16.6 C
València
Dijous, 22 gener, 2026

El destí que han triat Cristina Pedroche i Dabid Muñoz en les seues vacances

 

Cristina Pedroche i Dabid Muñoz han gaudit d’uns merescuts dies de descans a Balears. En concret, el matrimoni ha triat l’illa d’Eivissa per a desconnectar i navegar pel mediterrani. La presentadora de televisió i el cuiner, que es van casar l’any 2015 han compartit diverses fotografies en els seus comptes d’Instagram durant la seua estada a l‘illa pitiusa‘. 

 

Aquest diumenge, Pedroche va publicar una instantània en la qual apareix al costat del xef amb un emotiu missatge. «Si haguera de tornar a començar la meua vida, intentaria trobar-te molt abans». La imatge ja ha superat els 200.000 ‘m’agrada’ i acumula una gran quantitat de comentaris com el de l’entrenadora de la jove, Vikita Costa: «El vostre amor m’inspira».

 

 

La col·laboradora de ‘Zapeando’ i el cuiner, viuen des de fa quasi dos anys en La finca, una de les urbanitzacions més exclusives de Madrid, triada per moltes celebritats. A més, el matrimoni format per Dabid Muñoz i Cristina Pedroche és seguit allà on vagen i les seues vacances no anaven a ser menys. 

 

Aquest mateix dimarts, la parella va ser enxampada pels mitjans en el restaurant del xef Rafa Zafra, per a degustar un vari menú compost per embotits, mariscos i peixos. La pròpia presentadora d’Atresmedia ha compartit diverses fotografies a l’illa, on assegura que sempre se sent com “una sirena”.

 

Després d’aquesta escapada, la parella tornarà al treball. La madrilenya tornarà al plató de Zapeando, on allí li esperen els seus companys. Per part seua, el xef tornarà als seus restaurants per a continuar lluitant pels seus projectes gastronòmics al cap d’un any molt complicat per la pandèmia del coronavirus

Últimes notícies

Castro apel·la a la marató i demana màxim lliurament abans del Llevant-Elx

El tècnic del Llevant va insistir que la Lliga és una marató i que cada jornada s'afrontarà com una final. Abans de rebre a l'Elx, va reclamar suport i paciència amb els reforços.

Detinguts huit menors per l’agressió a un jove a l’eixida d’una discoteca a Alacant

Huit menors, de 14 a 16 anys, han sigut detinguts per la seua presumpta implicació en l'agressió a un jove de 16 anys fora d'una discoteca de la Platja de Sant Joan. El cas ha sigut remés a la Fiscalia de Menors per a decidir les mesures a adoptar.

L’Horta Sud convida als voluntaris de la dana a tornar com a turistes

L'Horta Sud llança en Fitur 2026 la campanya 'Torna a l'Horta Sud' perquè els qui van ajudar després de la dana tornen com a turistes, redescobrisquen la zona i donen suport a l'economia local.

La Generalitat recupera 50 quilòmetres de camins forestals a Xert després de la dana

La Generalitat ha reparat 50 km de camins i pistes forestals a Xert amb 1,1 milions després de la dana. L'actuació s'integra en un pla de 93 milions per a recuperar 2.755 km i reforçar la prevenció d'incendis.

Acaba l’alerta groga per fenòmens costaners a Alacant i seguix l’avís per vent

Emergències ha decretat la fi de l'alerta groga per fenòmens costaners en tota la costa d'Alacant, però manté els avisos per vent. L'avís continua actiu a l'interior nord de Castelló, interior sud de València i en tota la província d'Alacant.

Bombers contenen la propagació d’un incendi al costat d’una nau en el polígon de Carrús

El foc declarat en l'exterior d'una nau del polígon de Carrús afecta a apilaments de cartó, plàstic i restes de desballestament. No hi ha ferits i es preveuen diverses hores de treball.

Diversos detinguts per la mort d’un home a Benifaió després d’un incendi simulat

Diverses persones han sigut detingudes com a presumptes responsables de l'assassinat d'un home a Benifaió i de simular un incendi per a encobrir-lo. La investigació seguix sota secret judicial i l'autòpsia va descartar que la mort es deguera al foc.

La Universitat d’Alacant incorpora l’arxiu familiar Gallego Picazo sobre la Guerra Civil

La Universitat d'Alacant ha rebut l'arxiu de la família Gallego Picazo, amb cartes de l'Ebre i documents sobre repressió i postguerra. Després de la seua digitalització, podrà consultar-se en la web de l'Arxiu de la Democràcia.