El destí que han triat Cristina Pedroche i Dabid Muñoz en les seues vacances

 

Cristina Pedroche i Dabid Muñoz han gaudit d’uns merescuts dies de descans a Balears. En concret, el matrimoni ha triat l’illa d’Eivissa per a desconnectar i navegar pel mediterrani. La presentadora de televisió i el cuiner, que es van casar l’any 2015 han compartit diverses fotografies en els seus comptes d’Instagram durant la seua estada a l‘illa pitiusa‘. 

 

Aquest diumenge, Pedroche va publicar una instantània en la qual apareix al costat del xef amb un emotiu missatge. «Si haguera de tornar a començar la meua vida, intentaria trobar-te molt abans». La imatge ja ha superat els 200.000 ‘m’agrada’ i acumula una gran quantitat de comentaris com el de l’entrenadora de la jove, Vikita Costa: «El vostre amor m’inspira».

 

 

La col·laboradora de ‘Zapeando’ i el cuiner, viuen des de fa quasi dos anys en La finca, una de les urbanitzacions més exclusives de Madrid, triada per moltes celebritats. A més, el matrimoni format per Dabid Muñoz i Cristina Pedroche és seguit allà on vagen i les seues vacances no anaven a ser menys. 

 

Aquest mateix dimarts, la parella va ser enxampada pels mitjans en el restaurant del xef Rafa Zafra, per a degustar un vari menú compost per embotits, mariscos i peixos. La pròpia presentadora d’Atresmedia ha compartit diverses fotografies a l’illa, on assegura que sempre se sent com «una sirena».

 

Després d’aquesta escapada, la parella tornarà al treball. La madrilenya tornarà al plató de Zapeando, on allí li esperen els seus companys. Per part seua, el xef tornarà als seus restaurants per a continuar lluitant pels seus projectes gastronòmics al cap d’un any molt complicat per la pandèmia del coronavirus

Últimes notícies

Controlat l’incendi de la Vall d’Uixó després de calcinar 9.568 hectàrees

L’incendi declarat el 25 de juliol a la Vall d’Uixó ha quedat controlat després de cremar 9.568 hectàrees i diversos municipis de Castelló.

Ontinyent encapçala la nova pujada de temperatures amb 40,6 graus

La calor s’ha intensificat este dimarts a la Comunitat Valenciana, amb 40,6 graus a Ontinyent i valors pròxims als 40 en diverses localitats de València i Alacant.

L’economia valenciana se situa entre les que més creixen amb un 2,9 % del PIB

L’economia de la Comunitat Valenciana ha crescut un 2,9 % interanual en el segon trimestre de 2026, per damunt de la mitjana espanyola i només per darrere d’Illes Balears. El PIB valencià també ha avançat un 0,8 % respecte al trimestre anterior.

Unai Elgezabal posa fi a la seua etapa al Llevant amb la rescissió del contracte

El central basc Unai Elgezabal i el Llevant han acordat rescindir el contracte, que acabava en juny de 2027, després de dos temporades al club i 54 partits oficials.

El Consell es planteja comprar els pisos de Les Naus per frenar l’especulació a Alacant

El Consell estudia adquirir les vivendes de Les Naus, a Alacant, com a única opció que considera viable per evitar operacions especulatives, mentres defensa l’impuls del Pla Vive amb 6.000 pisos públics en tres anys.

L’oli de les serres Espadà i Calderona obté la protecció de la UE

La Unió Europea ha inscrit l’oli d’oliva de les serres Espadà i Calderona, produït entre València i Castelló, en el registre d’indicacions geogràfiques protegides. Este distintiu reconeix la qualitat del producte i el vincle amb el territori de la Comunitat Valenciana.

El Consell només coneix per la premsa l’arribada de menors migrants a la Comunitat

El portaveu del Consell, Miguel Barrachina, assegura que la Generalitat només ha sabut pels mitjans de comunicació de la possible arribada de menors migrants a la Comunitat Valenciana procedents de Ceuta i denuncia la manca de comunicació del Govern central.

El Consell reclama penes més dures per als piròmans i estudiarà personar-se en l’incendi de la Vall d’Uixó

El Consell ha demanat endureir el Codi Penal contra els piròmans arran de l’incendi de la Vall d’Uixó i estudiarà personar-se en la causa per reclamar les pèrdues si es confirma que va ser provocat.
FILMOTECA D'ESTIU