16.3 C
València
Dimarts, 25 novembre, 2025

El destí que han triat Cristina Pedroche i Dabid Muñoz en les seues vacances

 

Cristina Pedroche i Dabid Muñoz han gaudit d’uns merescuts dies de descans a Balears. En concret, el matrimoni ha triat l’illa d’Eivissa per a desconnectar i navegar pel mediterrani. La presentadora de televisió i el cuiner, que es van casar l’any 2015 han compartit diverses fotografies en els seus comptes d’Instagram durant la seua estada a l‘illa pitiusa‘. 

 

Aquest diumenge, Pedroche va publicar una instantània en la qual apareix al costat del xef amb un emotiu missatge. «Si haguera de tornar a començar la meua vida, intentaria trobar-te molt abans». La imatge ja ha superat els 200.000 ‘m’agrada’ i acumula una gran quantitat de comentaris com el de l’entrenadora de la jove, Vikita Costa: «El vostre amor m’inspira».

 

 

La col·laboradora de ‘Zapeando’ i el cuiner, viuen des de fa quasi dos anys en La finca, una de les urbanitzacions més exclusives de Madrid, triada per moltes celebritats. A més, el matrimoni format per Dabid Muñoz i Cristina Pedroche és seguit allà on vagen i les seues vacances no anaven a ser menys. 

 

Aquest mateix dimarts, la parella va ser enxampada pels mitjans en el restaurant del xef Rafa Zafra, per a degustar un vari menú compost per embotits, mariscos i peixos. La pròpia presentadora d’Atresmedia ha compartit diverses fotografies a l’illa, on assegura que sempre se sent com “una sirena”.

 

Després d’aquesta escapada, la parella tornarà al treball. La madrilenya tornarà al plató de Zapeando, on allí li esperen els seus companys. Per part seua, el xef tornarà als seus restaurants per a continuar lluitant pels seus projectes gastronòmics al cap d’un any molt complicat per la pandèmia del coronavirus

Últimes notícies

Martínez Mus demana reunir-se ja amb la Comissionada de la DANA per a accelerar la coordinació

El vicepresident segon ha urgit a tancar una cita amb Zulima Pérez per a millorar la coordinació de la reconstrucció i activar una comissió mixta.

Compromís critica que seguisca sense conéixer-se el pacte PP-Vox per a investir a Pérez Llorca

Compromís ha retret l'opacitat de l'acord entre PP i Vox que permetrà investir a Juanfran Pérez Llorca i l'absència d'un programa detallat. Ibáñez i Micó han vaticinat continuïtat amb les polítiques de Carlos Mazón.

L’Elx està invicte en el camp del Getafe: quatre empats i una victòria

L'Elx visita este divendres al Getafe amb un balanç immaculat en Primera a domicili: cinc partits sense perdre. Quatre empats i un triomf en el Coliseum.

El València només ha guanyat una vegada en les seues últimes huit visites a Vallecas

El València visita al Raig en la jornada 14 amb una estadística adversa a Vallecas: només una victòria en les huit eixides més recents, després d'un empat la passada campanya.

Vencedor no jugarà davant l’Athletic per la clàusula de la por

El Llevant no abonarà la compensació prevista en la cessió, per la qual cosa Unai Vencedor no estarà davant l'Athletic este dissabte en el Ciutat de València.

El Llevant necessita guanyar a l’Athletic per a evitar el seu pitjor inici a casa en Primera

Amb quatre derrotes i un empat en el Ciutat, l'equip granota és el pitjor local de LaLiga. Si no venç a l'Athletic, firmarà la seua pitjor arrancada a casa.

El Vila-real suma dos triomfs en les seues cinc últimes visites al Reale Arena

El Vila-real visita este dissabte a la Reial Societat amb un balanç recent de dos victòries, un empat i dos derrotes en el Reale Arena. L'últim antecedent allí va ser 1-0 amb gol de Kubo.

Vencedor no jugarà davant l’Athletic per la clàusula de la por

Unai Vencedor, cedit per l'Athletic, no jugarà el dissabte amb el Llevant per la clàusula de la por. El club descarta pagar la compensació prevista per a alinear-lo.