18.6 C
València
Dilluns, 17 novembre, 2025

El destí que han triat Cristina Pedroche i Dabid Muñoz en les seues vacances

 

Cristina Pedroche i Dabid Muñoz han gaudit d’uns merescuts dies de descans a Balears. En concret, el matrimoni ha triat l’illa d’Eivissa per a desconnectar i navegar pel mediterrani. La presentadora de televisió i el cuiner, que es van casar l’any 2015 han compartit diverses fotografies en els seus comptes d’Instagram durant la seua estada a l‘illa pitiusa‘. 

 

Aquest diumenge, Pedroche va publicar una instantània en la qual apareix al costat del xef amb un emotiu missatge. «Si haguera de tornar a començar la meua vida, intentaria trobar-te molt abans». La imatge ja ha superat els 200.000 ‘m’agrada’ i acumula una gran quantitat de comentaris com el de l’entrenadora de la jove, Vikita Costa: «El vostre amor m’inspira».

 

 

La col·laboradora de ‘Zapeando’ i el cuiner, viuen des de fa quasi dos anys en La finca, una de les urbanitzacions més exclusives de Madrid, triada per moltes celebritats. A més, el matrimoni format per Dabid Muñoz i Cristina Pedroche és seguit allà on vagen i les seues vacances no anaven a ser menys. 

 

Aquest mateix dimarts, la parella va ser enxampada pels mitjans en el restaurant del xef Rafa Zafra, per a degustar un vari menú compost per embotits, mariscos i peixos. La pròpia presentadora d’Atresmedia ha compartit diverses fotografies a l’illa, on assegura que sempre se sent com “una sirena”.

 

Després d’aquesta escapada, la parella tornarà al treball. La madrilenya tornarà al plató de Zapeando, on allí li esperen els seus companys. Per part seua, el xef tornarà als seus restaurants per a continuar lluitant pels seus projectes gastronòmics al cap d’un any molt complicat per la pandèmia del coronavirus

Últimes notícies

189 conductors passen a disposició judicial a l’octubre per delictes de seguretat viària en la Comunitat Valenciana

La Guàrdia Civil de Trànsit va posar a disposició judicial a 189 conductors a l'octubre en la Comunitat Valenciana, amb l'alcohol i la falta de permís com a motius principals.

Belarra acusa a Mazón de ser responsable de 229 morts per la dana a València

La líder de Podemos ha assenyalat en la comissió del Congrés que el president en funcions és responsable de 229 morts per la dana i ha exigit explicacions.

IU acusa PP i Vox de protegir el ‘botxí’ de Mazón després de la DANA

IU ha acusat el PP i a Vox de protegir el 'botxí' de Carlos Mazón després de la dana i de negociar un relleu en la Generalitat que, al seu juí, no canviaria res. Sempere ha reclamat que Mazón demane perdó a les víctimes en la seua compareixença en el Congrés.

El 86% de l’alumnat de batxillerat en la Comunitat Valenciana finalitza en dos anys

Huit de cada deu estudiants de batxillerat acaben en els dos cursos previstos i en la Comunitat Valenciana el percentatge puja al 86%. Les dones titulen més i l'edat d'accés i la nacionalitat marquen diferències en la titulació acumulada a quatre anys.

Morant avisa a Mazón: diga la veritat en el Congrés o hi haurà accions legals

Diana Morant exigix que Carlos Mazón diga la veritat en la seua compareixença en la Comissió del Congrés i avisa que, segons el que declare, emprendran accions legals.

Mazón compareix en el Congrés després de ser assenyalat per les víctimes de la DANA

Carlos Mazón obri les compareixences polítiques en la comissió del Congrés sobre la DANA després de les acusacions de familiars de víctimes. La sessió arriba en ple pols per la successió en la Generalitat.

Ajornada la declaració de Martín Villa en la causa per la primera víctima de la Transició

El Jutjat d'Elda ha posposat a febrer de 2026 les declaracions com investigats de Daniel Aroca i de l'exministre Rodolfo Martín Villa per la mort de Teófilo de la Vall. L'ajornament obeïx a problemes logístics i el jutjat ha desestimat un recurs de Martín Villa, mantenint visca la causa.

La setmana arranca amb descens de temperatures i vent del nord-oest moderat en el nord de Castelló

La Comunitat Valenciana inicia la setmana amb núvols, baixada de temperatures i possibles ruixats febles a l'interior. El dimarts continuarà el descens, excepte un lleuger repunt de les màximes en el nord de Castelló.