No donen crèdit: A qui intenten enganyar en la final de ‘Supervivientes’?

 

Jorge Javier Vázquez és un dels presentadors més transparents de la televisió i segurament per això, hi ha tants espectadors que se senten identificats amb ell i ho secunden sempre. No obstant això, la sinceritat se li ha anat de les mans i la seua confessió en directe podria jugar-li un important problema a Telecinco i al grup Mediaset.

Anit es va emetre la primera part de la gran final de ‘Supervivientes’ i que es complementarà amb la final de les finals el divendres amb l’absència de Jorge. Perquè el presentador estarà en eixe moment a Barcelona representant la seua funció teatral, deixant-li el plató a Carlos Sobera i que el substituirà.

 

No obstant això, la semi final de hui sí que l’està presentant el català i la veritat és que ha començat amb mal peu.

La nit de la primera final de ‘Supervivientes 2021‘ ha començat amb polèmica. El reality de supervivència ha arrancat emprant l’helicòpter per a fer la tradicional arribada dels supervivents a les instal·lacions de Mediaset. Un trajecte en el qual en esta ocasió l’han fet els dos nominats del programa: Tom Brusse i Olga Moreno. Posteriorment ho ha fet la resta de finalistes.

 

Helicòpter 

 

Res més començar el programa, a les deu de la nit, Jorge Javier Vázquez ha fet la seua tradicional entrada en plató per a, tot seguit, connectar amb els dos concursants. El programa ha emés unes imatges de Tom i Olga muntats en un helicòpter que sobrevolava els cels de la capital. Des de dalt, els concursants han respost a les preguntes del presentador.

Minuts més tard aterraven en Mediaset on es fonien en un tendre i emocionant abraçada amb Lara Ávarez que els esperava en la improvisada pista d’aterratge. Tota esta primera part del programa ha cridat poderosament l’atenció dels espectadors i no precisament pel tancament del televoto o les últimes confessions dels nominats.

Concretament es va registrar per la vesprada, alguna cosa que no es podia amagar tenint en compte que des de la finestra de l’helicòpter es podia veure el cel clar. Una pista més que evident que això havia sigut gravat a plena llum del dia. Per este motiu Jorge Javier ha explicat que des de fa uns anys, l’escena de l’helicòpter no es pot fer en directe per un motiu legal i de molt de pes.

Segons sembla que existeix una normativa d’aviació que indica que quan es va la llum del dia. Els vols particulars no poden sobrevolar el territori urbà per a no molestar a les persones que viuen a prop i tampoc perquè la falta de visibilitat no puga generar accidents.

Per això, Jorge Javier ha hagut de contar que aqueix tram del programa havia sigut gravat. Una tècnica que es copia des de ja fa diversos anys i que permet al programa mantindre la litúrgia de l’helicòpter, encara que siga amb un cert parany. 

Esta sinceritat per part de Vázquez ha sigut entés com una cosa negativa i els seguidors del programa no han tardat a carregar contra Supervivientes.

Pel que sembla en pantalla es podia llegir un rètol que certificava que s’estava fent en directe. “Directe: Helicòpter”, apuntava este escrit. Això ha donat cabuda a nombroses crítiques que no són noves, ja que en cada gala final succeeix el mateix.

Sembla que la gent no ha entés que solament s’han gravat els vint primers minuts de programa. Que són en els quals s’ha pogut veure als concursants arribant a les instal·lacions de Mediaset. A partir d’eixe moment, el programa ja s’ha représ en rigorós directe i per tant.

Tant els vots telefònics com la primera expulsió s’ha realitzat en temps real i sense cap mena de trampa. Però això no ha sigut entés i en qüestió de segons s’han començat a amuntegar desenes de missatges que acusaven de tongo a l’organització del programa.

Segurament esta polèmica us sonarà perquè en les últimes edicions el programa també ha notificat que la part inicial del programa era gravada. No obstant això, cada any es desperta la mateixa polèmica en els dies previs a la gran final.

 

L’agraïment de Jorge Javier Vázquez

 

Jorge Javier ha volgut aprofitar l’última gala que ell presentarà en esta edició per a donar les gràcies als elements clau perquè el programa haja collit estes bones audiències.

Per això, ha agraït a tots els concursants que li ho hagen posat tan fàcil per a dur a terme el programa.
Sense posar cap mena d’impediment i facilitant molt el treball de tot l’equip desplaçat a Hondures. I que durant quatre mesos s’allunyen de les seues famílies per a formar part d’esta trepidant experiència televisiva. 

Últimes notícies

El PSPV alerta d’un augment del 325 % en ecografies derivades a la sanitat privada

La portaveu de Sanitat del PSPV-PSOE en Les Corts, Yaissel Sánchez, ha denunciat que el Consell ha incrementat un 325 % les ecografies derivades a centres privats entre 2022 i 2025. La diputada acusa el PP de desviar recursos de la sanitat pública a la privada mentre continuen creixent les llistes d’espera.

Dani Raba s’estrena com a golejador amb el Valencia en Lliga any i mig després

Dani Raba ha marcat el seu primer gol amb el Valencia CF en l’empat a El Sardinero contra el Racing, el seu primer en Lliga en any i mig. El tant, al minut 2, és també el més matiner del club en els últims anys.

El València vol fer bo a Mestalla el punt d’El Sardinero

José Luis Gayà i Dani Raba coincidixen que el València ha de fer bo el punt sumat davant el Racing amb dos triomfs seguits a Mestalla contra Athletic i Villarreal.

Una planta nova ret el seu nom a l’agent mediambiental Cristina Gallardo

El CIEF ha descrit dos novetats botàniques a la Comunitat Valenciana: el nou híbrid 'Teucrium cristinae', dedicat a l’agent mediambiental Cristina Gallardo, i l’espècie endèmica 'Limonium novovalentinum', localitzada al centre-sud de la província de València.

El Villarreal C es dispara en el lideratge del grup VI de Tercera Federació

El Villarreal C ha consolidat el lideratge del grup VI de Tercera Federació després de golejar el Buñol en la sisena jornada, marcada també per la primera victòria del Torrellano i diversos empats ajustats.

Les fibres reciclades i naturals confirmen el seu potencial contra el soroll als edificis

Un estudi de la UPV ha demostrat que materials acústics fets amb fibres reciclades i naturals mantenen gran part de les seues prestacions després de més de setze anys d’envelliment, i es consoliden com una alternativa sostenible per a millorar el confort sonor dels edificis.

Salven cinc treballadors i 3.300 porcs en un incendi en una granja de Benaguasil

Cinc treballadors i uns 3.300 porcs han sigut rescatats sans i estalvis d’una explotació porcina de Benaguasil després d’un incendi que va generar una gran columna de fum però sense causar danys personals ni la mort d’animals.

Ford Almussafes obri una nova etapa en el seu 50 aniversari amb l’aliança amb Geely

La fàbrica de Ford a Almussafes complix 50 anys mentre tanca una aliança amb Geely que garantix cinc models en producció i augura més faena i estabilitat per a la plantilla a partir de 2028.