No donen crèdit: A qui intenten enganyar en la final de ‘Supervivientes’?

 

Jorge Javier Vázquez és un dels presentadors més transparents de la televisió i segurament per això, hi ha tants espectadors que se senten identificats amb ell i ho secunden sempre. No obstant això, la sinceritat se li ha anat de les mans i la seua confessió en directe podria jugar-li un important problema a Telecinco i al grup Mediaset.

Anit es va emetre la primera part de la gran final de ‘Supervivientes’ i que es complementarà amb la final de les finals el divendres amb l’absència de Jorge. Perquè el presentador estarà en eixe moment a Barcelona representant la seua funció teatral, deixant-li el plató a Carlos Sobera i que el substituirà.

 

No obstant això, la semi final de hui sí que l’està presentant el català i la veritat és que ha començat amb mal peu.

La nit de la primera final de ‘Supervivientes 2021‘ ha començat amb polèmica. El reality de supervivència ha arrancat emprant l’helicòpter per a fer la tradicional arribada dels supervivents a les instal·lacions de Mediaset. Un trajecte en el qual en esta ocasió l’han fet els dos nominats del programa: Tom Brusse i Olga Moreno. Posteriorment ho ha fet la resta de finalistes.

 

Helicòpter 

 

Res més començar el programa, a les deu de la nit, Jorge Javier Vázquez ha fet la seua tradicional entrada en plató per a, tot seguit, connectar amb els dos concursants. El programa ha emés unes imatges de Tom i Olga muntats en un helicòpter que sobrevolava els cels de la capital. Des de dalt, els concursants han respost a les preguntes del presentador.

Minuts més tard aterraven en Mediaset on es fonien en un tendre i emocionant abraçada amb Lara Ávarez que els esperava en la improvisada pista d’aterratge. Tota esta primera part del programa ha cridat poderosament l’atenció dels espectadors i no precisament pel tancament del televoto o les últimes confessions dels nominats.

Concretament es va registrar per la vesprada, alguna cosa que no es podia amagar tenint en compte que des de la finestra de l’helicòpter es podia veure el cel clar. Una pista més que evident que això havia sigut gravat a plena llum del dia. Per este motiu Jorge Javier ha explicat que des de fa uns anys, l’escena de l’helicòpter no es pot fer en directe per un motiu legal i de molt de pes.

Segons sembla que existeix una normativa d’aviació que indica que quan es va la llum del dia. Els vols particulars no poden sobrevolar el territori urbà per a no molestar a les persones que viuen a prop i tampoc perquè la falta de visibilitat no puga generar accidents.

Per això, Jorge Javier ha hagut de contar que aqueix tram del programa havia sigut gravat. Una tècnica que es copia des de ja fa diversos anys i que permet al programa mantindre la litúrgia de l’helicòpter, encara que siga amb un cert parany. 

Esta sinceritat per part de Vázquez ha sigut entés com una cosa negativa i els seguidors del programa no han tardat a carregar contra Supervivientes.

Pel que sembla en pantalla es podia llegir un rètol que certificava que s’estava fent en directe. “Directe: Helicòpter”, apuntava este escrit. Això ha donat cabuda a nombroses crítiques que no són noves, ja que en cada gala final succeeix el mateix.

Sembla que la gent no ha entés que solament s’han gravat els vint primers minuts de programa. Que són en els quals s’ha pogut veure als concursants arribant a les instal·lacions de Mediaset. A partir d’eixe moment, el programa ja s’ha représ en rigorós directe i per tant.

Tant els vots telefònics com la primera expulsió s’ha realitzat en temps real i sense cap mena de trampa. Però això no ha sigut entés i en qüestió de segons s’han començat a amuntegar desenes de missatges que acusaven de tongo a l’organització del programa.

Segurament esta polèmica us sonarà perquè en les últimes edicions el programa també ha notificat que la part inicial del programa era gravada. No obstant això, cada any es desperta la mateixa polèmica en els dies previs a la gran final.

 

L’agraïment de Jorge Javier Vázquez

 

Jorge Javier ha volgut aprofitar l’última gala que ell presentarà en esta edició per a donar les gràcies als elements clau perquè el programa haja collit estes bones audiències.

Per això, ha agraït a tots els concursants que li ho hagen posat tan fàcil per a dur a terme el programa.
Sense posar cap mena d’impediment i facilitant molt el treball de tot l’equip desplaçat a Hondures. I que durant quatre mesos s’allunyen de les seues famílies per a formar part d’esta trepidant experiència televisiva. 

Últimes notícies

Detingut a la Pobla Llarga amb una pistola amagada en una falsa targeta de crèdit

La Guàrdia Civil ha detingut a la Pobla Llarga un home de 53 anys que duia una arma de foc camuflada com una targeta de crèdit. En el seu domicili s’ha localitzat més munició, inclosa una bala de punta buida prohibida per a particulars.

Ruixats forts al nord i temperatures estables a la Comunitat Valenciana

L’Aemet preveu per a esta vesprada ruixats localment forts amb tronada al terç nord de la Comunitat Valenciana, mentre que la resta del territori mantindrà el cel poc nuvolós i temperatures sense canvis destacats.

L’Espanyol goleja el Llevant en l’estrena de la Lliga 2026-27

L’Espanyol ha debutat en la Lliga 2026-27 amb un contundent 3-0 contra el Llevant al RCDE Stadium, amb doblet de Roberto Fernández i un gol final de Dolan. El partit també ha deixat el debut del jove Marc Santos, que amb 15 anys s’ha convertit en el futbolista més jove de la història del club granota.

Fortes tempestes deixen fins a 62 l/m² a Castellfort en poques hores

Les fortes tempestes d’este diumenge han deixat fins a 62 litres per metre quadrat a Castellfort i han activat l’avís taronja a l’interior nord de Castelló per intensitat de pluja, calamarsa i ratxes fortes de vent.

Compte arrere de 200 dies per a l’Europeu de pista curta a València

La fi de l’Europeu de Birmingham dona pas a un compte arrere de 200 dies per al Campionat d’Europa de pista curta de 2027 al Velòdrom Lluís Puig, que l’Ajuntament de València ja està adaptant amb obres i millores tècniques.

Corbalán afronta la Euroliga amb el València Basket com el gran repte de la seua carrera

L’escorta argentí Gonzalo Corbalán ha arribat a València per a incorporar-se al València Basket i ha assegurat que jugar la Euroliga i defensar el títol de la Lliga ACB és un repte molt gran en la seua trajectòria professional.

Arriaga es queda fora de la llista del Llevant i obri la porta a Bardeli i Manu Sánchez

Kevin Arriaga s ha quedat fora de la llista del Llevant davant l Espanyol i podria eixir prompte cap a l AEK d Atenes, fet que ha obert plaça per a Manu Sánchez i Enzo Bardeli.

Altea encapçala les màximes amb 38,3 graus en un diumenge de calor intensa

Altea ha registrat este diumenge la temperatura més alta de la Comunitat Valenciana, amb 38,3 graus, seguida per Callosa d'en Sarrià i diverses localitats de València i Castelló. Les capitals de província s'han mantingut per davall dels 34 graus, segons Avamet i Aemet.