El destí que han triat Cristina Pedroche i Dabid Muñoz en les seues vacances

 

Cristina Pedroche i Dabid Muñoz han gaudit d’uns merescuts dies de descans a Balears. En concret, el matrimoni ha triat l’illa d’Eivissa per a desconnectar i navegar pel mediterrani. La presentadora de televisió i el cuiner, que es van casar l’any 2015 han compartit diverses fotografies en els seus comptes d’Instagram durant la seua estada a l‘illa pitiusa‘. 

 

Aquest diumenge, Pedroche va publicar una instantània en la qual apareix al costat del xef amb un emotiu missatge. «Si haguera de tornar a començar la meua vida, intentaria trobar-te molt abans». La imatge ja ha superat els 200.000 ‘m’agrada’ i acumula una gran quantitat de comentaris com el de l’entrenadora de la jove, Vikita Costa: «El vostre amor m’inspira».

 

 

La col·laboradora de ‘Zapeando’ i el cuiner, viuen des de fa quasi dos anys en La finca, una de les urbanitzacions més exclusives de Madrid, triada per moltes celebritats. A més, el matrimoni format per Dabid Muñoz i Cristina Pedroche és seguit allà on vagen i les seues vacances no anaven a ser menys. 

 

Aquest mateix dimarts, la parella va ser enxampada pels mitjans en el restaurant del xef Rafa Zafra, per a degustar un vari menú compost per embotits, mariscos i peixos. La pròpia presentadora d’Atresmedia ha compartit diverses fotografies a l’illa, on assegura que sempre se sent com “una sirena”.

 

Després d’aquesta escapada, la parella tornarà al treball. La madrilenya tornarà al plató de Zapeando, on allí li esperen els seus companys. Per part seua, el xef tornarà als seus restaurants per a continuar lluitant pels seus projectes gastronòmics al cap d’un any molt complicat per la pandèmia del coronavirus

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Rescaten a una dona d’una casa incendiada després de xocar un cotxe policial a Alaquàs

Una dona amb mobilitat reduïda és rescatada de la seua vivenda a Alaquàs després que un cotxe de la Policia Nacional xocara contra la casa i provocara un incendi en la planta baixa.

Pérez Llorca reivindica els avanços del poble gitano i reforça l’aposta per les polítiques socials

Juanfran Pérez Llorca subratlla els avanços del poble gitano en la Comunitat Valenciana i reafirma el compromís del Consell amb la inclusió i les polítiques socials.

Aemet activa l’avís groc a Alacant per pluges intenses i a Castelló per vent fort

Aemet activa l'avís groc a l'interior i litoral sud d'Alacant per pluges de fins a 20 l/m² en una hora i en el nord de Castelló per ratxes de vent de 80 km/h.

Cepeda i Dituro rescaten a l’Elx davant un València superior però sense punteria

Un gol de Lucas Cepeda i una actuació decisiva de Matías Dituro van donar oxigen a l'Elx davant un València que va generar més ocasions però va tornar a fallar en la definició.

Cepeda i Dituro sostenen a l’Elx i castiguen un València que perdona

Un gol de Lucas Cepeda i una actuació excel·lent de Matías Dituro donen tres punts vitals a l'Elx davant un València amb moltes ocasions però sense punteria.

Empat sense gols al descans entre Elx i València en un derbi molt igualat

Elx i València arriben al descans amb empat sense gols en un derbi autonòmic molt equilibrat, amb fases de domini altern i l'ocasió més clara per a Lucas Beltrán.

Logronyo vibra amb una espectacular mascletà valenciana en la Plaça de l’Ajuntament

Més de 120 quilos de pólvora i milers d'assistents convertixen la Plaça de l'Ajuntament de Logronyo en un escenari faller amb música, pólvora i tradició valenciana.

Logronyo viu la seua primera falla per a acostar-se a la cultura valenciana

Logronyo estrena este cap de setmana la seua pròpia falla, una figura al·legòrica al vi de Rioja que es va plantar el divendres i cremarà el diumenge, acompanyada d'actes típics de la festa valenciana.