No donen crèdit: A qui intenten enganyar en la final de ‘Supervivientes’?

 

Jorge Javier Vázquez és un dels presentadors més transparents de la televisió i segurament per això, hi ha tants espectadors que se senten identificats amb ell i ho secunden sempre. No obstant això, la sinceritat se li ha anat de les mans i la seua confessió en directe podria jugar-li un important problema a Telecinco i al grup Mediaset.

Anit es va emetre la primera part de la gran final de ‘Supervivientes’ i que es complementarà amb la final de les finals el divendres amb l’absència de Jorge. Perquè el presentador estarà en eixe moment a Barcelona representant la seua funció teatral, deixant-li el plató a Carlos Sobera i que el substituirà.

 

No obstant això, la semi final de hui sí que l’està presentant el català i la veritat és que ha començat amb mal peu.

La nit de la primera final de ‘Supervivientes 2021‘ ha començat amb polèmica. El reality de supervivència ha arrancat emprant l’helicòpter per a fer la tradicional arribada dels supervivents a les instal·lacions de Mediaset. Un trajecte en el qual en esta ocasió l’han fet els dos nominats del programa: Tom Brusse i Olga Moreno. Posteriorment ho ha fet la resta de finalistes.

 

Helicòpter 

 

Res més començar el programa, a les deu de la nit, Jorge Javier Vázquez ha fet la seua tradicional entrada en plató per a, tot seguit, connectar amb els dos concursants. El programa ha emés unes imatges de Tom i Olga muntats en un helicòpter que sobrevolava els cels de la capital. Des de dalt, els concursants han respost a les preguntes del presentador.

Minuts més tard aterraven en Mediaset on es fonien en un tendre i emocionant abraçada amb Lara Ávarez que els esperava en la improvisada pista d’aterratge. Tota esta primera part del programa ha cridat poderosament l’atenció dels espectadors i no precisament pel tancament del televoto o les últimes confessions dels nominats.

Concretament es va registrar per la vesprada, alguna cosa que no es podia amagar tenint en compte que des de la finestra de l’helicòpter es podia veure el cel clar. Una pista més que evident que això havia sigut gravat a plena llum del dia. Per este motiu Jorge Javier ha explicat que des de fa uns anys, l’escena de l’helicòpter no es pot fer en directe per un motiu legal i de molt de pes.

Segons sembla que existeix una normativa d’aviació que indica que quan es va la llum del dia. Els vols particulars no poden sobrevolar el territori urbà per a no molestar a les persones que viuen a prop i tampoc perquè la falta de visibilitat no puga generar accidents.

Per això, Jorge Javier ha hagut de contar que aqueix tram del programa havia sigut gravat. Una tècnica que es copia des de ja fa diversos anys i que permet al programa mantindre la litúrgia de l’helicòpter, encara que siga amb un cert parany. 

Esta sinceritat per part de Vázquez ha sigut entés com una cosa negativa i els seguidors del programa no han tardat a carregar contra Supervivientes.

Pel que sembla en pantalla es podia llegir un rètol que certificava que s’estava fent en directe. “Directe: Helicòpter”, apuntava este escrit. Això ha donat cabuda a nombroses crítiques que no són noves, ja que en cada gala final succeeix el mateix.

Sembla que la gent no ha entés que solament s’han gravat els vint primers minuts de programa. Que són en els quals s’ha pogut veure als concursants arribant a les instal·lacions de Mediaset. A partir d’eixe moment, el programa ja s’ha représ en rigorós directe i per tant.

Tant els vots telefònics com la primera expulsió s’ha realitzat en temps real i sense cap mena de trampa. Però això no ha sigut entés i en qüestió de segons s’han començat a amuntegar desenes de missatges que acusaven de tongo a l’organització del programa.

Segurament esta polèmica us sonarà perquè en les últimes edicions el programa també ha notificat que la part inicial del programa era gravada. No obstant això, cada any es desperta la mateixa polèmica en els dies previs a la gran final.

 

L’agraïment de Jorge Javier Vázquez

 

Jorge Javier ha volgut aprofitar l’última gala que ell presentarà en esta edició per a donar les gràcies als elements clau perquè el programa haja collit estes bones audiències.

Per això, ha agraït a tots els concursants que li ho hagen posat tan fàcil per a dur a terme el programa.
Sense posar cap mena d’impediment i facilitant molt el treball de tot l’equip desplaçat a Hondures. I que durant quatre mesos s’allunyen de les seues famílies per a formar part d’esta trepidant experiència televisiva. 

Últimes notícies

Ramón Terrats torna al Getafe traspassat pel Villarreal

El migcampista Ramón Terrats ha sigut traspassat pel Villarreal al Getafe, on ja va jugar en la temporada 24-25 i on començarà ara una segona etapa a les ordres de José Bordalás.

Recomanen confinar-se per la columna de fum d’un incendi en un desguàs d’El Verger

Un incendi en un desguàs d’El Verger ha generat una intensa columna de fum i s’ha recomanat als veïns de la zona afectada que es confinen a casa i eviten acostar-se a l’incendi.

Castelló envia 24.000 quilos d’ajuda a les víctimes del terratrémol de Veneçuela

L’Ajuntament de Castelló ha organitzat l’enviament de 24.000 quilos d’aliments i productes de primera necessitat a Veneçuela per a donar suport als afectats pel terratrémol, amb la col·laboració d’associacions veneçolanes i la Generalitat.

Una gran columna de fum alarma Villena per un incendi en una planta de reciclatge

Un incendi en una planta de reciclatge a la carretera de Caudete, a Villena, ha generat una gran columna de fum i ha mobilitzat nombrosos efectius de Bombers i mitjans de l’empresa.

Mor un jove ofegat mentre es banyava al riu Xúquer a Sumacàrcer

Un jove ha mort ofegat este dimecres al riu Xúquer, a l’àrea recreativa de l’Esgoletja de Sumacàrcer, malgrat l’ampli dispositiu de rescat mobilitzat.

Llocnou del Fenollet arriba als 44,3 graus en el tercer dia d’ona de calor

L’ona de calor ha deixat este dimecres fins a 44,3 graus a Llocnou del Fenollet i més de 42 graus en nombrosos municipis valencians, segons Avamet.

Llocnou del Fenollet arriba als 44,3 graus en el tercer dia d’ona de calor

L’ona de calor que afecta la Comunitat Valenciana ha deixat este dimecres 44,3 graus a Llocnou del Fenollet i més de 42 graus en nombrosos municipis de la Costera i voltants, segons Avamet.

El nou edifici d’hospitalització del Clínic obrirà en novembre amb 168 habitacions i 29 boxs de crítics

El nou edifici d’hospitalització del Hospital Clínic de València ha assolit el 98 % d’execució, finalitzarà les obres en setembre i començarà a funcionar en novembre amb 168 habitacions i 29 boxs de crítics.