocío Carrasco quan es va detindre parlant sobre Olga Moreno en el seu documental. Va recordar el dia que van coincidir en els jutjats. Una cita en la qual també estava el seu fill, David Flores.

La malaguenya va assegurar durant una entrevista en ‘Sábado Deluxe’ que en aquell moment es va acostar a ella i li va preguntar: “De debò que no saludaràs al teu fill?”. Alguna cosa que va desmentir per complet Rocío Carrasco. “No té cony. No ho té. No té el que ha de tindre per a després d’haver-se alçat dir-me això”.
D’altra banda, la concursant ha encertat que els seus companys havien dit “Està sempre a la defensiva” i “Em veig en la final amb ella”. La malaguenya ha aconseguit un ‘pepito’.

Les frases per a altres concursants

 

Tom ha encertat en la frase “Sempre busca un minut de glòria“, però s’ha confós en afirmar que els seus companys havien dit: “Està més pendent de conquistar a Jorge que de la supervivència”.

El marroquí ha descobert que algun dels habitants de Platja Raïm va dir que “li havia envaït el dimoni“.

Gianmarco ha tingut pitjor sort que el seu company i no ha encertat cap de les frases. Per tant, l’italià ha hagut de sotmetre’s a la ruleta dels càstigs i no podrà menjar calent durant dos dies.

Melyssa tan sols ha aconseguit encertar la frase “No pesca perquè no passa massa temps en l’aigua sí”, per la qual cosa no ha guanyat cap premi, però tampoc ha sigut castigada.

 

Alejandro Albalá ha aconseguit una hamburguesa

 

Alejandro Albalá ha aconseguit una deliciosa hamburguesa en endevinar que els seus companys havien dit que “ha sigut un vague des del primer dia” i “Sempre vol que li donem menjar, però ell mai comparteix”.

El que Olga va dir a esquena de Lara que la concursant no sap

 

Entre les possibles frases que podien haver dit de Lara els seus companys, la que més ha molestat a la concursant ha sigut: “Preferisc tindre-la com a amiga que com a enemiga“.

En escoltar-la, Olga Moreno ha exclamat: “Que fort!”, i ha demanat que es comprovara si eixes paraules s’havien dit.

El que Olga ha oblidat dir a la cantant, és que ha sigut ella qui ha pronunciat eixa frase.

Anuncios
Anuncios

Últimes notícies

Les tempestes descarreguen més de 50 litres per metre quadrat a Estubeny i quasi 500 llamps a Alacant

Les tempestes d'este dissabte deixen més de 50 litres per metre quadrat a Estubeny, quasi 500 llamps sobretot a Alacant i diverses incidències ateses pels bombers.

La dona ingressada a Alacant per possible hantavirus dona negatiu en la primera PCR

La primera PCR realitzada a la dona ingressada en un hospital d'Alacant per sospita de hantavirus ha donat resultat negatiu, encara que es manté el protocol amb una segona prova i l'aïllament preventiu.

La Policia Nacional investiga la violació d’una jove de 18 anys en la Marina de València

La Unitat de Família i Dona de la Policia Nacional investiga la violació amb penetració patida per una jove de 18 anys de matinada en la zona de l'aparcament de la Marina de València.

Elx i Alabés firmen un empat patit que deixa el descens encara obert

Elx i Esportiu Alabés empaten 1-1 en un partit tibant marcat per la pluja i la por de fallar, un resultat que a penes millora la seua situació en la lluita per la permanència.

Elx i Alabés firmen un empat tibant que no buida el fantasma del descens

Elx i Esportiu Alabés empaten 1-1 en un partit marcat per la tensió i la necessitat de punts, un resultat que manté als dos equips molt prop del descens.

Corberán apel·la a la necessitat del València per a aconseguir el seu millor rendiment en la lluita per la salvació

Carlos Corberán insistix que el València ha de transformar la pressió per la permanència en motivació, defén la seua planificació d'entrenaments i analitza el repte davant l'Athletic.

Athletic i València es juguen Europa i la salvació en San Mamés

Athletic i València es mesuren en San Mamés en un dol clau: els bilbaïns apuren les seues opcions europees i els valencianistes busquen allunyar-se del descens.

Esquerra Unida recolza per unanimitat la vaga educativa indefinida en la Comunitat Valenciana

El Consell Polític Nacional d'Esquerra Unida del País Valencià aprova per unanimitat una resolució de suport a la vaga educativa indefinida de l'11 de maig i al professorat valencià, i responsabilitza al govern del PP i Vox de la deterioració del sistema.
Anuncios