‘No té cony’, la reacció d’Olga Moreno a la frase que s’hi ha fet viral

 

Els supervivents s’han enfrontat a una nova dinàmica. Els concursants han llegit cinc possibles frases que han dit els seus companys sobre ells. De les cinc opcions havien de triar dos.

Si les dos eren correctes, rebrien una recompensa, si una era correcta i una altra incorrecta, s’anirien com han vingut, i si les dos eren incorrectes, haurien d’acudir a la ruleta de càstigs.

En esta prova, Olga Moreno, que continua immersa en la seua gran aventura televisiva, totalment aliena al renou que la docu-sèrie de Rocío Carrasco ha generat a Espanya.

Esta ha sigut protagonista inesperada del reality quan ha eixit a relluir una sonada frase que va dir durant la docu-sèrie, ‘No té cony’.

No té cony. No ho té”, llegia totalment estranyada. Mentre s’escoltaven alguns riures que arribaven per part dels altres concursants, com les de Melyssa Pinto.

Olga s’ha quedat una miqueta desconcertada per esta frase, però per descomptat no ha entés d’on venia. L’equip de ‘Supervivientes’, amb tota la intenció, l’ha inclosa sabent que quan torne a Espanya serà una cosa que escoltarà en més d’una ocasió.

“No té el que ha de tindre”

 

Este comentari el va realitzar Rocío Carrasco quan es va detindre parlant sobre Olga Moreno en el seu documental. Va recordar el dia que van coincidir en els jutjats. Una cita en la qual també estava el seu fill, David Flores.

La malaguenya va assegurar durant una entrevista en ‘Sábado Deluxe’ que en aquell moment es va acostar a ella i li va preguntar: “De debò que no saludaràs al teu fill?”. Alguna cosa que va desmentir per complet Rocío Carrasco. “No té cony. No ho té. No té el que ha de tindre per a després d’haver-se alçat dir-me això”.
D’altra banda, la concursant ha encertat que els seus companys havien dit “Està sempre a la defensiva” i “Em veig en la final amb ella”. La malaguenya ha aconseguit un ‘pepito’.

Les frases per a altres concursants

 

Tom ha encertat en la frase “Sempre busca un minut de glòria“, però s’ha confós en afirmar que els seus companys havien dit: “Està més pendent de conquistar a Jorge que de la supervivència”.

El marroquí ha descobert que algun dels habitants de Platja Raïm va dir que “li havia envaït el dimoni“.

Gianmarco ha tingut pitjor sort que el seu company i no ha encertat cap de les frases. Per tant, l’italià ha hagut de sotmetre’s a la ruleta dels càstigs i no podrà menjar calent durant dos dies.

Melyssa tan sols ha aconseguit encertar la frase “No pesca perquè no passa massa temps en l’aigua sí”, per la qual cosa no ha guanyat cap premi, però tampoc ha sigut castigada.

 

Alejandro Albalá ha aconseguit una hamburguesa

 

Alejandro Albalá ha aconseguit una deliciosa hamburguesa en endevinar que els seus companys havien dit que “ha sigut un vague des del primer dia” i “Sempre vol que li donem menjar, però ell mai comparteix”.

El que Olga va dir a esquena de Lara que la concursant no sap

 

Entre les possibles frases que podien haver dit de Lara els seus companys, la que més ha molestat a la concursant ha sigut: “Preferisc tindre-la com a amiga que com a enemiga“.

En escoltar-la, Olga Moreno ha exclamat: “Que fort!”, i ha demanat que es comprovara si eixes paraules s’havien dit.

El que Olga ha oblidat dir a la cantant, és que ha sigut ella qui ha pronunciat eixa frase.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Elísabet Benavent llança Una xiqueta bona, un romanç que reivindica l’amor en el quotidià

Elísabet Benavent publica Una xiqueta bona, la seua novel·la número 26, un romanç que desplaça l'èpica de l'amor cap als gestos quotidians i qüestiona la síndrome de la xiqueta bona.

Científics espanyols descobrixen l’interruptor que usen les plantes per a defendre’s de la sequera

Un equip d'investigació espanyol ha identificat l'interruptor molecular que activa la defensa de les plantes davant la sequera i ha demostrat que pot modificar-se per a crear cultius més eficients en l'ús de l'aigua.

Un ex alt càrrec de Transports, testimoni clau en el juí del Suprem a Ábalos pels contractes de màscares

La quinta jornada del juí en el Suprem pels contractes de màscares situa com a testimoni clau al exsubsecretario de Transports, Jesús Manuel Gómez, a qui José Luis Ábalos atribuïx la tramitació de les adjudicacions sota sospita.

La soledat empitjora la memòria dels majors però no accelera la seua deterioració

Un estudi europeu amb més de 10.000 majors conclou que la soledat s'associa a pitjor memòria, però no accelera la deterioració cognitiva al llarg de set anys.

Awa Fam fa història en la WNBA en ser número 3 del draft i liderar la gran nit espanyola

Awa Fam va ser triada en el número 3 del draft de la WNBA per Seattle Storm i va firmar la millor elecció d'un jugador espanyol en la història de la NBA i la WNBA, en una nit amb triple presència espanyola.

Cel poc nuvolós i pujada de temperatures en la Comunitat Valenciana

La Comunitat Valenciana viurà un dimarts de cels poc nuvolosos i temperatures a l'alça, amb vent del nord-oest fort en el nord de Castelló i un dimecres més estable.

Un terratrémol de magnitud 2,6 sacseja Oliva i es deixa sentir a la Safor i la Marina Alta

Un terratrémol de magnitud 2,6 amb epicentre a Oliva es va registrar sobre les 21.53 hores i va ser percebut en nombroses localitats de la Safor i la Marina Alta, sense incidents ressenyables.

La ratxa de Carlos Espí manté viu al Llevant davant el Getafe

Un gol de Carlos Espí en el minut 83 va donar al Llevant una victòria agònica davant el Getafe després de fallar dos penals i li permet seguir a quatre punts de la salvació.