12.8 C
València
Dissabte, 27 desembre, 2025

No donen crèdit: A qui intenten enganyar en la final de ‘Supervivientes’?

 

Jorge Javier Vázquez és un dels presentadors més transparents de la televisió i segurament per això, hi ha tants espectadors que se senten identificats amb ell i ho secunden sempre. No obstant això, la sinceritat se li ha anat de les mans i la seua confessió en directe podria jugar-li un important problema a Telecinco i al grup Mediaset.

Anit es va emetre la primera part de la gran final de ‘Supervivientes’ i que es complementarà amb la final de les finals el divendres amb l’absència de Jorge. Perquè el presentador estarà en eixe moment a Barcelona representant la seua funció teatral, deixant-li el plató a Carlos Sobera i que el substituirà.

 

No obstant això, la semi final de hui sí que l’està presentant el català i la veritat és que ha començat amb mal peu.

La nit de la primera final de ‘Supervivientes 2021‘ ha començat amb polèmica. El reality de supervivència ha arrancat emprant l’helicòpter per a fer la tradicional arribada dels supervivents a les instal·lacions de Mediaset. Un trajecte en el qual en esta ocasió l’han fet els dos nominats del programa: Tom Brusse i Olga Moreno. Posteriorment ho ha fet la resta de finalistes.

 

Helicòpter 

 

Res més començar el programa, a les deu de la nit, Jorge Javier Vázquez ha fet la seua tradicional entrada en plató per a, tot seguit, connectar amb els dos concursants. El programa ha emés unes imatges de Tom i Olga muntats en un helicòpter que sobrevolava els cels de la capital. Des de dalt, els concursants han respost a les preguntes del presentador.

Minuts més tard aterraven en Mediaset on es fonien en un tendre i emocionant abraçada amb Lara Ávarez que els esperava en la improvisada pista d’aterratge. Tota esta primera part del programa ha cridat poderosament l’atenció dels espectadors i no precisament pel tancament del televoto o les últimes confessions dels nominats.

Concretament es va registrar per la vesprada, alguna cosa que no es podia amagar tenint en compte que des de la finestra de l’helicòpter es podia veure el cel clar. Una pista més que evident que això havia sigut gravat a plena llum del dia. Per este motiu Jorge Javier ha explicat que des de fa uns anys, l’escena de l’helicòpter no es pot fer en directe per un motiu legal i de molt de pes.

Segons sembla que existeix una normativa d’aviació que indica que quan es va la llum del dia. Els vols particulars no poden sobrevolar el territori urbà per a no molestar a les persones que viuen a prop i tampoc perquè la falta de visibilitat no puga generar accidents.

Per això, Jorge Javier ha hagut de contar que aqueix tram del programa havia sigut gravat. Una tècnica que es copia des de ja fa diversos anys i que permet al programa mantindre la litúrgia de l’helicòpter, encara que siga amb un cert parany. 

Esta sinceritat per part de Vázquez ha sigut entés com una cosa negativa i els seguidors del programa no han tardat a carregar contra Supervivientes.

Pel que sembla en pantalla es podia llegir un rètol que certificava que s’estava fent en directe. “Directe: Helicòpter”, apuntava este escrit. Això ha donat cabuda a nombroses crítiques que no són noves, ja que en cada gala final succeeix el mateix.

Sembla que la gent no ha entés que solament s’han gravat els vint primers minuts de programa. Que són en els quals s’ha pogut veure als concursants arribant a les instal·lacions de Mediaset. A partir d’eixe moment, el programa ja s’ha représ en rigorós directe i per tant.

Tant els vots telefònics com la primera expulsió s’ha realitzat en temps real i sense cap mena de trampa. Però això no ha sigut entés i en qüestió de segons s’han començat a amuntegar desenes de missatges que acusaven de tongo a l’organització del programa.

Segurament esta polèmica us sonarà perquè en les últimes edicions el programa també ha notificat que la part inicial del programa era gravada. No obstant això, cada any es desperta la mateixa polèmica en els dies previs a la gran final.

 

L’agraïment de Jorge Javier Vázquez

 

Jorge Javier ha volgut aprofitar l’última gala que ell presentarà en esta edició per a donar les gràcies als elements clau perquè el programa haja collit estes bones audiències.

Per això, ha agraït a tots els concursants que li ho hagen posat tan fàcil per a dur a terme el programa.
Sense posar cap mena d’impediment i facilitant molt el treball de tot l’equip desplaçat a Hondures. I que durant quatre mesos s’allunyen de les seues famílies per a formar part d’esta trepidant experiència televisiva. 

Últimes notícies

Aemet eleva a taronja l’avís per pluges del diumenge a la província de València

Aemet ha elevat a taronja l'avís per pluges en tota la província de València per a este diumenge. L'episodi estarà actiu de 7 a 24 hores i deixarà acumulats molt intensos.

Les pluges del dissabte deixen fins a 76,8 l/m² en l’Albufera i 68 a Benicarló

La jornada ha deixat acumulats destacats en la Comunitat Valenciana, amb el major registre en l'Albufera. Aemet eleva a taronja l'avís a l'interior de València este diumenge.

El futbol es bolca amb Fernando Martín després del naufragi a Indonèsia

RFEF, LaLiga i nombrosos clubs han expressat el seu pesar per l'entrenador del València femení B i tres dels seus fills després d'un naufragi a Indonèsia. El rescat continua en marxa.

Desapareixen en un naufragi a Indonèsia un exfutbolista valencià i tres dels seus fills

Els quatre desapareguts després de l'enfonsament prop de l'illa de Padar són Fernando Martín Carreras, de 44 anys, i tres dels seus fills. La mare i una altra filla van ser rescatades i continua un operatiu de busca de 3 a 4 dies.

Luís Castro arriba al Llevant amb convicció i sense exigir fitxatges

El nou tècnic del Llevant firma fins a 2027 i fixa la permanència com a objectiu. Confia en la plantilla, no imposa reforços i incorpora a Vicente Iborra al seu cos tècnic.

Indonèsia reprendrà el diumenge la busca d’un espanyol i tres dels seus fills després d’un naufragi

Els equips de rescat reprendran el diumenge la busca d'un espanyol i tres dels seus fills desapareguts després del naufragi d'una embarcació prop de l'illa de Padar, a l'est de Bali. Les operacions s'han vist limitades per ones, corrents i pluges.

Quatre membres d’una família valenciana, desapareguts després d’un naufragi a Indonèsia

Quatre espanyols de València seguixen desapareguts després de l'enfonsament d'una embarcació turística prop de l'illa de Padar. Exteriors fa costat a les famílies i el rescat continua.

Indonèsia reprendrà el diumenge la busca d’un espanyol i tres dels seus fills després d’un naufragi

Els equips de rescat reprendran el diumenge la busca d'un ciutadà espanyol i tres dels seus fills desapareguts després del naufragi d'una embarcació prop de l'illa de Padar. L'esposa i una altra filla van ser rescatades, al costat de quatre tripulants i un guia.