El destí que han triat Cristina Pedroche i Dabid Muñoz en les seues vacances

 

Cristina Pedroche i Dabid Muñoz han gaudit d’uns merescuts dies de descans a Balears. En concret, el matrimoni ha triat l’illa d’Eivissa per a desconnectar i navegar pel mediterrani. La presentadora de televisió i el cuiner, que es van casar l’any 2015 han compartit diverses fotografies en els seus comptes d’Instagram durant la seua estada a l‘illa pitiusa‘. 

 

Aquest diumenge, Pedroche va publicar una instantània en la qual apareix al costat del xef amb un emotiu missatge. «Si haguera de tornar a començar la meua vida, intentaria trobar-te molt abans». La imatge ja ha superat els 200.000 ‘m’agrada’ i acumula una gran quantitat de comentaris com el de l’entrenadora de la jove, Vikita Costa: «El vostre amor m’inspira».

 

 

La col·laboradora de ‘Zapeando’ i el cuiner, viuen des de fa quasi dos anys en La finca, una de les urbanitzacions més exclusives de Madrid, triada per moltes celebritats. A més, el matrimoni format per Dabid Muñoz i Cristina Pedroche és seguit allà on vagen i les seues vacances no anaven a ser menys. 

 

Aquest mateix dimarts, la parella va ser enxampada pels mitjans en el restaurant del xef Rafa Zafra, per a degustar un vari menú compost per embotits, mariscos i peixos. La pròpia presentadora d’Atresmedia ha compartit diverses fotografies a l’illa, on assegura que sempre se sent com “una sirena”.

 

Després d’aquesta escapada, la parella tornarà al treball. La madrilenya tornarà al plató de Zapeando, on allí li esperen els seus companys. Per part seua, el xef tornarà als seus restaurants per a continuar lluitant pels seus projectes gastronòmics al cap d’un any molt complicat per la pandèmia del coronavirus

Últimes notícies

El València Basket busca tancar en el Roig Arena una remuntada històrica cap a la seua primera Final a Quatre

El València Basket es juga en el Roig Arena el quint i decisiu partit d'habitacions d'Eurolliga davant el Panathinaikos, després d'igualar un 0-2 amb dos triomfs a Atenes. El bitllet suposaria la primera Final a Quatre de la seua història.

La jutgessa exigix a l’Ajuntament d’Alacant l’expedient complet per les vivendes públiques de la Platja de Sant Joan

La magistrada que investiga les presumptes irregularitats en el repartiment de vivendes públiques a la Platja de Sant Joan exigix a l'Ajuntament d'Alacant l'expedient complet de la parcel·la i més documentació a la cooperativa promotora.

El Consell veu en el fort creixement de passatgers la prova que urgix ampliar els aeroports valencians

La Generalitat subratlla que el fort augment de passatgers en els aeroports de València i Alacant-Elx Miguel Hernández confirma la urgència d'escometre les ampliacions previstes per a evitar colls de botella i mantindre la competitivitat turística.

El Palau de la Música presenta l’estrena absoluta de l’òpera Medea de Sánchez-Verdú

El Palau de la Música de València estrena l'òpera Medea de José María Sánchez-Verdú, una proposta monodramática i experimental que integra al públic en un ritual sonor, al costat de la Simfonia núm. 1 de Beethoven.

La jutgessa manté el veto al fet que Rovira i Barrachina declaren per la gestió de la dana

La magistrada que investiga la gestió de la dana en la Comunitat Valenciana confirma que no cridarà a declarar com a testimonis als consellers José Antonio Rovira i Miguel Barrachina, malgrat la petició de Compromís i de la Fiscalia.

Alacant recorrerà l’anul·lació parcial dels plecs del contracte d’autobusos urbans

L'Ajuntament d'Alacant anuncia que recorrerà davant el TSJCV la sentència que tomba part dels plecs del contracte d'autobusos urbans per considerar excessives les exigències de solvència.

El Govern reforça amb 64 milions la recuperació agrària després de la dana de 2024

El Consell de Ministres aprova una ampliacion de quasi 64 milions per a completar la reconstruccion de camins rurals, explotacions i regadios danyats per la dana de 2024, elevant la partida especifica a uns 257 milions i l'esforç total a mes de 400 milions.

BBVA Research preveu més creixement en la Comunitat Valenciana i atur al 10,4% en 2027

BBVA Research preveu que la Comunitat Valenciana mantinga un creixement econòmic per damunt de la mitjana espanyola fins a 2027 i reduïsca la seua taxa d'atur al 10,4% gràcies a la creació de 126.000 ocupacions.