No donen crèdit: A qui intenten enganyar en la final de ‘Supervivientes’?

 

Jorge Javier Vázquez és un dels presentadors més transparents de la televisió i segurament per això, hi ha tants espectadors que se senten identificats amb ell i ho secunden sempre. No obstant això, la sinceritat se li ha anat de les mans i la seua confessió en directe podria jugar-li un important problema a Telecinco i al grup Mediaset.

Anit es va emetre la primera part de la gran final de ‘Supervivientes’ i que es complementarà amb la final de les finals el divendres amb l’absència de Jorge. Perquè el presentador estarà en eixe moment a Barcelona representant la seua funció teatral, deixant-li el plató a Carlos Sobera i que el substituirà.

 

No obstant això, la semi final de hui sí que l’està presentant el català i la veritat és que ha començat amb mal peu.

La nit de la primera final de ‘Supervivientes 2021‘ ha començat amb polèmica. El reality de supervivència ha arrancat emprant l’helicòpter per a fer la tradicional arribada dels supervivents a les instal·lacions de Mediaset. Un trajecte en el qual en esta ocasió l’han fet els dos nominats del programa: Tom Brusse i Olga Moreno. Posteriorment ho ha fet la resta de finalistes.

 

Helicòpter 

 

Res més començar el programa, a les deu de la nit, Jorge Javier Vázquez ha fet la seua tradicional entrada en plató per a, tot seguit, connectar amb els dos concursants. El programa ha emés unes imatges de Tom i Olga muntats en un helicòpter que sobrevolava els cels de la capital. Des de dalt, els concursants han respost a les preguntes del presentador.

Minuts més tard aterraven en Mediaset on es fonien en un tendre i emocionant abraçada amb Lara Ávarez que els esperava en la improvisada pista d’aterratge. Tota esta primera part del programa ha cridat poderosament l’atenció dels espectadors i no precisament pel tancament del televoto o les últimes confessions dels nominats.

Concretament es va registrar per la vesprada, alguna cosa que no es podia amagar tenint en compte que des de la finestra de l’helicòpter es podia veure el cel clar. Una pista més que evident que això havia sigut gravat a plena llum del dia. Per este motiu Jorge Javier ha explicat que des de fa uns anys, l’escena de l’helicòpter no es pot fer en directe per un motiu legal i de molt de pes.

Segons sembla que existeix una normativa d’aviació que indica que quan es va la llum del dia. Els vols particulars no poden sobrevolar el territori urbà per a no molestar a les persones que viuen a prop i tampoc perquè la falta de visibilitat no puga generar accidents.

Per això, Jorge Javier ha hagut de contar que aqueix tram del programa havia sigut gravat. Una tècnica que es copia des de ja fa diversos anys i que permet al programa mantindre la litúrgia de l’helicòpter, encara que siga amb un cert parany. 

Esta sinceritat per part de Vázquez ha sigut entés com una cosa negativa i els seguidors del programa no han tardat a carregar contra Supervivientes.

Pel que sembla en pantalla es podia llegir un rètol que certificava que s’estava fent en directe. “Directe: Helicòpter”, apuntava este escrit. Això ha donat cabuda a nombroses crítiques que no són noves, ja que en cada gala final succeeix el mateix.

Sembla que la gent no ha entés que solament s’han gravat els vint primers minuts de programa. Que són en els quals s’ha pogut veure als concursants arribant a les instal·lacions de Mediaset. A partir d’eixe moment, el programa ja s’ha représ en rigorós directe i per tant.

Tant els vots telefònics com la primera expulsió s’ha realitzat en temps real i sense cap mena de trampa. Però això no ha sigut entés i en qüestió de segons s’han començat a amuntegar desenes de missatges que acusaven de tongo a l’organització del programa.

Segurament esta polèmica us sonarà perquè en les últimes edicions el programa també ha notificat que la part inicial del programa era gravada. No obstant això, cada any es desperta la mateixa polèmica en els dies previs a la gran final.

 

L’agraïment de Jorge Javier Vázquez

 

Jorge Javier ha volgut aprofitar l’última gala que ell presentarà en esta edició per a donar les gràcies als elements clau perquè el programa haja collit estes bones audiències.

Per això, ha agraït a tots els concursants que li ho hagen posat tan fàcil per a dur a terme el programa.
Sense posar cap mena d’impediment i facilitant molt el treball de tot l’equip desplaçat a Hondures. I que durant quatre mesos s’allunyen de les seues famílies per a formar part d’esta trepidant experiència televisiva. 

Últimes notícies

Elda immortalitza Pedrito Rico amb una escultura a la plaça Major

Elda ha homenatjat el cantant Pedrito Rico amb la inauguració d’una escultura en bronze a la plaça Major, obra de l’escultor local Carlos Martínez, en un acte emotiu amb família i veïns.

Un home ferit en un xoc entre dos camions a la Font de la Figuera

Un home ha resultat ferit este dijous en col·lisionar dos camions a la Font de la Figuera. Els bombers l'han excarcerat i un helicòpter medicalitzat l'ha traslladat a l'hospital.

El Valencia Basket incorpora Mouhamadou Gueye per reforçar el joc interior

El Valencia Basket ha tancat el fitxatge de l’ala-pivot Mouhamadou Gueye, nord-americà amb passaport senegalés, per una temporada, en el seu primer pas pel bàsquet europeu.

Reventons càlids amb ratxes de més de 90 km/h sacsegen el sud d’Alacant

Diverses zones del sud de la província d’Alacant han patit esta vesprada reventons càlids amb ratxes de vent molt fortes i una pujada sobtada de temperatures, en una jornada amb avís roig per calor extrema.

María Collados i Nayra Luque, noves Reines de les Festes de Castelló en 2027

María Collados Marzá ha sigut designada Reina de les Festes de Castelló de 2027 i la xiqueta Nayra Luque Beltrán serà la Reina Infantil, després de la telefonada de l'alcaldessa Begoña Carrasco.

Hisienda insta el PP a no frenar la quita del deute que afavorix sobretot les seues autonomies

El ministre d’Hisenda, Arcadi España, ha demanat al PP en el Congrés que no bloquege la llei que permet condonar més de 83.000 milions del deute autonòmic, una mesura que beneficia sobretot comunitats governades pels populars com Andalusia, la Comunitat Valenciana i Múrcia.

Bicorp encapçala la tercera onada de calor amb quasi 44 graus

La tercera onada de calor de l’estiu ha deixat fins a 43,9 graus a Bicorp i més de 40 graus en nombroses localitats de l’interior de València i Alacant.

L’alacantina Awa Fam brilla amb el seu primer doble-doble a la WNBA

La pívot de Santa Pola Awa Fam ha signat el seu primer doble-doble en la WNBA amb 10 punts i 10 rebots, tot i la derrota de Seattle Storm davant Minnesota Lynx.